«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Ο ΒΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΦΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

   Αυγούστου 2012

Ο ΒΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΦΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Επιχειρείται η καταστροφή της Ελληνικής γλώσσας και η αποκοπή της από τις ρίζες του Ελληνισμού.

Στα δημοτικά σχολεία της χώρας μας ένα καινούργιο βιβλίο γραμματικής, για την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη, αντικαθιστώντας την μέχρι τώρα ισχύουσα γραμματική.   Μια τεράστια “απλοποίηση” (που τελικά θα οδηγήσει στα «γκρικιγκλις»).

Μόνο ένα ι θα υπάρχει (όχι τα η, υ ει, οι, υι).   Δηλαδή όταν λέμε  “οι υιοί ή οι οιοί”    θα γράφεται “ι ιι ι ι ιι”…;

Ούτε το ξ και το ψ θα υπάρχει πια, αφού μπορεί να γράφεται σαν κσ και πσ (σημείωση: το ξ και ψ δεν υπάρχουν σε λατινικούς χαρακτήρες…) Εμεις εδω ..σφαζομαστε για κομματα.. και αυτοι σφαζουν την ψυχη μας.

Στόχος τους είναι να ξεκόψουν τη γλώσσα μας από τις ρίζες της.

Τι θα κάνατε αν σας λέγανε ότι θα επεξεργάζονταν τις στυλες του Παρθενώνα για να τις κάνουν λείες και ολοστρόγγυλες για να βολεύουν στο καθαρισμό τους; Η Ελληνικη γλωσσα ειναι ενα μια κληρονομια, ενα αριστοτεχνικο κατασκευασμα, 1000 φορες ποιο σημαντικο και πολυτιμο απο τον Παρθενωνα.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΠΑΦΗ!

Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε πως πρόσφατα (Νοέμβριος 2011) διανεμήθηκε προς διδασκαλία, στα δημοτικά σχολεία της χώρας μας ένα καινούργιο βιβλίο γραμματικής, για την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη, αντικαθιστώντας την μέχρι τώρα ισχύουσα γραμματική του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, η οποία εδιδάσκετο πλέον των 30 χρόνων.

Σύμφωνα με την καινούργια γραμματική που συντάχθηκε από τους: κ. Ειρήνη Φιλιππάκη – Warburton, κ. Μιχάλη Γεωργιαφέντη, κ. Γεώργιο Κοτζόγλου και την κ. Μαργαρίτα Λουκά και εκδόθηκε από τον Οργανισμό Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, με την ευθύνη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ανακαλύπτουμε πως

– Τα φωνήεντα της Ελληνικής Γλώσσας είναι 5 (πέντε)! Τα: α, ε, ι, ο, και το ου.  Καθώς και ότι τα φωνήεντα η, υ, ω έχουν καταργηθεί!

– Και τα σύμφωνα από 17, έμειναν μόνον τα 15!  Τα ξ και ψ δεν υπάρχουν πλέον!

– Σημειωτέον, πως στα φωνήεντα συγκαταλέγεται και ο δίφθογγος «ου», καθώς και στα -σύμφωνα συμπεριλαμβάνονται τα δίψηφα σύμφωνα ντ, μπ, γκ!.

Σύμφωνα με τους συγγραφείς στον πρόλογο του βιβλίου : «Στόχος του εγχειριδίου είναι να οδηγήσει με τρόπο ευχάριστο και παιγνιώδη τους μικρούς μαθητές στην συνειδητοποίηση του συστηματικού χαρακτήρα της γλώσσας.   Τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά του βιβλίου Γραμματική Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού υπαγόρευσαν κάποιες απαραίτητες απλοποιήσεις αλλά και ορισμένες σημαντικές διαφοροποιήσεις από τις παραδοσιακές γραμματικές»!

Και παρακάτω :

«Δεν εξετάζουμε λεπτομερώς τους φθόγγους της γλώσσας μας, γιατί δεν θέλουμε να προκαλέσουμε σύγχυση σε μαθητές και δασκάλους με την ανάλυση φαινομένων αλλοφωνίας.»

Έτσι λοιπόν ο Βρασίδας, ο συμβολικός δάσκαλος του βιβλίου, ο οποίος βοηθά τον μαθητή να εξιχνιάσει τα μυστήρια της γλώσσας στις σελίδες 35 και 36 όπου γίνεται αναφορά στους φθόγγους, παρουσιάζει τα παραπάνω.  Το αλφάβητό μας, τα πραγματικά φωνήεντα και σύμφωνα δεν παρουσιάζονται ξεκάθαρα πουθενά αλλού στο βιβλίο, παρά μόνον σε ένα σχέδιο τύπου ταχυμέτρου αυτοκινήτου (σελ. 39)!   Όσο για τα φωνήεντα, δεν γίνεται καμία μνεία, παρά μόνον η ελλιπής αυτή αναφορά των πέντε φθόγγων!

Με την προγενέστερη Γραμματική του Μαν. Τριανταφυλλίδη, γαλουχήθηκαν γενιές Ελλήνων, που μάθανε να ομιλούνε την Ελληνική Γλώσσα.  Αλλά και αλλοδαποί που γεννήθηκαν, έζησαν και σπούδασαν σε ελληνικά σχολεία, και πέτυχαν στα ελληνικά πανεπιστήμια είχαν γαλουχηθεί με την ίδια γραμματική χωρίς να δυσκολευτούν!.  Εφ” όσον οι συνθήκες δεν έχουν αλλάξει, ποιόν λόγο εξυπηρετεί η αλλαγή της κλασσικής γραμματικής σε «φωνητική» γραμματική; Η γλώσσα μας, η αρχαιότερη όλων των λαών, τις τελευταίες δεκαετίες έχει υποστεί αλλεπάλληλους βιασμούς από τους εκάστοτε υπευθύνους, οι οποίοι εντελώς ανεύθυνα λειτουργώντας ωσάν γλωσσοπλάστες, αποφάσιζαν για την «εκλαΐκευση» της, και ταυτόχρονα την καταστροφή της!

Με τις αλλεπάλληλες αλλαγές ανά 15 – 20 χρόνια (βλέπε: αυγό ή αβγό; Ξύδι ή ξίδι; Μονοτονικό σύστημα!) οι γενιές των Ελλήνων μαθαίνουν η κάθε μία και από μια ελαφρώς διαφοροποιημένη ελληνική γραμματική, μη μπορώντας καν να παρακολουθήσουν ούτε οι γονείς τα παιδιά τους!

Θέλω να πιστεύω πως το βιβλίο αυτό εκδόθηκε χωρίς τον ενδελεχή έλεγχο, και ως εκ τούτου, εκ παραδρομής δημοσιοποιήθηκε κάποια πρόταση κάποιου ανθέλληνα φιλόλογου, και όχι εσκεμμένα, πάρθηκε η απόφαση ενός ακόμα βιασμού της ελληνικής γλώσσας, μιας γλώσσας που τόσο διψασμένα άνθρωποι από όλο τον κόσμο προσπαθούν να κάνουν κτήμα τους.

Και ερωτώ, όχι μόνο εγώ αλλά και όλοι οι Έλληνες:

1) Δεν μας φτάνει η οικονομική κατακρήμνιση της πατρίδος μας, πρέπει να υποστούμε και την εθνική μας εξολόθρευση;

2) Πρέπει να θυσιάσουμε την γλώσσα μας για να μοιάσουμε στους Δυτικούς, για να γίνουμε αρεστοί από αυτούς;  Οι οποίοι, επανήλθαν και ζητούν πλέον την ίδια μας την πατρίδα;

3) Σύμφωνα με πληροφορίες μέσα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, το βιβλίο είχε εγκριθεί από το 2007, αλλά λόγω αντιρρήσεων δεν εκδίδετο.  Υπ” όψιν, ότι οι αποσπασμένοι δάσκαλοι στο Ινστιτούτο όταν ερωτήθηκαν σχετικώς έκριναν το βιβλίο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

4) Τι περίμεναν άραγε για να εκδώσουν αυτό το βιβλίο της Γραμματικής;  Μήπως την εγκατάσταση στον υπουργικό θώκο της κ. Διαμαντοπούλου, που θεωρεί ότι «η αγγλική γλώσσα πρέπει να γίνει επίσημη γλώσσα της Ελλάδος»;

5) Σύμφωνα με σύγχρονες μελέτες επιστημόνων, το μονοτονικό σύστημα έφερε την δυσλεξία στην πρώτη θέση των μαθησιακών δυσκολιών, εξαιτίας της ελλείψεως βασικών κανόνων γραμματικής και τονισμού.  Με τόσα πολλά παιδιά να δυσκολεύονται από την απουσία των κανόνων, σκέφτεστε τι θα συμβεί με την απουσία των φωνηέντων τα οποία ενυπάρχουν στο DNA μας από την αρχή της υπάρξεως μας στον πλανήτη; Εφαρμόζοντας την νέα Γραμματική, η ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙ και η ελληνική γλώσσα θα γίνει μια συμβατική γλώσσα όπως και τόσες άλλες.

Οι δάσκαλοι τελικά καλούνται να «μορφώσουν» Έλληνες;;;    Με ποια γλώσσα;;;

==================================================

ΣΧΟΛΙΑ

Επιχειρείται η καταστροφή της Ελληνικής γλώσσας και η αποκοπή της από τις ρίζες του Ελληνισμού.  Έτσι διετάχθει το ΠΑΣΟΚ από το ίδρυμα CDRC του Σόρος έτσι και έπραξε. Ανάλογα είχε πράξει και η τέως σύζυγος του προέδρου του ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΟΥ επιμελητηρίου κ. Μαριέτα – Κούτσικου όταν της είχε ανατεθεί η μόρφωση των Ελλήνων , με το περίφημο βιβλίο του συνωστισμου της κ.Ρεπούση που όλως συμπτωματικά είναι σημέρα μέλος του κόμματος της ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ της ΔΗΜΑΡ … Σύμφωνο = αυτό που συνθέτει την φωνή.  Φωνήεν = το εν της Φωνής Φωνή = το φως του νού… ή αλλιώς η φώτιση της νόησης …

Χωρίς την σωστή γραφή η φιλοσοφία είναι νεκρή και χωρίς την φιλοσοφία δεν μπορεί να γεννηθεί ο πολιτισμός.   Όλα τα άλλα είναι μηδενιστικές θεωρίες στρατευμένων σοφιστών στην υπηρεσία της τυραννίδας και των βαρβάρων.…

Βήμα βήμα ώθουν την ελληνική γλώσσα (που είναι η μία από τις δύο ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΕΣ γλώσσες του κόσμου, η άλλη είναι η Κινεζική) στην μετατροπή της σε σημειολογικη με ΛΑΤΙΝΙΚΟ αλφάβητο (GREEKLIS) και όχι τυχαία… Ο πολιτισμός ως στόχο του έχει να πάρει τον ον από την κατάσταση του ζώου και να το μετατρέψει σε άνθρωπο, να βγάλει δηλαδή τον άνθρωπο από την βαρβαρότητα που βρίσκεται Αυτοί που επιθυμούν το αντίθετο, δηλαδή να υποβιβάσουν τον άνθρωπο σε ζώο που αντιδρά με ένστικτο και χωρίς λογική, χωρίς ειρμό σκέψης και χωρίς ορθολογική σειρά, ώστε να είναι διαχειρίσημος και εύκολα ελεγχόμενος σκλάβος.  Επιτείθονται στην κοιτίδα του πολιτισμού για να μην μπορούν οι άνθρωποι να έχουν τα στηρίγματα που χρειάζονται ώστε να σταθούν μετά την πτώση τους ….  Τώρα κατάλαβες γιατί θέλουν να δουλεύεις όλη μέρα και να παρατάς τα παιδιά σου σε τυχάρπαστους παιδικούς σταθμούς, ώστε να καταντήσουν εντελώς ζώα … Αὐτή εἶναι ἡ λύση:

  Οἱ γονεῖς νὰ ἐνδιαφερθοῦν οὔτως ὥστε νὰ προκύψη γενιὰ φανατικῶν Ἑλληνοπαίδων.  Νὰ γίνη μπούμερανγκ ὅ,τι ἐτοιμάζουν.

Ἐν ἀνάγκη νὰ κάνουμε καὶ κρυφὰ σχολειὰ καὶ ὅσοι ἀπὸ μᾶς γνωρίζουν νὰ διδάσκουν τὰ παιδιά χωρίς χρηματικὴ ἐπιβάρυνσι φυσικά.  Ἄν τὸ ἐπιβάλουν θὰ καταλήξουμε ἐκεῖ.  Μπορεῖ νὰ μᾶς τελειώσουν οἰκονομικὰ ἀλλά ἐθνικὰ δὲν θὰ τὸ ἐπιτρέψουμε.   Τό ὀφείλουμε στοὺς προγόνους.

Τα αρχαια Ελληνικα ηταν ευηχη γλωσσα,

Κατι σαν ιταλικα, ισπανικα, κυπριακα,κρητικα.

Σιγα σιγα, η γλωσσα εγινε, ΤΡΑΧΕΙΑ, αχρωμη..

Αυτο το σκοπο ειχαν τα διαφορετικα “μεσαια βραχεα, μακρα”

 Και οι τονοι ειχαν τη σημασια τους δεν ηταν εκει για ομορφια.

Ηταν αλλο, το Ο και αλλο το ω, ηχητικα.

Ακομα και τα αγγλικα εχουν μουσικη,

τα πηραν οι “αμερικανοι” και τα καναν σαν τα μουτρα τους..

Εμεις εδω ..σφαζομαστε για κομματα.. και αυτοι σφαζουν την ψυχη μας.

Ειναι και αλλοι που τρωνε απο αυτη τη ψυχη, και χαιροντε..

Το θέμα της απλοποίησης της γλώσσας μας είχε τεθεί επί ΓΑΠ (για να μην ξεχνιόμαστε).

Και κατά καιρούς άνοιγαν το σεντούκι για να βγάζουν και κάτι.  Συνδιάστε αυτό το θέμα με άρθρο του Defence.net http://defence.net/  όπου αποκαλύπτεται πως απροκάλυπτα πλέον επιχειρούν την ΕΠΙΒΟΛΗ πολυπολυτισμικότητας – έτσι λένε την λαθροεποίκιση στα μεγάλα σαλόνια της Ευρώπης. Τυχαία όλα αυτά; Δεν μπορείς να απλοποιείς μια μέθοδο εκμάθησης γλώσσας εις βάρος της ίδιας της γλώσσας.  Αναιρεί τελείως το σκοπό και την έννοια της εκμάθησης.

– Σαν να καταργούμε τις διαφορικές εξισώσεις και τα ολοκληρώματα προκειμένου να προσελκύσουμε κόσμο στα μαθηματικά…

– Ή σε κάτι πιο «καθημερινό», σα να ξυρίζουμε όλοι τα κεφάλια μας προκειμένου να μάθουμε στοιχειώδη υγεινή και να μη κολλήσουμε ψείρες…

– Ή ακόμη πιο «ελληνικά», σα να ρίχνουμε διαρκώς τις βάσεις στις Πανελλήνιες για να έχουμε περισσότερους εισακτέους στα ΑΕΙ…

Και ένα μικρό συμπλήρωμα σε σχέση με το ΝΕΟ.  Η γλώσσα μας, με μια ιστορία πανω απο 3000  χρόνων, είναι αυτή που έδωσε τα φώτα του πολιτισμού.  Δεν τα έδωσαν οι νεολογισμοί μας αλλά η αρχαία ελληνική, αυτή που καταργήθηκε από τα σχολεία ενώ διδάσκεται στα πανεπιστήμια όλου του κόσμου.  Αλλά ξέχασα… αυτοί είναι ηλίθιοι ενώ εμείς οι μονίμως αντιδραστικοί είμαστε οι έξυπνοι.  Η στραβός είν’ ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε λέει μια παροιμία.

Μόνον ΚΑΙ με την εξοικίωση με την αρχαία γλώσσα μπορεί κανείς να κατανοήσει, να μιλήσει και να γράψει σωστά Ελληνικά!

ΕΠΙΒΟΛΗ «πολυπολιτισμικότητας» – έτσι λένε την λαθροεποίκιση.

Πρέπει να χαμηλώσει ο Όλυμπος γιατί κάποιοι δεν αντέχουν την ορειβασία….

Να τα κάνουμε όλα έρημο τότε;

 Ε ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ γίνεται

 Καλός ο μαϊδανός αν και χρησιμώτατος, έλα όμως που το πλατάνι δίνει και σκιά.

– Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ!!!

ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΘΕΪΚΗ ΚΑΙ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ!!!

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΟ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΜΑΣ ΣΕ ΜΑΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ!!!

ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ, ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙ ΥΒΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ!!   Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ!!

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΣ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ !

ΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ ΑΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ !

ΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ) ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ (ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 70) ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΦΘΗΝΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ !

ΛΟΓΙΚΑ, ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ!! ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΦΟΡΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΙΝΙΕ ΡΟΥΧΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΓΙΑ ΕΦΕ…   ΕΤΣΙ ΦΘΑΣΑΜΕ ΕΔΩ.  ΑΣ ΞΕΚΑΒΑΛΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

ΛΥΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ !  ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ.  ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΟΙΑΖΕ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΘΕΣΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ!

ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥΣ!   ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ!

– Επαναφορά τού πολυτονικού!

– Πῶς θά διαρρήξουν τήν κοινή λογική, ὥστε νά παράξουν ἠλίθιους μέσα στά σχολειά; κι ὄχι μόνο ἠλίθιους … ἀλλά ἀνθρώπους πού δέν θά ἔχουν ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ τρόπο νά ἔχουν εἰρμό, μνήμη!

 ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ!

Δέν ἔχετε προσέξει ὅτι πολλά παιδιά, τούς ἐξηγεῖς λογικές συνεπαγωγές … ἤ τούς θέτεις ἐρωτήματα καί ἐπιχειρήματα καί σέ κυττοῦν μέ ἕνα βλέμμα κλούβιο; Κλούβιο βλέμμα … κλούβιο μυαλό …. ἄδεια ψυχή!

 Ὅτι πρέπει γιά ὑλικό ΤΕΝΕΚΕΔΩΝ  πού θά τούς γεμίσουν μέ ὅτι μαλακία θέλουν!

– Για να πάμε σε ομόηχες:

     όμως – ώμος

      απλός – απλώς

    ώρα – όρα

Είναι γνωστό ότι οι όποιες θεωρείες σπάνια είναι αποκομμένες από το υπόλοιπο πολιτικο και κοινωνικό γίγνεσθαι του πλανήτη.   Με απλά λόγια, η ιστορία μας έχει δείξει ότι οι κατά καιρούς θεωρήσεις εξυπηρετούν πρώτιστα τα εκάστοτε παγκόσμια αφεντικά και ελάχιστα ενδιαφέρονται για την πραγματικότητα

Με την λογική των απλοποιήσεων θα αλλάξουν τη γλώσσα και δια μέσου αυτής την ιστορία που εμπεριέχεται.

Στόχος τους είναι να ξεκόψουν τη γλώσσα μας από τις ρίζες της. Ίδιο στόχο έχουν για όλες τις γλώσσες του κόσμου.   Θέλουν να καταστρέψουν κάθε πολιτισμό και γνώση και να διμιουργήσουν τη νέα γενιά των σκλάβων-γραναζιών της καπιταλιστικής μηχανής που ούτε θα μπορούν να σκέφτονται, ούτε θα μπορούν να μιλάνε (μόνο να γρυλλίζουν τη νέα παγκόσμια ‘γλώσσα’) για να καλοπερνάνε αυτοί.

 Dimitrios Adamopoulos makrinitsa@hotmail.com