«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ Β ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ

From Agrarianism to Transhumanism: The Long March to Dystopia
στον Κόσμο
από τον Colin Todhunter
18/08/2024

«Μια ολοκληρωτική κατάρριψη των προηγούμενων μορφών ύπαρξης βρίσκεται σε εξέλιξη: πώς έρχεται κανείς στον κόσμο, βιολογικό φύλο, εκπαίδευση, σχέσεις, οικογένεια, ακόμη και η διατροφή που πρόκειται να γίνει συνθετική». — Σίλβια Γκουερίνι, ριζοσπαστική οικολόγος, στο «Από το «ουδέτερο» σώμα στο μετα-ανθρώπινο Cyborg: Κριτική της ιδεολογίας του φύλου» (2023) 

Βλέπουμε επί του παρόντος μια επιτάχυνση της εταιρικής ενοποίησης ολόκληρης της παγκόσμιας αγροδιατροφικής αλυσίδας.

Οι μεγάλοι όμιλοι δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των Amazon, Microsoft, Facebook και Google,  έχουν ενταχθεί σε παραδοσιακούς γίγαντες αγροτικών επιχειρήσεων , όπως η Corteva, η Bayer, η Cargill και η Syngenta, σε μια προσπάθεια να επιβάλουν το μοντέλο διατροφής και γεωργίας τους στον κόσμο. [1] 

Το Ίδρυμα Μπιλ και Μελίντα Γκέιτς και μεγάλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, όπως η BlackRock και η Vanguard, εμπλέκονται επίσης, είτε μέσω  της αγοράς τεράστιων εκτάσεων γεωργικής γης , είτε μέσω της προώθησης  βιοσυνθετικών (πλαστών) τροφίμων  και  τεχνολογιών γενετικής μηχανικής  ή γενικότερα  διευκολύνοντας και χρηματοδοτώντας τους στόχους του mega εταιρείες αγροδιατροφής . [2] 

Τα συμφέροντα των δισεκατομμυριούχων πίσω από αυτό προσπαθούν να παρουσιάσουν τον τεχνολύσιμό τους ως κάποιο είδος ανθρωπιστικής προσπάθειας: να σώσουν τον πλανήτη με «φιλικές προς το κλίμα λύσεις», «βοηθώντας τους αγρότες» ή «ταΐζοντας τον κόσμο».

Αλλά αυτό που πραγματικά ισοδυναμεί είναι η επανασυσκευασία και η πράσινη πλύση των  ριζοσπαστικών στρατηγικών του ιμπεριαλισμού . 

Περιλαμβάνει μια στροφή προς μια « ενιαία παγκόσμια γεωργία » υπό τον έλεγχο της agritech και των γίγαντων δεδομένων, η οποία θα βασίζεται σε γενετικά τροποποιημένους σπόρους, προϊόντα εργαστηριακά που μοιάζουν με τρόφιμα, γεωργία και γεωργία «ακριβείας» και «βασιζόμενη στα δεδομένα» χωρίς αγρότες, με ολόκληρη την αγροδιατροφική αλυσίδα, από το χωράφι (ή το εργαστήριο) μέχρι το λιανικό εμπόριο, να διέπεται από μονοπωλιακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που καθορίζονται από συστήματα και αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης. 

Όσοι προωθούν αυτήν την ατζέντα έχουν όραμα όχι μόνο για τους αγρότες αλλά και για την ανθρωπότητα γενικότερα.  

Οι ελίτ μέσω του στρατιωτικού-ψηφιακού-οικονομικού τους συμπλέγματος (Pentagon/Silicon Valley/Big Finance) θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις τεχνολογίες τους για να αναδιαμορφώσουν τον κόσμο και να επαναπροσδιορίσουν τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος.

Θεωρούν τους ανθρώπους, τους πολιτισμούς και τις πρακτικές τους, όπως και η ίδια η φύση, ως πρόβλημα και ελλιπή.       

Οι αγρότες θα εκτοπιστούν και θα αντικατασταθούν με drones, μηχανές και υπολογιστές που βασίζονται στο cloud.

Τα τρόφιμα πρέπει να επαναπροσδιοριστούν και οι άνθρωποι πρέπει να τρέφονται με συνθετικά, γενετικά τροποποιημένα προϊόντα.

Οι πολιτισμοί πρέπει να εξαλειφθούν και η ανθρωπότητα πρέπει να αστικοποιηθεί πλήρως, να υποταχθεί και να αποσυνδεθεί από τον φυσικό κόσμο. 

Αυτό που σημαίνει να είσαι άνθρωπος είναι να μεταμορφώνεσαι ριζικά.

Αλλά τι σήμαινε να είσαι άνθρωπος μέχρι τώρα ή τουλάχιστον πριν από τη (σχετικά πρόσφατη) Βιομηχανική Επανάσταση και τη σχετική μαζική αστικοποίηση;  

Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, πρέπει να συζητήσουμε τη σύνδεσή μας με τη φύση και με τι ασχολούνταν το μεγαλύτερο μέρος της ανθρωπότητας πριν από την εκβιομηχάνιση – την καλλιέργεια τροφίμων. 

Πολλές από τις αρχαίες τελετουργίες και γιορτές των προγόνων μας χτίστηκαν γύρω από ιστορίες, μύθους και τελετουργίες που τους βοήθησαν να συμβιβαστούν με μερικά από τα πιο θεμελιώδη ζητήματα της ύπαρξης, από το θάνατο μέχρι την αναγέννηση και τη γονιμότητα.

Αυτές οι πολιτιστικά ενσωματωμένες πεποιθήσεις και πρακτικές χρησίμευσαν για να καθαγιάσουν την πρακτική τους σχέση με τη φύση και τον ρόλο της στη διατήρηση της ανθρώπινης ζωής. 

Καθώς η γεωργία έγινε το κλειδί για την ανθρώπινη επιβίωση, η φύτευση και η συγκομιδή των καλλιεργειών και άλλες εποχιακές δραστηριότητες που σχετίζονται με την παραγωγή τροφίμων ήταν κεντρικές σε αυτά τα έθιμα. 

Οι άνθρωποι γιόρτασαν τη φύση και τη ζωή που ΤΟΥΣ γέννησε.

Οι αρχαίες δοξασίες και τελετουργίες ήταν εμποτισμένες με ελπίδα και ανανέωση και οι άνθρωποι είχαν μια αναγκαία και άμεση σχέση με τον ήλιο, τους σπόρους, τα ζώα, τον άνεμο, τη φωτιά, το χώμα και τη βροχή και τις μεταβαλλόμενες εποχές που έτρεφαν και έφερναν ζωή.

Οι πολιτιστικές και κοινωνικές μας σχέσεις με την αγροτική παραγωγή και τις συναφείς θεότητες είχαν μια υγιή πρακτική βάση.  

Οι ζωές των ανθρώπων είναι συνδεδεμένες με τη φύτευση, τη συγκομιδή, τους σπόρους, το έδαφος και τις εποχές εδώ και χιλιάδες χρόνια. 

Η Silvia Guerini, της οποίας το απόσπασμα εισάγει αυτό το άρθρο, σημειώνει τη σημασία των βαθιά ριζωμένων σχέσεων και των τελετουργιών που τις επιβεβαιώνουν εκ νέου.

Λέει ότι μέσω των τελετουργιών μια κοινότητα αναγνωρίζει τον εαυτό της και τη θέση της στον κόσμο.

Δημιουργούν το πνεύμα μιας ριζωμένης κοινότητας συνεισφέροντας στη ριζοβολία και κάνοντας μια ενιαία ύπαρξη να διαρκέσει σε έναν χρόνο, σε μια περιοχή, σε μια κοινότητα. 

Ο καθηγητής Robert W Nicholls  εξηγεί ότι οι λατρείες του Woden και του Thor επικαλύπτονταν από πολύ παλαιότερες και καλύτερα ριζωμένες πεποιθήσεις σχετικά με τον ήλιο και τη γη, τις καλλιέργειες και τα ζώα και την εναλλαγή των εποχών μεταξύ του φωτός και της ζεστασιάς του καλοκαιριού και της κρύο και σκοτεινό χειμώνα. 

Η σχέση της ανθρωπότητας με τη γεωργία και τα τρόφιμα και οι σχέσεις μας με τη γη, τη φύση και την κοινότητα καθορίζουν εδώ και χιλιετίες τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. 

Πάρτε για παράδειγμα την Ινδία.

Η περιβαλλοντολόγος  Viva Kermani λέει ότι ο Ινδουισμός είναι η μεγαλύτερη θρησκεία που βασίζεται στη φύση στον κόσμο που: 

«… αναγνωρίζει και αναζητά το Θείο στη φύση και αναγνωρίζει τα πάντα ως ιερά.

Θεωρεί τη γη ως τη Μητέρα μας και ως εκ τούτου υποστηρίζει ότι δεν πρέπει να γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης.

Η απώλεια αυτής της κατανόησης ότι η γη είναι η μητέρα μας, ή μάλλον μια σκόπιμη άγνοια αυτού, είχε ως αποτέλεσμα την κατάχρηση και την εκμετάλλευση της γης και των πόρων της». 

Ο Kermani σημειώνει ότι οι αρχαίες γραφές έδιναν οδηγίες στους ανθρώπους ότι τα ζώα και τα φυτά που βρίσκονται στην Ινδία είναι ιερά και, ως εκ τούτου, όλες οι πτυχές της φύσης πρέπει να γίνονται σεβαστά.

Προσθέτει ότι αυτή η κατανόηση και η ευλάβεια προς το περιβάλλον είναι κοινή σε όλα τα ινδικά θρησκευτικά και πνευματικά συστήματα: τον Ινδουισμό, τον Βουδισμό και τον Τζαϊνισμό. 

Σύμφωνα με τον Kermani, οι βεδικές θεότητες έχουν βαθύ συμβολισμό και πολλά στρώματα ύπαρξης. Μια τέτοια σχέση είναι με την οικολογία.

Η Surya συνδέεται με τον ήλιο, την πηγή θερμότητας και φωτός που τρέφει τους πάντες.

Το Indra συνδέεται με τη βροχή, τις καλλιέργειες και την αφθονία. και η Αγνή είναι η θεότητα της φωτιάς και της μεταμόρφωσης και ελέγχει όλες τις αλλαγές.  

Σημειώνει ότι το Vrikshayurveda, ένα αρχαίο σανσκριτικό κείμενο για την επιστήμη των φυτών και των δέντρων, περιέχει λεπτομέρειες σχετικά με τη διατήρηση του εδάφους, τη φύτευση, τη σπορά, τη θεραπεία, τον πολλαπλασιασμό, τον τρόπο αντιμετώπισης των παρασίτων και των ασθενειών και πολλά άλλα. 

Όπως ο Nicholls, ο Kermani παρέχει μια εικόνα για μερικές από τις βαθιές πολιτιστικές, φιλοσοφικές και πρακτικές πτυχές της σύνδεσης της ανθρωπότητας με τη φύση και την παραγωγή τροφίμων.  

Αυτή η σύνδεση αντηχεί με τον αγραρισμό, μια φιλοσοφία που βασίζεται στη συνεταιριστική εργασία και τη συναδέλφωση, η οποία έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις αξίες και τις επιπτώσεις της αστικής ζωής, του καπιταλισμού και της τεχνολογίας που θεωρούνται επιβλαβείς για την ανεξαρτησία και την αξιοπρέπεια.

Ο αγροτικός χαρακτήρας, επίσης, τονίζει μια πνευματική διάσταση καθώς και την αξία της αγροτικής κοινωνίας, των μικρών αγροκτημάτων, της ευρείας ιδιοκτησίας ιδιοκτησίας και της πολιτικής αποκέντρωσης.  

Ο εξέχων υποστηρικτής του αγροτικού χαρακτήρα Wedell Berry λέει :  

«Η επανάσταση που ξεκίνησε με τις μηχανές και τα χημικά συνεχίζεται τώρα με την αυτοματοποίηση, τους υπολογιστές και τη βιοτεχνολογία». 

Για τον Μπέρι, ο αγροτικός χαρακτήρας δεν είναι μια συναισθηματική λαχτάρα για ένα παρελθόν.

Οι αποικιακές συμπεριφορές, εγχώριες, ξένες και τώρα παγκόσμιες, αντιστάθηκαν στον αληθινό αγροτικό χαρακτήρα σχεδόν από την αρχή – δεν υπήρξαν ποτέ πλήρως βιώσιμες, σταθερές, τοπικά προσαρμοσμένες, βασισμένες στη γη οικονομίες. 

Ωστόσο, η Berry παρέχει πολλά παραδείγματα μικρών (και μεγαλύτερων) αγροκτημάτων που έχουν παρόμοια παραγωγή με τη βιομηχανική γεωργία με το ένα τρίτο της ενέργειας.  

Στο ποίημά του «A Spiritual Journey», ο Berry γράφει τα εξής: 

«Και ο κόσμος δεν μπορεί να ανακαλυφθεί με ένα ταξίδι μιλίων,
όσο μακρύ κι αν είναι,
αλλά μόνο με ένα πνευματικό ταξίδι,
ένα ταξίδι μιας ίντσας,
πολύ επίπονο και ταπεινό και χαρούμενο,
με το οποίο φτάνουμε στο έδαφος στα πόδια μας,
και μάθε να είσαι σπίτι».

Αλλά στην ψυχρή, συγκεντρωτική, τεχνοκρατική δυστοπία που σχεδιάζεται, η πνευματική σύνδεση της ανθρωπότητας με την ύπαιθρο, τα τρόφιμα και την αγροτική παραγωγή θα πεταχτούν στον κάδο των σκουπιδιών της ιστορίας.  

Η Silvia Guerini λέει [3]: 

«Το παρελθόν γίνεται κάτι που πρέπει να διαγραφεί για να σπάσει το νήμα που μας δένει με μια ιστορία, με μια παράδοση, με ένα ανήκειν, για τη μετάβαση σε μια νέα ξεριζωμένη ανθρωπότητα, χωρίς παρελθόν, χωρίς μνήμη… μια νέα ανθρωπότητα απανθρωποποιημένη. την ουσία, ολοκληρωτικά στα χέρια των χειριστών της πραγματικότητας και της αλήθειας».  

Αυτή η απανθρωποποιημένη ανθρωπότητα αποκομμένη από το παρελθόν είναι μέρος της ευρύτερης ατζέντας του μετανθρωπισμού. Για παράδειγμα, δεν βλέπουμε απλώς μια ώθηση προς έναν κόσμο χωρίς αγρότες και όλα όσα μας έχουν συνδέσει με το έδαφος, αλλά, σύμφωνα με τον Guerini, επίσης έναν κόσμο χωρίς μητέρες.  

Υποστηρίζει ότι εκείνοι που βρίσκονται πίσω από τα μωρά σε δοκιμαστικό σωλήνα και την παρένθετη μητρότητα έχουν πλέον το βλέμμα τους στη γενετική μηχανική και τις τεχνητές μήτρες, που θα απέκλειαν τις γυναίκες από την αναπαραγωγική διαδικασία.

Ο Γκουερίνι προβλέπει ότι οι τεχνητές μήτρες θα μπορούσαν τελικά να απαιτηθούν, ή μάλλον να διατεθούν στην αγορά, ως δικαίωμα για όλους, συμπεριλαμβανομένων των τρανσέξουαλ. Είναι ενδιαφέρον ότι η γλώσσα γύρω από την εγκυμοσύνη αμφισβητείται ήδη με την παράλειψη των «γυναικών» από δηλώσεις όπως «άτομα που μπορούν να μείνουν έγκυες». 

Φυσικά, υπάρχει εδώ και καιρό μια ασάφεια μεταξύ της βιοτεχνολογίας, της ευγονικής και της γενετικής μηχανικής.

Οι γενετικά τροποποιημένες καλλιέργειες, τα γονιδιακά κίνητρα και η γονιδιακή επεξεργασία είναι πλέον πραγματικότητα, αλλά ο απώτερος στόχος είναι να παντρευτεί η τεχνητή νοημοσύνη, η βιονανοτεχνολογία και η γενετική μηχανική για την παραγωγή του ενός κόσμου υπεράνθρωπου.   

Αυτό ωθείται από ισχυρά συμφέροντα, τα οποία, σύμφωνα με τον Guerini, χρησιμοποιούν ένα ουράνιο τόξο, διαγονιδιακή αριστερά και LGBTQ+ οργανώσεις για να προωθήσουν μια νέα συνθετική ταυτότητα και να διεκδικήσουν νέα δικαιώματα.

Λέει ότι πρόκειται για επίθεση στη ζωή, στη φύση, σε «ό,τι γεννιέται, σε αντίθεση με το τεχνητό» και προσθέτει ότι όλοι οι δεσμοί με τον πραγματικό, φυσικό κόσμο πρέπει να διακοπούν.  

Είναι ενδιαφέρον ότι στην έκθεσή του Future of Food , ο γίγαντας των σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου Sainsburys γιορτάζει ένα μέλλον όπου έχουμε μικροτσίπ και παρακολουθούμε και τα νευρικά κορδόνια έχουν τη δυνατότητα να δουν όλα τα γενετικά μας δεδομένα, την υγεία και την κατάσταση να καταγράφονται, να αποθηκεύονται και να αναλύονται με αλγόριθμους που θα μπορούσε να βρει ακριβώς τι φαγητό (που παραδίδεται με drone) χρειαζόμαστε για να μας υποστηρίξει σε μια συγκεκριμένη στιγμή της ζωής μας.

Όλα πωλούνται ως «προσωπική βελτιστοποίηση».  

Επιπλέον, είναι πιθανό, σύμφωνα με την έκθεση, να λαμβάνουμε βασικά θρεπτικά συστατικά μέσω των εμφυτευμάτων.

Μέρος αυτών των θρεπτικών συστατικών θα έρθει με τη μορφή τροφής και εντόμων που καλλιεργούνται στο εργαστήριο. 

Μια νευρική δαντέλα είναι ένα εξαιρετικά λεπτό πλέγμα που μπορεί να εμφυτευθεί στο κρανίο, σχηματίζοντας μια συλλογή ηλεκτροδίων ικανών να παρακολουθούν τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Δημιουργεί μια διεπαφή μεταξύ του εγκεφάλου και της μηχανής.  

Η Sainsburys κάνει πολύ καλή δουλειά προσπαθώντας να προωθήσει ένα δυστοπικό μέλλον όπου η τεχνητή νοημοσύνη έχει πάρει τη δουλειά σας, αλλά, σύμφωνα με την έκθεση, έχετε πολύ χρόνο για να γιορτάσετε τον υπέροχο, στρεβλό κόσμο της «κουλτούρας του φαγητού» που δημιουργήθηκε από το σούπερ μάρκετ και ψηφιακοί κυρίαρχοι. 

Ο τεχνοφεουδαλισμός συναντά τον υπερανθρωπισμό — όλα για τη διευκόλυνσή σας, φυσικά.  

Τίποτα από αυτά όμως δεν θα γίνει εν μία νυκτί. Και το αν η τεχνολογία θα αποδώσει μένει να φανεί. Εκείνοι που προωθούν αυτόν τον γενναίο νέο κόσμο μπορεί να έχουν παρακάνει το χέρι τους, αλλά θα περάσουν τις επόμενες δεκαετίες προσπαθώντας να προωθήσουν το όραμά τους.  

Αλλά η αλαζονεία είναι η αχίλλειος πτέρνα τους.  

Υπάρχει ακόμη χρόνος για εκπαίδευση, οργάνωση, αντίσταση και ταραχή ενάντια σε αυτή την ύβρις, κυρίως αμφισβητώντας τους βιομηχανικούς γίγαντες τροφίμων και το σύστημα που τους συντηρεί και υποστηρίζοντας και δημιουργώντας λαϊκά κινήματα τροφίμων και τοπικές οικονομίες που ενισχύουν τα τρόφιμα κυριαρχία.  

[1] Δείτε το ηλεκτρονικό βιβλίο ανοιχτής πρόσβασης του συγγραφέα Food, Dispossession and Dependency: Resisting the New World Order εδώ (Academia.edu ), εδώ (heyzine.com) ή εδώ (Centre for Research on Globalization ) 

[2] Δείτε το ηλεκτρονικό βιβλίο ανοιχτής πρόσβασης του συγγραφέα Sickening Profits: The Global Food System’s Poisoned Food and Toxic Wealth εδώ (Academia.edu ) , εδώ (heyzine.com) ή εδώ (Κέντρο Έρευνας για την Παγκοσμιοποίηση)

[3] Ένα χρέος ευγνωμοσύνης οφείλουμε στον Paul Cudenec και το άρθρο του Αλήθεια, πραγματικότητα, παράδοση και ελευθερία: η αντίστασή μας στον μεγάλο ξεριζωμό στον ιστότοπο Winter Oak, ο οποίος παρέχει αποσπάσματα από το έργο της Silvia Guerini και πληροφορίες για το έργο του.   

Ο συγγραφέας είναι ένας ανεξάρτητος συγγραφέας που ειδικεύεται σε θέματα τροφίμων, ανάπτυξης και γεωργίας

https://countercurrents.org/2024/08/from-agrarianism-to-transhumanism-the-long-march-to-dystopia/

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>