Ενημέρωση των αναγνωστών. Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky
Ανακοίνωση Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας.
Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.
Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας; «Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.
Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020 Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.
|
«Είσαι ακραίος, απόλυτος, υποκριτής, ιδεολόγος και ουτοπιστής»
πόσες φορές ένα ελευθεραγορίτης θα έχει ακούσει άραγε ότι είναι ακραίος, απόλυτος, υποκριτής, ιδεολόγος και ουτοπιστής; σε αυτό το άρθρο απαντάμε σε αυτές τις άνευ ουσίας επιθέσεις.
Εισαγωγή
Όταν ένας άνθρωπος έρχεται αντιμέτωπος με μία ασυνήθιστη και πρωτόγνωρη άποψη, υπάρχουν, θα λέγαμε, τρεις τρόποι με τους οποίους θα μπορούσε να αντιδράσει.
Ο πρώτος είναι φυσικά να την απορρίψει. Αυτό μπορεί να γίνει για διάφορους λόγους: δεν την κατανοεί, διαφωνεί σε ηθικό επίπεδο κ.ο.κ.
Ο δεύτερος τρόπος είναι να την αποδεχτεί προφανώς, διότι βρίσκει πολλά σημεία ταύτισης σε ηθικό και πρακτικό επίπεδο.
Το τρίτος στην ουσία αποτελεί μία επέκταση του πρώτου.
Όχι μόνο την απορρίπτει, αλλά προσθέτει ότι και επιπλέον χαρακτηριστικά σε αυτή και ειδικά στον εκφραστή της.
«Είναι προϊόν ιδεολογίας και όχι αντικειμενικότητας, είναι ακραία και είναι και ουτοπική». Εμείς σε αυτό το άρθρο θα απαντήσουμε σε αυτό ακριβώς το άτομο, προσπαθώντας να καταλάβουμε το σκεπτικό του.
Ως αναρχοκαπιταλιστές όλα τα παραπάνω μας κάνουν να νιώθουμε μία ιδιαίτερη συγκίνηση.
«Είσαι ιδεολόγος»
Ο Μαρξ έχει κάνει μεγάλο κακό. Και το λέω αυτό διότι και ο ίδιος χρησιμοποιούσε την ίδια τακτική για να αποφύγει την κριτική των αντιπάλων του.
Όταν κάποιος τολμούσε να κατακρίνει τα μαρξιστικά δόγματα, ο ίδιος (αλλά και οι υποστηρικτές του), αντί να απαντήσουν ευθέως στην κριτική, χαρακτήριζαν τον ομιλητή ως «μπουρζουά», «μικρο-αστό».
Επίσης, του προσέδιδε τον χαρακτηρισμό του «ιδεολόγου», ήτοι ότι η άποψη δεν προερχόταν με βάση «επιστημονικά» αλλά με ιδεολογικά κριτήρια. Λιγάκι αστεία όλα αυτά βέβαια.
Και ο Μαρξ είχε ιδεολογία και όχι μόνο αυτό αλλά ο ίδιος (και ο Ένγκελς) ήταν στην ουσία «μπουρζουάς» (Ο Μαρξ συντηρούταν από δωρεές του Ένγκελς και διέμενε στη βίλα του). Τέλος, η δράση του Μαρξ δείχνει και την εσωτερική αντίφαση αυτής της τακτικής.
Πολλές φορές ο ίδιος αντιτασσόταν στη δράση των συνδικάτων (των προλεταρίων) και επέμενε να αλλάξουν τις πρακτικές τους. Ένας «μπουρζουάς», αστός, να διαφωνεί στην ουσία με την εργατική τάξη, αποτελεί σίγουρα μία αντίφαση.
Ποτέ δεν την είδε…εμάς δεν μας πειράζει βέβαια.
Αναλογικά, το ίδιο επιχείρημα εκφράζουν και άλλοι.
Το ότι κάποιος πορεύεται ιδεολογικά και βλέπει τα πράγματα μέσα από τα «γυαλιά» της ιδεολογία του, αυτομάτως υπονοείται ότι έχει και άδικο.
Αλλά αν το σκεφτούμε καλύτερα, ίσως να αναρωτηθούμε τι στο καλό είναι η ιδεολογία.
Είναι ένα σύστημα πεποιθήσεων και αξιών, ηθικών κανόνων και πιστεύω.
Άρα προς τι η κατηγορία;
Όλοι μας πορευόμαστε λίγο-πολύ με ένα τέτοιο σύστημα μέσα μας.
Άρα ίσως να απευθύναμε και μεις την ίδια κατηγορία προς τους αντιπάλους μας.
Είσαι ωφελιμιστής, κρατιστής, κεντρώος, πραγματιστής, κομμουνιστής, φιλελεύθερος; Συγχαρητήρια, είσαι και ιδεολόγος σαν και μας.
Άρα και οι δύο έχουμε άδικο.
Τι ωραία!
«Είσαι ακραίος»
Ακόμα ένα «επιχείρημα» που συναντάμε συχνά.
Η ακρότητα.
Για να μπορέσει κάποιος να ορίσει το άκρο, πρέπει πρώτα να ορίσει το μέσο, το «μέτρον» σύμφωνα με τον Αριστοτέλη.
Συνήθως το μέσο, το κέντρο αποτελεί η παρούσα πραγματικότητα, το status quo, αλλά συνήθως περισσότερο ως γενικό σκεπτικό και όχι σε ειδικό πλαίσιο.
Δηλαδή, ένας φιλελεύθερος που θεωρεί το μικρό κράτος απαραίτητο, ίσως θεωρεί το παρόν σύστημα «ακραίο», αλλά γενικά την ύπαρξη κράτους ως «μέσο».
Άρα, μόλις ακούσει τίποτα για αναρχία, αυτομάτως προσδίδει την ταμπέλα του ακραίου στον αντίπαλό του.
Στην ουσία, αυτό που κάποιος θεωρεί ακραίο βασίζεται στο τι εκείνος, σε υποκειμενική βάση θεωρεί το μέσον.
Βέβαια, εδώ μπορούμε να παρουσιάσουμε δύο ενστάσεις. Πρώτη, «γιατί να δεχτώ το δικό σου κέντρο και όχι το δικό μου».
Για μένα κέντρο είναι ο αναρχοκαπιταλισμός.
Ακραία είναι η κρατική βία που ασκείται καθημερινά σε κάθε πολίτη που απλά θέλει να ζήσει τη ζωή του.
Επίσης, αν το status quo αποτελούσε και το μέσον γενικότερα, τότε ποιο είναι το κριτήριο σύμφωνα με το οποίο οποιαδήποτε απομάκρυνση από αυτό θα ήταν και «ακραία»;
Αν κάποια κριτήρια όντως παρουσιαστούν από τον συνομιλητή μας ως προς αυτό, τότε γιατί πρέπει να δεχτούμε τα δικά του και όχι τα δικά μας;
Γενικά, η κατηγορία περί ακρότητας είναι ρητορικό κόλπο. Ανήκει στην ίδια κατηγορία με το «τα ίδια θα έλεγε και ο Χίτλερ».
Είναι μία ξεδιάντροπη επίθεση στο ήθος του συνομιλητή και δεν αξίζει πολλές φορές καν μίας σοβαρής απάντησης.
«Είσαι υποκριτής»
Συνήθως αυτή η κατηγορία απευθύνεται σε κάποιον που στηρίζει ένα σύστημα αλλά, στην προσωπική του ζωή (και δη στην επαγγελματική) εργάζεται στο σύστημα που θεωρεί σάπιο και ανήθικο.
Για παράδειγμα, ένας αναρχοκαπιταλιστής που είναι και δημόσιος υπάλληλος, είναι υποκριτής και ως εκ τούτου δεν θα έπρεπε να λαμβάνεται η άποψη του στα σοβαρά.
Παρόλο που όντως σε ηθικό επίπεδο κάτι τέτοιο θα ήταν λιγότερο «έντιμο» (μιας και αμείβεται με κλοπιμαία), δεν αποτελεί εντούτοις και επιχείρημα κατά της άποψης που εκφέρεται.
Είναι και αυτό μία επίθεση στο ήθος του συνομιλητή.
Την ίδια κατηγορία θα μπορούσαμε να αποδώσουμε σε κάποιον ιδιωτικό υπάλληλο και ελεύθερο επαγγελματία που ζητάει προστατευτισμούς από το κράτος, επιδοτήσεις, δασμούς κ.ο.κ.
Γενικά θα μπορούσαμε να αποδώσουμε τον ίδιο χαρακτηρισμό σε οποιονδήποτε απασχολείται στον ιδιωτικό τομέα και δεν είναι υπέρ της «αναρχίας της αγοράς».
Γιατί;
Επειδή ακριβώς μπορούμε, όπως και εκείνοι.
Εν τέλει, δεν έχει σημασία πολλές φορές τι κάνεις (διότι η πραγματικότητα σε εξαναγκάζει να κάνεις πράγματα που δεν ήθελες), αλλά τι υποστηρίζεις.
Σύμφωνα με τη λογική αυτή, αν ένας δημόσιος υπάλληλος και αναρχοκαπιταλιστής εκφέρει τις ίδιες απόψεις με έναν αναρχοκαπιταλιστή ελεύθερο επαγγελματία, δίκιο έχει εκείνος ο οποίος βρίσκεται πιο κοντά στα πιστεύω του και στην πραγματική του ζωή, παρόλο που λένε το ίδιο πράγμα ακριβώς!
Αν μη τι άλλο, ένας Δ.Υ. που παραδίδει μαθήματα αντί-κρατισμού θα προκαλούσε ντροπή ακόμα και στον λιγότερο κρατιστή ελεύθερο επαγγελματία.
Όλα θα κριθούν, αν έρθει εν τέλει η κατάλληλη στιγμή, δηλαδή η ιδιωτικοποίηση του κράτους. Μέχρι τότε, κάτι τέτοιο, το ότι κάποιος είναι υποκριτής, αποτελεί απλά έναν ισχυρισμό άνευ ουσίας.
«Είσαι απόλυτος και δογματικός»
Η κατηγορία της «απολυτότητας» είναι και αυτή συχνή.
Είναι συνήθως η αντίδραση που θα περίμενε κάποιος όταν όλα τα επιχειρήματα του αντιπάλου δεν βρίσκουν τον στόχο τους.
Ήτοι, ότι κάποιος αποτυγχάνει να μας πείσει για τη θέση του.
Ξανά, εδώ έχουμε μία επίθεση προς το ήθος μας.
Το ότι σε κάποιον έχει φορεθεί η ταμπέλα του απόλυτου ή του δογματικού, σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί επαρκή προϋπόθεση για την κατάρριψη των απόψεών του ως λανθασμένων.
Αν όμως θέλαμε να παίξουμε το παιχνίδι αυτό, θα μπορούσαμε και εμείς να απευθύνουμε τον ίδιο χαρακτηρισμό σε όποιον δεν πείθεται από τις ιδέες μας.
Γιατί είναι μόνο εκείνοι αδιάβλητοι ως προς αυτό ενώ εμείς όχι;
Θα έπρεπε να παίζουν με τους ίδιους λογικούς κανόνες με εμάς.
Ειδάλλως, απλά εφαρμόζουν δύο μέτρα και σταθμά σε όλα, ανάλογα το πώς εξυπηρετείται η άποψή τους.
Η απολυτότητα συνήθως ταυτίζεται και με τον δογματισμό.
Μερικοί άνθρωποι κάνουν τα πάντα ώστε να αποφύγουν να χαρακτηριστούν δογματικοί.
Ως εκ τούτου προσπαθούν να μη εκφέρουν ξεκάθαρες απόψεις ή να μην ακολουθούν κάποια ιδεολογία, τουλάχιστον ξεκάθαρα.
Και πάλι, κάτι τέτοιο είναι άνευ ουσίας.
Το να θεωρείται κάποιος δογματικός δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα εναντίον της ιδεολογίας του.
Δεν σφάλλει απαραίτητα κάποιος που θεωρείται και δογματικός.
Εξάλλου, όλοι μας θεωρώ έχουμε κάποια δόγματα (ειδικά ηθικά) στα οποίο δε διαπραγματευόμαστε στις καθημερινές μας ζωές.
Θα μπορούσε κάποιος και εκεί να ισχυριστεί ότι σφάλουμε;
Με ποια αντικειμενικά κριτήρια;
«Αυτά που πιστεύεις είναι ουτοπικά»
Η αγαπημένη μου ένσταση.
Όταν ο κόσμος ακούει για αναρχία, η πρώτη αντίδραση συνήθως είναι αυτή: ότι αποτελεί απλά ένα τρελό όνειρο μερικών αφελών ουτοπιστών.
Το πρόβλημα με αυτή τη θέση είναι ότι συνήθως κάνει αυτό που αποκαλούμε «σφάλμα του ιστορικισμού».
Με άλλα λόγια, επειδή κάτι δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ στο παρελθόν, δε θα πετύχει και ποτέ στο μέλλον.
Το ίδιο φαντάζομαι άκουγαν και οι αδερφοί Ράιτ μέχρι που απογείωσαν το πρώτο αεροπλάνο.
Ή ακόμα και οι κλασικοί φιλελεύθεροι μέχρι που οι ιδέες τους άρχιζαν να εφαρμόζονται οδηγώντας μας τελικά στην βιομηχανική επανάσταση.
Φυσικά, υπάρχουν και όντως παραδείγματα αποτυχιών.
Οι κομμουνιστές απέτυχαν και οι αδελφοί Ράιτ σίγουρα έπεσαν πολλές φορές από τον αέρα.
Γενικώς, αυτό το επιχείρημα αποτυγχάνει επειδή δεν μπορεί να χρησιμοποιεί και να έχει εγκυρότητα σε οικουμενικό επίπεδο.
Τα ίδια έχουν ακούσει και άλλοι που πέτυχαν αλλά και που απέτυχαν.
Περιέργως, το ίδιο επιχείρημα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και ενάντια σε εκείνους τους φιλελεύθερους που ζητάνε μείωση του κράτους.
Δεν έχουν κάποιο παράδειγμα κράτους που ξεκίνησε ή μειώθηκε και έμεινε στο ίδιο επίπεδο εσαεί.
Είναι και αυτοί ουτοπιστές.
Αυτοί που πέτυχαν όμως, είχαν έναν άσσο στον μανίκι τους.
Μία στιβαρή χωρίς αντιφάσεις θεωρία.
Την ίδια στιβαρή θεωρία κατέχει και ο Λιμπερταριανισμός και η λογική του συνέπεια, ο αναρχοκαπιταλισμός.
Έχει μία οικονομική θεωρία που δουλεύει, τον καπιταλισμό, και μία δεοντολογία η οποία έχει μεγάλο ή και απόλυτο βαθμό εσωτερικής συνοχής.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος σε θεωρητικό επίπεδο να ισχυριστεί κανείς ότι η εφαρμογή της ιδέας θα αποτύγχανε a priori.
Συμπέρασμα
Όλα τα παραπάνω θα έλεγα ότι είναι εν τέλει θέμα χαρακτήρα.
Δεν θεωρώ δηλαδή ότι οι ιδεολογικές διαφορές αρκούν, ώστε κάποιος να χρησιμοποιήσει τέτοιες, πραγματικά χαμηλά επιπέδου, πρακτικές. Φαντάζομαι, ότι ένας διανοητικά ειλικρινής αντίπαλος, στην χειρότερη περίπτωση θα παραδεχόταν ότι συμφωνεί στο ότι διαφωνούμε.
Γενικά, τέτοιου είδους επιχειρήματα έρχονται από ανθρώπους οι οποίοι απλά θέλουν να καλύψουν τη διανοητική τους ανεπάρκεια, όταν η συζήτηση φτάνει σε θέματα τα οποία προκαλούν έντονη γνωστική ασυμφωνία ή αναδεικνύουν την επιχειρηματολογική ανεπάρκειά τους.
Φυσικά, όλα τα παραπάνω ισχύουν για όλους όσους τα εφαρμόζουν.
Δεν βρίσκονται οι Λιμπερταριανοί και οι αναρχοκαπιταλιστές στο απυρόβλητο ούτως ή άλλως.
Έχουμε μερικές ιδέες να προωθήσουμε, και το να προσπαθούμε να παίξουμε ένα παιχνίδι στο οποίο νικητής δεν μπορεί να υπάρξει εξ ορισμού είναι κατά τη γνώμη μου χάσιμο χρόνου.
|
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ενημερώνω τους φίλους αναγνώστες ότι κείμενα που είναι σε άλλη γλώσσα γραμμένα και δεν συνοδεύονται από την Ελληνική μετάφραση δεν θα ανακοινώνονται, Ευχαριστώ!
“greeklish”
Ο διαχειριστής τού παρόντος ιστολογίου παρακαλεί τούς σεβαστούς αναγνώστες όπως σε τυχόν σχόλιά τους να χρησιμοποιούν την Ελληνική γραφή.
Σχόλια που είναι γραμμένα σε "greeklish" θα διαγράφονται, όποιο και να είναι το περιεχόμενό τους.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του επώνυμα, όποια και να είναι αυτή. Δεν θα δημοσιεύονται ανώνυμα, συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται στο εξής.
Να μην τα ξαναλέμε, μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
Τα χρήματά σας, ο ιδρώτας σας, και το μέλλον των παιδιών σας πρέπει να μένουν στην ΕΛΛΑΔΑ. Πάντα και παντού, όσο μπορούμε, να αναζητούμε τα Ελληνικά προϊόντα και τις πραγματικές Ελληνικές επιχειρήσεις για να δίνουμε τον οβολό μας. Κάθε Ευρώ που φεύγει εκτός, δεν επιστρέφει ποτέ. Δεν θα ενισχύσουμε εμείς την κερδοφορία εταιρειών που προτιμούν χώρες με τριτοκοσμικές εργασιακές σχέσεις για να παράγουν φθηνά. Ακριβώς αυτό που θέλουν να κάνουν στην Ελλάδα δηλαδή αποικία τους.
Οφείλω χάριτας στη Θεία Πρόνοια, διότι ευδόκησε να διδαχθώ τα αρχαία Ελληνικά
«Έλληνες, να είστε υπερήφανοι που μιλάτε την Ελληνική γλώσσα ζωντανή και μητέρα όλων των άλλων γλωσσών. Μη την παραμελείτε, αφού αυτή είναι ένα από τα λίγα αγαθά που μας έχουν απομείνει και ταυτόχρονα το διαβατήριό σας για τον παγκόσμιο πολιτισμό. Ζωντανέψτε τους αρχαίους σας συγγραφείς, κάνετε γνωστόν το συλλογισμό τους.».
Μην επιτρέπεται τον διαδικτυακό εκβιασμό Υπενθυμίζεται ότι για ανάλογα περιστατικά οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προκειμένου να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες ή επίμεμπτες πράξεις ή δραστηριότητες που τελούνται μέσω Διαδικτύου, στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
Τηλεφωνικά: 11188
Στέλνοντας e-mail στο:ccu@cybercrimeunit.gov.gr
Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smart phones): FEELSAFE E-COMMERCE.
Μέσω twitter: @CyberAlertGR.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΣ Εάν σκέφτεστε την αυτοκτονία ή εάν ανησυχείτε για κάποιον δικό σας καλέστε στο 1018, τη γραμμή παρέμβασης για την αυτοκτονία.
ΣΟΣ ζήτα βοήθεια άμεσα από το 112 Μάθε πως να το κάνεις παρακάτω.
Πως γίνεται αυτή η ενημέρωση;
Όσοι έχουν smartphone θα λαμβάνουν γραπτό προειδοποιητικό μήνυμα (Cell Broadcast - CB), που θα εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου και θα συνοδεύεται από χαρακτηριστικό ήχο συναγερμού (διαφορετικού από κάθε άλλο ήχο ειδοποίησης της συσκευής). Αυτό που απαιτείται είναι οι χρήστες των κινητών να έχουν ενημερωμένο λογισμικό (firmware) από τον κατασκευαστή και παράλληλα στα τερματικά τους. Όσοι δεν έχουν smartphone, μπορούν να μπουν στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, όπου υπάρχει ειδική υπηρεσία για το 112, να εγγραφούν και να δηλώσουν τον τρόπο που θέλουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις.
Αυτό μπορεί να είναι, είτε μήνυμα σε κινητό, είτε φωνητικοί συναγερμοί σε σταθερό τηλέφωνο, είτε με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), που θα μπορεί κανείς να διαβάζει σε κινητό τηλέφωνο, tablet, σταθερό ή φορητό υπολογιστή.
Το 112 συνδέει τον καλούντα, ανάλογα με το περιστατικό έκτακτης ανάγκης που αυτός αναφέρει, με την Αστυνομία, τo Πυροσβεστικό Σώμα, το ΕΚΑΒ, το Λιμενικό Σώμα, την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056 και την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα εξαφανισμένα παιδιά 116000.
Στις τηλεφωνικές κλήσεις προς το 112 απαντούν αμέσως ειδικά εκπαιδευμένοι χειριστές στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά.
Επισημαίνεται ότι η κλήση προς το 112 είναι χωρίς χρέωση και μπορεί να γίνει από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο (ακόμη και χωρίς κάρτα SIM).
Οι πολίτες μπορούν επίσης να ειδοποιήσουν στο 112 με εναλλακτικούς τρόπους, όπως με γραπτό μήνυμα, φαξ, ή email στη διεύθυνση contact@112.gov.gr.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ Η Γενική Γραμματεία υπογραμμίζει τη σημασία της διενέργειας έρευνας αγοράς από τους καταναλωτές πριν τις αγορές τους, ενώ υπενθυμίζει ότι μπορούν να καταγγέλλουν παραβάσεις της νομοθεσίας στην ιστοσελίδα της ΓΓ: www.1520.gov.gr/ypovoli-kataggelias.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ενημερώνω άπαντες, ότι μηνύματα που είναι στα αγγλικά, ή σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα εκτός από τα Ελληνικά δεν ξέρω για να τα διαβάζω. Για αυτό αν δεν είναι στα Ελληνικά, δεν φέρω καμία ευθύνη για οτιδήποτε που θα είναι σε άλλη γλώσσα, όποιος θέλει να με ενημερώσει, να ρωτήσει, να καταγγείλει, ή οτιδήποτε άλλο, μόνο στα Ελληνικά. Ευχαριστώ.
Παρακαλώ ενημερωθείτε, προς αποφυγή παρεξηγήσεως! Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν είναι υπεύθυνη για την ακρίβεια των πληροφοριών στη σελίδα μου και δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για αξιώσεις ή απώλειες.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν είναι υπεύθυνος για τα σχόλια, τις απόψεις ή τις απόψεις των επισκεπτών του ιστότοπου και ότι ο ιστότοπος διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει προσβλητικά σχόλια ή εικόνες.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν υποστηρίζει ΚΑΙ δεν αναλαμβάνει ευθύνη για οποιεσδήποτε πληροφορίες προσφέρονται από ιστότοπους τρίτων που συνδέονται μέσω της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ .
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σεβόμενη τους αναγνώστες της, δηλώνει ότι αυτά που ανεβάζει τα δηπλοτσεκάρει για την γνησιότητά τους, όμως η τελική ευθύνη να διαπιστώσουν αν είναι αληθινά, μένει στους αναγνώστες και αυτό είναι μόνιμη παρότρυνση της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ.
ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
|
Leave a Reply