«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Πώς να ανοίξετε ένα μυαλό: Πώς μπορούμε να «ξυπνήσουμε τους ανθρώπους» για τους κινδύνους του Covid Jab

Με ρωτούν συχνά οι φίλοι και οι γνωστοί μου σε αυτό που τώρα αποκαλώ «Αντίσταση» – εκείνοι που, όπως εγώ, αγωνίζονται για κάποια κοινή λογική σχετικά με την ανθρώπινη ελευθερία και την πρακτική της ιατρικής κατά τη διάρκεια του Πολέμου της Corona στην Εποχή του Covid – πώς μπορεί να «ξυπνήσει τους ανθρώπους». 

Πώς μπορούμε να κάνουμε τους συναδέλφους της Νέας Ζηλανδίας να αναγνωρίσουν ότι το τρύπημα του Covid που μας έχει πιέσει είναι πραγματικά επικίνδυνο και περιττό, πώς μπορούμε να τους κάνουμε να καταλάβουν ότι η κάλυψη και η αντικοινωνική απόσταση είναι εργαλεία ελέγχου, πώς μπορούμε να τους κάνουμε Καταλαβαίνετε ότι το σύστημα «vax apartheid» που επικράτησε, βάσει της λεγόμενης νομοθεσίας έκτακτης ανάγκης Covid, ήταν και ανήθικο και αβάσιμο ως προς τον ορθολογισμό.

Είναι μια καλή ερώτηση. Ξέρω από τη δουλειά μου ως ψυχαναλυτής ότι το να λέω σε κάποιον απλώς τι να σκεφτεί ή τι να κάνει ποτέ δεν έκανε καλό. Ω, περιστασιακά μια ισχυρή οδηγία μπορεί να πείσει κάποιον στιγμιαία, αλλά μακροπρόθεσμα η διορατικότητα και ο προβληματισμός και η κριτική σκέψη είναι τρόποι που πρέπει να χρησιμοποιούνται αυτόνομα. Λέγαμε συχνά, στο επάγγελμά μου, ότι στόχος της ανάλυσης ήταν η αυτοανάλυση, και έτσι είναι. Τα ανθρώπινα όντα έχουν ευθύνες και έχουν επιλογές, και μπορούν πράγματι να καταργήσουν τέτοιες ευθύνες και επιλογές όταν, για παράδειγμα, ένα αξιόπιστο κράτος, μέσω των κυρίαρχων φερέφωνων προπαγάνδας των μέσων ενημέρωσης, εκδίδει ένα υπόταγμα. αλλά αυτού του είδους η άκριτη υποταγή δύσκολα αξίζει έναν άνθρωπο που επιδιώκει κάθε είδους ελευθερία.

Επιπλέον, ανακάλυψα ότι οι άνθρωποι που, πίστευα, ήταν αρκετά λογικοί και έξυπνοι –μερικοί από τους οποίους ήταν στενοί φίλοι για πολλές δεκαετίες– συμπεριφέρονταν, όταν επρόκειτο για όλα τα πράγματα Covid, σαν μια κλειστή πόρτα.

Ένας πολύ αγαπητός φίλος με «χώρισε» πριν από περίπου οκτώ μήνες, όταν διαπίστωσε ότι οι θέσεις μου σχετικά με τη φυσική ανοσία, την έγκαιρη θεραπεία, το δικαίωμα συνάθροισης και άσκησης ελευθερίας κ.λπ. ήταν υπερβολικές. «Έχεις περάσει στη σκοτεινή πλευρά», είπε, «δεν μπορώ ποτέ να σου μιλήσω ξανά». Την περασμένη εβδομάδα, αυτός ο φίλος με φώναξε, ελαφρώς αδιάφορος, και είχαμε μια προσέγγιση, και του είπα ότι πίστευα ότι η φιλία μας πρέπει να υπερβαίνει τις διαφορές απόψεων, δεδομένων των στενών αλληλένδετων δεσμών μεταξύ των οικογενειών μας εδώ και τέσσερις δεκαετίες, και του είπα επιπλέον ότι Ήμουν το ίδιο άτομο που ήμουν όταν γίναμε για πρώτη φορά φίλοι: ένας «συνταγματολόγος» – που σημαίνει ότι θεωρούσα τη Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας και το Σύνταγμα και τη Διακήρυξη των Δικαιωμάτων ως εξαιρετικά πολιτικά έγγραφα λόγω της αναγνώρισής τους ότι η ζωή, η ελευθερία και η επιδίωξη Η ευτυχία ήταν θεμελιώδης.

Το δεύτερο σημείο τράβηξε την προσοχή του, αν και μεθυσμένος μπορεί να ήταν, γιατί ξέρω ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι εθισμένος σε αυτά τα μέσα. Κάθε φορά που τον επισκέφτηκα στο ευρύχωρο ράντσο-σπίτι του στα νοτιοδυτικά, η Μεγάλη οθόνη ήταν ανοιχτή από την αυγή μέχρι τα μεσάνυχτα: ABC, CNN, CBS, MSNBC et al. Και συνειδητοποίησα ξεκάθαρα ότι η πραγματικότητά του ήταν η «πραγματικότητα» που του είχαν τροφοδοτηθεί εδώ και πολλά πολλά χρόνια.

Όχι, δεν είναι ψυχωτικός και όχι, δεν ανήκει σε κανένα «σχηματισμό»: έχει απλώς εμπιστευτεί πλήρως τις αξιότιμες επικοινωνιακές αρχές του, τόσο πολύ που θα ήταν αδιανόητο να παρεκκλίνει έστω και λίγο από το μήνυμά τους. .

Ίσως η δύναμη των δεσμών φιλίας του μαζί μου θα μπορούσε να του επιτρέψει να διασκεδάσει μια διαφορετική προοπτική, με την πάροδο του χρόνου, αλλά μέχρι στιγμής αυτό δεν συνέβη, σίγουρα όχι εφόσον η συνεχιζόμενη πραγματικότητά του απλώς αντικατοπτρίζει αυτό που ήταν αυτοί οι τεράστιοι πατερναλιστές φίλοι των μέσων ενημέρωσης απεικονίζοντάς του για lockdown, μάσκες, τρυπήματα, για την απαίτηση να παραιτηθεί από αναφαίρετα δικαιώματα και, κυρίως, για τον φόβο.

Η εκστρατεία για να φοβηθούν όλοι ήταν εξαιρετικά επιτυχημένη, πρέπει να παραδεχτεί κανείς. Και κάνοντάς το αυτό επέτρεψε να χαράξουμε ένα ορισμένο είδος γραμμής, μια γραμμή μεταξύ εκείνων που επιθυμούν ασφάλεια και εκείνων που επιθυμούν να ζήσουν. Ο Covid, στα δυόμισι χρόνια του Πολέμου της Corona, μας χώρισε πολύ ξεκάθαρα. Όσοι έχουν αντισταθεί στο τραγούδι των Σειρήνων της Πολιτείας είναι σχετικά λίγοι, αν και τώρα αυξάνονται σε αριθμό. Εκείνοι που έχουν καταπιεί τη Μεγάλη Απάτη είναι πιο επίσημα ενωμένοι, ενισχύονται στον αριθμό τους από τον φόβο, είναι κλεισμένοι σε συζητήσεις και σκληροί απέναντι στα βάσανα όσων διαφέρουν. Εδώ στη Νέα Ζηλανδία αγκάλιασαν πρόθυμα το σύστημα του απαρτχάιντ που δημιούργησε μια κοινωνία δύο επιπέδων: τους μαχαιρωμένους και τους αιχμάλωτους. Αν οι αδικοχαμένοι έχαναν τη δουλειά τους, αν οι απαθείς δεν μπορούσαν να κουρευτούν ή να πάνε σε γυμναστήριο ή θέατρο, αυτή ήταν η «επιλογή» τους.

Ο πολύ κακοποιημένος και πολύ παρεξηγημένος Φρόιντ έγραψε, στο Group Psychology and the Analysis of the Ego , ότι « σε μια ομάδα το άτομο φέρεται κάτω από συνθήκες που του επιτρέπουν να αποβάλει την καταστολή των ασυνείδητων ενστικτωδών παρορμήσεων του. Τα φαινομενικά νέα χαρακτηριστικά που στη συνέχεια εμφανίζει είναι στην πραγματικότητα οι εκδηλώσεις αυτού του ασυνείδητου, στο οποίο ό,τι είναι κακό στον ανθρώπινο νου περιέχεται ως προδιάθεση. 

Ναι, πρέπει να αναγνωρίσουμε την παρουσία και τη δυνατότητα του κακού σε όλους μας, και πρέπει επίσης να αναγνωρίσουμε τον εγωισμό ατόμων που, για να σώσουν το δέρμα τους, έχουν παραιτηθεί από τις αρχές τους και πρόδωσαν τον εαυτό τους.

Αναφέρομαι εδώ στη συντριπτική πλειονότητα των γιατρών που από φόβο και εγωισμό απέτυχαν να είναι πραγματικοί γιατροί όταν παραιτήθηκαν από το καθήκον τους στον όρκο του Ιπποκράτη, την ενημερωμένη συγκατάθεση και την εξατομικευμένη ιατρική θεραπεία.

Ναι, καταλαβαίνω, θα είχαν δεχθεί επίθεση από ένα διεφθαρμένο Ιατρικό Συμβούλιο ( υπό τον αντίχειρα της Ομοσπονδίας Κρατικών Ιατρικών Συμβουλίων ) και του Υπουργείου Υγείας. ναι, θα τους είχαν ανασταλεί οι άδειες ασκήσεως επαγγέλματος. ναι, θα είχαν απολυθεί από τις δουλειές τους επειδή ασκούσαν κοινή λογική και το δικαίωμά τους να επιλέγουν τι θα επιτρέψουν στο σώμα τους – τουλάχιστον αρχικά.

Φανταστείτε όμως αν απλώς σηκώθηκαν μαζικάγια αυτό που ήταν σωστό. Θα τολμούσε μια ολοκληρωτική κυβέρνηση να μας διώξει όλους; Θα προσπαθούσε ακόμη και μια οργάνωση κουίσλινγκ όπως το Ιατρικό Συμβούλιο να ερευνήσει χιλιάδες αντί για δεκάδες γιατρούς που μίλησαν; Θα επέμενε ο Πρωθυπουργός της Νέας Ζηλανδίας σε μια γλυκιά συμφωνία με μια ανυπόληπτη και αδίστακτη φαρμακευτική στολή όπως η Pfizer και θα είχε καταστείλει φθηνές και αποτελεσματικές θεραπείες για μια πλαστογραφημένη ασθένεια; Θα είχε η κυβέρνηση το θράσος να ΜΗΝ εξουσιοδοτήσει αυτοψίες για όσους πέθαναν αφού έλαβαν το τρύπημα και ΜΗΝ να λογοδοτήσει και να διερευνήσει πλήρως τα ανεπιθύμητα συμβάντα; Θα επιτρεπόταν, στην πραγματικότητα, όλο αυτό το κατασκευασμένο σενάριο εφιάλτη να εκτυλιχθεί όπως έχει, με την ταυτόχρονη καταστροφή βιοποριστικών μέσων, επιχειρήσεων και κοινωνικού ιστού;

Όσον αφορά το άνοιγμα των πεισματικά κλειστών μυαλών του Covid, νομίζω ότι υπάρχουν δύο κλειδιά.

  • Για να δείξουν, με παράδειγμα , ότι ο φόβος που υποθέτουν και τους επιτέθηκαν για να πιστέψουν είναι αβάσιμος. Καμία ομιλία, συλλογισμός, διαλέξεις, υπαγόρευση, κακομεταχείριση ή πειθώ δεν θα μπορέσει να επιτύχει τίποτα σε σύγκριση με μια ζωντανή επίδειξη ήρεμης αφοβίας.

  • Για να ενθαρρύνει, από τη στιγμή που έχει δημιουργηθεί μια στάση αμφισβήτησης, η απόρριψη των κυρίαρχων πηγών μέσων ενημέρωσης. Στην τεράστια πολλαπλασιαστική αποκεντρωμένη σφαίρα του Διαδικτύου μπορεί κανείς περιστασιακά να χάσει το δρόμο του, αλλά είναι πολύ πιο πιθανό να φτάσει στην αλήθεια.

Ο Πόλεμος της Κορώνας είναι ένα μέσο για ένα ακόμη μεγαλύτερο και πιο τρομακτικό τέλος, όπως πολλοί από εμάς γνωρίζουμε, με περιορισμούς στην Κλιματική Αλλαγή και Ψηφιακές ταυτότητες και Ολική επιτήρηση στον κοντινό ορίζοντα, εάν υλοποιηθεί η Νέα Παγκόσμια Τάξη του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ. Και θα γίνει αντιληπτό εάν τα άτομα πουλήσουν τα εκ γενετής δικαιώματά τους για ένα μπολ ποτάτζ. Πολλοί ακολουθούν αφελώς και χωρίς σκέψη τις οδηγίες του κράτους. αλλά και πολλοί ξέρουν καλύτερα και πηγαίνουν μαζί γιατί είναι και εγωιστές και φοβούνται.

Μου αρέσει να πιστεύω ότι το καλό μέσα μας υπερτερεί της τάσης προς το κακό και ότι ο εγωισμός του Covidian που ήταν τόσο εμφανής τρέφεται περισσότερο από τον φόβο. Αν συμβαίνει αυτό, έχουμε μια ευκαιρία μάχης.

*

Σημείωση για τους αναγνώστες: Κάντε κλικ στα κουμπιά κοινής χρήσης πάνω ή κάτω. Ακολουθήστε μας στο Instagram και στο Twitter και εγγραφείτε στο κανάλι μας στο Telegram. Μη διστάσετε να αναδημοσιεύσετε και να μοιραστείτε ευρέως άρθρα της Παγκόσμιας Έρευνας.

Ο Δρ. Γκαρσία είναι ψυχαναλυτής και ψυχίατρος γεννημένος στη Φιλαδέλφεια και μετανάστευσε στη Νέα Ζηλανδία το 2006. Έχει συγγράψει άρθρα που κυμαίνονται από τις εξερευνήσεις της ψυχαναλυτικής τεχνικής, την ψυχολογία της δημιουργικότητας στη μουσική (Mahler, Rachmaninoff, Scriabin, Delius) και την πολιτική. Είναι επίσης ποιητής, μυθιστοριογράφος και θεατρικός σκηνοθέτης. Αποσύρθηκε από την ψυχιατρική πρακτική το 2021 αφού εργάστηκε στον δημόσιο τομέα στη Νέα Ζηλανδία.

Η επιλεγμένη εικόνα προέρχεται από το OneWorld


Η παγκόσμια κρίση κορωνοϊού, παγκόσμιο πραξικόπημα κατά της ανθρωπότητας

του Μισέλ Τσοσουντόφσκι

Ο Michel Chossudovsky εξετάζει λεπτομερώς πώς αυτό το ύπουλο έργο «καταστρέφει τις ζωές των ανθρώπων». Παρέχει μια περιεκτική ανάλυση όλων όσων πρέπει να γνωρίζετε για την «πανδημία» — από τις ιατρικές διαστάσεις έως τις οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις, τα πολιτικά ερείσματα και τις ψυχικές και ψυχολογικές επιπτώσεις.

«Ο στόχος μου ως συγγραφέας είναι να ενημερώσω τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και να αντικρούσω την επίσημη αφήγηση που έχει χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία για την αποσταθεροποίηση του οικονομικού και κοινωνικού ιστού ολόκληρων χωρών, ακολουθούμενη από την επιβολή του «θανατηφόρου» «εμβόλιου» για τον COVID-19. Αυτή η κρίση επηρεάζει την ανθρωπότητα στο σύνολό της: σχεδόν 8 δισεκατομμύρια ανθρώπους. Στεκόμαστε αλληλέγγυοι με τους συνανθρώπους μας και τα παιδιά μας παγκοσμίως. Η αλήθεια είναι ένα ισχυρό όργανο».

https://www.globalresearch.ca/how-open-mind/5793245

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>