«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ, ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ ΜΕΤ’ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ Αἰκατερίνης Κ. Παντελίδου, δικηγόρου Ἀθηνῶν, δι’ ἑαυτήν ἀτομικῶς καί ὡς πληρεξουσίας Δικηγόρου κατοίκων τῆς περιοχῆς τοῦ Ἐλαιῶνος, ὡς καί τοῦ ἐν Βοτανικῶ (ὁδός Σπύρου Πάτση ἀρ. 127) ἑδρεύοντος Ἐξωρραϊστικοῦ καί Πολιτιστικοῦ Συλλόγου «Η ΑΘΗΝΑ», νομίμως ἐκπροσωπουμένου ὑπό τῆς Προέδρου αὐτοῦ Καλλιόπης χ. Τζανῆ Μπελιᾶ.

ΠΡΟΣ

gxs-303

Τόν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καί Πάσης Ἑλλάδος καί Πρόεδρον τῆς Ἱερᾶς Συνόδου Ἱεραρχίας κ.κ. Ἱερώνυμον Β’.

Κοινοποίησις: Πρός τόν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Πειραιῶς κ.κ. Σεραφείμ.

Μακαριώτατε,

Ἐπί τῇ σημερινῇ ἑορτῇ τῶν Χριστουγέννων Σᾶς εὐχόμεθα ὁλοψύχως μακροημέρευσιν, ἀλλά καί παρρησίαν ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ μας καί τοῦ πιστοῦ Λαοῦ μας.

Ἡμεῖς, ὃμως, ὡς ἐνεργόν μέρος τοῦ Χριστεπωνύμου ποιμνίου Σας, εἲμεθα δυσαρεστημένοι μαζί Σας.

ΔΙΟΤΙ:

Μᾶς ἀφίσατε ὡς Ὀρθόδοξον Ἓλληνα Λαόν εἰς τόν πλήρη ἀφανισμόν μας ἀφοῦ ἐπιτρέπετε, ἐκτός τῶν ἂλλων, καί νά κτισθῆ εἰς τόν Βοτανικόν, τό Ἰσλαμικόν Τέμενος, τοῦ ὁποίου ἡ κατασκευή καί ἡ ἐπιμονή εἰς αὐτήν σημαίνει οὐσιαστικά τήν ἃλωσιν τῆς πόλεως τῶν Ἀθηνῶν, τήν κατάργησιν τῆς Συνθήκης τῆς Λωζάνης καί τήν ἀλλαγήν τοῦ δημογραφικοῦ χάρτου τῆς Πατρίδος μας.

Σᾶς γνωστοποιοῦμεν διά τῆς παρούσης μας ὃτι μέ τήν πληρεξουσίαν δικηγόρον μας δέν ἐπαύσαμεν οὒτε κἂν ἐπ’ ὀλίγον νά ἀγωνιζώμεθα δικαστικῶς κατά τῶν σχετικῶν πράξεων καί ἀποφάσεων τῆς Διοικήσεως, ἐκκρεμουσῶν εἰσέτι αἰτήσεων ἀκυρώσεως τόσον εἰς τό Συμβουλιον τῆς Ἐπικρατείας ὃσον καί εἰς τό Διοικητικόν Ἐφετεῖον Ἀθηνῶν, ὑποβαλόντες ταυτοχρόνως μηνύσεις διά πλείστας παραβάσεις καί παραλείψεις ὃλων τῶν ἐνεχομένων καί συνυπευθύνων ἁρμοδίων ὀργάνων.

Πλήν ὃμως παρά τήν ἐκκρεμοδικίαν, αἱ ἐργασίαι κατασκευῆς τοῦ τεμένους, παρανόμως καί κρυφίως ἒχουν ἀρχίσει ἐντός τοῦ χώρου αὐτοῦ, ὂντος κοινοχρήστου πρασίνου κατά τό οἰκεῖον Προεδρικόν Διάταγμα, εἰς τόν ὁποῖον χῶρον παράκεινται ὁ Ἱερός Ναός τοῦ Ἁγίου Χριστοφόρου, ὡς καί ὁ πρόσφατος Ναός τῆς Ἁγίας Τριάδος – Παναγίας Ἐλευθερώτριας, καί παρατηροῦντες ταυτοχρόνως μετά βεβαιότητος ὃτι ἡ Κρατική Μηχανή, σύσσωμος, μηδέ τῆς Ἀρχαιολογικῆς Ὑπηρεσίας ἐξαιρουμένης, ὁδεύει καταλυτικῶς πρός πᾶσαν νόμιμον ἐνέργειάν μας, κωφεύουσα ἃμα καί εἰς τάς οἰκοδομικάς παραβάσεις τοῦ κτίσματος ἀπορρίπτουσα ταυτοχρόνως καί αἲτησιν πρόσφατον ἀναστολῆς τῶν ἐργασιῶν κατασκευῆς, ἐνώπιον τοῦ Διοικητικοῦ Ἐφετείου Ἀθηνῶν, εἶναι πλήρως πλέον κατανοητόν ὃτι ἐπιδιώκεται ἡ «ἂρον – ἂρον» κατασκευή του «κεκλεισμένων τῶν θυρῶν».

Οὓτω ἡ Διοίκησις παρακάμπτουσα πᾶν νόμιμον μέσον ἐπιδιώκει –περιέργως- τήν διά παντός τρόπου κατασκευήν τοῦ παρανόμου κτίσματος αὐτοῦ εἰς τόν συγκεκριμένον πολιτιστικόν μας χῶρον, ὣστε νά καταστήση κενοῦ περιεχομένου τάς ἀσκηθείσας αἰτήσεις ἀκυρώσεως καί ποινικάς διώξεις, ἀφοῦ ἐν τῶ μεταξύ πλέον θά τεθῆ εἰς λειτουργίαν αὐτο, καί αὐτονοήτως θά εἶναι πλέον ἀδύνατος ἡ διακοπή τῆς λειτουργίας του.

Ληφθείτω ὑπ’ ὂψιν Σας ὃτι ἐπί τῆς παρακειμένης ὁδοῦ Πολυκάρπου ὑφίσταται ἀπό 14/8/2015 ὁ παράνομος ἂνευ οἱασδήποτε ἀδείας «ἐλέῳ» ἀλληλεγγύης καί μόνον καταυλισμός τῶν μουσουλμάνων, ἀνερχόμενος κατά τήν ἐπίσημον βεβαίωσιν τοῦ κ. Δημάρχου εἰς 2.200 ἂτομα.

Οὓτω, Μακαριώτατε, μεθοδεύεται συστηματικῶς ἡ δημιουργία μιᾶς ΝΕΑΣ πρό τῶν ΠΥΛΩΝ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ ΠΟΛΕΩΣ.

Οὓτω, Μακαριώτατε, μεθοδεύεται ἡ ἃλωσις τῆς πόλεως τῶν Ἀθηναίων, καί ἡ πολιτιστική μας συνοχή καί συνέχεια.

Οὓτω, Μακαριώτατε, μεθοδεύεται ἡ δημογραφική ἁλλοίωσις τῆς Ἑλλάδος σταδιακῶς.

Οὓτω, Μακαριώτατε, μεθοδεύεται ἡ κατάλυσις τῆς Συνθήκης τῆς Λωζάνης.

Ἐπειδή εἲμεθα μέν δυσαρεστημένοι μαζί Σας, ὂχι ὃμως ἀπέλπιδες ἐνώπιόν Σας, ἀφοῦ φύσει καί θέσει ἐλπίζομεν εἰς τόν Θεόν μας καί εἰς τάς ἀξίας μας ἀφ’ ἑνός, ἐλπίζομεν ἀφ’ ἑτέρου καί πρός Ὑμᾶς, τονίζοντες Ὑμῖν τήν ΙΣΤΟΡΙΚΗΝ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗΝ,

εὐσεβάστως:

 

*     Σᾶς καλοῦμεν νά μᾶς δεχθῆτε ὡς οἷον τε τάχιστα ἐντός τῆς ἑβδομάδος αὐτοπροσώπως ὣστε νά Σᾶς ἐκθέσωμεν τά θέματα καί τάς διαδικαστικάς μας ἐνεργείας.

*     Σᾶς καλοῦμεν ἐπίσης νά ἐνεργήσετε τά δέοντα ὑπό τήν Ἀρχιερατικήν Ἰδιότητά Σας ὣστε νά βοηθήσετε τόν Χριστεπώνυμον καί Ἓλληνα Λαόν Σας.

 

Μέ τήν ἐπιφύλαξιν παντός νομίμου δικαιώματός μας, ἁρμόδιος δικαστικός ἐπιμελητής ἐπιδότω νομίμως τήν παροῦσαν πρός τόν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καί Πάσης Ἑλλάδος καί Πρόεδρον τῆς Ἱερᾶς Συνόδου Ἱεραρχίας, πρός γνῶσιν του καί διά τάς νομίμους συνεπείας.

Ἀθῆναι, 25/12/2016

Ἡ πληρεξουσία Δικηγόρος

Αἰκατερίνης Κ. Παντελίδου, δικηγόρου Ἀθηνῶν

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ

Μοιραστείτε το!

8 comments to ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

  • .
    .
    .
    .

    ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ – Τ. Ι. Π. Ο. Τ. Α…………………….
    .
    .
    .
    .
    https://3.bp.blogspot.com/-xTV86EgFNec/WDYVcKpmG8I/AAAAAAACQOs/nGkl4kfqbPsfW9x_FlL7Sgal1QHKquYGQCLcB/s640/13879295_243516342708401_2034178042736972028_n.jpg
    .
    .
    https://2.bp.blogspot.com/-iB_ksOow4qo/WDp8hpEHJmI/AAAAAAAAwpg/Ew2ncPuOoTsSoPImW1fzfEH91A33wuA6ACLcB/s400/dd56b78777e20754464527f860399711-2.png.
    *

    ΠΑΠΠΑΦΛΕΣΑΣ
    .
    Ο αγωνιστής έμεινε στην Ιστορία ως Παπαφλέσσας,
    .
    ο μπουρλοτιέρης των ψυχών.
    .
    ΒΑΛΤΕ ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΝΕΨΤΕ ΤΟ ,
    .
    .
    ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ :
    .

    .
    .
    Σας το είπα και σας το ξαναλέω αλοίμονο στους Αγώνες που κρέμονται απ΄τα χαρτιά ,
    .
    το Γένος δεν χρειάζεται τα χαρτιά κανενός για την Λευτεριά του !
    .
    Έχετε Καρδιά ; ; ;
    .
    Έχετέ Πίστη !
    .
    Αλλιώς καθήστε κεί που κάθεστε ,
    .
    Ραγιάδες ολα σας τα χρόνια ,
    .
    Ραγιάδες εσείς ,
    .
    Ραγιάδες και τα παιδιά σας ,
    .
    Ραγιάδες και τα παιδιά των παιδιών σας ………………….
    .
    .
    ΠΑΠΠΑΦΛΕΣΑΣ
    .

    .
    ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ – Τ. Ι. Π. Ο. Τ. Α…………………….
    .
    .

    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    .
    .
    .

  • ======================
    ==============================
    .
    .
    «Μη χτίσετε ποτέ τζαμί στην Αθήνα…»
    .
    – Τι είπε μουσουλμάνος σε Έλληνα διπλωμάτη
    .
    .
    http://anoixtomialos.gr/wp-content/uploads/2016/08/tzami.jpg

    .
    .
    «AΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΑΤΥΠΑ»
    .
    Αυτά είπε σε Έλληνα διπλωμάτη, φιλέλληνας Αιγύπτιος αξιωματούχος, μουσουλμάνος
    .
    Το θρήσκευμα, εμπιστευτικά, συνταξιδεύοντας αεροπορικά από Κων/λη για Αθήνα.

    .
    «Αφήστε τους να προσεύχονται όπως και τώρα, άτυπα, όπου μπορούν και θέλουν. Επίσημο όμως τζαμί μη τους χτίσετε»!!
    .
    Γιατί άραγε μίλησε έτσι ένας μουσουλμάνος; Μήπως από ακραίο φιλελληνισμό και έσχατη αγάπη για την Ελλάδα; Ή μήπως από βαθιά, εσωτερική, από πρώτο χέρι και από μέσα γνώση του τι είναι ένα Ισλαμικό τέμενος και τι σημαίνει ένα τζαμί; Δεν αποκλείεται κανένα από τα δύο ενδεχόμενα. Όμως…
    .

    Είναι σα να έλεγε: «Ξέρετε τι δύναμη έχουν οι ιμάμηδες, οι χοτζάδες, οι μουφτήδες και οι μουλάδες; Θεός να σε φυλάει! Έχουν εξουσία ζωής και θανάτου. Μπορεί να φανατίσουν μέχρις εσχάτων ολόκληρο πλήθος πιστών. Ελέγχουν από τον αριθμό των γεννήσεων μέχρι το ποιος θα γίνει καμικάζι, μάρτυρας του Ισλάμ…
    .
    Δείτε σχετικές προβολές στο Διαδίκτυο… Μάλιστα όταν έχουν ένα χώρο άβατο και απόρθητο, επενδυμένο με ιερότητα, όπως ένα τέμενος, είναι τελείως ανεξέλεγκτοι. Ποιος θα τολμήσει να πατήσει το πόδι του εκεί μέσα; Όταν όμως είναι σκόρπιοι έχουν και κάποιο φόβο…Σε μια πολυκατοικία, σε μια γειτονιά… Υπάρχουν και άλλοι, μπορεί και η αστυνομία να επέμβει… Σε ένα τζαμί είναι μόνο αυτοί και ο Αλλάχ…»

    .
    Εμείς πέρα από κάθε διάκριση και σύνεση ψηφίσαμε στην Ελληνική Βουλή την ανέγερση τζαμιού και μάλιστα με χρήματα του Δημοσίου για λόγους ελέγχου των πραγμάτων και των δράσεων στο θρησκευτικό αυτό κτήριο. Αλήθεια, θα έχουμε αυτή τη δυνατότητα και εξασφάλιση; Θα μπορούμε να ελέγχουμε τα πράγματα; Πόσο γελασμένοι είμαστε! Πόσο θλιβεροί είμαστε !

    .
    Άπαξ και χτίσαμε το τζαμί και τους δώσαμε τα κλειδιά, πάει μετά…
    Στη Θράκη, για παράδειγμα, όπου υφίσταται η Ελληνική Πολιτεία και το υπεύθυνο κράτος και τόσα ασφαλώς δαπανώνται και οι υπάρχουσες υποδομές και δομές ελέγχονται από ελληνικούς κρατικούς φορείς και αξιωματούχους, παντού, και εκεί που υπάρχουν μουσουλμανικές κοινότητες, τι ακούμε και τι μαθαίνουμε; «Αλωνίζει το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής… Πιέζονται οι Πομάκοι να ακολουθήσουν γλώσσα και νοοτροπία τουρκική…Μητέρα Πατρίδα και Μητέρα Πατρίδα φωνάζουν συνεχώς… Σημαίες και σημαιούλες κυκλοφορούν… Υπάρχουν μουφτήδες επίσημοι και ανεπίσημοι… Υποτροφίες και σπουδές στα μαύρα βάθη της Τουρκίας… Επισκέψεις και επιδοτήσεις… Κηδείες και κόμματα με συγκεκριμένα χρώματα…»
    .

    Είναι δυνατόν τώρα να ελεγχθεί ένας κλειστός θρησκευτικός χώρος, όταν δεν μπορεί πλήρως να ελεγχθεί ένας ανοιχτός; Και τούτο, διότι κάθε μουσουλμανική σπιθαμή θεωρείται ιερή, μάλιστα δε υπάρχουν μουσουλμανικές χώρες που ισχυρίζονται ότι όλη η επικράτειά τους είναι ένα απέραντο τζαμί!!

    .
    Δηλαδή τι σημαίνει αυτό; Το τζαμί βγαίνει προς τα έξω, προσευχητικά και θρησκευτικά, προς τα μέσα όμως δεν μπαίνει κανένας, χωρίς να θεωρηθεί βέβηλος και άπιστος… με οποιαδήποτε αφορμή. Αρκεί να σκεφθούμε ότι κινδύνεψε να καεί η Αθήνα για σκισμένες σελίδες του Κορανίου ενδεχομένως, αλλά και τι τράβηξαν από τον φανατισμό και τη μισαλλοδοξία των μουσουλμάνων οι πρόγονοί μας στην Τουρκοκρατία και δη οι Νεομάρτυρες…

    .
    Ας ρωτήσουν οι υπεύθυνοι πολιτικοί τι γίνεται στα τζαμιά της Ανατολής… Ακόμη και στην Ευρώπη… Τι απειλές εκτοξεύουν τα πρώην χριστιανόπουλα, τα σπουδαγμένα μάλιστα, παιδιά της Ευρώπης, που ασπάστηκαν το Ισλάμ, προς τους επί δεκαετίες συμπολίτες τους. Νομίζουμε ότι είναι αμέτοχα τα ιδρύματα αυτά στην ανάπτυξη του λεγόμενου φονταμενταλισμού, στην επιβολή κατά περιοχή του νόμου της Σαρία, στη στρατολόγηση μαχητών του προφήτη, όχι για να πάνε κάτω στη Συρία, αλλά για να φέρουν το μήνυμα του προφήτη μέσα στην Ευρώπη, με τα γνωστά αποτελέσματα;

    .
    Γιατί συμβαίνουν όλα αυτά; Από άγνοια πρωτίστως και από πολιτική σκοπιμότητα και μυωπία. Νομίζουν οι αδαείς ότι το Ισλάμ είναι μια θρησκεία σαν όλες τις άλλες, ότι υπάρχει σκληρό και μαλακό Ισλάμ, ότι μπορεί να γίνει το ίδιο κι εδώ, όπως κάνουμε κι εμείς – μόλις και μετά βίας – σε κάποιες μουσουλμανικές χώρες, και διατηρούμε Πατριαρχεία, ναούς και μοναστήρια…

    .
    «Πλανώνται οι δυστυχείς πλάνην οικτράν»! Εμείς ήμασταν εκεί. Μας βρήκε το Ισλάμ. Εκεί υπάρχουν εξισλαμισμένοι και κρυφοί χριστιανοί και η συνείδηση δεν τους αφήνει και για θρησκευτικούς και για τουριστικούς λόγους να πειράξουν τα ορθόδοξα οικήματα. Λίγοι όμως ναοί καταστράφηκαν στην εγγύς Ανατολή και στη Β. Αφρική; Δεν διώκεται ο Χριστιανισμός στην Αίγυπτο; Υπάρχουν, αλήθεια, εκτός από ερείπια, ναοί στη Μικρά Ασία; Υπάρχουν ναοί στη Σαουδική Αραβία, στα Εμιράτα κλπ; Εδώ μια έρημη θεολογική σχολή της Χάλκης θέλουμε να επαναλειτουργήσουμε και η καχυποψία και η επιφύλαξη της Άγκυρας – αυτό που στοιχειωδώς δεν έχουμε εμείς – δεν το επιτρέπουν. Τι να πούμε για την Παναγία Σουμελά και την Αγιά – Σοφιά;

    .
    Το Οικουμενικό Πατριαρχείο στο Φανάρι ανακαινίσθηκε με ελληνικά χρήματα – δωρεά Αγγελόπουλου – και μείς πάμε να χτίσουμε ολόκληρο τζαμί σε καιρό φτώχειας; Οι Τούρκοι δεν αφήνουν ελληνορθόδοξες εκκλησιές – αναγνωρισμένα μνημεία της Ουνέσκο – στη ιστορική μορφή και χρήση που είχαν, και τις μετατρέπουν σε τζαμιά, στον 21ο αιώνα, και μείς στο κέντρο της Ελλάδος τους χαρίζουμε ολόκληρο τέμενος; Δεν υπάρχει αίσθηση κοινής λογικής και λογική αμοιβαιότητας στο ελληνικό κοινοβούλιο;
    Η άγνοια των βουλευτών έγκειται στο τι είναι το Ισλάμ. Το Ισλάμ είναι κατά βάση επίθεση, επέκταση, άλωση, βία… Άλλοτε φέρεται σα θρησκεία και άλλοτε σαν επελαύνουσα ένοπλη δύναμη και κράτος. Υπάρχουν δε αρκετές εκδοχές της ισλαμικής πίστης που οπωσδήποτε δεν μπορούν να καλυφθούν όλες κάτω από ένα γενικό τέμενος. Συνεπώς το ένα τέμενος θα φέρει το άλλο… Και τίνος χατήρι να χαλάσεις μετά… Και με δικά σου χρήματα ασφαλώς… Αλλιώς μεροληπτείς υπέρ του πρώτου τεμένους…
    .

    Και η γύρω περιοχή; Και αν βρεθεί εκεί μια αιτία βεβήλωσης και η γη μολυνθεί από χοιρινό ή κάτι άλλο, θα ψάχνουμε μετά για άλλα χωράφια; Μη κρίνουμε από την ανοιχτοσύνη και ανεκτικότητα της Ορθοδοξίας…

    .
    Κάθε τρείς και λίγο μετά θα έχουμε και μια διαδήλωση διαμαρτυρίας στο κέντρο των Αθηνών με τις πράσινες σημαίες, τις ποδιές, τα σαρίκια, τις μαντήλες, τις κελεμπίες και τα ουρανομήκη «Αλλάχου ακμπάρ».

    .
    Κι ένα τελευταίο: Μας χωρίζουν μόλις πέντε χρόνια από τη διακοσιοστή επέτειο της Εθνικής Παλιγγενεσίας 1821 – 2021 μΧ.
    Και αντί οι αχάριστοι και αμνήμονες, οι ταλαίπωροι εμείς οι Έλληνες, να βάλουμε τα δυνατά μας, έστω με τα ίδια χρήματα του προϋπολογισμού του τζαμιού, να φτιάξουμε επί τέλους το ΤΑΜΑ του ΕΘΝΟΥΣ, την υπόσχεση των Πατέρων μας, το ελάχιστο Αντίδωρο στο Θεό για το μεγάλο ΔΩΡΟ της Ελευθερίας μας από τους Τούρκους, εμείς θα τολμήσουμε να υψώσουμε στην πρωτεύουσά μας, αντί των Καμπαναριών της Ορθοδοξίας, τις λόγχες του Ισλάμ, τους μιναρέδες του τεμένους, βγάζοντας με τα ίδια μας τα χέρια τα μάτια μας.
    .

    Κρίμα!!!
    .
    .
    .
    http://anoixtomialos.gr/archives/14506#
    .
    .
    Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ……….
    .
    .

  • γεωργια αδαμοπουλου

    Καλησπέρα σας η γνωστη μέχρις πρότινος ποιήτρια σας, ενίσταμαι ως άνθρωπος με ψυχή και συναισθήματα, οι άνθρωποι έχουν όλοι δικαιώμα να προσεύχονται στους ναούς τους, όπου γης. Ως προς τι τόση μισσαλοδοξια, τόσο μένος, για το τέμενος. Τα κουρελάκια του ιμπεριαλισμου, μην ανησυχείτε δεν θα μας εξισλαμίσουν, έχουν δικαίωμα σε τόπο λατρείας. Πολύ πιό επικι΄νδυνοι είναι οι θιασώτες της Χρυσής Αυγής. ΕΛΕΟΣ!!!! για τα τρελά πουλιά της οικουμένης και τ` αγγελούδια του Θεου, Θέλω να πιστεύω ότι ακόμα είμαστε ενας λαός
    φιλόξενος, ενας λαός ΜΕΓΑΣ!!!!!!!!, σε όλα
    Αδαμοπουλου Γεωργία 27.12. 2016
    Ευχαριστώ

    • Αγαπητή μου κυρία, ο Ελληνικός λαός ειναι ιστορικά φιλόξενος! Όμως λυπάμαι που θα σας το πω, αλλά έχετε μπερδέψει την έννοια της λέξης φιλοξενία.
      Φιλοξενία λέγετε όταν σε καλώ στο σπίτι μου και κάνω τα πάντα για όσο διάστημα σε φιλοξενώ, να περάσεις καλύτερα και από εμένα!!!
      Φιλοξενία δεν λέγετε να έρθεις με το έτσι θέλω ακάλεστη και να μου δημιουργείς προβλήματα, επειδή έχεις εσύ, για διάφορους λόγους.
      Φιλοξενία και άσυλο δίνεις σε κυνηγημένους ανθρώπους από την χώρα τους για τα θρησκευτικά τους πιστεύω, ή τις πολιτικές τους πεποιθήσεις.
      Αυτό όμως δεν γίνετε για μόνιμη διαμονή, αλλά μέχρι να αποκατασταθεί η νομιμότητα στην χώρα τους!
      Φιλοξενία δεν λέγετε και ούτε υπάρχει πουθενά γραμμένη, που να λέει βγες εσύ από το σπίτι σου, να μείνω εγώ, πέθανε εσύ να ζήσω εγώ. Θα μπορούσα να σου πω πολλά περί φιλοξενίας, διότι είμαι φιλόξενος, όσο και αν δεν θέλεις να το καταλάβεις. Ας ειναι όμως το βλέπουμε με άλλη πατριωτική πλευρά ο καθένας και θα μας κρήνη η ιστορία!

    • Αγαπητή μου κυρία, κάνετε τα πάντα να δείξετε ότι είμαι απάνθρωπος, δεν θα μπορούσα πότε να μην σεβαστώ την θρησκεία κανενός. Όπως έχω πει κατε επανάληψη να νοικιάσουμε αίθουσες, στο Αιγάλεω, στο Περιστέρι, στο Μενίδι, στην Αγία Βαρβάρα να προσεύχονται, μέχρι να φύγουν. Το τέμενος τι ρόλο παίζει;;;;;

  • ************************************
    *
    *
    Η τρανοτέρα εκδήλωση της Εθνικής συνειδήσεως του Πλάτωνος,
    *
    είναι η παραδοχή του ότι η υπό ίδρυση ιδεώδης ΠΟΛΙΤΕΙΑ του
    *
    θα είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ: ”
    *
    Ην συ πόλιν οικίζεις, ούχ Ελληνίς έσται; Δεί γι’ αυτήν, έφη”
    *
    (Πολ.470 ε). (Νόμοι Γ 687 α).
    *
    *
    *
    Η Εθνική συνείδηση του Πλάτωνα και η αφύπνιση του κοινού Ελληνικού αισθήματος
    *
    *
    http://www.cognosco.gr/Gnwmika/images/plato.jpg

    *
    *
    Η Εθνική συνείδηση είναι η γνώση και το βίωμα της ιδιαίτερης φύσης του Έθνους στο οποίο ανήκουμε,
    .
    η συνείδηση όλων των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων που αποτελούν το Έθνος,
    .
    η γνώση του λαϊκού και φυλετικού χαρακτήρα, του πολιτισμού και της ιστορίας του,
    .
    επιπλέον η συνείδηση του ότι ανήκουμε στο ίδιο Έθνος και των υποχρεώσεών μας προς αυτό.
    .
    Η Εθνική συνείδηση των Ελλήνων παρουσιάζεται πολύ πριν τους Περσικούς πολέμους, που αποτελούν ορόσημο στην εξέλιξής της.
    .
    Πριν από τον 7ο π.Χ. αιώνα οι Έλληνες είχαν χαράξει γύρω τους ένα τείχος,
    .
    που ξεχώριζε αυτό από τους άλλους λαούς, τους ‘‘βαρβάρους” όπως τους ονομάζανε.
    .
    Στην αφύπνιση του κοινού Ελληνικού αισθήματος συνετέλεσε και η επαφή των Ελλήνων μέσω των αποικιών, με άλλους λαούς, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να γίνουν συνειδητά τα γνωρίσματα της φυλής τους, κοινά σ’ αυτούς και ξένα στους αλλόφυλους.
    .
    Επίσης οι Πανελλήνιοι Αγώνες, Πύθια, Νέμεα, Ίσθμια, ιδιαίτερα δε τα Ολύμπια, από τους οποίους αποκλείονταν οι βάρβαροι, συνέβαλαν στην τόνωση της Πανελλήνιας συνειδήσεως.
    .
    Αλλά η Πανελλήνια αυτή Εθνική συνείδηση δεν επέδρασε στην πολιτική ζωή των Ελλήνων, ο πολιτικός τοπικισμός τους δεν υποχώρησε.
    *
    Η πόλις – κράτος, το κατ’ εξοχήν Ελληνικό πολιτικό πρότυπο, παραμένει ακλόνητο, ως την μεγάλη στιγμή της Μακεδονικής Ορμής.
    *
    Πάντως το βίωμα των Περσικών πολέμων τόνωσε την συνείδηση των Ελλήνων και δημιούργησε τάσεις πανελλήνιας Εθνικής πολιτικής.
    *
    Οι τάσεις αυτές απέβλεπαν στην κατάπαυση των εμφυλίων ερίδων, που μάστιζαν την Ελλάδα και την ανάληψη του Εθνικού πολέμου εναντίον των Περσών (Κίμων – Καλλικρατίδας).
    *
    Δυστυχώς, η διαρχία Σπάρτης – Αθήνας έσυρε την Ελλάδα στον καταστρεπτικό Πελοποννησιακό πόλεμο.
    *
    Η επαίσχυντος όμως Ανταλκίδειος ειρήνη, συνετέλεσε στην αναβίωση του ιδεώδους των Πανελλήνων.
    *
    Ο Γοργίας στην Ολυμπία διακήρυξε την ανάληψη κοινού απελευθερωτικού Αγώνα κατά των Περσών, ο Ισοκράτης με Εθνικό παλμό ωθεί την Αθήνα και την Σπάρτη να συνδιαλλαγούν, για προπαρασκευή Πανελλήνιας στρατιάς
    *
    “υπ’ Αθηναίων μεν και Λακεδαιμονίων στρατηγουμένης, υπέρ δε των συμμάχων ελευθερίας αθροιζομένης, υπό δε της Ελλάδος απάσης εκπεμπομένης, επί δε την των βαρβάρων τιμωρίαν πορευομένης”
    *
    (Πανηγ. 185).
    *
    Ήταν ευτύχημα το γεγονός ότι η πνευματική ηγεσία του Ελληνισμού είχε συναίσθηση της Εθνικής της συνειδήσεως.
    Η Εθνική συνείδηση του Αριστοτέλη δεν δημιούργησε τον πολιτικό, τον στρατηλάτη Αλέξανδρο;
    *
    Άς ασχοληθούμε όμως τώρα με την Εθνική συνείδηση του Πλάτωνα.
    *
    Ο Πλάτων πιστεύει στην κοινή καταγωγή των Ελλήνων.
    *
    Οι Έλληνες μεταξύ τους λέει, είναι οικείοι και συγγενείς, ενώ με τους βαρβάρους είναι άσχετοι και ξένοι
    *
    “φημί γαρ το μεν Ελληνικόν γένος αυτό αυτώ οικείον είναι και συγγενές, τω δε βαρβαρικώ οθνείον τε αλλότριον”
    *
    (Πολιτεία 470γ).
    *
    Αρρώστεια είναι για τον Πλάτωνα, οι εμφύλιοι σπαραγμοι, γι’ αυτό τις συγκρούσεις μεταξύ των Ελλήνων τις ονομάζει “στάσεις”,
    *
    ενώ τις συγκρούσεις Ελλήνων βαρβάρων τις αποκαλεί “πολέμους”,
    *
    μια και οι Έλληνες, όπως λέει, είναι φυσικοί πολέμιοι των βαρβάρων.
    *
    Και συνεχίζει, όσον αφορά την στάση: “Όπου τύχη να ξεσπάση και χωριστή σε δύο η πόλη, αν αρχίσουν να καταστρέφουν ο ένας του άλλου τα κτήματα και βάζουν φωτιά στα σπίτια, τι αποτρόπαιο πράγμα που φαίνεται να είναι και πόσο αφιλοπάτριδες οι δύο μερίδες.
    Γιατί αλλιώς ποτέ δεν θα τολμούσαν να ρημάζουν έτσι την μητέρα που τους γέννησε και τους ανέστησε”
    .
    (Πολ. 470 δ,ε)
    *
    και πιό πάνω (470 α) σημειώνει ότι αποτελεί βεβήλωση να προσφέρουμε στα ιερά μας, λάφυρα Ελλήνων.
    *
    Για τον Πλάτωνα δεν είναι δίκαιο οι Έλληνες να εξανδραποδίζουν πόλεις Ελληνικές, απεναντίας μάλιστα “του Ελληνικού γένους φείδεσθαι”.
    *
    Ομοίως δεν επιτρέπει στους Έλληνες να έχουν Έλληνα δούλο.
    *
    Την αντίληψη των αρχαίων Ελλήνων περί διαχωρισμού τους απ’ τους βαρβάρους αποδέχεται και ο Πλάτων.
    *
    Δύο χαρακτηριστικά χωρία όπου η παραδοχή αυτή είναι σαφής:
    *
    “Δια πάντων ανθρώπων Ελλήνων τε και βαρβάρων”
    (Επιστ. Ζ 335 α)
    και“εν ανθρώποις πάσι και Ελλήσι και βαρβάροις”
    *
    Ο Πλάτων θεωρούσε τους Έλληνες, ως λαό του λόγου και ουσιώδες γνώρισμα του Ελληνικού ανθρωπίνου τύπου το φιλομαθές και το φιλόσοφο, αντίθετα γνώρισμα των βαρβάρων το θυμοειδές,
    *
    το επιθυμητικό και το φιλοχρήματο, γνωρίσματα κατά τον ίδιον κατώτερα.
    *
    Ο Πλάτων υπερτάσσει το κοινό συμφέρον ολόκληρης της Ελλάδας, από εκείνο των πόλεων – κρατών, ακριβώς λόγω της βαθειάς Εθνικής του συνειδήσεως.
    *
    Να και η θέση του σ’ ένα διαχρονικό πρόβλημα του Ελληνισμού :
    Στην Η’ επιστολή (353 ε)
    εκφράζει έντονα τον φόβο του για την απειλουμένη έκλειψη της Ελληνικής γλώσσας στην Σικελία.
    *
    Αλήθεια, σήμερα ποιός πνευματικός άνθρωπος ανησύχησε για τον ίδιο ακριβώς κίνδυνο, που και σήμερα υφίσταται, σε μεγαλύτερο μάλιστα βαθμό, στην Ν. Ιταλία και στην Σικελία;
    *
    Ο Πλάτων μάλιστα υποδεικνύει το καθήκον των ομογλώσσων και ομοφύλων“τούτων δε χρή πάση προθυμία πάντας τους Έλληνας τέμνειν φάρμακον”.
    *
    Την Εθνική συνείδηση του Πλάτωνα μαρτυρά και η προσήλωσή του στην Ελληνική παράδοση.
    *
    Αναφερόμενος στα Τρωϊκά, όπως και ο Όμηρος, αποκαλεί τους Έλληνες Αχαιούς, σέβεται το Μαντείο των Δελφών, της Δωδώνης και τον “πάτριον θεόν”.
    *
    Γνήσια Ελληνικός είναι και ο Νόμος του περί συμμετοχής στους Τέσσερις Πανελλήνιους Αγώνες, που θα αποτελούσαν και σοβαρούς παράγοντες της ηθικής συνοχής του Ελληνισμού.
    *
    Αλλά η τρανοτέρα εκδήλωση της Εθνικής συνειδήσεως του Πλάτωνος,
    *
    *
    είναι η παραδοχή του ότι η υπό ίδρυση ιδεώδης ΠΟΛΙΤΕΙΑ του
    *
    θα είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ: ”
    *
    Ην συ πόλιν οικίζεις, ούχ Ελληνίς έσται; Δεί γι’ αυτήν, έφη”
    (Πολ.470 ε). (Νόμοι Γ 687 α).
    *
    *
    afipnisi
    Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2012
    *
    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/03/blog-post_1608.html#ixzz4U2O32vzs
    *
    *
    *
    ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ …………..
    ,
    ,
    ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ………………….
    .
    .
    ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ! ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΦΥΛΗΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ! ! !
    .
    .

  • ****************************
    ******************************************
    .
    .
    Αποφθέγματα διασήμων προσώπων για την Ελλάδα
    .
    .
    .
    http://3.bp.blogspot.com/-GzGNqfGhmXI/T_GuK3RlXzI/AAAAAAAABs0/lm45X9w3xn4/s640/hellenkeller.jpg .
    .
    .

    “ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ” θα διάβαζε ο επισκέπτης στο μπροστινό αέτωμα του Ναού του Απόλλωνος αν τύχαινε να περάσει από το Δελφικό μαντείο πριν το 393μ.χ. και πριν την καταστροφή του από τους “βαρβάρους”.
    .
    .
    Όταν όμως αναχθεί η αναγκαιότητα αυτογνωσίας της μονάδας, στην αναγκαιότητα αυτογνωσίας της ομάδος που συναπαρτίζουν οι επιμέρους μονάδες, ποιά η ορθότερη μέθοδος από την παρατήρηση των όσων έχουν να πουν για τους Έλληνες οι ξένοι που εγνώρισαν και εθαύμασαν όλα όσα οι πρόγονοί μας κληροδότησαν ως πολιτισμό;

    .
    .
    Marcus Tullius Cicero (106 b.c. – 43 b.c.) [Λατίνος Κλασικός]
    • “Deorum lingua est lingua Graecorum”
    .
    (Η γλώσσα των θεών είναι η Ελληνική γλώσσα)
    .
    .
    • “Totum Graecorum est”
    (Όλα είναι Ελληνικά) *[‘Ολα προέρχονται από τους Έλληνες]
    .
    .
    • “Nihil Graeciae humanum, nihil sanctum”
    (Τίποτα δεν είναι πιο ανθρώπινο, πιο ιερό από την Ελλάδα)

    .
    .
    Quintus Horatius Flaccus (65 b.c. – 8 b.c.) [Ρωμαίος λυρικός ποιητής]
    • ‘Though Greece was conquered, she defeated the conqueror and imported the arts in the uncivilized Latium”
    .
    (Παρ’ ότι η Ελλάς κατακτήθηκε, αυτή νίκησε τον κατακτητή και εισήγαγε τις τέχνες στο απολίτιστο Λάτιο)
    .
    .

    Johann Wolfgang von Goethe (1749-1832) [Γερμανός συγγραφεύς]
    • “What the mind and the heart is for a human being, Greece is for humanity”
    .
    (Ότι το μυαλό και η καρδιά είναι για το ανθρώπινο σώμα, είναι η Ελλάς για την ανθρωπότητα)
    .
    .
    Johann Christoph Friedrich von Schiller (1759-1805) [Γερμανός ποιητής, φιλόσοφος και Ιστορικός]
    • “Damned Greek, you found everything; philosophy, geometry, physics, astronomy… you left nothing for us”
    .
    (Καταραμένε Έλληνα ανακάλυψες τα πάντα, φιλοσοφία, γεωμετρία, φυσική, αστρονομία… δεν άφησες τίποτα για εμάς)

    .
    .
    • “The Greeks put us to shame not only by their simplicity, which is foreign to our age; they are at the same time our rivals, nay, frequently our models, in those very points of superiority from which we seek comfort when regretting the unnatural character of our manners. We see that remarkable people uniting at once fullness of form and fullness of substance, both philosophizing and creating, both tender and energetic, uniting a youthful fancy to the virility of reason in a glorious humanity”.
    .
    (Οι Έλληνες μας εντρόπιασαν όχι μόνο με την απλότητά τους, που είναι ξένη στην εποχή μας, είναι ταυτόχρονα ανταγωνιστές μας, όχι, συχνά τα πρότυπά μας, σε αυτά ακόμη τα σημεία ανωτερότητας από τα οποία αναζητούμε ανακούφιση όταν μετανοούμε για τον αφύσικο χαρακτήρα των τρόπων μας.
    .
    Βλέπουμε πως αξιοθαύμαστοι άνθρωποι ενώνοντας με μιάς ολότητα της μορφής και ολότητα της ουσίας, φιλοσοφίζουσα και δημιουργική, τρυφερή και δυναμική, δίνοντας νεανική ζωηρότητα στην αρρενωπότητα του λόγου σε μιαν ένδοξη ανθρωπότητα)
    .
    .

    William Cullen Bryant (1794-1878) [Αμερικανός ρομαντικός ποιητής]
    • “Greece was the real cradle of liberty in which the earliest republics were rocked. We are the pupils of the great men, in all the principles of science, of morals, and of good government”.
    .
    (Η Ελλάς υπήρξε το αληθινό λύκνο της ελευθερίας στο οποίο σφυριλατήθηκαν οι πρώτες πολιτείες.
    .
    Εμείς είμαστε οι μαθητές [αυτών] των μεγάλων ανδρών, σε όλες τις αρχές της επιστήμης, της ηθικής και της καλής διακυβέρνησης)
    .
    .

    George Bernard Shaw (1794-1878) [Ιρλανδός θεατρικός συγγραφεύς]
    • ‘If in the library of your house you do not have the works of the ancient Greek writers, then you live in a house with no light”.
    .
    (Εαν στη βιβλιοθήκη του στπιτιού σου δεν έχεις τα έργα των αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων, τότε ζεις σε ενα σπίτι χωρίς φως)
    .
    .

    Helen Adams Keller (1880-1968) [Αμερικανίδα συγγραφευς, “ακτιβίστρια” και λέκτωρ]
    • “If it is true that the violin is the most perfect of musical instruments, then Greek is the violin of human thought”
    .
    (Εαν αληθεύει πως το βιολί είναι το τελειότερο των μουσικών οργάνων, τότε Ελληνικό είναι το “βιολί” της ανθρώπινης σκέψης)
    .
    .

    Johann Joachim Winckelmann (1717-1768) [Γερμανός ιστορικός και αρχαιολόγος]
    • “The only way for us to become great, or even inimitable if possible, is to imitate the Greeks”
    .
    (Ο μόνος τρόπος για εμάς να γίνουμε σπουδαίοι ή ακόμη και απαράμιλλοι, αν αυτό είναι δυνατό, είναι να μιμηθούμε τους Έλληνες)
    .
    .

    Ibn Khaldun (1332-1406) [Άραβας ιστορικός, λόγιος, θεολόγος και πολιτικός]
    • “We have to admit that the whole Islam, except the religion, was Greek. Betrayal against the Greeks by the Islamic nations, equals betrayal against their own nature”
    .
    (Πρέπει να παραδεχτούμε πως όλο το Ισλαμ, εκτός της θρησκείας, ήταν Ελληνικό. Προδωσία ενάντια των Ελλήνων από τα Ισλαμικά έθνη, ισούται με προδωσία ενάντια στην ίδια τους τη φύση)
    .
    .
    Sir Henry James Sumner Maine (1822-1888) [Συγκριτικός νομολόγος και ιστορικός]
    • “Except the blind forces of nature, nothing moves in this world which is not Greek in its origin”
    .
    (Εκτός των τυφλών δυνάμεων της φύσεως, τίποτα δεν κινείται σε αυτόν τον κόσμο που να μην είναι Ελληνικό στις καταβολές του)
    .
    .
    Wilhelm Von Humboldt (1767-1835) [Διπλωμάτης, φιλόσοφος και λόγιος]
    • “In the Greeks alone we find the idea of that which we would like to be and produce… from the Greeks we take something more than earthly – almost godlike”.
    .
    (Στους Έλληνες και μόνο βρίσκουμε την ιδέα αυτού που θα θέλαμε να είμαστε και να παράγουμε… από τους Έλληνες παίρνουμε κάτι περισσότερο από γήινο – σχεδόν θεϊκό)
    .
    • “For us the Greeks step out of the circle of history. Knowledge of the Greeks is not merely pleasant, useful or necessary to us – no, in the Greeks alone we find the idea of that which we should like to be and produce”.
    .
    (Για εμάς οι Έλληνες στέκονται έξω από τον κύκλο της ιστορίας.
    .
    Η γνώση των Ελλήνων δεν είναι μόνο ευχάριστη, χρήσιμη ή απαραίτητη για εμάς – όχι, στους Έλληνες και μόνο βρίσκουμε την ιδέα αυτού που θα έπρεπε να θέλουμε να είμαστε και να παράγουμε)
    .
    .
    Johann Gottfried von Herder (1744-1803) [Γερμανός φιλόσοφος, ποιητής και κριτικός λογοτεχνίας]
    • “As flowers adorn the earth and stars the sky, so does Greece the world”.
    .
    (Όπως τα λουλούδια στολίζουν τη γη και τα αστέρια τον ουρανό, έτσι και η Ελλάδα [στολίζει] τον κόσμο)
    .
    .
    Francois Rabelais (1744-1803) [Γάλλος αναγεννησιακός ποιητής]
    • “It’s a shame to be called “educated” those who do not study the ancient Greek writers”

    .
    (Είναι ντροπή να αποκαλούνται “μορφωμένοι” αυτοί που δεν μελετούν τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς)
    .
    .
    “Mainichi Shimbun” (1940) Ιαπωνική Εφημερίδα
    • “Our country, in which virtue is especially honored, watches with admiration the struggle of the Greeks in Albania; we are so much touched, that, by letting aside every other feeling, we shout: LONG LIVE HELLAS!”
    .
    (Η χώρα μας, στην οποία τιμάται ιδιαίτερα η αρετή, παρακολουθεί με θαυμασμό τον αγώνα των Ελλήνων στην Αλβανία. Είμαστε τόσο συγκινημένοι, που, αφήνωντας στην άκρη κάθε άλλο συναίσθημα, φωνάζουμε: ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!)
    .
    .
    Leo Tolstoy (1828-1910) [Ρώσσως Συγγραφευς]
    • “Without Greek studies, there is no education”
    .
    (Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση)
    .
    .
    Franklin D. Roosevelt (1882-1945) [32ος Πρόεδρος των Η.Π.Α.)
    • “All free people are deeply impressed by the courage and steadfastness of the Greek nation which is defending itself so valiantly”
    .
    (Όλοι οι ελεύθεροι άνθρωποι είναι βαθιά εντυπωσιασμένοι από το κουράγιο και την προσήλωση του Ελληνικού έθνους που αμήνεται τόσο γεναία)
    .
    .
    Victor Hugo (1802-1855) [Γάλλος ποιητής]
    • “It is great to descent from Greece, the land that gave the light to the world”
    .
    (Είναι σπουδαίο να κατάγεσαι από την Ελλάδα, τη χώρα που έδωσε το φως στον κόσμο)
    .
    .
    Frederich II Βασιλιάς της Πρωσσίας (1712-1786)
    • “We are children of the Greeks”
    .
    (Είμαστε παιδιά των Ελλήνων)
    .
    .
    Jonathan Miller of Vermont (1797-1847) [Αμερικανός μεταρρυθμιστής, νομικός και λέκτωρ. Φιλέλλην που ήρθε στην Ελλάδα και πολέμισε ως εθελοντής]
    • “i have fared like a Greek, and with the Greeks i am willing to suffer for the cause of religion and freedom. […] My life is devoted to the overturning of the Turkish Empire. God is in the side of Greeks (1824)”
    .
    (Έχω υπάρξει ως Γραικός, και με τους Γραικούς διατίθεμαι να υποφέρω για τον αγώνα της θρησκείας και της ελευθερίας. […] Η ζωή μου είναι αφοσιωμένη στην ανατροπή της Τουρκικής αυτοκρατορίας. Ο θεός είναι στο πλευρό των Γραικών – 1824)
    .
    .
    Federico Krutwig Sagredo (1921-1998) [Ισπανός (Βάσκος) συγγραφεύς και πολιτικός]
    • “Our western civilization was born in Hellas, and in its Origins as well as in its Future development, was always Hellenic and never the result of contributions by any other region or nation. This is why it is not enough for us to know Hellenic linguistic terms only; these are often forgotten. The romans used to say that Hellas was the mother of all knowledge, and this truism has not changed since then”.
    .
    (Ο δυτικός πολιτισμός μας γεννήθηκε στην Ελλάδα, και στην καταγωγή του καθώς επίσης και στη μελοντική του εξέλιξη, υπήρξε πάντοτε Ελληνικός και ποτέ το αποτέλεσμα συμβολής καμίας άλλης περιοχής ή έθνους.
    .
    Γι’ αυτό το λόγο δεν είναι αρκετό μόνο να γνωρίζουμε Ελληνικούς γλωσσικούς όρους.
    .
    Αυτοί συχνά ξεχνούνται.
    .
    Οι Ρωμαίοι συνήθιζαν να λένε πως η Ελλάς ηταν η μητέρα κάθε γνώσης και αυτή η αλήθεια δεν έχει αλλάξει από τότε)
    .
    .
    François-Marie Arouet [Voltaire] (1694-1778) [Γάλλος διαφωτιστής, συγγραφεύς και φιλόσοφος]
    • “Defend Greece, because to them we owe our lights, our sciences and all of our virtues”.
    .
    (Υπερασπιστείτε την Ελλάδα, διότι σε αυτούς οφείλουμε τα φώτα μας, τις επιστήμες και όλες μας τις αρετές)
    “ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ” όμως μας παραγγέλει ένα άλλο από τα Δελφικά παραγγέλματα.
    .
    Ας μη βιαστούμε να θεωρήσουμε εαυτούς άξιους να σηκώσουν το βάρος αυτών των λόγων, διότι αυτοί, δεν απευθήνονται σε εμάς, αλλά σε αυτά όλα, που κάποιοι πριν από εμάς, μας έδωσαν παρακαταθήκη και θέλησαν έτσι να μας οδηγήσουν στο δρόμο που αυτοί χάραξαν, κρατώντας το διαρκή παιδεμό κοντύλι στο ένα τους χέρι και τη φιλοσοφία δάδα στο άλλο να τους φωτίζει τη δύσκολη ατραπό της αρετής.
    .
    Ας ειδούμε λοιπόν στα ησυχα νερά της λίμνης το πρόσωπό μας με καθάριο μάτι, να ειδούμε αν είμαστε όμορφοι ως αν ο Νάρκισσος, και όπως οι προγόνοι μας ονειρεύτικαν, καθώς έδιναν τη ζωή τους για ζωή μας, το μέλλον τους για δικό μας, ή μήπως στην κεφαλή μας εφύτρωσαν φίδια και ξάφνου ειδούμε πρόσωπο μέδουσας και παγώσει το αίμα στις φλέβες μας, σάμπος το αλλότριο να μας κατέφαγε
    .
    και εγέννησε στη συνείδησή μας αυγά έχιδνας, που ο καρπός τους κατέφαγε τα σωθικά του είναι μας.
    .

    nephomanes.com

    .
    ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
    .
    http://afipnisiel.blogspot.gr/2012/07/blog-post.html
    .
    .
    .
    .
    .
    ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
    .
    .

  • .
    .
    ΒΙΝΤΕΟ
    .
    Κ ΠΑΝΤΕΛΙΔΟΥ Η ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΑΤΡΟΜΗΤΗ ΝΟΜΙΚΟΣ ΤΟΥ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=5G2NHDlqB3s
    .
    Δημοσιεύτηκε στις 10 Νοε 2016
    .
    .
    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ
    .
    .

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>