«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Η Επιχειρούμενη Καταστροφή των Πολιτισμών που Βασίζονται στην Αγροτοκτηνοτροφία

https://truthcomestolight.com/wp-content/uploads/2023/03/shepherd.jpg

Μετάφραση: Απολλόδωρος

1 Μαρτίου 2023 | Navdanya International Διαβάστε το εδώ.

Thanks for reading Apollodoros’s Newsletter! Subscribe for free to receive new posts and support my work.

Η αληθινή τροφή είναι ο τρόπος με τον οποίο το σώμα μας συνδέεται με τον ιστό της ζωής στη Γη.

Είμαστε τόσο βαθιά διασυνδεδεμένοι που το μικροβίωμά μας σχηματίζει έναν συνεχή, αμοιβαίο μακροοργανισμό με το μικροβίωμα των εδαφών.

Είμαστε τόσο συνδεδεμένοι που η αποδυνάμωση της υγείας μιας πτυχής του τροφικού μας ιστού, συνεχίζει να έχει άμεσο αντίκτυπο στην υγεία μας.

Αλλά από την έλευση της εκβιομηχάνισης, έχουμε συστηματικά εκτοπιστεί από τις βαθιές, εγγενείς σχέσεις που έχουμε με την τροφή μας. 

Αυτή η συστηματική εκτόπιση των σχέσεών μας με τη Γη και με τα συστήματα διατροφής μας, έχει πλέον οδηγήσει σε πολλαπλές επικαλυπτόμενες παγκόσμιες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης: την οικολογική κρίση, την κρίση υγείας και την κρίση διαβίωσης.

Αυτές οι πολλαπλές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης δεν είναι ξεχωριστές, είναι αλληλένδετες και έχουν τη ρίζα τους σε μια αυξανόμενη εξάρτηση από ένα δυσλειτουργικό παράδειγμα.

Το βιομηχανικό, παγκοσμιοποιημένο σύστημα διατροφής, που βασίζεται σε τοξικά χημικά, μονοκαλλιέργειες και μη βιώσιμες παγκοσμιοποιημένες αλυσίδες εφοδιασμού, αντιπροσωπεύει την άρνηση του γεγονότος ότι η υγεία μας είναι ένα συνεχές που προέρχεται από την υγεία του πλανήτη μας.

Από τη βιοποικιλότητα του εδάφους, των τροφών μας και του μικροβιώματος του εντέρου μας.

Η καταστροφή της βιοποικιλότητας, χάρη στη βιομηχανική γεωργία, συμβάλλει πλέον στην ασθένεια και την αρρώστια της Γης και των όντων της, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων.

Η υγεία του πλανήτη και η δική μας υγεία είναι αδιαχώριστες.

Μέσω της επιβολής των βιομηχανικών συστημάτων οι μικροί αγρότες και οι τοπικές κοινότητες τροφίμων έχουν σκόπιμα καταστραφεί υπέρ της εταιρικής εξουσίας και η υγεία των ανθρώπων, του πλανήτη και των συστημάτων τροφίμων έχει σκόπιμα αγνοηθεί.

Τώρα οι ίδιες οι εταιρείες που διαιώνισαν την καταστροφή της Γης προσπαθούν να μας πείσουν ότι κατέχουν τις λύσεις για τις πολλαπλές κρίσεις μας.

Προκειμένου να εξαλείψουν τους τελευταίους εναπομείναντες μικρούς αγρότες, οι αφηγήσεις που υποστηρίζονται από τις εταιρείες πιέζουν τώρα για την αναγωγή της σύνθετης οικολογικής κατάρρευσης και της κλιματικής αλλαγής σε δυαδικές αφηγήσεις γύρω από το φυτό εναντίον του ζώου, αντί να αντιμετωπίσουν τη μεγαλύτερη κρίση του τρόπου με τον οποίο οι τρέχουσες βιομηχανικές πρακτικές καταστρέφουν τα οικοσυστήματα της Γης.

Σε αυτές τις ψευδείς διχοτομήσεις τα ζώα κατηγορούνται τώρα αντί για τα βιομηχανικά συστήματα στο σύνολό τους, για τον αντίκτυπο του συστήματος διατροφής στο κλίμα και την υγεία.

Αυτό συνέβη με την ασθένεια της βρουκέλλωσης που εξαπλώνεται μέσω των βουβαλιών στην Ιταλία

Μια ασθένεια που προκλήθηκε από τις βιομηχανικές μονάδες CAFO των βουβαλιών, η οποία χρησιμοποιείται τώρα ως δικαιολογία για να προωθηθούν ψευδείς λύσεις για την κλιματική αλλαγή και την έλλειψη τροφίμων.

Οι μικρής κλίμακας κτηνοτρόφοι αναγκάστηκαν να θανατώσουν τα ζώα τους λόγω των ασθενειών που προκλήθηκαν από τη βιομηχανική παραγωγή, καταστρέφοντας ουσιαστικά τα μέσα διαβίωσης των πραγματικών μικρών παραγωγών μοτσαρέλας. 

Εν μέσω αυτής της καταστροφής της πραγματικής τροφής και της πραγματικής διατροφικής κουλτούρας, εταιρείες ψεύτικου φαγητού, όπως η γερμανική νεοφυής εταιρεία Formo, έλαβαν χρηματοδότηση ρεκόρ για την παραγωγή εργαστηριακής ρικότας και μοτσαρέλας.

Επιτρέποντάς τους να επωφεληθούν από την καταστροφή που έχει ήδη προκαλέσει το βιομηχανικό σύστημα.

Η αναπόσπαστη, πολύπλοκη και αλληλένδετη εκτροφή ζώων σε πολλούς παραδοσιακούς πολιτισμούς σε όλο τον κόσμο, τώρα μπαίνει στο ίδιο τσουβάλι με τη βιομηχανική ζωική παραγωγήδιαγράφοντας ουσιαστικά τη σημασία αυτών των παραδοσιακών πολιτισμών που βασίζονται στη γη.

Σε αυτές τις ψευδείς αφηγήσεις για το κλίμα, τα ζώα έχουν επίσης υποβαθμιστεί σε απλά προϊόντα πρωτεϊνών, τα οποία μπορούν απλώς να αντικατασταθούν από πιο αποτελεσματικές τεχνολογίες, όπως τα προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί στο εργαστήριο.

Οι αναγωγικές αφηγήσεις για το κλίμα και οι λανθασμένες λύσεις τους αγνοούν ουσιαστικά τους πολυδιάστατους και ουσιαστικούς ρόλους που μπορούν να διαδραματίσουν τα ζώα σε ποικίλα αγροοικοσυστήματα.

Αγνοούν έτσι εντελώς τη σχέση μας με τη φύση και δημιουργούν ένα ρήγμα που χωρίζει τον άνθρωπο από τη φύση και την τροφή από τη ζωή.

Ενώ είναι γεγονός ότι όλα τα βιομηχανικά συστήματα παραγωγής, είτε για φυτά είτε για ζώα, ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την οικολογική κατάρρευση, τα αγροοικολογικά και τα συστήματα μικρής κλίμακας δεν είναι ένα και το αυτό.

Θα αναζητήσουμε, λοιπόν, σε εκείνους που θεωρούν τη γη, την τροφή και τη ζωή ως εξαγώγιμα, εμπορεύσιμα, κερδοφόρα αντικείμενα για να λύσουμε το πρόβλημα που πηγάζει από τη θεμελιώδη αποσύνδεση με τη Γη και τη Ζωή;

Ή θα κοιτάξουμε προς τους διαχειριστές των γενεών, τους ιθαγενείς που μιλούν για τη γη τους, τον ανεξάρτητο επιστήμονα που εξελίσσει την επιστήμη της αγροοικολογίας και τον προσεκτικό μικρό αγρότη;

Ποιοι είναι αυτοί που μπορούν να μας διδάξουν πώς να φροντίζουμε τη Γη;

Η Σαρδηνία ως παράδειγμα υπό απειλή

Ένα παράδειγμα για το πού μαίνεται αυτή η σύγκρουση είναι το νησί της Σαρδηνίας.

Εδώ και αιώνες οι ανθρώπινοι οικισμοί στη Σαρδηνία χαρακτηρίζονται από την παρουσία βοσκών, οι οποίοι έχουν μια μακρόχρονη παράδοση συνύπαρξης και ενσωμάτωσης μεταξύ των ανθρώπινων κοινοτήτων, των ζώων και του περιβάλλοντος οικοσυστήματος.

Τα ζώα αποτελούσαν ανέκαθεν μέρος της κοινοτικής ζωής, του πολιτισμού και των παραδόσεων, ιδίως σε σχέση με την τροφή και τη γεωργία.

Στο πλαίσιο της Σαρδηνίας, πολλοί ορίζουν τα τοπικά διατροφικά συστήματα ως αγρο-κτηνοτροφικά συστήματα, τονίζοντας την εγγενή ενσωμάτωση της κτηνοτροφίας (π.χ. παραδοσιακή κτηνοτροφία) και των γεωργικών πρακτικών.

Επιπλέον, η Σαρδηνία είναι μια εμβληματική περιοχή έρευνας όσον αφορά τα πολύπλοκα και γνήσια διατροφικά συστήματα στο ιταλικό πλαίσιο.

Η περιοχή έχει τον υψηλότερο αριθμό παραδοσιακών βοσκών και είναι παγκοσμίως γνωστή για την ιστορική γαλακτοκομική της κουλτούρα και την ποικιλομορφία των τροφίμων της.

Τα ζώα είναι στενά συνυφασμένα με τον τοπικό πολιτισμό, τα παραδοσιακά τρόφιμα και την ταυτότητα των νησιών, καθώς πολλοί βοσκοί θεωρούν τους εαυτούς τους θεματοφύλακες της αγροτο-κτηνοτροφικής ιστορίας και παράδοσης των περιοχών τους.

Μέσα από την εργασία και τις πρακτικές τους διατηρούν ζωντανή τη γλώσσα και τα τυπικά συστήματα διατροφής και μεταφέρουν τις γνώσεις τους στις επόμενες γενιές.

Σε αυτά τα συστήματα οι βοσκοί θεωρούν τα ζώα τους μέρος της οικογένειάς τους.

Δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς τα ζώα τους και τα φροντίζουν κάθε μέρα και βλέπουν αυτή τη σχέση ως μια αμοιβαία ανταλλαγή μεταξύ των ανθρώπων, του περιβάλλοντος και των ζώων.

Τα ποιμενικά συστήματα στη Σαρδηνία διατηρούν επίσης υψηλό βαθμό πολυλειτουργικότητας στη γεωργική πρακτική και στην καλλιέργεια της βιοποικιλότητας.

 Οι μικρής κλίμακας βοσκοί ενσωματώνουν διάφορες γεωργικές δραστηριότητες στην εργασία τους, όπως η καλλιέργεια του δικού τους σανού για τα ζώα τους, η καλλιέργεια των δικών τους λαχανικών, η παραγωγή βιολογικού ελαιολάδου, η παραγωγή βιολογικού κρασιού, ενώ πολλοί έχουν μια ποικιλία ζώων και δέντρων, φυτών στα αγροκτήματά τους.

Τα παραδοσιακά συστήματα απαιτούν επίσης την τοπική άγρια βιοποικιλότητα να ευδοκιμεί και να συνυπάρχει με τα ζώα και τη γεωργική δραστηριότητα. Ειδικά καθώς τα ζώα είναι βαθιά ενσωματωμένα και χρησιμοποιούνται για τη διατήρηση των περιθωριακών και άγριων περιοχών.

Για παράδειγμα, τα αιγοπρόβατα που βόσκουν στις ορεινές άγριες περιοχές, όπου ο κίνδυνος πυρκαγιάς στα σημερινά ζεστά καλοκαίρια είναι μεγαλύτερος, βοηθούν στη διατήρηση της ισορροπίας του οικοσυστήματος.

Οι βοσκοί μικρής κλίμακας δεν αποψιλώνουν τα δάση για να δημιουργήσουν χώρο για τις φάρμες τους, αλλά ενσωματώνουν τα ζώα στο άγριο περιβάλλον, φροντίζοντας για τον κίνδυνο υπερβόσκησης μέσω μιας μικρής ποσότητας ζώων για εκτεταμένες περιοχές.

Παρ’ όλα αυτά, τα τελευταία πενήντα χρόνια, μαζί με τις διαδικασίες εκσυγχρονισμού & εκβιομηχάνισης στη γεωργία και την κτηνοτροφία, η βιομηχανία γαλακτοκομικών προϊόντων και κρέατος στη Σαρδηνία έχει αναπτυχθεί σε πρωτοφανείς ρυθμούς, μεταβαίνοντας στην εντατική κτηνοτροφία και στην εξαγωγή τοπικών προϊόντων μεγάλης κλίμακας (γάλα, γαλακτοκομικά προϊόντα και κρέας).

Αντικαθιστώντας τα καλά δομημένα, τοπικά κοινοτικά δίκτυα ανταλλαγής και τις τοπικές οικονομίες τροφίμων, όπου οι βοσκοί παραδοσιακά πωλούσαν τα προϊόντα τους στις τοπικές κοινότητες, συμβάλλοντας στην τοπική οικονομία και παρέχοντας φρέσκα γνήσια τρόφιμα στην περιοχή.

Σε αυτό το πλαίσιο, πολλοί παραδοσιακοί βοσκοί και αγρότες μικρής κλίμακας αγωνίζονται να επιβιώσουν, ενώ πολλοί παραδοσιακοί βοσκοί και ποιμενικές κοινότητες εξαφανίζονται.

Ως εκ τούτου, το πλαίσιο της Σαρδηνίας αποτελεί ένα ζωντανό πεδίο μάχης μεταξύ μικρής κλίμακας, παραδοσιακών, πολυλειτουργικών βοσκών και γεωργών και μεγάλης κλίμακας, βιομηχανοποιημένων γεωργικών εκμεταλλεύσεων και παραγωγών γαλακτοκομικών προϊόντων.

Η εξαφάνιση αυτών των κοινοτήτων σημαίνει πολύ περισσότερα από τη μετάβαση των γεωργών σε άλλες μορφές εργασίας.

Σημαίνει απώλεια βαθιών πολιτιστικών δεσμών, οικεία γνώση της περιοχής της Σαρδηνίας.

Με την εργασία τους να εξαρτάται τόσο πολύ από τους φυσικούς κύκλους και τα άγρια οικοσυστήματα, οι βοσκοί έχουν αποκτήσει μια βαθιά και αρχαία γνώση της περιοχής.

Γνωρίζουν τη γη τους περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον και συνεχίζουν να κατοικούν σε αφιλόξενες περιοχές που διαφορετικά θα είχαν εγκαταλειφθεί. 

Με τις γνώσεις τους είναι σε θέση να παρακολουθούν ενεργά τις αλλαγές στο κλίμα, τη διαθεσιμότητα του νερού και την υγεία των εδαφών.

 Αν χαθεί η αγροτο-κτηνοτροφική παράδοση, χάνεται η πολιτιστική κληρονομιά, η ταυτότητα, η τοπική οικονομία και η ζωντάνια των τοπικών κοινοτήτων στη Σαρδηνία. 

Πραγματική τροφή και ένα κρίσιμο παράδειγμα πραγματικών βιώσιμων πρακτικών που αγνοούνται από τις τρέχουσες μειωτικές λύσεις για την κλιματική αλλαγή.

Τι γίνεται με το Ψεύτικο Φαγητό

Η περίπτωση του ψεύτικου φαγητού είναι εμβληματική, μεταξύ των ψευδών λύσεων που απειλούν τους πολιτισμούς που βασίζονται στη γη και ως συνέπεια της ψευδούς αφήγησης που δεν λαμβάνει υπόψη την τεράστια διαφορά μεταξύ της μεγάλης κλίμακας κτηνοτροφίας στα βιομηχανικά συστήματα τροφίμων και του ρόλου των ζώων στα οικολογικά συστήματα εκτροφής μικρής κλίμακας, όπως αυτά της Σαρδηνίας.

Οι υποστηρικτές της ψεύτικης τροφής ισχυρίζονται ότι παρέχει μια πραγματική λύση για την κλιματική αλλαγή, και την περιβαλλοντική υποβάθμιση, λόγω του ότι δεν χρειάζεται εντατικούς υδάτινους και εδαφικούς πόρους, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζει τις ανησυχίες σχετικά με τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τα ζώα και την καλή διαβίωση των ζώων στην επιτιμημένη βιομηχανία κρέατος.

Ωστόσο, ο πραγματικός σκοπός ΔΕΝ έχει καμμία σχέση με τα ψεύτικα αφηγήματα του “τερματισμού της κλιματικής αλλαγής ή της παγκόσμιας πείνας”.

Οι τεχνολογίες αυτές αντιπροσωπεύουν ένα νέο κύμα της λογικής της κατοχύρωσης πατεντών που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στους σπόρους κατά τη διάρκεια της Πράσινης Επανάστασης.

Με τη δυνατότητα να ελέγχουν πλέον πλήρως ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων, από τη γενετική τροποποίηση αυτών των ψεύτικων τροφίμων, την παραγωγή τους στο εργαστήριο, μέχρι τις αλυσίδες διανομής που ήδη ελέγχονται από τις μεγάλες αγροτικές επιχειρήσεις.

Η Γη και οι μικροί αγρότες δεν θα χρειάζονται πλέον, με εξαίρεση τις μαζικές μονοκαλλιέργειες που ήδη ελέγχονται από τις αγροτικές επιχειρήσεις.

Για να μην αναφέρουμε ότι τα υπερ-επεξεργασμένα “φυτικά” ψεύτικα, συνθετικά τρόφιμα που βασίζονται σε επικίνδυνες τεχνικές καινοτομίες, όπως η συνθετική βιολογία, η χειραγώγηση γονιδίων CRISPR-Cas9 και οι νέοι Γενετικά τροποποιημένοι οργανισμοί (ΓΤΟ).

Αυτές οι τεχνικές περιλαμβάνουν την αναδιαμόρφωση του γενετικού υλικού ενός οργανισμού για τη δημιουργία κάτι εντελώς νέου, που δεν υπάρχει στη φύση.

Ορισμένες εταιρείες επενδύουν επίσης σε κρέας με βάση τα κύτταρα, που καλλιεργείται από πραγματικά ζωικά κύτταρα.

Το αποτέλεσμα είναι μια ολόκληρη σειρά από εργαστηριακά παραγόμενα ψεύτικα κρέατα, αυγά, τυριά και γαλακτοκομικά προϊόντα που κατακλύζουν την αγορά για να αντικαταστήσουν τελικά τα ζωικά προϊόντα και να αλλάξουν τις σύγχρονες δίαιτες.

Τα τρόφιμα αυτά εισέρχονται πλέον γρήγορα στις παγκόσμιες αγορές, καθώς, για παράδειγμα, η κυβέρνηση των ΗΠΑ άνοιξε πρόσφατα την αμερικανική αγορά στο συνθετικό κρέας, δηλώνοντας ότι είναι ασφαλές για την ανθρώπινη υγεία και επιτρέποντας στην καλιφορνέζικη εταιρεία Upside Foods να παράγει εργαστηριακά παραγόμενο κρέας κοτόπουλου.

Οι πρώτες αιτήσεις για έγκριση στην ευρωπαϊκή αγορά θα μπορούσαν να ξεκινήσουν μέχρι φέτος.

Καθώς η αγροδιατροφική βιομηχανία απειλείται από την απάθεια των καταναλωτών, οι μεγάλες εταιρείες που κινδυνεύουν να χάσουν σημαντικά κέρδη προσπαθούν να αξιοποιήσουν μια νέα αγορά περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένων καταναλωτών που αναζητούν εναλλακτικές λύσεις.

Ως εκ τούτου, η προώθηση αυτών των συνθετικών τροφίμων δεν είναι τίποτα περισσότερο από έναν έξυπνο τρόπο επαναπροσανατολισμού των κερδών πίσω στις ίδιες παλιές εταιρείες με την επαναχρησιμοποίηση των καταστροφικών τεχνολογιών της Πράσινης Επανάστασης σε συνδυασμό με νέες βιοτεχνολογίες ως μια καλά συγκαλυμμένη “βιώσιμη εναλλακτική λύση”.

Πολιτισμοί Πραγματικής Διατροφής

Παρόλο που μπορεί να φαίνεται ότι το ζήτημα των ψεύτικων τροφίμων απέχει πολύ από τους καθημερινούς αγώνες που αντιμετωπίζουν οι τσοπάνηδες στη Σαρδηνία, οι τοπικές κοινότητες, οι αγρότες και τα τοπικά κινήματα γνωρίζουν πολύ καλά πώς αποτελεί μια παρούσα και μελλοντική απειλή για την οικονομία τους και έχουν οργανώσει εκδηλώσεις και συζητήσεις, χάρη και στην έντονη εκστρατεία ενημέρωσης που έχουν πραγματοποιήσει σε εθνικό επίπεδο κινήματα της κοινωνίας των πολιτών, μεταξύ των οποίων και η Navdanya International.

Οι μικροί παραγωγοί, οι αγρότες και οι βοσκοί της Σαρδηνίας, είναι πολύ πρόθυμοι να εκδηλώσουν ρητά αυτό που θεωρούν ότι είναι υγιεινή διατροφή.

Για αυτούς, η πραγματική τροφή είναι η τροφή που θα αναγνώριζαν οι πρόγονοί τους.

Τα τρόφιμα που έτρωγαν από αμνημονεύτων χρόνων.

Τρόφιμα που προέρχονται από τη γη τους και τις τοπικές πρακτικές καλλιέργειας.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα καθώς τα τοπικά συστήματα τροφίμων έχουν δημιουργηθεί μέσω καλά δομημένων δικτύων τοπικών κοινοτήτων, δημιουργώντας μια τοπική οικονομία, όπου οι βοσκοί πωλούν τα προϊόντα τους σε τοπικά καταστήματα ή αγορές ή μέσω καλά εδραιωμένων άτυπων δικτύων αλληλεγγύης στις κοινότητές τους, συμβάλλοντας στην τοπική οικονομία και παρέχοντας φρέσκα γνήσια τρόφιμα στην περιοχή.

Αυτό που διακυβεύεται τώρα είναι η εξάλειψη πολιτισμών διατροφής χιλιετιών, οι οποίοι διαχρονικά έχουν δημιουργήσει πολύπλοκες εκφράσεις πολιτισμού, εδάφους και ταυτότητας, όλες συνυφασμένες με τις σχέσεις συν-οφέλους μεταξύ της γεωργικής καλλιέργειας, των ζώων, της άγριας βιοποικιλότητας, των τοπίων και των ανθρώπινων κοινοτήτων.

Πρέπει να δούμε την επανατοποθέτηση των οικονομιών ώστε να είναι τοπικές, κυκλικές και αναγεννητικές, σύμφωνα με τους οικολογικούς ρυθμούς και τα όρια που υποστηρίζουν αυτές τις συμβιωτικές σχέσεις.

Όχι την καταστροφή τους για χάρη του εταιρικού κέρδους και των αναγωγιστικών ιδεωδών.

Η υπεράσπιση της αληθινής τροφής και των αληθινών τροφών/κουλτούρων που βασίζονται στη γη είναι σήμερα πιο σημαντική από ποτέ, καθώς αντιπροσωπεύει επίσης την υπεράσπιση του μικρού αγρότη και την υπεράσπιση της σχέσης μας με την ίδια τη ζωή.

Αυτό σημαίνει να επιστρέψουμε στο μονοπάτι της ζωής που έχει συντηρήσει την ανθρωπότητα επί χιλιετίες, όπου οι κοινότητες και οι πολιτισμοί έχουν συν-εξελιχθεί με τους δικούς τους τρόπους ανάλογα με τα κλίματα, τα εδάφη και τη βιοποικιλότητα, συμβάλλοντας στην ποικιλομορφία των συστημάτων διατροφής και γεωργίας, συνυφαίνοντας συμβιωτικά τη βιοποικιλότητα και την πολιτιστική ποικιλομορφία.

© Navdanya International

Δικτυογραφία:

The Attempted Destruction of Land-based Cultures

https://truthcomestolight.com/the-attempted-destruction-of-land-based-cultures/

https://apollodoros.substack.com/p/1cc

 

Μοιραστείτε το!

2 comments to Η Επιχειρούμενη Καταστροφή των Πολιτισμών που Βασίζονται στην Αγροτοκτηνοτροφία

  • Το Παράθυρο Overton και πώς σε ένα νέο “άνοιγμα” μπορεί η παιδοφιλία και ο κανιβαλισμός να γίνουν ιδέες αποδεκτές
    04/03/2024
    • Τι είναι ακριβώς το Παράθυρο Overton;
    • Μπορούν μια μέρα ακραίες καταστάσεις όπως παιδοφιλία και κανιβαλισμός να γίνουν αποδεκτές από την κοινωνία;
    • Υπάρχει διεθνής νόμος που να απαγορεύει τον κανιβαλισμό;
    Αυτά κι άλλα πολλά ερωτήματα κι απαντήματα θα τα διαβάσετε στο άρθρο της Γιάννας Μυράτ, στο zougla.gr

    https://antimedia.gr/to-parathyro-overton-kai-pos-se-ena-neo-anoigma-borei-i-paidofilia-kai-o-kanivalismos-na-ginoun-idees-apodektes/

    Όταν ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης ήταν πρωθυπουργός της Ελλάδας, ουδείς θα μπορούσε να διανοηθεί ότι στη χώρα μας θα ψηφιζόταν νόμος που θα επέτρεπε να παντρεύονται ομόφυλα ζευγάρια. Τριάντα χρόνια μετά, ο γιος του Κυριάκος Μητσοτάκης, έφερε τον νόμο στη Βουλή προς ψήφιση κι αυτός εγκρίθηκε.
    Αυτό σημαίνει ότι το Παράθυρο Overton “άνοιξε” περισσότερο, ή ακόμα μετακινήθηκε, προκειμένου να συμπεριλάβουν πολιτικοί και νομοθέτες μια ιδέα που μέχρι πριν μερικά χρόνια ήταν μη κοινωνικά αποδεκτή.
    ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
    Τι είναι ακριβώς το Παράθυρο Overton; Το παράθυρο του Overton είναι το εύρος των πολιτικών που γίνονται αποδεκτές από τον κύριο πληθυσμό σε μια δεδομένη στιγμή. Ο όρος πήρε το όνομά του από τον Αμερικανό αναλυτή πολιτικής Joseph Overton, του οποίου η θεωρία έλεγε ότι μια πολιτική πρόταση μπορεί να γίνει αποδεκτή από τον κόσμο, μόνο αν βρίσκεται εντός πλαισίου του παράθυρου, και όχι εκτός αυτού.
    Σύμφωνα με τον Overton, το παράθυρο πλαισιώνει το φάσμα των προτάσεων ενός πολιτικού, χωρίς να βάλει σε κίνδυνο την δική του υπόσταση, για να κερδίσει ή να διατηρήσει τα δημόσια αξιώματα του ανάλογα με το κλίμα της κοινής γνώμης της εκάστοτε εποχής.
    Αυτός είναι ο επίσημος ορισμός. Όμως… κότα-αυγό ή αυγό-κότα; Αυτό είναι το βασικό ερώτημα που τίθεται, το πώς διαμορφώνεται η κοινή γνώμη στην εκάστοτε εποχή; Όντως οι πολιτικοί προτείνουν ιδέες βάσει του ήδη διαμορφωμένου κλίματος, ή μήπως κάθε φορά ανοίγουν όλο και λίγο περισσότερο το παράθυρο Overton, τόσο όσο να μην υποστούν πολιτική βλάβη, για να περάσουν τις απόψεις τους, ή εκείνες που τους υπαγορεύουν τα κέντρα παγκόσμιας διακυβέρνησης;
    ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
    Ας δούμε μερικά παραδείγματα: Πριν τις επιθέσεις της 11ης Σεπτέμβρη, θα ήταν αδιανόητο για τις κυβερνήσεις των ΗΠΑ κι όλου του κόσμου να μας “τραγουδήσουν”, «Κάμερες, κάμερες παντού, και τα μυαλά στις κάμερες, του ανύποπτου κοινού…» Τώρα το τραγουδούν, και μάλιστα δυνατά και φάλτσα, κι εμπίπτει στον άλλο κανόνα κοινωνικής μηχανικής, “Μην αφήνεις ποτέ μια καλή κρίση να πάει χαμένη”.
    Άλλο παράδειγμα είναι η Συμφωνία των Πρεσπών που “έφαγε” τον ΣΥΡΙΖΑ, μαζί με κάτι ΟΧΙ που έγιναν ΝΑΙ, κι ο κόσμος ποτέ δεν συγχώρεσε τέτοια ανοίγματα του παράθυρου Overton. Τώρα το επόμενο άνοιγμα με την επιλογή Κασσελάκη, τα παίζει όλα για όλα, το δε timing να περάσει αυτή την χρονική περίοδο το νομοσχέδιο για τους γάμους των ομόφυλων το αφήνω απλά στην κρίση του αναγνώστη, και… στον “συνωμοσιολογικό” δείκτη του καθενός.
    Πάμε τώρα στο δια ταύτα: Τα τελευταία “ταμπού” που απομένουν στην παγκόσμια κοινωνία, είναι η παιδοφιλία/παιδεραστία και ο κανιβαλισμός.
    Αν επισκεφθείτε την βικιπαιδεία θα διαβάσετε: Ως παιδοφιλία αναφέρεται μία μορφή ψυχικής ασθένειας. Τελεία. Κάποτε το “παράθυρο Overton” την θεωρούσε έγκλημα. Τα τελευταία χρόνια, έχει γίνει ψυχική ασθένεια, την κατατάσσουν στη λίστα των παραφιλικών διαταραχών, την ξεχωρίζουν από την παιδεραστία στην οποία βάζουν ηλικιακά όρια και “απαιτούμενη συναίνεση” – η κάθε χώρα ξεχωριστά.
    Κι αν το παράθυρο Overton ακόμα όλα αυτά τα διατηρεί εκτός πλαισίου, βλέπουμε ολοένα να τρίζουν τα μάνταλα του παράθυρου προς τα έξω. Βλέπουμε μεγαλύτερες ποινές σε κακοποιητές ζώων, παρά παιδιών. Βλέπουμε μια παιδόφιλη και παιδεράστρια γυναίκα να γίνεται η Πρώτη Κυρία στη Γαλλία. Βλέπουμε να “αυτοκτονεί” ο καταδικασμένος Έπσταϊν κάτω από περίεργες συνθήκες πριν αποκαλύψει ηχηρά ονόματα. Βλέπουμε η Μαίρη Πόππινς και το Όσα Παίρνει ο Άνεμος να χαρακτηρίζονται ως μη “πολιτικά ορθά” βιβλία και ταινίες, αλλά όχι η Λολίτα που ακόμα θεωρείται “αριστούργημα”. Βλέπουμε να καταχειροκροτείται η ταινία Poor Things, παρότι η ηρωίδα ντύνεται και συμπεριφέρεται ως παιδούλα.
    Βλέπουμε επίσης ένα debate παιδεραστών -κυρίως στο εξωτερικό- που ισχυρίζονται ότι… “έτσι γεννηθήκαμε, και τι να κάνουμε τώρα;” να υποστηρίζεται από νομοθέτες και επιστήμονες.
    Και βλέπουμε έναν Μπιλ Γκέιτς, που τον χώρισε η γυναίκα του όταν έμαθε για την σχέση του με τον παιδόφιλο και διακινητή ανηλίκων Έπσταϊν να συνεχίζει να εμφανίζεται στα διεθνή ΜΜΕ και να μας λέει πώς θα μας σώσει από τις πανδημίες, την πείνα και την κλιματική αλλαγή. Όλα καλά στον πλανήτη Γη και το παράθυρο του Overton.
    Όσο για τον κανιβαλισμό, για ψάξτε το λίγο. Δεν υπάρχει παγκόσμιος νόμος που να τον απαγορεύει. Δεν υπάρχει επίσημη κατακραυγή από τον ΟΗΕ. Τι απαγορεύεται; Ο φόνος προκειμένου να ακολουθήσει κανιβαλισμός και η προσβολή μνήμης νεκρού. Κατά τα άλλα, παίζουν ρόλο οι συνθήκες που έγινε η πράξη, γι’ αυτό και οι επιζώντες του αεροπορικού δυστυχήματος στις 13 Οκτωβρίου 1972, που έφαγαν του συνεπιβάτες και φίλους τους, όχι μόνο δεν καταδικάστηκαν ποτέ, αλλά πρόσφατα έγιναν και ταινία στο Netflix, «Society of the Snow».
    Στην ταινία παρουσιάζονται οι ίδιοι, με προσωπικές μαρτυρίες που μας “εξηγούν” όχι μόνο πως πάρθηκε η απόφαση, αλλά και ποιος θα ήταν ο πρώτος που θα φαγωθεί: Ο πιλότος γιατί δεν χειρίστηκε σωστά το αεροπλάνο. Συνειδητά, κι εκδικητικά θα έλεγε κανείς, όπως ο Χάνιμπαλ έφαγε τον φλαουτίστα επειδή του ξέφυγαν κάποιες νότες.
    Και ποιοί είμαστε εμείς που θα τους κρίνουμε, από τη στιγμή που δεν είμαστε στα παπούτσια τους; Εμείς, όχι. Οι πεινασμένοι της Γάζας, μπορούν να τους κρίνουν, που δεν τρώγονται μεταξύ τους, και οι πεινασμένοι της Αφρικής που δεν είναι κανίβαλοι, όπως ελάχιστες φυλές και στο παρελθόν.
    Θα σας συμβούλευα, λοιπόν, να πάτε και πάλι μια βόλτα στο αγγλόφωνο Wikipedia ‘Human cannibalism’, αλλά… να πάρετε πρώτα υπογλώσσιο.Ξεχωρίζει τον κανιβαλισμό σε διαφορετικές μορφές, ο ένας και πάλι είναι “ψυχική διαταραχή”, αλλά άλλος θεωρείται “επιβίωση”. Τον ορίζει μάλιστα ως “ανθρώπινο” χωριστά από το λήμμα για τον κανιβαλισμό των άλλων ζώων, στο οποίο μάλιστα τονίζονται και τα “περιβαλλοντικά οφέλη”. Θέμα χρόνου είναι αυτά τα οφέλη να μεταπηδήσουν και στο λήμμα του ανθρώπινου κανιβαλισμού, ειδικά όταν μας έχουν πρήξει με το θέμα κατανάλωσης κρέατος και πόσο βλαβερές είναι οι αγελάδες για τον πλανήτη.
    Το Παράθυρο Overton, ανοίγει και κλείνει, πάει δεξιά ή αριστερά, ανάλογα με τις εκάστοτε επιθυμίες της παγκόσμιας ελίτ. ΜΜΕ, βιομηχανία θεάματος, εκπαίδευση, ελεγχόμενες οργανώσεις και “εξέχουσες προσωπικότητες”, παίζουν ιδιαίτερο ρόλο στη διαμόρφωση της γνώμης του κοινού, που ολοένα βρίσκεται εκτεθειμένο στον παγωμένο αέρα που μπάζει το παράθυρο, και καλείται να το κλείσει αποφασιστικά στα μούτρα εκείνων που θέλουν να ορίζουν το άνοιγμα, και να θέσει το δικό του πλαίσιο.
    Θέμα αξιοπρέπειας, αυτοσεβασμού, αλλά κι επιβίωσης πλέον…
    * Η φωτογραφία των πουλιών είναι του Κρητικού φωτογράφου Μανώλη Τσαντάκη

    https://www.zougla.gr/apopseis/to-parathyro-overton-kai-pos-se-ena-neo-anoigma-borei-i-paidofilia-kai-o-kanivalismos-na-ginoun-idees-apodektes/

    Ο διάσημος Ρώσος σκηνοθέτης Νικήτα Μιχαλκώβ εξηγεί πως με το «παράθυρο του Overton» μια αρχικά απαράδεκτη ιδέα, την κάνεις κοινωνικά αποδεκτή (βίντεο)
    18/06/2023
    Το παράθυρο Overton πήρε το όνομα του από το άτομο που ανέπτυξε την ιδέα τον Joseph Overton, γεννήθηκε το 1960 και πέθανε το 2003 σε αεροπορικό δυστύχημα. Ο Joseph Overton Διετέλεσε αντιπρόεδρος του μεγαλύτερου Ινστιτούτου Πολιτικής Έρευνας στις Ηνωμένες Πολιτείες, του Κέντρου Δημόσιας Πολιτικής Mackinac, που βρίσκεται στο Μίτσιγκαν.
    Ο Overton χρησιμοποίησε τη μετακίνηση του παραθύρου για να εξηγήσει την ιδέα, πως μπορούμε μέσα σε ένα στενό και καλά καθορισμένο χώρο, να δούμε κάποια πράγματα και κάποια όχι. Αυτό είναι μια θεωρεία που εξηγεί την δομή που κατασκευάζεται σκόπιμα και στρατηγικά από κάποιον για να κάνει προπαγάνδα.
    Για παράδειγμα, δεν είναι το ίδιο να βάλουμε ένα παράθυρο με θέα στη θάλασσα, με το να το βάλουμε με θέα στην εσωτερική αυλή. Όποιος το χτίζει και το τοποθετεί σε ένα μέρος, το κάνει με συγκεκριμένη πρόθεση.
    Στην περίπτωση της δημόσιας τάξης και των απόψεων των ανθρώπων σχετικά με αυτήν, οι άνθρωποι που κατασκευάζουν το παράθυρο είναι οι ομάδες που έχουν ένα ορισμένο επίπεδο εξουσίας και πολιτικό έλεγχο. Δηλαδή, αυτές οι ομάδες κατασκευάζουν και μετακινούν τα παράθυρα μέσω των οποίων παρατηρούμε ότι συμβαίνει γύρω μας.
    Για παράδειγμα θα μπορούσαμε να παρουσιάσουμε μια ιδέα που, αν και αρχικά φαίνεται απαράδεκτη, μπορεί να υπερασπιστεί και να πλαισιωθεί έτσι ώστε να γίνει σταδιακά μια ιδέα που έστω μπορεί να συζητηθεί. Η γνώμη εκείνων που επηρεάζονται ή ενδιαφέρονται για αυτή την ιδέα μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσα στα περιθώρια του παραθύρου και στα συμφέροντα ορισμένων πολιτικών ομάδων.
    Αυτές οι πολιτικές μπορούν να παρουσιαστούν σε ένα περισσότερο ή λιγότερο στενό εύρος, ανάλογα με το πόσο ποικίλλει η γνώμη της κάθε κοινωνίας. Κατά γενικό κανόνα, το σχήμα του παραθύρου κάνει όσους πιστεύουν σε ορισμένες ιδεολογικές τάσεις να δίνουν προσοχή μόνο σε αυτές τις ιδέες και να αγνοούν ή να υποβαθμίζουν τη σημασία των αντιτιθέμενων.
    Κατ ‘αρχήν, κάτι που φαίνεται αδύνατο η κοινωνία να το δεχθεί επειδή αποτελεί ταμπού. Σταδιακά, η θεωρία παραθύρων του Overton υποστηρίζει ότι αυτό μπορεί να συμβεί στα πάντα. Για να δούμε ποια είναι τα διαφορετικά στάδια του παραθύρου Overton, θα επικεντρωθούμε σε ένα συγκεκριμένο ταμπού, για παράδειγμα τον κανιβαλισμό.
    Ο διάσημος Ρώσος σκηνοθέτης Νικήτα Μιχαλκώβ (Nikita Mikhalkov), σε ένα βίντεο απο το 2014, εξηγεί με το καλύτερο τρόπο πως λειτουργεί το «παράθυρο του Overton». Πως μια ιδέα που δεν είναι καθόλου αποδεκτή απο την κοινωνία (πχ ο κανιβαλισμός), την παρουσιάζεις με τρόπο ώστε να γίνει σταδιακά μια ιδέα που έστω μπορεί να συζητηθεί.
    Δείτε το βίντεο μεταφρασμένο στα ελληνικά απο την Ξένια Στεφανίδου και κάντε εγγραφή στο νέο κανάλι του youtube anazitiseis.gr

    Δείτε το βίντεο

    Ο διάσημος Ρώσος σκηνοθέτης Νικήτα Μιχαλκώβ εξηγεί με τον καλύτερο τρόπο το «παράθυρο του Overton».

    18 Ιουν 2023

    Μετάφραση Ξένια Στεφανίδου. Δείτε περισσότερα https://anazitiseis.gr/o-diasimos-ros
    Με ποιο τρόπο μπορείς να πάρεις μια φαινομενικά απαράδεκτη ιδέα και να την κάνεις κοινωνικά αποδεκτή, σαν παράδειγμα χρησιμοποιεί τον κανιβαλισμό.

    https://www.youtube.com/watch?v=JYicxbelybM

    https://anazitiseis.gr/o-diasimos-rosos-skinothetis-nikita-michalkov-exigei-pos-me-to-parathyro-tou-overton-mia-archika-aparadekti-idea-tin-kaneis-koinonika-apodekti-vinteo/

    Παράθυρο Του Overton – Πως το Αποτρόπαιο γίνεται Αποδεκτό από την Κοινή Γνώμη.

    15 Μαρ 2024

    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ

    https://www.youtube.com/watch?v=hwdX0Yg78a8&t=341s

    Το παράθυρο του Overton – Όβερτον

    18 Φεβ 2024

    Οι Ανοιχτές προκλήσεις των Κοινωνιών σε Γεωπολιτική/Γεωοικονομία/ Επιστήμη/Πολιτική & Ταυτότητα – Αντιθέσεις ΚΡΗΤΗ TV • Οι Ανοιχτές προκλήσεις των Κοινωνιών …

    https://www.youtube.com/watch?v=4gLBlm4GCos

    Οι Ανοιχτές προκλήσεις των Κοινωνιών σε Γεωπολιτική/Γεωοικονομία/ Επιστήμη/Πολιτική &Ταυτότητα

    3 Φεβ 2024

    #krititvnadeis #antitheseis #podcasts

    Στις “Αντιθέσεις” μια μεγάλη συζήτηση
    για την Επιστήμη και την ” Επιστημονοσύνη” στον 21ο αιώνα
    με τις ανοιχτές τεχνολογικές προκλήσεις
    και τις λεγόμενες ομογενοποιημένες μετα-κοινωνίες ,
    στο καιρό των τεκτονικών γεωπολιτικών μετασχηματισμών
    και των μεγάλων προκλήσεων
    στην Επιστήμη, την Πολιτική, την Οικονομία, τις Κοινωνίες
    και την μετάβαση στην εποχή των “μεγάλων αβεβαιοτήτων”. –

    Το κρίσιμο στοίχημα για τις κοινωνίες για το άλμα προς τα μπρος ή τον μονόδρομο ελέγχου και δυστοπίας.

    Ο Καθηγητής Κλινικής Φαρμακολογίας Δημήτρης Κούβελας,
    άλλοτε εκπρόσωπος της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκός Οργανισμό Φαρμάκων(E.M.A.) επικεφαλής της Κίνησης “Πνοή Δημοκρατίας” …

    Σε μια συνέντευξη από την Δημόσια Υγεία και την νέα κανονικότητα από την διαχείριση της πανδημίας, στις μέρες μας με την μοντελοποίηση των κοινωνιών και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ζωής και της καθημερινότητας, μέχρι τις νέες πραγματικότητες στη πολιτική, την οικονομία, την επιστήμη και την γεωπολιτική.

    Στην εκπομπή παρεμβαίνει ο Ρούντι Ρινάλντι,
    θεωρητικός στην κοινωνικο-πολιτική ανάλυση ,
    εκδότης και διευθυντής σύνταξης της εφημερίδας ” Δρόμος της Αριστεράς” –

    Η μεγάλη συζήτηση και οι μεγάλες αποσιωπήσεις στο κόσμο των φαρμάκων και των εμβολίων, η επιστημονική συζήτηση που δεν γίνεται και που γίνεται, ο ρόλος των επιστημόνων και της διανόησης στις πολιτικές δημόσιας υγείας και παιδείας –

    Η Δημοκρατία και το θολό τοπίο της διάκρισης εξουσιών, τα συλλογικά αιτήματα των κοινωνιών, η ατζέντα των ατομικών έως ιδιωτικών δικαιωμάτων ,

    η Ελευθερία και η περίφημη συζητήση της Αντι-Γνώσης

    στην εποχή της “Ελευθερίας των Αγορών ” –

    Τι υποδηλώνει ως “κορυφή του παγόβουνου”

    η πανευρωπαϊκή κινητοποίηση των αγροτών

    σε πλήρη συσχέτιση με την ενεργειακή μετάβαση

    ή την οικονομική μετάβαση αναδιανομής του πλούτου σε υπερεθνικές ελίτ ;

    – Ο χώρος χωρίς χώρα και η Ελλάδα

    μπροστά στις προκλήσεις ,

    γεωπολιτικά, παραγωγικά, τεχνολογικά και κοινωνικά

    στον καιρό της σύγχυσης των διαφορετικών χαρακτηριστικών

    και της ταυτοτικής αποτύπωσης.

    “ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ” με τον Γιώργο Σαχίνη 📺 Στην ΚΡΗΤΗ TV

    https://www.youtube.com/watch?v=GUvHW-kab8A&t=1221s

    Παράθυρο Του Overton

    https://www.google.com/search?client=opera&q=Παράθυρο+Του+Overton&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#ip=1

  • GLOBAL CATASTROPHE (ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ) TRAILER#1

    16 Μαρ 2024
    Ancient traditions and petroglyphs around the world show that Earth was hit by space-borne, destructive super-storms and comet passes such as that mentioned in the myth of Phaethon. Is there an actual danger of a global blackout and the possibility that humanity will experience massive catastrophes, such as those described in ancient texts?An exciting production exclusively from Βisaltis! Coming soon-SUBSCRIBE : / @bisaltis

    Αρχαίες παραδόσεις και βραχογραφίες σε ολόκληρο τον κόσμο δείχνουν ότι η Γη είχε πληγεί από διαστημικές, καταστροφικές υπερ-καταιγίδες και πέρασμα κομητών όπως αυτή που αναφέρεται στον μύθο του Φαέθοντα .

    Υπάρχει άραγε σήμερα πραγματικός κίνδυνος παγκόσμιου μπλακάουτ και ενδεχόμενο να ζήσει η ανθρωπότητα τεράστιες καταστροφές, όπως αυτές που περιγράφονται σε αρχαία κείμενα;

    Μπορούμε σήμερα να αποτρέψουμε αυτές τις απειλές;

    Μια συναρπαστική παραγωγή αποκλειστικά από το Βισάλτης!

    https://www.youtube.com/watch?v=uuDqLThwyAg&pp=wgIGCgQQAhgB

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>