«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Ο στρουθοκαμηλισμός των Ελλήνων κάτω από μια εγκάθετη βουλή και τον εκβιασμό των τοκογλύφων, δημιουργεί παγκόσμιο φαινόμενο δουλικότητας!!!

ΑΣΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ Α

 Η κατοχική Κυβέρνηση υλοποιεί κατά γράμμα το σχέδιο που της υπαγορεύουν οι τραπεζίτες-δήθεν δανειστές.

Η τελική λύση αυτής της απάτης, που βαφτίστηκε (κρίση), είναι η δουλεία και ο θάνατος των πολλών Ελλήνων.

14.400 οικογένειες ΑΝΑ ΜΗΝΑ θα πετάνε στον δρόμο οι πλειστηριασμοί.

«Η κυβέρνηση δεσμεύεται να διαβουλεύεται και να ΣΥΜΦΩΝΕΙ με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο για όλες τις ενέργειες που αφορούν την επίτευξη των στόχων του Μνημονίου Συνεννόησης, πριν από την οριστικοποίηση και τη ΝΟΜΙΚΗ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ.»

ΤΣΙΠΡΑΣ κ.λ.π. – ΤΡΙΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
Νόμος 4336/14-8-2015 (ΦΕΚ 94). Άρθρο 3 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Γ, του Μνημονίου Συνεννόησης [(αριθμός 1 παρ. β (σελίδα 1014)]

Με απλά λόγια, το πιο πάνω κείμενο μας λέει ότι δεν μπορεί να νομοθετήσει η Βουλή στα πλαίσια ισχύος του μνημονίου, χωρίς τη σύμφωνη απόφαση της τρόϊκας.

Υποτίθεται πως έχουμε κοινοβουλευτική δημοκρατία, δηλαδή ο ανώτατος θεσμός αυτού του πολιτεύματος είναι το κοινοβούλιο, η αντιπροσωπεία του λαού.

Όταν λοιπόν με το μνημόνιο η αρμοδιότητα νομοθέτησης του Κοινοβουλίου έχει εκχωρηθεί στους δανειστές (θεσμούς σικ), τότε απλά έχει καταλυθεί το πολίτευμα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, έχει καταλυθεί το Σύνταγμα που την θεσμοθετεί και επομένως οποιαδήποτε εξουσία και οτιδήποτε αποφασίζεται και γίνεται είναι όλα άκυρα.

Για να τελειώσει η τρίτη αξιολόγηση απαιτούνται 110 προαπαιτούμενα συνολικά, εκ των οποίων έχει εκπληρωθεί προς το παρόν μόλις το 1/3.

Για τη συνέχεια και μέχρι να κλείσει το τρίτο πρόγραμμα συνολικά θα πρέπει να γίνουν 82 βήματα ως τον Αύγουστο και την τέταρτη αξιολόγηση , «που ελπίζουμε να είναι και η τελευταία».

Επίσης ξεκαθάρισε ότι και η περικοπή των συντάξεων που έχει προγραμματιστεί για το 2019 και η περικοπή του αφορολόγητου που έχει προγραμματιστεί για το 2020 θα υλοποιηθούν κανονικά μαζί με τα αντίμετρα, είτε το ΔΝΤ είναι ενεργό στο ελληνικό πρόγραμμα είτε αποχωρήσει.

Διευκρίνισε δε ότι όλα αυτά είναι προϋπόθεση όχι μόνο για να πάρει η Ελλάδα την επόμενη δόση της δανειακής σύμβασης, αλλά και για να ξεκινήσουν οι συζητήσεις για το χρέος στους μήνες Φεβρουάριο με Μάιο του 2018.

Ο Ευρωπαίος αξιωματούχος υποστήριξε εξάλλου ότι υπάρχει πρόοδος σε πολλούς τομείς της οικονομίας αλλά «η Ελλάδα ξεκίνησε από τον πάτο και ακόμα είναι κάπου εκεί κοντά» κι αντί να βρίσκεται κάτω του μέσου ευρωπαϊκού όρου

Συγκεκριμένα όσα προαπαιτούμενα παραμένουν θα πρέπει να ψηφιστούν την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου και σίγουρα πριν από το Euroworking στις 11/1.

Σκοπός είναι να έχει συνταχθεί και εγκριθεί η έκθεση συμμόρφωσης από τους θεσμούς μέχρι το Eurogroup στις 22/1.

Η παραπάνω έκθεση βασικά εξετάζει εάν οι νόμοι που πέρασαν από το ελληνικό Κοινοβούλιο είναι αυτοί που είχαν συμφωνηθεί με τους θεσμούς.

Το θέμα όμως που απασχόλησε τους ΥΠΟΙΚ στο Eurogroup της Δευτέρας όσον αφορά την Ελλάδα είναι η δικαστική δίωξη των εμπειρογνωμόνων του ΤΑΙΠΕΔ, που έχει προκαλέσει τον εκνευρισμό όχι μόνο των τριών υπουργών από τα κράτη-μέλη όπου προέρχονται οι εμπειρογνώμονες, αλλά και αρκετούς υπουργούς Οικονομικών, οι οποίοι εκφράζουν την απογοήτευσή τους για τη δικαστική υπόθεση που δεν έχει κλείσει ακόμη.

«Η προσδοκία είναι ότι η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να κάνει κάτι γι’ αυτό», λέει Ευρωπαίος αξιωματούχος στην «Κ», ενώ δεν αποκλείεται το παραπάνω θέμα να αποτελέσει εμπόδιο στην εκταμίευση, καθώς οι υπουργοί είναι αυτοί που δίνουν το τελικό πράσινο φως.

Ερευνα: Αυξημένος κίνδυνος φτωχοποίησης της μεσαίας τάξης

Νέα έρευνα κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη φτώχεια και την οικονομική ανισότητα στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα από την μελέτη της «ΔιαΝΕΟσις», περίπου 700.000 άτομα, που πριν από την κρίση ανήκαν στη μεσαία τάξη, πλέον είναι αντιμέτωποι με τη φτώχεια, ως απόρροια της εισοδηματικής ανισότητας.

«Στην Ελλάδα, η εισοδηματική ανισότητα σταδιακά μειωνόταν από το σχετικά υψηλό επίπεδο πριν από το 1980, με την τάση απομείωσης ουσιαστικά να διακόπτει η κρίση, καθώς από το 2009 η εισοδηματική ανισότητα αυξάνεται.

Ωστόσο, η παρατηρούμενη αύξηση είναι μικρότερη του αναμενόμενου (με βάση τη σημαντική μείωση του κατά κεφαλήν εισοδήματος), γεγονός που παρουσιάζει ενδιαφέρον λόγω του μεγέθους της κρίσης», αναφέρει χαρακτηριστικά στην έρευνά της η «ΔιαΝΕΟσις».

Το παρακάτω διάγραμμα απεικονίζει το ποσοστό ατόμων σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού κατά την περίοδο 2007-2016. Η αύξηση του ποσοστού είναι της τάξης των 8 ποσοστιαίων μονάδων, η οποία πρακτικά σημαίνει αυξημένο κίνδυνο φτωχοποίησης ή αποκλεισμού ενός πολύ σημαντικού πληθυσμιακού ποσοστού (περίπου 700.000 ατόμων), το οποίο στην περίοδο πριν την κρίση λογιζόταν ως μεσαία τάξη.

Μάλιστα, όπως φαίνεται στο ίδιο διάγραμμα, η αύξηση αυτή είναι εφάμιλλη για άνδρες και γυναίκες.

Στο μεταξύ, όταν εξετάζεται το ποσοστό ατόμων σε κίνδυνο φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού ανά ηλικιακή ομάδα, τα συμπεράσματα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά.

Στο παρακάτω διάγραμμα, η μόνη ηλικιακή ομάδα για την οποία δεν παρατηρείται αύξηση είναι αυτή των 55 ετών και άνω, που κυρίως περιλαμβάνει συνταξιούχους.

Αντίθετα, αυξάνεται τόσο ο κίνδυνος παιδικής φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού, όσο και ο αντίστοιχος κίνδυνος για τις παραγωγικές ηλικίες.

Τεράστια είναι η αύξηση του κινδύνου για τους νέους 16-24 ετών.

Συμπερασματικά, η έρευνα της «διαΝΕΟσις», αποκαλύπτει ότι η κρίση οδήγησε σε σημαντική αύξηση του κινδύνου φτωχοποίησης ή αποκλεισμού μέρους της μεσαίας τάξης.

Ο βασικός λόγος αυτής της εξέλιξης είναι η αύξηση της ανεργίας ειδικά στις νεότερες ηλικίες και πάντως όχι σε ηλικίες μεγαλύτερες των 55 ετών.

Σε ότι αφορά την ελληνική οικονομία, η μείωση της ανισότητας περνάει μέσα από τρεις σημαντικούς παράγοντες.

Πρώτο, τη διευκόλυνση της επιχειρηματικότητας με μοναδικό κανονιστικό πλαίσιο αυτό της μείωσης της σκιώδους οικονομίας και την απόδοση της φορολογίας.

Δεύτερο, την απελευθέρωση και εύρυθμη λειτουργία του τραπεζικού συστήματος.

Τρίτο, την παροχή ποιοτικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού και τη σύνδεσή της με την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία.

Νέες ρήτρες και μέτρα ζητούν οι “Θεσμοί” – πλειστηριασμοί και για χρέη στο δημόσιο, “παράθυρο” για αύξηση ΕΝΦΙΑ!
Από την προηγούμενη Τρίτη, η “κυβέρνηση” και οι “θεσμοί” σκανάρουν γραμμή προς γραμμή τα επικαιροποιημένα κείμενα του Μνημονίου (MOU) στα οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν πρόσθετες “ρήτρες” αλλά και μέτρα που αποκαλύπτονται από την εξειδίκευση δεσμεύσεων όπως αυτές για τον ΕΝΦΙΑ και την “επισκόπηση” των προνοιακών επιδομάτων.

Πληροφορίες κάνουν λόγο για διάταξη περί επαναπροσδιορισμού της “υπεραξιολόγησης” που είχε οριστεί για το τέλος του προγράμματος (καλοκαίρι του 2018) για τον προσεχή Μάιο (σ.σ. αφού πλέον έως τον Μάιο – Ιούνιο επιχειρείται να κλείσει η τελική αξιολόγηση του προγράμματος).

Πρόκειται ουσιαστικά για το δικαίωμα του ΔΝΤ (που έχει θεσπιστεί από την συμφωνία του προηγούμενου Ιουνίου) να κρίνει αν επαρκούν οι μειώσεις στις συντάξεις από την 1η Ιανουαρίου του 2019 για να διασφαλιστούν τα πρωτογενή πλεονάσματα ή αν πρέπει να έρθουν πιο μπροστά (από το 2019 αντί για το 2020) οι μειώσεις στο αφορολόγητο.

Οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο για ρήτρα στα υπό διαμόρφωση κείμενα που εξειδικεύει την διαδικασία υπολογισμού των εσόδων από τον ΕΝΦΙΑ με βάση τις νέες αντικειμενικές (σ.σ. αναβάλλεται οριστικά ο επαναϋπολογισμός τους για τον Μάρτιο του 2018 αντί για τον Δεκέμβριο του 2017 που είχε αρχικά οριστεί).

Αυτή ορίζει ότι διασφαλίζεται ο εισπρακτικός στόχος μέσω αυξήσεων στους συντελεστές ή περικοπών στις ισχύουσες απαλλαγές, αν κριθεί ότι κάτι τέτοιο είναι αναγκαίο.

Με ξεχωριστή διάταξη προβλέπεται και η διαδικασία ηλεκτρονικών πλειστηριασμών και για οφειλές προς το Δημόσιο.

Επίσης εξειδικεύεται η “επισκόπηση” των κοινωνικών επιδομάτων, αλλά και ο επαναϋπολογισμός των συντάξεων
(σ.σ αύριο θα τεθεί εκ νέου στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων) αποκαλύπτοντας τις αλλαγές που θα έρθουν για πολύτεκνους, ανάπηρους κι άλλες κατηγορίες.

Ουσιαστικά η συμφωνία δεν θα περιλαμβάνει μόνο τις πράξεις που πρέπει να γίνουν έως τον Φεβρουάριο του 2018 (για να υπάρξει η πολιτική συμφωνία επί των 110 προαπαιτούμενων και να καταβληθεί το πακέτο δόσεων των 5,5, δις. ευρώ) αλλά και όλα όσα πρέπει να γίνουν έως και τον Αύγουστο του 2018.

Και κατά συνέπεια, για μία ακόμη φορά, οι… λιτές δεσμεύσεις για την επόμενη αξιολόγηση εξειδικεύονται και οι νέες παρεμβάσεις “αποκαλύπτονται”.

Το βασικό σενάριο στις διαπραγματεύσεις, προβλέπει ότι θα τεθούν επί τάπητος διαδοχικά σήμερα και αύριο τα μεγάλα “αγκάθια” προκειμένου να καταστεί εφικτός το Σάββατο ένας ολόκληρος κύκλος διαπραγματεύσεων και να υπάρξει η “τεχνική” συμφωνία πριν πάρει το αεροπλάνο για τις Βρυξέλλες την Κυριακή ο υπουργός Οικονομικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος.

Σε αυτό το σενάριο θα πρέπει το πρωί της Δευτέρας να γίνει Εuroworking Group, το οποίο θα επικυρώσει τη συμφωνία ούτως ώστε να “παραδοθεί” έτοιμη προς πολιτική έγκριση στους Ευρωπαίους ΥΠΟΙΚ που θέλουν να στρέψουν την προσοχή τους στα μεγάλα ανοικτά ζητήματα αναφορικά με το νέο πρόεδρο του Eurogroup και την αρχιτεκτονική της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η ατζέντα της Πέμπτης

Η ατζέντα περιλαμβάνει ολοήμερα διαδοχικά ραντεβού ξεκινώντας από τον τομέα Υγείας και τις μνημονιακές δεσμεύσεις για τη συγκράτηση δαπανών ειδικά στον ΕΟΠΥΥ.

Επόμενο θέμα στην ατζέντα είναι η δικαιοσύνη και η ανάγκη επιτάχυνσής της, ένα πεδίο το οποίο συνδέεται αφενός με τις εκκρεμείς δίκες των στελεχών του ΤΑΙΠΕΔ και του κ. Γεωργίου (που αποτελούν μεγάλα “αγκάθια” της διαπραγμάτευσης) και αφετέρου με το θέμα των πλειστηριασμών που ξεκίνησαν χθες εν μέσω εντονότατων αντιδράσεων:

Το ίδιο ζήτημα, των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών, θα συζητηθεί και στην επόμενη σημερινή συνάντηση που αφορά στον χρηματοπιστωτικό τομέα και γενικότερα στην ευστάθεια των τραπεζών αλλά και στο αναπτυξιακό πεδίο και στην αναπτυξιακή τράπεζα η οποία είχε συμφωνηθεί από τον προηγούμενο Ιούνιο και ακόμα παραμένει στα σκαριά.

Το απόγευμα στο επίκεντρο μπαίνουν τα δημοσιονομικά ζητήματα.

Στο “τραπέζι” των συζητήσεων θα τεθεί το θέμα των ληξιπρόθεσμων οφειλών του Κράτους προς ιδιώτες και μνημονιακές δεσμεύσεις για τη συγκράτηση και τον μηδενισμό τους, μαζί με την πορεία απορρόφησης των 800 εκατομμυρίων ευρώ της δεύτερης υποδόσης αλλά και γενικότερα θέματα δημοσιονομικής εποπτείας.

Επί τάπητος αναμένεται να τεθεί από ελληνικής πλευράς και το αίτημα για διατήρηση των χαμηλών συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου και μάλιστα επιχειρείται η διατήρηση του ειδικού καθεστώτος μειωμένων κατά 30% συντελεστών ΦΠΑ σε 32 νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου και της Δωδεκανήσου.

Βεβαίως, επί τάπητος θα τεθεί το θέμα των αντικειμενικών αξιών και των όρων αύξησης του ΕΝΦΙΑ για να διασφαλισθούν τα έσοδα, οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί για χρέη προς το Δημόσιο κι τα άλλα ζητήματα που προκύπτουν από τα σχέδια επικαιροποίησης των μνημονίων.

Η συμφωνία επί της αρχής ακόμη και αν επιτευχθεί έως τη Δευτέρα θα σημάνει ένα νέο γύρο διαπραγματεύσεων με την Κυβέρνηση προκειμένου να οριστικοποιηθούν οι εφαρμοστικές διατάξεις αλλά και ο νέος νόμος με τα προαπαιτούμενα τα οποία έχουν αυξηθεί σε αριθμό.

Η τρίτη αξιολόγηση συνδεόταν αρχικά με 95 απαιτούμενα σε σύνολο 113 έως το τέλος του Μνημονίου.

Πλέον αριθμός τους έχει αυξηθεί σε 110 μόνο για την τρίτη αξιολόγηση (καθώς όπως ανέφεραν χθες πηγές του διαπραγματευτικού επιτελείου, κάποια έχουν διασπαστεί σε ξεχωριστές δράσεις).

Μάλιστα αυτή η “εξειδίκευση” των δεσμεύσεων του 2018 αναδιαμορφώνει ανάλογα την νέα “γενιά” από προαπαιτούμενα για την τέταρτη αξιολόγηση και για τον ρόλο του ΔΝΤ.

Όσο για το ποσοστό ετοιμότητας, προς το παρόν φέρεται να παραμένει παγωμένο περίπου στο 30%.

Για να υπάρξει πολιτική συμφωνία στο Eurogroup της 22ας Ιανουαρίου θα πρέπει στο μεσοδιάστημα να φτάσει στο 100% και αυτό να πιστοποιηθεί από το Compliance Report που θα πρέπει να συντάξει έως τότε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Της Δήμητρας Καδδά

Όποιος δεν απαντά στο γιατί να χρεώνεσαι αντί να εκδίδεις χρήμα θα πληρώσει

http://arxaiaithomi.gr/

Μοιραστείτε το!

1 comment to Ο στρουθοκαμηλισμός των Ελλήνων κάτω από μια εγκάθετη βουλή και τον εκβιασμό των τοκογλύφων, δημιουργεί παγκόσμιο φαινόμενο δουλικότητας!!!

Leave a Reply to Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>