«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Η «καλή» Γερμανία – παράδεισος για λαθρέμπορους;

Η «καλή» Γερμανία – παράδεισος για λαθρέμπορους;

Η Γερμανία αρέσκεται να διαδίδει ισχυρισμούς εναντίον άλλων όταν οι πρόσφυγες και οι μετανάστες κινούνται. Σε ορισμένα σημεία όμως παραμένει περιέργως ανενεργό. Πόσο μεγάλος είναι στην πραγματικότητα ο γερμανικός ρόλος; Τι παραλείπεται;

Quelle: www.globallookpress.com © I-Images

από τον Dagmar Henn

Την Τετάρτη, 27 άνθρωποι που προσπαθούσαν να πάνε από τη Γαλλία στην Αγγλία πνίγηκαν έξω από τη Δουνκέρκη στη Μάγχη, μεταξύ των οποίων επτά γυναίκες και τρία παιδιά. Δύο από τους κρατούμενους επέζησαν όταν η λαστιχένια λέμβος στην οποία ταξίδευαν βυθίστηκε.

Για τη διάσωσή τους απαιτήθηκε μεγάλη επιχείρηση βρετανικών και γαλλικών πλοίων.

Οι Γάλλοι συγκλονίστηκαν βαθιά από αυτό το μεγαλύτερο ατύχημα στη μεταναστευτική οδό προς την Αγγλία μέχρι σήμερα.

“Ο λαθρέμπορος που συλλάβαμε χθες το βράδυ είχε γερμανικές πινακίδες. Αγόρασε αυτές τις λαστιχένιες βάρκες στη Γερμανία”, δήλωσε την Πέμπτη ο Γάλλος υπουργός Εσωτερικών Ζεράλ Νταρμανίν.

 Η Δουνκέρκη συνελήφθη θα πρέπει να λογοδοτήσει για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση και πιθανώς τουλάχιστον για ανθρωποκτονία από αμέλεια, όπως άλλα τέσσερα άτομα (από την αρχή είχαν συλληφθεί στη Γαλλία 1.500 άτομα για λαθρεμπόριο).

Αυτό ήταν εξαρχής το νευραλγικό σημείο των επικίνδυνων θαλάσσιων δρόμων: των φουσκωτών σκαφών και των εξωλέμβιων μηχανών τους. Φουσκωτά σκάφη αυτού του μεγέθους δεν διατίθενται στα πολυκαταστήματα.

θα έπρεπε να υπάρχουν μόνο λίγοι αντιπρόσωποι στη Γερμανία.

 Χρησιμοποιούνται εδώ ως φορτηγά σκάφη σε λίμνες και σε καταδυτικούς συλλόγους.

Ένα τέτοιο σκάφος κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ? Το ίδιο ισχύει και για τους απαραίτητους εξωλέμβιους κινητήρες, που θα πρέπει να κοστίζουν γύρω στις εννέα ή δέκα χιλιάδες ευρώ.

 Εάν ο αγοραστής ήταν μετανάστης που ζούσε εδώ, όπως πρότεινε ο Γάλλος υπουργός Εσωτερικών, μπορεί να υποτεθεί ότι ο πωλητής είχε ιδέα για το σκοπό για τον οποίο πουλούσε το σκάφος.

 Παρεμπιπτόντως, υπάρχουν μόνο δύο κατασκευαστές τέτοιων κινητήρων παγκοσμίως, ένας στην Ιαπωνία και ένας στις ΗΠΑ, και ο αριθμός των κατασκευαστών σκαφών είναι διαχειρίσιμος.

Εάν υπάρχει πραγματική βούληση να σταματήσουν οι μεταναστευτικές διαδρομές στη θάλασσα, αυτό θα ήταν απολύτως δυνατό ελέγχοντας την πώληση σκαφών και κινητήρων ή προσπαθώντας να επηρεάσουμε ανάλογα τους κατασκευαστές.

Στην Τουρκία, τουλάχιστον, οι εξωλέμβιοι κινητήρες εγγράφονται τώρα.

Η ΕΕ θα μπορούσε να έχει ξεκινήσει τέτοιες πρωτοβουλίες εδώ και πολύ καιρό, αλλά δεν το έκανε.

Όπως φαίνεται η ισορροπία δυνάμεων και οι αντίστοιχες θέσεις για τη μετανάστευση στην ΕΕ, μπορούμε να υποθέσουμε ότι αυτή η αδράνεια είναι για λογαριασμό της Γερμανίας.

Η Λευκορωσική αεροπορική εταιρεία Belavia επιβλήθηκε αμέσως κυρώσεις, αν και δεν ευθύνεται για την προσφυγική κρίση.

Γιατί δεν έχετε καν διαπραγματευτεί με τους κατασκευαστές των σκαφών και των κινητήρων όλα αυτά τα χρόνια;

Επίσης εμφανίστηκαν λαθρέμποροι που κατοικούν στη Γερμανία σε σχέση με την προσφυγική κρίση στη Λευκορωσία.

Η μελέτη Semantics Vision δημοσίευσε πολλά στιγμιότυπα οθόνης με γερμανικούς αριθμούς κινητών τηλεφώνων και επιβεβαίωσε ότι η πλειονότητα των λαθρεμπόρων που δραστηριοποιούνται στη διαδρομή της Λευκορωσίας ζουν στη Γερμανία.

Η γερμανική κυβέρνηση πιστεύει ότι είναι πιο σημαντικό να διαδοθούν κατηγορίες σε άλλες χώρες αντί να αποτραπεί αυτή η δραστηριότητα.

Σε αντίθεση με τη Γαλλία, οι δραστηριότητες λαθρεμπορίου διώκονται μόνο σε περιορισμένο βαθμό στη Γερμανία, αν και αποτελεί ποινικό αδίκημα. Φυσικά υπάρχουν και άνθρωποι που θέλουν πραγματικά να βοηθήσουν τους διωκόμενους.

Υπάρχουν όμως αρκετοί άνθρωποι που απλά κερδίζουν χρήματα με αυτό και που δεν τους νοιάζει ο κίνδυνος στον οποίο εκθέτουν τους πελάτες τους, πόσο προφανώς ο λαθρέμπορος του οποίου έπεσαν θύματα τα 27 άτομα.

Το 2019 υπήρξαν μόνο 457 καταδίκες στη Γερμανία βάσει του άρθρου 96 του νόμου περί διαμονής.

Δύο προβλήματα δυσχεραίνουν την ποινική δίωξη – αφενός, το λαθρεμπόριο τιμωρείται στη Γερμανία μόνο εάν πραγματοποιείται έναντι υλικών αντιπαροχών που πρέπει να αποδειχθούν.

Από την άλλη πλευρά, η ενίσχυση τιμωρείται μόνο εάν η ίδια η είσοδος είναι ποινικό αδίκημα.

Ποιος πραγματικά λαμβάνει άσυλοτων οποίων η είσοδος δεν αποτελεί ποινικό αδίκημα και το ίδιο ισχύει και για το λαθρεμπόριο.

Από τη στιγμή που ο παράνομα εισερχόμενος υποβάλει αίτηση ασύλου εδώ, η πιθανή ποινική δίωξη σταματά μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία ασύλου.

Ωστόσο, αυτό καθιστά σχεδόν αδύνατη την αποτροπή ακόμη και του εμπορικού λαθρεμπορίου, όπως μόλις συνέβη μέσω Λευκορωσίας.

Αυτός ο κανονισμός είναι πραγματικά χρήσιμος για τους πραγματικά διωκόμενους, αλλά ταυτόχρονα προστατεύει τους κερδοσκόπους που αποκομίζουν το κέρδος τους από την προσέλκυση ανθρώπων εδώ.

Παρεμπιπτόντως, ακόμη και η διαφήμιση για παράνομη είσοδο στη Γερμανία τιμωρείται από μόνη της. Θεωρητικά, αυτό θα επηρέαζε πολλές από τις ομάδες κοινωνικών μέσων που αναφέρονται στην αναφορά Semantic Visions.

 Ωστόσο, δεν υπάρχουν καθόλου στοιχεία για ποινική δίωξη σε αυτόν τον τομέα.

Η ομοσπονδιακή έκθεση κατάστασης για το λαθρεμπόριο ανθρώπων δεν αναφέρει καν τη διαφήμιση.

Πρέπει να υπάρξει άμεση επικοινωνία μεταξύ των «θαλάσσιων διασωστών» και των Λίβυων λαθρέμπορων, όπως κατηγόρησαν τους πρώτους οι ιταλικές αρχές επιβολής του νόμου.

 Οι εξωλέμβιοι κινητήρες χρησιμοποιούν 40 λίτρα καυσίμου για να ταξιδέψουν μια ώρα, αλλά ένα τόσο βαριά φορτωμένο σκάφος είναι αργό, πηγαίνοντας ίσως δέκα χιλιόμετρα την ώρα.

 Αλλά δεν έχουν χώρο για την απαραίτητη παροχή καυσίμου. Τα σκάφη που μπορείτε να δείτε στις ηχογραφήσεις από εκεί δεν μπορούν να διασχίσουν καθόλου τη Μεσόγειο και συνήθως ρυμουλκούνται ακόμα μέχρι τα σύνορα των χωρικών υδάτων της Λιβύης.

Το πώς λειτουργεί αυτή η επικοινωνία και ποιος τη δημιούργησε θα ήταν ένα πολύ συναρπαστικό ερώτημα, η λύση του οποίου θα μπορούσε να προσφέρει έναν άλλο μοχλό για την αποτροπή επικίνδυνων μεταφορών.

Ακόμα κι αν πειστεί κανείς ότι θα παραμείνει ανθρωπιστική πράξη εάν οι διασωθέντες δεν εναποτεθούν στην πλησιέστερη ακτή, όπως ορίζει ο νόμος της θάλασσας, αλλά οδηγηθούν στον επιθυμητό προορισμό της ΕΕ, οποιαδήποτε συνεργασία με όσους θέλουν επιχείρηση. από αυτό θα πρέπει ακόμα να είναι η αποστολή ανθρώπων στη θάλασσα με ακατάλληλα οχήματα για πολλά χρήματα, για να απαγορεύεται από το ποινικό δίκαιο.

Τι πιστεύει ο κόσμος για τους Γερμανούς «θαλάσσιους διασώστες» σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες μπορεί να βρει κανείς σε μια επιστολή του Βρετανού πρωθυπουργού Μπόρις Τζόνσον.

Ο ίδιος έγραψε για τον Γάλλο πρόεδρο Εμμανουήλ Macron μετά την τραγωδία της Τετάρτης: «Θα έλεγα ότι έχουμε συνάψει διμερή συμφωνία επανεισδοχής, ώστε όλοι οι μετανάστες που διασχίζουν τη Μάγχη μπορεί να επιστραφεί Αυτό θα έχει άμεση ισχύ και θα μειώσει σημαντικά σημεία διέλευσης – στάση, αν όχι. καθόλου και να σώσει ζωές σπάζοντας το επιχειρηματικό μοντέλο των εγκληματικών συμμοριών».

Στη Γερμανία θα έβρισκε κανείς αμέσως ως ρατσιστή για μια τέτοια δήλωση.

Ακόμα κι αν είναι λογικά σωστό – μόνο η πλήρης αχρηστία του ταξιδιού θα το εμπόδιζε στην πραγματικότητα και θα σώσει έτσι τις ζωές όλων εκείνων που χάνονται στη διαδικασία.

Ο Τζόνσον και ο Μακρόν διαφωνούν εγκάρδια, αλλά αυτό αφορά άλλα ζητήματα: την αλιευτική συμφωνία, τη βρετανική πρόταση για την έναρξη κοινών περιπολιών στα ανοικτά των δύο ακτών, την οποία η Γαλλία βλέπει ως επίθεση στην κυριαρχία, την έκκληση προς τη Γαλλία να εντείνει τη φύλαξη των ακτών.

Εκεί υπάρχει μια διαμάχη, έστω και τόσο έντονη που η Βρετανίδα υπουργός Εσωτερικών Πρίτι Πατέλ αποπέμφθηκε από την επικείμενη συνεδρίαση του υπουργού Εσωτερικών.

Πώς θα αντιδρούσε όμως ο Τζόνσον αν ήταν εκεί ένα από τα γερμανικά «πλοία διάσωσης στη θάλασσα»;

Τι θα λέγατε για τη γαλλική αντίδραση;

Και τα δύο θα ήταν σχετικά προβλέψιμα.

Οι Βρετανοί θα τους συνέλαβαν και θα τους οδηγούσαν στη δικαιοσύνη για εμπορία ανθρώπων.

Μάλλον και οι Γάλλοι.

 Ωστόσο, αυτό συγκρούστηκε με τη γερμανική ιστορία ότι οι «διασώστες» ήταν αθώοι για τα επικίνδυνα ταξίδια, όπως λέγεται πάντα σε σχέση με τις λιβυκές ακτές – γι’ αυτό δεν θα δείτε ποτέ αυτά τα πλοία στα ανοικτά των γαλλικών ακτών.

Είναι το αποκορύφωμα του κυνισμού όταν η ίδια Γερμανία, που επιτρέπει στους ντόπιους λαθρέμπορους να εργάζονται αμείλικτοι και δεν κάνει κανένα μέτρο στους απαραίτητους τομείς για να δυσκολέψει τουλάχιστον τις επιχειρήσεις, κατηγορεί άλλες χώρες για λαθρεμπόριο.

Ο έμπορος ανθρώπων του Καλαί έδειξε ότι υπάρχει πολλή δουλειά να γίνει.

Μπορεί να είναι ωραίο να ψαρεύεις ανθρώπους έξω από το νερό στις ακτές της Λιβύης.

Ένας πραγματικός αγώνας ενάντια στη μιζέρια μπορεί να βασίζεται μόνο σε δύο πυλώνες: να σταματήσει να καταστρέφει άλλες χώρες για οποιονδήποτε λόγο, όπως συνέβη με τη Λιβύη και τη Συρία, και να κάνει συνεχώς πιο δύσκολη τη δουλειά της φυγής.

 Και στις δύο περιπτώσεις, η Γερμανία κάνει το αντίθετο από αυτό που απαιτείται, και αυτό θα επιδεινωθεί μόνο με την επερχόμενη κυβέρνηση.

Το RT DE προσπαθεί για ένα ευρύ φάσμα απόψεων. 

Οι συνεισφορές των επισκεπτών και τα άρθρα γνώμης δεν χρειάζεται να αντικατοπτρίζουν την άποψη της συντακτικής ομάδας.

Περισσότερα για το θέμα – Ποιος είναι το ρυμουλκό – BILD, Λευκορωσία και γερμανικά κινητά τηλέφωνα

https://de.rt.com/meinung/127671-gute-deutschland-schleuserparadies/

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>