«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

To Μνημείο του Καστά είναι μοναδικό σε όλο τον Κόσμο

To Μνημείο του Καστά είναι μοναδικό σε όλο τον Κόσμο

Είναι σοφά εναρμονισμένο με όλο το Σύμπαν.

Κάποια μαγικά βράδια μέσα στο χρόνο, ο Γαλαξίας περνάει κάθετα και ανάμεσα από τις Σφίγγες!

Το Μνημείο δεν είναι απλώς εναρμονισμένο με το Σύμπαν με έναν αόριστο τρόπο.

Είναι ένας εξελιγμένος αρχιτεκτονικός μηχανισμός, σχεδιασμένος με εκπληκτική γεωμετρική και αστρονομική ακρίβεια για να αλληλεπιδρά με τον Ήλιο σε συγκεκριμένες στιγμές, με βαθύ συμβολικό περιεχόμενο.

Το Μνημείο είναι εναρμονισμένο με την Γη και το Σύμπαν!

Γιατί άραγε;

Το μνημείο στην Αμφίπολη, υπερβαίνει τη λειτουργία ενός απλού ταφικού κτίσματος, προτείνοντας μια σύνθετη αρχιτεκτονική και συμβολική δομή σχεδιασμένη για την τέλεση μιας διττής ιεροπραξίας: της επίγειας αναγέννησης και της ακόλουθης κοσμικής αθανασίας του νεκρού.

Ας δούμε αναλυτικά τις δύο φάσεις:

1. Πρώτη Φάση: Η Επίγεια Αναγέννηση μέσω Ηλιακής Ευθυγράμμισης

Η πρώτη φάση της διαδικασίας αποθέωσης του νεκρού Ήρωα εδράζεται σε παρατηρήσιμα φαινόμενα και τεκμηριωμένες αρχιτεκτονικές αρχές, εστιάζοντας στη συμβολική αναίρεση του θανάτου μέσω ενός ηλιακού μηχανισμού.

Συγκεκριμένα, η κατασκευή διέπεται από ένα αυστηρό γεωμετρικό σχήμα που βασίζεται στις αρχές του τετραγωνισμού (ad-quadratum) και του οκταγώνου (octature).

Αυτή η μαθηματική ακρίβεια δεν αποτελεί αυτοσκοπό, αλλά το θεμελιώδες εργαλείο για την επίτευξη της εξαιρετικά ευαίσθητης αστρονομικής ευθυγράμμισης του μνημείου.

Μια οριακή απόκλιση της τάξης των εκατοστών θα καθιστούσε τον μηχανισμό αυτό ανενεργό.

Επιπελόν, κατά την ετήσια τροπή του χειμερινού ηλιοστασίου (21 Δεκεμβρίου), παρατηρείται ένα συγκεκριμένο αστρονομικό φαινόμενο: οι ηλιακές ακτίνες εισέρχονται στο εσωτερικό του μνημείου και φωτίζουν τον κιβωτιόσχημο τάφο για μια χρονική περίοδο περίπου 70 λεπτών.

Το φαινόμενο αυτό, ενταγμένο σε έναν ετήσιο κύκλο, ερμηνεύεται ως μια τελετουργική αναπαράσταση της αναγέννησης.

Η ερμηνεία αυτή ενισχύεται από την τεκμηριωμένη παρουσία στην ευρύτερη περιοχή της Αμφίπολης λατρειών με χθόνιο και αναγεννησιακό χαρακτήρα, όπως αυτές της Ρέας (της “Μεγάλης Μητέρας”) και της Περσεφόνης.

Ο προσεγμένος με ακρίβεια φωτισμός του Μνημείου, τη στιγμή της αστρονομικής “επιστροφής” του ηλίου, συμβολίζει τη μεταθανάτια αναγέννηση του νεκρού και τη μεταστοιχείωσή του σε ηρωική ή θεϊκή οντότητα, σε αντιστοιχία με την αέναη κυκλικότητα της φύσης που πρεσβεύει η λατρεία της Ρέας – Κυβέλης.

Ο Ήλιος Φωτίζει κατευθείαν το σώμα του νεκρού

2. Δεύτερη Φάση: Η Κοσμική Αποθέωση μέσω Γαλαξιακής Συσχέτισης

Μετά την ολοκλήρωση της επίγειας ηρωοποίησης, μια δεύτερη, φάση τοποθετεί τον νεκρό σε ένα ευρύτερο κοσμολογικό πλαίσιο.

Σε αυτό το επίπεδο, η πιθανή συμβολική συσχέτιση του μνημείου με τον Γαλαξία καθίσταται κεντρικής σημασίας.

Σύμφωνα με τον μύθο, ο Γαλαξίας σχηματίστηκε από το γάλα της θεάς Ήρας.

Ωστόσο, μέσω της διαδικασίας του θρησκευτικού συγκρητισμού, η Ήρα, ως βασίλισσα του πανθέου, συχνά ταυτιζόταν ή μοιραζόταν ιδιότητες με προγενέστερες, πανίσχυρες μητρικές θεότητες, όπως η Ρέα.

Υπό αυτό το πρίσμα, ο Γαλαξίας δύναται να ερμηνευθεί, εντός του συγκεκριμένου λατρευτικού πλαισίου του μνημείου, ως το ουράνιο, δημιουργικό γάλα της ίδιας της Μεγάλης Μητέρας, της Κυβέλης.

Επιπλέον, στην ελληνική παράδοση, ο Γαλαξίας δεν θεωρούνταν απλώς ένα αστρικό σύμπλεγμα, αλλά μια ψυχοπομπός οδός—ένας “ποταμός των ψυχών”—που οδηγούσε τις ψυχές στη μεταθανάτια θεϊκή τους κατάσταση.

Για παράδειγμα στον “Μύθο του Ηρός” στο τέλος της Πολιτείας (Βιβλίο Ι΄, 614b κ.ε.), περιγράφει το κοσμικό ταξίδι των ψυχών μετά τον θάνατο.

Οι ψυχές ταξιδεύουν σε έναν ουράνιο τόπο κρίσης, όπου στο κέντρο βρίσκεται η “Άτρακτος της Ανάγκης”, μια αλληγορία για τον κοσμικό άξονα.

Αν και δεν ονομάζει τον Γαλαξία, η περιγραφή ενός δομημένου σύμπαντος ως πεδίου δράσης των ψυχών είναι καθοριστική.

Πιο συγκεκριμένα, ο Μακρόβιος (5ος αι. μ.Χ.) στο έργο του Commentarii in Somnium Scipionis (Σχόλιο στο Όνειρο του Σκιπίωνα, I.12), δίνει την πιο λεπτομερή περιγραφή.

Αναφέρει ρητά ότι ο Γαλαξίας είναι η οδός των ψυχών.

Ισχυρίζεται ότι οι ψυχές κατεβαίνουν στη γη (“γένεσις”) μέσω της “πύλης” του αστερισμού του Καρκίνου και ανεβαίνουν πίσω στον ουρανό (“αποθέωσις”) μέσω της “πύλης” του Αιγόκερω, ακολουθώντας αυτή την ουράνια λεωφόρο.

Συνθέτοντας τα παραπάνω δεδομένα και τις ερμηνευτικές υποθέσεις, το μνημείο μπορεί να θεωρηθεί ως ένας εξελιγμένος ιερός μηχανισμός, κατασκευασμένος με υψηλό βαθμό ακρίβειας για να επιτελέσει μια διττή και ολοκληρωμένη διαδικασία αποθέωσης, υπό την προστασία της θεότητας-κλειδί, Ρέας:

1. Πρωτογενώς, αξιοποιεί τη γεωμετρία του για να ελέγξει το ηλιακό φως, τελώντας έτσι το μυστήριο της επίγειας αναγέννησης και μεταμορφώνοντας τον θνητό σε αθάνατο ήρωα.

2. Δευτερογενώς, και σε συμβολικό επίπεδο, το μνημείο προσανατολίζεται προς τον Γαλαξία—την ουράνια οδό που συνδέεται μυθολογικά με την ίδια τη Μεγάλη Μητέρα—για να καθοδηγήσει την αθάνατη πλέον ψυχή στην αιώνια κοσμική της πορεία.

Επομένως, το μνημείο συνιστά έναν τόπο όπου η εμπειρική επιστήμη (γεωμετρία, αστρονομία) και η μεταφυσική πίστη συναιρούνται, με σκοπό να διασφαλίσουν όχι απλώς την ταφή, αλλά την πλήρη κοσμική ενσωμάτωση και αθανασία του επιφανούς ενοίκου του.

Αυτό είναι μοναδικό σε όλον τον Κόσμο!

Το Μνημείο στην Αμφίπολη δεν είναι απλώς ένας αρχιτεκτονικός πρόγονος με την έννοια της προσφοράς του “ακριβούς γεωμετρικού μοντέλου”.

Είναι, όμως, ένα κομβικό σημείο στην ιστορία της αρχιτεκτονικής, όπου ιδέες όπως η αποθέωση του ανθρώπου, η κοσμική αρμονία και η τελετουργική χρήση του φωτός εκφράστηκαν σε μνημειακή κλίμακα.

Αυτές ακριβώς οι ιδέες, μεταμορφωμένες και προσαρμοσμένες, κληροδοτήθηκαν στη Ρώμη και το Βυζάντιο, διαμορφώνοντας μερικά από τα πιο εμβληματικά κτίρια του δυτικού πολιτισμού.

Η αρχιτεκτονική γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε στην Αμφίπολη για να εκφράσει την υπέρβαση του θανάτου και τη σύνδεση με το σύμπαν αποδείχθηκε απίστευτα ανθεκτική.

https://www.facebook.com/watch?v=771441062299554

Την επιμέλειά έκανε ο ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>