«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Συσκευές ή μέθοδοι για τον επηρεασμό των καιρικών συνθηκών, δημιουργώντας βροχές

  

Μέθοδος παραγωγής κατακρημνίσματος από την ατμόσφαιρα και οι συσκευές αυτής

Εικόνες ( 3 )

Ταξινομήσεις

 A01G15/00 Συσκευές ή μέθοδοι για τον επηρεασμό των καιρικών συνθηκών

Δείτε 1 ακόμη ταξινομήσεις

US3456880A

Ηνωμένες Πολιτείες

Εφευρέτης
Ρόναλντ Τζέι Μπλάκγουελ
Τρέχων Ανάδοχος 
RONALD J BLACKWELL
Εφαρμογές σε όλο τον κόσμο
1966  ΜΑΣ
Συμβάντα εφαρμογής
1966-10-18
Priority to US58752166A
1969-07-22
Η αίτηση εγκρίθηκε
Προβλεπόμενη λήξη
Λήξη – Διάρκεια ζωής

 Παρατίθεται από (6)

Παρόμοια έγγραφα

Προτεραιότητα και Συναφείς Εφαρμογέςεξωτερικοί σύνδεσμοιUSPTOΚέντρο ευρεσιτεχνίας USPTOΑνάθεση USPTOEspacenetΠαγκόσμιος ΦάκελοςΣυζητώ

Περιγραφή
22 Ιουλίου 1969 RJ BLACKWELL v ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΒΡΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΥ I5 Sheets-Sheet 1 Filed 18 Οκτ. 1966 wnM Mk NORM PW MW m E BDMINCA. RONALD J BLACKWELL BY/mdy/co’ HTTORNEVS LL 3.456.880 .’A1 F THE ATMOSPHERE THERE 22 Ιουλίου 1969 RJ BLACK ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ PRECTP AND APFARA 5 Φύλλα-Φύλλο 191 χλστ. 6 χλστ. mwcd um 4 Y mmm BTDAJ IQ T’l w 5 a YT m 1 R 8 7 A vxd .nw 7 \7 6 6 L. 5 V \7 I’ll llllll lllllla @V mammm 3 5 2 wy 22, 1969 R J. BLACKWELL 3.456.880
ΜΕΘΟΔΟΣ () l” I’HUDU: NH PHI) II ‘L’A’I’ I ON FROM ‘l’Hl’: A’I’MOSPI’H’LIH’) ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΥ Κατατέθηκε στις 18 Οκτωβρίου 1966 3 Φύλλα-Φύλλο 30 \&
H’SVEPTEP .OOOQOQQO.
554 Tici.
iv I: lNVEQTEF; V vvv ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ.
RONALD J. BLQCKWELL ΑΠΟ I f Ηνωμένων Πολιτειών Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΙΖΩΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΥ Ronald J. Blackwell, 537 McKinley St., Passaic, NJ. 07055 Κατατέθηκε 18 Οκτ. 1966, Σερ. Νο. 587,521 Int. Cl. A01g /00; E01h 13/00 ΗΠΑ. Cl. 239-2 10 Αξιώσεις ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ Μια μέθοδος πρόκλησης βροχοπτώσεων από την ατμόσφαιρα χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρόδιο συνδεδεμένο αλλά εκτεινόμενο από ένα αεροσκάφος.
Η εφεύρεση αναφέρεται σε μια μέθοδο για την παραγωγή καθίζησης από την ατμόσφαιρα και σε μια συσκευή για την πραγματοποίηση της μεθόδου.
Μέχρι τώρα, έχουν γίνει πολλές προτάσεις για την παραγωγή βροχής σε περιόδους ξηρασίας και σε περιοχές με χαμηλές ετήσιες βροχοπτώσεις. Κατ’ αρχήν, όλες αυτές οι μέθοδοι της προηγούμενης τεχνικής κατευθύνονταν προς τη συσσώρευση της υγρασίας στην ατμόσφαιρα έως ότου τα σταγονίδια έγιναν πολύ μεγάλα και βαριά και έπεφταν ως βροχή. Μερικές από αυτές τις μεθόδους της προηγούμενης τέχνης απαιτούσαν τα σύννεφα στην ατμόσφαιρα να σπαρθούν με ξένα σωματίδια όπως άμμος και άλλο κοκκώδες υλικό. Άλλες μέθοδοι χρησιμοποιούσαν ηλεκτρικά φορτία για να προκαλέσουν την αντίδραση των φορτίων στην ατμόσφαιρα και να προκαλέσουν την πτώση των φορτισμένων σωματιδίων στην ατμόσφαιρα ως βροχή. Καμία από αυτές τις μεθόδους της προηγούμενης τεχνικής δεν ήταν επιτυχής και ως αποτέλεσμα εξακολουθεί να υπάρχει ανάγκη για μια μέθοδο που θα παράγει καθίζηση από την ατμόσφαιρα όταν αυτό απαιτείται και επιθυμείται.
Συνεπώς, είναι ένα σημαντικό αντικείμενο της εφεύρεσης να παράσχει μια μέθοδο για την πρόκληση καθίζησης από την ατμόσφαιρα με έγχυση φορτίου στην ατμόσφαιρα από ένα ιπτάμενο αεροσκάφος.
Ένα περαιτέρω αντικείμενο της εφεύρεσης είναι η παροχή μιας τέτοιας μεθόδου όπου η έγχυση αντίθετων φορτίων στην ατμόσφαιρα θα προκαλέσει το σχηματισμό νεφών.
Ένα ακόμη περαιτέρω αντικείμενο της εφεύρεσης είναι η παροχή μιας τέτοιας μεθόδου όπου το ηλεκτρόδιο φόρτισης βρίσκεται σε επαρκή απόσταση από το αεροσκάφος ώστε το πεδίο μεταξύ του ηλεκτροδίου και του αεροσκάφους να ελαχιστοποιείται και να μην υπάρχει εκκένωση μεταξύ του ηλεκτροδίου και του αεροσκάφους.
Είναι ένα ακόμη περαιτέρω αντικείμενο της εφεύρεσης η παροχή συσκευής για την πραγματοποίηση της μεθόδου.
Ένα ακόμη περαιτέρω αντικείμενο της εφεύρεσης είναι να παράσχει μια τέτοια συσκευή όπου το ηλεκτρόδιο μπορεί να πληρώνεται μακριά από το αεροσκάφος για την επαρκή απόσταση και μπορεί να έλκεται κοντά στο αεροσκάφος όταν η συσκευή δεν χρησιμοποιείται.
Είναι ένα ακόμη περαιτέρω αντικείμενο της εφεύρεσης να παράσχει μια τέτοια συσκευή η οποία είναι απλή και οικονομική στην κατασκευή και λειτουργία.
Αυτά και άλλα αντικείμενα, πλεονεκτήματα, χαρακτηριστικά και χρήσεις θα είναι εμφανή κατά τη διάρκεια της ακόλουθης περιγραφής, όταν λαμβάνονται σε σχέση με τα συνοδευτικά σχέδια, όπου:
Το ΣΧΗΜΑ 1 είναι μια κάτοψη ενός αεροπλάνου που χρησιμοποιείται με τη συσκευή της εφεύρεσης και για την εκτέλεση της μεθόδου της εφεύρεσης, που δείχνει το ηλεκτρόδιο στην εκτεταμένη θέση του σε συμπαγείς γραμμές και στη θέση ανάσυρσής του στις διακεκομμένες γραμμές.
Το ΣΧΗΜΑ 2 είναι μια υψομετρική όψη που δείχνει λεπτομερώς τα μέσα για την τοποθέτηση της συσκευής στο αεροσκάφος.
Το ΣΧΗΜΑ 3 είναι ένα μπλοκ διάγραμμα της συσκευής του. η εφεύρεση;
3.456.880 Κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στις 22 Ιουλίου 1969 “Το ΣΧΗΜΑ 4 του πάγου είναι μια μεγεθυμένη, τομή κατά μήκος των γραμμών 4-4 του ΣΧΗΜΑΤΟΣ Ι, που φαίνεται προς την κατεύθυνση των βελών.
Το ΣΧΗΜΑ 5 είναι μια τομή κατά μήκος των γραμμών 5-5 του ΣΧΗΜΑΤΟΣ 4, που φαίνεται προς την κατεύθυνση των βελών.
Το ΣΧΗΜΑ 6 είναι μια τομή κατά μήκος των γραμμών 6-6 του ΣΧΗΜΑΤΟΣ 4, που φαίνεται προς την κατεύθυνση των βελών.
Το ΣΧΗΜΑ 7 είναι μια τομή κατά μήκος των γραμμών 77 του ΣΧΗΜΑΤΟΣ 4, που φαίνεται προς την κατεύθυνση των βελών.
Το ΣΧΗΜΑ 8 είναι ένα σχηματικό διάγραμμα του ηλεκτρικού κυκλώματος που χρησιμοποιείται για την εφαρμογή θετικού φορτίου στο ηλεκτρόδιο. και
Το ΣΧΗΜΑ 9 είναι ένα σχηματικό διάγραμμα του ηλεκτρικού κυκλώματος που χρησιμοποιείται για την εφαρμογή αρνητικού φορτίου στο ηλεκτρόδιο.
Στα σχέδια, όπου, για λόγους απεικόνισης, φαίνεται μια προτιμώμενη εφαρμογή της συσκευής της εφεύρεσης, ο αριθμός 20 υποδηλώνει το αεροσκάφος που χρησιμοποιείται για τη μεταφορά της συσκευής της εφεύρεσης και για την εκτέλεση της μεθόδου της εφεύρεσης. Το αεροπλάνο 20 φαίνεται να περιλαμβάνει την άτρακτο 22, το τμήμα ουράς 24, τα φτερά 26 και την έλικα 28 και πετά προς την κατεύθυνση του βέλους του ΣΧΗΜΑΤΟΣ 1. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν άλλοι τύποι αεροσκαφών, αλλά είναι απαραίτητο να πετούν έτσι ώστε το ηλεκτρόδιο του η εφεύρεση εκτείνεται μακριά από την κατεύθυνση της πτήσης.
Το ηλεκτρόδιο 30 είναι τοποθετημένο σε ένα κοίλο, κυλινδρικό, μονωμένο, περίβλημα 32, κατά προτίμηση όπως φαίνεται στο ΣΧΗΜΑ 4. Ανοιχτό, κωνικό, διάφραγμα 34, το οποίο είναι κατά προτίμηση πτερύγιο όπως στο 35 για να αποφευχθεί η συστροφή (Εικόνες 1 και 4), αποτελείται από μονωτικό υλικό, τοποθετείται στο άκρο του μονωμένου περιβλήματος απέναντι από το ηλεκτρόδιο και χρησιμεύει για την πρόληψη της συσσώρευσης υγρασίας στο κυλινδρικό περίβλημα. Η συσκευή τοποθετείται στο αεροπλάνο μέσω της πλάκας 36 που είναι στερεωμένη στο ουραίο τμήμα του αεροσκάφους, βραχίονα στήριξης 38 και κοίλο, κυλινδρικό στήριγμα 40. Κοίλος, πλαστικός οδηγός 42 είναι στερεωμένος σε κοίλο, κυλινδρικό, στήριγμα 40 και στο εξάρτημα 44 το οποίο είναι στερεωμένο στην άτρακτο 22 του αεροσκάφους 20. Το περίβλημα 46 είναι κατασκευασμένο από πλαστικό, μονωτικό υλικό και πληρώνεται από το εσωτερικό του αεροπλάνου μέσω του οδηγού 42 και του υποστηρίγματος 40.
Τα κυκλώματα 50 και ο μηχανισμός εξόφλησης και ανάσυρσης καλωδίου 48 είναι τοποθετημένα μέσα στο αεροπλάνο. Ο μηχανισμός 48 μπορεί να λειτουργεί με το χέρι ή με κινητήρα με οποιονδήποτε τρόπο γνωστό στην τέχνη (λεπτομέρειες δεν παρουσιάζονται). Τα κυκλώματα 50 παρέχουν μια υψηλή τάση συνεχούς ρεύματος στο ηλεκτρόδιο όπως θα περιγραφεί περαιτέρω σε αυτήν την προδιαγραφή.
Το ηλεκτρόδιο 30 (ΣΧΗΜΑ 4) διαμορφώνεται κατά προτίμηση σε σχήμα μικρού μεταλλικού πιάτου, έτσι ώστε να μεταδίδεται μια μέγιστη ποσότητα φορτίου στην ατμόσφαιρα. Συναρμολογείται στο άκρο του κοίλου, κυλινδρικού, μονωμένου περιβλήματος 32 μέσω του καρφιού 52 και του παξιμαδιού 54.
Το περίβλημα 32 αποτελείται από δύο τμήματα 56 και 58 τα οποία συνδέονται μεταξύ τους στο 60. Για να συναρμολογηθεί το περίβλημα έτσι ώστε να γίνει σύνδεση με το ηλεκτρόδιο, το άκρο 72 του ηλεκτρικού αγωγού 64 είναι απογυμνωμένο όπως φαίνεται και το σύρμα 64 με τον περιβάλλοντα μονωτή του 62 γλίστρησε στο τμήμα 56 του περιβλήματος 32.
Το άκρο 72 του σύρματος 64 τραβιέται πέρα ​​από το άκρο του τμήματος 56 και η ροδέλα στερεώνεται στο άκρο 72 μέσω της βίδας 77. Τώρα, το σύρμα τραβιέται πίσω στο τμήμα 56 έως ότου η ροδέλα 75 ακουμπήσει σφιχτά πάνω στην προεξοχή 73. Στη συνέχεια, οι βίδες 74 σφίγγονται έτσι ώστε το σύρμα και το κάλυμμά του να συγκρατούνται στη θέση τους. Στη συνέχεια, το περίβλημα 46 ολισθαίνει στη θέση του πάνω από το σύρμα και το κάλυμμά του έως ότου το άκρο του ακουμπά πάνω στην προεξοχή 68 και οι βίδες 76 σφίγγονται έτσι ώστε να συγκρατείται επίσης στη θέση του μέσα στο περίβλημα. Τώρα, το μπουλόνι 52 εισάγεται στο ένα άκρο της αντίστασης 66 και η αντίσταση τοποθετείται στο τμήμα 58 έτσι ώστε το μπουλόνι 52 να προεξέχει από το τμήμα 58. Το τμήμα 58 είναι τώρα κοχλιωμένο στο τμήμα 56 έτσι ώστε το μπουλόνι 52 να προεξέχει από το τμήμα 58 και η αντίσταση 66 να κάνει ηλεκτρική σύνδεση με το γυμνό τμήμα 72 του σύρματος 64.
Στη συνέχεια, το κωνικό διάφραγμα 34 ολισθαίνει πάνω από το περίβλημα 32′ και προσαρτάται σε αυτό μέσω βιδών 78. Τώρα το ηλεκτρόδιο 30 είναι στερεωμένο στο περίβλημα μέσω του παξιμαδιού 54 στο μπουλόνι 52 έτσι ώστε να γίνει ηλεκτρική σύνδεση μεταξύ της αντίστασης 66 και του ηλεκτροδίου 30 μέσω του πείρου 52. Το ΣΧΗΜΑ 8 απεικονίζει ένα προτιμώμενο ηλεκτρικό κύκλωμα για την παροχή θετικού φορτίου στο ηλεκτρόδιο 30. Η μπαταρία 80 είναι συνδεδεμένη με τον μετατροπέα 82, ο οποίος μπορεί να είναι οποιουδήποτε τυπικού τύπου ικανός να παρέχει τάση εναλλασσόμενου ρεύματος περίπου 115 βολτ. Η έξοδος του μετατροπέα 82 συνδέεται με τον μετασχηματιστή 84 ο οποίος παρέχει μια έξοδο υψηλής τάσης της τάξης των 10.000 βολτ στο δίκτυο ανορθωτή 86. Η έξοδος του δικτύου ανορθωτή είναι θετική σε σχέση με τη γείωση του εξοπλισμού (το αεροσκάφος).
Το κύκλωμα του ΣΧΗΜΑΤΟΣ 9 παρέχει ένα αρνητικό φορτίο στο ηλεκτρόδιο 30 σε σχέση με τη γείωση του εξοπλισμού (το αεροσκάφος). Ο μετατροπέας 82 μετατρέπει το συνεχές ρεύμα από την μπαταρία 80 σε εναλλασσόμενο ρεύμα το οποίο τροφοδοτείται στην κύρια πηγή του μετασχηματιστή 84. Η έξοδος του μετασχηματιστή τροφοδοτείται στο δίκτυο ανορθωτή 88 και εμφανίζεται ένα αρνητικό φορτίο στο ηλεκτρόδιο Μ 30. Από τη λειτουργία των δικτύων ανορθωτή 86 και 88 γίνονται εύκολα κατανοητά από τα σχέδια, η λεπτομερής συζήτηση της λειτουργίας των διαφόρων στοιχείων τους παραλείπεται.
Έχω διαπιστώσει ότι η τάση που εφαρμόζεται από το δίκτυο ανορθωτή πρέπει να είναι της τάξης των 25 κιλοβολτ και άνω. Η τάση είναι ουσιαστικά γραμμική με το υψόμετρο καθώς η μέθοδος θα παράγει καθίζηση στα 2500 πόδια με τάση 25 κιλοβολτ και στα 25.000 πόδια με τάση 250 κιλοβολτ. Η τιμή της αντίστασης 66 ακολουθεί την ίδια γραμμική σχέση και θα πρέπει να έχει τιμή περίπου 3 megohms στα 125 kilovolt και περίπου 14 megohms στα 250 kilovolt.
Η απόσταση μεταξύ του ηλεκτροδίου και του αεροσκάφους κατά τη λειτουργία πρέπει να είναι επαρκής ώστε να μην υπάρχει εκκένωση από το ηλεκτρόδιο προς το αεροπλάνο. Στα 125 κιλοβολτ, 1 βρήκε ότι τα 15 πόδια ήταν μια επαρκής απόσταση. Κατά τη λειτουργία σε μια περιοχή της ατμόσφαιρας που περιέχει φυσικά σύννεφα, η χρήση μιας μόνο φόρτισης είναι επαρκής για να προκαλέσει βροχόπτωση και βροχή. Η επιλογή της πολικότητας του φορτίου εξαρτάται από τη φύση του φορτίου στην ατμόσφαιρα και η επιλογή του κατάλληλου φορτίου προσδιορίζεται δοκιμάζοντας τη μία πολικότητα, παρατηρώντας τα αποτελέσματα και στη συνέχεια δοκιμάζοντας την άλλη πολικότητα και παρατηρώντας τα αποτελέσματα. Εάν δεν υπάρχουν σύννεφα στην περιοχή, μπορεί να σχηματιστούν σύννεφα με διαδοχική έγχυση θετικών και αρνητικών φορτίων στην ατμόσφαιρα και στη συνέχεια με εφαρμογή του κατάλληλου φορτίου βροχόπτωσης. Διπλή,
Η λειτουργία προχωρά ως εξής: η συσκευή τοποθετείται στη θέση ανάσυρσής της και το αεροσκάφος απογειώνεται. Όταν φτάσει το υψόμετρο πτήσης, το ηλεκτρόδιο πληρώνεται και όταν φτάσει στη θέση επέκτασης, εφαρμόζεται η τάση. Το αεροσκάφος τώρα πετά εμπρός και πίσω στην επιθυμητή περιοχή της ατμόσφαιρας και φορτίζει τα σταγονίδια νερού, τους πυρήνες νερού και/ή τα παρόμοια στον αέρα μέχρι να γίνουν πολύ βαριά και να πέφτουν στο έδαφος ως βροχή. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι η μέθοδος της εφεύρεσης λειτουργεί καλύτερα στις χαμηλότερες θερμοκρασίες αέρα.
Καθώς θα μπορούσαν να γίνουν διάφορες αλλαγές στην παραπάνω περιγραφείσα μέθοδο και συσκευή χωρίς απομάκρυνση από το πλαίσιο της εφεύρεσης, σκοπεύεται ότι όλο το υλικό που περιέχεται στην παραπάνω περιγραφή ή φαίνεται στα συνημμένα σχέδια θα ερμηνεύεται ως επεξηγηματικό και όχι με περιοριστική έννοια. .
Οι ενσωματώσεις της εφεύρεσης στις οποίες διεκδικείται αποκλειστική ιδιοκτησία ή προνόμιο ορίζονται ως εξής:
1. Η μέθοδος παραγωγής υετού από την ατμόσφαιρα που περιλαμβάνει:
εισαγωγή φορτίου υψηλής τάσης στην ατμόσφαιρα από ηλεκτρόδιο που εκτείνεται από ιπτάμενο αεροσκάφος· το ηλεκτρόδιο εκτείνεται προς τα έξω σε επαρκή απόσταση από το ιπτάμενο αεροσκάφος έτσι ώστε το ηλεκτρικό πεδίο μεταξύ του ηλεκτροδίου και του ιπτάμενου αεροσκάφους να ελαχιστοποιείται και να μην υπάρχει εκκένωση μεταξύ του ηλεκτροδίου και του ιπτάμενου αεροσκάφους.
2. Η μέθοδος της αξίωσης 1 όπου το φορτίο υψηλής τάσης είναι θετικό.
3. Η μέθοδος της αξίωσης 1 όπου το φορτίο υψηλής τάσης είναι αρνητικό.
4. Η μέθοδος της αξίωσης 1 όπου δύο τέτοια φορτία υψηλής τάσης εισάγονται στην ατμόσφαιρα, το ένα από τα φορτία υψηλής τάσης είναι θετικό και το άλλο από τα φορτία υψηλής τάσης είναι αρνητικό.
5. Συσκευή για την παραγωγή υετού από την ατμόσφαιρα που περιλαμβάνει:
ένα ιπτάμενο αεροσκάφος· μέσα που είναι τοποθετημένα στο ιπτάμενο αεροσκάφος για την παραγωγή υψηλής τάσης συνεχούς ρεύματος·
ένα ηλεκτρόδιο, το οποίο είναι ηλεκτρικά αγώγιμο, συνδεδεμένο με το μέσο παραγωγής υψηλής τάσης συνεχούς ρεύματος·
μέσα για την επέκταση του ηλεκτροδίου σε επαρκή απόσταση προς τα έξω από το ιπτάμενο αεροσκάφος έτσι ώστε το ηλεκτρικό πεδίο μεταξύ του ηλεκτροδίου και του ιπτάμενου αεροσκάφους να ελαχιστοποιείται και να μην υπάρχει εκκένωση από το ηλεκτρόδιο προς το αεροσκάφος.
6. Η συσκευή της αξίωσης 5 όπου το ηλεκτρόδιο είναι “τοποθετημένο σε ένα συγκρότημα, το συγκρότημα που περιλαμβάνει:
ένα κοίλο, κυλινδρικό, μονωμένο, περίβλημα.
το ηλεκτρόδιο που στερεώνεται εξωτερικά του κοίλου, κυ-
Λινδρικό, μονωμένο περίβλημα στο ένα άκρο του.
μια κυλινδρική αντίσταση μέσα στο κοίλο, κυλινδρικό, εντός
μονωμένο, περίβλημα ηλεκτρικά συνδεδεμένο στο ένα άκρο του με το ηλεκτρόδιο. μέσο για τη σύνδεση του άλλου άκρου της κυλινδρικής αντίστασης με το μέσο για την παραγωγή υψηλού συνεχούς ρεύματος τάσης. 7. Η συσκευή της αξίωσης 6 όπου το μέσο για τη σύνδεση του άλλου άκρου της κυλινδρικής αντίστασης με το μέσο για την παραγωγή υψηλής τάσης συνεχούς ρεύματος είναι ένα αγώγιμο καλώδιο και περιλαμβάνει ένα εύκαμπτο, μονωτικό, κάλυμμα στερεωμένο στο καλώδιο.
8. Η συσκευή της αξίωσης 7 που περιλαμβάνει ένα εξωτερικό, μονωτικό, εύκαμπτο περίβλημα που περιβάλλει το εύκαμπτο, μονωτικό, κάλυμμα και είναι στερεωμένο στο κοίλο, κυλινδρικό, μονωμένο, περίβλημα και στο αεροσκάφος έτσι ώστε να επιτρέπει στο κοίλο, κυλινδρικό, μονωμένο περίβλημα εκτείνεται προς τα έξω a από το αεροσκάφος πληρώνοντας το εξωτερικό, μονωτικό, εύκαμπτο, θηκάρι και να έλκεται κοντά στο αεροσκάφος ανασύροντας το εξωτερικό, μονωτικό, εύκαμπτο θηκάρι.
1 9. Η συσκευή της αξίωσης 8 που περιλαμβάνει ένα κωνικό διάφραγμα’ που έχει το μικρότερο άκρο του στερεωμένο στο κοίλο, κυλινδρικό μονωμένο, περίβλημα στο άκρο απέναντι από αυτό στο οποίο είναι στερεωμένο το ηλεκτρόδιο και φουσκώνει προς τα έξω προς το ηλεκτρόδιο έτσι ώστε να περιβάλλει ένα τμήμα το κοίλο,- κυλινδρικό, μονωμένο, περίβλημα.
10. Η συσκευή της αξίωσης 9 όπου το κωνικό φύλλο bafd έχει τουλάχιστον ένα εξωτερικό πτερύγιο για να αποτρέπει τη συστροφή του συγκροτήματος 5.
Παραπομπές που αναφέρονται Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας Ηνωμένων Πολιτειών 803.180 10/1905 Lodge 239 -14 1.284.982 11/1918 Balsillie 239 με 14 3019989 2/1962 Vonnegut 239-2 1,279,823 9/1918 Balsillie 239–2X 1.356.484 10/1920 Boltas 317-262 Χ 1,928,963 10 / 1933 Δισκοπότηρο 239-2 2.432.371 12/1941 Berberich.
από τον RF Dempewoltf.
EVERETT W. KIRBY, Πρωτοβάθμιος Εξεταστής ΗΠΑ. Cl. XR
Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>