«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ Η ΑΡΡΩΣΤΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ

Οι επαναστάσεις πάντα ξεκινούν από τον λαό για να προδοθούν από τις εξουσίες.

Γιατί η φωτιά της αντίστασης ξεκινά από τον λαό, αλλά την κατάσβεση την αναλαμβάνουν τα τσιράκια, οι προδότες και οι δωσίλογοι.

Η Ελλάδα δεν πάσχει από έλλειψη πόρων, μυαλών ή δυνατοτήτων. Πάσχει από κάτι βαθύτερο, πιο ύπουλο και ριζωμένο στο συλλογικό της DNA… ο

Έλληνας δεν έμαθε ποτέ να είναι πολίτης και να στέκεται όρθιος, εδώ και χρόνια παραμένει υπήκοος, ραγιάς, υποτακτικός.

Κληρονόμος μιας υποτακτικής ψυχολογίας που διαμόρφωσε ο τότε Οθωμανικός ζυγός και που, όσο κι αν μιλάμε για “επανάσταση”, δεν ξεριζώθηκε ποτέ από το μεδούλι του.

Διότι στην ψυχή της χώρας επιβίωσαν δύο τουρκογενείς πυλώνες που έγιναν “πολιτική κουλτούρα” στη νεοελληνική αντίληψη.

“Το ρουσφέτι και το μπαξίσι”.

Το ρουσφέτι, δηλαδή η εξυπηρέτηση, η χαριστική πράξη, ο “δικός μας άνθρωπος” που λέμε, και αυτό έγινε ο άξονας της κοινωνικής λειτουργίας.

Και το μπαξίσι, ή αλλιώς η συναλλαγή, το λάδωμα, η μίζα, η μικρή ή μεγάλη πληρωμή για να κινηθεί ο μηχανισμός, αυτή η νοοτροπία έγινε ο κανόνας της επιβίωσης μέσα σε ένα στρεβλό και σάπιο κράτος.

Αυτά τα δύο εργαλεία, κατάλοιπα μιας εποχής υποταγής, έγιναν ο τρόπος με τον οποίο ο νεοέλληνας έμαθε να αναπνέει πολιτικά.

Και έτσι δημιουργήθηκε μια κοινωνία που δεν ζήτησε ποτέ δικαιώματα, αλλά μόνο χάρες.

Μια κοινωνία που δεν απαίτησε ποτέ λογοδοσία, αλλά μόνο γνωριμίες.

Μια κοινωνία που δεν εξεγέρθηκε για την αδικία, αλλά για την εξαίρεση της αδικίας από τον εαυτό της.

Κι έτσι φτάσαμε στο σήμερα.

Ο νεοέλληνας ψηφίζει, αλλά δεν συμμετέχει.

Διαμαρτύρεται, αλλά δεν διεκδικεί.

Φοβάται την εξουσία αντί να τη λογοδοτεί.

Υποτάσσεται στο κράτος αντί να το ελέγχει.

Και, ακόμα χειρότερα, απέχει από τα κοινά, την ίδια του τη ζωή και δεν έχει συμμετοχή στην εκλογή του διαφορετικού.

Το ίδιο το σύστημα βολεύεται από όλη αυτή τη σαθρή κανονικότητα γιατί τον θέλει ακριβώς έτσι.

Φοβικό, εξαρτημένο, χειραγωγήσιμο, υποτακτικό.

Όταν ο πολίτης δεν έχει συνείδηση της δύναμής του, η εξουσία γίνεται ανεξέλεγκτη, γίνεται η ίδια του η φυλακή.

Όταν ο πολίτης λειτουργεί ως ικέτης, το κράτος γίνεται εισπράκτορας και επιβάλλει την ακόρεστη ασυδοσία του πιο βίαια.

Όταν ο πολίτης αποδέχεται την υποταγή του, η δημοκρατία καταρρέει και τη θέση της παίρνει η δικτατορία, με οποιαδήποτε μορφή.

Και αυτό ακριβώς ζούμε.

Μια βαθιά υποτακτική κοινωνία, με την άμεση επιβολή ενός τυραννικού καθεστώτος.

Η Ελλάδα, και γενικότερα η Ευρώπη σήμερα, δεν κυβερνιέται από αγνούς και καθαρούς πολιτικούς, αλλά από ανδρείκελα με έπαρση και απόλυτη τυχοδιωκτική αντίληψη.

Τα νέα πολιτεύματα σε καμία περίπτωση δεν σέβονται τον πολίτη, αλλά αντίθετα τον χρησιμοποιούν, τον χειραγωγούν για τους σκοπούς και τις ατζέντες τους.

Και εδώ έρχεται ο “ραγιαδισμός”, που ουσιαστικά δεν είναι ιστορική ανάμνηση, αλλά ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η δημόσια διοίκηση, είναι η καθημερινότητα, η νοοτροπία, η πολιτική σκηνή και οι θεσμοί.

Είναι τρόπος ζωής!

Και έτσι, ο ίδιος ο πολίτης σπρώχνει τη χώρα του στη σήψη.

Όχι επειδή είναι κακός, αλλά επειδή δεν έμαθε ποτέ να είναι κυρίαρχός, επαναστάτης.

Του έμαθαν μόνο να επιβιώνει και να κοιτά “την πάρτη του”, “κι ας καεί ο γείτονας”.

Στην Ελλάδα πάντα…

Οι μειονότητες επαναστατούν και οι πλειονότητες καταστέλλουν.

Η πραγματική μάχη, η μάχη που χρειάζεται η Ελλάδα αυτή τη στιγμή, δεν είναι μόνο πολιτική, αλλά πολιτισμική, μια μεγάλη εσωτερική σύγκρουση, μια διαφορετική κοινωνική αντίληψη με πλούσια γενικότερη παιδεία.

Δεν είναι κομματική, αλλά ψυχική και πνευματική.

Όχι απαραίτητα οικονομική ή ρουσφετολογική.

Πρέπει να τελειώσουμε με τον νέο ραγιά, με αυτή την υποταγή του και ας είναι η πλειοψηφία αυτού του τόπου.

Πρέπει να εξαλείψουμε τον φόβο του και την υποταγή του.

Να αλλάξουμε όλη αυτή τη νοοτροπία!

Ο πολίτης είναι το κράτος.

Και αν δεν το καταλάβει, τίποτα δεν θα αλλάξει.

Η Ελλάδα θα σταθεί όρθια ξανά όταν αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι!

Επίλογος :

Η Δημοκρατία δεν είναι απλώς ένα πολίτευμα, είναι η θεμέλια υπόσχεση ότι η εξουσία ανήκει στον λαό.

Πηγάζει από αυτόν και επιστρέφει σε αυτόν, όχι ως χάρη, αλλά ως αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα.

Οι πυλώνες της Δημοκρατίας είναι αδιαπραγμάτευτοι, είναι

η λαϊκή κυριαρχία, η συναίνεση των κυβερνωμένων, η αρχή της πλειοψηφίας, η προστασία των μειονοτήτων και των θεμελιωδών δικαιωμάτων κάθε ανθρώπου.

Σε αυτά προστίθεται ο απόλυτος πυρήνας της πολιτικής ελευθερίας.

Η ατομική μας ευθύνη απέναντι στη δημοκρατία, την ελευθερία και το μέλλον μας είναι τεράστια, ειδικότερα αυτές τις σκοτεινές εποχές!

Με εκτίμηση Νικόλαος Παντελιός διασώστης ΕΚΑΒ εκπρόσωπος τύπου Π.Ο.Ε.Υ. Πανελλήνια Ομάδα Επαγγελματιών Υγείας

Το άρθρο στο προσωπικό μου μπλοκ

https://nikolaospantelios.blogspot.com/…/blog-post_23.html

ΣΧΟΛΙΟ:

Ο ΓΕΛΟΙΟΣ  ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΝΟΣ …200 ΕΤΩΝ.

ΓΕΛΟΙΑ ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ ΣΑΥΡΑ-  ΣΑΥΡΕΣ  ΕΙΜΑΣΤΕ… ΑΝΩ ΤΩΝ 12.500 ΕΤΩΝ…
ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>