«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Που πας ρε καραμήτρο να κολυμπήσεις στα βαθιά χωρίς μπρατσάκια;

????????????????????????????????????

Νέες απειλές ΗΠΑ κατά Τουρκίας, μετά την απελευθέρωση των Ελλήνων στρατιωτικών – «Απογοητευμένος» ο Τραμπ

Λίγες ώρες μετά την απελευθέρωση των Ελλήνων στρατιωτικών από τις φυλακές της Αδριανούπολης, οι ΗΠΑ πιέζουν ασφυκτικά την Τουρκία για την κράτηση του Αμερικανού πάστορα, εξαπολύοντας νέες απειλές.
«Οι ΗΠΑ προειδοποιούν ότι η Τουρκία θα έρθει αντιμέτωπη με μεγαλύτερη οικονομική πίεση, εάν η Άγκυρα συνεχίζει να αρνείται να αφήσει ελεύθερο τον Αμερικανό πάστορα Άντριου Μπράνσον», ανέφερε σήμερα ένας αξιωματούχος του Λευκού Οίκου.

Ο αξιωματούχος του Λευκού Οίκου, που μίλησε στο Reuters υπό καθεστώς ανωνυμίας, σημείωσε ότι «δεν κατεγράφη καμία πρόοδος» έως τώρα στην υπόθεση του πάστορα.

«Η (θέση της αμερικανικής) διοίκησης θα παραμείνει εξαιρετικά σταθερή σε αυτήν την υπόθεση. Ο πρόεδρος είναι 100% αφοσιωμένος στο να φέρει τον πάστορα Μπράνσον στην πατρίδα και εάν δεν δούμε ενέργειες τις επόμενες λίγες ημέρες ή σε διάστημα μιας εβδομάδας θα ληφθεί περαιτέρω δράση» είπε ο αξιωματούχος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η περαιτέρω δράση θα έχει το πιθανότερο τη μορφή οικονομικών κυρώσεων. Κατόπιν πρόσθεσε: «Η πίεση θα συνεχιστεί αν δεν δούμε αποτελέσματα».

Την ίδια ώρα, η εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου, Σάρα Χάκαμπι Σάντερς, δήλωσε πως ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, είναι «απογοητευμένος» επειδή η Τουρκία δεν έχει ακόμη απελευθερώσει τον Αμερικανό πάστορα.

«Ο πρόεδρος αισθάνεται μεγάλη απογοήτευση για το γεγονός ότι ο πάστορας Μπράνσον δεν έχει απελευθερωθεί, καθώς και για το γεγονός ότι και άλλοι Αμερικανοί πολίτες και εργαζόμενοι σε διπλωματικές υπηρεσίες δεν έχουν αποφυλακιστεί», είπε η Σάντερς κατά την τακτική ενημέρωση των δημοσιογράφων.

Ο Μπράνσον κρατείται εδώ και δύο χρόνια από τις τουρκικές αρχές που τον κατηγορούν για «κατασκοπεία» και για «συνεργασία» με το δίκτυο του ιεροκήρυκα Φετουλάχ Γκιουλέν, τον οποίο η Άγκυρα θεωρεί εγκέφαλο του αποτυχημένου πραξικοπήματος του Ιουλίου 2016.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

1 comment to Που πας ρε καραμήτρο να κολυμπήσεις στα βαθιά χωρίς μπρατσάκια;

  • Tuesday, August 14, 2018
    ΑΛ ΜΑΜΟΥΝ. ΠΩΣ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΕΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ

    https://1.bp.blogspot.com/-nxXQgPRuNLQ/W3Ou-iqTTgI/AAAAAAAAgeA/gMuA8f0mdCQzGOd3n7Gxa2l7m0t2FgVogCLcBGAs/s400/Al%2BMa%2527mun.jpg

    Al Ma’mun

    ΑΛ ΜΑΜΟΥΝ. ΠΩΣ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΕΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ
    ΕΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

    Το έτος 830 ξέσπασε πόλεμος μεταξύ Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και Αράβων.
    Η αιτία αυτού του πολέμου είναι μοναδική στην ιστορία του ανθρώπινου γένους.
    Ο χαλίφης της Βαγδάτης Αλ Μαμούν όταν πληροφορήθηκε ότι στην Κωνσταντινούπολη ζούσε σε έσχατη φτώχεια κάποιος Έλληνας σοφός, που ονομάζονταν Λέων – άλλοι τον ονόμαζαν Φίλωνα – έγραψε προς αυτόν ιδιόχειρη επιστολή, προσκαλώντας τον στην Βαγδάτη, υποσχόμενος μάλιστα πλούσιες αμοιβές.
    Ο Λέων επέδειξε την επιστολή στον αυτοκράτορα Θεόφιλο, ο οποίος απαγόρευσε στον σοφό να μεταβεί στην Βαγδάτη. Σε ανταμοιβή δε του επέτρεψε να διδάσκει δημόσια και του όρισε ισόβιο αυτοκρατορικό χορήγημα.
    Ο Αλ Μαμούν τότε πρoσέφερε στον αυτοκράτορα Θεόφιλο εκατό στατήρες (4400 οκάδες) χρυσού και διαρκή ειρήνη, με το όρο να αποστείλει για κάποιο χρονικό διάστημα τον Έλληνα σοφό στην Βαγδάτη, αλλά ο Θεόφιλος απέρριψε την πρόταση του χαλίφη.
    Και τότε, για τον λόγο αυτό, ο χαλίφης Αλ Μαμούν κήρυξε τον πόλεμο κατά της αυτοκρατορίας του Θεόφιλου!
    Έλαβε χώρα μέσα στην ιστορία της ανθρωπότητας κι αυτό το απίστευτο και θαυμαστό περιστατικό.
    Πράγματι ακολούθησε τριετής πόλεμος, ο οποίος κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πόσο θα κρατούσε, εάν δεν πέθαινε (833) ο μεγάλος αυτός παθιασμένος εραστής του ελληνικού πολιτισμού.
    Πριν εξιστορήσουμε περί τίνος πρόκειται, μας είναι αδύνατο να αντισταθούμε στον σχολιασμό δυο χαρακτηριστικών δεδομένων.
    Πρώτον: το υποτιθέμενο ενδιαφέρον των βυζαντινών προς την ελληνική παιδεία. Ο Έλλην φιλόσοφος Λέων ή Φίλωνας, ζούσε σε έσχατη φτώχεια, μέσα στην χλιδή των αρχόντων του Βυζαντίου. Και μόνο όταν ο χαλίφης Αλ Μαμούν αναγνώρισε τη αξία του (4400 οκάδες χρυσού προσέφερε και μάλιστα μόνο για κάποιο χρονικό διάστημα), του επιτρέψανε οι βυζαντινοί να διδάξει τις γνώσεις του.
    Δεύτερον: το απίστευτα τεράστιο ενδιαφέρον του Άραβα χαλίφη προς τον Έλληνα σοφό. Πώς θα μπορούσε δε να σχολιάσει κάποιος την κήρυξη πολέμου χάριν της απόκτησης ενός σοφού! Πράγματι μένει κανείς ενεός απέναντι σ’ αυτό το αδιανόητο ιστορικό γεγονός.
    Ερωτήματα:
    Γιατί η ελληνική πολιτεία και το Υπουργείο Παιδείας της αποκρύπτει από τα ελληνόπουλα την τεράστιου ειδικού βάρους παιδαγωγική αυτή ιστορία; Αποδεικνύεται ή όχι, για μια ακόμη φορά, η ελεεινή και απαράδεκτη τακτική των κρατούντων, δια της αποσιώπησης ιστορικών γεγονότων, τα οποία καταδεικνύουν το εντυπωσιακό ενδιαφέρον των λαών προς τον ελληνικό πολιτισμό;
    Μ’ άλλα λόγια, γιατί το συγκεκριμένο ιστορικό αυτό γεγονός δεν αναφέρεται σε κανένα σχολικό βιβλίο, αλλά ούτε και πρόκειται ν’ αναφερθεί, στον αιώνα τον άπαντα;
    Τι είδους άνθρωποι διοικούν και ορίζουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα της παιδείας των Ελλήνων;
    Ποιας πάστας άνθρωποι απαρτίζουν το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο;
    Τι είδους και ποιας ισχύος λόγο διαθέτει το ανθελληνικό και αμαρτωλό χριστιανικό ιερατείο, μέσα στο Υπουργείο Παιδείας και θρησκευμάτων (διάβαζε θρησκεύματος και δη χριστιανικού);
    Άραγε κανείς εκπαιδευτικός, μέχρι στιγμής, δεν είχε υπ’ όψιν του τη ιστορία αυτή, ώστε να προτείνει, ο ίδιος ή μέσω της ΟΛΜΕ, την εισαγωγή της σ’ ένα σχολικό βιβλίο ιστορίας;
    Κήρυξε λοιπόν ο χαλίφης Αλ Μαμούν τον πόλεμο στον Θεόφιλο, λόγω της άρνησης του τελευταίου να του δανείσει τον σοφό Λέοντα . Εισέβαλε με πολυπληθή στρατό δια της Αντιόχειας, Μυσίας και Ταρσού στο Βυζαντινό κράτος και κυρίευσε πολλά φρούρια και πολλούς αιχμαλώτους. Αφού διαχείμασε στη Δαμασκό, επήλθε εκ νέου κατά το επόμενο έτος, στη Μικρά Ασία, πολιόρκησε την Ηράκλεια, κυρίεψε τριάντα φρούρια και αφού συνέλαβε πλήθος αιχμαλώτων επανήλθε στη Δαμασκό, διότι πλησίαζε ο χειμώνας.
    Τον επόμενο χρόνο έπραξε αναλόγως και επιστρέφων πέθανε πλησίον της Ταρσού.
    Ο Αλ Μαμούν ήταν έβδομος χαλίφης της Βαγδάτης από την δυναστεία των Αββασιδών. Εκπαιδεύτηκε στη σχολή του Γκιαφάρ Μπεν Υαχία, την οποία λάμπρυνε φιλοσοφικό σύστημα με βάση την επιείκεια. Εκεί δε αναπτύχθηκε σ’ αυτόν η αγάπη προς τις επιστήμες και τα γράμματα, των οποίων υπήρξε μέγας προστάτης καθ’ όλη την διάρκεια της βασιλείας του.
    Πράγματι, επί των ημερών του η Βαγδάτη, η οποία ήταν θεμελιωμένη επί της αρχαίας ελληνικής πόλης Κτησιφώντος, υπήρξε η σημαντικότερη αποθήκη του εμπορίου, μεταξύ Βυζαντίου, Αιγύπτου, Αραβίας, Ινδιών και Περσίας και τα εισρέοντα σ’ αυτήν πλούτη ήταν πάμπολλα. Μεταβλήθηκε δε σε μεγάλο κέντρο σοφών της Ασίας και της Ευρώπης. Η επιστήμες και τα γράμματα επέφεραν πλήρη μεταβολή των ηθών και τίποτε δεν έμοιαζε εκεί με την τραχύτητα των ηθών και τη σύγχυση των ιδεών της υπόλοιπης Ασίας.
    Οι σοφοί της χώρας μελετούσαν τα συγγράμματα της αρχαίας Ελλάδας, τα δε ελληνικά χειρόγραφα ήταν περιζήτητα και μεταφραζόμενα κυκλοφορούσαν σ’ όλη την αυτοκρατορία. Οι επιστημονικές και φιλοσοφικές ιδέες διαδίδονταν ευρύτατα στην κοινωνία και την καθιστούσαν ευρυθμότερη, όχι μόνο στην διοίκηση αλλά και σ΄ όλες τις εκδηλώσεις της ζωής.
    Ο σοφός μονάρχης διέταξε την μετάφραση όλων των ελληνικών φιλολογικών έργων. Όλοι οι κάτοικοι, διαθέτοντας σε λαμπρές μεταφράσεις τα ελληνικά συγγράμματα, μπορούσαν να καρπωθούν απ’ αυτά χρήσιμες γνώσεις. Οργάνωσε μάλιστα την δημόσια εκπαίδευση κατά τέτοιον τρόπο, ώστε η θεωρία να συνδυάζεται με την πειραματική διδασκαλία. Αυτή η μέθοδος συντέλεσε τα μέγιστα στην διανοητική πρόοδο της χώρας.
    Ο Αλ Μαμούν παρακολουθούσε αυτοπροσώπως την διδασκαλία στα ανώτερα εκπαιδευτήρια, προικισμένος δε με μεγάλη οξύνοια και αναζητώντας παντού την αλήθεια των φαινομένων, απέκτησε βαθύτατες επιστημονικές γνώσεις και κατέλαβε εξέχουσα θέση μεταξύ των σοφών της εποχής του.
    Περί του μεγάλου αυτού ηγεμόνα λέχτηκε πολλές φορές ότι εξάσκησε στην Ανατολή τέτοια επίδραση όπως αυτή των Μεδίκων και του Λουδοβίκου ΙΔ΄ στη Δύση. Υπάρχουν μάλιστα συγγραφείς που διατείνονται ότι η δοθείσα από τον Αλ Μαμούν πνευματική ώθηση προανάγγειλε την περίοδο της αναγέννησης της Δύσης. Η πολιτική αυτή του χαλίφη, όπως ήταν φυσικό, συνετέλεσε σε μεγάλο βαθμό στην άμβλυνση του θρησκευτικού φανατισμού του Ισλάμ.
    Λόγω της μεγάλης επιθυμίας του να επωφεληθεί από τις γνώσεις των Ελλήνων, απέστειλε ανθρώπους στις διάφορες χώρες με εντολή να συλλέξουν ό,τι πολύτιμο σύγγραμμα εύρισκαν. Στην συνθήκη ειρήνης που υπαγόρευσε στον αυτοκράτορα του Βυζαντίου Μιχαήλ Γ΄, ένας από τους όρους απαιτούσε την παράδοση στους Άραβες διαφόρων ελληνικών συγγραμμάτων, μεταξύ των οποίων και ενός χειρογράφου της Μαθηματικής Συντάξεως του Πτολεμαίου.
    Πολλά ελληνικά βιβλία συνέλεξε κι από την κατακτηθείσα από τους Μουσουλμάνους Κύπρο, στην οποία είχε αποστείλει ειδική για τον λόγο αυτόν αποστολή. Τα περισσότερα απ’ αυτά τα συγγράμματα μεταφράστηκαν στην αραβική.
    Παρά τον επικρατούντα, κατά την εποχή εκείνη, θρησκευτικό φανατισμό συνάθροισε στην Βαγδάτη τους σοφούς διαφόρων εθνοτήτων, προς τους οποίους φέρονταν με μεγάλη προσήνεια, χωρίς να λαμβάνει υπ’ όψιν του τις θρησκευτικές πεποιθήσεις του καθενός. Τους σοφούς αυτούς συγκαλούσε μια φορά την εβδομάδα στ’ ανάκτορά του και υπέβαλε στον έλεγχό τους όλα τα μεταφραζόμενα έργα.
    Ίδρυσε δυο αστεροσκοπεία, ένα στη Βαγδάτη κι ένα στην Δαμασκό. Επί της χαλιφείας του έγιναν πολλές σπουδαίες αστρονομικές παρατηρήσεις και ανακαλύψεις.

    Βιβλιογραφία: «Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια». ΘΕΟΔ. ΒΕΛΛΙΑΝΙΤΗΣ

    http://ermionh.blogspot.com/2018/08/blog-post_0.html