«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Η ΕΛΛΑΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΟΝ – ΟΠΟΙΑ ΦΡΙΚΗ !!!

του Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου
Εδω στην Ελλαδα της σημερον ειναι το παθος ο κυριαρχος μοχλος της υπαρξης των Ελληνων που κατεργαζεται η δουλεια των συνειδησεων. Εδω οι πολιτικοι σφυρηλατουν τα δικα τους δεσμα, που τους τα επιβαλλει η Ε.Ε., και των αλλων. Εδω η τριτοκομματικη κυβερνηση σημερα καταρτιζει νομους δια των οποιων οι Ελληνες θα τρεφονται απο τις σαρκες τους.
Εδω βεβηλουται σημερα η ιεροτερη πραξη της αρχαιοτητας απο την οποιαν απερρευσαν και οι ανθρωποι και οι θεοι. Εδω οι Ελληνες αναπαυονται σημερα στην εσχατη δυστυχια και ελπιζουν ματαια στην ευσπλαχνια των χωρων-υαινες της ετσι ονομασθεισης Ευρωπης.
Απο τους «πατριαρχες» της Ευρωπης, απο τα ιστορικα της προτυπα, τα ανθρωπινα «μοντελα» της, κυριαρχουν σημερα οι γελοιογραφιες τους τυπου Μπαροσου, Μερκελ και Σο’ι’πλε, που επιβιωνουν σαν κωμικοτραγικα λειψανα τους.
Οι διανοιες του ελληνικου λαου εχουν παραλυσει. Η ψυχη του Ελληνα μολις μπορει και συντηρει το σωμα του και εγινε ανικανη να συσπειρωση τον εαυτο της επι του λογικου, ενω η αταξια αυτου κυριαρχει επ’ αυτης, την αποκαθιστα ασυνειδητη και ανικανη να ελεγχη οποιαδηποτε πραξη του λογικου. Οταν η λογικη  παραβιαζεται τιμωρει αυτη με θανατο.
Στην κοινωνικη λογικη εκτος απο τον θανατο υπαρχει και η καθαρση, δηλαδη η αντικατασταση του παραλογου δια του λογικου. Βλεπουμε καθε τοσο στην πλατεια Συνταγματος των Αθηνων αλλα και αλλου, τα παθη να αποκλειουν τις ψυχες στην εκδηλωση τους και οι διανοιες τους να αναπτυσσουν μισος, εγω’ι’σμο, αλαζονεια, οιηση.
Βλεπουμε στην διανοια των Ελληνων πολιτικων την  αναπτυσσομενη προθεση οπως καταστη- σουν παντας τους αλλους Ελληνας δουλους τους και ως απολυτοι εξουσιαστες να κυριαχουν σε αυτους.
Εδω οι συγκρουσεις με τους γνωστους αγνωστους και κοκουλοφορους προβοκατορες της εξουσιας αποτελουν το επικινδυνοδεστερο σημειο.
Εδω τα παθη κρυβονται πισω απο το προσχημα της δηθεν οικονομικης ανορθωσης. Εδω θυσιαζεται αδικα η μειζων λογικευομενη Ελληνικοτητα.
Εδω πνιγεται η φωνη που εδω γεννηθηκε, δηλαδη της ελευθεριας. Εδω συντριβεται  η κατανοουσα τον σκοπο της ελληνικη ψυχης «στην υπαγορευομενη» απο τα παθη αυτα δοκιμασια.
Εδω κατεργαζονται σημερα ολες οι σκεψεις των Ελληνων τον θανατο των Ελληνων.
Εδω ο ανομος αρπαγας εξουσιαστης τρωγει τα σπλαχνα του ελληνικου λαου. Εδω η δικαιοσυνη των Αχτιναμενων, η πουτανα τυφλη θεα που αλληθωριζει, βριζει τον εαυτο της και τους νομοθετες της.
Εδω οι ρουφιανοι νομοθετες ορεγονται ελληνικο αιμα σαν αλλοι ιστορουμενοι απο τους ανθρωπους δαιμονες της κολασης.
Εδω η Ορθοδοξια ζητει να ενισχυθη απο τα πτωματα των πεινασμενων Ελληνων, πατωντας σε αυτα για να αφαιρεση και την τελευταια ικμαδα της ζωης  τους, ενω οι παπαδες της τρεφονται απο τις σαρκες των Ελληνων και πινουν το αιμα αυτων.
Εδω κυριαρχει ο ολεθριος σχεδιασμος της «φασιστικης Μεταπολιτευσης» που στηριζεται στην παρανομο εισοδο του ΚΚΕ στην Βουλη και στον κρυφο και προδοτικο ρολο αυτου για την εδραιωση του δικομματισμου καπελωνοντας την Δημοκρατια και παραδιδοντας την Ελλαδα στα «χερια» λιγων οικογενειων της διαπλοκης…….
Εδω κυριαρχει το μεγαλο «κολπο» της Μεταπολιτευσης, το κολπο της ψευδο- δημοκρατιας που εξοντωνει ολα τα «νεογνα» της και επιτρεπει δηθεν στους  πολιτες της χωρας μας να ψηφιζουν ελευθερα, ενω στην πραγματικοτητα ολα γυρω τους ειναι «στημενα» και προγραμματισμενα απο το Κολεγιο των Αθηνων.
Απο τους Νεοδημοκρατες και «νικημενους» χουντικους και τους «βασα«νισμενους» ΚΚΕδες μεχρι τους «θριαμβευτες» Πολυτεχνιτες «δημοκρατες» του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ, ολοι απο την ιδια πρεσβεια παιρνουν εντολες.
Η ταυτιση Εξουσιας, Περιουσιας, Παρουσιας, Ανουσιας και Οχλου στην Ελλαδα ειναι αυταποδεικτη.
Η μοντερνα Εξουσια ‘η Τυραννια δεν νοειται και δεν υπαρχει χωρις την Δουλεια και αντιστροφα. Ο Οχλος ως η πολιτικα ενεργοποιημενη μαζα δεν ταυτιζεται με την υπολοιπη μαζα, η οποια ειναι μη αυτε-νεργο και πολιτικα αδρανες υποσυνολο στην βαση της κατα φυση ανθρωπινης ιεραρχησης. Η «ανοδος των μαζων» ειναι εργο της μοντερνας Εξουσιας (Τυραννιας).
Η Εξ-ουσια ως η παρα φυση (τεχνητη) κορυφη της πυραμιδας, δηλα-δη η «ηγεσια» που δεν υπαρχει λογο της φυσικης (διανοητικης) υπεροχης των μελων της, αλλα λογω των τεχνητων μεθοδων που χρησιμοποιει (οργανωση, συνωμοσια, οικονομικα ‘η τεχνολογικα μεσα κ.α.) «δεν αισθανεται σημερα σιγουρη», γιατι η πραγματικη ηγεσια του εθνους εντος και εκτος της επικρατειας μας, οι διανοητικως υπερεχοντες, αν σε λιγο οι φυσικες διαδικασιες αναδειξεως μετα μια αιματερα κοσμογονια λειτουργησουν, θα καταλαβη την θεση της.
Για να εξουδετερωση τον κινδυνο αυτο η εγκληματικη κατα του Εθνους παρα φυση Μεταπολιτευση θα συμμαχειση με την μαζα, δηλαδη θα την ενεργοποιησει. Απο την διαδικασια αυτη με στηριξη του ΚΚΕ προκυπτει ο Οχλος. Προκειται για μεθοδο εκμηδενισης της ποιοτητας απο την ποσοτητα, της αριστειας απο την χυδαιοτητα, των φυσει οδηγων απο τους φυσει οδηγουμενους.
Αυτο το ζευγος Εξ-ουσια-Οχλος αποτελει ενα γνησιο αντιγραφο ολοκληρης της πολιτικης, κοινωνικης και πνευματικης καταστασης που επικρατησε με ενεργο συμπραξη του ΚΚΕ και των αλλων ψευδωνυμως ετσι ονομασθεντων προοδευτικων δυναμεων της αριστερας, σε ολη την Μεταπολιτευση, αποτελει μια βαρεια και θανατηφορος αρρωστια απο την οποια προσεβληθη το συνολο του Ελληνισμου της εποχης μας.
Η αχρηστη πολιτικη ταξη της οικογενειοκρατιας οδηγησε την ελλη-νικη κοινωνια να λιμναζη στα βαλτονερα και επαναλαμβανει με θεατρικο τροπο και θρασος τους ορους μιας ακαρπης και εξαντλημενης συζητησης που την οδη-γει εκ νεου σε φαρσα. Προσπαθει να καλυψη με προδοσια και ψεματα τα κενα μιας κοινωνικης ρυθμισης που βασιζεται στην φτωχεια και οδηγει τον ελληνικο λαο μισο αιωνα και πλεον πισω.
Το σημερινο αυτο πολιτικο συνονθυλευμα δεν ειναι ικανο να κρυψη την πολιτικη, κοινωνικη και οικονομικη κριση που το ρουκανιζουν. Το χαφιεδομαγαζο αυτο της οικογενειοκρατιας δεν ειναι πια σε θεση να διαταζη την ελληνικη κοινωνια των πολιτων και, προπαντως να της δωση καποιο νοημα.
Η ανοδος των μαζων, θεμελιωμενη απο τα εξουσιαστικα  δογματα, βασιζεται στην αυθαιρετη, αφυσικη, αδικη και αριστοκτονο «αρχη  της ισοτητας», μια αρχη που συγκρουεται και με την φυσικη αληθεια και με  την δικαιοσυνη και με την λογικη.
Αυτη αποκορυφωθηκε απο τον Εξουσιασμο  με το Μαρξιστικο Δογμα, το οποιο εφθασε στο ακροτατο οριο του παραλογισμου. Ανεθεσε την τυχη της ανθρωποτητας στα πιο αχρηστα ατομα της μαζας, δηλαδη στους προλεταριους που μονο με την μισθωτη εργασια επιβιωνουν.
Ολα οσα απερρευσαν απο την «αρχη της ισοτητας» και επεφεραν την «ανοδο των μαζων» ειναι σημερα αταφα ακομη πτωματα. Το κοινο συμφερον δεν εχει καμμια σχεση με τις ισοτητες των –ισμων.  Στην θεση της σημερινης εξουσιας στην Ελλαδα θα περασει σε λιγο μια κατα φυση αριστεια.
Και στην θεση του σημερινου δυστυχισμενου ελληνικου Οχλου  μια ευτυχισμενη ελληνικη Μαζα, που θα αντληση την ευτυχια της  απο τον φυσικο της ρολο, δηλαδη απο τον ρολο που εχασε και θα αποτιναξη την δυστυχια της μαζι με την αποτιναξη της παρα φυση καταστασης της, με εξοδο απο την ευρωζωνη, με εκδιωξη της Τρο’ι’κα και με οτιδηποτε αλλα σαρκοφαγω απο τις χωρες-υαινες της Ε.Ε..
Η παγκοσμια οινομικη κριση, δηλαδη το μεγαλο τσουναμι, ειναι καθ’οδον…
Ενα τεταρτο των σημερα 7 περιπου δισεκατομμυρια κατοικων του πλανητη μας γεννιεται για να πεθανη απο την πεινα, οπου το ενα ογδοο επιζει μετα απο ηθικα ‘η φυσικα βασανιστηρια μεσα σε εναν ωκεανο μιζεριας, απο το οποιο ουτε καν ελπιζει να βγη, οπου ο περιφημος δρομος της αναπτυξης και για την Ελλδα της σημερον, δεν ειναι παρα μια διαρκως βαθαινουσα παρακμη.
Το καπιταλιστικο οικονομικο συστημα, που καταληγει να απορροφα σημερα το συνολο των ανθρωπινων κοινωνιων του πλανητη μας γνωριζει μιαν επιταχυνση η οποια το δημιουργει μια περιπλοκοτητα που το καθιστα ολοενα και λιγοτερο ελεγξιμο οταν περνα το συστημα αυτο, οπως σημερα στην Ελλαδα, απο την βιομηχανικη χρεωκοπια στην χρηματιστηριακη καταρρευση και απο την παραγωγη στην υφεση.
Ουδεις σημερα απο τους εξουσιαστες και οικονομολογους της Ελλαδος αλλα και της Ε.Ε.γνωριζει με ακριβεια, πως η μηχανη αυτη θα τιθασευ- θει. Οταν η μηχανη αυτη, οπως στις ημερες μας, αφηνιαζει, με αποτελεσμα οι οι ιδεολογιες και οι θεσμοι του καπιταλιστικου οικονομικου συστηματος να μην μπορουν πλεον να προσφερουν απαντησεις και να χανουν την επιφαση της νομιμοτητας τους, η ιδεα του συστηματος καθισταται αστηριχτη.
Μηπως ηρθε η εποχη να στοχασθη πρωτη η αριστεια της Ελλαδος, μια ριζοσπαστικη και- κοινωνικη αλλαγη ; Απο τους ηλιθιους εξουσιαστες της Ε.Ε. να μην περιμενει κανεις τιθποτε. Η περιπετεια αυτη της ιστοριας του καπιταλιστικου οικονομικου συστηματος δεν υποσχεται να διαρκεση αναποφευκτα για παντα. Επαναστασεις προεκυψαν στο παρελθον και δεν εκλειπουν οι λογοι για να συμβουν εκ νεου.
Ο μυθος της υποχρεωτικης για ολους προοδου κατερρευσε στο εσωτερικομιας συγχυσης, η οποια ειναι αδυνατο να αποσαφηνιστη οσο θα υφιστανται οι αδικοι νομοι της καπιταλιστικης αγορας και της μισθωτης εργασιας. Οι επιταχυνομενες τεχνολογικες εξελιξεις, το αυξανομενο κοστος της ενεργειας, η αυξηση της παραγωγικης ικανοτητας, η πτωση της παραγωγης λογω της οικονομικης κρισης, η ανεργια, η αβεβαιοτητα και η ασταθεια, οι καταστροφες του ανταγωνισμου και του νομισματικου καρκινου της ευρωζωνης, ειναι τα κυρια χαρακτηριστικα σημερα της Ε.Ε.
Η θεωρητικη δραστηριοτητα της αριστειας στην παρουσα φαση, με την λιγοτερο ακαδημα’ι’κη εννοια του ορου, γινεται απαραιτητη για να προχωρηση αυτη ‘η οχι στην οικοδομηση μιας ολοκληρωμενης πολιτικης θεωριας, τουλαχιστον στον προσδιορισμο των δυναμικων γραμμων της δυνατοτητας να σκεφθεται την ελληνικη κοινωνικη επανασταση.
Οι μεγαλες ανακαταταξεις της κοινωνικης ιστοριας συνιστανται στην επανεξεταση του τροπου με τον οποιο τα ατομα αποκτουν συνειδηση του εαυτου τους μεσω της σημαινουσας μητρας που κατασκευαζουν και που καθοριζει εκ νεου τις σχεσεις τους με τους αλλους,     την απασχολιση, την φυση, την επιστημη.
Ολα αυτα πρεπει να προσδιοριστουν  και να επαναπροσδιοριστουν. Μεσα στο υπαρχων τραγικο σημερινο πολιτικο, οικονομικο και κοινωνικο περιβαλλον της Ε.Ε., που δεν εχει καμμια σχεση με τον αρχικο σχεδιασμο της Ευρωπης των πατριδων του στρατηγου Ντεγκωλ, η Ελλας χωρις να κανη την παραμικρη παραχωρηση της ανεξαρτησιας και της εδαφικης της ακεραιοτητας στον διεθνη πολιτικο Σιωνισμο, που πισω απο την σημερινη Γερμανια της σιωνιστριας κ. Μερκελ κυριαρχει στην Ε.Ε., πρεπει θαρραλεα να προχωρηση στην υλοποιηση της τεραστιας αναγκης της αυτονομιας που ειναι εμμενης στις πλεον ασημαντες συμπεριφορες της καθημερινης ζωης, ενα ισχυρο κινητηρα κοινωνικου μετασχηματισμου και μεσω αυτου τη δυνητικη δυναμικη ενος αλλου οικονομικου πολιτισμου παραγωγης προ’ι’οντων τριτου τυπου.
Τα προ’ι’οντα αυτα ειναι ξεχωριστα εμπορευματα των οποιων η αξια χρησης παρεχει την δυνατοτητα να πραγματωσουν αυτοπαραγωγικες μορφες και μεσω αυτων να ικανοποιησουν αναγκες αυτονομιας. Τα προ’ι’οντα αυτα του τριτου τυπου ειναι προ’ι’οντα καταναλωσης και παραγωγης, προσιτα και αμεσα χρησιμοποιουμενα κατα τροπο μοριακο σε οτι αφορα τον παραγωγι-κο τους χαρακτηρα, δηλαδη χωρις να υπαρχη η αναγκη ενος διαχειριστη του λειτουργικου παραγωγικου συστηματος, δημοσιου ‘η ιδιωτικου, διοτι αυτο θα βασιζεται στην ελευθερη δραστηριοτητα του Ελληνα.
Η δραστηριοτητα αυτη θα ειναι κοινωνικα και αμεσα χρησιμη στην κοινοτητα, εξω απο καθε συνερ-γασια και διαιρεση του καπιταλιστικου οικονομικου συστηματος και μακρια απο την οικονομια της μισθωτης εργασιας. Αποσυνδεεται ετσι το εισοδημα απο τον μισθο και ανοιγεται μια νεα δυνατοτητα ριζοσπαστικης ανατροπης της ροης της εξουσιας και της παραγωγης του κοινωνικου πλουτου.
Οπως παρατηρειται στην οικονομικη κριση που μαστιζει σημερα με την συνεχομενη υφεση στην Ελλαδα, η καταναλωτικη λειτουργια μεταβαλλει προσωπο και ανακτα ενα μερος της εξουσιας που ασκουσε πληρως στις προκαπιταλιστικες κονωνιες επι της παραγωγικης λειτουργειας. Προ’ι’οντα και δραστηριοτητες, ενδυση, φροντιδες σπιτιου, οικιακες εργασιες, παραγωγη ειδων διατροφης κ.α. που ειχαν αποκλειστει απο την καπιταλιστικη παραγωγη και ανταλλαγη και περιοριστει στην μη οικονομικη σφαιρα της οικιακης αυτοπαραγωγης, σταδιακα προσελκυονται παλι.
Η εμπορευματοποιηση των προ’ι’οντων αυτων θα τα αποσπασει απο την σημερινη στασιμοτητα και την περιθωριοποιηση, θα τα αναπτυξει και διαφο-ροποιησει και θα τα προσδωσει μια πιο πλατεια κοινωνικη νομιμοτητα.
Ακομη το νεο-παλαιο αυτο συστημα θα επινοησει καινουργια προ’ι’οντα και καινουργες αναγκες και στην συνεχεια θα δημιουργησει μεσα απο τις αναγκες των καταναλωτων νεα και εξατομικευμενα προ’ι’οντα.
Η καταναλωση του ελευθερου χρονου των σημερινων ανεργων στην Ελλαδα σε δραστηριοτητες αυτοπαραγωγης, με την πλατεια εννοια του ορου, αποτελει εναν αξονα-φορεα του μελλοντος. Για χιλιετιες στην αρχαια Ελλαδα αλλα και αλλου το συνολο σχεδον των προ’ι’οντων καταναλωνοταν απευθειας απο τους παραγωγους, την οικογενεια και την κοινοτητα τους χωρις να διαφοροποιηθει η παραγωγη απο την καταναλωση.
Ισχυε η σχεση αμεσης κοινωνικης ωφελειας. που θα μπορουσε να ξαναγινη η δυναμικη της παραγωγης του κανουργιου πλουτου. Ενω οι κοινωνιες εφθασαν σε ενα σταδιο οπου η παραγωγη των προ’ι’ον-των περνουσε επιτακτικα απο την εξαγωγη της υπεραξιας και οι εν γενει κοινω-νικες δραστηριοτητες απο το «υποχρεωτικο κερδος», δηλαδη απο εναν τροπο
λειτουργιας που ακινητοποιουσε ολοκληρο το κοινωνικο σωμα με τον βρογχο της εκμεταλλευσης ανθρωπου απο ανθρωπο, με την σημερινη και σχεδον παγκοσμια οικονομικη κριση μπαινουμε σε μια εποχη οπου αμφισβητηται οικονο-μικα και κοινωνικα ο μονοδρομος αυτος.
Η κοινωνια του μελλοντος και σε αντιθεση με την σημερινη, δεν θα απαιτουσε απο τα μελη της παρα ενα μικρο μερος του χρονου τους για να εξασφαλιση τις εργασιες που ειναι αναγκαστικα συγκεν-τρωμενες και σχεδιασμενες και δεν θα αντιμετωπιζε το προβλημα της ανεργιας και της αεργιας που την συνοδευει τις περισσοτερες φορες, αφου ο καθενας θα
ασχολειται με το να παραγη και να ανταλλασσει ελευθερα προ’ι’οντα και δραστηριοτητες αμεσης κοινωνικης ωφελειας.
Ο απελευθερωμενος απο την μισθωτη εργασια χρονος θα αφιερωθει στην δραστηριοτητα για ιδια χρηση που θα καταλαμβανει μια αποφασιστικη θεση στην ζωη των ανθρωπων. Αλλως απομενει ενας νεκρος χρονος, που ειναι απελευθερωμενος μεν απο την μισθωτη σκλαβια, αλλα φυλακισμενος στην φτωχεια, την ελλειψη κοινωνικοτητας και την πληξη.
Για μια αυτοπαραγωγη στην σημερινη κοινωνια απαιτουνται χρημα και ελευ-θερη οργανωση των δραστηριοτητων που δεν παρεχονται ουτε στον ανεργο αλλα και ουτε στον μισθωτο. Γι’ αυτο πρεπει να αντιστραφη η ροη της εξουσιας ληψης αποφασεων και ειναι ακριβως η αυτονομια που επιτρεπει αυτη την Επανασταση.
Η εξουσια ληψης αποφασεων πρεπει να ειναι η εξουσια των αυτο-νομιων. Αυτες θα επιλεγουν τις κατευθυνσεις και θα οργανωνουν πρακτικα και δικαια αυτο που θεωρουν ζωτικο. Η παραδοση της εξουσιας στις αυτονομες δομες που θα εχουν ελευθερα συγκροτηθει σ’ ολους τους τομεις, ειναι η μονη διεξοδος στην σημερινη παραλυση της ελληνικης κοινωνιας και την οπισθοδρο-μηση. Διεξοδο που η προδοτικη και διαβρωμενη κεντρικη εξουσια των Αθηνων δεν μπορει να βρη, διοτι αντιλαμβανεται τα πραγματα απο την αναποδη.
Οταν η αυτονομια τελειωσει με την κεντρικη εξουσια θα ειναι σε θεση να επιδοθη σε δραστηριοτητες αμεσης κοινωνικης ωφελειας, που παρακαμτουν το κερδος και την μισθωτη εργασια. Η μετατροπη της κεντρικης εξουσιας σε εξουσια των αυτονομιων δεν πρεπει να συγχεεται με το οραμα της αμεσης δημοκρατιας.
Απεναντι στην μισθωτη εργασια που καταβροχθιζει, την αστικοποιηση που στραγκαλιζει, τις γραφειοκρατιες που αναστελλουν, τα ΜΜΕ που παιδιαριζουν, την βιομηχανοποιηση που καταστρεφει, αλλα και την αποδυναμωση της δημοκρατιας που κομματιαζει καθε εκφραση αυτονομιας, η εξεταση της αυτονομιας βρισκει την επιτακτικη της αναγκαιοτητα. Μονο η αυτονομη ταυτοτητα επιτρεπει σημερα τον εντοπισμο, μεσα σε εναν ακαθοριστο σωρο προβληματων της χωρας μας, αυτου του γορδιου δεσμου που πρεπει να λυσουμε, εαν θελουμε να απελευθερωθουμε απο την νεα γερμανικη κατοχη.
Η αυτονομη ταυτοτητα :
1.  μπορει να καταστηση παντου εκδηλο αυτο που ειναι λανθασμενο.
2.  μπορει να διευρυνη και να ενισχυη παντου τα στοιχεια που ηδη υπαρχουν καθως και αυτο που ειναι κοινο σε ολα τα ατομα, δηλαδη η προθεση να υποβαλλουν δραστηριοτητες και παραγωγες στο κριτηριο της αμεσης κοινωνικης ωφελειας.
3.  ειναι η μονη ικανη να ικανοποιηση τις ιδιαιτερες αναγκες και οχι ενα αφηρημενο συνολο, οπως η ταξη ‘η το εθνος.
4.  αντιμετωπιζει την συγχρονη κοινωνια σαν την αναδυση μιας ποικιλιας μοναδικων συμφεροντων που ολα εχουν εναν κοινο εχθρο, δηλαδη το  καπιταλιστικο οικονομικο συστημα που μπλοκαρει και διαστρεβλωνει τον ερχομο των καινουργιων κοινωνικων σχεσεων.
5.  αποδεικνυει σε τελευταια αναλυση πως η επιταχυνση της διαδικασιας εξατομικευσης δεν ειναι μοιρεα μια καταστροφικη δυναμη, αλλα αντιθετα, μια ιστορικη δυνατοτητα συγκροτησης ενος ριζικα νεου τυπου κοινωνικου κινηματος που αποστασιοποιειται απο τα αλλα συλλογικα κινηματα του παρελθοντος (καπιταλιστικο, σοσιαλιστικο, κομμουνιστικο, θρησκευτικο κ.α.). Το κοινο συμφερον ειναι το συνειδητο αθροισμα των ιδιαιτερων συμφεροντων και δεν εχει καμμια σχεση με τις ισοτητες των-ισμων. Η οικουμενικη ελληνικοτητα ουδεποτε υπηρξε διεθνιστικη των -ισμων, οπως και ο διεθνισμος ουδεποτε υπηρξε ελληνικος. Οι ειδοποιες αξιες και αρχες της ελληνικοτητας δεν εχουν καμμια σχεση με τις διεθνιστικες, οπως και οι διεθνιστικες ιδεες δεν εχουν τιποτε το χαρακτηριστικο ελληνικο.
Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου
13.11,2012
PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou
Bleibergweg 114
D-40885 Ratingen
Tel.+Fax: 02102 32513
E-Mail : chaziteo@t-online.de
Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>