«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΗΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΝΕΔΡΑ Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ.

Φοίβος Μουσιγέτης

ΗΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΝΕΔΡΑ Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ;

Το εμπορικό τραίνο έστησε ενέδρα μέσα στο τούνελ στα Τέμπη.

Το εμπορικό τραίνο δεν κατέβαινε.

Άλλο έγινε.

Ο οδηγός του εμπορικού στήνει κανονική παγίδα.

Η μηχανή δεν είναι μπροστά από τα βαγόνια.

Η μηχανή είναι από πίσω.

Είναι μέσα στο τούνελ, από την άλλη άκρη όμως.

Όταν έρχεται το επιβατικό, η μηχανή του εμπορικού σπρώχνει λίγο τα βαγόνια προς τα πίσω να πέσουν πάνω στο επιβατικό που έρχεται.

Το τελευταίο βαγόνι (δηλαδή το πρώτο καθώς το βλέπει ο οδηγός του επιβατικού που ανεβαίνει) έχει εκρηκτικό μηχανισμό ώστε να σκάσει και να καούν τα πάντα.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει και άλλος άνθρωπος ο οποίος είναι έξω, που παρακολουθεί από μακριά το επιβατικό που έρχεται ώστε να ειδοποιήσει τον οδηγό του εμπορικού να ξεκινήσει να σπρώχνει τα βαγόνια.

Δεν συγκρούστηκαν 2 μηχανές τραίνου μεταξύ τους. Συγκρούστηκε η μηχανή του επιβατικού, με ένα βαγόνι του εμπορικού. Φαίνεται όμως ότι τα έσπρωξε περισσότερο από ότι έπρεπε και τα πρώτα βαγόνια πρόλαβαν και βγήκαν εκτός τούνελ και έτσι η σύγκρουση έγινε εκτός τούνελ.

Ήταν εκεί ο οδηγός του εμπορικού και είχε στήσει καθαρή ενέδρα.

ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ.

ΑΥΤΟΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.

Αυτό σημαίνει ότι το εμπορικό τραίνο ανέβηκε από τη Λάρισα, μοιάζει να γνώριζε ο σταθμάρχης ότι το εμπορικό πάει να στήσει ενέδρα.

Γι΄αυτό καθυστερεί το επιβατικό στη Λάρισα 1 ώρα.

Όταν παίρνει το ΟΚ, το στέλνει και αυτό από την άλλη ράγα, να πάει να πέσει πάνω στην ενέδρα.

ΑΝ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ, Η ΕΚΡΗΞΗ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΧΩΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ.

Θα είχαν καεί όλοι, δεν θα προλάβαιναν ούτε να βγουν.

Οι θερμοκρασίες θα ήταν πολύ μεγαλύτερες και θα είχε 350 νεκρούς. επίσης αν είχε γίνει μέσα στο τούνελ η έκρηξη, δεν θα μπορούσε κάποιος να διαπιστώσει οτι τα 2 τρένα ήταν στην ίδια ράγα και έτσι θα νόμιζαν ότι ήταν απλό τυχαίο ατύχημα.

Επίσης στα Τέμπη είχε ξαναγίνει στο παρελθόν όντως ατύχημα με έκρηξη βυτιοφόρου και θα πίστευε ο κόσμος ότι έγινε πάλι το ίδιο.

Όλοι θα νόμιζαν ότι πρόκειται για τυχαίο ατύχημα.

Όμως την πάτησαν, η σύγκρουση έγινε εκτός τούνελ, η έκρηξη εκτονώθηκε γρήγορα και δεν χτύπησε τα υπόλοιπα βαγόνια.

Επίσης είδαν όλοι ότι τα τρένα ήταν στην ίδια ράγα και τώρα ξέρουν ότι ο σταθμάρχης το έκανε επίτηδες.

Μόνο επίτηδες γίνεται κάτι τέτοιο και όχι κατά λάθος.

Με αυτόν τον τρόπο τώρα όλα τα βλέμματα πέφτουν πάνω στον σταθμάρχη και βλέπουν οτι δεν ήταν ένας οποιοσδήποτε σταθμάρχης, ήταν σαν βάλτος της τελευταίας στιγμής.

Για να κάνει επίτηδες το μοιραίο λάθος.

Το πρωταρχικό σχέδιο ήταν να σκοτώσουν 350-400 άτομα, να γίνει τεράστιο θέμα και να υπερκαλύψει τους θανάτους νέων από τα εμβόλια.

Επίσης από την άλλη πλευρά δεν ήθελαν να φαίνεται η σύγκρουση των τρένων στην ίδια ράγα, γιατί μετά θα καταλάβαινε ο κόσμος ότι έγινε επίτηδες.

Αυτοί που σχεδίασαν την φρίκη στα Τέμπη, ήθελαν να φαίνεται ως πιθανός εκτροχιασμός εντός του τούνελ.

Σύμφωνα με το google map, δεν υπήρχε κάμερα στη γύρω περιοχή.

Η κάμερα που δείχνει την έκρηξη, μπήκε τελευταία στιγμή.

Για να βάλουμε στην ιστορία όλα τα ενδεχόμενα, ή υπάρχει τρίτος άνθρωπος που ειδοποιεί το εμπορικό ότι έρχεται το επιβατικό ώστε να σπρώξει τα βαγόνια, η είχαν προβλέψει καλά το σημείο της έκρηξης.

Επίσης από την άλλη πλευρά φρόντισαν να βάλουν και κάμερα, για να ξεγελάσουν την επομένη ημέρα τον κόσμο.

Για κακή τους τύχη όμως, το ατύχημα έγινε εκτός τούνελ και όλοι είδαμε ότι δεν ήταν έκρηξη τυχαία.

Αυτό λοιπόν ήταν ένα προμελετημένο σχέδιο για να μπουν τα δύο τραίνα στην ίδια ράγα.

Επίσης αυτοί φαίνεται ότι δεν ήθελαν να σωθεί κόσμος για να μην υπάρχουν μάρτυρες. αν δεν είχε σωθεί κόσμος, δεν θα ξέραμε ότι το επιβατικό καθυστερεί στη Λάρισα 1 ώρα για άγνωστο λόγο. τέτοια σύμπτωση δεν έχει ξαναγίνει, να έκανε λάθος ο σταθμάρχης να στέλνει το επιβατικό στην αντίθετη ράγα και ταυτόχρονα στο εμπορικό να κάνει τα περίεργα στο τούνελ.

Το τρένο έπρεπε στις 23:30 να έχει φθάσει στη Θεσσαλονίκη.

Το καθυστέρησαν επίτηδες στη Λάρισα μια ώρα για να ταιριάξει η σύγκρουση στο τούνελ στα Τέμπη.

Κάθε ημέρα πεθαίνουν 20-30 νέοι από τα εμβόλια.

Τους ξεγέλασαν με δώρο 150 m.b και λίγα ψίχουλα.

Αναζητήστε τον οδηγό και τη μηχανή από την εμπορική αμαξοστοιχία.

Αυτό κάνουν.

Είναι ένα πολιτικό έγκλημα που παράλληλα είναι και θυσία στον Βάαλ. Κρύβουν τον άλλον οδηγό για να μην φανεί η μηχανή που έστησαν.>>


MEDIA

Κώστας Βαξεβανης: Ο σταθμάρχης Μητσοτακης

MEDIA

Σφοδρή επίθεση του χαροκαμένου πατέρα στον Άρη Πορτοσάλτε – διαψεύδει ο δημοσιογραφος οτι μίλησε για «θυσία»

MEDIA

Το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας One Voice της Κυριακής: Ποτέ ξανά Μητσοτάκης

MEDIA

Απάντηση – κόλαφος του Κώστα Βαξεβάνη στον Γεωργιάδη

MEDIA

Ηχογραφημένο διάλογο με την βουλευτή Λάρισας Μπίζιου, αποκαλύπτει ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος!

MEDIA

Στην Κυριακάτικη Δημοκρατια: Μοιραίοι και Ένοχοι

MEDIA

Αυτή την Κυριακή στο Documento: Ο σταθμάρχης του Μαξίμου

MEDIA

Καθυστέρησαν την φωτοσήμανση για να μοιράσουν την πίτα στους εργολάβους!

MEDIA

Στην Δημοκρατια σημερα: Ξεφτίλα και συγκάλυψη

MEDIA

Σάλος με την απαντηση της Ναταλίας Γερμανού για το σινάφι των δημοσιογράφων και τον Νικο Ευαγγελάτο

MEDIA

Προαναγγελθέν έγκλημα στα Τέμπη – Ο Πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενιδούνιας στο Kontra24

MEDIA

Δεν φαντάζεστε τι έλεγε πριν από έξι μήνες ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ για την ασφάλεια της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη

MEDIA

Ο Χρηστος Ρετσινάς διαψεύδει στέλεχος της ΝΔ για τα Τέμπη που δεν είχε μάθει καλά τη «γραμμή» Μαξίμου

MEDIA

Σφοδρή επίθεση Κιουτσούκη σε Λιάγκα: Απεργούσαμε για την ασφάλεια και μας συκοφαντούσατε!

Δημοσιογραφία για το δημόσιο συμφέρον. Μια συγγνώμη και μία υπόσχεση

ΕΝΩΣΙΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΑΘΗΝΩΝ (ΕΣΗΕΑ)

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ (ΕΣΠΗΤ)

Παρασκευή, 3 Μαρτίου 2023

Οι δημοσιογράφοι της Αθήνας συμμετέχουν, όπως και ολόκληρη η χώρα, στο βαρύτατο πένθος για τους συνανθρώπους μας που χάθηκαν άδικα και συμπαρίστανται στην οδύνη των οικογενειών και των οικείων τους.

Η τραγωδία στα Τέμπη αναδεικνύει, με οδυνηρότατο τρόπο αυτή τη φορά, τα δομικά προβλήματα που μαστίζουν τα ελληνικά ΜΜΕ. Οι προειδοποιήσεις των εργαζομένων στους σιδηροδρόμους δεν είχαν την κάλυψη που αναλογούσε στην σοβαρότητα του ζητήματος και τα λίγα, αλλά υπαρκτά, ρεπορτάζ δημοσιογράφων, ΜΜΕ και ερευνητικών δημοσιογραφικών ομάδων δεν αναπαρήχθησαν.

Όσο τα ΜΜΕ απομακρύνονται από την αποστολή τους να ελέγχουν την εξουσία, όσο στην ιεράρχηση των ειδήσεων κυριαρχούν κριτήρια άσχετα με την υπεράσπιση του δημόσιου συμφέροντος, όσο οι επιχειρήσεις ΜΜΕ περιορίζονται να λειτουργούν απλώς ως επιχειρήσεις και με όρους τηλεθέασης και επισκεψιμότητας, όσο οι δημοσιογράφοι υφίστανται περιορισμούς στο να ερευνούν, τόσο θα αποδυναμώνονται οι θεσμικές εγγυήσεις για την λειτουργία του κράτους. Η στείρα αναπαραγωγή non paper, ακόμη και αυτές τις τραγικές ώρες, από μερίδα ενημερωτικών σελίδων, είναι άλλο ένα δείγμα δημοσιογραφικής στρέβλωσης.

Ο δημοσιογραφικός κλάδος αναλαμβάνει το μέρος της ευθύνης που του αναλογεί. Τα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΣΗΕΑ και της ΕΣΠΗΤ θεωρούν ότι διερμηνεύουν τη βούληση των δημοσιογράφων, αναλαμβάνοντας τη δέσμευση ότι τα αίτια και οι ευθύνες για αυτή την ανείπωτη φρίκη θα ερευνηθούν σε βάθος, με ψυχραιμία, επαγγελματισμό και τεκμηρίωση. Ακριβώς όπως συμβαίνει αυτές τις ώρες από την πλειονότητα των συναδέλφων, ιδιαίτερα όλων όσοι βρίσκονται στην «πρώτη γραμμή», άυπνοι, υπό δραματικές συνθήκες.

ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ

Γιατί χάθηκαν οι σταθμάρχες;;;;;;

Τέμπη – Επιθεωρητής ΟΣΕ: Υπήρχαν τρεις σταθμάρχες στη μοιραία βάρδια

Ο Επιθεωρητής του ΟΣΕ, που τη Κυριακή (5/3) τέθηκε σε αργία, πήγε, σύμφωνα με πληροφορίες, την περασμένη Παρασκευή στο δικαστικό Μέγαρο Λάρισας αυτοβούλως να καταθέσει στοιχεία για την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη και μεταξύ αυτών είναι ότι ο ίδιος είχε θέσει τρεις σταθμάρχες στη βραδινή βάρδια. Ωστόσο ο 59χρονος κατηγορούμενος σταθμάρχης απολογήθηκε χθες Κυριακή (5/3) και είπε ότι ήταν μόνος του.

Από πληροφορίες από εργαζομένους στον ΟΣΕ, στη βραδινή βάρδια, σε ένα σταθμό μεγάλο σαν της Λάρισας, είναι τρεις οι σταθμάρχες: Ο αρχαιότερος και δύο ακόμη.

Τέμπη: Κατεπείγουσα έρευνα για την αναρρωτική άδεια του προϊστάμενου του σταθμάρχη στη Λάρισα

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>