«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΤΟ ΕΠΑΜ . ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.


Η ίδρυση του ΕΠΑΜ στις 16-7-2011 σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην σχέση της πολιτικής με τους Έλληνες, αυτούς που τουλάχιστον απηύδησαν από τις συνεχείς παλινωδίες των επίορκων πολιτικών.
Φυσικά δεν ήταν μικρή η αντίδραση των Ελλήνων στα διαφαινόμενα σχέδια των Ελλήνων ολιγαρχών, και αυτό φάνηκε από την αντίδραση ενός λαού με τις συγκεντρώσεις του στην πλατεία Συντάγματος και σε άλλες πόλεις βεβαίως.
Ωστόσο φάνηκαν πολύ γρήγορα οι ελλείψεις συντονισμού και καθοδήγησης αφού τα παραδοσιακά κόμματα αιχμάλωτα των ηττοπαθών αλλά και ανίκανων ηγεσιών τους φοβούμενα μη και ξεπεραστούν από την ορμή και ριζοσπαστικοποίηση των μαζών προσπάθησαν να ελέγξουν και να ακυρώσουν στην πράξη ότι καινούργιο προσπαθούσε να γεννηθεί.
Η   νομή  και κατάχρηση της εξουσίας των παραδοσιακών κομμάτων  ήταν   μια αδιατάρακτη πορεία τα τελευταία χρόνια και αποδεκτή πλέον από το σύνολο σχεδόν του Ελληνικού λαού που είτε τον βόλευε η στασιμότητα είτε εξυπηρετούσε τα απωθημένα του πιστεύοντας ότι συμμετέχει στο παιχνίδι της εξουσίας. Φυσικά  ο διασυρμός της χώρας από το σύνολο σχεδόν του πολιτικού κόσμου με την υπογραφή των συνεχών μνημονίων έβαλε την ταφόπλακα στην συνέχεια του ελληνισμού σε   μια καταστροφική κατάσταση όμοια με την Μικρασιατική καταστροφή έχοντας άλλα χαρακτηριστικά και μέσα, αλλά με το ίδιο αποτέλεσμα .Ολική ηθική και οικονομική καταστροφή.
Εδώ λοιπόν στήθηκε  ή τουλάχιστον προσπάθησε να βρει διέξοδο ένας κόσμος απογοητευμένος από την υπάρχουσα πολιτική παντοκρατορία . Εδώ άρχισε να φαίνεται το ΕΠΑΜ που οι περισσότεροι άρχισαν να το γνωρίζουν από τις συγκεντρώσεις και την αρθογραφία του Δημήτρη Καζάκη.
Οι προτάσεις του για ανάπτυξη , ως μια άλλη πρόταση απέναντι σε αυτό που ονομάστηκε μνημονιακό παραπέτασμα άρχισε να φαίνεται από την ίδρυση του. Δηλαδή  άνθρωποι με ετερόκλιτες πολιτικές αναφορές προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα νέο ΕΑΜ αλλά με μια διαφορά .Τώρα δεν είχαμε πολεμική αναμέτρηση αλλά υποταγή σε απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας με την  συναίνεση των κυρίαρχων της πολιτικής και οικονομικής ζωής και αμέσως φάνηκαν οι διαφοροποιήσεις στους κόλπους του.
Εδώ δεν έχουμε πολεμική αναμέτρηση με ορατούς εχθρούς αλλά μια ύπουλη και έρπουσα διάβρωση σε όλα τα στρώματα του λαού. Από την στιγμή που ο λαός δεν έχει ένα ορόσημο να κρατηθεί για να καταφέρει συντριπτικά κτυπήματα σε πολιτικές και δράσεις, το παιχνίδι πρέπει να γίνει με διαφορετικούς όρους και άλλους κανόνες.
Το ΕΠΑΜ δυστυχώς από το συνέδριο του δεν απέδωσε την ενότητα που θα έπρεπε να έχει αφού στις κυρίαρχες σκέψεις του ήταν αριστερή φιλολογία λόγω της προσχώρησης σε αυτό ανθρώπων  που δεν  είχε προσπεράσει το πρόταγμα που έλεγε ότι η ένταξη  του καθενός είναι πέρα από ιδεολογίες.
Ας δούμε λοιπόν ποιες οι δυνατότητες και οι αδυναμίες;
Διαπιστώνεται η δυνατότητα ότι  δεν υπάρχουν κανόνες. Το παιχνίδι και τον τρόπο δεν το ορίζεις με όρους κοινοβουλίου αλλά με διαφορετικό τρόπο  που θα διαλέξουμε εμείς να αιφνιδιάσουμε το σύστημα. Ας μη διαφεύγει της προσοχής κανενός ότι μιλάμε για απελευθερωτικό αγώνα ,όπως τουλάχιστον αναφέρει η ιδρυτική διακήρυξη. Συνεπώς η  δυναμική του ΕΠΑΜ είναι πολλών κύκλων και επιπέδων πράγμα που δεν αντελήφθησαν άτομα που διακήρυτταν πράξεις δημόσια αλλά και άλλοι που τρόμαξαν και ευνούχισαν με άνευρη επαναστατική γυμναστική τους ανθρώπους που ηλικιακά έχει περάσει πλέον και η δεύτερη νιότη.
Έτσι λοιπόν υιοθετείται μια άλλη πρακτική . Η προσέγγιση του κόσμου πόρτα –πόρτα. Μόνον που  από την φύση της η πρακτική αυτή είναι μακροχρόνια αλλά θέλει πολύ προετοιμασία. Χρειάζεται κατάλληλους  εκπαιδευτές με ομοιογένεια και γνώσεις επικοινωνιακές.
Αλλά πως μπορεί να γίνει αυτό όταν ένας εκφράζει και αρθρώνει λόγο και οι υπόλοιποι στοιχίζονται χωρίς να αρθρώνουν καμία μα καμία αντίρρηση .Αυτό λοιπόν είναι μια αδυναμία και μάλιστα από αυτές που θα πληρώσει το μέτωπο στην σωστή του τιμή.
Γιατί πώς να το κάνουμε ,άλλο να αποδέχονται τον λόγο μας ως σωστή διαπίστωση ,και έτσι είναι, και άλλο να κάνει το βήμα για ένταξη  στο ΕΠΑΜ με ενεργή παρουσία , χωρίς φόβους και αναστολές.
Επίσης δυνατά σημεία είναι η γνώση και το φιλότιμο των αγωνιστών του ΕΠΑΜ και αδυναμία η άγνοια ανθρώπων που μόνον σε λάθος εκτιμήσεις οδηγούνται.
Το ΕΠΑΜ είναι φανερό ότι χρειάζεται ανανέωση και νέα δυναμική. Αναγκαία και ικανή συνθήκη για την πορεία του Μετώπου είναι η προσαρμογή στα νέα δεδομένα και το ξεπέρασμα των ιδεοληψιών περασμένων ετών.
Αν η πορεία είναι για αναδιάρθρωση της ελληνικής κοινωνίας, αυτό σημαίνει  και ετοιμασία για συμμετοχή στην εξουσία.  Δηλαδή ευέλικτες ομάδες για κάθε δραστηριότητα του κοινωνικού και οικονομικού τομέα που παρακολουθούν τους αντίστοιχους τομείς ευθύνης τους.  Έτσι θα έχουν και υπευθυνότητα και η συμμετοχή όλων θα είναι δημιουργική.
Φυσικά πρέπει να υπάρχει η άριστη πληροφόρηση που θα παρέχεται από ένα οργανωμένο καλά επιτελείο  και προσφερόμενες αφειδώς ειδήσεις από ελεγχόμενες πηγές πληροφόρησης.
Αυτά θα είναι τα δυνατά σημεία του Μετώπου και αδυναμία του οι εφαρμογές.
30-1-2013
Μάντζαρης Γεώργιος
Μέλος του Ε.Σ.Σ.

http://mantzaris.eu/

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>