«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Ο κύριος: “ Ήρθα για να μείνω”!!

Λαέρτης ο Πύλιος

   «Και μην ανοίγεις όσο κι αν χτυπούν. Φωνάζουν μα δεν έχουν τι να πουν»[1].   

      Γ. Σεφέρη.

Χωρίς πρόλογο: «Στο δήμο……. ήρθα για να μείνω»[2] διαγγέλλειαπό γνωστό μέσο που τον έχει αναλάβει «Αφτιασύδοτα» να τον προβάλει – ο πεφυσιωμένος δημοκομισάριος (σύνθεμα: δημο+κομισάριος και κατά συνεκδοχή δήμαρχος), εκφραστής της τοπικής κομματοκρατίας, υπερασπίζεται αφενός με τις προσωπικές «αλέπου-κινήσεις» του, τα συμφέροντα του τοπικού μαγαζιού, ξεζουμίζοντας και το τελευταίο cent (εκατοστό του ευρώ) του ξεζουμισμένου πολίτη[3] και αφετέρου ναρκισσιστικά αυτοπροβάλλεται με υποκρισία, με ματαιοδοξία, με φιληδονία και με πολιτική χυδαιότητα ως ανυπόμονος «σπουδαρχίδης»[4] και ως νερωνικός «αρχολίπαρος»[5] (ενάμιση χρόνο χωρίς κανένα ουσιαστικό έργο, πχ 70 Χωριά να μην λαμβάνουν ούτε ένα ευρώ για αγροτική επένδυση, αύξηση της εγκληματικότητα σε όλο το δήμο, κοινωνική πολιτική μηδενική κτλ)!! 

Συγκεκριμένα:

Μέσα από την «ξύλινη» συνέντευξη, προελαύνουν οι ψευδώνυμες και δυσώνυμες εξαγγελίες  για κομματικό και προσωπικό «καπίστρωμα» των δημοτών, καθόσον τυμπανίζει (τάχα συγκλονισμένος) σε όλο το δήμο, το ψεύτικο  εμβατήριο της σωτηρίας του εμποράκου, της μη πληβειοποίησης των αγροτών, της μη κλοπής του μισθού του υπαλληλάκου και της σύνταξης του απόμαχου της ζωής με την βοήθεια της θεάς Αμφίσβαινας [6 ]

-Μέσα από την κλασσική «Αφτιασυδοσία», ξεδιπλώνεται η επιθυμία και η επιδίωξη με κάθε μέσο και τρόπο να «καπαρώσει» το μέγιστο δημοτικό  αξίωμα, ως  «ο ληξίαρχος των ημερών μας»[7], με τους ντόπιους, δημοτικούς συνεργάτες του, «κοκορο- κελαηδεί» τον αναποτελεσματικό τους μόχθο που ανταμείβεται όμως με το  να  «τσεπώνουν-νόμιμα» μηνιαία το κόπο τους [8], ταπεινώνοντας με αυτό το τρόπο έναν δήμο, που «κάποτε ήταν φλόγα» [9], και που σήμερα υποφέρει.

-Μέσα  από την «τυποποιημένη» επικοινωνιακή προβολή, ο θεσιθήρας με φιλότιμες προσπάθειες προσπαθεί να ψαρέψει σε θολά νερά, προβάλει την ανύπαρκτη αθωότητα, και με μεγαλοστομία μοιράζει υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα,                                                ο «Καμποτίνος Παραμυθάς» ως οροθετικός, εκκολάπτει την «σπουδαρχίδαρχολιπα-  ρίτιδα », για να αντλήσει  το κοπτικό δικαίωμα από το κομματικό δίκαιο, το οποίο μέσα από ανύπαρκτους στρατηγικούς σχεδιασμούς και ερασιτεχνικούς πολιτικούς χειρισμούς, άγει το δήμο στην καταστροφή (πχ όπως έγινε με την “καταστροφή” της εταιρίας Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ ΑΝΕΝ LINES) [11], με την βοήθεια:

  1. του τοπικού κομματικού συστήματος,

  2. του δυναστικού κομματικού δήμου και

  3. της υφιστάμενης νομοθεσίας.

Οι τρεις παραπάνω πυλώνες καθόσον αθροισμένες και αρθρωμένες πανελλαδικά, από την μια  οικοδομούν τη διαπλοκή, τη διαφθορά και τον αυταρχισμό και από την άλλη εδραιώνουν την εξουσία της κομματοκρατίας, που είναι η κύρια αιτία της «κρίσης χρέους» και του «δουλικού μνημονίου» [12].                                    

Συμπέρασμα: Η γραμμική απλοποίησης της επιθυμίας και της επιδίωξης της κατάληψης των δημοσίων και  δημοτικών  αξιωμάτων με την “μέθοδο της πολιτικής εξαπάτησης” και της “πολιτικής Ψευδολογίας”, οδήγησε τους καταστατικούς θεσμούς της πολιτείας, μεταβάλλοντες τους σε θεσμούς τυπικής επιβεβαίωσης μιας δημοσιοδημοκομματικής  κυριαρχίας, η οποία υποστηρίζεται  ουσιαστικά από το κόμμα και λειτουργεί εν τέλει ως όχημα για τη χειραγώγηση των πολιτών-δημοτών. Είναι φανερό ότι οι πολίτες-δημότες με την ψήφο τους στις εκλογές της 6ης Μαΐου [13], αλλά και στις τελευταίες δημοσκοπήσεις,  μεταξύ των άλλων κατέγραψαν από την μια την καταδίκη προς τους αλαζόνες πολιτικατζήδες και από την άλλη τις στημένες συνεντεύξεις από σαλτιμπάγκους δημοσιογράφους. Φτάνει πια! Δεν πάει άλλο! οι πολίτες γνωρίζουν ότι «κατά δε την αξίωσιν,… ουκ από μέρους το πλείον ες τα κοινά ή από αρετής προτιμάται» δηλαδή για τα δημόσια αξιώματα προτιμούνται όχι εκείνοι που ανήκουν σε ένα ορισμένο κόμμα, αλλά εκείνοι που είναι ικανοί και τα αξίζουν[14].

Επομένως, οι δημότες στις τελευταίες εκλογές και όχι μόνο, άκουσαν  το μεγάλο μας ποιητή Γ.Σεφέρη «..μην ανοίγεις όσο κι αν χτυπούν. Φωνάζουν μα δεν έχουν τι να πουν» και γύρισαν την πλάτη στους αλαζονικούς αρχομανείς αναρριχητές βροντοφωνάζοντας με την γλώσσα του συγγραφέα «των αγίων» Παπαδιαμάντη: «Κύριε των δυνάμεων απόκοψον τα μιαράς των χείρας, σβέσον τας πονηράς αισθήσεις των και κατάκαψον τας δολίας προθέσεις των, ίνα διασωθεί ο περιούσιος δήμος μας.» από τον κύριο: “ Ήρθα για να μείνω”!!   

Πηγές:

[1] users.uoa.gr/~nektar/…seferis/kixlh.htm   Γ. Σεφέρης – Κίχλη ……..«το ραδιόφωνο»

[2] www.eleftheriaonline.gr/index.php?…/ Κυριακή, 27 Μαΐου 2012;

Αναδημ: http://dipanoskaltsis.blogspot.com/2012/05/blog-post_220.html“                                  [3] http://dipanoskaltsis.blogspot.com/2012/01/blog-post_07.html /Μετά από ένα χρόνο, οι υποσχόμενοι «άθλοι» σας και τα «άθλια» πεπραγμένα σας, έκτισαν τα «θέμεθλα» …. τῆς παρ’ ημῖν καθεστηκυίας στο δήμο. Λαέρτης ο Πύλιος                            7 Ιανουαρίου 2012

[4] σπουδαρχίδης [< σπουδή (=βιασύνη) + αρχή (=αξίωμα)] + -ίδης= (κωμικό πατρωνυμικό του σπουδαρχία) άτομο που με κάθε τρόπο επιδιώκει την απόκτηση θέσεων, πολίτης χρηστός, οὐ σπουδαρχίδης, / ἀλλ᾽ ἐξ ὅτου περ ὁ πόλεμος, στρατωνίδης, / σὺ δ᾽ ἐξ ὅτου περ ὁ πόλεμος, μισθαρχίδης (Ἀριστοφάνης, Ἀχαρνῆς, 595-597)

 [5] αρχολίπαρος = αρχή + λιπαρῶ (=επιθυμώ, επιζητώ) αυτός που επιθυμεί και επιδιώκει αξιώματα, εκλιπαρώντας

[6] www.slang.gr/lemma/…/amfisbaina_1016  Σύμφωνα με την Ελληνική μυθολογία η Αμφίσβαινα εμφανίζετε σαν φίδι που έχει ένα κεφάλι σε κάθε άκρο, σημαίνει  στην πολιτική : παράκμα, , λουκρητία, φουντωμένη, λάμια, , άσχετη – αλλά και να μην της αρέσει κιόλας – από finance, ραμολιμένη, σάπια, μούχλα, χολέρα, τύφος, έχιδνα, αρπάχτρα και τσούχτρα

[7] users.uoa.gr/…/manolhs_anagnwstakhs_po… Μανόλης Αναγνωστάκης – Ποιήματα Τώρα εἶναι ἁπλὸς θεατής…  

[8] users.uoa.gr/…  Κωστής Παλαμάς – Ποιήματα                                                              [9] www.arxaiaithomi.gr/?p=53320 Τα κανόνια του Ναυαρίνου– Τα προνόμια και οι απολαβές των «αρχόντων» του δήμου Πύλου-Νέστορα Λαέρτης ο Πύλιος 16 Οκτ. 2011

[10] www.arxaiaithomi.gr/?p=53320 Τα κανόνια του Ναυαρίνου  Ο Μούναρχος* του δήμου Πύλου- Νέστορος για δεύτερη χρονιά «Είπε… Ξείπε» Λαέρτης ο Πύλιος Φεβρουαρίου 29th, 2012 karmirisgeorgios.blogspot.com /www.gargalianoi.com «Ζω στο δήμο του Είπα… Ξείπα» Λαέρτης ο Πύλιος 08/06/2011

      [11] kithiraikanea.blogspot.com/…/blog-post_6…ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ  ΚΑΙ ΑΝΕΝ Το επισημάνατε δημόσια με +1. Αναίρεση

Ο Εισαγγελέας Καλαμάτας κάλεσε τον πρώτο μάρτυρα για την υπόθεση ΑΝΕΝ.           27 Ιαν. 2012

[12] tro-ma-ktiko.blogspot.com/…/blog-dipanoskaltsis.blogspot.com/…/blog-post_… post_9http://karmirisgeorgios.blogspot.com/ ithominews.blogspot.com/…/blog-post_94… www.inews.gr  Ενακαινακανουνδυολογία 1 Μάιος 2012 Λαέρτης ο Πύλιος

[13] ithomipolit.blogspot.com/2012/05/6.html http://dipanoskaltsis.blogspot.com /     Στις εκλογές της 6ης Μαΐου, η κοινωνία μίλησε και αποφάσισε! Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012 … Γράφει ο: Λαέρτης ο Πύλιος

[14] neoellines.files.wordpress.com/…/ceb5cf80ceb9cf84ceaccf86ceb9ceb… Μετάφραση και Πρωτότυπο “Επιταφίου” Περικλέους

http://www.arxaiaithomi.gr/

Μοιραστείτε το!

2 comments to Ο κύριος: “ Ήρθα για να μείνω”!!

Leave a Reply to ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>