«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Η “Ιερά Εξέταση” απεφάνθη: Το Ε.ΠΑ.Μ. στο πυρ το εξώτερον!



Έγκλημα καθοσιώσεως διέπραξε το Ε.ΠΑ.Μ. σύμφωνα με το “Ιερατείο” που φυλάει τα “Ιερά Βιβλία της Επανάστασης”! Δεν είναι αυτός ο δρόμος για την Παράδεισο!



Αποφάσισε λέει να συμπαραταχθεί εκλογικά με την “Δημοκρατική Αναγέννηση” του Στέλιου Παπαθεμελή… μα τρελάθηκε εντελώς αυτός ο Καζάκης??? Μα με τον Παπαθεμελή???
Ας αφήσουμε όμως την πλάκα, παρόλο που κυρίως γι αυτό προσφέρεται αυτού του είδους η κριτική, και ας προσπαθήσουμε να δούμε και ποια είναι τα πραγματικά γεγονότα, αλλά και ποιες κατεστημένες αντιλήψεις κρύβονται πίσω από την επίθεση στην σωστή, κατά την άποψή μας, πολιτική επιλογή του Α΄ Πανελληνίου Συνεδρίου του Ε.ΠΑ.Μ. . 
1. Το πρώτο επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι επικριτές αυτής της επιλογής είναι το εξής: “Ο Παπαθεμελής διετέλεσε υπουργός στο ΠΑΣΟΚ και δεν θα πρεπε να συνεργαστείτε μαζί του”. 
Μα η ίδια η ιδρυτική διακήρυξη του Ε.ΠΑ.Μ. λέει:  “Το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο δεσμεύεται να συμβάλει με όλες του τις δυνάμεις σε κάθε αυθεντικό λαϊκό κίνημα ενάντια στο σημερινό καθεστώς απ’ όπου κι αν προέρχεται, όποιος κι αν ηγείται σ’ αυτό.” 
και λίγο πιο κάτω αναφέρει ρητά: Το ΕΠΑΜ είναι ανοιχτό σε κάθε δημοκράτη, πατριώτη, αγωνιστή που θέλει να παλέψει για τους ίδιους σκοπούς, χωρίς να ζητά πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων, ή υποκλίσεις σε αυτόκλητες αυθεντίες, αυτοδιορισμένους ηγέτες, παράγοντες και αφανείς ή εμφανείς κομματικούς μηχανισμούς.

Δηλαδή το Ε.ΠΑ.Μ. ΔΕΝ ζητά, και σωστά πράττει, πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων από κάποιον που επιθυμεί να γίνει μέλος του και να συμμετέχει στη διαδικασία λήψης των πολιτικών του αποφάσεων,  και θα ζητήσει από κάποιον με τον οποίο θα κατέβει στις εκλογές; Μα αυτό δε θα ήταν μεγάλη αντίφαση;
Δηλαδή το Ε.ΠΑ.Μ., όπως μας λένε αυτοί οι “φίλοι” μας, θα αρνηθεί να συμπαραταχθεί εκλογικά με μια πολιτική δύναμη (υπαρκτή…) με την οποία συμφωνεί να παλέψει από κοινού για τον κύριο στόχο, που είναι η Απελευθέρωση της Πατρίδας, και για ορισμένα ακόμη 5-10 βασικά αιτήματα; Αυτό δε θα ήταν πραγματική κατάργηση και ξεφτιλισμός των Ιδρυτικών Αρχών του Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου;
Όσον αφορά το πολιτικό βιογραφικό του Στέλιου Παπαθεμελή, μπορεί εύκολα όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά να το βρει στο Διαδίκτυο και να δει: 
Εξελέγη βουλευτής στην Α’ περιφέρεια Θεσσαλονίκης το 1974 με την ΕΚ-ΝΔ (Ένωση Κέντρου – Νέες Δυνάμεις) και το 1977 με την ΕΔΗΚ.

Στη συνέχεια προσχώρησε στο ΠΑΣΟΚ και υπήρξε υπουργός στις κυβερνήσεις τις δεκαετίες του ’80 και του ’90:

  • Υφυπουργός Ανωτάτης Παιδείας (1982-1985)
  • Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης (1987-1989)
  • Υπουργός Δημόσιας Τάξης (1993-1995)
Αργότερα αποχώρησε από το ΠΑΣΟΚ και το 2004 ίδρυσε ένα νέο κόμμα, τη Δημοκρατική Αναγέννηση.

Στις εκλογές του Μαρτίου του 2004 το κόμμα του δε συμμετείχε αυτόνομα, και ο ίδιος εξελέγη βουλευτής στην Α’ περιφέρεια Θεσσαλονίκης ως συνεργαζόμενος με τη Νέα Δημοκρατία. Στη συνέχεια αποχώρησε από την Κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας και παρέμεινε στην Βουλή ως ανεξάρτητος βουλευτής.
Υπάρχει λοιπόν κάποιος που να πιστεύει αληθινά πως ο Παπαθεμελής ενσαρκώνει αυτό που γενικά αποκαλούμε “Καθεστώς” στην Ελλάδα; Ποια είναι η προηγούμενη δράση του (τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια)  που να μας εμποδίζει να τον εμπιστευτούμε ότι όντως θα εργαστεί για την Απελευθέρωση της Χώρας; Η σημερινή τοποθέτησή του για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα, είναι πατριωτική και δημοκρατική; 
Ιδεολογικές διαφορές ανάμεσα στο Ε.ΠΑ.Μ. και την Δημοκρατική Αναγέννηση υπάρχουν. Ακόμη και μέσα στο Ε.ΠΑ.Μ. και μεταξύ των μελών του υπάρχουν διαφορές. Αυτό που μας ενώνει όμως είναι τα προτάγματα τα οποία αναφέρονται στην Ιδρυτική Διακήρυξη του Μετώπου μας και το όραμα μιας Ελεύθερης Ελλάδας.
Επίσης, διαφορές υπάρχουν στα πολιτικά προγράμματα του Ε.ΠΑ.Μ. και της Δημοκρατικής Αναγέννησης. Αλλά συμμαχία δε σημαίνει και ταύτιση, δε σημαίνει ότι πρέπει οπωσδήποτε ο ένας να κάνει πίσω και να δηλώσει υποταγή στον αλλον.
Από την άλλη αν ο Στέλιος Παπαθεμελής δεν σταθεί αντάξιος της εμπιστοσύνης μας και αλλάξει στρατόπεδο, θα μας εκθέσει… είναι όμως ο Ελληνικός Λαός σε κατάσταση να κάνει βήματα μόνο εκ του ασφαλούς; 
Άσε που εμείς πιστεύουμε πως κανένας δε θα μας εκθέσει, πως μέσα στη “φωτιά του Εθνικο-απελευθερωτικού πολέμου” θα σφυρηλατηθούν συμμαχίες και φιλίες μεταξύ “δεξιών” και “αριστερών” που ούτε τα στελέχη του ίδιου “επαναστατικού” κόμματος δεν έχουν μεταξύ τους! Και άλλωστε, αν δεν έχουμε εμπιστοσύνη παρά μόνο στον εαυτούλη μας καλύτερα να κάτσουμε στα σπίτια μας…
Για αυτά περί “φασίστα” και “εθνικιστή”, το μόνο που θα πω είναι πως αποτελούν φαιδρότητες και αυτοί που τα λένε καλύτερα να κοιτάξουν τον καθρέφτη τους…. Εκτός αν όποιος είναι θρησκευόμενος Χριστιανός είναι και φασίστας!
Υ.Γ. Περιέργως, αυτοί που αποκαλούν τον Παπαθεμελή “φασίστα” είναι οι ίδιοι, συνήθως και όχι πάντα, που αρνούνται να χαρακτηρίσουν φασιστικά τα κόμματα της συγκυβέρνησης, δηλαδή το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ, και αρνούνται να δηλώσουν φανερά το γεγονός ότι η Πατρίδα μας βρίσκεται υπό Κατοχή
2. Το δεύτερο επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι όψιμοι “φίλοι” του Ε.ΠΑ.Μ. (που θέλουν το καλό μας…), είναι πως με αυτή την εκλογική συμμαχία το ΕΠΑΜ παίρνει “δεξιόστροφα” χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, βασίζουν αυτόν τον ισχυρισμό τους στο γεγονός ότι στους πολιτικούς όρους της εκλογικής συνεργασίας του Ε.ΠΑ.Μ. με τη Δημοκρατική Αναγέννηση, το αίτημα για “έξοδο από το Ευρώ” έχει αντικατασταθεί με το αίτημα για “δημοψήφισμα για τη θέση της χώρας στην Ευρωζώνη”.
Καταρχάς, δε θα επαναλάβουμε πως άλλο η συνεργασία και άλλο η ταύτιση, όσο και αν τα μυαλουδάκια ορισμένων αρνούνται εκ του πονηρού να το δεχθούν…
Θα επιμείνουμε στην επίκληση των Ιδρυτικών Αρχών του Ε.ΠΑ.Μ. : Αποτελεί εκ των ων ουκ ανευ, όσον αφορά τον Εθνικο-απελευθερωτικό Αγώνα που οφείλει να διεξάγει (και διεξάγει ήδη, έστω και ασυναίσθητα και σπασμωδικά) ο Ελληνικός Λαός, και απαράβατος Προγραμματικός Στόχος του Ε.ΠΑ.Μ., η Υιοθέτηση Εθνικού Νομίσματος.

Οι επί μέρους και επιλεκτικές συμμαχίες που διαμορφώνουμε, όπως για παράδειγμα εν όψει των Γενικών Εκλογών της 6ης Μαϊου, υπηρετούν τον απώτερο στόχο της δημιουργίας ενός κοινωνικο-πολιτικού μετώπου που θα απελευθερώσει την Πατρίδα μέσω της υλοποίησης των 5 βασικών στόχων που θεωρούμε απαραίτητους.

Οπότε, αν θέλουμε όντως να υλοποίησουμε αυτούς τους στόχους και να γίνει πραγματικότητα η Αντίσταση και η Ανατροπή, αρκεί το Ε.ΠΑ.Μ. να κάθεται στη γωνία και απλά “να τα λέει σωστά και επαναστατικά”;
Μα δεν υπάρχουν ήδη αρκετά κόμματα που κάθονται στη γωνία και θεωρητικολογούν για την “Έξοδο από το Ευρώ” και για “Λαϊκή Εξουσία” και για χιλια-δυο άλλα “υψηλά οράματα”, χωρίς όμως να τα κάνουν πράξη; Χωρίς ούτε καν να κάνουν βήματα ώστε σε κάποιο κοντινό μέλλον να γίνουν πράξη… 
Αν το Ε.ΠΑ.Μ. γίνει άλλο ένα τέτοιο κόμμα, τότε ποια είναι η χρησιμότητά του στον Ελληνικό Λαό και γιατί να υπάρχει;

Επίσης, ποια η χρησιμότητα ενός κόμματος που δεν συμμαχεί με κανέναν ακόμη και αν βρεθεί άλλη πολιτική δύναμη με παραπλήσιες πολιτικές θέσεις και στόχους;

Αντίθετα, εμείς θεωρούμε, πως αποτελεί κέρδος για το Λαό, κάθε κοινωνική και πολιτική δύναμη που αποσπάμε από το Καθεστώς και οικοδομούμε δεσμούς μαζί της, είτε αυτο-προσδιορίζεται ως “δεξιά” είτε ως “αριστερή”.
Ακόμη, και αν δεν συμφωνούμε σε όλα μαζί της, ακόμη και αν το πλαίσιο της συνεργασίας δεν είναι ακριβώς αυτό που θα θέλαμε, ελπίζουμε και πιστεύουμε ότι μέσα από την κοινή πείρα που θα αποκτήσουμε στους κοινούς αγώνες που θα δώσουμε, θα αποδειχθεί ότι Απελευθέρωση της Χώρας χωρίς Υιοθέτηση Εθνικού Νομίσματος δεν υφίσταται.
Και σε αυτό το ζήτημα, δηλαδή των συμμαχιών και πώς τις καταλαβαίνουμε, ως Ε.ΠΑ.Μ. ήμαστε και είμαστε καθαροί προς τον Ελληνικό Λαό! Παραπέμπουμε προς απόδειξη τούτου, στην απόφαση του Α’ Πανελλαδικού Συνεδρίου του Ε.ΠΑ.Μ. και στις επανειλημμένες δημόσιες τοποθετήσεις του ηγετικού στελέχους του Ε.ΠΑ.Μ. Δ. Καζάκη.
3. Εμάς στο Ε.ΠΑ.Μ. δε μας ενδιαφέρει να πάρουμε πιστοποίηση, ούτε “αριστερή” ούτε “δεξιά”, από κανέναν. Για εμάς στο Ε.ΠΑ.Μ. αμείλικτος κριτής είναι η Ιστορία και τα μάτια των αδερφών μας στην Ελλάδα και σε όλο τον Κόσμο, που στέκουν με απόγνωση και πανικό μπροστά σε αυτό το Αδηφάγο Τέρας που ονομάζεται Χρηματοπιστωτική Ολιγαρχία.
Αν μπορούμε να φανούμε χρήσιμοι στα αδέρφια μας θα συνεχίσουμε να παλεύουμε μέσα από το Ε.ΠΑ.Μ. , και ας στεναχωρούμε τους “τίμιους επαναστάτες”…
Θ.Α.
Αναρτήθηκε από Λαϊκό Μέτωπο

http://eleftheri-ellada.blogspot.com/

Μοιραστείτε το!

2 comments to Η “Ιερά Εξέταση” απεφάνθη: Το Ε.ΠΑ.Μ. στο πυρ το εξώτερον!

  • ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ

    ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ.
    ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΠΛΟΚ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ.
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΩ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΩΝΑΖΑΝΕ Ε.ΠΑ.Μ ΜΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΖΑΚΗ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΘΩ ΤΟ Ε.ΠΑ.Μ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ…

    • φίλε μου η εμπειρία μου με έχει διδάξει ότι την αλήθεια και το ψέμα τα χωρίζει μια λεπτή γραμμή, για αυτό πρέπει ο σημερινός άνθρωπος να διαβάζει πολλές απόψεις να αποφύγει την μπανανόφλουδα. Πάντως εγώ όπως εγώ δηλώσει και επίσημα η ιστοσελίδα τάσσετε μαζί με το Ε.ΠΑ.Μ Ο χρόνος που μας μένει για να αγωνιστούμε είναι άνισος σε βάρος του λαού.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>