«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Όταν ένα άτομο, (ομάδα ανθρώπων ή και ενός λαού) καταπιέζεται συστηματικά, τραυματίζεται, ταπεινώνεται και το κυβερνών ′′ υπό όρους ′′ δεν λαμβάνει υπόψη τη θέλησή του, οδηγεί σε βαθιά υποβιβασμό και αποθάρρυνση του ατόμου

Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα 4 άτομα και κείμενο

Ο καθηγητής που έκανε αυτό το πείραμα αρνήθηκε να δημοσιεύσει τα συμπεράσματα του για πολύ καιρό.

Το έκανε λίγο πριν τον θάνατό του.

Σήμερα τα συμπεράσματά του είναι καλά θολωμένα από τους παγκόσμιους αφέντες και κρυμμένα πίσω από το παγκόσμιο μέτωπο.

Η αρχή:

Πριν από πολλά χρόνια, ο αυστηρός επιστήμονας αποφάσισε να κάνει ένα κοινωνικό πείραμα με μαθηματικές μεθόδους. Έβγαλε 3 από τα δυσκολότερα μαθηματικά καθήκοντα που δεν έχουν λύση. Συγκέντρωσε τους καλύτερους μαθητές του και τους έδωσε 8 ώρες για να βρουν τις απαντήσεις σε αυτά τα καθήκοντα. Τους υποσχέθηκε ότι οι επιτυχόντες δεν θα περάσουν εξετάσεις μαζί του. Ευτυχισμένοι μαθητές δεν είχαν ιδέα ότι τα καθήκοντα δεν μπορούσαν να λυθούν και έκαναν μια τεράστια προσπάθεια να ανταπεξέλθουν. Πάλευαν με την κάνσκι, αλλά την καθορισμένη ώρα, ομολόγησαν ότι δεν τα κατάφεραν. Χωρίς καμία κουβέντα, ο καθηγητής τους μοίρασε γρήγορα λίστες με ένα πολύ εύκολο, ακόμη και κοινότυπο έργο.

Έδωσε 1 ώρα στους μαθητές για να το λύσουν…

Και κανείς δεν πέτυχε.

Το συμπέρασμα:

Το πείραμα αυτό ήταν με κοινωνική εστίαση και με αποτέλεσμα, εξέπληξε βαθιά τον συγγραφέα του. Γεγονός είναι ότι μετά από αυτόν, άλλαξε ριζικά την προσέγγιση της διδασκαλίας των μαθητών του. Τους έδωσε περισσότερη ελευθερία και εμπιστεύτηκε τη νοημοσύνη και τη διαίσθηση τους.

Και το συμπέρασμα στην ενδιαφερόμενη πτυχή ήταν πολύ απλό:

Όταν ένα άτομο, (ομάδα ανθρώπων ή και ενός λαού) καταπιέζεται συστηματικά, τραυματίζεται, ταπεινώνεται και το κυβερνών ′′ υπό όρους ′′ δεν λαμβάνει υπόψη τη θέλησή του, οδηγεί σε βαθιά υποβιβασμό και αποθάρρυνση του ατόμου. Και σε τέτοιο βαθμό που η μετά απλή, καθημερινή χειραγώγηση τον δυσκολεύει ασταμάτητα. Έτσι, η επιφυλακή και δημιουργική κοινωνία των πολιτών εξαφανίζεται μέσα σε μια πολύ σύντομη ιστορική περίοδο.

Αυτό ονομάζεται ′′ δευτερεύουσα ερημιά ′′ και μέσω της δριμύτητάς της μπροστά σε ΜΜΕ, ισχυρά και εξουσιαστικά όργανα έχει γίνει ο βασικός στόχος των σύγχρονων σκλάβων ιδιοκτητών.

– K S –

Ρομινα Ζαμπούφλου