ΑΝΤΙ ΑΡΘΡΟΥ
Μέσα στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της στήλης
Δείτε και αυτό http://www.youtube.com/watch?v=MVKPfsl2_4w&feature=player_embedded#t=65s
Δείτε και αυτό http://www.youtube.com/watch?v=EESwTO_DZ0Y&feature=player_embedded#t=54s
Στη συνέχεια εάν πάλι δεν καταλαβαίνετε κάτι , για ψάξτε το , μήπως , η τροφή μας , τα ποτά μας , τα ξενύχτια μας , ο Αέρας μας , ΑΛΛΑ !!!!! με ψυχραιμία η θερμοαιμία ότι θέλετε , να ανάψουν τα αίματα όχι τα μπατζάκια μας.
Να κατεβούμε , όχι να κάψουμε τα σπίτια μας , η την Ελληνική περιουσία μας και Ιστορία μας , δεν ΠΑΜΕ σαν μαστουρωμένα ζωντανά , να κρώζουμε , ότι κρώζουν οι δήθεν ηγέτες , Διαδηλώνουμε την θέση μας ,,,, άντε να ΠΑΜΕ με βούληση και συνείδηση από τις προκλήσεις τους ,και με συνείδηση σε ποιους βάλουμε ,,,, Έλεος όχι να ΠΑΜΕ για να ΠΑΜΕ ανεγκέφαλα.
Αναπαραγωγή , μεταδώστε το μας κάνει καλό !!!!
Μήνυμα μόνον για Έλληνες και όχι κάθε λογής εΛΛΑΔΙΤΗ η Άλλους
Oι Έλληνες, δεν «έκυπτον», ούτε και όταν προσευχόταν. Είναι γνωστό ότι επικαλούντε τους επουράνιους θεούς δι’ απλής ανατάσεως των χεριών, «άρσεως», εξ ου αρα = προσευχή, αράομαι = προσεύχομαι. «Η προσκύνησις ανθρώπου από άνθρωπο αντιμετωπίζετο και ώς μεγάλη βλακεία και αφέλεια».
Γράφει ο Φιλόστρατος, στον βίο Απολλωνίου του Τυανέως Κέφ. XXVII
Και φυσικά οι Έλληνες ήταν φίλοι και όχι δούλοι των Θεών τους. «Ω φίλε ΠΑΝ, και σεις άλλοι θεοί…» έλεγε ο Σωκράτης…
Δούλοι, του η των Θεών είναι αυτοί που έρποντε και σύροντε με την κοιλιά τους και δεν σέβονται την γυναίκα , και θέλουν δούλους τους, τούς Ανθρώπους , επιλέξτε Δούλοι στο Θεό τους η Άνθρωποι απέναντι στους Έλληνες Θεούς.
Η μεγαλύτερη εκδίκηση είναι η Ενημέρωση μας ,,,,,,,,,,,,,,,
Η μεγαλύτερη εκδίκηση είναι η Γνώση μας ,,,,,,,,,,,,,,,
Μην συμμετέχετε άθελα και άβουλα στην καταστροφή της Ιερής Ελληνικής Ομιλίας και Γραφής χρησιμοποιώντας Γκρικλις (γραπτή επικοινωνία με λατινικά γράμματα και άλλα σύμβολα), θυμηθείτε είναι έγκλημα εναντίον μας.
Ελάτε να καταργήσουμε και αυτή την καταστρατήγηση εναντίων της Ελληνικής Ομιλίας και Γραφής.
Ζητήστε το από φίλους σας , οργανισμούς , πανεπιστήμια , τράπεζες , υπουργεία και πόσο μάλλον από το ανθελληνικό Κακουργείο Παιδείας. Αλλά ακούει αυτό το πράγμα που μπαινοβγαίνει στα σεμινάρια εξόντωσης της Ελλάδος των σχολών Μπιλντερμπέργκ Κακουργός παιδείας;
Άρθρο α) Αυθεντική Εκπαίδευση ,
Πάντα φώναζα και φωνάζω αντίθετα με τα οικονομικά μου συμφέροντα , Όχι εκπαίδευση στα παιδιά με χρήση Υπολογιστή-Χαζοκούτι , και ως εκπαιδευτικός στην Πληροφορική και ως γνώστης επαγγελματίας στην πληροφορική ,και ως Γονέας , ΛΕΩ Όχι στο χαζοκούτεμα των παιδιών με τη χρήση Υπολογιστών , Απομακρύνετε τους υπολογιστές από τα παιδιά σας , Όχι όπως με την τηλεόραση ,για να ξεκουραστούμε Δήθεν ,τά βάζουμε μπροστά στο κονσερβοκούτι για να μας αφήνουν ήσυχους ,,,,, λοιπόν ασχολία με τα παιδιά νωρίς , ξεκούραστη υπόλοιπη Ζωή ,,,
Η παρακάτω είδηση έχει ανέβει σε εκπαιδευτικά sites, όπως το “EDU in Review News”… κ.ά.
και δεν φαίνεται να έχει διαψευτεί από κανένα φορέα, γίνεται δε συσχέτιση στις αναφορές, σχεδόν πάντα με τις εκπαιδευτικές
μεθόδους των σχολείων Waldorf…
Και όποιος μπορεί να το στείλει στην Ηλίθια Κακουργό Παιδείας και συναφών γλωσσικών και ιστορικών κακουργημάτων τύπου μπιλντεμπέργκ , Ρε Ουστ Σίχαμα !!!
Στο σχολείο στο οποίο φοιτούν τα παιδιά των εργαζομένων στην Google,
την Apple, την Yahoo και άλλων τεχνολογικών κολοσσών, δεν υπάρχει ούτε
ένας υπολογιστής, ούτε μια οθόνη.
Η χρήση οποιουδήποτε τεχνολογικού γκάτζετ απαγορεύεται στις σχολικές
αίθουσες του σχολείου που βρίσκεται στην καρδιά της Σίλικον Βάλεϊ, ενώ
οι εκπαιδευτικοί συστήνουν στους μαθητές τους να μην τους
χρησιμοποιούν ούτε στο σπίτι.
Την ώρα που στον υπόλοιπο κόσμο ο τεχνολογικός εξοπλισμός θεωρείται
απαραίτητος στην εκπαίδευση, οι νέες τεχνολογίες γίνονται μέσο
διδασκαλίας και οι μαθητές ενθαρρύνονται στη χρήση τους, στην καρδιά
της Μέκκας της Τεχνολογίας, το μολύβι, το χαρτί και το χάρτινο βιβλίο
είναι τα μόνα εργαλεία διδασκαλίας που κρίνονται αποδεκτά.
Πίσω από αυτήν την επιλογή κρύβεται η άποψη ότι σχολεία και
υπολογιστές είναι ασύμβατα μεταξύ τους. Περίπου 160 σχολεία στις
Ηνωμένες Πολιτείες ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία. Η χρήση των
υπολογιστών -εκτιμούν οι εμπνευστές της- έχει αρνητικές συνέπειες στη
φυσική δραστηριότητα, τη δημιουργική σκέψη, την επικοινωνία ανάμεσα
στους μαθητές, τη συγκέντρωση των παιδιών στο μάθημα.
«Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κανείς την τεχνολογία για να μάθει
γραμματική», δήλωνε στην εφημερίδα “Νιου Γιορκ Τάιμς” ένας εργαζόμενος
της Σίλικον Βάλεϊ, τα παιδιά του οποίου φοιτούν σε σχολείο όπου δεν
υπάρχει ούτε ένας υπολογιστής και το οποίο ακολουθεί την εκπαιδευτική
μέθοδο του αυστριακού φιλόσοφου και παιδαγωγού Ρούντολφ Στάινερ. «Η
ιδέα ότι μια εφαρμογή του iPad μπορεί να διδάξει καλύτερα τα παιδιά
μου πώς να διαβάζουν ή να μάθουν ευκολότερα αριθμητική είναι απλώς
γελοία», προσθέτει ο ίδιος.
Αυτός ο πατέρας δεν είναι τόσο “τεχνοφοβικός” όσο θα πίστευε κανείς:
διαθέτει πτυχίο πληροφορικής, εργάζεται στην Google και δεν πηγαίνει
πουθενά χωρίς το iPad και το “έξυπνο” κινητό του. Η κόρη του, όμως,
που πηγαίνει στην πέμπτη τάξη του Δημοτικού, «δεν ξέρει πώς να
χρησιμοποιήσει το Google». Ο γιός του πηγαίνει στο Γυμνάσιο κι έχει
μόλις αρχίσει να μαθαίνει.
Μαζί θα συμφωνούσαν και κάποιοι ειδικοί της εκπαίδευσης. Όπως
υποστηρίζουν, δεν έχει αποδειχθεί ότι η χρήση υπολογιστών και λοιπών
τεχνολογικών γκάτζετς, συνδέονται με τη βελτίωση των επιδόσεων των
μαθητών. Από την πλευρά τους, οι υπεύθυνοι του σχολείου στη Σίλικον
Βάλεϊ επικαλούνται στοιχεία δέκα ετών, σύμφωνα με τα οποία το 94% των
αποφοίτων συνέχισαν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
ΠΗΓΗ : EDU in Review News Blog http://www.eduinreview.com/blog/
Αϋλον – Ενημέρωση enimerosi@aylon.gr mailto:enimerosi@aylon.gr
Κωνσταντίνος Βλάχος
ΑΓΑΠΗΤΕ,ΚΕ ΒΛΑΧΟ..ΚΑΠΟΤΕ ΤΟΦΕΡΕ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΕΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ Α ΔΕΛΦΟΣ,,,Η ΕΚ ΤΟΥ Α ΔΕΛΦΥΣ[ ΜΗΤΡΑ ΚΟΙΛΙΑ]] ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΣ Η..ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΟΙΛΙΑ……..ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΑΝ ΓΙΑ ΩΡΑ ΕΚΠΛΗΚΤΕΣ ΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΔΩΡΟ …ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ Κ Σ [ΥΠΕΡΟΧΗ ΓΛΩΣΣΑ]
Φταίει η τεχνολογία ή ο τρόπος που τη χρησιμοποιούμε; Ακόμα και οι πιο αρρωστημένοι techno-freaks συμφωνούν ότι ο Η/Υ δε μπορεί να αντικαταστήσει το δάσκαλο. Η χρήση του είναι επικουρική ή εξειδικευμένη. Τα μικρότερα παιδιά – όπως και οι ανώριμοι ενήλικες – είναι εκ των πραγμάτων περισσότερο εκτεθειμένα στα αρνητικά των Η/Υ και του Internet. Η ανάρτηση του κυρίου Βλάχου δε μιλάει καθόλου για τις ευθύνες των δασκάλων. Ποιος είναι ο ρόλος τους στην τάξη. Μπορεί ο καθένας μας να γίνει δάσκαλος; Δε νομίζω. Όταν ρωτάς τους δασκάλους του παιδιού σου να σου συστήσουν εξωσχολικά βιβλία για εμπέδωση και διερεύνηση, σου λένε ψάξε στο Internet και θα βρεις αυτό που θέλεις. Οι δικοί μου δάσκαλοι (προ αμνημονεύτων ετών) δεν ήταν έτσι. Ενδιαφέρονταν για τους μαθητές τους έξω από το σχολείο. Έλεγχαν τους γονείς αν έκαναν την απαραίτητη επιπλέον εξάσκηση σε όσους την χρειάζονταν. Συμβούλευαν τους γονείς πώς να κάνουν αυτή την εξάσκηση΄ δεν έψαχναν για «ιδιαίτερα». Μας σύστηναν δεκάδες λογοτεχνικά βιβλία και έλεγχαν αν είχαμε διαβάσει κάποιο από αυτά. Αν ο δάσκαλος δε μπορεί να εμπνεύσει τους μαθητές, η τεχνικά αρτιότερη τάξη δε θα το κάνει. Και μη μου πουν ότι για όλα φταίει ο χαμηλός μισθός που δεν αποτελεί ισχυρό κίνητρο. Δεν ξεχνώ πόσοι συνομήλικοί μου προτίμησαν να διοριστούν για να … κάθονται.