«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Κάτω από τη δεύτερη πανσέληνο

  • «Το λόμπι της δραχμής έχασε έναν αποφασιστικό γύρο» είπε ο Αντ.Σαμαράς

  • “Το λόμπι των τραπεζιτών είναι εδώ, είτε με δραχμή είτε με ευρώ”, είπε το ithacanet – Νυστέρι

  • Αυτό που συνθέτει τον νεωτερικό κόσμο ξεκίνησε με τον Hobbes, τον οποίο οι βόρειοι χαρακτήρισαν πατέρα της αγγλοσαξωνικής φιλοσοφίας. Αιώνες μετά την επί της γης εμφάνιση της σκέψης των ελλήνων, οι βόρειοι απέκτησαν φιλόσοφο. Συνέπεσε με την εμφάνιση της άποψης πως η οικονομία είναι η μήτρα της κοινωνίας, το οποίο, ιστορικά, συμπίπτει με την πολιτική ισχυροποίηση των κατόχων του χρήματος έναντι των ελέω Θεού μοναρχιών.

  • Ο Hobbes εμφανίζεται μέσα στη “νέα” ανάγκη να υπάρξει “Αυτό” που θα ενοποιεί τον κοινό μας κόσμο, στη θέση της ενοποιητικής δύναμης που προσέφερε ο Θεός και οι Μοναρχίες. Ο Λεβιάθαν, το κράτος, η ιδεολογία, η οικονομία, ήταν τα κλειδιά της ενοποίησης, όλα βασισμένα στην πεποίθηση πως ο άνθρωπος δεν είναι αυτοκυβερνήσιμος. Η βόρεια φιλοσοφία, δίχως προϊστορία δημοκρατίας και δίχως τη χάρι και την ποικιλοχρωμία της ελληνικής σκέψης, αναζητούσε έναν “Μονάρχη” στη θέση του μονάρχη. Ακόμα και οι μετέπειτα πολέμιοι  των πρώτων νεωτερικών ιδεών(Μαρξ κ.ά.), δεν ξέφυγαν και είχαν την ανάγκη για μια νέα ενοποιητική δικλείδα και όλοι μαζί κατασκεύαζαν τον νέο κόσμο, πάνω σε νέα σχέδια – δόγματα, που σχεδόν μοναδικό στόχο είχαν να ενοποιούν και να συνθέτουν τα πλήθη.

  • Το τέλος του κοινού κόσμου έχει επέλθει, από τη στιγμή που αυτός αντικρύζεται από μία μόνο πλευρά κι όταν του προσφέρεται μία μόνο προοπτική ή δυνατότητα. Ο πατέρας της οικονομίας, Adam Smith, είναι αφοπλιστικά ειλικρινής, όταν μιλά για την ” ανεπρόκοπη εκείνη ράτσα των ανθρώπων που κοινώς αποκαλούνται άνθρωποι των γραμμάτων”. Η ποικιλία της σκέψης των σκεπτόμενων γίνεται αποδιοπομπαίος τράγος, εχθρός του κοινού σκοπού και της ενοποίησης. Η πραγματική επίθεση γίνεται κατά της δημόσιας σφαίρας και της δημόσιας αναγνώρισης, η ρίζα της οποίας απαντάται στην αρχαία Ελλάδα, στην εκκλησία του δήμου, όπου η ισηγορία προσέφερε και συνεισέφερε σε αποφάσεις και όπου οι ικανοί αναγνωρίζονταν, σε μια αρένα ίσων προς ίσους. Η επίθεση ήταν άρνηση της δημοκρατίας. Αυτό το τελευταίο δεν το είπαν έτσι, γιατί δεν το είχαν. Ποτέ δεν πέρασε, από το μυαλό των κρατούντων τις βόρειες ιδέες, η έννοια της ποικιλόχρωμης δημοκρατίας. Στην καλύτερη εκδοχή της, ο Ζαν Ζακ Ρουσώ πρότεινε υπογραφή κοινωνικών συμβολαίων, για να υπάρξει “τάξη”. Ο Adam Smith ταυτίζει τη δημόσια αναγνώριση με τη χρηματική αμοιβή. Κατεβάζει την ανθρώπινη πολυπλοκότητα στο ισοπεδωτικό επίπεδο της τιμής του χρήματος. “η δημόσια αναγνώριση αποτελεί πάντα μέρος της αμοιβής”, έγραψε. Η δόξα των ανθρώπων απέκτησε την τιμή που προσδίδει το χρήμα.

  • Σκηνικό και background αυτής της συζήτησης είναι η διαρκώς αυξανόμενη κυριαρχία του, από το 1693, νομιμοποιημένου χρηματοπιστωτικού, πάλαι ποτέ τοκογλυφικού, συστήματος. Ο κοινός κόσμος , η κοινή στάση, εξυπηρετούσε την κοινή αγορά χρήματος και εμπορευμάτων, έναντι μιας κάποιας τιμής. Το χρηματοπιστωτικό σύστημα παρέμεινε διαχρονικά στο απυρόβλητο και σκεπάστηκε (σκεπάζεται) από πέπλα συνένοχης σιωπής, πέρα από ιδεολογίες.

  • Η ματαιότητα της ενοποίησης και της δημιουργίας ενός κοινού κόσμου, κάτω από μία κοινή άποψη, οδήγησε στον αυταρχισμό των ιδεολογιών, στον δογματισμό τους, στη χρήση τους σαν πανάκεια όλων των κοινωνικών ασθενειών. Και, τελικά, οδηγηθήκαμε από τον αυταρχισμό των ιδεολογιών στον αυταρχισμό της εξουσίας, σε όλες της τις μορφές και παραλλαγές. Η ρίζα της ολιγαρχίας , της επαγγελματικής πολιτικής και όλων των νεωτερικών ιδεολογιών είναι Μοναρχική. Πήγασε από τη διαπίστωση πως οι λαοί δεν είναι και δεν μπορεί να είναι αυτοκυβερνήσιμοι και απαιτείται το Ένα, έστω κι αν αυτό εμφανίζεται με συλλογική μορφή. Έτσι γιγαντώθηκαν τα κόμματα, σαν πηγές σπουδαίας γνώσης και καλών προθέσεων. Έτσι φτάνουμε στον κοινοβουλευτισμό και σε εκλογικές διαδικασίες, όπου με αυτές δεν εκλέγονται αντιπρόσωποι επιθυμιών, αλλά νομιμοποιούνται οι αυθαιρεσίες των εκάστοτε κρατούντων. Ο Hobbes την ελληνική “δημόσια αναγνώριση” την αποκαλούσε “ματαιοδοξία”. Οι έλληνες την είχαν για σπουδαίο προσόν. Ο κοινός κόσμος τους αποτελούσε το κοινό πεδίο συνάντησης όλων, όμως όσοι ήταν παρόντες είχαν διαφορετικές θέσεις και απόψεις μέσα σ’ αυτό, και η θέση του ενός δεν μπορούσε να συμπίπτει, δεν ήταν απαραίτητο να συμπίπτει με τη θέση του άλλου.

  • Δεν υπάρχει κοινός κόσμος, δεν μπορεί να υπάρξει, δίχως δημοκρατία. Δίχως ουσιαστική συμμετοχή των πολιτών στη λήψη των αποφάσεων. Οι “ενοποιητικές διεολογίες -ισμοί έχουν κοινή ρίζα, αφετηρία και σκοπό: Τη μοναρχική διακυβέρνηση των ενθρώπων, ερήμην αυτών.

  • Η πολιτική δεν είναι πράξη ιδιωτική, τελούμενη σε μυστικές γωνιές και χώρους. Είναι γεγονός της δημόσιας σφαίρας, του φωτός , της διαφάνειας, της πληροφορίας και του ανοιχτού διαλόγου. (Αυτό δεν συμβαίνει, αλλά έτσι θα έπρεπε να είναι). Αυτά δίδαξαν οι έλληνες.

  • Ελάχιστη υποχρέωση όσων ξεστομίζουν πολιτικές φράσεις είναι η εξήγηση τους. Η υποχρέωση θα κατατρέχει, σαν ερινύα, το βίο όσων την είπαν. Οι Ερινύες στην Ελληνική μυθολογία ήταν μυθικές χθόνιες θεότητες που κυνηγούσαν όσους είχαν διαπράξει εγκλήματα κατά της φυσικής και ηθικής τάξης των πραγμάτων. Επίσης είναι γνωστές και ως Ευμενίδες, δίνοντάς έτσι το όνομά τους στην τρίτη τραγωδία της τριλογίας Oρέστειας του Αισχύλου. Στη συγκεκριμένη τραγωδία, κατατρέχουν τον Ορέστη, γιο του Αγαμέμνονα και της Κλυταιμνήστρας, για το φόνο της μητέρας του.

  • Tι θα πει “μαύρη λίστα”;

Η Ελλάδα είναι το παρελθόν μας. Είναι επίσης το μέλλον μας. Ας το δημιουργήσουμε ξανά μαζί της ! (Ραούλ Βάνεγκεμ, Γιάννης Γιουλούντας)

(Στην εικόνα ο Δον ΨΥΧΩΤΗΣ)

http://www.ithacanet.gr/

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>