«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Όλα αυτά που δεν πρόλαβε να πεί ο Πλάτων !

Όσοι  κατοικούμε    αυτή  την   χώρα  , που  γέννησε  φιλοσόφους , είμαστε  απλοί  αντιγραφείς   ή  μπορούμε   να    ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ    και  να  ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ   τα  γραπτά  τους ;
Υπάρχει  πχ  κάτι  που  θα   μπορούσε  να  βελτιωθεί   στην  φιλοσοφία του  Πλάτωνα ;

1)   Ο  Πλάτων  όρισε  την  αρετή  ως  συνδυασμό   ΣΟΦΙΑΣ , ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ , ΑΝΔΡΕΙΑΣ  ,  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ  και  ΟΣΙΟΤΗΤΑΣ .
      Αυτός  ο  ορισμός  όμως  δημιουργεί   προβλήματα :   Τώρα  πρέπει  να  ορίσουμε  τί  είναι  ΣΟΦΙΑ ,  τί  είναι  ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ  κλπ !


     Αντ’  αυτού   προτείνω  :  ΑΡΕΤΗ  ΕΙΝΑΙ  Η  ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ  ΝΑ  ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ  ΤΟΥΣ  ΣΤΟΧΟΥΣ  ΤΟΥ  ΑΜΕΣΩΣ  ΑΝΩΤΕΡΟΥ  ΣΥΝΟΛΟΥ  ( βλέπε  http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html  )  .
     Δηλαδή  ο  ενάρετος  στρατηγός   δεν  θα  λάβει  “δωράκια”   απο  τον  αντίπαλο    για  να  χάσει  την μάχη . Θα  προτιμήσει  να  παραμείνει  φτωχός  αλλά  να  υπηρετήσει   τους  στόχους  του  συνόλου  όπου  ανήκει  ( στο  στράτευμα ) .  Και  φυσικά ,  ο  στόχος  του  στρατεύματος   είναι  η  νίκη  επι  του  αντιπάλου .
Παρόμοια  ,  και  ο  ενάρετος   πολιτικός  ή   γιατρός    θα  απαρνηθεί   δώρα  απο  ξένες  δυνάμεις  ή  φαρμακευτικές   εταιρείες   προκειμένου  να  ωφελήσει   την  κοινωνία ( ανώτερο  σύνολο )  όπου  ανήκει .


2) Ο  Πλάτων   είπε :

  ΝΟΜΟΙ του  Πλάτωνα  (  Δέκατο  βιβλίο   903c ) :
… είς μερισμόν τόν έσχατον τέλος ασπειργασμένοι   ών έν καί τό σόν,  ώ σχέτλιε, μόριον εις το πάν συντείνει βλέπον αεί, καίπερ πάνσμικρον όν, σέ δέ λέληθεν περί τούτο αυτό ως γένεσις ένεκα εκείνου γίγνεται πάσα,  όπως ή  τω του παντός βίω  υπάρχουσα ευδαίμων ουσία, ουχ ένεκα σού γιγνομένη, σύ δ’ ένεκα εκείνου.

 [ Ανάμεσά  της  είσαι  και  εσύ , ανόητε , μια   μονάδα  που  πάντα  αποβλέπει  στο  σύνολο  , αν  και  μικρότατος είσαι ,   συ δε   έχεις   ξεχάσει  οτι  τίποτα  δεν  δημιουργείται  παρά  μόνον  για  να  προσφέρει  μακροχρόνια  ευτυχία  στην  ζωή  του  Σύμπαντος   κι  ότι  τίποτα  δεν  έγινε  για  χάρη  σου  αλλά  εσύ ( έγινες ) για  χάρη  εκείνου ]


Ο  Πλάτων  δεν  μας  λέει  όμως   ΤΙ   ΑΚΡΙΒΩΣ  πρέπει  να  κάνει  ο  άνθρωπος για  να  είναι  ευτυχισμένο  το  Σύμπαν ,  ούτε   και  θα  μπορούσε  να  το  γνωρίζει  εκείνη  την  εποχή .  Σήμερα  όμως  μπορούμε   να  ορίσουμε  οτι   η  αποστολή  του  ανθρώπου  είναι  να  ΜΕΙΩΝΕΙ   ΤΗΝ  ΕΝΤΡΟΠΙΑ  όπου  αυτό  είναι  εφικτό  (  βλέπε  http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html  ) .

3)  Ο  Πλάτων   προτείνει  κάπου  στα  έργα  του  οτι   όποιος   βλασφημεί  τους  θεούς   να  τιμωρείται   και  μαζί  του   να  τιμωρείται  και  όποιος  τον  άκουσε  και  δεν  τον  κατήγγειλε !  Σκληρό  μέτρο  και  καθόλου   απαραίτητο .  Ο  Πλάτων  όμως   έμμεσα  μας  λέει   οτι  “Η  ΕΥΤΥΧΙΑ  ΤΟΥ  ΑΤΟΜΟΥ   ΝΑ  ΘΥΣΙΑΖΕΤΑΙ  ΕΑΝ  ΑΥΤΟ   ΩΦΕΛΕΙ  ΤΗΝ  ΠΟΛΗ”  .
Ο  Πλάτων  δεν  γνώριζε  τότε  οτι  το  σώμα  μας   αποτελείται  απο  κύτταρα   και  οτι  πολλά  απο  αυτά   θυσιάζονται   καθημερινά   για  να  σωθεί  το  σύνολον ( το  σώμα) .  Σήμερα  όμως  που  το  γνωρίζουμε  ,  μπορούμε   να  πούμε  καθαρά  αυτό  που έμμεσα   μας  είπε   ο  Πλάτων  : “Η  ΚΟΙΝΩΝΙΑ  ΕΙΝΑΙ  ΣΑΝ ΠΟΛΥΚΥΤΤΑΡΟΣ   ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ . Η  ΕΥΡΩΣΤΙΑ   ΤΗΣ    ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΕΙΝΑΙ  ΑΝΩΤΕΡΟΣ   ΣΤΟΧΟΣ   ΑΠΟ  ΤΗΝ    ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ  ΤΩΝ  ΠΟΛΙΤΩΝ”   (βλέπε  http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html    ).

4)  Ο  Πλάτων   είπε   οτι  τα  θεμέλια   ευημερίας   μιας  κοινωνίας   είναι   τέσσερα :
α)  Ούτε  ακραία   φτώχεια  ούτε   ακραίος  πλούτος .
β)  Όποιος  έχει  εξουσία  δεν  θα  έχει  πολυτέλεια .
γ)  Αποφυγή   του  υπερπληθυσμού .
δ)  Να  υπάρχει   εποπτεία   πάνω στην  ποιότητα   των   παιδιών  που  γεννιούνται  ( πχ  οι  καλύτεροι   να  ζευγαρώνουν  με  τις  καλύτερες   και  οι  ενάρετοι  να  αφήνουν  πιο  πολλούς  απογόνους   απο  τους   φαύλους )

Ο  Πλάτων   ξέχασε   ένα  πέμπτο   θεμέλιο  της  ευημερίας :
Αφήνει  να  εννοηθεί  οτι  στόχος   της  ιδανικής  κοινωνίας   του  είναι  η  επ΄ άπειρον   επιβίωση  της   κοινωνίας.
Διορθώνω :  ΣΤΟΧΟΣ  ΤΗΣ  ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ   ΔΕΝ  ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ  ΕΙΝΑΙ  Η  ΕΠΙΒΙΩΣΗ  ΤΗΣ   ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ . Ο  ΣΤΟΧΟΣ  ΘΑ  ΕΙΝΑΙ   Η  ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ   ΤΟΥ  ΑΝΩΤΕΡΟΥ   ΣΥΝΟΛΟΥ .
Παράδειγμα : Το  κιβώτιο  ταχυτήτων είναι  μια  κοινωνία  μικρών  εξαρτημάτων .  Ο  στόχος   του  κιβωτίου   ταχυτήτων    δεν  είναι   η  δική  του   επιβίωση .  Αν  αυτός ήταν ο  στόχος  ,  θα  έπρεπε   το  κιβώτιο  ταχυτήτων  να   είναι   τεράστιο  και  ανθεκτικότατο  (  εις  βάρος  των  κυλίνδρων , του  ψυγείου , του  injection   κλπ ) .  Ο  στόχος   του  κιβωτίου   είναι  η εξυπηρέτηση  του  ανώτερου  συνόλου  που  λέγεται  “αυτοκίνητο” .
Έτσι και   η  ανθρώπινη  κοινωνία   στόχο  θα  πρέπει  να  έχει   την  εξυπηρέτηση  του  αμέσως   ανώτερου  συνόλου  που λέγεται  “γήϊνη βιόσφαιρα”  .
Καταθέτω  τους  4  κανόνες   που  πρέπει  να  διέπουν   την  συμπεριφορά   του  ανθρώπου :

α)  Ο  άνθρωπος   φροντίζει   για  την  μείωση  της  εντροπίας  στο  Σύμπαν  ,όπου  αυτό είναι  εφικτό .

β)  Ο  άνθρωπος   φροντίζει   για  την  μείωση  της   εντροπίας  στην  γήϊνη   βιόσφαιρα  ,  εκτός  εάν  αυτό  έρχεται   σε  σύγκρουση  με  τον  πρώτο  στόχο .

γ)  Ο άνθρωπος   φροντίζει   για  την  μείωση  της  εντροπίας   στην  κοινωνία του   εκτός  και  εάν  αυτό  έρχεται   σε  σύγκρουση  με  τους    προηγούμενους  στόχους .

δ) Ο  άνθρωπος  φροντίζει  για   την  μείωση  της  εντροπίας του  εαυτού του  ( προσωπική   ευδαιμονία )   εκτός  και  εάν  αυτό  έρχεται  σε   σύγκρουση  με  τους  προηγούμενους  στόχους .

(βλέπε     http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html  )

     

5)  Ο  Πλάτων   πρότεινε   να   απέχουν  όλοι   απο  την  πολιτική   και  να  αφήνουν  την  διακυβέρνηση  στους  Ειδήμονες  (  αυτούς  που  ξέρουν ) .
Εδώ  είναι  το  μεγάλο  πρόβλημα .  Εμπιστευόμαστε   την  υγεία  μας  στους  Ειδήμονες   επειδή   ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ  ΟΤΙ  ΔΕΝ  ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ .  Επιπλέον  ,  οι  Ειδήμονες  (  γιατροί )   μπορούν  ΣΕ  ΣΥΝΤΟΜΟ  ΧΡΟΝΙΚΟ  ΔΙΑΣΤΗΜΑ   να  μας  αποδείξουν   οτι   οι  συμβουλές  τους   αποδίδουν  θετικά  αποτελέσματα .
Στην πολιτική  όμως  ΟΛΟΙ   ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ  ΟΤΙ  ΤΑ  ΞΕΡΟΥΝ  ΟΛΑ .
Επιπλέον  ,  οι  πολιτικές   πράξεις   αποδίδουν  ορατά   αποτελέσματα  ΕΠΕΙΤΑ  ΑΠΟ  ΠΟΛΥ  ΧΡΟΝΟ .

Γι΄ αυτούς   τους  δύο   λόγους   δεν  μπορούμε  να  πείσουμε   τον   ηλίθιο   να   απέχει  απο   τις  πολιτικές  αποφάσεις .
Καλό  θα  ήταν  να υπάρχει  ένα  σύστημα   όπου  ο  ίδιος  ο  λαός  θα   αποκλείει   απο  τα  ανώτατα   αξιώματα  τους  ηλιθίους  (  που  είναι  πάντα  η  πλειοψηφία  !)  .  Έτσι   οι  ηλίθιοι   δεν  θα έχουν  την  δυνατότητα   να  στραφούν  εναντίον  ΕΝΟΣ  προσώπου  που  τους απέκλεισε  .  Θα  έχουν  απέναντί  τους  την  ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ  (  τους σοφούς   και  ΤΟΥΣ  ΑΛΛΟΥΣ  ΗΛΙΘΙΟΥΣ  )  και  με  την  πλειοψηφία  δεν  μπορούν  να  τα  βάλουν .

Ποιό   είναι  αυτό  το  σύστημα   που  δεν  το  σκέφθηκε ο  Πλάτων ;
Είναι  η  Αρισταρχία  ( βλέπε   http://lofos.info/pythas/tie-amesi.html  )

—————————————————
Μπορούμε  να   προσθέσουμε  κάτι  στις  ιδέες   του  Αριστοτέλη  ;

Ο  σπουδαίος  αυτός  φιλόσοφος   μίλησε  για  “μέση  οδό”  .  Δηλαδή   είναι  ακραίο   να  μην  προσέχω  την  υγεία  μου   όπως  ακραίο  είναι   να  προσέχω  ΜΟΝΟ  την  υγεία   μου  χωρίς   να  μου  μένει  χρόνος   για  κάτι  άλλο .  Εάν  δεν  προσέχω  την  υγεία  μου  ,  πεθαίνω  νωρίς  και  δεν  προλαβαίνω   να  προσφέρω  τίποτα  ωφέλιμο  στον  έξω  κόσμο .  Εάν  προσέχω  υπερβολικά  την  υγεία  μου  , δεν  μου  μένει  χρόνος  για  να  προσφέρω !
Πώς  βρίσκω  την  μέση  οδό  ; 
Και  σε ποιούς   και  τί  οφείλω  να   προσφέρω ; 

Αυτά  τα  ακανθώδη  ερωτήματα  ΔΕΝ  τα  απάντησε   ο  Αριστοτέλης .

Καταθέτω μια  απάντηση  στα  δύο  ερωτήματα :
Οι  τέσσερις  κανόνες  που   προανέφερα   μας  δείχνουν  σε  ποιούς  οφείλουμε  να  προσφέρουμε .
Επίσης   μας λένε   οτι  εάν  οι  ενέργειές  μας   υπακούουν  στους  4 κανόνες  ,  τότε  βρισκόμαστε  στην  μέση  οδό !


—————————————————
Επικοινωνία    :    pitago99@gmail.com  

 
 Αρχική  σελίδα :   http://lofos.info/pythas/index.html

————————————————————————-
Προς  τον  υπάλληλο   που   ελέγχει  τις  ιστοσελίδες   και  τις  “καρφώνει”    στα  αφεντικά  :

ΝΟΜΙΖΕΙΣ   ΟΤΙ  Η       ν e Α     e . Π Ο Χ .Η      ΕΣΕΝΑ   ( που γνωρίζεις  ΠΟΛΛΑ )  ΘΑ   ΣΕ  ΑΦΗΣΕΙ  ΝΑ  ΖΗΣΕΙΣ  ;

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>