«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ, ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou Bleibergweg 114 D-40885 RatingenTel.+Fax: 0049 2102 32513

        14.07.2017

 ΠΡΑΣΙΝΟ ΒΑΘΗ

Οι νομοι της Ιστοριας όπως και αυτοι της Φυσης είναι αδυσωπητοι.

Δεν παει άλλο! Κατι πρεπει να γινη για να ξεφορτοθουμε εκ θεμελιων  και αιματερα από την σημερινη δικομματικη κατοχικη κυβερνηση των Γερμανοτσολιαδων και από την νεα γερμανικη κυριαρχια.

Οι θαμωνες της νεοφιλελευθερης αριστερας και των δηθεν ανεξαρτητων Ελληνων όπως και ολων των κομματων της αντιπολιτευσης ανηκουν στο παρελθον και οπωσδηποτε πρεπει να αποσταλλουν στον αγυριστο.

Εάν εκπληρωθει η προ’υ’ποθεση αυτή γινεται δυνατος, ο επαναπροσδιορισμος του Ελληνικου Εθνους με ταυτοχρονη αναλυση των αιτιων Αφελληνοποιησης του χωρου της ανατολικης Μεσογειου και ειδικοτερα της Μικρας Ασιας, του Αρχιπελαγους του Αιγαιου και της χερσαιας Ελλαδος.

Το Ελληνικο Εθνος λαθρα και ψευδεπιγραφα  ταυτιζεται με την ορθοδοξη χριστιανικη θρησκεια, δηλαδη με την θρησκευτικη ιουδα’ι’κη αιρεση!

Το Ελληνικο Εθνος οριζεται από μια πλατια ομαδα ανθρωπων που συνδεονται μεταξυ τους με κοινη γλωσσα, κοινες παραδοσεις, κοινο πολιτισμο, κοινους ποθους, υποκειμενικο αισθημα ενοτητας ‘η συνειδηση κοινης καταγωγης.

Η θρησκεια δεν χρειαζεται να είναι κοινη.

Χαριν της θρησκειας αυτης απαρνηθηκαμε και συνεχιζουμε να απαρνιουμαστε πανω από 20 εκατομμυρια εξισλαμισθεντες Ελληνες και τους καναμε Τουρκους.

Το αιτιο της αλωσης του φρονηματος των λαων της Μικρας Ασιας είναι κρυμενο στην ιδεολογια των εβραιωγενων θρησκειων.

Η ιουδα’ι’κη αιρεση, που ψευδεπιγραφα ονομαζεται Ορθοδοξια, ενδιαφερονταν και ενδιαφερεται ακομη μονο να σωση τα προνομια και την εξουσια της.

Ετσι εχασε το Ελληνικο Πνευμα, χαριν της ιουδα’ι’κης  αυτης αιρεσης τα σκηπτρα που κατειχε με την προβολη της αρετης, της ανδρειας, της αρμονιας και της ισσοροπιας σαν παγιες αξιες της ζωης στην πορεια της γνωστης τοτε ανθρωποτητας.

Ετσι ακολουθησαν κατά σειραν οι κηδεμονιες της ανατολικης ρωμα’ι’κης (βυζαντινης!) αυτοκρατοριας, της οθωμανικης και συνεχιζεται εδώ και 196 χρονια η κηδεμονια από την ιδια ιουδα’ι’κη αιρεση μετα τον απελευθερωτικο αγωνα των Ελληνων του 1821 κατά της οθωμανικης κηδεμονιας.

Ετσι με το περασμα του χρονουοι ελληνικες συνειδησεις σιγα σιγα χαθηκαν διοτι ως Ελληνες κακως θεωρουνταν μονο οσοι εξακολουθουσαν χαριν ηλιθιοτητας να είναι οπαδοι της ιουδα’ι’κης θρησκευτικης αιρεσης.

Οι Τουρκοι συνεπως εγιναν ένα Εθνος, στην δημιουργια του οποιου συμβαλανε οι Ελληνες τα μεγιστα, προσφεροντας το αιμα της ελληνικης φυλης και του ελληνικου λαου, ποτε με τους βιαιους εξισλαμισμους, ποτε με τους Γενιτσαρους, ποτε με την εθελουσια εξοδο των εκατομμυριων οπαδων της ιουδα’ι’κης θρησκευτικης αιρεσης από την Μικρα Ασια.

Η σημερινη Τουρκια των 58 εθνοτητων εμφανιζεται σαν αλλοθρησκο Εθνος ως προς την Ελλαδα αλλα όχι αλλοφυλο.

Η Συνθηκη της Λωζανης του 1923 υπηρξε ενας παραλογισμος που κορυφωνεται στην ανταλλαγη των πληθυσμων με μονο στοιχειο την θρησκεια.

Η ελληνικη και τουρκικη εθνοτητα καθοριζεται από το ποιος είναι οπαδος της χριστιανικης και ποιος της  μουσολμανικης ιουδα’ι’κης θρησκευτικης αιρεσης.

Η Ελλας συνεπως με την ετσι νονομασθεισα Ορθοδοξια ως μονη εικρατουσα θρησκεια εντος των τειχων της και με ένα Συνταγμα «εις το ονομα της Αγιας και Ομοουσιου και Αδιαιρετου Τριαδος» ποτε δεν θα μπορεσει να απελευθερωθη από την μεχρι σημερα στειρα πολιτικη της και να κατανοηση την πολιτιστικη δυναμη και την ισχυ της.

Μονο με τον επαναπροσδιορισμο του Ελληνικου Εθνους οι Ελληνες, αδιαφορου θρησειας, θα βαλλουν τα πραγματα στην θεση τους, θα ανακοψουν την εκδικηση της Ιστοριας, θα ανακτησουν την εννοια της κοινωνιας, θα στειλουν τους Γερμανους στον διαβολο χωρις επιστροφη και θα σχηματισουν μεγαλα εθνικα οραματα.

Ο σημερινος «Παρλαμενταρισμος» στην Ελλαδα δεν εχει καμμια σχεση με την ελληνικη δημοκρατια και πολιτεια.

Είναι ενας ψευδεπιγραφος «Κοινοβουλετυτισμος», δηλαδη μια κοινοβουλευτικη εκπροσωπιηση του λαου για τεσσερα χρονια εν λευκο και χωρις ελεγχο μεσω των ετσι και αλλως διαβρωμενων και ξενοκινητων κομματων.

Στο συστημα αυτό η ψηφος του βλακα εχει το ιδιο βαρος με την ψηφο του σοφου.

Η ψηφος του απαταιωνα μετρα το ιδιο με την ψηφο του εντιμου.

Η ψηφος του προδοτη και του διεφθαρμενου δεν εχει καμμια διαφορα από την ψηφο του αγνου ανθρωπου.

Η ιδεολογικη αρχη της ισοτητας και η συναφης προς αυτην της ποσοτητας είναι ξενες όχι μονο προς την γνησια ελληνικη δημοκρατια, αλλα και γενικα προς κάθε εκδηλωση του ελληνικου πολιτισμου.

Πολιτευματα και δη επιτυχημενα που θα μπορουσαν να εφαρμοστουν σε ένα υπο επανιδρυση Ελληνικο Κρατος εκτος της Ε.Ε., είναι η των «Αθηναιων Πολιτεια» που πραγματευθηκεν ο Αριστοτελης και η «Λακεδαιμονιων Πολιτεια» του Ξενοφωντα.

Ο γραφων θα προτιμουσε την δευτερη πολιτεια την οποια επεξεργασθηκε ο Καποδιστριας για την Ελβετια και η οποια εφαρμοζεται με μεγαλη επιτυχια μεχρι τις ημερες μας.

Η Ελβετια με τα Καντονια της εκλεγει μια μικρη Βουλη 100 Βουλευτων και μια Γερουσια 50 ατομων τα οποια διοριζονται και αντιπροσωπευουν την Ελιτ της χωρας.

Η κυβερνηση είναι ολιγαριθμη και στην οποια συμμετεχουν όλα τα κομματα που ελαβαν πανω από 5 % των ψηφων.

Αυτά εκλεγουν έναν Πρωθυπουργο με διετη θητεια, χωρις δικαιωμα επανεκλογης.

Σε περιπτωση διχογνωμιων μεταξηυ Κυβερνησης και Γερουσιας εφαρμοζονται τα γνωστα Δημοψηφησματα τα οποια τρεμει να εφαρμοση η Ε.Ε.

Η ζυμωση ενός νεου πολιτικου κρασιου στην Ελλαδα δεν μπορει να γινη σε παλαιους και ακαθαρτους ασκους.

Μονο όταν οι Ελληνες κατορθωσουν να δουν μεσα από τα αρχαιοελληνικα ματια, μεσα από την επιμονη μελετη της προγονικης καταγραφης, μεσου της γνησιας ελληνικης παιδειας, την οποιο ο Ιουλιανος αποκαλουσε «δωρον των θεων προς τους ανθρωπους», θα θεσουν μια για παντα φραγμον στην δειαρκη αναπαραγωγη θεοδουλων, ανιστορητων και απαιδευτων Ρωμιων.

Όπως τονισε ο Ιπποδαμος, πολις χωρις πολιτικη-πολιτευμα δεν υπαρχει.

Στην νεα Αναγεννηση με την επανιδρυσης του Ελληνικου Κρατους, θα διαλεξουν οι ακομη Ελληνες ένα αντιεξουσιαστικο ελληνικο πολιτευμα, ένα απο αυτά που τους ανελυσαν οι Ελληνες διανοητες με πρωτο τον Αριστοτελη.

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Μοιραστείτε το!

1 comment to ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ, ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!

  • .
    .
    .
    .
    .
    «Το Καθήκον μας»
    .
    .
    .
    .
    .
    Πέμπτη, 13 Ιουλίου 2017
    .
    .
    .
    http://antepithesi.gr/media/k2/items/cache/b5081aa54ad470ff4039ef00a5cbf9d3_M.jpg
    .
    .
    .
    Εμείς οι ιδεολόγοι είμαστε οι πνευματικοί πατέρες του λαού, είμαστε οι πραγματικοί ποιμένες του.
    .
    .
    Εμείς κρατάμε στα χέρια μας την ψυχή του, την καρδιά του, το πνεύμα του.
    .
    .
    Εμείς αν το θελήσουμε τον διαφθείρουμε ως το κόκκαλο.
    .
    .
    Εμείς αν θέλουμε τον αναρρώνουμε, τον αρρωσταίνουμε, τον πεθαίνουμε, του στερούμε κάθε καλό, κάθε χαρά.
    .
    .
    Εμείς αν θέλουμε τον βοηθούμε να ανθίσει, να είναι παραδειγματικός, θαυμάσιος.
    .
    .
    Ούτε ο Δεληγιάννης, ούτε ο Τρικούπης (πολιτικοί της εποχής) ούτε κάποιος άλλος φταίει για ότι έγινε ή για ότι γίνεται.
    .
    .
    .
    .
    Φταίνε κυρίως πρώτα οι άνθρωποι του πνεύματος και εμάς βαρύνει όλη η ευθύνη για την σημερινή κατάσταση, αλλά και εξ’ ολοκλήρου η φοβερή ευθύνη για το μέλλον.
    .
    .
    .
    .
    Ιδού ποια είναι η δύναμη μας: Κάθε γη έχει τα μεταλλεύματα της, τα φυτά της, τα ζώα της, τους ανθρώπους της και οι εκδηλώσεις των ανθρώπων κάθε γης είναι φυσιολογικό να διαφέρουν.
    .
    .
    Συνεπώς άλλου είδους οικογένεια έχει ο Άγγλος, άλλη ο Γάλλος, άλλη ο Ιταλός, άλλη ο Γερμανός.
    .
    .
    Άλλο πατρικό αίσθημα έχει ο Άγγλος, άλλο μητρικό, άλλο αδελφικό.
    .
    .
    Άλλο ο Γάλλος, άλλο ο Ιταλός, άλλο ο Γερμανός. Άλλη, λοιπόν, είναι και η Ελληνική οικογένεια, διότι άλλη είναι η γη της.
    .
    .
    Η οικογένεια είναι η θρησκεία του Έλληνα. Είναι η βαθύτερη θρησκεία, από την προϊστορική εποχή έως τώρα, παντού όπου υπάρχουν Έλληνες.
    .
    .
    Θρησκευτικά τηρείται η ιεραρχία, δυνατότατος είναι ο δεσμός της αγάπης, των αισθημάτων, των καθηκόντων, του σεβασμού μεταξύ των μελών της.
    .
    .
    Απόλυτη η αφοσίωση του ενός προς τους άλλους και όλων προς έναν.
    .
    .
    Ο Έλληνας δεν έχει κάτι ιερότερο στον κόσμο από την οικογένεια, τίποτα άλλο δεν τηρεί υψηλότερα, αγνότερα.
    .
    .
    Ο πατέρας εργάζεται σε όλη του την ζωή για το σπίτι του.
    .
    .
    Η μητέρα….. Ω, η Ελληνίδα μητέρα! Η ωραιοτάτη Παναγία… πονάει για όλους σε όλη της την ζωή.
    .
    .
    Ο αδελφός, προσέχει την αδελφή σαν τα μάτια του.

    .
    .
    Ο γιός μόλις μάθει ότι η μητέρα του είναι άρρωστη, τρέχει από τα βάθη της Αιγύπτου, των Ινδιών, της Αγγλίας, από τα πέρατα του κόσμου, να βρεθεί κοντά της και όσο και αν άσπρισαν τα μαλλιά του, όσο και αν τον αγρίεψαν οι καταιγίδες, μόλις την δει κλαίει σαν μικρό παιδί.

    .
    .
    .
    .
    Εμείς οι ιδεολόγοι, οι ιδεογράφοι, έχουμε την δύναμη αν θέλουμε να καταστρέψουμε το θαυμάσιο αυτό πράγμα, να σπάσουμε τους ιερούς και στενότατους αυτούς δεσμούς, να ξεριζώσουμε αυτά τα αισθήματα, να πετάξουμε την οικογένεια στους δρόμους, να την διαλύσουμε στους τέσσερις ανέμους.

    .
    .
    .
    .
    Αυτή την δύναμη έχουμε σε καθετί και με αυτή την δύναμη μπορούμε να κάνουμε καλό ή κακό σε κάθε ζήτημα.
    .
    .
    Μπορούμε να κάνουμε τον λαό να κρατήσει τα δικά του θαυμάσια πράγματα ή να τα αλλάξει με άλλα ξένα, ποταπά.
    .
    .
    Βαθύτατη, λοιπόν, πρέπει να είναι η συναίσθηση της ευθύνης μας.
    .
    .
    .
    .
    Ο κάθε ιδεολόγος ή ιδεογράφος πρέπει να συναισθάνεται βαθύτατα όταν πιάνει την πένα του για το τι καλό ή κακό μπορεί να κάνει.
    .
    .
    .
    .
    Κανένα άλλο σκοπό δεν πρέπει να έχουμε όταν πιάνουμε την πένα, παρά το πώς θα θέσουμε τις ιδέες στη θέση τους, για να θέσουμε κατόπιν και τα πράγματα.
    .
    .
    .
    .
    Κανένα άλλο σκοπό από το πώς θα δημιουργήσουμε την Ελληνική Ζωή.
    .
    .
    .
    .
    Για να την δημιουργήσουμε και να την βοηθήσουμε να ανθίσει, πρέπει να μελετήσουμε αυτή που έχει και η οποία είναι θαυμάσια και ανώτερη κάθε Ευρωπαϊκής (μην ακούτε τους ξιπασμένους).
    .
    .
    Να του συστήσουμε να κρατήσει με τα δόντια ότι έχει δικό του, να του δείξουμε ότι αυτό που έχει είναι ωραίο, να του το αποδείξουμε, να το επαναφέρουμε, να το κάνουμε πρώτοι εμείς, να είμαστε εμείς υπερήφανοι για ότι έχουμε δικό μας, να του συστήσουμε να είναι υπερήφανος όπως ήταν πάντοτε και θα ήταν και τώρα αν δεν τον αλλάζαμε εμείς.
    .
    .
    Πριν στραφούμε, λοιπόν, προς την Ελληνική Ζωή, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε, διότι είναι και το μόνο εμπόδιο, είναι να χτυπήσουμε κατακέφαλα από την μία άκρη της ζωής έως την άλλη, από την κούνια έως τον τάφο, τον ξενισμό.
    .
    .
    Να βοηθήσουμε τις λαϊκές τάξεις – οι οποίες κόλλησαν την ψώρα από την ανωτέρα και έγιναν γελοιωδέστατες.

    .
    .
    Ο καθένας, λοιπόν, είτε ιδεολογεί, είτε ιδεογραφεί δια έργου και λόγου, έχει ως καθήκον να βοηθήσει αυτόν τον αγώνα με σκοπό το «πέταγμα» των ξένων πραγμάτων τα οποία πνίγουν τα δικά μας και εμποδίζουν την δημιουργία δικών μας πραγμάτων από τα δικά μας υλικά και από τους δικούς μας τεχνίτες.
    .
    .
    .
    Από τα πράγματα του σπιτιού έως την εφημερίδα, το περιοδικό, το θέατρο και την φιλολογία.
    .
    .
    .
    Είναι αδύνατον να υπάρξει Ελληνική Ζωή ενόσω όλη η ζωή είναι πιασμένη από την ξένη.
    .
    .
    .
    ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
    .
    .
    .
    .
    Απόσπασμα άρθρου του, το οποίο δημοσιεύθηκε στο 4ο τεύχος του λογοτεχνικού περιοδικού «Νουμάς» στις 12 Ιανουαρίου του 1903. Αναφέρεται στις αρχές, στις αξίες, αλλά και στα φαινόμενα της εποχής, και ιδίως σε αυτό της ξενομανίας, αναδεικνύοντας την αγωνία και τον προβληματισμό του συγγραφέα για το «τι μέλλει γενέσθαι». Δυστυχώς, όμως, τα λόγια αυτά του Περικλή Γιαννόπουλου αποδεικνύονται κάτι παραπάνω από προφητικά, αφού σήμερα έχουν λάβει σάρκα και οστά με τον πιο ζοφερό τρόπο. Έτσι, η εκπλήρωση του «Καθήκοντος» παραμένει αναμφισβήτητα το ζητούμενο όλων μας ανεξαιρέτως, για την προστασία και την αναδημιουργία της Ελληνικής Ζωής!
    .
    .
    .
    .
    http://antepithesi.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=2598:to-kathikon-mas&Itemid=303
    .
    .
    .
    .
    ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
    .
    .
    .

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>