«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Ισλαμική τρομοκρατία: Κινδυνεύει η Ελλάδα;

ιμαμης

28.08.2017

Χώρος λατρείας στην Αθήνα.

Η αστυνομία γνωρίζει τους νόμιμους και τους παράνομους χώρους, αλλά αποφεύγει να παρέμβει για να μη δημιουργηθούν αντιδράσεις.

Το γκρίζο καθεστώς στο οποίο λειτουργούν οι χώροι αυτοί επιτρέπει δυνητικά τη δράση ακραίων κύκλων του Ισλάμ.

Η Βαρκελώνη δεν είναι Παρίσι, Βρυξέλλες ή Λονδίνο. Μοιάζει με εμάς.

Οταν έγιναν οι επιθέσεις, οι άνθρωποι βίωναν την ομορφιά και τη χαύνωση του μεσογειακού καλοκαιριού.

Αυτό θέτει το ερώτημα: Πόσο μακριά είναι η ισλαμική τρομοκρατία από την Ελλάδα;

Κάποια συμπεράσματα προκύπτουν από τη μελέτη των επιθέσεων των φανατικών ισλαμιστών σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Εκ πρώτης όψεως τα πράγματα δείχνουν μπερδεμένα. Κάποιοι από τους τρομοκράτες επέστρεψαν μετά την εκπαίδευσή τους σε περιοχές που ελέγχονται από το Ισλαμικό Κράτος ή άλλες συναφείς οργανώσεις.

Η πλειονότητά τους, όμως, φαίνεται ότι δεν εγκατέλειψε τα εδάφη της Ευρώπης. Μερικοί πάλι ήσαν γνωστοί στην αστυνομία λόγω ευρύτερης παραβατικής συμπεριφοράς.

Αλλοι ήσαν «καλά παιδιά» που δεν είχαν δώσει ποτέ αφορμή, όπως έγινε στη Βαρκελώνη.

Το μεγαλύτερο ποσοστό τους είχε μεγαλώσει σε περιοχές γκέτο για μετανάστες.

Υπήρχαν όμως και άτομα που ανήκαν σε εύπορες οικογένειες και μετείχαν κοινής παιδείας με τους γηγενείς της χώρας.

Σε κάποιες περιπτώσεις είχαμε φανατικούς που λειτουργούσαν κατά μόνας (οι λεγόμενοι «μοναχικοί λύκοι»). Σε άλλες περιπτώσεις υπήρχαν μικρές αποφασισμένες ομάδες.

Σε όλες αυτές τις φαινομενικά διαφορετικές περιπτώσεις υπήρχαν τρία κοινά χαρακτηριστικά. Ολοι οι τρομοκράτες είχαν καταγωγή από κάποια ισλαμική χώρα (πρώτη ή δεύτερη γενιά).

Ολοι είχαν στενή σχέση με τη χώρα-στόχο και διέθεταν είτε άδεια διαμονής είτε είχαν την υπηκοότητά της.

Ολοι είχαν ριζοσπαστικοποιηθεί σε κάποια τεμένη από φανατικούς ιμάμηδες.

Ολα αυτά είναι χαρακτηριστικά που ενυπάρχουν και στην Ελλάδα.

Ευτυχώς εδώ δεν κατοικούν οι τεράστιοι αριθμοί μεταναστών μουσουλμανικής καταγωγής που διαμένουν σε όσες χώρες εκδηλώθηκαν επιθέσεις (Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία, Αγγλία, Ισπανία).

Αυτό κατ’ αρχάς κατατάσσει την Ελλάδα στις χώρες μεσαίου κινδύνου.

Επιπλέον, η εμπειρία δείχνει ότι, παρά τις ανησυχίες για τον μεγάλο αριθμό εισερχομένων μεταναστών και προσφύγων, υπάρχει μικρή πιθανότητα ο τρομοκράτης να είναι κάποιος περαστικός από τη χώρα.

Εκείνο όμως που αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο στη χώρα μας και τη διαφοροποιεί σημαντικά από τις χώρες μεσαίου κινδύνου είναι η λειτουργία παράνομων χώρων μουσουλμανικής προσευχής σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Λόγω απουσίας νομικού πλαισίου, δημιουργήθηκαν εδώ και πολλά χρόνια τέτοιοι χώροι σε διαμερίσματα, υπόγεια γκαράζ ή παλιά εργοστάσια.

Οι ειδικοί λένε ότι μόνον στην Αθήνα ανέρχονται σε περίπου 55-60.

Η αστυνομία γνωρίζει αυτούς τους χώρους, αλλά αποφεύγει να παρέμβει για να μη δημιουργηθούν αντιδράσεις.

Το γκρίζο καθεστώς στο οποίο λειτουργούν επιτρέπει δυνητικά τη δράση ακραίων κύκλων του Ισλάμ.

Από το 2014 υπάρχει ειδικό νομικό πλαίσιο για χορήγηση αδείας σε ευκτήριους οίκους.

Η άδεια λειτουργίας σημαίνει κατ’ αρχήν σεβασμό της θρησκευτικής ελευθερίας.

Εξίσου σημαντικό είναι ότι επιβάλλονται κανόνες δημοσιότητας προς όφελος της δημοσίας τάξεως και ασφάλειας.

Αυτοί οι χώροι βγαίνουν από το σκοτάδι και αποκτούν πρόσωπο, ταυτότητα και συγκεκριμένο θρησκευτικό λειτουργό που είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία τους.

Οι αστυνομικές αρχές ξέρουν με ποιον να μιλήσουν.

Τα χρήματα για τη λειτουργία του ευκτηρίου οίκου μπορούν να ελεγχθούν.

Μέχρι σήμερα μόνον τέσσερις από τους χώρους αυτούς ζήτησαν και πήραν άδεια λειτουργίας.

Οι υπόλοιποι κωφεύουν.

Δυστυχώς ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη σε πρόσφατες δηλώσεις του συνέδεσε τα μέτρα για τη νομιμοποίηση ή το κλείσιμο των παράνομων χώρων προσευχής με την προηγούμενη λειτουργία του τεμένους.

Η Βαρκελώνη δείχνει ότι δεν έχουμε αυτή τη χρονική πολυτέλεια.

Το κακό μπορεί να γίνει εύκολα από ελάχιστους φανατικούς.

Η μειονότητα της Θράκης

Και κάτι τελευταίο αλλά σημαντικό.

Η γηγενής μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης χαρακτηρίζεται από απουσία θρησκευτικού φανατισμού.

Δεν είναι κάτι αυτονόητο.

Αλλες βαλκανικές χώρες με μουσουλμανικό στοιχείο έχουν στείλει ικανό αριθμό μαχητών στο Ισλαμικό Κράτος.

Η κατάκτηση των μουσουλμάνων της Θράκης οφείλεται στο ότι θρησκευτικοί λειτουργοί με ήπιες απόψεις συνεργάζονται με το ελληνικό κράτος στις μουφτείες, στα ιεροδιδασκαλεία και σε αρκετά τεμένη.

Αντιθέτως, οι δύο ψευδομουφτήδες που ελέγχονται από την Τουρκία έχουν άλλες προτεραιότητες.

Είναι ενδεικτικό ότι σε συγκέντρωση που διοργάνωσαν στην Ξάνθη τον Ιούλιο του 2014, εμφανίσθηκαν για πρώτη φορά στη Θράκη άτομα τυλιγμένα με σημαίες του ιερού ισλαμικού πολέμου, τζιχάντ.

Δήθεν δημοκρατικές σκέψεις περί εκλογής των μουφτήδων κινδυνεύουν να φέρουν ακραία στοιχεία στην πνευματική καθοδήγηση της μειονότητας.

Ο κ. Αγγελος Μ. Συρίγος είναι αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Δικαίου και Εξωτερικής Πολιτικής στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

http://infognomonpolitics.blogspot.gr/

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>