«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Εκ «Ρουμανού Βασίλω»

Καφαντάρη δεν είναι καιρός να απολογηθείς στον ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ για τις μετοχές που εχω για το καράβι;

Εγώ τις επήρα για πατριωτικούς λόγους, να έχουμε ένα καράβι σε ολόκληρη την ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ  και εσείς μου φάγατε το αίμα μου να μην ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

και

Χρόνια πολλά

Λαέρτης ο Πύλιος

«Τό δοκείν και τάν αλάθειαν βιάται» [1].
Εισαγωγή: Εις το καταλυμένο δήμο από την κομματοκρατία, παρατηρούμε ότι εδώ και δυο χρόνια ανθεί η δημοτική «Φαιδρά πορτοκαλέα φαιδρά πορτοκαλέα» [2] και  η κομματική «νεραντζούλα φουντωτή», οι οποίες παράγουν δημοτικές δράσεις που ανερυθρίαστα, ενώπιον κοινού ψεύδονται ασύστολα [3], αυτοδιαψεύδονται την επομένη, ἄλλως τε καί ακκίζονται και αυτοθαυμάζονται ως πεζοδρομιακές κοκότες, από την μια, όπως  ο χρισμένος κομματικός σπουδαρχίδης [4], ως ένας γλίσχρος [5] νάρκισσος – πολιτικά μαμμάκυθος, τεχνοκρατικά αγράμματος και από την άλλη  οι χρισμένοι, από την κομματική πλεμπάγια [6], όπως  του ημιονηγού αθυποκλητήτα με το κοκοσαϊνη του, των δουλικών ανδράποδων τύπου « ἐχῖνου», «Μαινἶς μαινύδος (sardina kalitheus)», της «καραφλανανοκουνίστρας», των υπερφίαλων μέσω κινητού «αφρικανικής» μορφής, του διορισμένου παράνομα «φαρδοπρωκτικού κρηνού»,  των χαμερπών «Φοινικοφρατζολάδων», των γιαρτικών «κοτρόνων»  και λοιπόν συμβούλων, επιπλέον και μερικών δημοτικών υπαλλήλων τύπου  «Δεγράφειλων βολίτινων» που κυκλοφορούν γραβατωμένοι και σοβαροφανείς  και μας φτύνουν κατάμουτρα ως θέσφατα κοπίδια, καθόσον υπερασπίζουν την μνημονιακή πολιτική του κομματικού αρχηγού (που μιλάει με το θεό) [7],  αγνοώντας παντελώς την περεταίρω επιδείνωση της κρίσης σε μικροεπίπεδο (δημοτικό).
Πράγματι μετά από δύο χρόνια δημοτικής διακυβέρνησης, τα  χαρακτηριστικά της περεταίρω απαξίωσης στο δήμο ταξινομούνται ως εξής:
Άλωση του δήμου από το κόμμα της ΝΔ και τις τοπικές ομάδες συμφερόντων, με την σιωπηρή ανοχή των τοπικών κομμάτων της δημοτικής αντιπολίτευσης.
Απαξίωση του ηθικό-πολιτικού διλήμματος με  συνέπεια να αυξηθεί η κακοδιαχείριση.
Παραγκωνισμός του κοινωνικού ζητήματος από τον δημόσιο διάλογο.
Ενσάρκωση του δήμου από τον συγκριμένο κομματικό φορέα, με πρωταγωνιστή την ναρκισσιστική προβολή του πρώτου δημοτικού σπουδαρχίδη.
Σύμπτωση ελεγκτή και ελεγχόμενου δημιουργούν προφανώς μια ιδιάζουσα πολιτική κατάσταση, μοναδική για την εκκόλαψη της διαφθοράς και διαπλοκής.
Καταπάτηση του θεμελιώδους γνωρίσματος της δημοκρατίας, που είναι η απόσπαση του κομματικού  συστήματος από το δήμο και η ενσάρκωσή του στην κοινωνία.
Σήμερα είμαστε μπροστά σε ένα δημοτικό πολιτικό σύστημα, το οποίο πέτυχε το ακατόρθωτο, αφενός  ισχυρίζεται ότι : συγκεντρώνει συγχρόνως μέσα του δύο ασύμβατα μεταξύ τους συστήματα, τη δημοκρατία και την αντιπροσώπευση, τη στιγμή που δεν είναι ούτε δημοκρατικό ούτε αντιπροσωπευτικό” και
αφετέρου “κατακρατεί για λογαριασμό του δήμου τις ιδιότητες τόσο του εντολέα όσο και του εντολοδόχου”.
Είναι φανερό ότι η δημοτική κοινωνία, στερείται τις αρμοδιότητες να ορίζει τα του οίκου της ή, έστω, να ελέγχει τους διαχειριστές του δήμου [8]. Επομένως, η βούληση της δημοτικής κοινωνίας μπορεί να είναι αντίθετη με το πραγματικό συμφέρον της δημοτικής κομματικής εξουσίας, η βούληση όμως για το συμφέρον του δήμου ποτέ. Γι’ αυτό και η αρμοδιότητα των κομματικών δημοτικών θεσιθήρων, να αποφασίζουν τι είναι «δημοτικό» συμφέρον και τι όχι, τι συμφέρει την κοινωνία και τι όχι, έγινε αποκλειστική και ανέκκλητη. Ο παραλογισμός αυτός, ωστόσο, υποκρύπτει την ολιγαρχική αντίληψη του αχλή  δικτατορίσκου που για να πετύχει τον σκοπό του, δεν διστάζει να αποσκορακίσει κάθε ηθικό έρεισμα, αποκλείοντας διαρρήδην την διαφάνεια καθόσον επιδαψιλεύει μεγάλες αβάντες στο τοπικό κομματοτροφείο [9].
Συμπέρασμα: «Από το αποτυχημένο τεχνικό πρόγραμμα του 2011, στην ανυπαρξία οποιασδήποτε αναπτυξιακής  το 2012», Τραγελαφική το λιγότερο, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η εικόνα που παρουσιάζει η δημοτική αρχή, καθόσον εφαρμόζει σκληρή μνημονιακή πολιτική στη κοινωνία και πλούσιες παροχές με δημόσιες σχέσεις προς ίδιον συμφέρον του δημάρχου και των αντιδημάρχων αλλά και των λοιπών δημοτικών παρατρεχάμενων[10], αυτό επιβεβαιώνεται από τα έργα και δημοσιευμένα δελτία τύπου. Δυο χρόνια χαμένα, έργο μηδενικό, αναμενόμενο για τον ενεργό και αυτόνομο δημότη. Αρκούσαν τα δελτία τύπου και οι γραμμένοι από τρίτους λόγοι, για να καταλάβει κάποιος  ότι  ο επικεφαλής της δημοτικής αρχής είναι ένας νάρκισσος, πολιτικός «φέναξ», ανήκει στην κατηγορία μιας πολύ συγκεκριμένης άγονης, ρηχής και μιμητικής πολιτικής  νοημοσύνης, που ξέρει μόνο να παράγει ψευδεπίγραφες εικόνες, αδυνατώντας να εκφράσει πολιτικές σκέψεις και πρακτικό αναπτυξιακό έργο. Η έλλειψη γλωσσικού αισθητηρίου, με χαμηλό δείκτη παραγωγής πολιτικής σκέψης, τον ώθησαν να κατασπαταλά το δημοτικό χρήμα για δική του προβολή και για ταξίδια δεξιά και αριστερά χωρίς καμιά ανταποδοτικότητα και δημοτικό όφελος. «Τό δοκείν και τάν αλάθειαν βιάται».μετ «Η εντύπωση βιάζει και την αλήθεια»,  ἔνθαπερ θα έπρεπε να καταλάβει την βαρυδαιμονία που έσπειρε στο δήμο και να αποσυρθεί, έχει  όμως το θράσος να βάζει ξανά υποψηφιότητα, πελάζοντας αλαζονικά και ξετσίπωτα προς όλο το ντουνιά : « ήλθα για να μείνω»[11] και για να πετύχει την επανεκλογή του εφαρμόζει την «στρατηγική της μέθεξης» και με εργαλείο το πέρασμα από  τις κηδείες,, τα πανηγύρια, τις ρούγες και τα σοκάκια, ως σύγχρονη
Πηγές:
1. http://kostasbeys.gr/articles.php?s=3&mid=1096&mnu=1&id=1176  «Τό δοκείν και τάν αλάθειαν βιάται».μετ «Η εντύπωση βιάζει και την αλήθεια» Σιμωνίδης, κατά μεταφορά του Αδείμαντου στην Πολιτεία του Πλάτωνος, 365 c:
2. http://sarantakos.wordpress.com/2011/04/11/portokalia/ «φαιδρά πορτοκαλέα» σημαίνει «αστεία, γελοία»
3. www.gargalianoi.com/…/ζω-στο-δήμο-του dipanoskaltsis.blogspot.com/…/blog-post_…   Ζω στο δήμο του Είπα… Ξείπα  9 Ιουν. 2011 Γράφει ο Λαέρτης ο Πύλιος
4.http://el.wiktionary.org/wiki/%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82  «σπουδαρχίδης» σημαίνει=εκείνος που επιδιώκει με κάθε τρόπο την απόκτηση κάποιας θέσεως ή κάποιου αξιώματος
5.http://www.babiniotis.gr/wmt/webpages/index.php?lid=1&pid=19&catid=%C3&apprec=50   < αρχ. γλίσχρος, από ρίζα γλι- «κολλώ»∙ ομόρριζα γλοιώδης, γλίνα, γλίτσα)
= ανεπαρκής, πενιχρός, ισχνός
6.http://el.wiktionary.org/wiki/%CF%80%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%B1  πλεμπάγια < από το βενετικό plebagia σημαίνει= συρφετός
7. www.enikos.gr › Πολιτική Μίλησα ακόμη και με το Θεό 30 Οκτ. 2012
8.http://swf.tubechop.com/tubechop.swf?vurl=ggnliXrHnLE&start=1011.81&end=1121.62&cid=740159 Γ.Κοντογιώργης, Τι είναι δημοκρατία, Η Αθηναϊκή δημοκρατία
 9.ithominewsblogspot.com/…/blogpost_32…dipanoskaltsis.blogspot.com/…/2010.html «Καμαρίλα» ρουσφετιού λειτουργεί παράνομα στο δήμο … –  www.arxaiaithomi.gr/…/εν-δήμω-κομματο «Εν δήμω κομματοκρατία ερρύη τα φαύλα » « Αρχαία Ιθώμη 10 Αυγ. 2012 Γράφει ο Λαέρτης ο Πύλιος
10. ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΤΟΥ ΝΑΥΑΡΙΝΟΥ: Τα προνόμια και οι απολαβές των … 16 Οκτ. 2011
11. www.arxaiaithomi.gr/…/οκύριοςήρθαγιdipanoskaltsis.blogspot.com/…/blog-post_…  Ο κύριος: “ Ήρθα για να μείνω”!! 31 Μάιος 2012 Γράφει ο Λαέρτης ο Πύλιος
Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>