Ενημέρωση των αναγνωστών. Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky
Ανακοίνωση Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας.
Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.
Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας; «Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.
Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020 Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.
|
Στην Καλαμάτα κάνουν χορό τα εκατομμύρια… Και οι Καλαματιανοί… φεστιβάλ χρεών!
Στην Καλαμάτα κάνουν χορό τα εκατομμύρια… Και οι Καλαματιανοί… φεστιβάλ χρεών!
Στην Ελλάδα η λειτουργία του Δημόσιου Τομέα μπορεί να χαρακτηριστεί «μεγάλη καταβόθρα» στην οποία πέφτουν χρήματα, δεν γεμίζει ποτέ, αλλά τα αποτελέσματα είναι πολύ κάτω των αναμενομένων. Πολλοί εκμεταλλεύθηκαν (και εξακολουθούν) αυτό «το σύστημα» προκειμένου να “πλουτίσουν”. Μερικοί μάλιστα ασχολούμενοι με τομείς που είναι «άβατο» για τον κοινωνικό έλεγχο, πλασάρονται και ως άνθρωποι «υπεράνω» και διαφορετικής εμβέλειας από εμάς, τους κοινούς θνητούς, που όμως καλούμαστε να πληρώσουμε τον τελικό λογαριασμό,ο οποίος παρουσιάζει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον και πολλές φορές εξοργίζει όποιον μελετήσει τις λεπτομέρειές του, δηλαδή «πού ακριβώς πηγαίνουν τα λεφτά μας»!
Η Καλαμάτα είναι μια πόλη που, με τη βοήθεια συγκροτηματικών μέσων ενημέρωσης και ένα δίκτυο που ωφελείται, έχει αποκτήσει τη φήμη της «πόλης του πολιτισμού». Βεβαίως, υπάρχουν πολλοί που αντιτείνουν λέγοντας πως ο πολιτισμός ενός τόπου φαίνεται από τον τρόπο που τιμά τους νεκρούς του και από το πόσο εξυπηρετεί τους πεζούς με τις υποδομές που διαθέτει…
Πριν από χρόνια, «από πάνω» σχεδιάστηκε και αποφασίστηκε ερήμην της Καλαμάτας και του λαού της και παρά τις αντιδράσεις, ότι αυτή θα πρέπει να είναι «πόλη του χορού» με αποκορύφωμα τοΔιεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας που γίνεται κάθε χρόνο για μια εβδομάδα τον μήνα Ιούλιο. Όμως το Φεστιβάλ το………………… 1πληρώνουμε όλοι εμείς είτε από τους φόρους μας, είτε από τα δημοτικά τέλη και το «πολιτιστικό τέλος» που καταβάλλεται μέσω του λογαριασμού του νερού, είτε μέσω τω διδάκτρων και των σεμιναρίων των παιδιών που φοιτούν στις διάφορες δημοτικές σχολές, κυρίως αυτή του χορού. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι ο Δήμος Καλαμάτα εισπράττει από το «Πολιτιστικό Τέλος» μέσω των λογαριασμών της ΔΕΥΑΚ περίπου 60.000 ευρώ τον μήνα. Δηλαδή, 700.000 ευρώ τον χρόνο !!!
Αναρωτιόμαστε αν κάποιος συμπολίτης μας έχει βρει χειροπιαστά κέρδη για την πόλη από την πολυδάπανη διεξαγωγή του εν λόγω Φεστιβάλ .Και επίσης αν γνωρίζει τα ποσά που δαπανώνται ,και πού αυτά πηγαίνουν .Εμείς στο παρόν θα εξετάσουμε λεπτομερώς την περυσινή χρονιά μέσα από τα επίσημα στοιχεία:
Αρχικώς είναι η λογική που χαρακτηρίζει ,αυτούς που οργανώνουν το Φεστιβάλ και αποτυπώνεται στον «Συγκεντρωτικό Ανακεφαλαιωτικό Απολογισμό Εξόδων του 17ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας 2011»:
Ξένες ομάδες: 212.688,56 ευρώ.
Οργανωτικά: 276.296,22 ευρώ.
Δηλαδή, η οργάνωση του Φεστιβάλ κοστίζει 63.607,66 περισσότερο χρήματα! Κι αυτά χωρίς να βάλουμε μέσα τα έντυπα (33.962,55 ευρώ) και την προβολή – διαφήμιση (21.523,25 ευρώ)! Δεν νομίζουμε πως έχει ξανακουστεί να είναι περισσότερα τα έξοδα των «παρά» δραστηριοτήτων από την κεντρική που είναι οι χορευτικές ομάδες.
|
Η “ισόβια” διευθύντρια χορού της Καλαμάτας και με μισθό βουλευτή,
Βίκυ Μαραγκοπούλου
|
Γνωρίζουμε ότι τα συμβόλαια των χορευτικών συγκροτημάτων που έρχονται στην Καλαμάτα για να συμμετάσχουν στο Φεστιβάλ, κλείνονται από την «ισόβια» διευθύντρια, που στον προϋπολογισμό της δημοτικής επιχείρησης ΦΑΡΙΣ έχει εγγραφεί μηνιαίος μισθός της περίπου 4.000 ευρώ! Δεν γνωρίζουμε πώς ακριβώς κάνει τις διαπραγματεύσεις η κυρίαΒίκυ Μαραγκοπούλου με τους μάνατζερς αυτών. Γνωρίζουμε όμως ότι, όπως αποδεικνύει και ο «απολογισμός», είναι άλλη η αμοιβή, άλλα τα εισιτήρια, άλλο το «κάργκο» (cargo), άλλο το ξενοδοχείο και άλλο οι μετακινήσεις από και προς την Καλαμάτα. Δηλαδή, όλα αυτά πληρώνονται από την Δημοτική Επιχείρηση «Φάρις» ξεχωριστά. Και είναι να απορεί κάποιος γιατί δεν κλείνεται μια αμοιβή και από εκεί και πέρα να αναλάβει το κάθε συγκρότημα τα έξοδά του;
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ενότητα «έντυπα», που κόστισε όσο ένα… δυάρι διαμέρισμα: 33.962,55 ευρώ! Εκεί διαβάζουμε ότι οι «αμοιβές συνεργατών» ανήλθαν σε 30.008,10 ευρώ! ΟΙ «συνεργάτες» αυτοί είναι οι, Γαλανοπούλου, Παναγιωταρά, Κακουλίδης, Αναστασοπούλου, Σαλτάμπασης. Ο κ. Κακουλίδης δεν γνωρίζουμε τις ακριβώς κάνει για το Φεστιβάλ, ωστόσο ξέρουμε ότι εργάζεται σε διαφημιστική εταιρεία. Άραγε έχει σχέση αυτή του η δραστηριότητα με τη «συνεργασία» που κάνει στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;
Η ενότητα «προβολή – διαφήμιση», που δαπανηθήκαν 21.523,25 ευρώ , εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με το πώς και με ποιον τρόπο ανατίθεται η προβολή – διαφήμιση , ποιος αποφασίζει τελικά και με ποια κριτήρια; Αναλύοντας αυτή την ενότητα μεταξύ άλλων διαβάζουμε ότι διατέθηκαν ποσά ως εξής:
-«Καλλιτεχνική επιμέλεια σχεδιασμός αφίσας»: 3.000 ευρώ. Προφανώς θα πρόκειται περί έργου τέχνης…
-« Ανακοίνωση περιεχομένου – προσθήκη προγράμματος για το διαδίκτυο»: 1.266,90 ευρώ. Δηλαδή, πήρε κάποιος τόσα χρήματα για να ανεβάσει στο διαδίκτυο (δηλαδή στην ιστοσελίδα του Δήμου;) το πρόγραμμα του Φεστιβάλ;
-«Σχεδιασμός και εκτέλεση επικοινωνιακού έργου»: 7.468,00 ευρώ. Αυτό «το έργο» πραγματικά είναι δύσκολο να το κατανοήσει κάποιος. Ποιος τα πήρε, τι έργο έκανε και τι τελικά απέδωσε αυτό το έργο;
-«Σχεδιασμός και συντονισμός διαφημιστικού υλικού (interface)»: 4.920,00 ευρώ. Μα η αφίσα για τον σχεδιασμό της οποίας πληρώσαμε 3.000 ευρώ δεν είναι διαφημιστικό υλικό; Τα υπόλοιπα «διαφημιστικά» τι είναι και κοστίζει τόσα πολλά χρήματα ο «σχεδιασμός» τους και όχι η παραγωγή τους;
«Κατασκευή διαφημιστικού σποτ ομάδων»: 2.214,00 ευρώ.
Ακριβοπληρωμένα όμως είναι και τα μέσα για την διεξαγωγή του Φεστιβάλ Χορού όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία.
Προσέξτε:
Για την «ηχητική κάλυψη» πληρώσαμε 54.308,20 ευρώ. Από αυτά 24.001,00 ευρώ αφορούν την «ενοικίαση ηχητικής κάλυψης» και 25.387,20 ευρώ την «ενοικίαση ηχητικού και τεχνικού εξοπλισμού»!
Για την «οπτική κάλυψη» και ειδικότερα για την «προβολή υπέρτιτλων» καταβλήθηκαν 3.444,00 ευρώ, ενώ για την «παραγωγή εικόνας και ειδικών εφέ» δόθηκαν 1.611,00 ευρώ!
Αλλά και οι λοιπές «ενοικιάσεις» υλικών προξενούν ενδιαφέρον και γεννούν ερωτήματα:
«Ενοικίαση και εγκατάστασηSupport στο Πολυκλαδικό πληρώθηκαν 13.530 ευρώ, ενώ για την «ενοικίαση εξοπλισμού» 10.645,70 ευρώ!
Αλλά και οι φωτισμοί δεν πήγαν χαμηλότερα. Συγκεκριμένα, η «φωτιστική κάλυψη» ανήλθε σε 63.406,57 ευρώ!
Ιδιαίτερα υψηλές εμφανίζονται οι αμοιβές ορισμένων συνεργατών, των οποίων το έργο ομολογούμε δεν γνωρίζουμε, ούτε βεβαίως και τον χρόνο που δαπάνησαν γι’ αυτό. Αλλά, εφ όσον ο χρόνος είναι η διάρκεια του Φεστιβάλ και έστω δύο μήνες πριν και πάλι θεωρείται υψηλότατη αμοιβή με δεδομένο τον μισθό του Προέδρου της Δημοκρατίας. Ειδικότερα, διαβάσαμε ότι ο συνεργάτης κ. Καπάζογλου έλαβε 19.502,οο ευρώ, ο κ. Παπαϊωάννου 13.000, η Πετί Βαλερί 5.000, Αρέθας- Τσούπας- Δραγώνας 6.648,33 ευρώ. Πάντως το βοηθητικό προσωπικό (μοδίστρες, εργατικά, καθαρίστριες, ταξιθέτριες, πληροφορίες, υποδοχή αεροδρομίου κ.λπ.) πήραν ψίχουλα: μόλις 442,80 ευρώ!
Ενδιαφέρον όμως έχουν και ορισμένες δαπάνες της ενότητας «γενικά έξοδα», όπου διαβάζουμε για παράδειγμα ότι «για φρούτα στα παρασκήνια» πληρώθηκαν 1.377,40 ευρώ. Δεν γνωρίζουμε αν αγοράστηκε η πραμάτεια ολόκληρου μανάβικου, πάντως τα φρούτα προφανώς θα ήταν εξωτικά. Ίσως του πάθους…
Στην ίδια ενότητα αναφέρεται ότι πληρώθηκαν για μεταφορές υλικών – φορτωτικές 9.616,78 ευρώ, για διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων 3.400,95 ευρώ και για διαφημιστική προβολή (άλλη αυτή) 6.355,20 !!! Ποιοι άραγε τα πήραν και με ποιες διαφανείς διαδικασίες τους ανατέθηκε η δουλειά; Απορίες προκαλούν και το σύνολο άλλων «γενικών εξόδων» που αφορούν «αγορά εξοπλισμού, ενοικίαση, επισκευές, σύνδεση internet, φαρμακεία, ταινίες, πυροσβεστήρες κ.λπ.» 14.137,74 ευρώ. Μα καλά πολλά από αυτά τα υλικά δεν τα έχουν από τις προηγούμενες χρονιές;
Αυτοί που κατ’ επάγγελμα αρμέγουν την αγελάδα του πολιτισμού ισχυρίζονται πως «ο πολιτισμός δεν είναι ανταποδοτικός», δικαιολογώντας με αυτή τη φράση την τεράστια σπατάλη πόρων που γίνεται, ιδιαίτερα στο «Διεθνές» Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας. Σπατάλη που λαμβάνει ιδιαίτερη αξία σε μια εποχή που ο κόσμος δεν έχει να πληρώσει το ρεύμα και το νερό του σπιτιού του, σε μια εποχή που συνάνθρωποί μας αυτοκτονούν για λόγους αξιοπρέπειας.
Ένα «διεθνές φεστιβάλ» που δεν είναι καινούργιο αλλά διανύει εφέτος το 18ο έτος από την έναρξή του, όφειλε, αν μη τι άλλο, να βγάζει τα μισά από τα έξοδά του. Όμως, τα έσοδα από τα εισιτήρια των παραστάσεων δεν φτάνουν για να πληρωθεί ο… κ. Καπάζογλου αφού ανέρχονται σε μόλις 18.350 ευρώ συν 663,72 ευρώ από την πώληση περιοδικών του Φεστιβάλ. Τα «έσοδα από το σεμινάριο χορού» ύψους 44.176,11 ευρώ που αναγράφονται, ουσιαστικά είναι ετήσια δίδακτρα που πληρώνουν οι μαθητές που συμμετέχουν σε αυτά.
Συνολικά τα έξοδα του 17ου Φεστιβάλ ανήλθαν σε πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ (566.695,34) και τα έσοδα σε 1.139.333,10 ευρώ. Όμως, αυτά τα έσοδα είναι πλασματικά αφού ουσιαστικά πρόκειται περί επιχορηγήσεων του Υπουργείου Πολιτισμού (400.000 ευρώ), του Δήμου Καλαμάτας μέσω του Πολιτιστικού Τέλους που πληρώνουμε όλοι μας, (170.000 για το 2010 και 480.000 για το 2011) σύνολο 1.050.000 ευρώ και από χορηγίες συνολικού ύψους 26.143,27 ευρώ.
Με μισό εκατομμύριο ευρώ ο Δήμος Καλαμάτας θα μπορούσε να προβληθεί διεθνώς και με άλλους τρόπους ώστε να υπάρχει ανταποδοτικότητα. Σε εποχές που η οικονομική κρίση χτυπά τους πάντες είναι υπερπολυτέλεια να σπαταλάται το υστέρημα των δημοτών για θεάματα που δεν έχουν καμία ανταποδοτικότητα. Πόσοι είναι άραγε αυτοί που ξεκινούν για παράδειγμα από τοΠαρίσι, την Αθήνα την Θεσσαλονίκη (όχι τζαμπαζήδες), να έλθουν στην Καλαμάτα για να παρακολουθήσουν το Φεστιβάλ; Κοντολογίς, ποιο είναι πρακτικό όφελος του Δήμου και των κατοίκων του που πληρώνουν αδρά για να γίνεται αυτή η εκδήλωση;
|
Το Μέγαρο Χορού Καλαμάτας που έγινε με χρήματα του Γ΄Κ.Π.Σ.
Τα λειτουργικά του έξοδα θα ανέρχονται σε 1 εκατ. ευρώ τον χρόνο!
|
Με ποιο δικαίωμα αποφάσισε μια ομαδούλα που προφανώς διακατέχεται από… πολιτιστικούς μεγαλοϊδεατισμούς, ερήμην του Καλαματιανού λαού να φορτώσει τις πλάτες του το Μέγαρο Χορού του οποίου τα λειτουργικά έξοδα, ομολογημένα πλέον, ξεπερνούν το 1.000.000€(ένα εκατομμύριο) τον χρόνο;
Και για να μην ξεχνιόμαστε ας θυμηθούμε το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών που εν μέσω κρίσης η κυβέρνηση του Γ.Α.Π. επιχορήγησε με 60 εκατομμύρια ευρώ τα χρέη του προς τις τράπεζες!
Θεωρούμε ότι αυτά θα πρέπει να μπουν σε δημόσια συζήτηση για να κατατεθούν απόψεις και να γίνει αναπροσανατολισμός όλων αυτών των εκδηλώσεων ώστε να ελαφρυνθούν οι δημότες από τα βάρη που έχουν γίνει πλέον δυσβάσταχτα. Δεν μπορεί να πληρώνει ολόκληρος Δήμος για εκδηλώσεις που δεν τον αγγίζουν (το δείχνει ο… συνωστισμός για εισιτήρια) και κοστίζουν ακριβά, ενώ διατίθενται με διαδικασίες που δεν είναι και οι πιο διαφανείς…
Από σήμερα ξεκινάμε έναν αγώνα ενημέρωσης των συμπολιτών μας, ώστε στις δύσκολες οικονομικές – κοινωνικές συνθήκες που ζούμε, να φανούμε χρήσιμοι και να τιμήσουμε τη θέση που μας έδωσαν με την ψήφο τους. Θέλουμε να γνωρίζει ο κάθε συμπολίτης μας πού πηγαίνουν τα χρήματα που πληρώνει με δυσκολία για να έχει από τον Δήμο τις παροχές που δικαιούται. Με αυτό το πνεύμα τονίζουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι, δεν θα χαριστούμε σε κανέναν!
Νίκος Α. Φωτέας
Δημοτικός Σύμβουλος,
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Παράταξης “Πρωτοπορία”.
http://tritimatia.blogspot.com/2012/07/blog-post_08.html
|
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ενημερώνω τους φίλους αναγνώστες ότι κείμενα που είναι σε άλλη γλώσσα γραμμένα και δεν συνοδεύονται από την Ελληνική μετάφραση δεν θα ανακοινώνονται, Ευχαριστώ!
“greeklish”
Ο διαχειριστής τού παρόντος ιστολογίου παρακαλεί τούς σεβαστούς αναγνώστες όπως σε τυχόν σχόλιά τους να χρησιμοποιούν την Ελληνική γραφή.
Σχόλια που είναι γραμμένα σε "greeklish" θα διαγράφονται, όποιο και να είναι το περιεχόμενό τους.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του επώνυμα, όποια και να είναι αυτή. Δεν θα δημοσιεύονται ανώνυμα, συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται στο εξής.
Να μην τα ξαναλέμε, μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
Τα χρήματά σας, ο ιδρώτας σας, και το μέλλον των παιδιών σας πρέπει να μένουν στην ΕΛΛΑΔΑ. Πάντα και παντού, όσο μπορούμε, να αναζητούμε τα Ελληνικά προϊόντα και τις πραγματικές Ελληνικές επιχειρήσεις για να δίνουμε τον οβολό μας. Κάθε Ευρώ που φεύγει εκτός, δεν επιστρέφει ποτέ. Δεν θα ενισχύσουμε εμείς την κερδοφορία εταιρειών που προτιμούν χώρες με τριτοκοσμικές εργασιακές σχέσεις για να παράγουν φθηνά. Ακριβώς αυτό που θέλουν να κάνουν στην Ελλάδα δηλαδή αποικία τους.
Οφείλω χάριτας στη Θεία Πρόνοια, διότι ευδόκησε να διδαχθώ τα αρχαία Ελληνικά
«Έλληνες, να είστε υπερήφανοι που μιλάτε την Ελληνική γλώσσα ζωντανή και μητέρα όλων των άλλων γλωσσών. Μη την παραμελείτε, αφού αυτή είναι ένα από τα λίγα αγαθά που μας έχουν απομείνει και ταυτόχρονα το διαβατήριό σας για τον παγκόσμιο πολιτισμό. Ζωντανέψτε τους αρχαίους σας συγγραφείς, κάνετε γνωστόν το συλλογισμό τους.».
Μην επιτρέπεται τον διαδικτυακό εκβιασμό Υπενθυμίζεται ότι για ανάλογα περιστατικά οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προκειμένου να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες ή επίμεμπτες πράξεις ή δραστηριότητες που τελούνται μέσω Διαδικτύου, στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
Τηλεφωνικά: 11188
Στέλνοντας e-mail στο:ccu@cybercrimeunit.gov.gr
Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smart phones): FEELSAFE E-COMMERCE.
Μέσω twitter: @CyberAlertGR.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΣ Εάν σκέφτεστε την αυτοκτονία ή εάν ανησυχείτε για κάποιον δικό σας καλέστε στο 1018, τη γραμμή παρέμβασης για την αυτοκτονία.
ΣΟΣ ζήτα βοήθεια άμεσα από το 112 Μάθε πως να το κάνεις παρακάτω.
Πως γίνεται αυτή η ενημέρωση;
Όσοι έχουν smartphone θα λαμβάνουν γραπτό προειδοποιητικό μήνυμα (Cell Broadcast - CB), που θα εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου και θα συνοδεύεται από χαρακτηριστικό ήχο συναγερμού (διαφορετικού από κάθε άλλο ήχο ειδοποίησης της συσκευής). Αυτό που απαιτείται είναι οι χρήστες των κινητών να έχουν ενημερωμένο λογισμικό (firmware) από τον κατασκευαστή και παράλληλα στα τερματικά τους. Όσοι δεν έχουν smartphone, μπορούν να μπουν στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, όπου υπάρχει ειδική υπηρεσία για το 112, να εγγραφούν και να δηλώσουν τον τρόπο που θέλουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις.
Αυτό μπορεί να είναι, είτε μήνυμα σε κινητό, είτε φωνητικοί συναγερμοί σε σταθερό τηλέφωνο, είτε με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), που θα μπορεί κανείς να διαβάζει σε κινητό τηλέφωνο, tablet, σταθερό ή φορητό υπολογιστή.
Το 112 συνδέει τον καλούντα, ανάλογα με το περιστατικό έκτακτης ανάγκης που αυτός αναφέρει, με την Αστυνομία, τo Πυροσβεστικό Σώμα, το ΕΚΑΒ, το Λιμενικό Σώμα, την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056 και την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα εξαφανισμένα παιδιά 116000.
Στις τηλεφωνικές κλήσεις προς το 112 απαντούν αμέσως ειδικά εκπαιδευμένοι χειριστές στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά.
Επισημαίνεται ότι η κλήση προς το 112 είναι χωρίς χρέωση και μπορεί να γίνει από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο (ακόμη και χωρίς κάρτα SIM).
Οι πολίτες μπορούν επίσης να ειδοποιήσουν στο 112 με εναλλακτικούς τρόπους, όπως με γραπτό μήνυμα, φαξ, ή email στη διεύθυνση contact@112.gov.gr.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ Η Γενική Γραμματεία υπογραμμίζει τη σημασία της διενέργειας έρευνας αγοράς από τους καταναλωτές πριν τις αγορές τους, ενώ υπενθυμίζει ότι μπορούν να καταγγέλλουν παραβάσεις της νομοθεσίας στην ιστοσελίδα της ΓΓ: www.1520.gov.gr/ypovoli-kataggelias.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ενημερώνω άπαντες, ότι μηνύματα που είναι στα αγγλικά, ή σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα εκτός από τα Ελληνικά δεν ξέρω για να τα διαβάζω. Για αυτό αν δεν είναι στα Ελληνικά, δεν φέρω καμία ευθύνη για οτιδήποτε που θα είναι σε άλλη γλώσσα, όποιος θέλει να με ενημερώσει, να ρωτήσει, να καταγγείλει, ή οτιδήποτε άλλο, μόνο στα Ελληνικά. Ευχαριστώ.
Παρακαλώ ενημερωθείτε, προς αποφυγή παρεξηγήσεως! Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν είναι υπεύθυνη για την ακρίβεια των πληροφοριών στη σελίδα μου και δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για αξιώσεις ή απώλειες.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν είναι υπεύθυνος για τα σχόλια, τις απόψεις ή τις απόψεις των επισκεπτών του ιστότοπου και ότι ο ιστότοπος διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει προσβλητικά σχόλια ή εικόνες.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν υποστηρίζει ΚΑΙ δεν αναλαμβάνει ευθύνη για οποιεσδήποτε πληροφορίες προσφέρονται από ιστότοπους τρίτων που συνδέονται μέσω της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ .
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σεβόμενη τους αναγνώστες της, δηλώνει ότι αυτά που ανεβάζει τα δηπλοτσεκάρει για την γνησιότητά τους, όμως η τελική ευθύνη να διαπιστώσουν αν είναι αληθινά, μένει στους αναγνώστες και αυτό είναι μόνιμη παρότρυνση της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ.
ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
|
Leave a Reply