«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΤΟΣ 2017 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΠ’ ΑΥΤΟ ΕΤΗ!

 

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou  Bleibergweg 114 D-40885 Ratingen Tel.+Fax: 0040 2102 32513   E-Mail: chaziteo@t-online.de

                       24.12.2016

ΜΟΥΣΕΣ Σ

«ΤΑ Τ’ ΕΟΝΤΑ, ΠΡΟ ΤΑ Τ’ ΕΟΝΤΑ, ΤΑ Τ’ ΕΣΟΜΕΝΑ»!

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Ο ποιητης των Μουσων, «θυγατερων της Μνημοσυνης», ( Ησιοδος (1), ο εκδοτης της «Θεογονιας» (1020 Στιχοι), περιγραφει στο εργο του μεταξυ αλλων τις αφηγησεις, δηλαδη τον ρολο  των Μουσων Κλειω (Ιστορια), Ευτερπη  (Μουσικη Παιδεια), Μελπομενη (Παιδεια), Τερψιχορη (Αναλυση των κυριωτερων Γεγονοτων), Πολυμνια (Αναπτυξη της Γραφης), Καλλιοπη (Γλωσσα-Ομιλια), Θαλεια (Καλλιεργεια Δημητριαλων), Ερατω (Ερος) και Ουρανια (Λογος).

Οι αφηγησεις αυτες αποτελουν γραπτα ιστορικα γεγονοτα.

Ο ρολος των Μουσων υπηρξερ ρολος παιδευτικος των Ελληνων της εναρχου ταξεως.

Στους στιχους 38-40 αυτες καλουνται απο τον Ησιοδο να αφηγηθουν:

«ευρευσαι τα τ’ εοντα τα τ’ εσομενα προ τ’ εοντα φωνη ομηρευσαι των δ’ ακαματος ρεει αυδη εκ στοματων ηδεια…»

Οτι ξεπερνα τον χρονικο οριζοντα μερικων γενεων ανθρωπων, ονομαζεται Ιστορια. Στην Φυση νομαζεται Ιστορια της Φυσεως.

Και οι δυο Ιστοριες   τυλιγμενες μεταξυ τους προσφερουν περα απο την Εμπειρια και την Βεβαιοτητα, οτι η Αλλαγη ειναι κατι το συνηθες, ενω η Σταθεροτητα η μεγαλη εξαιρεση.

Ο συνδιασμος των δυο Ιστοριων γινεται αναγκαιος διοτι σε αυτον κρυβεται η ευρυτητα της εξελεκτικης πορειας.

Καθε σκεψη για την κατασταση αυτη σημαινει την ετοιμοτητα για  ανασκοπηση του παρελθοντος, η οποια παντα μαζι με το «ειναι» καθωριζει το μελλον.

Αυτο ειναι χωρις εναλλακτικη δυνατοτητα συνδεδεμενο με το σημερινο παρων και με το χθεσινο παρελθον.

Η μουσα Κλειω (Ιστορια) καταγραφεν τις πραξεις των ηγετων βασιλεων, τις κλεινες πραξεις του παρελθοντος και του παροντος, των οποιων η καταγραφη επετρεπεν την συναγωγη συμπερασματων για τα μελοντα να συμβουν («τα τ’ εοντα προ τ’ εοντα τα τ’ εσομενα»).

Ετσι η καταγραφη αυτη γινονταν η κλειδαρια, με την οποιαν κλειδωνονταν, ενεχυριζονταν δηλαδη ολα τα ιστορικα συμβαντα, ωστε να ειναι σε θεση οι επομενοι ηγετες βασιλεις να συμπερανουν απο τις ωφελιμες ‘η ολεθριες πραξεις για οσα αναγκαστικα θα ακολουθησουν, για να εμποδισουν την επαναληψη των κακων επιλογων.

Το εργο του μουσειου Κλειω επομενως δεν ηταν απλα μια ενημερωση για αυτους που επιθυμουσαν να πληροφορηθουν τα παρελθοντα συμβαντα, αλλα μια «στατιστικη εργασια» περαν της παιδευτικης στην ζωη των Ελληνων.

Αυτη η ιστορικη γνωση εθετε το μουσειο «Κλειω» πρωτο μεταξυ των αλλων, διοτι το εργο για την διοικηση θεωρουνταν το σπουδαιοτερο.

Ετσι η Ιστορια εγινε το κλειδι για το Μελλον.

Ακομη και οι κατα την διαρκεια των χιλιετιων εμφανιζομενες ουτοπικες εικονες για το μελλον, ζωγραφιζουν μια απομακρυσμενη εικονα της συμπεριφορας των ανθρωπων για το προβλεπομενα συμβαντα στον πλανητη, περαν απο τον χωρο και τον χρονο και εκτος των εποχων κρισεων.

Το εγγυς και απομακρισμενο μελλον της ανθρωποτητας δεν αποτελει μια «πανταχου παρουσα Διασταση» (ακομη και εαν ηταν, θα ηταν μια Επιστημη του Μελλοντος ομοια με την Επιστημη της Ιστοριας).

Και στις δυο περιπτωσεις προκειται για το μελλον, για την Απειλη και για την Σωτηρια απ’ αυτην της ανθρωποτητας σημερα και αυριο.

Για τον λογο αυτο δεν αποτελει τυχαιο γεγονος γιατι η μοντερνα ερευνα για το μελλον της ανθρωποτητας γεννηθηκε μετα τα τραγικα συμβαντα στην Χιροσιμα και στο Ναγκασακι.

Δυο ανθρωπινες ηλικιες μετα απο τους αγωνες διαδοχης της αυτοκρατοριας των Μακεδονων του Μεγαλου Αλεξανδρου αρχισε απο το 323 π.Χ. σιγα σιγα μια ειρηνικη περιοδος που διηρκησε εως το 133 μ.Χ. κατα την οποια ο Ελληνισμος πανω στις νεες οικονομικοκοινωνικες και πολιτικες συνθηκες εκανε τοσο οικονομικα οσο και πολιτιστικα μνημειωδη πηδηματα προοδου.

Οι ασιατικες κτησεις υπο των Ελληνων Σελευκιδων και της Αιγυπτου υπο των Ελληνων Πτολεμαιων εξελιχθησαν σε υπεροχους πολιτισμους.

Η Μικρα Ασια με τις πολεις Εφεσσος και Μιλετ και η ιδια η Μακεδονια ανθησαν πολιτιστικα και οικονομικα ενω η Αθηνα περεμεινε το κεντρο του Ελληνικου Πολιτισμου και του Εμποριου.

Η Αλεξανδρεια των Πτολεμαιων αναπυχθηκε σε μεγαλοπολη ως ενα αλλο μεγαλο ελληνικο κεντρο πολιτισμου και των Επιστημων.

Η μυθωδη Βιβλιοθηκη της Αλεξανδρειας, η οποια ιδρυθηκε τον 3ον π.Χ. αιωνα και πυρποληθηκε 700 χρονια αργωτερα με καταστροφη 700.000 συγγραμματων απο τους Χριστιανους, ηταν η μεγαλυτερη Βιβλιοθηκη της Ελληνικης αρχαιοτητας.

Ο εμπρησμος και η καταστροφη της ηταν για την ιστορια της ανθρωποτητας ενας ανεπαναληπτος, ενας βαρβαρικος αποκεφαλισμος μνημης πολιτισμου και ιστοριας στο ονομα της ιουδα’ι’κοχριστιανικης σκοπιμοτητας.

Μαζι με την πυρποληθησα βιβλιοθηκη της Αλεξανδρειας χαθηκε η μνημη ολοκληρης της Μεσογειου, δηλαδη ολες οι πολυτιμες λεπτομερειες απο την εποχη των «θεων» της Ελληνικης αρχαιοτητας και των μυθοκρατουμενων κοινωνιων εως τις ημερες των Ελληνικης προελευσης τεχνων, αναλυτικης σκεψης και ελευθερης διανοησης στην φωτια της ευσεβοφανους ιουδα’ι’κοχριστιανικης θηριωδιας.

Κατα την διαρκεια αυτη των 500 χρονων της ελληνιστικης περιοδου, αντανακλουσαν ολες οι ελληνικης προελευσης πολεις λαμπροτητα, περιοχομενο και θαλπωρη.

Για πρωτη φορα διαβιουσαν πολλες γενεες ανθρωπων πασης αποχρωσης ειρηνικα και χωρις μεγαλες ιστορικες ανακαταταξεις, χωρις την συνηθη κατασταση καταστροφων, λεηλασιων και γενοκτονιων.

Στην Ελληνιστικη αυτη περιοδο και μονο σε αυτην και οχι σε καποια αντιπαλη ιουδα’ι’κη, γνωρισαν για πρωτη φορα και θα γνωρισουν ποτε αλλοτε οι ανθρωποι του πολιτισμικου κυκλου της Ανατολης μια τετοια ασφαλεια ζωης η οποια επεκτεινονταν εως και στα κατωτατα κοινωνικα στρωματα.

Περαν απο την τυχαιοτητα της μοιρας και της προελευσης των ανθρωπων πασης αποχρωσης και προελευσης εξελιχθηκε η βεβαιοτητα με τον ουμανισμο και τις αρετες των σοφων, για ενα ειδος παγκοσμιας  αστικης ταξης που δεν εχει καμμια σχεση και δεν προκειται ποτε να εχη με την σημερινη παγκοσμιοποιηση και την αυριανη Νεα Ταξη Πραγματων.

Στον αρχαιοελληνικη τεχνη και πολιτισμο δρουσαν δυο αντιροπες δυναμεις και δη η διονυσιακη και η απολλωνιος δυναμη.

Ο Απολλων ειναι, ο αυστηρος και ψυχρος θεος που ταξινομει τον κοσμο και ενσαρκωνει το ονειρο, την δυναμη, το μετρο και την αρμονια.

Ο Διονυσος ειναι, ο ορμητικος θεος, ο οποιος οδηγει την ταξη κατ’ επαναληψη στην μουσικη και στον χορο, και στεκεται ορθιος στηριζοντας ως ορμητικη δυναμη την ζωη.

Στο διονυσιακο μεθυσι γνωριζει ο ανθρωπος τον κοσμο ως θεληση, δια της οποιας μαζι με αλλους ανθρωπους δενεται με την φυση.

Ουδεις ανθρωπος μπορει να απατηση την φυση.

Στην αρχαιοελληνικη τραγωδια η απολλωνιος και η διονυσιακη μορφη ζωης συγχωνευονται σε μια κοινη μοναδα.

Οι εποχες της δυτικης- και ανατολικης ρωμα’ι’κης αυτοκρατοριας, των αυτοκρατορων, του παπισμου, των μετακινησεων των λαων, του μεσαιωνα και των επιδημιων, υπηρξαν για τους ανθρωπους εποχες των καταστροφων, λεηλασιων και ολοκληρωτικων αφανισμων Ο χριστιανισμος απο την αρχη της υπαρξης του ηταν μεχρι θανατου εχθρικος απεναντι στην αισθητικοτητα και τροφοδοτουσε το μισος κατα του πνευματος, της υπερηφανιας και της ανδρειας,

Μετατρεποντας τον κοσμο σε κοιλαδα των δακρυων μεταφερεν την σωτηρια αυτου στην αλλη ζωη.

Δια της κυριαρχιας και λεηλασιας απο τους Ρωμαιους  ακολουθησε μια διαφορετικ διανομη της εργασιας απ’ οτι αυτη της κυριαρχιας των Ελληνων, δηλαδηκατα φυλο και ηλικια στην γεωργια, χειροτεχνια, στρατο κατοικων των πολεων και της περιφερειας.

Εντος της κακομοιριας των κατοικων των πολεων ξεφυτρωσαν διαφορες θρησκειες που υποσχονταν μια καλυτερη ζωη στον αλλο κοσμο.

Μετα την καταρρευση της ρωμα’ι’κης αυτοκρατοριας ελαβε χωρα για δευτερη και τελικη φορα, η μεγαλη κατανομη εργασιας, δηλαδη ο διαχωρισμος μεταξυ των κατοικων των πολεων και της επαρχιας και αυτων σε κυριαρχουντα κοινωνικα στρωματα και σε απο αυτα εξαρτωμενους κατοικους, σε «γνωριζοντες» (= κληρος) και «ασχετους» (= βεβηλους), χειροτεχνιτες, εμπορους, χωρικους, κυριαρχουντες (= διανομεις των προ’ι’οντων), σε διαταζοντες (= οικογενειες, επικεφαλεις συντεχνιων και συναφιων κ.α.).

Για την πλεοψηφια των ανθρωπων στην κοιλαδα των δακρυων υποσχονταν ο θεος Γιαχβε των ιουδαιων και χριστιανων την αιωνια ευτυχια στην αλλη ζωη.

Με την Αναγεννηση και τον Διαφωτισμο, δηλαδη με τον ξαναεντοπισμο των αρχαιοελληνικων αρετων, αξιων, αρχων και ιδανικων απεκτησαν ξανα οι ανθρωπινες κοινωνιες την δυναμικη τους.

Η Αναγεννηση υπηρξε η εποχη της μεταβασης και της προσπαθειας μετατροπης της φεουδαρχικης κυριαρχιας σε αστικη.

Υπηρξε και η μεταβατικη εποχη απο την χειροτεχνικη σε βιοτεχνικη και βιομηχανικη σειριακη, δηλαδη μαζικη παραγωγη και η εποχη της αποτυχιας δημιουργιας αστικων κοινωνιων.

Παραλληλα αρχισε να ευρυνεται η απολυταρχια του 17 μ.Χ. αιωνα.

Μετα την κατασταση αυτη ο ουμανισμος προετοιμασε στα τελη του 17 μ.Χ. αιωνα τον Διαφωτισμο (1638-1788 μ.Χ.). Η πνευματικη αυτη κινηση δημιουργηθηκε και στηριχθηκε απο την αστικη κοινωνικη ταξη με στοχο την απελευθερωση της κοινωνιας απο τα δογματα της  απολυταρχιας  και της χριστιανικης θρησκειας.

Η κινηση αυτη απαιτουσε ελευθερια και ανεκτικοτητα στην διατυπωση της γνωμης και ειχεν ελπιδες για την επαναφορα των αρχαιοελληνικων αρετων, αξιων, αρχων και ιδανικων.

Η προσωπικη ταση για ευτυχια οφειλεν να γινη η αρχη για την αρμονικη κοινη ζωη των λαων.

Οπως ομως εδειξε η γαλλικη επανασταση (14.07.1789) οι ως ανω επιδειωξεις υπηρξαν ουτοπικες σε μια χωρα στην οποια ειχαν βαθεια ριζωσει η απολυταρχια και οι φεουδαρχικες δομες της κονωνιας.

Σε μια τετοια χωρα τα συνθηματα περι ελευθεριας, ισοτητας και αδερφοτητας της μασονιας δεν απεδωσαν τα αναμενομενα.

Η πραγματικοτητα ομως ειναι διαφορετικη.

Οι ανθρωποι απο την φυση τους δεν μπορει να ειναι ισοι.

Το πρωτο κακο της πραγματικοτητας ηταν οτι εδω και πολλα χρονια υπηρχε δημιουργημενη η ιδιοκτησια η οποια παρηγαγε πλουσιους και φτωχους ανθρωπους.

Το δευτερο κακα της πραγματικοτητας δημιουργηθηκε απο την συγκροτιση των πλουσιων σε κυριαρχη ομαδα για να αποφευχθη η αλληλολεηλασια.

Το τριτο κακο της πραγματικοτητας ηταν ο εκτροχιαζμος της εξουσιας.

Αυτη δημιουργησε Κυριους και Σκλαβους, υποχρεωσεις και υποταγη.

Ενω παντου γεννιοντνταν οι ανθρωποι ελευθεροι απανταχου στην Εσπερια ηταν σκλαβωμενοι!

Η κατασταση αυτη εξ αναγκης οδηγησε επιταχυνομενα στις κοινωνικες αλλαγες του 18., 19. και 20. μ.Χ. αιωνα.

Τα θεμελια για αυτες εθεσαν ο Μαρξ και ο Εγελος.

Και οι δυο ομως ελαβαν τις βασικες θεσεις τους απο Αρχαιοελληνας.

Ο Μαρξ δανειστηκε την ιδεα της προτεραιοτητας της υλης απο τους Γαλλους ματεριαλιστες του 18. μ.Χ. αιωνα.

Αλλα και οι προηγουμενοι στοχαστες συμπεριλαμβανομενου και του Δημοκριτου την ειχαν διατυπωσει κατα διαφορετικο τροπο.

Η ιδεα της αδιακοπης αλλαγης της πραγματικοτητας, η οποια προκαλειται απο την συγκρουση των ανομοιων, ονομασθηκε διαλεκτικη και διατυπωθηκε απο τον Εγελο, η ιδια ωστοσο ιδεα ειχε διατυπωθει κατα διαφορετικο τροπο απο τον Ηρακλειτο.

Μετα την Γαλλικη επανασταση αρχισε, αλλα μονο φαινομενικα, περαλληλα με την εκστρατεια νικης του ουμανισμου και ορθολογισμου, της επιστημης, Τεχνολογιας και βιομηχανιας, να αποκτα το Μελλον την αξιολογη θεση του και να αντικαθιστα ο Ελληνας φιλοσοφος τον Ιουδαιο προφητη.

Ολες αντιδραστικες προσπαθειες του χριστιανισμου να επιβαλη τον κοσμο της, της Μετα-Φυσικης, φανηκαν στην αρχη τουλαχιστον  ουτοπικες και σχιζοφρενικες.

Η αισθηση της εξουσιας ομως ειναι ισχυρωτερη απο την ταση των ανθρωπων προς το καλυτερο.

Αυτο μας το δειχνει ξεκαθαρα ο Νικολαος Μακιαβελλι (1469-1527 μ.Χ.) στο εργο του ο «Ηγεμονας». Με ποιο τροπο αποκταται και διατηρειται η εξουσια ηταν για τον Μακεβελλι ενα συγχρονο προβλημα της εποχης του και γιαυτο το ανιχνευσε εως τις ριζες του.

Απο την ερευνα του αυτη ανεπτυξε συστηματικα την θεωρια του για την τεχνη της πολιτικης επικυριαρχιας, μια κρατικη φιλοσοφια για την αποκτηση και διατηρηση της εξουσιας.

Η ιστορια του διεθνους πολιτικου σιωνισμου εως τις ημερες μας δειχνει, οπως και στις ημερες του Μακιαβελλι, οτι η επιτυχια για την αποκτηση και διατηρηση της εξουσιας βασιζεται στην δολιοτητα, στην προδοσια και σε τρομακτικες πραξεις.

Πολιτικη και Ηθικη  ειναι δυο ασυμβιβαστα πραγματα.

Οποιος ενεργει πολιτικα, οφειλει να εκτελει ανηθικα πραγματα. 

Το ψευδος, η απατη ακομη και η δολοφονια ειναι τα μεσα για την κατακτηση της εξουσιας, δηλαδη τα παντα εξαρτωνται απο την θεληση και αποφασιστικοτητα για εφαρμογη των ως ανω πραξεων.

Ακομη και σημερα κατω απο τον μανδυα της δημοκρατικης διακυβερνησης στην Ε.Ε., η διακυβερνηση λαμβανει χωρα με επιβουλη τοσο στρατιωτικων οσο και οικονομικων μετρων (Μνημονια!) και οχι με βαση της αλληλεγγυης και της δικαιοσυνης.

Γι’ αυτο αλλωστε η Ε.Ε. της σημερον ειναι η Ευρωπη των θυγατερων και υιων του Αβρααμ, δηλαδη μια Ψευδο-Ευρωπη!

Ολα τα ολιγαργικα κρατη με τις ουτοπικες ιδεολογιες τους του 20. μ.Χ. αιωνα κατεληξαν με τους πολεμους στην καταστροφη τους, ενω οι ιδεολογιες τους παρεμειναν μεχρι σημερα ατοφιες. Ολοκληρος ο σημερινος ευρωπα’ι’κος πολιτισμος κινειται σημερα πανω σε μια γραμμη που οδηγει κατ’ ευθειας στην ολοκληρωτικη καταστροφη.

Η ιστορια του 18., 19. και 20 μ.Χ. αιωνα ανεδυσε στην επιφανεια δυο χαρακτηριστικα στοιχεια-δημιουργηματα του, την «Παγκοσμιοποιηση» και την «απανθρωπη μονομερεια του ορθολογισμου».

Το δευτερο στοιχειο δεν εχει καμμια σχεση με τον αρχαιοελληνικο «Λογο», δηλαδη με την υγειη Λογικη του Αριστοτελη. 

Σε σχεση με την δυναμικη, για την υπερασπιση της ανθρωπινης ζωης, παουσιαζεται η υγειης Λογικη του Αριστοτελη ως σωτηρια στις σημερινες κυριαρχικες τασεις του κοσμου (κατακλυσμος σιωνιστικης κυριαρχικος!)

Τα δυο ως ανω στοιχεια γεννηθηκαν μαζι και συνακολουθουν την σημερινη παραμορφωμενη πορεια του ευρωπα’ι’κου πνευματος.

Η διαφορα με τον Ελληνισμο εγινε σημερα δραματικα ξεκαθαρη και βρισκεται στο οτι εγινε παραμορφωμενα η αναληξη της Λογικης του Αριστοτελη με απορριψη του διονυσιακου στοιχειου, του χαρακτηριστικου δηλαδη στοιχειου της ανθρωπινης φυσης.

Απερριφθηκαν συνεπως απο το ευρωπα’ι’κο πνευμα οι επιθυμιες και τα αισθηματα, η ψυχη, δηλαδη η «υποκειμενικη πραγματικοτητα» των ανθρωπων, η οποια εχει μεσα της μια τεραστια δυναμικη.

Οι αποψεις του Πλατωνα για ενα κρατος, στο οποιο ολοι οι πολιτες ειναι αδερφια και αλληλοαγαπιωνται μπορει να ενθουσιαζουν βρισκονται ομως μακρια απο την πραγματικοτητα.

Στην Ευρωπη η πολιτικη μεταχειριζεται τους πολιτες της οπως αυτοι απο την φυση τους ειναι, δηλαδη ανισοι και χωρις αρετες, και απορριπτει την «υποκειμενικη ανθρωπινη πραγματικοτηα».

Τα παντα μεταμορφωνονται σε επιστημη, τεχνολογια και στην καλυψη καποιων αναγκων. Με τον τροπο αυτο αναγκαστικα πλεον μεταβαλλεται στην πραγματικοτητα και η ανθρωπινη ζωη σε απανθρωπη και ας διατυμπανιζεται το αντιθετο!

Ο Μπολσεβισμος ριχθηκε απο την ετσι ονομασθεισα παγκοσμια ελιτ ανευ αντικαταστασης στα παλιοσιδερα ετσι ωστε σημερα ουδεις να ομιλη για την παγκοσμια επικρατιση του.

Με το τελος της Σοβιετικης Ενωσης σημανε και το τελος του ψυχρου πολεμου, ενω η εξελιξη της τεχνολογιας επιταχυνε τις τασεις για παγκοσμιοποιηση.

Ο κοσμος μας μεταβληθηκε και θα μεταβληθει ακομη περισσοτερο σε μια μεγαλη «Αγορα» με ζωνες διαφορετικου βαρους και κεκλιμενων οικονομικων επιπεδων με την απατηλη ελπιδα ισοσκελισης αυτων απο την νεοφιλελευθερη οικονομια.

Η ισοσκελιση αυτη αοποτελει ενα παραμυθι για τις χιλιες και μια νυχτα, που σημαινει οτι τα κεκλιμενα οικονομικα επιπεδα θα λαμβανουν ολοενα και μεγαλυτερη κλιση!

Με αλλα λογια  Η υγειης Λογικη του Αριστοελει διαθετει δυο διαφορετικες πλευρες. Απο την μια πλευρα της στεκεται οτι γινεται ευνοητα κατανοητο απο τους ανθρωπους και απο την αλλη πλευρα βρισκονται αυτα που ειναι  δυσκολα κατανοητα και καλυμενα.

Σε μια αιωνια κυκλοφορια, στην οποια το Παλαιο και το Νεο μετακινουνται συνεχως και εν γνωση και εν αγνωσια, μεταβαλλεται και ο οριζοντας του αυτονοητου οπως σε ενα δυναμικο συστημα.

Μια υγειης ανθρωπινη Λογικη  δεν αντιπροσωπευει μια αδιαταραχη αληθεια με αμεταβλητη ισχυ, αλλα κατεχει αναλογα με την κοινωνια, εποχη και πολιτισμο, τα δικα της χαρακτηριστικα.

Εαν με τα δεδομενα αυτα οι συνδεδεμενες προδιαγραφες και αξιες διαταραχθουν, δημιουργουνται ανασφαλειες και ευαισθειτες κρισεις.

Σε εποχες Αλλαγων οπως στην παρουσα, δεν αρκουν πλεον οι παλαιες εμπειρικες γνωσεις για να αντιμετωπισθουν θετικα οι προκλησεις της ανθρωποτητας απο το 2017 και μετα.

Οι πολιτικοι, ιδεολογικοι και θρησκευτικοι ταφροι που υπαρχουν σε πολλες περιοχες σημερα στον πλανητη μας, ως φαινομενικα αγεφυρωτοι, επιβαλλουν μικρα βηματα προοδου προς  μια τελικη  συγκλιση για την ολοκληρωμενη παγκοσμιοποιηση.

Μια τετοια στρατηγικη δεν θα εμποδισει την εξελιξη της επιστημης, οικονομιας, τεχνολογιας κ.α. θετικων εξελιξεων και θα μπορουσε να επιβαλει ανθρωπινα σημεια αναφορας που θα διευκολυναν προς το καλυτερο την επιτευξη των στρατηγικων στοχων.

Υπο καθαρα οπτικη οικονομικη γωνια, ο ανθρωπος αποτελειται απο ενα μιγμα αναγκων και επιθυμιων! Ειναι αναγκασμενος να αναπνεη, να τρωη, να πινη και να κοιμαται, και υπαρχουν βιολογικες προ’υ’ποθεσεις για την υπαρξη του.

Ολα τα ως ανω για εναν ανθρωπο δεν αποτελουν προβλημα.

Για ενα σημερινο παγκοσμιο πληθυσμο ομως των περιπου 7,4 δισεκατομμυρια ατομα προκυπτει μια ελαχιστη ολικη αναγκη της ανθρωποτητας, εντος των δυνατοτητων που μπορει να προσφερη ο πλανητης μας.

Ο ανθρωπος ομως δεν εχει μονο αναγκες εχει και επιθυμιες και ενω οι βιολογικες του αναγκες ειναι σταθερα μεγεθη οι επιθυμιες του μανιπουλαρονται και εινα ανευ οριων.

Οι αναγκες και επιθυμιες πολλαπλασιαζομενες με την ανθρωποτητα δινουν το αθροισμα των αναγκων στον πλανητη μας.

Η προσφορα αντιθετως αποτελειται απο τρεις αλλους κυριους παραγοντες και δη πρωτογονος προσφορα χωρις να κοστιζη της ανεξεπεργαστης φυσης, ανθρωπινη παραγωγη, δηλαδη μανιπουλαρισμα και διανομη, δηλαδη εμποριο.

Εαν μεταβαλλεται παντοτε η αριστερη πλευρα της ως ανω εξισωσης, δηλαδη οι Αναγκες, οι Επιθυμιες ‘η ο Αριθμος του πληθυσμου, οφειλει να μεταβαλλεται αντιστοιχα και η δεξια πλευρα της ως ανω εξισωσης ‘η αντιστροφα και αυτος ο ισοσκελισμος της ως εξισωσης ονομαζεται «Παγκοσμια Οικονομια».

Οταν δεν επιτυγχανεται ο ισοσκελισμος δημιουργειται τοτε μια παγκοσμια οικονομικη κριση και εαν αυτη δεν λυθει, δημιουργειται το Χαος.

Ηδη απο το 2017 θα αρχισει σιγα σιγα να προετοιμαζεται το Χαος οπως το σχεδιασε η ετσι ονομασθεισα παγκοσμια ελιτ, δηλαδη οι ιδιωτες Μεγιστανοι του χρηματος!

Για τους ως ανω λογους αποκτα ιδιαιτερο ενδιαφερον η ερωτιση εως ποιο σημειο μπορει να αυξηθη ο γηινος πληθυσμος; Στον τομεα αυτο της δημογραφιας υπαρχουν πολλες αποψεις (2) αλλα καμμια ικανοποιητικη προβλεψη δηλαδη απαντιση.

Η επιφανεια του πλανητη Γη ειναι περιπου 510 εκατομμυρια τετραγωνικα χιλιομετρα. Απο αυτα το περιπου 30 % (150 εκατομμυρια τετραγωνικα χιλιομετρα) ειναι στερεα.

Απο αυτα παλι το 1/10 (13,5 εκατομμυρια τετραγωνικα χιλιομετρα) καλλιεργειται.

Η ως ανω γηινη επιφανεια μοιραζεται σημερα απο 192 κρατη στα οποια ζουν 2.000 περιπου λαοι με ενα πληθυσμο 7,4 δισεκατομμυριων ανθρωπων.

Κατα τις προγνωσεις (2)  χωρις παγκοσμιους πολεμους και επιδημιες ο ανθρωπινος πληθυσμος το 2030 μΧ. θα μετρα 9,03 δισεκατομμυρια και το 2100 μ.Χ. 11,25 δισεκατομμυρια ανθρωπους  Για να ζηση ενας ανθρωπος χρειαζεται ημερησιως τροφη των 2420 Κcal.

Συνεπως οι  ολικες αναγκες σε τροφη ημερησιως ειναι για τον σημερινο πληθυσμο της Γης 17,91 δισεκατομμυρια Κcal και για το 2030 μ.Χ. 21,84 δισεκατομμυρια Kcal ενω αυτες για το 2100 μ.Χ. υπολογιζονται με 27,22 δισεκατομμυρια Kcal.

Οι αναγκες αυτες διατροφης των ανθρωπων θα μπορουσαν να καλυφθουν εαν αυξανονταν σημαντικα η καλλιεργεισιμη γηινη επιφανεια, εκμεταλλευονταν καλυτερα ο θαλάσσιος πλουτος διατροφης, κυριευοντα μεγαλο μερος της επιφανειας του θαλασσιου βυθου για καλλιεργεια (3, 4, 5), αυξανονταν η υδρπονια, αυξανονταν η παραγωγη συνθετικων ειδων διατροφης και για την καλυψη των αναγκων των ανθρωπων με ποσιμο νερο δραστηριοποιουνταν σε παγκοσμια κλιμακα η παραγωγη ποσιμου νερου δια ξαλμυρισμα αλμυρου νερου.

Οι ολικες ποσοτητες νερου της Υδροσφαιρας υπολογιζονται με 1,33 δισεκατομμυρια κυβικα χιλιομετρα. Απο αυτες το 97 % (1,29 δισεκατομμυρια κυβικα χιλιομετρα) ειναι αλμυρο νερο και μονο το 3 % (40 εκατομμυρια κυβικα χιλιομετρα) γλυκο νερο.

Απο την ποσοτητα αυτη γλυκου νερου βρισκονται 1,49 εκατομμυρια κυβικα χιλιομετρα σε λιμνες, ποταμους και σε αλλουσ αποθεματικους σχηματισμους και 40.000 κυβικα χιλιομετρα σε μοργη νεφων ‘η ατμων στην γηινη ατμοσφαιρα. Το υπολοιπο των 38,52 εκατομμυριων κυβικων χιλιομετρων βρισκεται ως παγοι στην Ανταρκτικη (36 εκατομμυρια κυβικα χιλιομετρα) και στην Γριλανδια (2,52 εκατομμυρια κυβικα χιλιομετρα).

Περισσοτεροι των 1,5 δισεκατομμυριων ανθρωποι δεν εχουν καμμια προσβαση σε ποσιμο νερο και 2,5 δισεκατομμυρια ανθρωπου στερουνται υγειονομικα μεσα για τις αναγκες τους.

Καθε χρονο πεθαινουν περισσοτερα απο 5 εκατομμυρια ανθρωποι απο αρρωστιες που οφειλονται στην ελλειψη ποσιμου νερου.

Μονο λιγες χωρες ελεγχουν σημερα το 60 % των αποθεματων ποσιμου νερου.

Η Ασια με το 60 % του παγκοσμιου πληθυσμου ελεγχει το 30 % των γηινων αποθεματων ποσιμου νερου.

Σχετια βεβαιο σημερα ειναι, οτι οι περιβαλλοντικες συνθηκες του πλανη μας χειροτερευουν, η θαλασσια επιφανεια ανερχεται παλι οπως πολλες φορες γινονταν σε παλαιες γεωλογικες εποχες, το εδαφος της στερεας διαβρωνεται και οι εποχες ανομβριας μεγαλωνουν.

Στις γηινες ζωνες ανομβριας οι αναγκες για ποσιμο νερο θα αυξανονται δραματικα με αποτελεσμα κοινωνικων πολιτικων αναταραχων.

Οι επομενοι τοπικοι πολεμοι θα γινονται για το γλυκο νερο..

Οπως μας το τονιζει με παραπανησιο θρασσος ο πρωην συμβουλος ασφαλειας των προεδρων των ΗΠΑ Jimmy Carter και Barak Obama, Zbigniew Brzezinski, στο Βιβλιο του «Μεταξυ δυο χρονικες Εποχες» (6), οι ΗΠΑ θα μανιπουλαρουν σε λιγο τις επικρατουσες καιρικες συνθηκεσ  με την τεχνολογια που εχουν αναπτυξει για την διεξαγωγη μυστικων πολεμων Θα χρησιμοποιουνται σε χωρες που αρνουνται να γονατισουν στην κυριαρχια των ΗΠΑ, μεθοδοι επιδρασης των καιρικων συνθηκων για την δημιουργια αμβροσιας.

Τετοια σεναρια του τρομου στολιζονται πολυτροπα αναλογα για ποια περιοχη και για ποια χωρα προκειται.

Η ζωη ενος ανθρωπου τελειωνει φυσιολογικα λογω ηλικιας ‘η προωρα λογω προβληματων διατροφης, κλιματικων λογων, ασθενειων, δολοφονια απο ζωα ‘η ανθρωπους.

Αναλογες καταστασεις ισχυουν και για την ανθρωπινη κοινωνια ως συνολο.Κοσμικα ‘η βιολογικα αιτια μπορουν να θεσουν την ζωη σε ενα φυσιολογικο τελος με εξαφανιση των δυνατοτητων υπαρξης της. Μπορει να εμφανισθη και ενας εκφυλισμος του ανθρωπινου ειδους.

Ενα φυσιολογικο τελος δημιουργειται αυτοματα σε περιπου 5 δισεκατομμυρια χρονια απο την μετατροπη του Ηλιου σε ενα κοκκινο γιγαντα, δηλαδη με δημιοργια γηινων θερμοκρασιων που κανουν την υπαρξη της ανθρωπινης ζωης αδυνατη.

Τι ειδους αναλογιες μπορει να υπαρξουν για μια προωρη εξαφανιση της ανθρωπινης ζωης;

Η πεινα και οι ασθενειες  ως αιτια εξαφανισης της   ανθρωπινης ζωης στον πλανητη μας αποκλειονται.

Διαφορετικη ειναι η αναλογια με ατυχηματα και αυτοκτονιες που μπορουν να τελειωσουν την ανθρωπινη υπαρξη.

Ψυχοπαθεις στρατωτικοι και πολιτικοι των πυρηνικων δυναμεων που κατεχουν εξουσια μπορουν να θεσουν ξαφνικα ενα τελος στην ανθρωπινη γηινη ζωη.

Δυστυχως ολοκληρος η πυραμιδα της ετσι ονομασθεισης παγκοσμιας ελιτ ειναι γεματη με τετοιους ψυχοπαθεις. Οι τασεις αυτες θα γινουν το 2017 ιδιαιτερα εμφανεις.

Ειδικα ο κινδυνος αυτος κρυβεται στις ιδιες τις κοινωνιες των δηθεν ανεπτυγμενων μεγαλων δυναμεων που κατεχουν πυρηνικα οπλα.

Οι πολυστρωματικες αυτες κοινωνιες ειναι ποιο ευκολα να γινουν θυματα μιας «Ανωμαλιας» ενος ψυχοπαθους στρατιωτικου απ’ οτι οι λιγωτερο αναπτυγμενες κοινωνιες χωρις πυρηνικα οπλα. Το μακελειο μπορει να αρχιση σχεδον απο το τιποτε….

Εκ των ως ανω προκυπτει, οτι το μακροχρονιο παγκοσμιο προβλήμα κρυβεται στο γεγονος της αναγκης ισοσκελισης των Επιθυμιων των ανθρωπων παγκοσμια με τις πραγματικες Αναγκες επιβιωσης η οποια θα εξασφαλιζεν την συμβιωση και επιβιωση των ανθρωπων.

Ξεπερνα τα ορια της ανθρωπινης φαντασιας για την τυχων ανυπαρξια της ανθρωπινης ζωης στον πλανητη Γη λογω της Ψυχοπαθειας ορισμενων διαστραβλωμενων ανθρωπων, ενω ο πλανητης  αυτος θα συνεχιζει να περιφερεται γυρω απο τον Ηλιο και τα αστερια να φωτιζουν χωρις να παρακολουθουνται απο μορφες ζωης με νοημοσυνη.

Το καπιταλικο ληστρικο οικονομικο συστημα εργαζεται εντατικα για μετατροπη του πλανητη Γη απο το 2017 και μετα σε μια «Τεραστια Αγορα υπερχρεωμενων κρατων» γνωριζοντας οτι κατι τετοιο επιτυγχανεται, μονο με ενα νεο παγκοσμιο πολεμο.

Το οικονομικο αυτο παγκοσμιο συστημα κατευθυνεται απο Ψυχοπαθεις, που αγνοουν οτι ο πολεμος δεν κατευθυνεται απο φυσικους νομους. Οι Ψυχοπαθεις αυτοι παρανοησαν τον Ηρακλειτο!Αυτος διακηρυσσοντας με το αποσπασμα 53 οτι ο «πολεμος παντων πατηρ εστι» δεν ενοουσε τον πολεμο καθ’ εαυτον, αλλα την εκτιμηση της εργασιας του αγωνος ως δημιουργικο παρταγοντα που για τους Ελληνας υπηρξε αξιωμα.

Ο καθημερινος αγωνας σε ολους τους τομεις της ανθρωπινης δραστηριοτητας ειναι αυτος που οδηγει προς τα ανω.

Φυσικη κατασταση για τον ανθρωπο ειναι η παλη.

Οχι μονο οι ως ανω Ψυχοπαθεις παρανοησαν τον Ηρακλειτο, δεν διαβασαν καν την προφητεια του «οι δε πολλοι κεκορηνται οκωσπερ κτηνεα»

δηλαδη οτι οι πολλοι ικανοποιουνται οταν χορταινουν, οπως τα κτηνη. Για τον λογο αυτον πρεπει να τεθη ενα οριστικο τερμα στην λεηλασια των λαων απο μια δολοφονικη μειονοτητα. Μονο ετσι θα μπορουσαν παγκοσμια να ικανοποιηθουν πρωτα οι «Αναγκες» των ανθρωπων προτου ελθει και σειρα των «Επιθυμιων».

Με τον τροπο αυτο δεν θα ηταν μεγαλο προβλημα να ικανοποιθη πρωτα η πεινα των πληθυσμων που πεινουν και να εξασφαλιστη ο βασικος εφοδιασμος των ανθρωπων του πλανητη μας.

Σε οτι αφορα τον γηινο ολικο πληθυσμο δεν μπορει αυτος να αυξανεται ανενοχλητα εσαει διασπωντας καθε ισοσκελισμο.

Στις ημερες μας ζει η ανθρωποτητα σε κρισιμες, και πολυ σκληρες στιγμες κατα τις οποιας μια παλαια ταξη πραγματων πεθαινει και μεσα απο το αιμα ξεπηδα μια ακομη ποιο επικινδυνη νεα ταξη πραγματων.

Παρ’ ολα αυτα καμμια νεα κατασταση δεν ειναι στην πραγματικοτητα τελειως νεα, διοτι τοσο η Νεα οσο και η Παλαια κατασταση περικλειονται απο τις συγκεντρωθεισες εμπειριες χιλιετιων.

Οποιος ομως πιστευει οτι η «Σωτηρια» προκειται να προελθει απο την Νεα κατασταση πρεπει να ειναι πνευματικα καθυστερημενος!Ο Αγωνας των δυο αιωνιων αντιπαλων θα συνεχισθει και μετα το ετος 2016…                        

Οι Ελληνες, η Ελληνικη φυλη και προ του κατακλυσμου του Ωγυγου και την καταβυθιση της Αιγη’ι’δος, δηλαδη ανεκαθεν και απο την εποχη εμφανισης του

πρωτανθρωπου υπηρξε η φυλη αυτη που εζησε και ζη αδιαταραχτα και χωρις να εκριζωθη ‘η να αλλοιωθη στον ιδιο χωρο στον οποιο και σημερα στα τελη του ετους 2016 υπαρχει και ευρισκεται!

Εαν οι σημερινοι Ρωμιοι ενστερνισθουν το ηθικον, δηλαδη τον χωρο συμπεριφορας, το επιστημονικο, δηλαδη τον χωρο γνωσης, που ειναι οι κυριοι χωροι της Ελληνικοτητας και του Ελληνισμου θα πραγματοποιησουν τα τοσο απαραιτητα αλματα εθνικης ανοδου.

Το προβλημα των Ρωμιων συνεπως σημερα ειναι το πως θα ξαναγινουν Ελληνες! Οι σημερινοι Ρωμιοι εξουσιαστες πασης κομματικης αποχρωσης εκ του Κολεγιου Αθηνων, εξυπηρετουν αποκλειστικα ξενους και δολιους σκοπους που αποβλεπουν στην μειωση και υποβαθμιση της αρχαιας Ελληνικης επιστημης και εις τον αφανισμο του Ελληνισμου παραποιωντας και διαστραβλενωντας διαφοροτροπα την πραγματικοτητα, την αληθεια και την ιστορια. Μονο οι εξοντωση αυτων θα εχει σωτηρια αποτελεσματα!

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Βιβλιογραφια

  1. Τσατσομοιρος Η. Ιστορια γενεσεως της ελληνικης γλωσσας

                                            Δαυλος 2004

 

  1. Birg H. Die Demographische Zeitwende

                                            Spektrum der Wissenschaft

                                            Jan. 17/1989, S. 41-49

 

  1. Chaziteodorou G. Die Eroberung des Meeresbodens

                                            Bergbau 12/1988, SW. 533-540

 

 

  1. Chaziteodorou G. Energieperspektiven der Welt von Morgen

                                            Bergbau 3/1994, S. 113-118

 

  1. Χατζηθεοδωρου Γ. Η Φωτια των Θεων

                                            Δαυλος/Αθηνα, αρ. 290, Απριλιος 2000

                                            σ. 19709-19712

 

  1. Κουτρουβελης Κ. Η γιγαντιαια Αραχνη των Ραδιοκυματων

                                           Δαυλος/Αθηνα, αρ. 307, Νοεμβριος 2007

                                            σ. 21445-21460

 Στα Γερμανικά:

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou                                               Bleibergweg 114

                                                                                                   D-40885 Ratingen

                                                                                    Tel.+Fax: 0049 2102 32513

                                                                                 E-Mail: chaziteo@t-online.de

                                                                                                               19.12.2016

 

 

MIT FESTEM BLICK AUF DAS JAHR 2017 UND DANACH!                            

«ΤΑ Τ’ΕΟΝΤΑ, ΠΡΟ ΤΑ Τ’ ΕΟΝΤΑ, ΤΑ Τ’ ΕΣΟΜΕΝΑ»!

 

Dr. Georg Chaziteodorou

 

Der Dichter der Musen (Töchter des Gedächtnis) Hessiod (1), befasst sich in seinem Werk «Theogonie (1020 Versen)» unter anderen mit der Schilderungen der Musen Klio (Geschichte), Euterpe (Tonkunst und lyrischer Gesang), Melpomene (Bildungswesen), Terpsichore (Analyse der wichtigen Ereignissen), Polymnia (Entwicklung der Schrift), Kalliope (Sprache und Schrift), Thalia (Anbau von Getreide), Erato (Erotik) und Urania (Logos), die festgeschriebene historische Tatsachen sind.                                                                           

 

Was über den Zeithorizont von wenigen Generationen Menschen hinausgeht, bezeichnet man als Geschichte. In der Natur ist das Naturgeschichte. Beide zusammen liefern als miteinander verwoben Prozesse die Erfahrung, ja die Gewissheit, dass Wandel das Normale ist, dagegen die Beständigkeit die große

Ausnahme bleibt. Das Zusammenführen von Geschichte und Naturgeschichte ist notwendig weil darin die Überzeugung der evolutionären Sichtweite steckt. Darüber nachzudenken bedeutet, zur Rückschau auf das Vergangene bereit zu sein, das immer noch «ist» und die Zukunft mitbestimmen wird. Sie wird die

alternativelose Kontingenz mit der Gegenwart von heute und mit der Vergangenheit von früher halten.                             

 

Die Festschreibung der Taten von Fürsten und Könige (Geschichte) war das Werk des Museums «Klio = Κλειω». Aus der Vollstreckung der Taten der Vergangenheit und Gegenwart kann man zusammensetzende Schlussfolgerungen für die Ereignisse von Taten die in der Zukunft zu erwarten sind (τα τ’ εοντα, προ τα τ’ εοντα, τα τ’ εσομενα) ziehen. Auf dieser Weise, wurde das Festgeschriebene das Schloss mit dem alles Geschehen der Vergangenheit und Gegenwart eingeschlossen wurde, damit die nachfolgenden Führungseliten wichtigen Entwicklungen, Positiven- oder Negativenart, voraussehen könnten, um rechtzeitig die richtigen Maßnahmen zu ergreifen. Wenn auch der Mensch schon immer in Vergangenheit, Gegenwart und Zukunft gelebt hat, so beherrschte doch in der althellenischen Kultur der vor- und nach

 

 

sokratischer Zeit die Vergangenheit sein ganzes Trachten und Handeln.

Jedenfalls schien seit dieser Zeit die Zukunft der Gruppe und der Gesellschaft, der Kultur und der Zivilisation hier auf den Planeten Erde weitgehend mit deren Vergangenheit identisch zu sein. So war die Geschichte auch schon der Schlüssel zur Zukunft. Auch immer wieder auftauchende utopische Zukunftsbilder während der vergangenen Jahrtausende, malten nur ein fernes Jenseits von Raum und Zeit, sparten sie doch, außer in Krisenzeiten,

das Verhalten des Menschen in der vorhersehbaren Zukunft hier auf Erden aus.                                                                                                                            Die nahe und ferne Zukunft der Menschheit ist nicht eine «allgegenwärtige Dimension» (selbst wenn sie es wäre, wäre eine Zukunftswissenschaft ähnlich der Geschichtswissenschaft denkbar). Es geht ja stets um die Zukunft, um die Bedrohung und Rettung der Menschheit von heute und morgen. So war es vielleicht kein Zufall, wenn die Geburtsstunde der modernen Zukunftsforschung

auch mit Hiroschima und Nagasaki zusammenfiel.

 

Zwei Menschenalter nach den Diadochenkämpfe des Makedonischen Reiches Alexanders des Größen begann ab 323 v. Chr. allmählich eine Friedensperiode die bis 133 n. Chr. andauerte, in der der Hellenismus wirtschaftlich und Kulturell einen gewaltigen Aufschwung nahm. Das medisch – persische Reich unter den Seleukiden und das ägyptische Reich unter den Ptolemäern entwickelten unter hellenischer Führung großartige Kulturen. Klein Asien mit der Städte Ephesus und Milet und Makedonien selbst blühten auf. Athen blieb weiter Zentrum der hellenischen Kultur und des Handels. Alexandrien, unter den Ptolemäer war zur Großstadt herangewachsen als ein anderes hellenisches großes Kulturzentrum, als einer Stadt der Wissenschaften. Seine sagenhafte Bibliothek, die im 3 Jh. v. Chr. gegründet und durch christliche Brandstiftung 700 Jahre später zerstört wurde, mit 700.000 Schriftrollen, war die größte der hellenischen Antike. Während des Hellenismus strahlten alle hellenistischen Städte in Glanz, Fülle und Behaglichkeit. Erstmalig führten viele Generationen von Menschen ein friedliches Dasein ohne große geschichtliche  Erschütterungen, ohne den ständigen Anblick und das bis dahin und danach bis heute selbstverständliche Erlebnis von Zerstörung, Plünderung und Zusammenbruch. Im Hellenismus und nur im Hellenismus und niemals im ewigen Widersacher Judaismus erlebten und erleben werden die Menschen im östlichen Kulturkreis zum ersten und letzten Mal eine Lebenssicherheit, die bis in die unteren Gesellschaftsschichten reichte. Über die Zufälligkeiten des Schicksals und der Herkunft hinweg entwickelte sich die Überzeugung von der Humanismus der Weisen und Tugendhaften als eine Art Weltbürgertum das absolut nichts gemeinsam mit der heutigen Globalisierung hat und jemals haben kann. In der althellenischen Kunst und Kultur waren zwei entgegen gesetzte Kräfte wirksam und zwar das Dionysische und das Apollinische. Apollo, der strenge und kühle Gott, der die Welt ordnet, verkörperte den Traum, die Kraft

 

 

des Maßes und der Harmonie. Dionysos, der triebhafte Gott, der die Ordnung immer wieder zum Tanzen bringt, stand für die tragende und treibende Lebenskraft, die sich unmittelbar in der Musik ausspricht. Im dionysischen Rausch erfährt der Mensch die Welt als Wille, durch den er mit den anderen Menschen und der Natur verbunden ist. Kein Mensche kann die Naturgesetze

Betrügen. In der hellenischen Tragödie verschmelzen die apollinische und die dionysische Lebensform zu einer Einheit.

 

Die Zeiten des West- und Oströmischen Reiches, der Volkswanderungen, der

Kaisern und Päpsten des Mittelalters, waren für die Menschen Zeiten der Zerstörungen und Plünderungen. Das Christentum war von Anfang an der Todfeind der Sinnlichkeit, es nährte den Hass gegen Geist, Stolz und Mut, es machte die Welt zum Jammertal und verlegte das Heil ins Jenseits. Durch die

Herrschaft und Ausbeutung der Römer erfolgte eine größere Arbeitsteilung als die hellenistische geschlechts- und altersspezifische freie Landwirtschaft,

Handwerk, Soldaten, Stadt- und Landbevölkerung. Im Elend, besonders der armen Stadtbevölkerung, schälten sich einige Religionen heraus, deren Hauptmerkmal die Verheißung auf ein besseres Jenseits war und noch ist. Nach dem Verfall des Römischen Reiches entstand in einem zweiten, aber endgültigen Anlauf die größere Arbeitsteilung d.h. die Trennung in Stadt- und Landbevölkerung, in herrschende Schicht und von dieser abhängigen Bevölkerung, in «Wissende» (= Klerus) und «Unwissende» (= Laien), Handwerker, Handelsleute, Bauern, Herrschende (= Verteiler der Produkte), in

Befehlenden (= Familien, Zunft-, Ständeoberhäupter u. a.) und Gehorchende (=

Frauen, Kinder, Lehrlinge, Gesellen u. a.). Für das geduldige Ertragen des Jammertals auf Erden Versprach zum Ausgleich der Gott der Juden und Christen Jahwes das unendliche Glück im Himmel. Erst mit der Renaissance                                                                 

und der Aufklärung d.h. mit der Auferstehung der althellenischen Tugend, Werte, Prinzipien und Ideale, führten diese zu Dynamisierung der menschlichen Gesellschaften. Die Renaissance war die Zeit des Übergangs und des Versuchs, aus der feudalistischen Herrschaftsform eine mehr bürgerliche zu schaffen. Sie war die Zeit des Übergangs vom Handwerk in die schon serielle Herstellung in größeren Gewerbebetrieben der Manufaktur und des Scheiterns der Versuche, bürgerliche Gesellschaftsformen entstehen zu lassen. Parallel dazu kündigte sich der Absolutismus des 17. Jahrhunderts an. Nach diesem hat die Renaissance und der Humanismus die «Aufklärung» (1638-1788 n. Chr.) vorbereitet. Diese

geistige Bewegung, die Ende des 17. Jahrhunderts in Europa entstand und im wesentlichen vom Bürgertum getragen wurde, wollte die Gesellschaft von den Zwängen befreien, die die absoluten Monarchen und das Christentum mit sein Dogmen ausübten. Freiheit der Meinungsäußerung und Toleranz wurden gefordert, man glaubte wieder an die althellenische Tugend, Werte, Prinzipien und Ideale und an unbegrenzten Fortschritt. Das individuelle Glücksstreben der

 

 

Menschen sollte auch der Ausgangspunkt für ein harmonisches Zusammenleben

der Völker sein. Es handelte aber hier, wie die französische Revolution von 1789 n. Chr. zeigte, nur um Utopien. In Frankreich mit seinem absolutistischen Regime und seiner erstarrten Feudalstruktur wirkten die Ideen der Aufklärung sehr stark und führten am 14.07.1789 zum politischen Erdbeben. Freiheit und Gleichheit sind zugleich gefordert. Die Utopie dauerte jedoch nicht Lange. Die                                                                                 

Realität sah ganz anderes aus. Die Menschen sind von Natur aus nicht gleich. Das erst Übel der Realität war das vor lange Zeit Entstehen des Eigentums. Es                                                                                                                                   

schuf unwiderruflich Reiche und Arme. Das zweite Übel der Realität entstand durch den Zusammenschluss der Reichen zur Obrigkeit, um sich nicht gegenseitig auszubeuten. Das drittel Übel der Realität war die Ausartung der Macht. Sie schuf Herren und Knechte, Pflichten und Gehorsam. Die Menschen waren frei geboren, und überall im Abendland lagen sie in Ketten! Das                                                                                                                                                                                                              

führte zwangsweise zu Beschleunigung des sozialen Wandels im 18., 19. und

  1. Jahrhunderts. Die Fundamente dazu legten Marx und Engels. Danach

begann auch nur scheinbar, parallel mit dem Siegeszug  des Humanismus und Rationalismus, der Wissenschaft, Technik und Industrie, die Zukunft einen erhöhten Stellenwert zu erhalten und vorübergehend trat auch scheinbar in Europa der hellenische Philosoph an die Stelle des jüdischen Propheten an. Alle Versuche der christlichen Religion, hinter unserer konkreten eine zweite ideale Welt zu denken, alle «Meta-Physik», erwiesen sich mit Recht für Illusion und Hirngespinste. Das Gefühl der Macht ist der stärkste Antrieb des Menschen geblieben. Dies zeigten bereits die Ausführungen von Niccolo Machiavelli (1469-1527 n. Chr.) in seinem Werk mit dem Titel «il Principe = der Fürst».

Wie man sich Macht erwirbt und erhält war für Machiavelli ein aktuelles Problem, dem er auf den Grund gegangen ist. Er entwarf eine systematische

Theorie über die Technik politischen Handelns, eine Staatsphilosophie, für den Machterwerb absolute Priorität hat. Die Geschichte des Zionismus und des Judaismus lehrt, dass es oft List, Verrat und Gewalttat sind, die den Erfolg verbürgen. Politik und Moral sind heute für den internationalen politischen Zionismus wie auch damals für Machiavelli grundverschiedene Kategorien. Wer politisch handelt, muss auch böses tun. Lüge, Betrug sogar Mord sind auch für

die Zionisten, Mittel, um die Macht zu erringen d.h. es kommt allein auf den Willen und die Entschlossenheit zur Tat an. Damit beruht heute das

funktionierende Staatswesen in der EU auch auf Gewalt sowohl militärische als auch wirtschaftliche und nicht auf Solidarität und Gerechtigkeit. Damit ist die EU von heute auch das Europa der Töchter und Söhne Abrahams d.h. ein

Pseudo- Europa geworden. Die totalitären Staaten, in denen sich die utopischen Ideologien des 20. Jahrhunderts manifestiert hatten, endeten zwar alle in Krieg

und Zerstörung, haben aber alle Ideologien bis heute überlebt, Der europäische                                                                                                              

Nihilismus d.h. die ganze europäische Kultur, nach zwei blutigen Weltkriegen, bewegt sich auch heute wie auf eine, dieses Mal totale, Katastrophe los.

 

 

Die Geschichte  des 18., 19. und 20. Jahrhunderts hat zwei herrschende  

Elemente hervorgebracht und zwar das Element der «Globalisierung» und der «unmenschlichen Einseitigkeit des Rationalismus». Das zweite Element hat Nichts mit dem Begriff des hellenischen «Logos» d.h. des nach Aristoteles gesunden Menschenverstandes gemeinsames. In Bezug auf sein Potenzial für die Lebensbewältigung der Menschen scheint ein gesunder Menschenverstand der Retter in der heutigen Not der Welt (herrschende Sintflut) sein. Die oben

genannte zwei Elemente sind zusammen geboren worden und begleiteten die bisherige Fehlentwicklung des europäischen Geistes. Der Unterschied bezüglich  

des Hellenismus ist heute dramatisch deutlich geworden und liegt darin, dass die typische Logik von Aristoteles einseitig und modifiziert übernommen und die andere Seite des Hellenismus, das dionysisches Element der menschlichen

Natur, verdrängt wurde. Damit sind vom europäischen Geist die Wünsche und

die Empfindungen, die Seele, d.h. die «subjektive Realität» der Menschen, die eine sehr große Dynamik aufweist, verdrängt. Mit der Vorstellung Platons von einem Staat, in dem alle Menschen Brüder sind und eine wundervolle liebe aller zu allen ausbricht, kann man zwar Begeisterung erwecken. Die Politik aber in Europa nimmt die Menschen so wie sie von Natur aus sind, ungleich und keineswegs durchweg tugendhaft. Alles wurde damit Wissenschaft, Technologie und zur Deckung irgendeiner Notwendigkeit benutzt. Damit wird zwangsweise das menschliche Leben selbst, fast unmenschlich!                                                             

 

Der Bolschewismus wurde 1979 ersatzlos von der so genannten Weltelite zum alten Eisen geworfen und vom Endziel des Weltkommunismus ist seitdem keine

Rede mehr. Mit dem Ende der Sowjetunion und damit des Kalten Krieges und durch die Entwicklung der Technik beschleunigten sich die Globalisierungstendenzen. Die Welt wurde und wird noch intensiver zu einem

einzigen großen Markt entwickeln, mit Zonen sehr unterschiedlicher Prosperität, aber mit der trügerischen Möglichkeit diese Gefälle durch einen liberalen bzw. neuliberalen Welthandel verstärkt auszugleichen. Dieser Ausgleich ist das neue Märchen von Tausend und eine Nacht. Nach dem gesunden Menschenverstand wird eher umgekehrt der Fall sein! Vereinfacht gesagt verfügt ein gesunder Menschenverstand über zwei unterschiedliche Seiten. Auf der einen Seite steht das für fast jedermann Nachvollziehbare und Selbstverständliche, auf der anderen Seite aber auch das, was dadurch verborgen und verdeckt bleibt. In einem ewigen Kreislauf, der das Alte und Neue, das

Bewusste und Unbewusste immerfort miteinander transportiert, wandelt sich auch der Horizont der Selbstverständlichkeit wie ein dynamisches System. Ein gesunder Menschenverstand repräsentiert keine unumstößliche Wahrheit mit unveränderlicher Gültigkeit, sondern er besitzt je nach Gesellschaft, Epoche und Kultur eine eigene Prägung. Wenn die mit dieser Prägung verbundenen Normen und Wertvorstellungen ins Wanken geraten, entstehen Unsicherheit und

 

 

Krisenanfälligkeit. In Zeiten der Veränderung, wie die der Gegenwart,

reicht das alte Erfahrungswissen nicht mehr aus, um die neuen Herausforderungen ab 2017 zu meistern. Da die politischen, ideologischen und religiösen Gräben, die unseren Planeten überziehen und heute noch unüberbrückbar erscheinen, sollte man die Annährung für die totale

Globalisierung auf kleinerer Flamme probieren. Wissenschaftliche, wirtschaftliche, technologische und intellektuelle Entwicklungen werden damit

keineswegs aufgehalten, aber es können ihnen menschennahe Bezugspunkte zugeordnet werden, damit sie sich nicht weiter vollkommen losgelöst verselbständigen.

 

Bei rein wirtschaftlicher Betrachtung, der Mensch ist eine Mischung aus

Bedürfnissen und Wünschen. Er muss atmen, essen, trinken und schlafen, und

es gibt biologische Voraussetzungen für seine Existenz  Das alles aber ist pro Mensch eine ziemlich beständige Größe, und mit 7,4 Mrd. Menschen heute multipliziert ergibt sich daraus der minimale Gesamtbedarf der Menschheit innerhalb der Möglichkeiten seines Habitats, des Planeten Erde. Aber der Mensch hat auch Wünsche, und während seine biologischen Bedürfnisse vergleichsweise konstant bleiben, können seine Wünsche beinahe grenzenlos manipuliert werden. Bedürfnisse und Wünsche, multipliziert mit der Menschheit, ergeben die Summe des Bedarfs auf unserem Planeten. Das Angebot dagegen setzt sich aus drei anderen Hauptfaktoren und zwar Urangebot der unbearbeiteten Natur, menschliche Produktion bzw. Manipulation und Verteilung bzw. Handel zusammen. Wann immer die linke Seite der Gleichung sich verändert, die Bedürfnisse, Wünsche oder Anzahl der Menschen, muss auch die rechte Seite entsprechend verändert werden oder umgekehrt, und dieses Ausbalancieren der Gleichung wird Weltwirtschaft genannt. Geht die Gleichung nicht auf, so entsteht eine Weltwirtschaftskrise oder, wird dies nicht behoben, entsteht das Chaos. Ab Anfang 2017 wird wahrscheinlich das von der Weltelite geplante Chaos                                                       einbrechen! Deshalb steht die Frage wie viele Menschen auf dem Planeten Erde leben können stets im Zentrum des globalen Interesses und der Demographie. Es gibt unterschiedliche Betrachtungen (2), aber keine verlässige Einschätzungen.

 

Die Erdoberfläche beträgt etwa 510 Mio. qkm. Davon sind ca. 30 % (150 Mio.  

qkm) Festland. Unter Ausschluss der Polaragebiete bleiben 135 Mio. qkm Festland übrig. Davon sind 1/10 (13,5 Mio. qkm) unter Kultur genommen.

Heute werden diese Flächen von 192 Staaten in die ca. 2000 Völker mit ca. 7,4 Mrd. Menschen ihre Heimat haben, geteilt. Nach der Prognose (2), wird die Zahl 

dieser Menschen unter normalen Bedingungen (ohne Welkriegen und Weltepidemien) 2030 ca. 9,03 Mrd. Und 2100 ca. 11,25 Mrd. betragen. Ein                          

Mensch um leben zu können, benötigt eine mittlere Tagesmenge

 

 

an Nahrung von 2420 Kcal. Der Gesamtbedarf an Nahrung beträgt heute ca.

17,91 Mrd. Kcal/Tag und wird 2030 ca. 21,84 Mrd. Kcal/Tag und 2100 ca. 27,22 Mrd. Kcal/Tag betragen. Um den Nahrungsbedarf decken zu können   muss die Kulturfläche erweitert, die Ausnutzung der Meere verbessert, den Meeresboden erobern (3,4,5), die Hydroponik vergrößert, die synthetische Nahrungsmittelerzeugung intensiviert und die Versorgung mit Trinkwasser (auch mit Hilfe von Entsalzungsverfahren) gesichert werden. Die

Gesamtwassermengen der Erdhydrosphäre betragen 1,33 Mrd. Kubikkilometer. Von diesen sind 97 % (1,29 Mrd. Kubikkilometer) Salzwasser und nur 3 % (40 Mio. Kubikkilometer) Süßwasser. Von diesen Süßwassermengen der Erdhydrosphäre befinden sich 1,49 Mio. Kubikkilometer in Seen, Flüssen und anderen Gewässern und 40.000 Kubikkilometer in Form von Wolken oder

Wasserdampf in der Erdatmosphäre. Der Rest von 38,52 Mio.

Kubikkilometer befindet sich als Eiswasser in der Antarktis (36 Mio. Kubikkilometer) und in Grönland (2,52 Mio. Kubikkilometer).

 

Das Leben des einzelnen Menschen geht zu Ende durch den natürlichen Ablauf des Alters oder vorzeitig vor dem Ende des natürlichen Ablaufs durch Mangel an Nahrung, klimatische Umstände, Krankheit. Tötung durch Tiere oder durch Menschen. Analog gilt das für die menschliche Gesellschaft als Ganzes. Kosmische oder biologische Ursachen können deren Leben ein natürliches Ende setzen. Die Lebensmöglichkeiten können wegfallen. Es kann auch eine Degeneration der Art eintreten. Eine äußere Grenze wird der Planet Erde gesetzt, wenn die Sonne unseres Planetensystems in den Zustand der roten Riese überwachsen wird, womit eine für das Leben auf der Planeten Erde zu hohe Temperatur entsteht. Die hierfür charakteristische Zeit für den Planeten Erde dauert noch ca. 5 Mrd. Jahren. Wie steht mit der Analogie zu einem vorzeitigen Ende? Hunger als Ursache des Aussterbens oder Krankheiten kommen auch nicht in Frage, wenn man von neuen biologische Gefährdung absieht. Anders ist bei der Analogie zu Unglücksfälle und Selbstmord, denen die Beendigung der menschlichen Existenz von eigener Hand d.h. von den Psychopathen der Weltelite entspräche. Es fällt schwer sich vorzustellen, dass sich nicht alle verantwortlich Handelnden Atommächte und dessen Führer dieses kaum ausdenkbare Geschehen abzuwenden bemühen werden. Aber sie können Anfänge setzen deren Entwicklungen ihre Hände entgleiten. Wird man

damit schließlich nicht irgendwann ab 2017 einmal fast sicher zu rechnen haben? Mit welcher Lebenserwartung kann die Menschheit noch rechnen, wenn solche Möglichkeiten in Betracht gezogen werden müssen? Vielschichtige Gesellschaften die heute Kernwaffen besitzen sind für eine

«Störung» anfälliger als weniger entwickelten Gesellschaften ohne Kernwaffen.

Eine komplexe Gesellschaft wie die von der USA, Russland, China u.a hat zwar eine rascher reagierende und weit reichende Flexibilität als die alten

 

 

Gesellschaftsordnungen aber sie kann leichter in Engpässe geraten, welche die

ganze Gesellschaft betreffen. Sie kann also von größeren Störungen erschüttert werden, die ihre sofortige oder kurzfristige Anpassungsfähigkeit überwältigen und zu plötzlich auftreten, die weit reichenden Flexibilität eine Chance zu geben..

 

Mehr als 1,5 Mrd. Menschen haben heute keine Zugang zum Trinkwasser und

2,5 Mrd. Menschen besitzen keine hygienische Anlagen für ihre Bedürfnisse.

Jedes Jahr sterben mehr als 5 Mio. Menschen an Krankheiten die auf

Wasserknappheit zurückzuführen sind. Nur wenige Länder kontrollieren heute mehr als 60 % des Trinkwassers. Asien mit 60 % der Weltbevölkerung lebt mit 30 % des irdischen Trinkwassers. Relativ sicher ist heute dass sich die

Umweltbedingungen auf unseren Planeten verschlechtern, der Meeresspiegel

steigt wieder, der Festlandsboden errotiert und die Trockenzeit zunimmt. In der

Trockengürtel des Planeten Erde wird sicherlich der Wasserbedarf steigen und dieser Zustand wird mit politischen negativen Folgen begleitet sein. Die nächsten lokalen Kriege in den Trockengürteln der Erde werden Kriegen für das Wasser sein. Wie uns der ehemaliger Sicherheitsberater der US- Präsidenten Jimmy Carter und Barack Obama, Zbigniew Brzezinski, in seinem Buch «Zwischen zwei Zeitalter» informiert (6), die USA durch Manipulation der herrschenden Wetterbedingungen werden bald in der Lage sein, geheime Kriegen durchzuführen. Technische Verfahren zur Änderung des Wetters  

könnten benutzt werden, um lange Dürre- bzw. Umwetterperioden zu erzeugen um die Widerstandskraft der Nationen zu brechen. Die Szenarien des Schreckens lassen sich fast beliebig ausschmücken, je nachdem, um welche Gegend und Gemüter es sich handelt.

 

Aus den oben gemachten Ausführungen geht es hervor, dass das langfristige globale Problem besteht darin, die Wünsche der Menschen weltweit so mit ihren Bedürfnissen in Einklang zu bringen, dass ein gemeinsames Leben und Überleben aller Menschen möglich ist. Es übersteigt das menschliche Vorstellungsvermögen auszudenken, dass es möglicherweise in der nahe Zukunft durch Kardinalfehler der Weltelite und den anderen Psychopathen auf dem Planeten Erde nicht mehr Menschen geben sollte, dass dieser Planet weiter seine Bahn um die Sonne ziehen werde, Sonne, Mond und Sterne leuchten werden, aber kein intelligentes Lebewesen sie mehr bemerken sollte. Das kapitalistische Raubwirtschaftssystem will seine «Konsumreligion» der Schaffung und Erfüllung unbegrenzter Wünsche im Dienste des Marktes auch nach 2017, seinen «verschuldeten Kultus» auf die ganze Welt ausdehnen. Das ist aber nicht, ohne einen neuen Weltkrieg, mehr möglich! Es gibt aber kein Naturgesetz, wonach es immer Krieg geben müsste!

Deshalb muss die bisherige Ausbeutung der Völker der Erde durch eine

 

 

skrupellose Minderheit, bestehend aus gewissenlosen Psychopathen, weltweit

bekämpft werden. Nur auf dieser Weise werden weltweit stets zunächst die

«Bedürfnisse» aller Menschen erfüllt, bevor auch die «Wünsche» zum Zug kommen können. Dadurch wäre noch gegenwärtig überhaupt kein Problem, den Hunger aller hungernden Menschen zu stillen und die Grundversorgung der Menschen zu sichern. Indes ist natürlich auch was die Weltbevölkerung angeht ein ewig ungebremstes Wachstum auf der begrenzten Erde mit ihrem begrenzten

Nahrungsenergieangebot nicht möglich, deshalb muss auch hier mittelfristig Gleichgewicht anstelle von Wachstum treten.

 

Zum Zeit lebt die Menschheit in dem kritischen, unbarmherzigen Augenblick, in dem eine alte Weltordnung stirbt und inmitten des Blutes eine neue und noch

gefährlichere Weltordnung entsteht. Man muss aber dessen bewusst sein dass keine Lage wirklich neu ist, sondern Neues stets auch Altes, von der Erfahrung Erfasstes mit eingeschlossen haben wird. Wenn aber jemand glaubt dass diese

eine «Erlösung» darstellt, ist er geistig behindert!  Der Kampf der zwei ewigen Widersacher geht auch nach dem Jahre 2016 weiter…..

 

Dr. Chaziteodorou Georg

 

 

Literaturverzeichnis

 

  1. Tsatsomiros I. Geschichte der Geburt der hellenischen Sprache

                                           Davlos/Athen 2004 (Buch)

 

  1. Birg H. Die Demographische Zeitwende

                                           Spektrum der Wissenschaft

                                           Jan. 17/1989, S. 41-49

 

  1. Chaziteodorou G. Die Eroberung des Meeresbodens

                                            Bergbau 12/1988, S. 533-540

 

  1. Chaziteodorou G. Energieperspektiven der Welt von Morgen

                                            Bergbau 3/1994, S. 113-118

 

  1. Chaziteodorou G. Das Feuer der Götter

                                           Davlos/Athen Nr. 290, April 2000,

  1. 19709-19712

 

  1. Kutrubelis K.              Die gigantische Spinne der Radiowellen

                                           Davlos/Athen, Nr. 307, November 2007

  1. 21445-21460

 

  http://arxaiaithomi.gr

.

 

 

 

 

 

 

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>