«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Ημέρα της «Παναγιας» πασης αποχρωσης και το μεγαλειο της απατης της καστας των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες και του οικογενειακου πυρηνα της πολιτικης του δογματος εξουσιασμου στην Ελλαδα.

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou Bleibergweg 114 D-40885 Ratingen Tel.+Fax: 02102 32513 E-Mail: chaziteo@t-online.de

15.08.2010

 Του Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Ορισμένοι αχυροκεφαλοι του ΛΑ.ΟΣ και της εφημεριδας του κομματος αυτού που φερει τον τιτλο «Ένα» θεωρουν την κριτικη που ασκειται κατα της Ορθοξιας ως Ανθελληνισμον και αυτούς που την ασκουν ως ανθελληνας, παραβλεποντας ότι οι οι ιδιοι, ως χριστιανοι Ρωμιοι δεν μπορει να είναι Έλληνες και oi Έλληνες δεν μπορεί να είναι χριστιανοι.

Η προσπαθεια τους να ποινικοποιησουν την ιστορικη ερευνα, την γνώμη και την ελευθερη εκφραση αποτελούν βηματα προς έναν νέο τυπο Μεσαιωνα.

Το χασμα μεταξύ του Ρωμιου και του Ελληνα είναι τεραστιο !!!

Οι Έλληνες ζουν, ξαναζωντανευουν και παρατηρουν ιn νινο τις σημερινες και αιωνιες ευεργετικές συνεπειες της καθαρης προχριστιανικης Ελληνικοτητας και καθημερινως ανακαλυπτουν αυτό που ψαχνανε, ερευνουσανε, αναζητουσανε παντοτε, αυτό που ποθουσανε διακαως ακομη και στις πιο σκοτεινες τους, στις πιο ανελληνιστες-ρωμα’ι’κες, θεοκρατουμενες εποχες ιστορικης κατάπτωσης που εζησαν.

Ένα δρομο που θα μας ωδηγουσε ξανα εκει που καποτε ημασταν, ένα δρομο που ο Σιλλερ θεωρουσε ως τη μονη διεξοδο, ο Χαιλντερλιν ως τη μονη ελπιδα, ο Νιτσε ως την μονη ευχη που ταιριαζει στον νεωτερο ανθρωπο :

« Να ξαναγινουμε Έλληνες». Ξυπνηστε επιτελους Ρωμιοι !!!

Ο γραφων στην παρουσα αναλυση του, βασιζομενος σε ιστορικα γεγονοτα και ιστορικες πληροφορίες που εληφθησαν από την ως το πλειστον χριστιανικη βιβλιογραφια που παρουσιαζει, προσπαθει να αποκαλυψη μια μεγαλης επιρροης απατη της Ορθοδοξιας, εις βαρος των αφελων Ρωμιων γύρω από το προσωπο της «αειπαρθενου» Παναγιας.

Επί της εποχης του ηλιολατρη αυτοκρατορα της ανατολικης ρωμα’ι’κης αυτοκρατοριας «Αγιου Κωνσταντινου ;», του δολοφονου του υιου του και της γυναικας του, ο Χριστιανισμός μεταλλαχθηκε από αντιεξουσιαστικο κινημα, σε στυλοβατη κάθε εξουσιας, συνομωτικοτητας, υπογειας διαβρωσης των κοινωνιων, της βίας, της καταστροφής αρχαιοελληνικων ναων, φιλοσοφικων σχολων, βιβλιοθηκων και εργων τεχνης, της διαβολης, των ενοπλων επεμβασεων ακομα και από ορδες αλλοφυλων (Αλαριχος !) και της βιολογικης εξοντωσης των Ελλήνων.

Ο θεός του φωτός (ο Ήλιος) Απόλλων έγινε για τους δεισιδαίμονας χριστιανους δαιμονας, η θεα του ερωτα Αφροδιτη πορνη, το αστερι της αυγης ο Εωσφαιρος διαβολος και αλλα πολλα.

Ο ακαλαισθητοι χριστιανικοι ναοι που χτισθηκαν με κλεμενα υλικα πανω από τους καταστραφεντας αρχαιοελληνικους ναους, που ήταν τα συμβουλα του καλλους, της γνωσης και του μετρου, χρησιμοποιουνται σημερα για την διδασκαλια της συντριβης και της ταπεινωσης.

Το «οπαδος» με ένα μονο «κ» μπροστα που μας δινει το «(κ)οπαδι» ‘η απλα το «ποιμνιο» με ότι αυτό σημαίνει (Ρωμιος) των Χριστιανων, διαφερει διαμετρικα από τον αρχαιο Ελληνα, από τον ελευθερο ανθρωπο και συνει- δητοποιημενο πολιτη.

Οι βιολογικα και οι κατα συνειδηση Έλληνες παρά τους εγκληματικους χριστιανικους διωγμους συνεχισαν τον ελληνικό τρόπο ζωης, ακόμη και εάν φαινομενικα δεχθηκαν τον χριστιανισμο.

Η αναισχυντη αυτή βεβηλωση και ο εξανδραποδισμος του Ελληνισμου, δεν θα μπορούσε να επιτευχθει χωρίς την «ενθαρρυνση» του οικογενειακου πυρηνα της πολιτικης του δογματος του εξουσιασμου στην Ελλαδα.

Τα μέλη των οικογενειακων κρυπτοδυναστειων της πολιτικης, που συνήθως αποτελουνται από επιγονους Τουρκοκοτζαμπασηδων, Καλλικαντσαρων, Μακρομαληδων, Τζορμπασηδων και Κεχαγιαδων, θεωρησαν τους φανατικους και συμπλεγμενους χριστιανους σαν ένα χρήσιμο εργαλειο για την διατηρηση της δικης τους εξουσιας, διότι ουδεις απ’ αυτούς ήταν και είναι Ελληνας και γι’αυτό φθονει κάθε τι το ελληνικό και το καταστρεφει με μανια, επειδή είναι «ανικανος» να το φθάση.

Τους επιγονους αυτούς κάθε κομματικης αποχρωσης τους θαυμασαμεν στα ΜΜΕ με τις δηλωσεις τους και με τα υποκριτικα προσκυνηματα τους κατά τον εορτασμον της «Παναγιας» την 15.08.2010.

Οι δεισιδαίμονες αυτοι πιστευουν πραγματι ότι είναι Έλληνες ;

Ας επανελφουμεν στην «Παναγια», στην μητέρα του Θεού των Χριστιανων, αναλυοντας τα δεδομενα με την Λογικη του Αριστοτελη και εκτοπιζοντας τα χριστιανικα «παραμυθια» που μονο εξουσιαστικες σκοπημοτητες υπηρετουν.

1. Το δογμα της «αειπαρθενου Μαριας» δημιουργηθηκε από τις ιερες συνοδους μετά τον 5ο μ.Χ. αιωνα, όταν παρουσιασθηκε για τους χριστιανους η αναγκη να προσηλυτισθουν και η γυναικες στην ιουδα’ι’κης προελευσης θρησκεία, που μέχρι εκεινη την εποχή παρουσιαζοταν σαν καθαυτο ανδροκρατουμενη.

Μέχρι την εποχή αυτη ήταν σε κάθε χριστιανο, πασιδηλο και αποδεκτο, οτι ο Ιησους δεν ήταν ο μοναδικος υιος της Μαριας.

Τα ιστορικα στοιχεια μας δινουν τις εξής πληροφορίες :

Κατά τον εβραιο ιστορικον (1) Φλαβιο Ιωσηπο (Ιούδα’ι’κη Αρχαιολογια, βιβλ. 20, 200, 2-5) «δια το τεθναται μεν Φηστον, Αλιβινον δ’ετι κατά την οδον υπαρχειν, καθιζει συνεδριο κριτων και παραγαγων εις αυτό τον αδελφον Ιησου του λεγομενου Χριστου, Ιακωβος ονομα αυτω, και τινας ετερους, ως παρανομησαντων κατηγοριαν ποιησαμενος»

Το ως άνω αποσπασμα του Ιωσηπου επιβεβαιωνεται και από τον Ωριγενη (2) στο εργο του «Κατά Κελσου» (βιβλ. 1,47, 14-17), οπου λεει οτι : «ταυτα συμβεβηκεναι τοις Ιουδαιοις κατ’ εκδικησιν Ιακωβου ου δικαιου, ος ην αδελφος Ιησου του λεγομενου Χριστου, επειδηπερ δικαιοτατον αυτόν οντα απεκτειναν»

Ο Ωριγενης μαζι με τον Αγιο Αυγουστινο και Αγιο Ιερωνυμο υπηρξεν ενας από τους μεγαλυτερους διανοητες της Χριστιανοσυνης.

Οι «Πραξεις του Ιωαννου» (3, 12-14) αναφερονται επίσης σε επίστολη μερικων εβραιων της Ρωμης (3) προς τον Δομετιανο, στην οποία σαφως γίνεται λόγος για τους αδελφους του Ιησου, οι οποίοι, όπως και ο ιδιος ο Ιησους καθως και οι γονεις του και ολοκληρη η γενια του, είναι Εβραιοι:

«υιον δε θεου καταγγελλουσιν ανθρώπων εξημων γεννηθεντα ονοματι Ιησουν, ου οι γονεις και αδελφοι και πασα η γενεα εξ εβραιων εξηρτηται».

Το ότι ο Ιησους ειχε αδελφους μας το αποκαλυπτει και ο ευαγγελιστης Μαρκος (4), που εμφανιζει τον Ιησου να διδασκη στην ιδιαιτερα του πατριδα (6,3), και συμπατριωτες του να τον ειρωνευωνται λεγοντας : «ουχ ουτος εστιν ο τεκτων, ο υιος της Μαριας, αδελφος του Ιακωβου και Ιωση και Ιούδα και Σιμωνος, και ουκ αι αδελφαι αυτου ωδε προς ημας ; ».

Στο αποσπασμα αυτό αναφερεται, εκτος τριων ακόμη αρρενων και απροσδιοριστου θηλεων, και ο Ιακωβος σαν αδελφος του Ιησου.

Η πληροφορια αυτή ενισχυεται και από τον Γκαμαλιηλ Σαουλ τον έτσι ονομασθεντα Αποστολο Παυλο (5), που παρατηρει σχετικα με ένα ταξιδι του στην Ιερουσαλημ :

«ετερον δε των αποστολων ουκ ειδον ει μη Ιακωβον τον αδελφον του Κυριου»

Ο εγκυρος εκκλησιαστικος ιστορικος Ευσεβιος (6) μας πληροφορει (Εκκλησιαστικη Ιστορια 2, 23, 4) ότι μετά τον θάνατο του Ιησου την χριστιανικη ηγεσια ανελαβε ο αδελφος του Ιακωβος :

«Διαδεχεται την εκκλησια μετά των αποστολων ο αδελφος του Κυριου Ιακωβος, ονομασθεις υπο πάντων Δικαιος».

Ο ιδιος ο ιστορικος στην Εκκλησιαστικη Ιστορια βιβλ.1, 13, 11, 3 μας αποκαλυπτει ότι το πραγματικο ονομα του Θωμα ήταν Ιουδας.

Εκτος από τον Ισκαριωτη υπηρχε και άλλος μαθητης του Ιησου με το ονομα Ιουδας, αδελφος του Ιακωβου (7).

Το ενδεχομενο, ότι ο Θωμας ήταν διδυμος αδελφος του Ιησου, επίβεβαιωνεται και από την αποκαλυψη το 1945 στην κωμοπολη Ναγκ Χαμαντι της Άνω Αιγύπτου ενός μοναδικης αξιας παπυρου, ο προλογος του οποιου λεγει :

«Αυτά είναι τα μυστικα λογια που ειπε ο ζωντανος Ιησους και κατεγραψε ο Διδυμος Ιουδας Θωμας».

Ο χριστιανισμος από εξουσιαστικη σκοπημοτητα ενεταξε το «Πρωτευαγγελιον του Ιακωβου» στα «αποκρυφα», δεχεται όμως την πληροφορια ότι ο πατερας της «Παναγιας» ωνομαζοταν Ιωακειμ και η μητέρα της Αννα.

Το ότι ο Ιακωβος ήταν αδελφος του Ιησου υποστηριζει και ο Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο Βασιλειος ο Θεολογος και ο παπας της Ρωμης Κλημης και πολλοι αλλοι εκκλησιαστικοι συγγραφεις.

2. Η «Παναγια» Μαρια έκανε και παιδια ‘η με τον Ζεβεδαιο ‘η με τον Αλφαιο.

Ειδαμε πιο πανω οτι ο Ιουδας ήταν αδελφος του Ιακωβου.

Με το ονομα Ιακωβος υπηρχαν δυο μαθητες του Ιησου.

Ενας ήταν ο υιος του Ζεβεδαιου (ιδε Ευαγγελιο κατά Λουκαν 6.14 και 6.15) και ο άλλος ήταν ο υιος του Αλφαιου (7). Ποιος όμως από τους δυο Ιακωβους είναι ο Μικρος ; Ο υιος του Ζεβεδαιου ‘η ο υιος του Αλφαιου ;

Ο ενας από τους δυο ήταν αδελφος του Ιησου.

Στο κατά Ματθαιον Ευαγγελιο αναφερεται σαν αδελφος του Ιησου και ο Σιμων.

Ποιος Σιμων όμως ;

Αυτός που ο Ιησους μετωνομαζει Πετρο (Κατά Λουκαν, 6.14) ‘η ο καλουμενος Ζηλωτης ;

Κατά Λουκαν (8) 6.14 αδελφος του Ιακωβου, υιου του Ζεβεδαιου, ή ηταν ο Ιωαννης και όχι ο Σιμων.

Στο 6ο κεφαλαιο του ευαγγελιου του αποκαλει ο Λουκας Ζηλωτην όχι τον Σιμωνα-Πετρο, αλλά τον άλλο Σιμωνα, τον «Βαριωνα» (Κατά Ματθαιον (9), 16.17).

Η «Παναγια» Μαρια έκανε συνεπώς παιδια και με τον Ζεβεδαιο (όχι τον Αλφαιο), τα οποία είναι ετεροθαλη αδελφια του Ιησου.

Υιος όμως του Ζεβεδαιου ητα και ο Ιωαννης της Αποκαλυψης.

Αρα και ο Ιωαννης ήταν αδελφος του Ιησου.

Όμως κατά Μαρκον 6.3 αδελφος του Ιησου ήταν και ο Σιμων ο μετονομασθεις Πετρος. Ο Πετρος παλι κατά Λουκαν 6.14 ήταν αδελφος του Ανδρεα. Αρα και ο Ανδρεας, που ήταν αδελφος του Πετρου, ήταν επίσης αδελφος του Ιησου.

Συμπερασματα

——————–

Πεντε από τους μαθητες του Ιησου ήταν αδελφοι του.

Ο Ιουδας-Θωμας (ο οποιος μάλιστα ήταν διδυμος αδελφος του), ο Ανδρεας και ο Πετρος, καθως επίσης και οι ετεροθαλεις αδελφοι του (από άλλο πατερα, τον Ζεβεδαιο) τον Ιακωβο και Ιωαννη.

Γιατι οι μάγοι της απατης της καστας των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες θελουν να διαφυλαξουν το δογμα της «αειπαρθενου» της Παναγιας, ψευδολογωντας ότι οι αδελφοι του Ιησου προερχονται από τον πρωτο γαμο του Ιωσηφ, δηλαδή από άλλη μητέρα, αφου τα παιδια της Μαριαμ και αδελφια του Ιησου αναφερονται από τους τρεις ευαγγελιστες, Ματθαιο, Μαρκο και Λουκα ;

Γιατι οι μάγοι της απατης της καστας των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες βρισκουν γελεια επιχειρηματα στην προσπαθεια τους να απαντησουν στις επικρισεις που δεχονται για το ανθελληνικο μενος των ιουδα’ι’κων Γραφών ;

Σε κάθε σχετικα μορφωμενο Ρωμιο είναι γνωστο ότι το ετος 169 π.χ. ο Σελευκιδης επιγονος του Μεγαλου Αλεξανδρου βασιλευς της εξελληνισμενης πολιτιστικως Συριας Αντιοχος Δ’ ο Επιφανης, μετά την κατακτηση της Αιγύπτου των Πτολεμαιων θα εισβαλη με τα στρατευματα του στην Ιερουσαλημ, νικωντας τους υπερασπιστες της Ισραηλιτες.

Στοχος του η προσαρτηση του ηδη διαμελισμενου κρατιδιου των Εβραιων στην αυτοκρατορια του και ο πολιτιστικος εξελληνισμος των Εβραιων.

Αρωγος της προσπαθειας αυτής θα προστρεξη ένα μεγάλο κομματι του εβρα’ι’κου λαού.

Γιατι σερνονται οι Ρωμιοι ακόμη και των οικογενειων της κρυπτοδυναστειας της πολιτικης σε προσκυνηματα την 15η Αυγουστου για να εγειρουν τον οικτο της «αειπαρθενου» Παναγιας ;

Στα ΜΜΕ παρακολουθησαμεν φετος τους κ. υπερχριστιανους Παπανδρεου, Παγκαλον, Καρατσαφερη, Σαμαραν κ.α. να προσκυνουν τις ζωγραφισμενες σε ξυλο εικόνες της «αειπαρθενου» και ακουσαμεν τις ευχολογιες τους να βγαλη αυτή την πατριδα μας από την οικονομική κριση που την μαστιζει !!!

ΟΠΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ !!!

Για τους γνησιους Έλληνες, ένα από τα κυριωτερα χαρακτηριστικά της φυλης μας είναι η υπηρηφανεια. Ο υπερηφανος επιδεικνυει τον εαυτο του, αλλά, για να το επιτυχη αυτό, δεν πρέπει να συρρικνωνη το σωμα του, αλλά να υιοθετηση ένα ευτενες παραστημα και αναλογο βαδισμα.

Ο υπερηφανος δεν φοβαται.

Δεν γονατιζει.

Δεν προσκυνα.

Κατά τον Ξενοφωντα δεν είναι γνωρισμα των Ελληνων το προσκυνημα ουτε θεων ουτε ανθρώπων, το προσκυνημα είναι ιδιον των Ρωμιων και των βαρβαρων. Δεν σερνεται ο Ελληνας για να εγειρει τον οικτο της «αειπαρθενου».

Δεν επιζητει καν τον οικτο της «αειπαρθενου» για την σωτηρια του και της πατριδος του.

Γνωριζει ότι μέσα στη φυση είναι και η ευτυχια και η συμφορα και τις καλοδεχεται και τις δυο.

Ο υπερηφανος δεν σκυβει το κεφαλι του του μπροστα σε κανεναν, ουτε ακόμη και μπροστα στο «θεο» τον ιδιο.

Οι Έλληνες γνωριζουν ότι η θρησκευτική πιστη, που σημαίνει ισχυρη πεποιθηση σε κατι παρά την απουσια αποδειξης, αποτελεί προδοσια της ανθρωπινης ευφυιας, υπονομευει την επιστημονικη γνωση και την καλλιεργεια της ηθικης.

Είναι αδυνατον να σεβαστουν μια ιδεολογια, την οποία η λογικη τους απορριπτει ως προληψη, ποσω μαλλον όταν πρόκειται για επικινδυνη εβρα’ι’κη προληψη.

Ρωμιοι αντί να ειστε προθυμοι να περιορισεται την ελευθερια του λογου χαριν του υποκριτικου σεβασμου προς το παρακρατος της ορθοδοξου χριστιανικης θεοκρατιας, θα επρεπε να περιορισεται τον σεβασμο προς την θεοκρατια αυτή χαριν του ελευθερου λογου.

Αυτό επιτασσει η αναζητηση της αληθειας και της ελευθεριας.

Πολιτισμος της ορθοδοξου Εκκλήσιας δεν υπηρξε και ουτε θα υπαρξη ποτέ !!!

3, Όλα τα ανεκδοτα, οι παραδοξολογιες και τα κειμενα κωμωδιας της Ορθοδοξιας κρυβονται στο επισημο κειμενο του Επιβατηριου Λογου του «νεου Αλαριχου», που ως Μητροπολιτης Λειβαδειας κατεστρεψε το Αλσος των Μουσων Πιεριας, δηλαδή του νεου Αρχιεπισκοπου Αθηνων και Πασης Ελλαδος κ. Ιερωνυμου, && 28-36, 16.2.2008. Ο τροπος αντίληψης της Ιστορίας από τον νέο Αρχιεπισκοπο Αθηνων και πασης Ελλαδος στο κειμενο του αν δεν υπηρετη μια ωμη και μακιαβελλικη σκοπιμοτητα, θα μπορούσε να εκληφθη ως πρωτοτυπο παραλογιας αν όχι παρανο’ι’σης (10).

Όπως και την 15.08.2010 στο μοναστηρι Σουμελα του Ποντου από τον προκαθημενου του αρχαιοτερου τουρκικου ιδρυματος Κωνσταντινουπολεως, ουτε μια λεξουλα και από τον προκαθημενο της αυκεφαλου εκκλησιας της Ελλαδος για τους Έλληνες αληθινους γεννητορες του Πολιτισμού, για την μεγαλη Κλασικη Ελληνικη Τεχνη.

Για τους Δεισιδεμονες της Ορθοδοξιας όλα αυτά είναι ανυπαρκτα και παντελως αναξια λογου.

Ο νεος Αλαριχος εγκαταλειπει την «ιερά» αναμιξη του στην πολιτικη εξουσια της οικογενειακης κρυπτοδυναστειας, εισβαλλει δυναμικα σ’ολους τους τομεις του Πολιτισμού, της Τεχνης και της επιστημης για συστρατευση αυτών στην θεοκρατια, διαγραφει ολοκληρο τον προχριστιανικο Πολιτισμο από την Ιστορια και «καπαρωνει» ως «εκκλησιαστικο» ότι πολιτισμικο υπαρχει και πιθανως να υπαρξη στην πατριδα μας.

ΟΠΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΣ !!!

Ο παγκοσμιος Ελληνικος Πολιτισμος δεχεται σημερα μια από τις χειροτερες προσβολες από τον νέο Αλαριχο από τότε που ελαμψε, φωτισε και εξανθρωπισε την ανθρωποτητα.

Αυτή η τελευταια υβρις από τον νέο Αλαριχο, υπουλη και δολια, διαπραχθηκε στο κεντρο του κεντρου οπου ανθισε, στο κεντρο της Αθηνας, λιγα μετρα μακρυτερα από την Ακροπολη των Αθηνων, από το παγκόσμιο σύμβολο της ελευθερωτικης και εξαληθευτικης περιοδου της Ιστορίας, της εποχης που η Επιστημη, η Φιλοσοφια, η Τεχνη και η Πολιτεια εκτοξευθηκαν ως μοντελλα ζωης, που ισχυουν ολοζωντανα σημερα παντου, οπού ευδοκιμει η ελευθερια και η ελλογη και αδογματιστη αντίληψη της πραγματικοτητας.

ΟΠΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΑΛΑΡΙΧΟ !!!

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου.

Βιβλιογραφια

Φλαβιος Ιωσηπος. «Ιούδα’ι’κη Αρχαιολογια, βιβλ. 20, 200, 2-5»

Ωριγενης. «Κατά Κελσου, βιβλ. 1, 47, 14-17»

Οι πραξεις του Ιωαννου (12-44)

Το κατά Μαρκον Ευαγγελιο (6,3)

Αποστολος Παυλος

Ευσεβιος. «Εκκλησιαστικη Ιστορια, βιβλ. 2, 23, 4»

Ευσεβιος»Εκκλησιαστικη Ιστορια, βιβλι.1, 13, 11, 3»

Το κατά Λουκαν Ευαγγελιο (6, 14)  το κατά Ματθαιον Ευαγγελιο (16, 17)

 Είναι αναδημοσίευση από την παλιά ιστοσελίδα που μου καταστρέψανε.

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>