«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Πόσο αυξάνουν τον κίνδυνο διαβήτη οι πατάτες

Πόσο αυξάνουν τον κίνδυνο διαβήτη οι πατάτες

Είναι η εποχή του χρόνου που οι πατάτες έχουν την… τιμητική τους, αφού το τζάκι καίει όλη μέρα και μας προκαλεί να τις απολαύσουμε ψητές!

Δυστυχώς όμως για πολλούς οι πατάτες βρίσκονται στη «μαύρη λίστα», καθώς είναι γνωστός εχθρός της ζυγαριάς.

Τώρα, μια νέα μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Diabetes Care δείχνει ότι οι πατάτες παίζουν ρόλο και στην εκδήλωση του διαβήτη τύπου 2.

Σύμφωνα με τα ευρήματα ερευνητών, επτά ή και περισσότερες μερίδες την εβδομάδα συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο διαβήτη τύπου 2 σε ποσοστό 33%, σε σύγκριση με ποσότητα μικρότερη από μία μερίδα πατάτες την εβδομάδα.

Δύο με τέσσερις μερίδες πατάτες την εβδομάδα συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο σε ποσοστό 7%.

bigstock Fresh Raw Potatoes On Table 90718385

Φυσικά, ο τρόπος προετοιμασίας της πατάτας επηρεάζει τον τρόπο που επιδρά στον οργανισμό μας. Ο χειρότερος τρόπος να τις μαγειρέψουμε είναι βέβαια το τηγάνισμα σε σύγκριση με το ψήσιμο ή το βράσιμο και την παρασκευή πουρέ.

Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι αντικαθιστώντας τρεις μερίδες πατάτες την εβδομάδα με προϊόντα ολικής άλεσης, όπως καστανό ρύζι ή κινόα, μπορούμε να μειώσουμε τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2 κατά 12%.

Οι 10 τροφές που θωρακίζουν το ανοσοποιητικό

Οι 10 τροφές που θωρακίζουν το ανοσοποιητικό

Δέκα τροφές με… συνταγή γιατρού!

Είναι η εποχή του χρόνου που μας ταλαιπωρεί το κρυολόγημα, η γρίπη και κάθε είδους ίωση. Επειδή, ως γνωστόν, η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη, μπορούμε να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας απέναντι στους παθογόνους μικροοργανισμούς, ξεκινώντας από τη διατροφή μας.

bigstock Dietitian doctor 79388275

Δείτε ποιες είναι οι 10 τροφές που πρέπει να έχετε στην κουζίνα σας αυτήν την περίοδο ώστε να εξασφαλίσετε ότι το ανοσοποιητικό σας σύστημα βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή φόρμα!

1. Σκόρδο

Μπορεί να κάνει την αναπνοή να μυρίζει άσχημα, όμως το σκόρδο είναι εξαιρετικά ωφέλιμο, ακόμη και σε μικρή ποσότητα. Έχει φυσική αντι-ιική και αντιβακτηριδιακή δράση χάρη στην αλλισίνη που περιέχει. Προτιμήστε το ωμό, για παράδειγμα τριμμένο μέσα στη σαλάτα. Για να επωφεληθείτε από την αλλισίνη αλλά να αποφύγετε την κακοσμία του στόματος, μπορείτε να κόψετε μία σκελίδα σκόρδο σε τέσσερα κομμάτια και να τα καταπιείτε ένα-ένα σαν χάπι.

2. Γιαούρτι

Αναζητήστε γιαούρτια που περιέχουν προβιοτικά, τα καλά βακτήρια που ενισχύουν τις άμυνες του οργανισμού και εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία του εντέρου. Μπορείτε να καταναλώσετε το γιαούρτι ως πρωινό, καθώς οι πρωτεΐνες που περιέχει θα κρατήσουν μακριά την πείνα μέχρι το επόμενο γεύμα σας.

3. Κοτόσουπα

Η κοτόσουπα και όλες οι σούπες γενικότερα είναι ένα κλασικό γιατροσόφι για τις ιώσεις. Είναι υγιεινές και παράλληλα διατηρούν τον οργανισμό ενυδατωμένο.

4. Σπανάκι

Η δυναμωτική του δράση είναι γνωστή και διαπιστωμένη. Μπορείτε να το καταναλώσετε βραστό, ωμό ως σαλάτα ή σε smoothies. Το σπανάκι είναι πλούσιο σε φυλλικό οξύ, το οποίο βοηθά στην αποκατάσταση των κυττάρων, και παράλληλα μας δίνει σημαντική ποσότητα βιταμίνης C και καλίου.

5. Μπρόκολο

Τα μικρά παιδιά το αποφεύγουν, όμως είναι ένα από τα πιο θρεπτικά λαχανικά. Το μπρόκολο, όπως και άλλα σταυρανθή λαχανικά, αποτοξινώνουν τον οργανισμό με φυσικό τρόπο και ταυτόχρονα συμβάλλουν στην πρόληψη λοιμώξεων. Το μπρόκολο παρέχει επίσης ένα αμινοξύ που ονομάζεται χολίνη και το οποίο εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία των κυττάρων. Τέλος, το μπρόκολο είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C και ασβεστίου.

6. Γκρέιπφρουτ

Το πορτοκάλι είναι γνωστό για την περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C, όμως την ίδια αξία έχει και το γκρέιπφρουτ, παρέχοντας μάλιστα μικρότερη ποσότητα ζάχαρης. Το γκρέιπφρουτ προλαμβάνει επίσης τις βλάβες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες, οπότε μειώνει την ένταση της φλεγμονής στο σώμα.

7. Κανέλα

Ταιριάζει υπέροχα σε ροφήματα, σάλτσες αλλά και στα δημητριακά. Η κανέλα δρα ενάντια σε ιούς, βακτήρια και μύκητες, και παράλληλα βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.

8. Καρπούζι

Το αγαπημένο καλοκαιρινό φρούτο παρέχει βιταμίνη C, βιταμίνη Α αλλά και λυκοπένιο, συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό και καταπολεμούν τις φλεγμονές.

9. Στρείδια

Είναι κυρίως γνωστά για τις αφροδισιακές τους ιδιότητες λόγω του ψευδαργύρου που περιέχουν, όμως το ίδιο συστατικό είναι εξαιρετικά ωφέλιμο και για το ανοσοποιητικό σύστημα.

10. Μανιτάρι

Μυρωδάτο και σχεδόν με μηδενικές θερμίδες, το μανιτάρι ταιριάζει σε σάλτσες και πίτες αλλά είναι εξίσου νόστιμο και ψητό. Αποτελεί καλή πηγή βιταμίνης D, μιας βιταμίνης που συνήθως μας λείπει το χειμώνα, καθώς ο οργανισμός μας τη συνθέτει όταν το δέρμα εκτίθεται στον ήλιο.

Πηγή: Mail Online

Θέλεις γερό ανοσοποιητικό; Μάθε πώς πρέπει να τρως

Θέλεις γερό ανοσοποιητικό; Μάθε πώς πρέπει να τρως

Σε μια μη αναμενόμενη σύνδεση του ανοσοποιητικού με τη μάσηση της τροφής κατάληξε διεθνής ομάδα επιστημόνων με επικεφαλής μια ελληνίδα ειδικό.

Σε πειράματα στο εργαστήριο, οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ στη Βρετανία, τα Εθνικά Ιδρύματα Υγείας (ΝΙΗ) των ΗΠΑ και το Πανεπιστήμιο ΜακΜάστερ του Καναδά ανακάλυψαν ότι ένα συγκεκριμένο είδος κυττάρων του ανοσοποιητικού, τα επονομαζόμενα Th17 κύτταρα, διεγείρονται όταν μασάμε καλά την τροφή, προστατεύοντάς μας από τις λοιμώξεις.

Τα κύτταρα αυτά παίζουν σημαντικό ρόλο στην προστασία από συνηθισμένες λοιμώξεις του στόματος από βακτήρια και μύκητες.

bigstock Diet Salad Healthy Eating Weig 137281784

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν δηλαδή ότι εκτός από τα θρεπτικά συστατικά κάποιων τροφίμων που προστατεύουν το ανοσοποιητικού, παίζει ρόλο και ο τρόπος της κατανάλωσης της τροφής.

Όπως εξηγούν οι ερευνητές με επικεφαλής την δρα Νίκη Μουτσοπούλου, από το αμερικανικό Εθνικό Ίδρυμα Οδοντικής & Κρανιοπροσωπικής Έρευνας (NIDCR), σε άλλα τμήματα του σώματος, όπως το έντερο και το δέρμα, τα Th17 κύτταρα διεγείρονται από την παρουσία ωφέλιμων βακτηρίων και γι’ αυτό πίστευαν ότι το ίδιο συμβαίνει στο στόμα.

Ωστόσο ανακάλυψαν πως όταν μασάμε προκαλούνται στο στόμα μικροσκοπικές διαβρώσεις στα ούλα και παράγονται ουσίες οι οποίες ενεργοποιούν τους ίδιους βιολογικούς μηχανισμούς με τα ωφέλιμα βακτήρια, διεγείροντας έτσι τα Th17 κύτταρα.

Ο μηχανισμός αυτός, όμως, είναι δίκοπο μαχαίρι διότι αν τρώει κάποιος συνέχεια και έχει υπερπαραγωγή των Th17 κυττάρων, ανοίγει ο δρόμος για την ανάπτυξη περιοδοντίτιδας, δηλαδή φλεγμονής η οποία αν δεν αντιμετωπιστεί μπορεί να καταλήξει σε απώλεια των δοντιών.

«Το ανοσοποιητικό σύστημα επιτελεί ένα αξιοθαύμαστα λεπτό έργο στα σημεία του σώματος που δρουν ως φραγμός με το περιβάλλον, όπως είναι το δέρμα, το στόμα και το έντερο, και στα οποία καλείται να καταπολεμήσει τους παθογόνους μικροοργανισμούς ανεχόμενο ταυτοχρόνως τα ωφέλιμα βακτήρια», δήλωσε η ερευνήτρια δρ Τζοάν Κόνκελ, βιολόγος στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ.

«Η έρευνά μας έδειξε ότι, σε αντίθεση με άλλους φραγμούς του σώματος, το στόμα διαθέτει διαφορετικό τρόπο διέγερσης των Th17 κυττάρων: όχι τα βακτήρια, αλλά τη μάσηση. Επομένως η μάσηση μπορεί να ενεργοποιήσει μία προστατευτική ανοσοποιητική αντίδραση στα ούλα μας».

Οι ερευνητές κατάφεραν να αυξήσουν τα επίπεδα των Th17 κυττάρων σε ποντίκια, αλλάζοντας τη σκληρότητα της τροφής που τους χορηγούσαν. Όταν, όμως, η μάσηση ήταν υπερβολική, τα ζώα εκδήλωναν περιοδοντίτιδα.

Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι «επειδή η φλεγμονή στο στόμα σχετίζεται με την ανάπτυξη νοσημάτων σε όλο το σώμα, η κατανόηση των παραγόντων που ρυθμίζουν την ανοσία στον στοματικό φραγμό, μπορεί τελικά να οδηγήσει σε νέους τρόπους διαχείρισης των φλεγμονωδών νοσημάτων», τόνισε η δρ Κόνκελ.

Τα νέα ευρήματα δημοσιεύονται στην επιθεώρηση Immunity.

https://www.onmed.gr/ygeia/story/351680/theleis-gero-anosopoiitiko-mathe-pos-prepei-na-tros