«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Με την αδιαφορία των λαών, η παγκόσμια γενοκτονία εφαρμόζετε εν τάχει!!!

Η ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΟΣ Α

«Κατά την απόλυτη διακριτική του ευχέρεια, ένας τοπικός υγειονομικός υπάλληλος μπορεί να εκδώσει επείγουσα εντολή κράτησης με την οποία ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων θα τεθεί αμέσως υπό κράτηση για λόγους απομόνωσης ή καραντίνας…»

Νομοθέτες στην πολιτεία της Δυτικής Ακτής της Ουάσιγκτον εισήγαγαν ένα νομοσχέδιο που θα επιτρέπει σε αξιωματούχους και αρχές υγείας να συλλαμβάνουν κατοίκους, συμπεριλαμβανομένων παιδιών ηλικίας έως πέντε ετών, και τους σε στρατόπεδο συγκέντρωσης Covid για αντίσταση στην εντολή εμβολιασμού αυτής της πολιτείας.

Διαφορετικά γνωστό ως WAC 246-100-040 , το νομοσχέδιο θα επιτρέψει στους τοπικούς υγειονομικούς λειτουργούς κατά την «άλλη διακριτική του ευχέρεια» να «εκδώσουν επείγουσα εντολή κράτησης που προκαλεί την άμεση κράτηση ενός ατόμου ή μιας ομάδας ατόμων για λόγους απομόνωσης ή καραντίνας».

Επιπλέον, το νομοσχέδιο επιτρέπει στις αστυνομικές δυνάμεις να συνδράμουν στη διαδικασία κράτησης κατοίκων.

Εάν ένα άτομο ή μια ομάδα ανθρώπων έχει απομακρυνθεί βίαια και μεταφερθεί σε ζώνη απομόνωσης, το νομοσχέδιο ορίζει ότι δεν μπορεί να «ξεπερνά τις δέκα ημέρες». Ωστόσο, ένας δικαστής μπορεί να παρατείνει την περίοδο καραντίνας «για περίοδο που δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες» εάν το άτομο ή τα άτομα αρνηθούν να συμμορφωθούν με την εντολή εμβολιασμού.

Αφού η υγειονομική αρχή κρίνει την υπόθεση και εκδώσει εντολή καραντίνας, παρέχεται στο άτομο η δυνατότητα «να φέρει το άτομο ή την ομάδα ατόμων σε ακούσια κράτηση για λόγους απομόνωσης ή καραντίνας».

Αυτό μπορεί να ξεκινήσει εάν πληρούνται τρία κριτήρια:

(α) έχει καταβάλει πρώτα εύλογες προσπάθειες, οι οποίες θα τεκμηριώνονται, για να επιτύχει εθελοντική συμμόρφωση με αιτήματα για ιατρική εξέταση, εξέταση, θεραπεία, παροχή συμβουλών, εμβολιασμό, απολύμανση προσώπων ή ζώων, απομόνωση, καραντίνα και επιθεώρηση και κλείσιμο εγκαταστάσεων, ή έχει καθορίσει κατά την επαγγελματική του κρίση ότι η αναζήτηση εκούσιας συμμόρφωσης θα δημιουργούσε κίνδυνο σοβαρής βλάβης· και

(β) Έχει λόγους να πιστεύει ότι το άτομο ή η ομάδα προσώπων έχει μολυνθεί ή υπάρχει υποψία ότι έχει μολυνθεί, εκτεθεί σε ή έχει μολυνθεί με μεταδοτική ασθένεια ή χημικό, βιολογικό ή ραδιολογικό παράγοντα που θα μπορούσε να εξαπλωθεί ή να μολύνει άλλους εάν δεν λαμβάνονται διορθωτικά μέτρα. και

(γ) Έχει λόγους να πιστεύει ότι το άτομο ή η ομάδα προσώπων θα αποτελούσε σοβαρό και άμεσο κίνδυνο για την υγεία και την ασφάλεια των άλλων εάν δεν κρατηθούν για σκοπούς απομόνωσης ή καραντίνας.


Το CDC συνιστά τη μετεγκατάσταση ατόμων «υψηλού κινδύνου» σε «στρατόπεδα». Τα έθνη τα στήνουν ενεργά

Ολόκληρο το προτεινόμενο νομοσχέδιο μπορείτε να το διαβάσετε και να το κατεβάσετε παρακάτω:

WAC 246-100-040

Διαδικασίες για απομόνωση ή καραντίνα.

(1) Κατά την απόλυτη διακριτική του ευχέρεια, ένας τοπικός υγειονομικός λειτουργός μπορεί να εκδώσει επείγουσα εντολή κράτησης με την οποία ένα άτομο ή ομάδα ατόμων θα τεθεί αμέσως υπό κράτηση για λόγους απομόνωσης ή καραντίνας σύμφωνα με το εδάφιο (3) του παρόντος άρθρου, ή μπορεί να υποβάλετε αίτηση στο ανώτερο δικαστήριο  ex parte  για να τεθεί το άτομο ή η ομάδα ατόμων σε ακούσια κράτηση για λόγους απομόνωσης ή καραντίνας σύμφωνα με το εδάφιο (4) του παρόντος άρθρου, υπό την προϋπόθεση ότι:

(α) έχει καταβάλει πρώτα εύλογες προσπάθειες, οι οποίες θα τεκμηριώνονται, για να επιτύχει εθελοντική συμμόρφωση με αιτήματα για ιατρική εξέταση, εξέταση, θεραπεία, παροχή συμβουλών, εμβολιασμό, απολύμανση προσώπων ή ζώων, απομόνωση, καραντίνα και επιθεώρηση και κλείσιμο εγκαταστάσεων, ή έχει καθορίσει κατά την επαγγελματική του κρίση ότι η αναζήτηση εκούσιας συμμόρφωσης θα δημιουργούσε κίνδυνο σοβαρής βλάβης· και

(β) Έχει λόγους να πιστεύει ότι το άτομο ή η ομάδα προσώπων έχει μολυνθεί ή υπάρχει υποψία ότι έχει μολυνθεί, εκτεθεί σε ή έχει μολυνθεί με μεταδοτική ασθένεια ή χημικό, βιολογικό ή ραδιολογικό παράγοντα που θα μπορούσε να εξαπλωθεί ή να μολύνει άλλους εάν δεν λαμβάνονται διορθωτικά μέτρα. και

(γ) Έχει λόγους να πιστεύει ότι το άτομο ή η ομάδα προσώπων θα αποτελούσε σοβαρό και άμεσο κίνδυνο για την υγεία και την ασφάλεια των άλλων εάν δεν κρατηθούν για σκοπούς απομόνωσης ή καραντίνας.

(2) Ένας τοπικός υγειονομικός υπάλληλος μπορεί να επικαλεστεί τις εξουσίες των αστυνομικών, των σερίφηδων, των αστυφυλάκων και όλων των άλλων αξιωματικών και υπαλλήλων οποιωνδήποτε πολιτικών υποδιαιρέσεων εντός της δικαιοδοσίας του τμήματος υγείας για την άμεση εκτέλεση των εντολών που δίνονται για την υλοποίηση των σκοπών του παρόντος άρθρου σύμφωνα με με τις διατάξεις του RCW  43.20.050 (4) και  70.05.120.

(3) Εάν ένας τοπικός υγειονομικός λειτουργός διατάξει την άμεση ακούσια κράτηση ενός ατόμου ή μιας ομάδας ατόμων για σκοπούς απομόνωσης ή καραντίνας:

(α) Το ένταλμα κράτησης έκτακτης ανάγκης είναι για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τις δέκα ημέρες.

(β) Ο τοπικός υγειονομικός λειτουργός εκδίδει έγγραφη εντολή επείγουσας κράτησης το συντομότερο δυνατό και σε όλες τις περιπτώσεις εντός δώδεκα ωρών από την κράτηση, η οποία θα προσδιορίζει τα ακόλουθα:

(i) Η ταυτότητα όλων των προσώπων ή ομάδων που υπόκεινται σε απομόνωση ή καραντίνα· (ii) Οι εγκαταστάσεις που υπόκεινται σε απομόνωση ή καραντίνα· (iii) Ημερομηνία και ώρα κατά την οποία αρχίζει η απομόνωση ή η καραντίνα· (iv) Η ύποπτη μεταδοτική ασθένεια ή μολυσματική πράκτορας εάν είναι γνωστός (v) Τα μέτρα που έλαβε ο τοπικός υγειονομικός λειτουργός για την αναζήτηση εκούσιας συμμόρφωσης ή η βάση στην οποία ο τοπικός λειτουργός υγείας έκρινε ότι η αναζήτηση εκούσιας συμμόρφωσης θα δημιουργούσε κίνδυνο σοβαρής βλάβης. και (vi) Η ιατρική βάση στην οποία δικαιολογείται η απομόνωση ή η καραντίνα.

(γ) Ο τοπικός υγειονομικός λειτουργός παρέχει αντίγραφα της γραπτής εντολής επείγουσας κράτησης στο άτομο ή ομάδα ατόμων που κρατούνται ή, εάν η εντολή ισχύει για ομάδα και δεν είναι πρακτικό να παρασχεθούν μεμονωμένα αντίγραφα, ταχυδρομήστε αντίγραφα σε εμφανές σημείο στην χώρους όπου έχει επιβληθεί απομόνωση ή καραντίνα.

(δ) Μαζί με τη γραπτή εντολή και με το ίδιο μέσο διανομής, ο τοπικός υγειονομικός λειτουργός παρέχει στο άτομο ή την ομάδα ατόμων που κρατούνται την ακόλουθη γραπτή ειδοποίηση:

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε αίτηση στο ανώτερο δικαστήριο για απαλλαγή από την απομόνωση ή την καραντίνα σύμφωνα με το WAC  246-100-055 . Έχετε δικαίωμα σε νομικό σύμβουλο. Εάν δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά τη νομική συμβουλή, τότε θα διοριστεί σύμβουλος για εσάς με κρατικά έξοδα και θα πρέπει να ζητήσετε το διορισμό δικηγόρου αυτήν τη στιγμή. Εάν αυτή τη στιγμή έχετε νομικό σύμβουλο, τότε έχετε την ευκαιρία να επικοινωνήσετε με αυτόν τον σύμβουλο για βοήθεια.

(4) Εάν ένας τοπικός υγειονομικός λειτουργός υποβάλει αίτηση στο ανώτερο δικαστήριο  ex parte  για έκδοση διαταγής που επιτρέπει την ακούσια κράτηση ενός ατόμου ή μιας ομάδας ατόμων για σκοπούς απομόνωσης ή καραντίνας σύμφωνα με το παρόν τμήμα:

(α) Στην αναφορά διευκρινίζονται:

(i) Η ταυτότητα όλων των προσώπων ή ομάδων που θα υπόκεινται σε απομόνωση ή καραντίνα· (ii) τις εγκαταστάσεις όπου θα πραγματοποιηθεί η απομόνωση ή η καραντίνα· (iii) Η ημερομηνία και η ώρα κατά την οποία θα αρχίσει η απομόνωση ή η καραντίνα· (iv) Η ύποπτη μεταδοτική ασθένεια ή μολυσματικός παράγοντας εάν είναι γνωστός (v) Η αναμενόμενη διάρκεια απομόνωσης ή καραντίνας με βάση την ύποπτη μεταδοτική ασθένεια ή μολυσματικό παράγοντα, εάν είναι γνωστός την οποία ο τοπικός υγειονομικός λειτουργός έκρινε ότι η αναζήτηση εκούσιας συμμόρφωσης θα δημιουργούσε κίνδυνο σοβαρής βλάβης· (vii) Η ιατρική βάση στην οποία δικαιολογείται η απομόνωση ή η καραντίνα.

(β) Η αίτηση συνοδεύεται από τη δήλωση του τοπικού υγειονομικού λειτουργού που βεβαιώνει τα γεγονότα που διατυπώνονται στην αναφορά, μαζί με οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία που μπορεί να είναι σχετική και σημαντική για την εξέταση του δικαστηρίου.

(γ) Η ειδοποίηση προς τα πρόσωπα ή τις ομάδες που προσδιορίζονται στην αναφορά πραγματοποιείται σύμφωνα με τους κανόνες της πολιτικής δικονομίας.

(δ) Το δικαστήριο διεξάγει ακρόαση για αίτηση που υποβάλλεται σύμφωνα με το παρόν άρθρο εντός εβδομήντα δύο ωρών από την κατάθεση, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

(ε) Το δικαστήριο εκδίδει την απόφαση εάν υπάρχει εύλογη βάση για να διαπιστώσει ότι η απομόνωση ή η καραντίνα είναι απαραίτητη για την αποτροπή σοβαρού και επικείμενου κινδύνου για την υγεία και την ασφάλεια άλλων.

(στ) Μια δικαστική απόφαση που επιτρέπει την απομόνωση ή την καραντίνα ως αποτέλεσμα μιας  ex parte  ακρόασης:

(στ) Μια δικαστική απόφαση που επιτρέπει την απομόνωση ή την καραντίνα ως αποτέλεσμα μιας  ex parte  ακρόασης: (i) Καθορίζει μια μέγιστη διάρκεια απομόνωσης ή καραντίνας που δεν υπερβαίνει τις δέκα ημέρες· (ii) Προσδιορίζει ονομαστικά τα απομονωμένα ή σε καραντίνα άτομα ή ομάδες ή κοινά ή παρόμοια χαρακτηριστικά ή περιστάσεις· (iii) Προσδιορίστε πραγματικά ευρήματα που δικαιολογούν απομόνωση ή καραντίνα σύμφωνα με αυτήν την ενότητα· (iv) Συμπεριλάβετε τυχόν προϋποθέσεις που είναι αναγκαίες για να διασφαλιστεί ότι η απομόνωση ή η καραντίνα πραγματοποιείται εντός των αναφερόμενων σκοπών και περιορισμών αυτής της ενότητας· v) Προσδιορίστε τις εγκαταστάσεις όπου θα πραγματοποιηθεί η απομόνωση ή η καραντίνα. και (vi) Να επιδοθούν σε όλα τα θιγόμενα πρόσωπα ή ομάδες σύμφωνα με τους κανόνες της πολιτικής δικονομίας.

(5) Ένας τοπικός υγειονομικός λειτουργός μπορεί να ζητήσει από το ανώτατο δικαστήριο να εκδώσει εντολή για τη συνέχιση της απομόνωσης ή της καραντίνας ατόμου ή ομάδας που κρατείται σύμφωνα με τα εδάφια (3) ή (4) του παρόντος άρθρου για περίοδο έως τριάντα ημερών.

(α) Στην αναφορά διευκρινίζονται:

(i) Η ταυτότητα όλων των προσώπων ή ομάδων που υπόκεινται σε απομόνωση ή καραντίνα· (ii) τις εγκαταστάσεις όπου λαμβάνει χώρα η απομόνωση ή η καραντίνα· (iii) η μεταδοτική ασθένεια ή ο μολυσματικός παράγοντας εάν είναι γνωστός· (iv) η αναμενόμενη διάρκεια της απομόνωσης ή καραντίνα με βάση την ύποπτη μεταδοτική ασθένεια ή μολυσματικό παράγοντα, εάν είναι γνωστός· (v) Η ιατρική βάση στην οποία δικαιολογείται η συνεχής απομόνωση ή καραντίνα.

(β) Η αίτηση συνοδεύεται από τη δήλωση του τοπικού υγειονομικού λειτουργού που βεβαιώνει τα γεγονότα που διατυπώνονται στην αναφορά, μαζί με οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία που μπορεί να είναι σχετική και σημαντική για την εξέταση του δικαστηρίου.

(γ) Η αναφορά συνοδεύεται από δήλωση συμμόρφωσης με τους όρους και τις αρχές για την απομόνωση και την καραντίνα που περιλαμβάνονται στο WAC  246-100-045 .

(δ) Η ειδοποίηση προς τα πρόσωπα ή τις ομάδες που προσδιορίζονται στην αναφορά πραγματοποιείται σύμφωνα με τους κανόνες της πολιτικής δικονομίας.

(ε) Το δικαστήριο διεξάγει ακρόαση για αίτηση που υποβάλλεται σύμφωνα με το παρόν εδάφιο εντός εβδομήντα δύο ωρών από την κατάθεση, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Σε έκτακτες περιστάσεις και για βάσιμους λόγους, ο τοπικός υγειονομικός λειτουργός μπορεί να ζητήσει τη συνέχιση της ακρόασης για έως και δέκα ημέρες, την οποία το δικαστήριο μπορεί να χορηγήσει κατά την κρίση του, λαμβάνοντας δεόντως υπόψη τα δικαιώματα των θιγόμενων ατόμων, την προστασία των τη δημόσια υγεία, τη σοβαρότητα της απειλής για τη δημόσια υγεία και τη διαθεσιμότητα των απαραίτητων μαρτύρων και αποδεικτικών στοιχείων.

(στ) Το δικαστήριο αποδέχεται την αίτηση εάν κρίνει ότι υπάρχουν σαφείς, πειστικές και πειστικές αποδείξεις ότι η απομόνωση ή η καραντίνα είναι απαραίτητη για την πρόληψη σοβαρού και επικείμενου κινδύνου για την υγεία και την ασφάλεια άλλων.

(ζ) Μια δικαστική απόφαση που επιτρέπει τη συνέχιση της απομόνωσης ή της καραντίνας ως αποτέλεσμα μιας ακρόασης:

(i) Καθορίστε μια μέγιστη διάρκεια απομόνωσης ή καραντίνας που δεν θα υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες· (ii) Προσδιορίστε τα απομονωμένα ή σε καραντίνα άτομα ή ομάδες ονομαστικά ή κοινά ή παρόμοια χαρακτηριστικά ή περιστάσεις· (iii) Προσδιορίστε πραγματικά ευρήματα που δικαιολογούν απομόνωση ή καραντίνα σύμφωνα με αυτό το τμήμα· (iv) Συμπεριλάβετε τυχόν προϋποθέσεις που είναι απαραίτητες για να διασφαλιστεί ότι η απομόνωση ή η καραντίνα πραγματοποιείται εντός των αναφερόμενων σκοπών και περιορισμών αυτής της ενότητας· (v) Καθορίστε τις εγκαταστάσεις όπου θα πραγματοποιηθεί η απομόνωση ή η καραντίνα· και (vi) Να επιδοθούν σε όλα τα θιγόμενα πρόσωπα ή ομάδες σύμφωνα με τους κανόνες της πολιτικής δικονομίας.

(6) Πριν από τη λήξη της δικαστικής απόφασης για συνέχιση της κράτησης που εκδόθηκε σύμφωνα με το εδάφιο (5) του παρόντος άρθρου, ο τοπικός υγειονομικός λειτουργός μπορεί να ζητήσει από το ανώτερο δικαστήριο να συνεχίσει την απομόνωση ή την καραντίνα υπό τον όρο:

(α) Το δικαστήριο διαπιστώνει ότι υπάρχει εύλογη βάση για την απαίτηση συνεχούς απομόνωσης ή καραντίνας για την αποτροπή σοβαρής και επικείμενης απειλής για την υγεία και την ασφάλεια άλλων.

(β) Η παραγγελία θα είναι για περίοδο που δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες.

(7) Πολιτικοί νόμοι, κανόνες και πολιτειακές και ομοσπονδιακές δηλώσεις έκτακτης ανάγκης που διέπουν τις διαδικασίες κράτησης, εξέτασης, παροχής συμβουλών, δοκιμών, θεραπείας, εμβολιασμού, απομόνωσης ή καραντίνας για συγκεκριμένες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης υγείας ή συγκεκριμένες μεταδοτικές ασθένειες, συμπεριλαμβανομένης, αλλά χωρίς περιορισμό, της φυματίωσης και HIV, θα αντικαταστήσουν το παρόν τμήμα.

WAC-246-100-040 Λήψη

Το νομοσχέδιο πρόκειται να συζητηθεί από σήμερα, 12 Ιανουαρίου.

Scot Miller, μια ιδιωτική παιδιατρική κλινική που έχασε την άδειά του τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, για χρήση Ivermectin, βιταμινών και άλλων θεραπειών, για τους βαριά άρρωστους ασθενείς του Covid – ο Miller θα καταθέσει στους νομοθέτες να επανεξετάσουν αυτό το νομοσχέδιο, τις ανησυχίες του για επιβολή τα εμβόλια για παιδιά και η συνεχιζόμενη αύξηση των δεδομένων VAERS που καταδεικνύουν τις αναφερόμενες επιπτώσεις των εμβολίων Covid, σύμφωνα με το News Punch.


Η πιο πρόσφατη ενημέρωση από το σύστημα VAERS

Εν τω μεταξύ, το κράτος προσλαμβάνει νέο προσωπικό για να βοηθήσει στην επιβολή και ενίσχυση των ομάδων εμβολιασμού τους.

Οι «σύμβουλοι ομάδας απεργίας απομόνωσης και καραντίνας» θα κερδίσουν 3.294 έως 4.286 δολάρια για την εργασία τους, σύμφωνα με έναν κρατικό ιστότοπο .


Στιγμιότυπο οθόνης τον Σεπτέμβριο του 2021. Ευγενική προσφορά: News Punch

Ωστόσο, ο κρατικός ιστότοπος άλλαξε από τότε λίγο την περιγραφή, αφαιρώντας τα καθήκοντα διατήρησης της ετοιμότητας μιας «ομάδας απεργίας».

Το CDC χρηματοδοτεί δισεκατομμύρια δολάρια σε «Ομάδες απεργίας» που ανακοινώθηκαν πρόσφατα για καλύτερη παρακολούθηση των εγκαταστάσεων απομόνωσης

Από τις 10 Ιανουαρίου, η πολιτεία της Ουάσιγκτον έχει το 81% των επιλέξιμων κατοίκων να λαμβάνει τουλάχιστον ένα εμβόλιο Covid-19.


Κυβερνητικά έγγραφα αποκαλύπτουν πώς θα λειτουργήσουν ορισμένες από τις «Surge Teams» εμβολίων της Αμερικής

ΣΧΟΛΙΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ

Ήταν καιρός να αρχίσουμε να βλέπουμε αυτούς τους νόμους να τίθενται στο τραπέζι. Θα κάνουμε τι θα γίνει με αυτό το νομοσχέδιο, αλλά ξέρω ότι δεν θα εκπλαγώ αν ψηφιστεί. Αλλά, θα μπορούσα να δω ότι αυτό δεν μεταβιβάζεται (προς το παρόν), ως οδηγία από τους «ανώτερους» να βάλουν αυτόν τον φόβο στις μάζες και να δουν την αντίδραση που προκαλεί.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, περισσότερα από αυτά τα στρατόπεδα καραντίνας είναι εγγυημένα ότι θα εμφανιστούν σε όλο το έθνος. ειδικά, προσέξτε τα κτίρια της εκκλησίας να καταρριφθούν πραγματικά και να μετατραπούν σε στρατόπεδα της FEMA, επειδή οι μισθωτοί παρέδωσαν οικειοθελώς τα δικαιώματά τους στην κυβέρνηση εδώ και πολύ καιρό.

Οι ομάδες Vaccine Surge επιστρέφουν στην Ιντιάνα και στο υπόλοιπο έθνος

Ο Κυβερνήτης της Φλόριντα Ρον ΝτεΣάντης ψηφίζει νόμο που επιτρέπει τον εξαναγκαστικό εμβολιασμό με «οποιοδήποτε απαραίτητο μέσο» – ΣΗΜΕΙΩΣΗ: υπάρχει ένα νομοσχέδιο που έχει παρουσιαστεί που θα μπορούσε ενδεχομένως να αναιρέσει ορισμένα από αυτά που περιγράφονται σε αυτήν την έκθεση.

https://winepressnews.com/2022/01/12/washington-state-legislators-introduce-bill-that-would-forcibly-detain-residents-and-children-to-camps-who-defy-vaccine-mandates/