«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΤΟ ΚΑΜΕΝΟ ΜΑΤΙ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΥΤΟΠΙΑΣ

 

Η ΤΙΜΩΡΙΑ

Γράφει ο Κώστας Λάμπος

Όταν οι κοινωνίες αντιμετωπίζουν ανταγωνιστικά, ως κατακτητές, ασελγούν και ασεβούν σε βάρος της Φύσης, τότε είναι βέβαιο ότι κάποια στιγμή, όταν τα όρια αντοχής της Φύσης, αλλά και τα όρια ανοχής της ίδιας της κοινωνίας εξαντληθούν, θα πληρώσουν το τίμημα και θα καταστραφούν, κι όχι γιατί τάχα η Φύση εκδικείται, αλλά γιατί η κοινωνία συγκροτείται και συμπεριφέρεται ανορθολογικά κι ενάντια στους αναλλοίωτους νόμους της Φύσης.

Αυτό είναι το δίδαγμα της σχετικά πρόσφατης ανθρώπινης ιστορίας από τη στιγμή που κάποιοι αποφάσισαν με τη βία των όπλων, των θεσμών, των κοινωνικών και οικονομικών δομών να ιδιοποιηθούν τμήμα της κοινής κληρονομιάς και να μετασχηματιστούν σε εκμεταλλευτική, απάνθρωπη και καταστροφική εξουσία μειοψηφίας σε βάρος της υπόλοιπης κοινωνίας, με την εμφάνιση, δηλαδή, της ατομικής ιδιοκτησίας.

Από τότε που η επιβίωση, η ασφάλεια και η ευημερία των μελών των κοινωνιών έπαψε να είναι συλλογική-κοινωνική υπόθεση, φορτώθηκε στις πλάτες αδύναμων, αμαθών και αβοήθητων ατόμων και έγινε κανόνας ο νόμος της καπιταλιστικής ζούγκλας, σύμφωνα με τον οποίον ο δυνατότερος επιβιώνει σε βάρος των αδυνάτων και συνεπώς ‘ο σώζων εαυτόν σωθήτω’ και ‘όποιον πάρει ο χάρος’.

Από τότε οι λίγοι μεγαλοϊδιοκτήτες γης και μέσων παραγωγής εκμεταλλεύονται τους πολλούς πουλώντας τους ένα οικοπεδάκι και παραχωρώντας τους το ‘πλασματικό δικαίωμα’ απόκτησης, κατά κανόνα παράνομα και με υπέρογκα τοκογλυφικά τραπεζικά δάνεια, ένα αυθαίρετο σπιτάκι στην πόλη, άντε και ένα εξοχικό σε κάποιο βουνό ή σε κάποια κοντινή παραλία .

Το αποτέλεσμα δεν ήταν βέβαια η αύξηση του αισθήματος ασφάλειας των πλασματικών ιδιοκτητών, ούτε φυσικά και η βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των κατόχων πλασματικής ιδιοκτησίας, γιατί αυτή συνδέθηκε με την αγωνία της εξασφάλισης της δόσης για το τραπεζικό δάνειο, για τον φόρο ακίνητης περιουσίας, για τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων, για το αναπόφευκτο ‘λάδωμα’ του αρμόδιου υπαλλήλου του Δήμου, της Πολεοδομίας, του εφοριακού, του δασάρχη, της ΕΥΔΑΠ αλλά και με τον φόβο της κατεδάφισης του αυθαιρέτου και συνεπώς της απώλειας των κόπων μιας ζωής, βιώματα και εμπειρίες μιας ‘ψευδαίσθησης ιδιοκτησίας’ που καθηλώνει τους φορείς της ως εθελόδουλους και υποτακτικούς μικρών και μεγάλων αφεντικών.

Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις αυτή η σχέση παράνομης ή ημινομιμοποιημένης, για λόγους διατήρησης της πολιτικής πελατείας των κυβερνητικών κομμάτων, κατοχής πλασματικής ιδιοκτησίας οδήγησε τους κατόχους της στις φυλακές και σε κάποιες άλλες στον θάνατο εξαιτίας πλημμυρών ή πυρκαγιάς, λόγω έλλειψης της αναγκαίας υποδομής, αλλά και της οφειλόμενης πολιτικής για την προστασία αυτών των ‘ιδιοκτησιών’.

Έτσι φτάσαμε στα φαινόμενα της Ολυμπίας, της Μάντρας και του οικισμού Μάτι για να περιοριστούμε σε όσα δεν προλάβαμε, εξαιτίας των δεκάδων αδικοχαμένων πλασματικών ιδιοκτητών, να ξεχάσουμε.

Κάποιοι επιζήσαντες αυτών των καταστροφών ονειρεύονται και κάποιοι πολιτικάντηδες έμποροι ελπίδων υπόσχονται να ξαναστήσουν τα καμένα και πνιγμένα χωριά και να ξαναχτίσουν το Μάτι καλύτερο από ότι ήταν, ακόμα κι αν χρειαστεί να γκρεμιστούν και όσα σπίτια δεν κάηκαν αλλά είναι ακόμα, και παρά τις αλλεπάλληλες πανάκριβες νομιμοποιήσεις, αυθαίρετα, χωρίς ωστόσο να θίξουν την λεγόμενη ιερότητα της ατομικής ιδιοκτησίας, τη βάση, δηλαδή, του πυρομανούς καπιταλισμού.

Δεν είναι λογικό να αμφισβητήσει κανείς τις προθέσεις όσων ελπίζουν και πασχίζουν για κάτι καλύτερο, αλλά είναι απόλυτα λογικό να ξανασκεφτούν τους λόγους που τους έδεσαν για μια ζωή στο άρμα της εκμετάλλευσής τους από το μεγάλο κεφάλαιο και τους οδήγησαν στη καταστροφή.

Με αντικειμενική σκέψη θα καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι ο βασικότερος λόγος αυτής προδιαγεγραμμένης καταστροφής τους είναι το γεγονός ότι κάποιοι κατακερμάτισαν κοινή-κοινωνική περιουσία σε μικρές ατομικές ιδιοκτησίες χωρίς τις αναγκαίες υποδομές και χωρίς τους απαραίτητους πολεοδομικούς σχεδιασμούς που θα εξασφάλιζαν μια ασφαλή, αξιοπρεπή, κοινωνικά και πολιτιστικά γόνιμη συμβίωση που αργά ή γρήγορα θα οδηγούσαν, πέρα από τους μίζερους ανταγωνισμούς και τις άγονες συγκρούσεις στην συνολική κατάρρευση του συγκεκριμένου μοντέλου στέγασης και κοινωνικής συμβίωσης.

Αν αυτή η πραγματικότητα γίνει συνείδηση όσων επέζησαν και όσων έχουν το κουράγιο να ξαναπροσπαθήσουν, τότε θα πρέπει να επεξεργαστούν ένα διαφορετικό χωροταξικό σχέδιο που θα εγκαταλείπει την ανταγωνιστική ατομιστική νοοτροπία που διασπά και εχθροποιεί αδέρφια, φίλους, γείτονες και συμπολίτες και θα οικοδομεί το μέλλον όλων των νέων κατοίκων πάνω στο κοινό, συλλογικό όραμα που θα εδράζεται στην ανακήρυξη όλης της περιοχής του οικισμού Μάτι σε συλλογική και εξ αδιαιρέτου κοινωνική περιουσία, πάνω στην οποία θα οικοδομήσουν έναν πρότυπο οικισμό που θα αξιοποιεί με άριστο τρόπο ολόκληρη την έκταση, ώστε όλοι να ζουν σε αξιοπρεπείς κατοικίες με τις αντίστοιχες υποδομές, πράγμα που θα τους επιτρέπει να εξασφαλίσουν μεγάλες εκτάσεις για την δημιουργία των αναγκαίων δημόσιων χώρων και των απαραίτητων πάρκων αναψυχής.

Γι αυτό δεν χρειάζεται παρά να αναζητήσει και να μελετήσει κανείς παρόμοια χωροταξικά-πολεοδομικά σχέδια, όπως λ. χ. αυτό της συνοικίας Brondby[1] <https://mail.google.com/mail/u/0/#_ftn1>  έξω από την Κοπεγχάγη της Δανίας και να τα προσαρμόσει στις τοπικές συνθήκες.

Ας γίνει το πάθημα μάθημα.

Ας πάψουμε να μοιρολογούμε, κάνοντας το πένθος για τα χαμένα αδέρφια μας δημιουργικό θυμό και αγώνα για κάτι καλύτερο και ασφαλέστερο συλλογικό και κοινωνικά αυτοπροσδιοριζόμενο.

Αντί, λοιπόν, τα θύματα να ξαναμπούν στο ρινγκ του μεγάλου κεφαλαίου για μια από τα ίδια, ας ξεκινήσουν με μια Γενική Συνέλευση όλων όσων υπήρξαν και θέλουν να συνεχίσουν να είναι κάτοικοι του συνοικισμού ΜΑΤΙ ΑΤΤΙΚΗΣ και να συσπειρωθούν σε έναν συνεταιρισμό για να καταργήσουν ότι και όσα τους χώριζαν και να ανακηρύξουν ολόκληρο το κομμάτι γης που κατείχαν σε εξ αδιαιρέτου κοινή περιουσία με σκοπό να την αναπλάσουν σε ένα πρότυπο πολεοδομικό συγκρότημα με κριτήριο το «μέτρον άριστον» και «όλων των πραγμάτων μέτρο είναι ο άνθρωπος».

Θα τους κοστίσει πολύ λιγότερο, ίσως και τίποτα, αν διεκδικήσουν από το κράτος και από την Ευρωπαϊκή Ένωση τις οφειλόμενες αποζημιώσεις και φυσικά διαχειριστούν οι ίδιοι τα χρήματα που ήδη κατατίθενται και θα συνεχίσουν να κατατίθενται από συνανθρώπους τους στους τραπεζικούς λογαριασμούς αλληλεγγύης.

Ας αποδεχτούμε το μήνυμα της πρότασης Brondby, (https://www.google.gr/search?q=brondby+city+denmark&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjqtpjXi8LcAhVpLsAKHV0hDcgQsAR6BAgGEAE&biw=1067&bih=742 <https://www.google.gr/search?q=brondby+city+denmark&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjqtpjXi8LcAhVpLsAKHV0hDcgQsAR6BAgGEAE&biw=1067&bih=742> , ), ως πρόκληση και ας αποδείξουμε ότι μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο, αλλάζοντας τον εαυτό μας για λογαριασμό της πόλης μας, της χώρας μας, των παιδιών μας και του μέλλοντός τους.

Η κοινωνική ισότητα, η άμεση δημοκρατία και ο αταξικός ουμανισμός δεν είναι κούφιες θεωρίες, αλλά συγκεκριμένες πράξεις και ρεαλιστικές λύσεις που μας απελευθερώνουν από την καπιταλιστική βαρβαρότητα.

Ας γίνουμε η αλλαγή που ονειρευόμαστε κι ας πάψουμε να είμαστε ποίμνια/οπαδοί/θύματα σκοταδιστικών ιερατείων και εξουσιαστικών συμμοριών κάθε εκδοχής, χρώματος και κοπής.

Ας αξιοποιήσουμε την ευκαιρία να γίνουμε Πολίτες που χτίζουν καινούργιες και σύγχρονες Πολιτείες, που παράγουν Πολιτική Κοινωνικής Ισότητας και Ουμανιστικό Πολιτισμό.

claslessdemocracy@gmail.com  mailto:claslessdemocracy@gmail.com

http://www.classlessdemocracy.blogspot.com  http://www.classlessdemocracy.blogspot.com ,

Μοιραστείτε το!

4 comments to ΤΟ ΚΑΜΕΝΟ ΜΑΤΙ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΥΤΟΠΙΑΣ

  • .
    .
    .
    .
    .
    .
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΛΑ ΡΙΖΩΜΕΝΟΥ ΣΕ ΣΤΥΛ ΒΑΒΕΛ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΝΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ,
    .
    ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΡΡΙΧΩΜΕΝΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΧΡΟΝΩΝ
    .
    ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΝΤΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ
    .
    ΚΑΚΟΥ ΜΙΜΗΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΜΕ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΩΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΩΝ
    .
    ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΚΑΜΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΥΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ,
    .
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΒΟΥΝΑ ΑΠΟ ΑΛΥΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ,
    .
    ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΥΤΕΙ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΚΟΡΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΒΟΥΛΗ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
    .
    ΛΟΓΩ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ .
    .
    ΠΙΟ ΑΣΥΛΛΗΠΤΟ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΙΕΡΗΣ ΓΗΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΑΣ ,
    .
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΔΙΑΝΟΗΤΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ !

    ΣΕ ΜΙΑ ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΗΙΝΟ ΣΠΑΝΙΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
    .
    ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΞΕΣΚΙΣΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ , ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΔΕΚΑΕΤΕΙΕΣ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΡΑΣ ………..
    .
    ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΒΟΛΙΚΑ ΕΠΙΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !
    .
    .
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΒΙΩΣΕΙ ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ .

    .
    .
    ΑΝΕΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ
    ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΤΩΝ ΠΟΙΝΩΝ
    .
    .
    ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΟΠΟΙΑ ΒΑΘΜΙΔΑ ΜΟΡΦΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ …………….
    .
    .
    ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΘΕΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΟΥΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ……….
    .
    .
    ΚΥΡΙΕΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ :
    ΕΠΙΣΥΜΑΝΣΗ !
    .
    .
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΥΣΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ………….
    .
    .
    ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΥΜΑΝΣΗΣ
    .
    ΕΧΩ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΙΣΤΗ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ
    .
    Η ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΑΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ,
    .
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ :
    .
    Η ΝΕΜΕΣΙΣ ! .
    .
    .
    .
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ………………………
    .
    .
    .
    .
    .
    .

  • .
    .
    .
    ΥΣ.
    .
    .
    ΑΠΑΝΤΕΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΛΟΙ

    ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ,
    Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,
    Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ,
    ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ,
    Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ,
    ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ
    Ο Λ Ο Ι
    ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ
    ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΟΙ ΔΙΚHΓΟΡΟΙ
    ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ
    ΟΙ ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ
    ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΙ
    OI IEΡΕΙΣ
    ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
    ΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ
    ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
    ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
    ΟΛΟΙ
    ΤΡΕΧΟΥΝ
    ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ,
    ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ,
    ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΥΣ ,
    ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΑ

    ΕΚΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ……………………….
    .
    .
    .
    ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΔΕΚΑΕΤΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΜΕ
    ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΑ 7 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

    Δευτέρα, 26 Μαΐου 2014

    1) Αποτελεί καταπάτηση της κυρίαρχης βούλησης της ελληνικής κοινωνίας, αφού καμία συμμετοχή των Ελλήνων δεν έχει προβλεφθεί κατά την διαμόρφωση και έγκριση του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας. Αντίθετα, όπως ορίζει το Άρθρο 120, παράγραφος 1, αφού το συνταγματικό συμβόλαιο διαμορφώθηκε από τους πολιτικούς όπως αυτοί ήθελαν και τους συνέφερε, “Το Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την Ε Αναθεωρητική Βουλή των Ελλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το Υπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από τις ένδεκα Ιουνίου 1975″.

    Ουδέποτε η ελληνική κοινωνία εκλήθη σε Συντακτική Εθνοσυνέλευση ώστε να διαμορφώσει και να εγκρίνει το Σύνταγμα που επιθυμεί. Ποτέ δεν διαμορφώσαμε, δεν εγκρίναμε, ούτε υπογράψαμε το Σύνταγμα που έχουμε, παρά μας επεβλήθη ύπουλα από τους πολιτικούς, για αυτό περιέχει και τόσες δικλείδες ασφαλείας για αυτούς, ώστε να πράττουν ότι θέλουν χωρίς ποτέ να φέρουν την ευθύνη για ότι κάνουν!!!!

    Το Σύνταγμα της Ελλάδας εκφράζει την βούληση και τα συμφέροντα εκείνων που το συνέταξαν και η ελληνική κοινωνία δεν είναι ανάμεσά στους συντάκτες του συνταγματικού συμβολαίου…

    Από τις 11 Ιουνίου 1975 όταν και άρχισε να ισχύει το Σύνταγμα βρισκόμαστε υποταγμένοι σε ένα συνταγματικό συμβόλαιο που ούτε επιλέξαμε τους όρους που περιέχονται σε αυτό, ούτε το εγκρίναμε σε κάποιο δημοψήφισμα, ούτε το υπογράψαμε. Παρόλα αυτά η υποταγή μας σε αυτό καλά κρατεί…

    2) Δεν καθορίζει τον σκοπό ύπαρξης του ελληνικού Κράτους. Κάθε τι που ιδρύει κανείς, είτε είναι σύλλογος, είτε είναι επιχείρηση, είτε είναι κόμμα, είτε είναι κράτος, το ιδρύει για να εκπληρώσει κάποιον θεμελιώδη σκοπό. Το ελληνικό κράτος από ότι φαίνεται δεν έχει σκοπό ύπαρξης. Αντί αυτού ορίζεται στο Άρθρο 2, παράγραφος 1 ότι “Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας”.

    Είναι βέβαιο ότι οι οπλαρχηγοί όταν πήραν τα όπλα το ’21 και διεκδίκησαν την ελευθερία του έθνους το έκαναν συναισθανόμενοι την αγωνία του συνταγματικού νομοθέτη να προστατευτεί η αξία του ανθρώπου κι όχι για την ανεξαρτησία της Ελλάδας!!!!

    3) Δεν προβλέπει την προστασία της ελευθερίας του ελληνικού λαού. Στις 9 φορές που εμφανίζεται η λέξη “ελευθερία” στο συνταγματικό κείμενο και οι 9 αφορούν αποκλειστικά τα ατομικά δικαιώματα και δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά στην ελευθερία του λαού την οποία πρωτίστως όφειλε το Σύνταγμα να κατοχυρώνει και να προστατεύει. Και πώς να κατοχυρωθεί η ελευθερία μας εδώ που τα λέμε, από την στιγμή που η κυβέρνηση είναι η πρώτη που μας υποδουλώνει;;;;;

    4) Δεν προβλέπει την υπεράσπιση της πολιτικής και εθνικής ανεξαρτησίας της Ελλάδας από τους πολιτικούς, παρά μόνο στον όρκο που δίνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο οποίος αποδεικνύεται με την αδιαφορία του σε έναν εκ των υπευθύνων της σημερινής μεταβολής της Ελλάδας σε ένα κρατίδιο πλήρως εξαρτημένο στα εγχώρια και ξένα συμφέροντα.

    5) Επιτρέπει την θέσπιση νόμου που ορίζει την απόδοση ιθαγένειας και συνεπώς κυριαρχικώνδικαιωμάτων σε αλλοδαπούς πληθυσμούς, αφού ορίζει στο Άρθρο 3, παράγραφο 3 ότι “Έλληνες πολίτες είναι όσοι έχουν τα προσόντα που ορίζει ο νόμος”. Τις προσπάθειες των κυβερνήσεων να εκμεταλλευθούν το περιθώριο που αφήνει στον νομοθέτη η παραπάνω διάταξη τις είδαμε επί κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, με τις ελληνοποιήσεις και τον νόμο περί ιθαγένειας ο οποίος αν ισχύσει θα πάψουν οι Έλληνες να είναι ο πολιτικά κυρίαρχος πληθυσμός της Ελλάδας και το προνόμιο αυτό θα το μοιραζονται από κοινού με τους νέους ελληνοποιημένους πληθυσμούς, με απρόβλεπτες κοινωνικές συνέπειες.

    6) Επιτρέπει την απώλεια ελληνικών εδαφών και την συρρίκνωση της πατρίδας μας, στο Άρθρο 27 παράγραφο 1 που ορίζει ότι “Καμία μεταβολή στα όρια της Επικράτειας δεν μπορεί να γίνει χωρίς νόμο, που ψηφίζεται με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών”.

    Με άλλα λόγια, όταν προετοιμαστεί κατάλληλα το έδαφος όποιος θα θέλει να αποκτήσει ένα κομμάτι της Ελλάδας, δεν θα χρειάζεται να μας κηρύξει πόλεμο, αρκεί να εργασθεί διπλωματικά ή αλλιώς ώστε ναπεράσει ο νόμος που θα ορίζει την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην εν λόγω περιοχή.

    7) Υποχρεώνει τους Έλληνες να υπερασπίζονται με κάθε μέσο ένα Σύνταγμα που νομιμοποιεί τηναπώλεια της ελευθερίας, της ανεξαρτησίας και της κυριαρχίας των Ελλήνων στην πατρίδα τους, αφού σύμφωνα με το Άρθρο 120, (παρ.2) υποχρεούμαστε να τηρούμε το Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό αλλά (παρ.4) και να υπερασπιζόμαστε την τήρηση του Συντάγματος με κάθε μέσον απέναντι σε όποιον επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία. Κι αφού ότι είναι συνταγματικώς ορθό οφείλω να το υπακούω και να το τηρώ, έτσι και την συνταγματικώς προβλεπόμενη απώλεια της ελευθερίας μου και της ανεξαρτησίας μου, οφείλω κι αυτήν να την υπακούω και να την τηρώ. Συνεπώς, η εναντίωση σε συνταγματικά νόμιμες αποφάσεις ακόμα κι όταν αυτές είναι προδοτικές για την ελευθερία και την ανεξαρτησία της πατρίδας, συνιστά εναντίωση στην τήρηση του Συντάγματος. Σε αυτήν την περίπτωση, καλούνται οι πολίτες να κάνουν το χρέος τους και να διασφαλίσουν την τήρηση του Συντάγματος με κάθε μέσον απέναντι σε όσους δεν το τηρούν και θέλουν να το ανατρέψουν. Με άλλα λόγια, το Σύνταγμα νομιμοποιεί τη βία μόνο όταν απειλείται η τήρησή του, όχι όταν απειλείται η ελευθερία και η ανεξαρτησία της πατρίδας.Αυτό όμως δεν μπορεί να διασφαλίζει τα συμφέροντα της κοινωνίας, παρά μόνο τα συμφέροντα εκείνων που εξυπηρετούνται από την διατήρηση του ισχύοντος Συντάγματος…κι ανάμεσά τους σίγουρα δεν είναι ο ελληνικός λαός…

    Αν υπάρχει ένας θεσμός στον οποίο οφείλουμε αφοσίωση πάντα, άσχετα από τις συνθήκες που επικρατούν γύρω μας, ποιοί πολιτικοί βρίσκονται στην εξουσία, ποιο κόμμα κυβερνά κτλ, αυτή είναι η Πατρίδα – κι αυτό είναι κάτι που το αναγνωρίζει το ίδιο το Σύνταγμα στο χωρίο της παραγράφου 5, Άρθρο 120 όπου εκτός από τον σεβασμό στο Σύνταγμα και τους νόμους αναφέρει ότι “η αφοσίωση στην Πατρίδα και την Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων”. Αρκεί βέβαια η ερμηνεία που αποδίδουν η Βουλή και τα Δικαστήρια στην λέξη “Πατρίδα” εντός της διάταξης αυτής, να είναι αυτή που αντιλαμβάνεται ο κοινος νους…

    Τάσος Συριανός

    Συγγραφέας του βιβλίου
    “Το Συμβόλαιο της Υποταγής: πώς το Σύνταγμα καταστρέφει την ελευθερία μας πώς να την ανακτήσουμε“.

    ΠΗΓΗ

    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/05/7_26.html

    .
    .
    .
    .
    .
    .

  • ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΜΟΝΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ

Leave a Reply to Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>