«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Το Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών πρωτοστατεί στην αλλοίωση της Ελληνική Ιστορίας

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

Στο πλέον κεντρικό και ιστορικό σχολείο της Αθήνας, στο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών, (το οποίο σημειωτέον έχει τροφοδοτήσει τη χώρα με τους σημαντικότερους πολιτικούς άνδρες και ακαδημαϊκούς), η Εθνική Εορτή  της 25ης Μαρτίου μετατράπηκε σε αντεθνικό ανθελληνικό ύμνο.
Η Εθνική Εορτή ήταν η προβολή ενός ιστορικού ντοκιμαντέρ (παραγωγή γνωστού καναλιού), το οποίο επικέντρωνε σε μαρτυρίες σχετικά με σφαγές εναντίον των Οθωμανών εκ μέρους των Ελλήνων και με καταστροφές μνημείων των άλλων εθνικών πολιτισμών καθώς και με αναφορές στην ισοπεδωτική λειτουργία της Ελληνικής Παιδείας για όλους τους υποτελείς πληθυσμούς της αυτοκρατορίας. Ακούστηκε μάλιστα στο ντοκιμαντέρ ότι «το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα είναι άχρηστο».
Ανεξάρτητα από το αν οι απόψεις που ακούστηκαν στο ντοκιμαντέρ από έγκριτους ιστορικούς είναι επιστημονικά αποδεκτές, το  ερώτημα είναι αν η ιστορική άποψη που μεταφέρθηκε στους μαθητές συνάδει με τους στόχους του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος και με τις επίσημες θέσεις των ιστορικών εγχειριδίων που διδάσκονται τα παιδιά.
Δεν αρνείται κανείς την ύπαρξη ιστορικής αλήθειας σε όσα μπορεί να ακούστηκαν.
Η έλλειψη ωστόσο των βιαιοπραγιών που διαπράχθηκαν εις βάρος του Ελληνικού πληθυσμού οδηγεί σε εντυπώσεις εντελώς ψευδείς και καταλυτικές για την Ελληνική Ιστορία. Η αμφισβήτηση ιστορικών απόψεων δεν μπορεί να προβάλλεται στους μαθητές χωρίς να ακολουθείται από αντίλογο και εκτενή διάλογο.
Η πολυφωνία είναι όχι μόνο θεμιτή αλλά και επιθυμητή , ωστόσο η μονομερής προβολή συγκεκριμένης άποψης ιστοριογραφικής θέσης αντεθνικού προσανατολισμού δεν ευνοεί την πολυφωνία, αντιβαίνει μάλιστα τους στόχους μιας Εθνικής Εορτής.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι μαθητές άρχισαν να έρχονται σε  γνωστική σύγκρουση.
Η Δ/ντρια κ. Δανίλη συνεχάρη και ευχαρίστησε τους πρωτεργάτες της οργάνωσης κκ Ανδριώτη και Ηλιοπούλου εκφράζοντας την πλήρη ικανοποίηση της για την «αποκατάσταση» της ιστορικής αλήθειας και για το μάθημα που με την έγκριση της δέχτηκαν οι μαθητές, οι οποίοι άκουσαν ότι οι πρόγονοί τους ήταν δολοφόνοι που έσφαζαν τους άμαχους τούρκους και κατέστρεφαν τα πολιτισμικά τους στοιχεία, ότι είναι απόγονοι των Αλβανών, αρβανιτών και των Οθωμανών και δεν έχουν καμία σχέση με τους αρχαίους Έλληνες
Δεν απομένει στην κ. Διευθύντρια του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Αθηνών παρά στην επόμενη Εθνική Εορτή  μαζί με την ομάδα της να οδηγηθούν σε συμβολική υποστολή της Ελληνικής Σημαίας.
Αν η κ. Δ/ντρια κ. Δανίλη δεν δαπανούσε το χρόνο της σε διώξεις καθηγητών και σε καλλιέργεια φανατισμού στους μαθητές εις βάρος των καθηγητών τους τότε ίσως θα είχε το χρόνο να σχεδιάσει ένα σοβαρό ιστορικό συνέδριο, προκειμένου το ιστορικό αυτό Σχολείο να υλοποιήσει τον Προορισμό που έχει ως Πανεπιστημιακό ίδρυμα και να αναδειχθεί στην παλιά του αίγλη.
pan.koufakos pan.koufakos@gmail.com
Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>