Ενημέρωση των αναγνωστών. Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky
Ανακοίνωση Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας.
Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.
Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας; «Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.
Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020 Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.
|
Εκ «Ρουμανού Βασίλω»
Καφαντάρη δεν είναι καιρός να απολογηθείς στον ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ για τις μετοχές που εχω για το καράβι;
Εγώ τις επήρα για πατριωτικούς λόγους, να έχουμε ένα καράβι σε ολόκληρη την ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ και εσείς μου φάγατε το αίμα μου να μην ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

και
Χρόνια πολλά
Λαέρτης ο Πύλιος
«Τό δοκείν και τάν αλάθειαν βιάται» [1].
Εισαγωγή: Εις το καταλυμένο δήμο από την κομματοκρατία, παρατηρούμε ότι εδώ και δυο χρόνια ανθεί η δημοτική «Φαιδρά πορτοκαλέα φαιδρά πορτοκαλέα» [2] και η κομματική «νεραντζούλα φουντωτή», οι οποίες παράγουν δημοτικές δράσεις που ανερυθρίαστα, ενώπιον κοινού ψεύδονται ασύστολα [3], αυτοδιαψεύδονται την επομένη, ἄλλως τε καί ακκίζονται και αυτοθαυμάζονται ως πεζοδρομιακές κοκότες, από την μια, όπως ο χρισμένος κομματικός σπουδαρχίδης [4], ως ένας γλίσχρος [5] νάρκισσος – πολιτικά μαμμάκυθος, τεχνοκρατικά αγράμματος και από την άλλη οι χρισμένοι, από την κομματική πλεμπάγια [6], όπως του ημιονηγού αθυποκλητήτα με το κοκοσαϊνη του, των δουλικών ανδράποδων τύπου « ἐχῖνου», «Μαινἶς μαινύδος (sardina kalitheus)», της «καραφλανανοκουνίστρας», των υπερφίαλων μέσω κινητού «αφρικανικής» μορφής, του διορισμένου παράνομα «φαρδοπρωκτικού κρηνού», των χαμερπών «Φοινικοφρατζολάδων», των γιαρτικών «κοτρόνων» και λοιπόν συμβούλων, επιπλέον και μερικών δημοτικών υπαλλήλων τύπου «Δεγράφειλων βολίτινων» που κυκλοφορούν γραβατωμένοι και σοβαροφανείς και μας φτύνουν κατάμουτρα ως θέσφατα κοπίδια, καθόσον υπερασπίζουν την μνημονιακή πολιτική του κομματικού αρχηγού (που μιλάει με το θεό) [7], αγνοώντας παντελώς την περεταίρω επιδείνωση της κρίσης σε μικροεπίπεδο (δημοτικό).
Πράγματι μετά από δύο χρόνια δημοτικής διακυβέρνησης, τα χαρακτηριστικά της περεταίρω απαξίωσης στο δήμο ταξινομούνται ως εξής:
–Άλωση του δήμου από το κόμμα της ΝΔ και τις τοπικές ομάδες συμφερόντων, με την σιωπηρή ανοχή των τοπικών κομμάτων της δημοτικής αντιπολίτευσης.
–Απαξίωση του ηθικό-πολιτικού διλήμματος με συνέπεια να αυξηθεί η κακοδιαχείριση.
–Παραγκωνισμός του κοινωνικού ζητήματος από τον δημόσιο διάλογο.
–Ενσάρκωση του δήμου από τον συγκριμένο κομματικό φορέα, με πρωταγωνιστή την ναρκισσιστική προβολή του πρώτου δημοτικού σπουδαρχίδη.
–Σύμπτωση ελεγκτή και ελεγχόμενου δημιουργούν προφανώς μια ιδιάζουσα πολιτική κατάσταση, μοναδική για την εκκόλαψη της διαφθοράς και διαπλοκής.
–Καταπάτηση του θεμελιώδους γνωρίσματος της δημοκρατίας, που είναι η απόσπαση του κομματικού συστήματος από το δήμο και η ενσάρκωσή του στην κοινωνία.
Σήμερα είμαστε μπροστά σε ένα δημοτικό πολιτικό σύστημα, το οποίο πέτυχε το ακατόρθωτο, αφενός ισχυρίζεται ότι : “συγκεντρώνει συγχρόνως μέσα του δύο ασύμβατα μεταξύ τους συστήματα, τη δημοκρατία και την αντιπροσώπευση, τη στιγμή που δεν είναι ούτε δημοκρατικό ούτε αντιπροσωπευτικό” και
αφετέρου “κατακρατεί για λογαριασμό του δήμου τις ιδιότητες τόσο του εντολέα όσο και του εντολοδόχου”.
Είναι φανερό ότι η δημοτική κοινωνία, στερείται τις αρμοδιότητες να ορίζει τα του οίκου της ή, έστω, να ελέγχει τους διαχειριστές του δήμου [8]. Επομένως, η βούληση της δημοτικής κοινωνίας μπορεί να είναι αντίθετη με το πραγματικό συμφέρον της δημοτικής κομματικής εξουσίας, η βούληση όμως για το συμφέρον του δήμου ποτέ. Γι’ αυτό και η αρμοδιότητα των κομματικών δημοτικών θεσιθήρων, να αποφασίζουν τι είναι «δημοτικό» συμφέρον και τι όχι, τι συμφέρει την κοινωνία και τι όχι, έγινε αποκλειστική και ανέκκλητη. Ο παραλογισμός αυτός, ωστόσο, υποκρύπτει την ολιγαρχική αντίληψη του αχλή δικτατορίσκου που για να πετύχει τον σκοπό του, δεν διστάζει να αποσκορακίσει κάθε ηθικό έρεισμα, αποκλείοντας διαρρήδην την διαφάνεια καθόσον επιδαψιλεύει μεγάλες αβάντες στο τοπικό κομματοτροφείο [9].
Συμπέρασμα: «Από το αποτυχημένο τεχνικό πρόγραμμα του 2011, στην ανυπαρξία οποιασδήποτε αναπτυξιακής το 2012», Τραγελαφική το λιγότερο, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η εικόνα που παρουσιάζει η δημοτική αρχή, καθόσον εφαρμόζει σκληρή μνημονιακή πολιτική στη κοινωνία και πλούσιες παροχές με δημόσιες σχέσεις προς ίδιον συμφέρον του δημάρχου και των αντιδημάρχων αλλά και των λοιπών δημοτικών παρατρεχάμενων[10], αυτό επιβεβαιώνεται από τα έργα και δημοσιευμένα δελτία τύπου. Δυο χρόνια χαμένα, έργο μηδενικό, αναμενόμενο για τον ενεργό και αυτόνομο δημότη. Αρκούσαν τα δελτία τύπου και οι γραμμένοι από τρίτους λόγοι, για να καταλάβει κάποιος ότι ο επικεφαλής της δημοτικής αρχής είναι ένας νάρκισσος, πολιτικός «φέναξ», ανήκει στην κατηγορία μιας πολύ συγκεκριμένης άγονης, ρηχής και μιμητικής πολιτικής νοημοσύνης, που ξέρει μόνο να παράγει ψευδεπίγραφες εικόνες, αδυνατώντας να εκφράσει πολιτικές σκέψεις και πρακτικό αναπτυξιακό έργο. Η έλλειψη γλωσσικού αισθητηρίου, με χαμηλό δείκτη παραγωγής πολιτικής σκέψης, τον ώθησαν να κατασπαταλά το δημοτικό χρήμα για δική του προβολή και για ταξίδια δεξιά και αριστερά χωρίς καμιά ανταποδοτικότητα και δημοτικό όφελος. «Τό δοκείν και τάν αλάθειαν βιάται».μετ «Η εντύπωση βιάζει και την αλήθεια», ἔνθαπερ θα έπρεπε να καταλάβει την βαρυδαιμονία που έσπειρε στο δήμο και να αποσυρθεί, έχει όμως το θράσος να βάζει ξανά υποψηφιότητα, πελάζοντας αλαζονικά και ξετσίπωτα προς όλο το ντουνιά : « ήλθα για να μείνω»[11] και για να πετύχει την επανεκλογή του εφαρμόζει την «στρατηγική της μέθεξης» και με εργαλείο το πέρασμα από τις κηδείες,, τα πανηγύρια, τις ρούγες και τα σοκάκια, ως σύγχρονη
Πηγές:
1. http://kostasbeys.gr/articles.php?s=3&mid=1096&mnu=1&id=1176 «Τό δοκείν και τάν αλάθειαν βιάται».μετ «Η εντύπωση βιάζει και την αλήθεια» Σιμωνίδης, κατά μεταφορά του Αδείμαντου στην Πολιτεία του Πλάτωνος, 365 c:
5.http://www.babiniotis.gr/wmt/webpages/index.php?lid=1&pid=19&catid=%C3&apprec=50 < αρχ. γλίσχρος, από ρίζα γλι- «κολλώ»∙ ομόρριζα γλοιώδης, γλίνα, γλίτσα)
= ανεπαρκής, πενιχρός, ισχνός
11. www.arxaiaithomi.gr/…/ο–κύριος–ήρθα–γι…dipanoskaltsis.blogspot.com/…/blog-post_… Ο κύριος: “ Ήρθα για να μείνω”!! 31 Μάιος 2012 Γράφει ο Λαέρτης ο Πύλιος
|
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ενημερώνω τους φίλους αναγνώστες ότι κείμενα που είναι σε άλλη γλώσσα γραμμένα και δεν συνοδεύονται από την Ελληνική μετάφραση δεν θα ανακοινώνονται, Ευχαριστώ!
“greeklish”
Ο διαχειριστής τού παρόντος ιστολογίου παρακαλεί τούς σεβαστούς αναγνώστες όπως σε τυχόν σχόλιά τους να χρησιμοποιούν την Ελληνική γραφή.
Σχόλια που είναι γραμμένα σε "greeklish" θα διαγράφονται, όποιο και να είναι το περιεχόμενό τους.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του επώνυμα, όποια και να είναι αυτή. Δεν θα δημοσιεύονται ανώνυμα, συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται στο εξής.
Να μην τα ξαναλέμε, μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
Τα χρήματά σας, ο ιδρώτας σας, και το μέλλον των παιδιών σας πρέπει να μένουν στην ΕΛΛΑΔΑ. Πάντα και παντού, όσο μπορούμε, να αναζητούμε τα Ελληνικά προϊόντα και τις πραγματικές Ελληνικές επιχειρήσεις για να δίνουμε τον οβολό μας. Κάθε Ευρώ που φεύγει εκτός, δεν επιστρέφει ποτέ. Δεν θα ενισχύσουμε εμείς την κερδοφορία εταιρειών που προτιμούν χώρες με τριτοκοσμικές εργασιακές σχέσεις για να παράγουν φθηνά. Ακριβώς αυτό που θέλουν να κάνουν στην Ελλάδα δηλαδή αποικία τους.
Οφείλω χάριτας στη Θεία Πρόνοια, διότι ευδόκησε να διδαχθώ τα αρχαία Ελληνικά
«Έλληνες, να είστε υπερήφανοι που μιλάτε την Ελληνική γλώσσα ζωντανή και μητέρα όλων των άλλων γλωσσών. Μη την παραμελείτε, αφού αυτή είναι ένα από τα λίγα αγαθά που μας έχουν απομείνει και ταυτόχρονα το διαβατήριό σας για τον παγκόσμιο πολιτισμό. Ζωντανέψτε τους αρχαίους σας συγγραφείς, κάνετε γνωστόν το συλλογισμό τους.».
Μην επιτρέπεται τον διαδικτυακό εκβιασμό Υπενθυμίζεται ότι για ανάλογα περιστατικά οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προκειμένου να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες ή επίμεμπτες πράξεις ή δραστηριότητες που τελούνται μέσω Διαδικτύου, στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
Τηλεφωνικά: 11188
Στέλνοντας e-mail στο:ccu@cybercrimeunit.gov.gr
Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smart phones): FEELSAFE E-COMMERCE.
Μέσω twitter: @CyberAlertGR.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΣ Εάν σκέφτεστε την αυτοκτονία ή εάν ανησυχείτε για κάποιον δικό σας καλέστε στο 1018, τη γραμμή παρέμβασης για την αυτοκτονία.
ΣΟΣ ζήτα βοήθεια άμεσα από το 112 Μάθε πως να το κάνεις παρακάτω.
Πως γίνεται αυτή η ενημέρωση;
Όσοι έχουν smartphone θα λαμβάνουν γραπτό προειδοποιητικό μήνυμα (Cell Broadcast - CB), που θα εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου και θα συνοδεύεται από χαρακτηριστικό ήχο συναγερμού (διαφορετικού από κάθε άλλο ήχο ειδοποίησης της συσκευής). Αυτό που απαιτείται είναι οι χρήστες των κινητών να έχουν ενημερωμένο λογισμικό (firmware) από τον κατασκευαστή και παράλληλα στα τερματικά τους. Όσοι δεν έχουν smartphone, μπορούν να μπουν στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, όπου υπάρχει ειδική υπηρεσία για το 112, να εγγραφούν και να δηλώσουν τον τρόπο που θέλουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις.
Αυτό μπορεί να είναι, είτε μήνυμα σε κινητό, είτε φωνητικοί συναγερμοί σε σταθερό τηλέφωνο, είτε με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), που θα μπορεί κανείς να διαβάζει σε κινητό τηλέφωνο, tablet, σταθερό ή φορητό υπολογιστή.
Το 112 συνδέει τον καλούντα, ανάλογα με το περιστατικό έκτακτης ανάγκης που αυτός αναφέρει, με την Αστυνομία, τo Πυροσβεστικό Σώμα, το ΕΚΑΒ, το Λιμενικό Σώμα, την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056 και την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα εξαφανισμένα παιδιά 116000.
Στις τηλεφωνικές κλήσεις προς το 112 απαντούν αμέσως ειδικά εκπαιδευμένοι χειριστές στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά.
Επισημαίνεται ότι η κλήση προς το 112 είναι χωρίς χρέωση και μπορεί να γίνει από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο (ακόμη και χωρίς κάρτα SIM).
Οι πολίτες μπορούν επίσης να ειδοποιήσουν στο 112 με εναλλακτικούς τρόπους, όπως με γραπτό μήνυμα, φαξ, ή email στη διεύθυνση contact@112.gov.gr.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ Η Γενική Γραμματεία υπογραμμίζει τη σημασία της διενέργειας έρευνας αγοράς από τους καταναλωτές πριν τις αγορές τους, ενώ υπενθυμίζει ότι μπορούν να καταγγέλλουν παραβάσεις της νομοθεσίας στην ιστοσελίδα της ΓΓ: www.1520.gov.gr/ypovoli-kataggelias.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ενημερώνω άπαντες, ότι μηνύματα που είναι στα αγγλικά, ή σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα εκτός από τα Ελληνικά δεν ξέρω για να τα διαβάζω. Για αυτό αν δεν είναι στα Ελληνικά, δεν φέρω καμία ευθύνη για οτιδήποτε που θα είναι σε άλλη γλώσσα, όποιος θέλει να με ενημερώσει, να ρωτήσει, να καταγγείλει, ή οτιδήποτε άλλο, μόνο στα Ελληνικά. Ευχαριστώ.
Παρακαλώ ενημερωθείτε, προς αποφυγή παρεξηγήσεως! Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν είναι υπεύθυνη για την ακρίβεια των πληροφοριών στη σελίδα μου και δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για αξιώσεις ή απώλειες.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν είναι υπεύθυνος για τα σχόλια, τις απόψεις ή τις απόψεις των επισκεπτών του ιστότοπου και ότι ο ιστότοπος διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει προσβλητικά σχόλια ή εικόνες.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν υποστηρίζει ΚΑΙ δεν αναλαμβάνει ευθύνη για οποιεσδήποτε πληροφορίες προσφέρονται από ιστότοπους τρίτων που συνδέονται μέσω της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ .
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σεβόμενη τους αναγνώστες της, δηλώνει ότι αυτά που ανεβάζει τα δηπλοτσεκάρει για την γνησιότητά τους, όμως η τελική ευθύνη να διαπιστώσουν αν είναι αληθινά, μένει στους αναγνώστες και αυτό είναι μόνιμη παρότρυνση της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ.
ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
|
Leave a Reply