«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ! QUOS DEUS VULT PERDERE PRIUS DEMENTAT. Η ΜΑΓΙΚΗ ΛΕΞΗ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ «ΔΙΑΓΡΑΦΗ» ΧΡΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ Η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ.

ΝΕΣΑΡΑ Σ

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou Bleibergweg 114 D-40885 Ratingen Tel.+Fax: 0049 2102 32513  E-Mail: chaziteo@t-online.de

     03.10.2020

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Οποιον οι Θεοι θελουν να καταστρεψουν (Προσωπο, Κρατος, Ενωση Κρατων, Αυτοκρατορια), πρωτα τον τρελαινουν!

Η κυρια και θανατηφορα επικινδυνη αρρωστια της νεας δυτικης  Αυτοκρατοριας (ΗΠΑ, Ε.Ε., ΚΑΝΑΔΑΣ και ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ) ειναι ο «νεοφιλελευθερος χρηματοπιστωτικος Καπιταλισμος».

Οι ριζες αυτου βρισκονται στην καρδια της δυτικορωμα’ι’κης Αυτοκρατοριας οι οποιες αποκλινουν μεχρι σημερα τον «κυκλοφορουντα χρονο», ο οποιος επιτρεπει την οικονομικη ανανεωση με την διαγραφη των χρεων, προς οφελος του «γραμμικου χρονου» στον οποιον τα χρεη συνεχιζονται διαρκως να αυξανονται χωρις κανενα δημοσιο ελεγχο, ο οποιος θα εξασφαλιζε την νομιμο παροχη δανειων και χρηματοδοτησεων, που θα εξασφαλιζαν απο μερους τους τα μακροχρονια συμφεροντα της Οικονομιας.

Απο το ετος 2007 της σοβαρης οικονομικης κρισης ελαβαν χωρα πολλα συνεδρια κορυφης της πολιτικης εξουσιας, του εμποριου, του χρηματοπιστωτικου τομεα, του ΟΗΕ, της κλιματικης αλλαγης, της παγκοσμιας οικονομιας και αλλα και τα οποια απεδειξαν την ανικανοτητα των υπευθυνων να εντοπισουν ενα κοινο παραγοντα αποτελεσματικης καταπολεμισης της οικονομικης κρισης.

Τα συνεδρια αυτα κορυφης φαινεται να υπηρετουσαν υποκριτικες στρατηγικες αποκλισης, οι οποιες ισχυροποιουσαν την επιτευξη των συμφεροντων της νεας δυτικης Αυτοκρατοριας, δια μετατροπης των παγκοσμιων συνεδριων σε σχεδον δικες τους νεες κρατικες οντοτητες.

Η διαφορα ειναι μονο, οτι οι νεες αυτες κρατικες οντοτητες δεν σηκωνουν στους ωμους τους καμια υπευθυνοτητα για την λυση των προβληματων της κοινωνιας και ενδιφερονται αποκλειστικα μονο για τα δικα τους συμφεροντα.

Η πανδημια του Κορωνο’ι’ου καταλυτοποιει και επιταχυνει την ολικη καταλυψη της εξουσιας απο τον χρηματοπιστωτικο τομεα με τις νεες αυτες κρατικες οντοτητες, κυριως διοτι η πανδημια αυτη οδηγει προς καταρρευση σχεδον ολων των κρατικων προ’υ’πολογισμων και ορισμενους απ’ αυτους οδηγει σε αδιεξοδο και καταστροφη.

ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ψ

Με τον τροπο αυτο καταπολεμουνται ολοι οι αντιπαλοι του χρηματοπιστωτικου τομεα, δηλαδη ακομη και οι κυβερνησεις που ηταν τοσο ισχυρες και σε θεση να απορρυθμησουν τον τομεα αυτο.

Αυτη γινεται σημερα τελειως αδυνατη, παρ’ οτι που ειναι πολυ αναγκαια, λογω της παγκοσμιως μεγαλης ανεργειας, καταρρευσης επιχειρησεων, μειωση των εσοδων απο ενοικια και φορους, δηλαδη μιας καταστασης ως μεσο απο τον χρηματικοπιστωτικο τομεα για την αποσυναρμολογιση και ιδιωτικοποιηση των κυβερνησεων σε ολα τα επιπεδα και σε βαρος των πολιτων.

Στην νεα δυτικη Αυτοκρατορια αντικατασταθηκαν ηδη τα επιχειρηματα της Λογικης του Αριστοτελη με τα ψευδοεπιχειρηματα της Λογικης του Christian Morgenstern και ουδεις καταγινεται με το βαρυσημαντο αυτο γεγονος.

Σε μια πραγματεια του ο Christian Morgenstern και κανενας αλλος δεν διατυπωσε την δευτερη παγκοσμια αρχη της μοντερνας ιστορικης ερευνας ως εξης: «Και συμπεραινει ξεκαθαρα / οτι τιποτε δεν μπορει να ειναι, που δεν επιτρεπεται να ειναι».

Ο ανθρωπος αυτος εφερε σε περας μια πνευματο’ι’στορικη πραξη, η οποια ειναι απολυτως μοναδικη: με ενα κτυπημα προσεφερε στον Κοσμο μια νεα Λογικη που στοχευει να εκτοπισει την Λογικη του Αριστοτελη.

Οτι επιτρεπεται να ειναι, μπορει να ειναι και συνεπως ειναι, οτι δεν επιτρπεται να ειναι, δεν μπορει να ειναι και συνεπως δεν ειναι!

Τιποτε αλλο δεν θα ηταν ποιο μολυσμενο απο την κατασταση στην οποια η κοινωνια της νεας δυτικης Αυτοκρατοριας, στην οποια ανηκει τραγικως και η Ε.Ε.,θα αναγκαζονταν πραγματικα καθε πολιτης «χωρις την υπιδειξη καποιου αλλου» να χρησιμοποιει την στραπαρισμενη νοηση του και να σκεφθεται μονος του!

Ετσι οι πολιτες της νεας δυτικης Αυτοκρατοριας απαλλαχθηκαν απο την Σκλαβια να σκεφθονται μονοι τους.

Εννοιες ως «Δεδομενο» και «Αποδειξη» διεγραφησαν και αντικατασταθηκαν απο παραλλαγες του θεματος «κατα πολυ πιθανως».

Ολοκληρο το σωματειο του διεθνους Δικαιου ριχθηκε στην θαλασσα και αντικατασταθηκε δια μιας «ρυθμιζομενης διεθνους ταξης», της ετσι ονομασθεισης «Νεας Ταξης Πραγματων».

Ο «προτερος νομος» της Δημοκρατιας ρυθμισθηκε επισης.

Το ωραιο στο ρυθμιζομενο συστημα που εξελιχθει – δηλαδη, Εκλογες δια του Λαου, Δημοκρατια ‘η Republik ‘η οτι παρομοιο -, ειναι, οτι αυτο ελεγχεται πολυ ευκολα.

Οι πραγματικοι εξουσιαστες απο το παρασκηνιο δε εκλεγουν μονο ολους τους υποψηφιους της πολιτικης, αλλα και την πολιτικη τους.

Παρ’ ολα αυτα ομως δεν πρεπει οι πολιτες να τους περιφρονουν, αλλα να τους λυπουνται και ιδιαιτερα τους δημοκρατικα εκλεγεντες για την Βουλη της Ε.Ε., για την καταντια τους, η οποια αντικατατροπιζεται και στην χρεοκοπια των περισσοτερων κρατων μελων της.

Η νεοφιλελευθερη και αντιδημοκρατικη ιδεολογια μετεφερε ολους τους κοινωνικους σχεδιασμους στην αγκαλια των «χρηματικοπιστωτικων Αγορων».

Η πολυ παλαια αντιπαλοτητα μεταξυ Δανειοδοτη/Ενοικιαστη και Χρεωστη/Ενοικιαζομενο βρισκεται σημερα στο επικεντρο της (πανδημιας – επιδημιας) του Κορωνο’ι’ου, διοτι οι μεγαλες και μικρες επιχειρησεις, οι γεωργικες μοναδες παραγωγης, τα ξενοδοχεια, τα εστιατορια και αλλα πολλα μαγαζια, εχουν προβληματα ρευστοτητας οπως και το προσωπικο τους.

Η νεοφιλελευθερη υποκριτικη κυβερνοεχθρικη και αντιδημοκρατικη ιδεολογια στα κρατη της νεας δυτικης Αυτοκρατοριας, που συνεχιζουν την υπαρξη τους υπο την επιδραση της ιδεολογιας της δυτικορωμα’ι’κης Αυτοκρατοριας, στοχευει με την απληστια της στην κατοχη κρατικων υποδομων και στρατηγικων αποθεματων πρωτων υλων, αντι να διαγραψει χρεη και ενοικια για να αποφευχθουν πτωχευσεις επιχειρησεων και κατ’ επεκταση μειωσεις φορολογικων εσοδων.

Το νεο αυτο δυτικο αυτοκρατορικο κατασκευασμα διαφερει απο τα αντιστοιχα αρχαιοελληνικα κατασκευασματα στον τροπο αντιμετωπισης οικονομικων κρισεων και λυσεων για την επαναδημιουργια οικονομικων ισορροποιων.

Κατι τετοιο ομως προ’υ’ποθετει την κατα 100 % εθνικοποιηση των Κεντρικων Τραπεζων.

ΝΕΣΑΡΑ

Διοτι εως σημερα μετα το ετος 1913 μ.Χ. δημιουργουν οι ιδιωτικες αυτες τραπεζες το χρημα απο το τιποτε (χρημα-Fiat) για να κινητοποιησουν τον χρηματοπιστωτικο τομεα με τις μετοχικες- και δανειακες Αγορες τους  και οχι για να ισχυροποιησουν την πραγματικη οικονομια και την ικανοτητα αποπληρωμης των χρεων.

Εαν προσωπικα χρεη, ενοικια και φοροι, που σημερα δεν μπορουν να πληρωθουν, δεν διαγραφουν, το αποτελεσμα θα ειναι πτωχευσεις σε μεγαλη κλιμακα, αυξηση των αστεγων και δυστυχιας.

Χωρις την επανακατακτηση μια οικονομικης ομαλοτητας δεν μπορουν να αντιμετωπισθουν επιτυχως χρεη, ενοικια, φοροι και αλλες επιβαρυνσεις της ζωης με την επαναλειτουργια της εμπορικης δραστηριοτητας.

Η επαναλειτουργια ομως αυτη ειναι στενα συνδεδεδημενη με την διαγραφη των χρεων.

Χωρις την διαγραφη αυτη, η δημιουργειθησα οικονομικη στενοτητα απο την πανδημια του Κορωνο’ι’ου, οδηγει καθε οικονομια στην καταπτωση, αστεγοτητα και οικονομικη πολωση.

Διοτι σχεδον ολες οι οικονομιες κατεληξαν σε ενα σημειο, στο οποιο τα χρεη αποπληρωνονται μονο δια της μειωσεως της παραγωγης και της καταναλωσης, οπως συνεβει με τα χρεη της Ελλαδος το 2015.

Απο της εποχη της δυτικορωμα’ι’κης Αυτοκρατοριας, πρωτα στην δυτικη Ευρωπη και μετα στις ΗΠΑ, θεωρειται ως κανονικο, οτι οι δανειστες εκμεταλλευονται εγκληματικα κοινωνικες οικονομικες κρισεις για να αυξησουν απληστα τις περιουσιες τους, σε χωρες που παλευουν με τα χρεη τους.

Η δημιουργουμενη αντιπαλοτητα μεταξυ των πολιτων και της εξουσιας, μεταξυ των πολιτων και της τρομοκρατιας, μεταξυ των ανθρωπων και της Φυσης, μεταξυ των χρηματοπιστωτικων- και προ’ι’οντων Αγορων και μεταξυ του υποσεινυδητου και της πραγματικοτητας, οδηγει πολλες φορες σε επικινδυνες και αιματερες καταστασεις.

Διοτι τα χρεη υποθηκες ειναι η τιμη για να αποκτηση καποιος στεγη, τα χρεη σπουδων ειναι η τιμη για να αποκτησουν οι σπουδαστες ενα πτυχειο που θα τους εξασφαλεισει μια αποδοτικη εργασια προς το ζειν, τα χρεη αυτοκινησης ειναι η τιμη για την αγορα ενος αυτοκινητου με το οποιο καταληγει ο αγοραστης στον τοπο εργασιας του τα χρεη των πλαστικων τραπεζικων καρτων ειναι η τιμη για την τραπεζικη δανειοδοτηση για αποπληρωμη των αναγκαιων και μη για την ζωη αγαθων.

Ολα αυτα πρεπει να καλυφθουν με την αποδοση της εργασιας.

Η βαθεια αυτη χρεωση των πλατια ανθρωπινων μαζων δημιουργει στους εργαζομενους φοβο απωλειας της ικανοτητας να πληρωνουν χρεη και ενοικια.

Ο φοβος αυτος δημιουργει μεν για τους εργοδοτες πλεονεκτηματα μειωσης των εργατικων αποδοχων και αυξηση των δανειακων τοκων στους τομεις της επιχειρηματικοτητας και χρηματοπιστωτικης Αγορας, θετει ομως και τους σπορους αναποφευκτων αιματερων συγκρουσεων με τους εργαζομενους.

Εδω αθροιζονται, στο οτι τα συμφεροντα των δανειοδοτων εμποδιζουν την δημιουργια δημοκρατικων πολιτοπολιτειακων οργανισμων προστασιας των δανειοληπτων και απαιτουν την ψηφιση νομων, δια των οποιων αναγκαζονται οι δανειοληπτες να αποπληρωνουν τα χρεη τους δια αναγκαστικων πληστιαρισμων των περιουσιων τους.

Μία ευχή πού αν γίνει πράξη, δεν θα έχουμε να φοβηθούμε τίποτα

Η σχεση ανισοτητας μεταξυ φτωχων και πλουσιων ανθρωπων, ειναι ενα σταθερο περιεχομενο στην παγκοσμια ιστορια.

Δια ολων των εκατονταετιων δημιουργηθηκε ενα τεραστιο κεκλιμενο και ανισο επιπεδο μεταξυ των εξουσιαστων, φεουδαρχικων ομαδων, ομαδων ελιτ και το μεγαλυτερο μερος των κατωτερων κοινωνικων ομαδων και των πληθυσμων.

Αλλα απο το ετος 1800 μ.Χ., η διαφορα στην κατοχη περιουσιας ελαβε δραματικες διαστασεις μεταξυ των διαφορων εθνων και ηπειρων, η οποια σημερα ξεπερασε καθε φανταστικο οριο.

Δεν θα παραμεινει εσαει ανεκτο απο τους λαους του πλανητη μας, το γεγονος, οτι το 1 % του πληθυσμου του πλανητης μας κατεχει τοσα πολλα οσο το υπολοιπο 99 % του πληθυσμου του.

Μονο το ¼ των 7,4 δισεκατομμυριων ανθρωπων του παγκοσμιου πληθυσμου διαθετει σημερα για τα χρέη παραπανω απο 60 δολαρια των ΗΠΑ ημερησιως και το ημισυ του παγκοσμιου πληθυσμου ζει με 2,50 δολαρια των ΗΠΑ ημερησιως.

Εδω ανηκουν και το 1,0 δισεκατομμυριο ανθρωπων που ζουν με λιγωτερο απο 1,0 δολαριο των ΗΠΑ ημερησιως.

Οι ταλαιπορημενοι αυτοι ανθρωποι ζουν σε μια τραγικη φτωχεια και βασανιζονται απο την πεινα, την δυστυχια και τον πονο.

Πανω απο 20 εκατομμυρια ανθρωποι πεθαινουν ετησιως απο την πεινα. Ενα

Ενα επιπλεον δισεκατομμυριο ανθρωπων δεν εχει καμια προσβαση σε καθαρο ποσιμο νερο ‘η ελλειξη επαρκουντων ποσοτητων διατροφης.

ΑΚΟΥΣΕ ΜΑΣ ΘΕΑ ΝΕΜΕΣΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΛΑ ΣΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ

Ερωτηση: Μπορει η εννοια της απλης ανθρωπινης ορθοφροσυνης να μεταφερθει σε παγκοσμιο επιπεδο;

Λογω της παγκοσμιας επεκτασης της κρισης απο την πανδημια του Κορωνο’ι’ου, η οποια λειτουργει ως καταλυτης και συμβαλει για το τελος της μεταπολεμικης οικονομικης αναπτυξης, εγινε σε πολλους ανθρωπους κατανοητο, ποσο ανικανοι ειναι οι υπευθυνοι να δουν λιγο ποιο περα απο την μυτη τους.

Εδω γινεται αναγκαια μια δευτερη, επισης παγκοσμια δυνατοτητα της ορθοφροσυνης, για να καταληξει αυτη με την ισχυ της σε ενα ειδος και επιπεδο συνεργαζομενου πολιτισμου μεταξυ των ανθρωπων.

Μονο κατι τετοιο θα κανει τους ανθρωπους ικανους να ξεφυγουν απο τα ορια της εγκληματικης και οπισθοδρομικης Λογικης του Christian Morgenstern και να επιστρεψουν στην Λογικη του Αριστοτελη, διοτι αυτη δεν βασιζεται στην υγιη ανθρωπινη κατανοηση.

Η εννοια της υγιους ανθρωπιμης κατανοησης (sensus communis, common sense, bons sens) σχολιαζεται εντατικα και με αντιπαλοτητα απο την αρχαιοελληνικη εποχη.

Η θεματολογια αυτη σχηματιζει τις βασεις του συμπλεγματος σκεψεων και ειναι μεταφραση της απο τον Αριστοτελη δημιουργηθεισης λεξης «κοινη θεση = αλληλεγγυη», η οποια μπορει να νοηθει ως «κοινη κοινωνικη αντιληψη των πραγματων ‘η ως κοινο κοινωνικο πνευμα».

Σχεδον ολοι οι μεγαλοι ανθρωποι του πνευματος εχουν ασχοληθει με το θεμα, αλλα δεν μπορεσαν να συμφωνησουν σε μια συγκεκριμενη και πρακτικη περιγραφη του.

Την κοινη θεση του Αριστοτελη, ο Einstein την γελειοποιησε, ο Marx την χλευαζε ως στενοκεφαλια του πολιτη και ο Nietzsche την υποτιμουσε ως μια πολυ κοινη πιστη των παντων στον Κοσμο.

Υπηρχαν ομως και αλλες γνωμες: Ο Cicero την τοποθετουσε στον βασικο εξοπλισμο των ανθρωπων, ο Kant εβλεπαι σε αυτην τον «λιθο δοκιμασιας για τον Προσανατολισμο», και ο Hannah Arendt το «νοημα της πραγματικοτητας».

Ο Αριστοτελης συνεπως εδωσε το εκρηκτικο εναυσμα. με την τοποθετηση στις πεντε γνωστες αισθησεις και μια εκτη, την κοινη.

Ενα πανθεο των γιγαντων του πνευματος ως Platon, Cicero, Thomas von Aquin, Leonardo da Vinci, Rene Descartes και πολλοι αλλοι ασχοληθηκε με το θεμα.

Για ποιο λογο αρνουνται σημερα οι υπευθυνοι να θεσουν απο κοινου ερωτησεις που θα καταγινονται με την πρακτικη ορθοφροσυνη και θα αναζητουν λυσεις αποτροπης των κινδυνων απο τον αναμενοντα κατακλυσμο του 21. μ. Χ. αιωνα με καναλιοποιηση αυτου;

Μια υγιης ανθρωπινη νοηση ειναι το ποιο καταλληλο εργαλειο για να εντοπισθει εγκαιρα η ανθρωπινη βλακεια και υποκρισια, δηλαδη τα χαρακτηριστικα της σημερινης δυτικης Αυτοκρατοριας.

Η υποκρισια στην σημερινη δυτικη Αυτοκρατορια θολωνει την εικονα απο πολλες και ομοιες πολεμικων καταστασεων και ομιχλωνει την διεξοδο προς προς μια υγιη ανθρωπινη νοηση.

Για τον λογο αυτο η λεξης «προοδος» στην σημερινη δυτικη Αυτοκρατορια πρεπει να αντικατασταθει με την λεξη «τυφλη πτηση».

Στη «τυφλη πτηση» συμμετεχουν ορισμενες πλουσιες οικονομικα χωρες με παραδοξα συνακολουθα της υποκρισιας.

Απο την μια πλευρα δυνανται να φερουν στην κατοχη τους φθηνες πρωτες υλες και δικαιοδοσιες εκμεταλλευσης, απο την αλλη πλευρα ομως αναγκαζονται να μοιρασουν το κρεβατι τους με τυραννους και ηλιθιους οπως π.χ. με τον Ερντογαν.

Η συνεργασια αυτη μεταξυ της απληστιας και της διπλης ηθικης αποτελει ενα ευθραυστο κατασκευασμα, το οποιο ανα πασα στιγμη και απροβλεπτα μπορει να σπασει.

Αυτος ειναι και ο λογος που βρισκεται και η ενδεχομενη καταπολεμηση της φτωχειας ακομη τοσο μακρυα.

Οχι τοσο λογω ελλειψης του ενδιφεροντος και της θελησης και των μεσων, αλλα διοτι η επικρατουσα Λογικη της οικονομιας της νεας δυτικης Αυτοκρατοριας, δεν επιτρεπει αλλα λυση και δημιουργει συστηματικα την φτωχεια.

Οι πολιτες της νεας δυτικης Αυτοκρατοριας αυτοαπατωνται και απομακρυνοντα απο το προβλημα με απλη αδιαφορια και εγκληματικη ψευτουπηρεηφανια.

Εκμεταλλευονται ευχαριστως τα πλεονεκτηματα της Νεας Ταξης Πραγματων αλλα αυτοτυφλωνονται οταν βρισκονται μπροστα στα τραγικα αποτελεσματα της χρονιας απληστιας τους.

Στην πραγματικοτητα με την συμπεριφορα τους αυτη προσβαλλουν τα ανθρωπινα δικαιωματα που εχουν τα ιδια σχεδον αποτελεσματα λογω των ανθρωπινων απωλειων, οπως θα ειχε ενας Τριτος Παγκοσμιος Πολεμος.

Δικαιως συνεπως, «QUOS DEUS VULT PERTERE PREUS DEMENTAT», για να αυτοκτονουν μετα, Προσωπα, Κρατη, Ενωση Κρατων, Αυτοκρατοριες.

Οι ανθρωποι εχουν αναγκη απο μια  Αρχιτεκτονικη της κοινης εξελιξης, αλλως καταληγουν και οι πλουσιοι απ’ αυτους, κατα την τυφλη τους πτηση στα υψη της απληστιας τους, οπως ο Ικαρος…..

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Στα Γερμανικα

PD –Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou                             Bleibergweg 114

                                                                                   D-40885 Ratingen

                                                                    Tel.+Fax: 0049 2102 32513

                                                                 E-Mail: chaziteo@t-online.de

                                                                                               01.10.2020

DIE WAHRHEIT KANN NICHT SCHADEN!

QUOS DEUS VULT PERDERE PRIUS DEMENTAT.                                   

DAS ZAUBERWORT HEISST «SCHULDENERLASS » UM DEN SELBSTMORD DES NEUEN WESTLICHEN               IMPERIUMS ZU VERHINDERN.

 

Dr. Georg Chaziteodorou

                                                                                                                       Wen die Götter zerstören wollen (Person, Staat, Union von Staaten, Imperium), den machen Sie zuerst verrückt.                                                                                           

 

Die haupt- und Tot gefährliche Krankheit des neuen westlichen Imperiums (USA, E.U. , KANADA und AUSTRALIEN) ist der «neuliberaler Finanzkapitalismus». Seiner Wurzeln liegen im Herzen des Weströmischen Reiches selbst und lehnen die «zirkuläre Zeit», die eine wirtschaftliche Erneuerung durch Schuldenerlässe erlaubt, zugunsten einer «linearen Zeit» ab, in der die Schulden dauerhaft und irreversibel sind, ohne öffentliche Aufsicht, um Finanzen und Kredite im allgemeinen langfristigen Interesse der Wirtschaft zu verwalten. Seit der schwerwiegenden Finanzkrise im Jahre 2007 haben viele Gipfeltreffen, wie Weltfinanzgipfel, UN-Vollversammlungen, Welthandelskonferenz, Weltklimakonferenz, Weltwirtschaftsforum und andere stattgefunden und bisher die Unfähigkeit demonstriert eine gemeinsame Weltsicht herzustellen. Diesen Gipfelkonferenzen dienten scheinheilige Ablenkungsstrategien, die ausschließlich der Stärkung der Interessen des neuen westlichen Imperiums durch Umwandlung der Weltkonzerne zu eigenen fast staatlichen Einheiten, dienten. Der Unterschied ist nur, dass diese neu staatlichen Einheiten keinerlei Verantwortung in der Gesellschaftsfürsorge übernehmen und somit den Eigennutz zum alleinigen Prinzip des Handels erhoben haben.

Die Coronaviruspandemie katalysiert und beschleunigt die totale Machtübernahme von dem Finanzsektor mit der neuen staatlichen Einheiten, nicht zuletzt dadurch, dass diese Pandemie fast alle öffentlichen Haushalte in eine Wirtschaftskrise und manche davon in Selbstmordmodus stürzt. Dadurch werden alle Gegner des Finanzsektors besiegt d.h. auch die Regierungen, die stark genug wären, diesen Sektor zu regulieren. Die aus der weit verbreiteten Arbeitslosigkeit, Unternehmensschließungen, Miet- und Steuerrückständen, resultierende Verknappung der Steuereinnahmen, wird als Mittel zur Demontage und Privatisierung der Regierungen auf allen Ebenen und auf Kosten der Bürger insgesamt, aufgegriffen.

In dem neuen westlichen Imperium sind bereits die Fakten der Aristotelischen Logik durch die Pseudofakten der Logik von Christian Morgenstern irrelevant geworden und niemand kümmert sich für diese Umwandlung. In einem seiner überaus tiefsinnigen Gedichte hat genau Christian Morgenstern und keiner anderer nämlich das angekündigte zweite Universalprinzip moderner Geschichtsforschung in einer dieses Grundsatzes würdigen poetischen Weise erstmals so formuliert: «Und also schließt er messerscharf, / dass nicht sein kann, was nicht sein darf». Dieser Mann vollbrachte eine geistesgeschichtliche Tat, die absolut einzig dasteht: er hat nämlich mit einem Schlag der Welt eine völlig neue Logik zu Verfügung gestellt, die dazu berufen war die Aristotelische Logik ein für allemal abzulösen. Was sein darf, kann auch sein und ist demzufolge, was jedoch nicht sein darf, kann eben auch nicht sein und ist eben deshalb auch nicht! Nichts wäre verderblicher als jener Zustand der Gesellschaft des neuen westlichen Imperiums, das auch beschämend die E.U. beinhaltet, in dem sich tatsächlich jedermann «ohne Leitung eines anderen» seines meist kümmerlichen Verstandes bedienen wollte! Die Bürger des neuen westlichen Imperiums also sind von der Sklaverei des selbständigen Denkens befreit worden. Begriffe wie «Beleg» und «Beweis» sind abgeschafft bzw. durch Variationen des Τhemas «höchstwahrscheinlich» ersetzt worden. Der gesamte Korpus des Völkerrechts ist ebenfalls über Bord geworfen und durch eine «regelbasierte internationale Ordnung», die so genannte «Neue Weltordnung» ersetzt worden. Das «eherne Gesetz» der Demokratie ist auch reformiert. Das schöne an das reformierte System das entwickelt wurde – d.h. Wahlen durch das Volk, Demokratie oder Republik oder was auch immer -, ist, dass es so leicht kontrolliert werden kann. Die Herrscher hinter den Kulissen wählen nicht bloß alle Kandidaten selber aus, sonder auch deren Politik. Bei alledem sollte man jedoch nicht so sehr Verachtung als vielmehr Mitleid für die E.U. und für die «demokratisch gewählten» Politiker in den Länder des neuen  westlichen Imperiums empfinden. Man sieht heute auch, welche Folgen es haben, wenn die Gesellschaften des neuen westlichen Imperiums durch ihre gläubigerorientierte Rechtsphilosophie in eine Schuldenecke gedrängt werden. Die neoliberale regierungsfeindliche und antidemokratische Ideologie hat die soziale Planungen und Staatsmächten im «Finanzmärkte» konzentriert. Die uralte Konfrontation zwischen Gläubiger/Vermieter und Schuldner/Mieter steht im Mittelpunkt der heutigen Coronaviruspandemie, da große und kleine Unternehmen, landwirtschaftliche Betriebe, Hotels, Restaurants und andere Geschäfte in großen Zahlungsschwierigkeiten, zusammen mit ihren Angestellten die keine Einkünfte mehr haben, geraten. Die neoliberale scheinheilige regierungsfeindliche und antidemokratische Ideologie in den Ländern des neuen westlichen Imperiums, die noch immer durch das Erbe des weströmischen Reiches geprägt ist, gierig zielt auf die Übernahme staatlicher Infrastruktur und die Aneignung von Land und Ressourcen, statt Staatsschulden und Mietkosten zu streichen um Unternehmensschließungen und den daraus resultierenden Zahlungsrückständen zu bekämpfen. Dieses neues westliche Imperium, unterscheidet sich von seinen althellenischen Vorgängern, wirtschaftliche Störungen Autoritär über die Marktkräfte zu begegnen, um das wirtschaftliche Gleichgewicht von oben wieder herzustellen. So etwas könnte durchgeführt werden wenn alle Zentralbanken zu 100 % nationalisiert werden. Denn bisher diese (seit 1913) Geld aus dem Nichts schöpfen, um den Finanzsektor und seine Aktien- und Anleihenmärkte anzuheizen, und nicht, um die Zahlungsfähigkeit, die Beschäftigung und den Lebensstandard der Volkswirtschaften zu erhöhen. Wenn persönliche Schulden, Mieten                                                                                                                                                                                     und Steuern, die nicht bezahlt werden können, nicht gestrichen werden, wird das Ergebnis weit verbreiteter Bankrott, Verarmung und Obdachlosigkeit sein. Ohne die Wiederherstellung der wirtschaftlichen Normalität können nicht Schulden, Mieten, Steuern und andere Belastungen des Lebens und der Geschäftstätigkeit wieder aufgenommen werden. Diese Wiederherstellung ist aber mit dem Schuldenerlass eng verknüpft. Ohne eines Schuldenerlasses infolge von der Coronaviruspandemie verursachter wirtschaftlicher Störungen

unterwirft sich jede Wirtschaft selbst Depressionen, Obdachlosigkeit                                                            und wirtschaftlicher Polarisierung. Denn fast alle Volkswirtschaften sind an einem Punkt angelangt, an dem Schulden nur noch durch einen Rückgang der Produktion und des Konsums beglichen werden können, so dass sie heute noch knapp dran sind wie Hellas seit 2015. Seit der Zeit des Weströmischen Reiches ist es in Westeuropa und später in den USA normal geworden, dass Gläubiger soziales Unglück als Gelegenheit verbrecherisch nutzen, um Eigentum und Einkommen auf Kosten der verschuldeten Länder und Familien zu erlangen. Die

entstehenden durch die Schulden Frontlinien wischen Staat und Bevölkerung, zwischen Individuum und Herrschaft, zwischen Bürger und Terror, zwischen Mensch und Natur, zwischen Finanz- und Gütermärkte und zwischen Bewusstsein und Realität nehmen gefährliche Ausmaßen. Denn Hypothekenschulden sind der Preis für den Erwerb eines Eigenheims, Studentenschulden sind der Preis dafür, eine Ausbildung zu erhalten, um einen Job zu bekommen, Autoschulden sind nötig, um ein Auto zu kaufen, mit dem man zur Arbeit fahren kann, und Kreditkartenschulden müssen aufgetrieben werden, um die Lebenserhaltungskosten zu bezahlen, die über das hinausgehen, was man verdienen kann. Diese tiefe Verschuldung der breiten Bevölkerungsmaße macht den Arbeiternehmer Angst die Fähigkeit zu verlieren, Schulden und Mieten zu bezahlen und kommt zwar dem Geschäfts- und Finanzsektor zugute, indem sie das Lohnniveau senkt und gleichzeitig mehr Zinsen, Finanzgebühren, Miete und Versicherungen aus dem Lohn für den Lebensunterhalt herauszieht, gleichzeitig aber setzt die Keime für unausweichliche blutige Auseinandersetzungen. Dazu kommt dass die Gläubigerinteressen die Entstehung demokratischer staatsbürgerlicher Regime, die die Schuldner schützen können, blockiert haben und Gesetze gefördert, die Schuldner dazu zwingen, ihr Land oder andere Mittel zum Lebensunterhalt durch Zwangsvollstreckung von Gläubiger zu verlieren oder es unter Notstandsbedingungen zu verkaufen und ihre Schulden abzuarbeiten.

Das ungleiche Verhältnis zwischen Arm und Reich bei den Menschen ist ein fester Bestandteil der Weltgeschichte. Durch alle Jahrhunderte

hat es ein riesiges Gefälle zwischen Herrschern, feudalen Gruppen, Eliten und dem Gros der Unterschichten und Bevölkerungen gegeben. Aber erst in dem Zeitraum nach 1800 n. Chr. hat sich eine dramatische Vermögensdifferenz zwischen verschiedenen Nationen und Kontinenten aufgebaut, die heute schlicht unfassbare Dimensionen erreicht. Es wird von der Bevölkerung dieser Welt nicht ewig hingenommen werden dass 1 % der Weltbevölkerung das gleiche an Vermögen wie die übrigen 99 % besitzt. Nur ein Viertel der 7,4 Weltbevölkerung Milliarden Menschen verfügt heute über mehr als 60 US-$ am Tag und sich die Hälfte der Weltbevölkerung muss mit kaum mehr als 2,50 US-$ am Tag begnügen. Hierunter fallen auch die 1,0 Milliarde Menschen, die mit weniger als 1 US-$ am Tag dahinvegetieren müssen. Diese verzweifelten Menschen leben in extremer Armut und sind Hunger, Elend und Leid ausgesetzt. Etwa 20 Millionen Hunger Tote Menschen im Jahr dokumentieren diese vollkommene Ausweglosigkeit. Ein weitere Milliarde Menschen haben keinen Zugang zu sauberem Trinkwasser oder ausreichender Nahrung. Die entscheidende Frage hier lautet: Lässt sich die Form einfacher Vernunft auch auf die globale Ebene übertragen? Angesichts der weltumspannender Krise durch die Coronaviruspandemie, die lediglich als Katalysator für die Beendigung des wirtschaftlichen Nachkriegsbooms wirkt, ist vielen Menschen bewusst geworden, wie wenig man in der Lage ist, über den eigenen Tellerrand zu schauen. Notwendig wird eine zweite, auch globale Perspektive der Vernunft, um auf die Ebene einer kooperativen Kultur zwischen den Menschen zu gelangen. Nur sie wird diesen befähigt, aus dem Hamsterrad der mörderischen Untergangslogik von Christian Morgenstern herauskommen zu können, weil dieser nicht auf dem gesunden Menschenverstand basiert, um wieder zu Aristotelische Logik zu gelangen. Der Begriff des gesunden Menschenverstands (sensus communis, common sense, bons sens) wird seit der hellenischen Antike kontrovers diskutiert.

Dieser Terminus bildet die Grundlage des Gedankenkomplexes und ist eine Übersetzung des von Aristoteles geschaffenen Wortes «κοινη θεση = αλληλεγγυη», das knapp als «Gemeinsinn» übertragen werden kann. Fast alle großen Denker haben das Thema gestreift, aber auf eine praxistaugliche Beschreibung hat man sich nicht einigen können. Einstein verlachte ihn, Marx verhöhnte ihn als bürgerliche Borniertheit, und Nietzsche verachtete ihn als ordinären Allerweltsglauben. Es gab aber auch andere Stimmen: Cicero zählte ihn zur Grundausstattung des Menschen. Kant sah ihn als «Probierstein der Orientierung», und Hannah Arendt ihn als «Wirklichkeitssinn». Aristoteles hat also die Initialzündung gegeben, indem er neben den fünf bekannten Sinnen einen sechsten Sinn eingeführt hat, den gemeinsamen. Ein Pantheon von Geistesgrößen,

Platon, Cicero, Thomas von Aquin, Leonardo da Vinci, Rene Descartes u.a. hat sich mit diesem Thema auseinandergesetzt. Warum

weigert man sich heute gemeinsame Fragen zu stellen die mit der praktischen Vernunft zu beantwortet sind, um die erwartende Sinnflut des 21. Jahrhunderts kollektiv zu kanalisieren? Ein gesunder Menschenverstand ist das geeignete Werkzeug, um  Dummheit und grassierenden Scheinheiligkeit (Merkmale des heutigen westlichen Imperiums!) auf die Schliche zu kommen. Die Scheinheiligkeit im heutigen westlichen Imperium trübt den Blick auf viele kriegsähnliche Zustände und vernebelt den Zugang zu einem gesunden                                                                                        Menschenverstand. Deshalb muss das Wort Fortschritt im neuen westlichen Imperium durch das Wort Blindflug ersetzt werden. Bei dieser Blindflug arrangieren sich einige wohlhabenden Staaten mit den paradoxen Folgen der Scheinheiligkeit. Einerseits können sie sich mit billigen Rohstoffen und Zugangsrechte aneignen, andererseits müssen sie sich mit Tyrannen und Wahnsinnigen wie z.B. Erdogan

ins Bett legen. Diese Partnerschaft zwischen Gier und Doppelmoral ist ein brüchiges Gebilde, das immer wieder durch unvorhersehbares Sachzwänge auseinander bricht. Deshalb liegt eine eventuelle Beseitigung der Armut völlig außer Reichweite. Nicht, dass keine Bereitschaft da wäre, aber die herrschende Wirtschaftslogik des neuen

westlichen Imperiums lässt kaum andere Lösungen zu und erzeugt systematisch die Armut. Die Bewohner dieses Imperiums mogeln sich mit leichtfertiger Gleichgültigkeit und verhängnisvoller Ignoranz aus der Affäre. Sie nehme die Vorteile dieser Weltordnung sehr gerne in Anspruch, aber über die dramatischen Folgen setzen sie sich scheinheilig hinweg. Es handelt es sich aber hierbei mit einer einzigartigen Menschenrechtsverletzung zu tun, ja um einem Dritten Weltkrieg, angesichts der gewaltigen Zahl von Armutsopfern.

Mit Recht also, «QUOS DEUS VULT PERTERE PREUS DEMENTAT», damit er (Person, Staat, Union von Staaten, Imperium) anschließend Selbstmord begeht. Die Menschheit braucht eine globale Architektur des gemeinsamen Aufbaus, sonst beenden auch alle reichen Menschen ihren Höheflug des Eigensinns wie Ikarus.

Dr. Georg Chaziteodorou

Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή.

http://arxaiaithomi.gr/

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>