«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΣ: Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΑΡΧΊΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ

ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΣΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΣ α

 

Ένας μύθος, μια ύπαρξη, που δυστυχώς δεν θα δούμε να υμνείται ούτε καν να ασχολείται ο κόσμος με αυτόν. Μια αποσιώπηση, ένα πέπλο ντροπής, απόδειξη του πόσο κατειλυμμένοι είμαστε ακόμα από την δήθεν χριστιανική ηθική, μας σπρώχνουν να αγνοούμε τον Ερμαφρόδιτο.

Όμως ο Ερμαφρόδιτος είναι γιος θεών, είναι θεός ο ίδιος.

Ας πάμε -χωρίς ενοχές και προκαταλήψεις- να ξετυλίξουμε το κουβάρι του μύθου και της ιστορίας μας.

Ο Ερμαφρόδιτος είναι γιος του Ερμή και της Αφροδίτης, όπως δηλώνεται και με το όνομά του.

Οι δύο θεοί ενώθηκαν και έκαναν ένα αγόρι, ο οποίος κληρονόμησε την ομορφιά της μητέρας του και την ευστροφία του πατέρα του.

Ο Ερμής και η Αφροδίτη έδωσαν το παιδί να το μεγαλώσουν οι Ναϊάδες Νύμφες της Ίδης στη Φρυγία, κάτι που ήταν σύνηθες στον κόσμο των θεών.

Εκείνες, βλέποντας ότι το μωρό συνδύαζε τις χάρες των γονιών του, του έδωσαν το όνομα Ερμαφρόδιτος.

Μεγαλώνοντας, ο όμορφος νέος έφυγε από τις Νύμφες για να γυρίσει μόνος του τον κόσμο.

Δεκαπεντάχρονος και πανέμορφος ο Ερμαφρόδιτος άρχισε να ταξιδεύει στη Μ. Ασία.

Στην Καρία στάθηκε σε μια λίμνη εξαιρετικής ομορφιάς με νερό διάφανο ως τον πάτο σα γυαλί, την πηγή Σαλμακίδα.

Εκεί, όπως συνέβαινε σε κάθε πηγή της μυθολογίας, ήταν κρυμμένη η ομώνυμη νύμφη.

Η Νύμφη της λίμνης λοιπόν, η Σαλμακίδα, ήταν ξανθιά, όμορφη και φιλάρεσκη και δεν της άρεσε να τρέχει στα βουνά με το δόρυ της, όπως οι αδελφές της, αλλά προτιμούσε να κάθεται στην πηγή, να χτενίζει τα μακριά μαλλιά της και να θαυμάζει το είδωλο της.

Όταν είδε τον Ερμαφρόδιτο η Σαλμακίδα, τον ερωτεύτηκε και θέλησε να τον κάνει δικό της.

Όταν ο νέος απέκρουσε τις προτάσεις της Νύμφης, εκείνη προσποιήθηκε πως παραιτήθηκε από τους σκοπούς της, όμως παραφύλαξε την ώρα που ο γιος της θεάς της ομορφιάς θα ξεντυνόταν για να πέσει στα νερά της λίμνης της να ξεπλυθεί από τις σκόνες του ταξιδιού.

Έτσι κάποια στιγμή αποκαμωμένος από την κούραση βούτηξε στα καθαρά νερά της πηγής.

Μέσα στο νερό όμως ο Ερμαφρόδιτος βρέθηκε στην απόλυτη διάθεση της Σαλμακίδας.

Η Νύμφη κόλλησε επάνω του σε ένα παθιασμένο αγκάλιασμα -ολόγυρά του χύνεται, σφιχτά, ολούθε κολλημένη στο κορμί του σαν τον κισσό που τον κορμό σκεπάζει- και προσευχήθηκε στους θεούς τα σώματά τους να μην χωριστούν ποτέ.

Ο Δίας άκουσε την προσευχή της Σαλμακίδας και ένωσε τα δυο κορμιά σ’ ένα.

Τα σώματα των δύο νέων έσμιξαν ώσπου έγιναν ένα, όπως είχε ζητήσει η νύμφη.

Από το νερό τελικά αναδύθηκε ένα πλάσμα που δεν ήταν ούτε αρσενικό ούτε θηλυκό, αλλά είχε χαρακτηριστικά και από τα δύο φύλα.

Ως αντάλλαγμα, ο Ερμαφρόδιτος ζήτησε άλλη χάρη από τους θεϊκούς γονείς του: όποιος στο εξής έπεφτε στα νερά της πηγής να βγαίνει μισός άντρας και μισός γυναίκα, πράγμα που έγινε.

Έτσι όποιος έπεφτε στο νερό αποκτούσε διττή φύση.

Ακόμα και κατά την ιστορική εποχή, στα χρόνια του Στράβωνα, υπήρχε η πεποίθηση ότι η συγκεκριμένη λιμνούλα εξακολουθούσε να επιδρά κατά τον τρόπο αυτό στους άνδρες που έμπαιναν μέσα της.

Η Νύμφη και ο Ερμαφρόδιτος από τότε αποτελούν ένα πρόσωπο και ένα κορμί που είναι αρσενικό και θηλυκό ταυτόχρονα.

Η αντίληψη αυτή επικρατούσε και στα χρόνια του Στράβωνα,-όπως προαναφέρθηκε- αν και εκείνος είχε διαφορετική άποψη για το θέμα -απέδιδε τη μεταστροφή στην τρυφηλότητα της ζωής και στον πλούτο:

καὶ ἡ Σαλμακὶς κρήνη, διαβεβλημένη οὐκ οἶδ᾽ ὁπόθεν ὡς μαλακίζουσα τοὺς πιόντας ἀπ᾽ αὐτῆς. ἔοικε δ᾽ ἡ τρυφὴ τῶν ἀνθρώπων αἰτιᾶσθαι τοὺς ἀέρας ἢ τὰ ὕδατα· τρυφῆς δ᾽ αἴτια οὐ ταῦτα, ἀλλὰ πλοῦτος καὶ ἡ περὶ τὰς διαίτας ἀκολασία (Στρ., Γεωγρ. 14.2).

Αντίστοιχα συναντάμε τη λατρεία του Αφρόδιτου, ο οποίος στις αναπαραστάσεις του έφερε γενειάδα, φαλλό και γυναικεία ρούχα.

Στην Ελλάδα, πολύ συχνά ο Ερμαφρόδιτος εικονίζεται ανάμεσα στους συντρόφους του θεού Διονύσου.

Ο γιος της Αφροδίτης Ερμαφρόδιτος ήταν ένας νέος με γυναικεία στήθη και μακριά μαλλιά.

Όπως και ο ανδρόγυνος, η γενειοφόρος γυναίκα, είχε και ο ερμαφρόδιτος τα αλλόκοτα πραγματικά αντίστοιχά του, αλλά σαν θρησκευτικές έννοιες προέκυψαν και οι δυο τους κατά την μετάβαση από την μητριαρχία στην πατριαρχία.

Ο Ερμαφρόδιτος είναι ο ιερός βασιλιάς που αναπληρώνει την βασίλισσα και φορά ψεύτικα στήθη.

Είναι η μητέρα της προελληνικής γενιάς που είχε αποφύγει να περάσει στην πατριαρχία, προκειμένου να διατηρήσει τις δικαστικές εξουσίες της ή να εξευμενίσει τα παιδιά που είχε αποκτήσει από κάποιον δούλο – πατέρα, η μητέρα αποκτούσε ψεύτικα γένια ένα έθιμο που το συναντάμε συχνά και στο Άργος.

Οι γενειοφόρες θεές όπως η Κύπρια Αφροδίτη, και οι γυναικωτοί θεοί όπως ο Διόνυσος αντιστοιχούν σε αυτά τα μεταβατικά κοινωνικά στάδια.

*********************************************

*Η έρευνα και συλλογή πληροφοριών από διάφορες πηγές έγινε από την Γιώβη Βασιλική.

Για να πραγματοποιηθεί το παραπάνω άρθρο , χρησιμοποιήθηκαν αυτούσια αποσπάσματα και παράγραφοι των πηγών αυτών.

Μπορείτε να το διαβάσετε στο μπλογκ μου Μυθική Αναζήτηση όπου και αναρτήθηκε τον Μάρτιο του 2016 με τον τίτλο:

“Η ένωση σε ένα κορμί της Σαλμακίδας με τον Ερμαφρόδιτο”.

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>