«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΚΟΥΦΑ ΚΑΙ ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΥ

Την ώρα που ο Υπουργός Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος προσπαθεί να περάσει το νομοσχέδιο «Αθηνά», ένα σχολείο που το εποπτεύει το Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι υπό διάλυση.
Για μία ακόμα φορά η Διευθύντρια του ΠΣΠΑ (Ε.Δ) συνεχίζει το έργο της κυνηγώντας μετά τους τρεις καθηγητές που είδαν το φως της δημοσιότητας με την επιστολή των μαθητών (που για να μην ξεχνάμε όλο το δημοσίευμα σας το παραθέτουμε πιο κάτω).
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες καλεί σε απολογία εν’ όψει αξιολόγησης και φοβούμενη για τη θέση της  5 καθηγητές (τα δυνατά βιογραφικά του σχολείου) διότι δεν συμφωνούσαν με τις ενέργειές της.

Και οι πέντε καθηγητές προερχόμενοι από τη Νέα Δημοκρατία.

Τυχαίο; Δεν νομίζω!

  • ΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ
  • ΕΝΑΣ ΙΔΡΥΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ
  • ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ

 

Και για να μην ξεχνάμε και το δημοσίευμα της 30ης Ιανουαρίου 2013:

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΥΠΟ

“…Ο διδάσκων εν τω Σχολείω τούτω πρέπει να είναι και άνθρωπος ευγενεστάτη της λέξεως σημασία. να έχη φυσικήν ευγένειαν, πραότητα, λεπτότητα τρόπων και ισχυρότατα εξελειγμένων συνεργατικόν πνεύμα….
…Η αγάπη πρέπει να είναι το κυριώτατον θεμέλιον, εφ΄ ου θα οικοδομή ο διδάσκαλος εν τω νέω Σχολείω. Ο κατορθώσας να κερδίση την αγάπη των μαθητών του, ας είναι βέβαιος, οτι έχει επιτύχει κατά τα εννέα δέκατα εις το έργον του…
…Εκ της εργασίας του Σχολείου τούτου θα εξαρτηθή η επιστημονική μου τιμή”
 Ν. Εξαρχόπουλος
ιδρυτής και Επόπτης του Σχολείου
Την ώρα που η οικονομική κρίση γονατίζει την ελληνική οικογένεια και η Παιδεία με το νόμο Διαμαντοπούλου παραπαίει, έρχεται στο φως της δημοσιότητας μία ακόμα επιστολή (26/18-1-13 ΠΣΠΑ) η οποία και αναδεικνύει την ανεπάρκεια της Διεύθυνσης του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών να χειριστεί διοικητικά θέματα και να προετοιμάσει κατάλληλα τα παιδιά για τις εξετάσεις που ακολουθούν.
Η Διευθύντρια του σχολείου, Ε.Δ. το μόνο που κατάφερε είναι να χωρίσει τους καθηγητές σε δύο αντικρουόμενες ομάδες δημιουργώντας μεγάλη σύγχυση σε μαθητές και γονείς με αποτέλεσμα τα παιδιά να θέλουν να εξαιρεθούν από τις εξετάσεις διότι φοιτούν στο ΠΣΠΑ πριν την έναρξη ισχύος του νόμου Διαμαντοπούλου.
Από όσο γνωρίζουμε το Επιστημονικό Συμβούλιο ομοφώνως, συμβαδίζει με το δίκαιο αίτημα των παιδιών: την κατάργηση των εξετάσεων για τα παιδιά που έχουν εισαχθεί στο Πειραματικό πριν το νόμο Διαμαντοπούλου.
Παραθέτουμε αντίγραφο της επιστολής μαθητή προς τη Διευθύντρια Ε.Δ. το οποίο πήρε αριθμό πρωτοκόλλου αλλά απεσύρθη από τους μαθητές για άγνωστους αλλά προφανείς σε εμάς λόγους:
-Από την αρχή του σχολικού έτους καθησυχάζατε τις ανησυχίες μας για τις εξετάσεις εισαγωγής στο Λύκειο των ΠΠΣ προβάλλοντας την προσωπική σας εκτίμηση, σύμφωνα με την οποία οι παραπάνω εξετάσεις δεν θα πραγματοποιηθούν κατά το τρέχον σχολικό έτος.
Παράλληλα,  παρά τη δηλωμένη επιθυμία μας, δεν απευθύνατε σχετικό ερώτημα στις αρμόδιες προϊστάμενες αρχές, προκειμένου να λάβουμε από εσάς μία κατά το δυνατόν αξιόπιστη πληροφόρηση.
-Η προσπάθειά σας να φροντίσετε για την προετοιμασία μας εν’ όψει των εξετάσεων, ήταν εξαιρετικά πλημμελής. Διερωτάται μάλιστα κανείς πώς εξηγείται το γεγονός ότι αναθέσατε τη διδασκαλία ενός από τα σημαντικότερα μαθήματα, συγκεκριμένα στην Έκθεση της Γ’ Γυμνασίου αφενός σε καθηγήτρια, η οποία είναι γνωστό ότι προετοιμάζεται για τη συνταξιοδότησή της, αφετέρου σε έναν καθηγητή, για τον οποία είχατε τη σταθερή και εκφρασμένη εκτίμηση ότι, λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας, αδυνατεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του, για τον οποίο μάλιστα καταβάλλατε κάθε δυνατή προσπάθεια-απευθυνόμενη προς τις προϊστάμενες αρχές- τόσο κατά το προηγούμενο, όσο και κατά το τρέχον σχολικό έτος, να παυθεί από τη διδακτική του δραστηριότητα.
-Επιπλέον αναθέσατε περισσότερα σημαντικά μαθήματα του Γυμνασίου στον Α.Κ. για τον οποίο επίσης είχατε την πεποίθηση ότι δεν πληροί τις υποχρεώσεις του. Δεν διστάσατε μάλιστα να παροτρύνετε σε αποχή τους μαθητές, όταν προέκυψαν προβλήματα, αδιαφορώντας για τις πολλές χαμένες διδακτικές ώρες λόγω απεργιών και αργιών. Επίσης, αδιαφορήσατε για το γενικό πνεύμα αταξίας που θα επικρατούσε- και τελικά επικράτησε- στη σχολική κοινότητα και ιδιαίτερα για την ανησυχία και την έλλειψη συγκέντρωσης που προέκυψε στους μαθητές που θα δοκιμαστούν στις επικείμενες εξετάσεις.
ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ
-Η καλλιέργεια κλίματος τρομοκρατίας εις βάρος των μαθητών που συμμετέχουν στην κατάληψη και η άμεση επίθεση εναντίον των γονέων τους.
-Υβρισμοί και απειλές προς τους μαθητές από τη Διεύθυνσης, την Υποδιεύθυνση και καθηγητή.
-Εκβιασμοί και άσκηση τρομοκρατίας προς τους γονείς/κηδεμόνες μέσω της διασποράς ανυπόστατης φημολογίας για δράση παρακρατικών (αναρχικών και φασιστικών ομάδων) εντός του σχολείου.
-Στοχοποίηση συγκεκριμένων μαθητών και γονέων και άμεση διατύπωση της απειλής για επιπτώσεις στη βαθμολογία ή για προσφυγή στις εκτελεστικές και δικαστικές αρχές (αστυνομία, εισαγγελέας) προκειμένου να λυθεί η κατάληψη.
Όλα τα παραπάνω φαίνονται ακατανόητα, αν συλλογισθεί κανείς ότι όχι μόνον δεν εμποδίσατε, αλλά και παροτρύνατε την αποχή μας από τα μαθήματα του κ…….., ανεχθήκατε και δεχθήκατε μάλιστα την απουσία μας από τα υπόλοιπα μαθήματα, προκειμένου να ασκηθεί πίεση στη Διεύθυνση για την απομάκρυνση του Εκπαιδευτικού από τη σχολική μονάδα. Στην παρούσα περίπτωση όμως συμπεριφέρεστε βίαια και επιθετικά, καθώς φοβάστε την προοπτική να εκτεθείτε για τις παραλείψεις σας.
Διερωτόμεθα ο Υπουργός Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος θα σκύψει να διορθώσει τα κακώς κείμενα που συμβαίνουν στο Πειραματικό όταν γνωρίζει ότι εξέχουσες προσωπικότητες της πολιτικής και κοινωνικής ζωής του τόπου έχουν αποφοιτήσει από ένα από τα πιο ιστορικά σχολεία στην Ελλάδα.

Παναγιώτης Κουφάκος pan.koufakos@gmail.com

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>