«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΘΡΙΑΣΙΟ ΠΕΔΙΟ: H μητέρα όλων των Κινεζικών επενδύσεων μέρος άλφα και Μέρος Β!

ΝΑ γιατί ραγίζει ξαφνικά η καρδιά της Μέρκελ για τους Ελληνες – ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ όλο το απίστευτο παρασκήνιο μιας υπόθεσης που κρύβουν οι καθεστωτικοί! (Μέρος Α΄)

Λάζαρος Ελευθεριάδης

Στήν Ελλάδα υπάρχουν, αρκετοί θα έλεγα, Εμπορευματικοί σταθμοί μικρής κλίμακος (Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, κτλ.), κανείς όμως του μεγέθους και τής αντίστοιχης Εμπορευματικής στόχευσης και εμβέλειας, όπως ο νέος υπό ανέγερση Παγκόσμιος Εμπορευματικός Σταθμός στην περιοχή του Θριάσιου πεδίου στην Αττική.

Εδώ και αρκετά χρόνια η Κινέζικών συμφερόντων, κορυφαία μεταφορική εταιρεία στον κόσμο, COSCO α.ε, έχει σχεδόν «αποκλειστικά» αναλάβει την εκμετάλλευση της σημαντικότερης εμπορικής εισόδου από την  Ασία πρός στην Ευρώπη, με την συμφωνία εκμετάλλευσης μέρους του λιμένος Πειραιά, κατόπιν διακρατικής συμφωνίας μεταξύ της Κίνας και της Ελλάδος.
Τα τελευταία χρόνια στην περιοχή του “ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ” κατασκευάζεται ο μεγαλύτερος Εμπορευματικός Σταθμός στην Ευρώπη, και ένας από τους μεγαλύτερους του κόσμου, ο οποίος θα συνδέεται με το λιμάνι του Πειραιά, προωθώντας κατ’αυτόν τον τρόπο τα εμπορεύματα τα προερχόμενα απο την Ασία στην Ευρώπη.

Όπως είναι προφανές αποτελεί για την Κίνα κεντρική στρατηγική επιλογή να επιλέξει την Ελλάδα και ειδικώτερα τον Πειραιά και την περιοχή του Θριάσιου Πεδίου, ώς κεντρική πύλη εισόδου των Ασιατικών προιόντων στην Ευρώπη, και με ότι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο γεωπολιτικό.
Ενώ έχει ολοκληρωθεί ήδη ο πρώτη φάση των έργων υποδομής , οι αναμενόμενες οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές εξελίξεις θα δρομολογήσουν την επόμενη φάση αποπεράτωσης της κατασκευής και σύνδεσής της με το λιμάνι του Πειραιά. Οί όροι της εκμετάλλευσης οι οποίοι θα εμπεριέχονται στην νέα διακρατική συμφωνία του νέου Παγκόσμιου Εμπορευματικού Σταθμού στην περιοχή του Θριάσιου πεδίου μεταξύ Κίνας και Ελλάδος θα αποτελούν αντικείμενο σκληρής διαπραγμάτευσης μεταξύ των δύο κρατών.

Ο Κινέζος ηγέτης κ. Ουέν Τζαμπάο
σε δήλωσή του, απευθυνόμενος ουσιαστικά στην κ. Άνγγελα Μέρκελ, τονίζει :

Σοβαρευτείτε επιτέλους και τελειώνετε με τα παιχνίδια της Ελλάδος και του Ευρώ !!!

Και βέβαια δεν είναι τυχαία η δήλωση της κ. Μέρκελ, και μάλιστα λίγες ώρες πριν να συναντηθεί με τον κινέζο ηγέτη κ. Ουέν Τζαμπάο, ότι “ραγίζεται” η κάρδια της ανακαλύπτοντας (προσφάτως !!!) τα δεινά των Ελλήνων.

Συνοδευόμενη η δήλωση απο την δακρύβρεχτη “ατάκα”, ότι δεν θα ήθελε με τίποτα την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ !!!

Ας δούμε όμως τι κρύβεται πίσω από αυτές τις δηλώσεις των δύο ηγετών και πώς συσχετίζονται με την Ελλάδα…!!!

Πρέπει να σημειωθεί, και να επισημανθεί, ότι το οικονομικό πακέτο ίδρυσης του νέου Παγκόσμιου Εμπορευματικού Σταθμού, επικαιροποιημένο, είναι 6 φορές μεγαλύτερο από το έργο της κατασκευής του αεροδρομίου “ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ”.

Το έργο είναι μεγάλο με Παγκόσμια εμβέλεια και βέβαια θα υλοποιηθεί σε δύο κύριες φάσεις :

α) την πρώτη φάση, της ίδρυσής του, η οποία περιλαμβάνει όλα τα έργα υποδομής και σύνδεσης με το λιμάνι του Πειραιά, τούς Εθνικούς οδικούς άξονες, το αεροδρόμιο και τα υποστηρικτικά περιφερειακά λιμάνια της χώρας, και την προμήθεια του εξοπλισμού (μηχανολογικού, μέσων μεταφοράς όπως τρένων, βαγονιών, αυτοκινούμενων οχημάτων, ξενοδοχειακού και εξοπλισμού γραφείων, κτλ).

β) την δεύτερη φάση, της λειτουργείας του, η οποία περιλαμβάνει κάθε δραστηριότητα η οποία οδηγεί στην πλήρη και ακριβή παραγωγή του έργου του νέου Παγκόσμιου Εμπορευματικού Σταθμού.

Όπως γίνεται αμέσως αντιληπτό, απο ένα τέτοιας κλίμακας έργο πολλοί είναι οι ενδιαφερόμενοι ώς συμμετέχοντες προμηθευτές υλικών, μέσων, τεχνογνωσίας, εκμετάλλευσης, συνεργασίας, κτλ

Από την μελλοντική οικονομική “πίττα” του υπό ανέγερση έργου, διεκδικούν πολλοί όπως μερικοί εξ αυτών είναι :

– Την ανάληψη του έργου της προμήθειας των τρένων και βαγονιών (ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ).

– Την εκμετάλλευση των σιδηροδρομικών, και όχι μόνον, γραμμών ( ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ).

– Την εκμετάλλευση του σταθμού (ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ).

– Την εκμετάλλευση του λιμανιού (ΚΙΝΑ).

– Την εκμετάλλευση των επικοινωνιών (ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ).

Όπως όλοι καταλαβαίνουμε η κυρία Αγγελα Μέρκελ, ναι μεν έχει υποχείρια τους Έλληνες πολιτικούς και επιβάλλει με τον δικό της τρόπο τους όρους της, αλλά με την Κίνα δεν μπορεί να παίξει, γι αυτό και προχτές έγινε “χαλί” μπροστά στον Κινέζο ηγέτη  κ. Ουέν Τζαμπάο, ο οποίος βέβαια, βιάζεται να ξεκινήσει τις επενδύσεις του!!!

Δεν πρέπει να λησμονούμε, ότι σε καμμία περίπτωση δεν συζητάει η Κίνα την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, γιατί σε κάθε τέτοιο ενδεχόμενο δεν θα είχαν νόημα οι τεράστιες οικονομικές επενδύσεις σε ένα λιμάνι μιας χώρας που δεν θα αποτελεί την κεντρική πύλη της Ευρώπης από την Ασία.
Αυτό “παίχτηκε” με την επίσκεψη του κ. Αντώνη Σαμαρά στην κ. Άγγελα Μέρκελ και τον κ. Φ. Ολάντ, και αφού ο πρωθυπουργός μας έδωσε γη και ύδωρ διαβεβαιώνοντας την Γερμανίδα , έσπευσε η κ. Μέρκελ να καθησυχάζει τον Κινέζο ηγέτη…!!!

Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους, και ο Ελληνικός λαός που τον έχουν “κοιμίσει” κανονικά, θεωρεί (τουλάχιστον ορισμένοι) ότι ο κ. Σαμαράς με την κ. Μέρκελ και τον κ. Ολάντ, συζήτησαν για τα μέτρα της ΤΡΟΙΚΑ κατά των Ελλήνων.

Αυτά έχουν αποφασιστεί δυστυχώς στην Ευρώπη σε επίπεδο ηγετών ΚΑΙ δεν ασχολούνται παρά μόνο με δηλώσεις του τύπου « λυπάμαι για τα δεινά των Ελλήνων».

Αφού αντικείμενο των παραπάνω συμφωνιών θα είναι και η εκμετάλλευση του σιδηροδρομικού δικτύου από Αθήνα προς Ευρώπη, δίνεται και η απάντηση στο γιατί μεθοδεύτηκε τα τελευταία  χρόνια η πλήρης απαξίωση του ΟΣΕ και του σιδηροδρομικού δικτύου της Ελλάδας!!!

Όλα έχουν την αιτία τους και τον σκοπό τους !!!

Έπεται συνέχεια !!!

ΘΡΙΑΣΙΟ ΠΕΔΙΟ: H μητέρα όλων των Κινεζικών επενδύσεων – Μέρος Β!
COSCO: Ποιος είναι ο περίφημος Κινέζικος κολοσσός

Η Cosco Europe GmbH ιδρύθηκε στις 15 Φεβρουαρίου 1989 με έδρα στό Αμβούργο της Γερμανίας. Η εν λόγω εταιρεία είναι ένα από τα εννέα υπερπόντια περιφερειακά γραφεία στο πλαίσιο της Cosco Group.

Η Cosco Europe GmbH διαχειρίζεται περισσότερα από 40 γραφεία και τις θυγατρικές εταιρείες του Ομίλου Cosco (Cosco Group) στην ευρωπαϊκή ήπειρο, τη Σκανδιναβία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Δυτική και τη Βόρεια Αφρική και τα παράκτια λιμάνια της Μεσογείου / Μαύρης Θάλασσας.

Η Cosco Europe GmbH και οι θυγατρικές της εταιρείες παρέχουν τις υπηρεσίες, της αποστολής εμπορευμάτων, τροφοδοσίες πλοίων, τεχνικές υπηρεσίες και επισκευές πλοίων, χερσαίες μεταφορές και logistics, σε όλες τις γραμμές θαλασσίων μεταφορών από και προς την Ευρώπη.

Ανάλογες υπηρεσίες παρέχονται σε πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου και τα συμβατικά πλοία τα οποία εκμεταλλεύονται Ναυλωμένα από την Cosbulk και Cosco Guangzhou αντίστοιχα.

Εκτός από τα παραπάνω, τα γραφεία της Cosco στην Ευρώπη, επίσης, τα οποία ασχολούνται με την προώθηση της αερομεταφοράς, το διεθνές εμπόριο, την μεσιτεία της ναυπηγικής βιομηχανίας, κλπ.

Οι θυγατρικές εταιρείες της COSCO Europe GmbH είναι:

COSCO (UK) Ltd, η COSCO France SA, Γερμανία COSCO Shipping Agencies GMBH, Hanyuan Τεχνική Υπηρεσία Κέντρο GMBH, Cross-Ocean BV, COSFUR Shipping & ΣΙΑ Οργανισμού NV, COS-COS Srl,. Ομάδα Penta Shipping, COSCO Οδησσό Shipping & Trading Ltd, Ρουμανία COSCO Shipping & Trading Co, Πολωνία COSCO & ΣΙΑ ΕΠΕ, COSCO Ελλάδα ΣΙΑ Α.Ε., COSCO Ισραήλ & ΣΙΑ ΕΠΕ, Τουρκία COSCO & ΣΙΑ ΕΠΕ, Δημ. COSCO Γραφείο στη Ρωσία. Εκτός από αυτές τις 20 θυγατρικές εταιρείες, υπάρχουν 36 πράκτορες του πλοίου και του φορτίου δικτύων σφυγμομέτρηση στην COSCO Europe GmbH.

Τα παραπάνω τα αναφέρω δια να καταδείξω την σημαντική και κεντρική, από άποψη στρατηγικής σημασίας, επιλογή του Ομίλου Cosco, δηλ. του κινεζικού κράτους, της ίδρυσης πύλης εισόδου των Ασιατικών προϊόντων στην Ευρώπη, στην Ελλάδα, με τον υπό ανέγερση Παγκόσμιο Εμπορευματικό Σταθμό στο Θριάσιο Πεδίο σε συνάρτηση με το λιμάνι του Πειραιά.

Ο νέος Παγκόσμιος Εμπορευματικός Σταθμός στο Θριάσιο Πεδίο αποτελεί από μόνος του έργο παγκόσμιας κλίμακος, όχι μόνον εξ αιτίας του προϋπολογισμού του ως έργου και των παράπλευρων υποστηρικτικών έργων (οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του νέου σταθμού μετά των λιμένων Πειραιά-Πατρών-Θεσνίκης-Μόναχο), αλλά και σοβαρή γεωπολιτική απόφαση του Κινεζικού κράτους, και προφανώς μόνον “τυχαία” ώς απόφαση, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.

Η Cosco Europe GmbH, δηλ. η Κίνα, παρακολουθεί και συμμετέχει ενεργά στην διαχείριση του διεθνούς εμπορίου το οποίο αυξάνεται με υψηλούς ρυθμούς διεκδικώντας μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς.

Το θαλάσσιο εμπόριο όμως αυξάνεται με μεγαλύτερους ρυθμούς, καθώς αποτελεί την πιο οικονομική λύση για την μεταφορά μεγάλου όγκου προϊόντων τα οποία συνήθως είναι μέσης και χαμηλής αξίας.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται επίσης μια τάση για τυποποίηση της συσκευασίας των προϊόντων προκειμένου να είναι αποτελεσματικότερη η συνολική διαχείρισή τους πέρα από την μεταφορά.

Η τυποποίηση της συσκευασίας γίνεται με χρήση εμπορευματοκιβωτίων τυποποιημένων διαστάσεων (containerization), συνήθως μήκους είκοσι ή σαράντα ποδών και για την μεταφορά τους έχουν αναπτυχθεί αντίστοιχοι τύποι πλοίων αλλά και χερσαίες υποδομές.

Οι εκτιμήσεις όλων των φορέων είναι αισιόδοξες και προβλέπουν συνέχιση αυτών των ρυθμών ανάπτυξης και για τα επόμενα τουλάχιστον τριάντα χρόνια. Για να είναι εφικτό όμως αυτό, πρέπει να αναπτυχθούν ανάλογα και οι αντίστοιχες επίγειες υποδομές. Αυτό σημαίνει βελτίωση των εγκαταστάσεων φόρτωσης και εκφόρτωσης στους λιμένες, αύξηση της χωρητικότητας και της δυναμικότητάς τους, αλλά και σοβαρή βελτίωση των μεταφορικών υποδομών, προκειμένου τα προϊόντα να προωθούνται γρήγορα και αποτελεσματικά προς τους τελικούς τους προορισμούς.

Μία πρόταση για την επέκταση και αναβάθμιση των θαλάσσιων λιμένων είναι η δημιουργία ενδοχώριων λιμένων. Πρόκειται για σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται στην ενδοχώρα και συνδέονται σιδηροδρομικώς με τον θαλάσσιο λιμένα.

Στις εγκαταστάσεις τους (στους Εμπορευματικούς σταθμούς) εξυπηρετούνται οι εταιρείες μεταφορών και logistics με τον ίδιο τρόπο με τον οποίον, αυτό θα γίνονταν στον θαλάσσιο λιμένα, διευκολύνοντας κατ’αυτόν τον τρόπο τις συνδυασμένες μεταφορές και ταυτόχρονα επεκτείνουν την γεωγραφική περιοχή που εξυπηρετεί ο λιμένας.

Στην Ελλάδα δεν έχουν αναπτυχθεί ακόμη μεγάλοι σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων εκτός των λιμένων. Το συγκρότημα του ΟΣΕ στο Θριάσιο αποτελεί την πρώτη προσπάθεια για την κατασκευή ενός τέτοιου σταθμού.

Λαμβάνοντας υπόψη τις υπηρεσίες τις οποίες θα παρέχει αλλά και την άμεση σιδηροδρομική σύνδεση με τον εμπορικό λιμένα στο Ν. Ικόνιο, το Θριάσιο μπορεί να λειτουργήσει σαν ένας ενδοχώριος λιμένας.

Αναλύοντας τα μεγέθη της σιδηροδρομικής εμπορικής κίνησης και της κίνησης του λιμένα στο Ν. Ικόνιο, φαίνεται ότι το έργο προσφέρει πολλαπλά οφέλη τόσο στον ΟΣΕ που θα αυξήσει την διείσδυση του σιδηρόδρομου στις εμπορευματικές μεταφορές, όσο και στους διαχειριστές του λιμένα στο Ν. Ικόνιο, την κινεζική COSCO και τον ΟΛΠ, ο οποίος εμφανίζει μεγαλύτερη ανάγκη χώρων προκειμένου να αναπτυχθεί.

Η σημασία και τα οφέλη από την δημιουργία ενδοχώριων λιμένων έχει γίνει κατανοητή από πολλούς οργανισμούς και φορείς και για αυτό προωθείται η κατασκευή τέτοιων έργων σε πολλές περιοχές ανά τον κόσμο.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η Βαρκελώνη (Ισπανία) και το Σίδνεϋ (Αυστραλία), τα οποία παρουσιάζουν πολλές ομοιότητες από άποψη μεγεθών με τον Πειραιά.

Το ιστορικό της κατασκευής του νέου Παγκόσμιου Εμπορευματικού Σταθμού δεν είναι και ότι καλύτερο έχει να επιδείξει το Ελληνικό κράτος, όπως άλλωστε σε όλα τα κρίσιμα Εθνικά θέματα.

Μετά από άπειρες αναβολές και παρατάσεις της δημοπράτησής του ως έργο, και ειδικότερα της πρώτης φάσης του, η σύνδεση και επισήμως πλέον της δημιουργίας του εμπορευματικού κέντρου με τις εξελίξεις στον ΟΣΕ, προδιέγραφε νέες καθυστερήσεις, αφού σύμφωνα με το σχέδιο εξυγίανσης περιελαμβάνετο και η πώληση του 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Το ενδιαφέρον της Cosco Group ήταν και είναι δεδομένο, αλλά με προϋποθέσεις και διεκδικήσεις οι οποίες δεν φαινόταν να γίνονται, προς το παρόν, αποδεκτές από το ελληνικό κράτος.

Η κινεζική εταιρεία διεκδικεί τη δημιουργία ζώνης ελεύθερου εμπορίου, και να επιτρέπεται ταυτόχρονα η μεταποιητική δραστηριότητα εντός του Εμπορευματικού Σταθμού, συγχρόνως να μη συμμετέχει με ποσοστό άνω του 5% η ΓΑΙΑΟΣΕ.

Στο “παιχνίδι” όμως μπαίνει, σύμφωνα με πληροφορίες, και η γερμανική MWM GmbH, η οποία ενδιαφέρεται κυρίως για το κομμάτι των εμπορευματικών μεταφορών και γενικά στον τομέα των Logistics .

Και εδώ αναλαμβάνει να μας “εκπροσωπήσει” η κ. Αγγελα Μέρκελ ώς ιδιοκτήτης του προτεκτοράτου το οποίο ονομάζεται Ελλάς, την “διαπραγμάτευση” με το κινεζικό κράτος, με δύο ταξίδια στην Κίνα και ανάλογες συναντήσεις με τον κ. Ουέν Τζαμπάο, προωθώντας βέβαια κατά προτεραιότητα πωλήσεις Γερμανικών προϊόντων (50 Airbus).

Πληροφορίες από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αναφέρουν ότι υπάρχει και έντονο ελληνικό ενδιαφέρον για το έργο μέσω κοινοπραξιών, κάτι το οποίο όμως δεν επαληθεύεται με τις συνεχείς παρατάσεις.

Υπενθυμίζεται ότι το έργο θα υλοποιηθεί μέσω σύμβασης παραχώρησης, και ο ανάδοχός του θα έχει την εκμετάλλευσή του για 50 χρόνια.

Έπεται συνέχεια !!!

Πηγές : http://www.cosco.com/en/global_offices/staff.jsp?catId=287
http://www.mwm.net/en/

http://www.aegeantimes.gr/

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>