«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Μ(π)ίζνες για τους πατρίκιους, κουκλοθέατρο για την πλέμπα.. της Πύλου

«Έλα της θάλασσας θεριό
και του πελάγου μπόρα
το φοβερό σκουπιδαριό
να διώξεις απ’ τη χώρα»[1]

Ν. Γκάτσος

 ΠΥΛΟΣ

Λαέρτης ο Πύλιος

Πρόλογος: Το εν λόγω άρθρο το αφιερώνω ολόψυχα, στο δημοτικό θίασο της περιφερόμενης αυθάδειας, στους σπουδαιοφανείς και «ευπατρίδες»  εκφραστές συγκεκριμένων συμφερόντων που πουλούν «μούρη» περί «υπευθυνότητας», στους Ανημιωβολιαίους  τοπικούς «σαγματοκηφήνες», που με αναίδεια καλοζωισμένης Αντουανέτας κηρύττουν «πατριωτικό καθήκον», «εξορθολογισμό» και «αναπτυξιακό λίπασμα» το ξεπούλημα συγκεκριμένου χώρου στο λιμάνι της Πύλου, σε δεδομένο <επενδυτή>.

Πράγματι, η παραπάνω κάτοψη εστιάζει εκείνο το χώρο στο λιμάνι της Πύλου, που  ξεπουλήθηκε σ’ εκείνον που έχει αγοράσει τα πάντα στην συγκεκριμένη περιοχή.

Επομένως, εύλογα σε κάθε καλόπιστο πολίτη δημιουργούνται απορίες, δυσπιστίες, ερωτήματα για το τι συνέβη και:

-Από την αξιοποίηση της μαρίνας  όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί και παραχωρηθεί από τον Ε.Ο.Τ. , κατέληξε στην απεμπόληση της δημοτικής περιουσίας, που ξεκινάει από την γωνία του καφενείου «Κόκορα», πλησίον  της  <Βασιλικής σκάλας> και  εκτείνεται… πέρα από τα όρια της μαρίνας της Πύλου;

– Στο δημοτικό Μέραθρο της «δημοκρατικής» στρούγκας του “Ταώ”, του “Αγλυκόπου”, του “Εχίνου”, του “Λααόπουλου”, του ‘Αφρικανού”, του “  Αφυή Αφύα ”, του “Κόκκυγα”, του “Ιέρακα”, του “Αλέκτορα”, του “Τσίου-Τσίου”, του “Σαλαμαλένγκο”, του “Όσιου Ούση”, του “Λακκοπρωκτού”, του “γλίτσα λέρας”, του “φούφλη”, πάει λέγοντας…… και άλλαξαν τις αποφάσεις τους, κάνοντας κυβίστηση 360 μοιρών;

Για να καταλάβουμε τωόντι, ποια είναι η πραγματική κατάσταση στο τοπικό <σαγματοχαλιφάτο>, θα πρέπει να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:

Πρώτο: τι είναι το ΤΑΙΠΕΔ; Είναι  ένα μεγάλο ενεχυροδανειστήριο, μόνο που η ενεχυρίαση (Αχ, τι λέξη κι αυτή!) δεν γίνεται οικειοθελώς, αλλά με την μέθοδο της Αρπαγής. Αν το καλοσκεφτείς, ολόκληρο το οικόπεδο που λέγεται Ελλάδα, με όλα του τα έπιπλα, τα κλινοσκεπάσματα, τα κατσαρολικά, τα πιατικά και τα μαχαιροπίρουνα αποτελεί εν δυνάμει περιουσία του ΤΑΙΠΕΔ [2].

Δεύτερο: Τι αποστολή έχει το ΤΑΙΠΕΔ;  έχει την <εθνική> αποστολή να μοιράσει τη δημόσια περιουσία της Ελλάδας στους καρχαρίες που έχουν μαζευτεί στο ναυάγιο της χώρας, δίνοντας τα έσοδα του ξεπουλήματος (όσα περισσέψουν μετά τις αμοιβές συμβούλων) “για την εξόφληση του χρέους”[3].

Τρίτο: Στις 04/04/2014 20:26 http://www.makeleio.gr/?p=78790 διαβάζουμε ότι: «…..Ενώ η Ελλάδα βρίσκεται στα πρόθυρα κοινωνικής έκρηξης, ακόμη και στο επίπεδο των τοπικών κοινωνιών με τις επικείμενες περιφερειακές και δημοτικές εκλογές οι πολιτικοί με τις πράξεις τους και τις επιλογές τους δείχνουν αμετανόητοι προκαλώντας ακόμη περισσότερο την οργή της ελληνικής κοινωνίας. Ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι και η προσωπική επιλογή του πρόεδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά στον διευρυμένο δήμο της ιδιαίτερης πατρίδας του της Πύλου……………, ο Αντώνης Σαμαράς σύμφωνα με τον «Ωρολόγιο Δείκτη» επέλεξε για υποψήφιο δήμαρχο τον κ. Δημήτρη Καφαντάρη που στις προεδρικές εκλογές του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ήταν ανοιχτά υποστηρικτής της κας Ντόρας Μπακογιάννη και επί σειρά ετών κομματικός φίλος της κας Σοφίας Καλαντζάκου. Ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Αντώνης Σαμαράς οδηγήθηκε σε αυτή την επιλογή στην ουσία κατ απαίτηση του μεγαλο-επιχειρηματία εφοπλιστή κ. Βασίλη Κωνσταντακόπουλου, ο όποιος δημιούργησε και επεκτείνει στην ευρύτερη περιοχή την ξενοδοχειακή μονάδα «COSTA NAVARINO»……… Μάλιστα έντονες είναι οι συζητήσεις σύμφωνα με το ρεπορτάζ, που φέρουν τον επιχειρηματία να είναι και ο χρηματοδότης της προεκλογικής καμπάνιας του υποψηφίου δημάρχου Πύλου κ. Δημήτρη Καφαντάρη…… Η επικάλυψη της κομματικές διαδρομής και των διαδικασιών που ακολούθησε ο κ. Καφαντάρης δεν πείθουν τους οπαδούς της Νέας Δημοκρατίας στη περιοχή, που επίσης κάνουν λόγο για ουσιαστικό κίνδυνο η επιλογή του Αντώνη Σαμαρά να προκαλέσει. ηλεκτροπληξία (είδες η ΔΕΗ)!……… Ο «Costa Navarino» θέλει δικό του Δήμαρχο στην Πύλο! Μία από τα ίδια…..», γιατί άραγε;

Τέταρτο: Επίσης διαβάζουμε, από το http://www.tornosnews.gr/permalink/4932.html στις 23.07.2014: Πόρτα” έφαγε το ΤΑΙΠΕΔ από τον Δήμο Πύλου-Νέστορα: «……..το δημοτικό συμβούλιο της περιοχής σε συζήτηση για την αξιοποίηση της μαρίνας αποδέχθηκε εισήγηση του Δημάρχου της περιοχής κ. Δημήτρη Καφαντάρη η οποία έχει ως εξής:

  1. Εμμένουμε στη θέση μας, για την αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου, όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί και παραχωρήθηκε από τον Ε.Ο.Τ. στο Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. προς ανεύρεση ιδιώτη επενδυτή, λαμβάνοντας υπόψη ότι κατασκευάστηκε στο πλαίσιο του Ν.2160/1993, με σκοπό να εμπλουτίσει το τουριστικό προϊόν της περιοχής. Αυτό αποτελεί όραμα και ομόθυμη προσδοκία των Δημοτών μας.

  2. Οι υπηρεσίες του φορέα αξιοποίησης (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.), πρέπει να απεμπλακούν από  ενέργειες που έρχονται σε αντίθεση με τα συμφέροντα της Τοπικής Κοινωνίας και  να λάβουν υπόψη πως η μαρίνα Πύλου πρέπει να λειτουργεί συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά με τα συμφέροντα των Δημοτών, των Επαγγελματιών και  της Τοπικής Κοινωνίας.

  3. Η επέκταση της χερσαίας ζώνης στην περιοχή «Παλαιών Σφαγείων» που προσφέρει ήδη αναντικατάστατες υπηρεσίες ζωτικής σημασίας (χώρους σταθμεύσεως) για την εξυπηρέτηση όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της πόλης, δεν είναι αποδεκτή.

  4. Το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. πρέπει να μεριμνήσει για την κατασκευή των απαραίτητων και αναγκαίων λιμενικών έργων στην λιμενολεκάνη για την προστασία των σκαφών που θα μεταφερθούν από την μαρίνα. Προς τούτο είναι αναγκαία η εκβάθυνση και η τοποθέτηση πλωτών εξεδρών για την πρόσδεση και ασφάλεια των σκαφών.

  5. Σε κάθε περίπτωση το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. πρέπει να λαμβάνει υπόψη του τις θέσεις της Δημοτικής Αρχής και των Τοπικών Φορέων για την αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου και να μην παραβλέπει τον παράγοντα της σύνδεσης και αλληλεπίδρασης με την υπόλοιπη τουριστική υποδομή της πόλης, καθώς αυτό αποτελεί το καθοριστικό στοιχείο για την μορφή και την λειτουργία της. Η Δημοτική Αρχή εμμένει στις απόψεις της και προσδοκά στην δημιουργική συνεργασία για την επίλυση κάθε προβλήματος και εξεύρεση της βέλτιστης λύσης για την αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου.

  6. Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί στο ΤΑΙΠΕΔ….».

Πέμπτο: Στις 20/05/2016  το http://www.toperiodiko.gr με τίτλο < Τίτλοι τέλους για το λιμάνι… > γράφει: «…. Από χθες, το παραδοσιακό λιμάνι της Πύλου, ο ιστορικός χαρακτήρας και περιβάλλον της, είναι τυπικά παρελθόν. Σύντομα θα είναι παρελθόν και ουσιαστικά, όταν θα ξεκινήσουν και ολοκληρωθούν τα έργα υπό τον τίτλο «Νέα Μαρίνα Πύλου», τα οποία απαιτούνται από την κυβέρνηση, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, για να γίνει «ελκυστική» η «επένδυση», δηλαδή το ξεπούλημα του λιμανιού, στους ιδιώτες και η εμπορευματοποίησή του προς όφελος του κεφαλαίου στον τουρισμό….Η αντίσταση που επέδειξε η Αρχαιολογική Υπηρεσία στις καταστροφικές απαιτήσεις του ΤΑΙΠΕΔ για το λιμάνι της Πύλου, αντίσταση που εκφράστηκε και με την γνωμοδότηση του Κεντρικού Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων στις 7 Απρίλη όπου τέθηκαν όροι οι οποίοι καθιστούσαν «μη εκλυστική» την επένδυση, κάμφθηκε. Ηταν αναμενόμενο ότι η κυβέρνηση δεν θα άφηνε τους αρχαιολόγους να σταθούν εμπόδιο στην πορεία των ιδιωτικοποιήσεων, οι οποίες, ως γνωστόν, αποτελούν προτεραιότητα των «προαπαιτούμενων» από τους δανειστές. Δεν παύει, όμως, να είναι λυπηρό….Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του liberal.gr, το ΤΑΙΠΕΔ έλαβε θετική γνωμοδότηση σε ό,τι απαίτησε, με επουσιώδεις «διορθώσεις». Μεταξύ άλλων θα κατασκευαστούν πλωτές εξέδρες, ξύλινος επιθαλάσσιος διάδρομος, πρόβλεψη κτιριακής κάλυψης 30% με συντελεστή δόμησης 0,2 κτίρια ύψους 7.50 μέτρων, μέχρι… και πύργος ελέγχου ύψους 12 μέτρων ».

Έκτο: Ξαναδιαβάζω στις 42.95. 2016 από http://www.efsyn.gr/arthro/prasino-fos-gia-ti-marina-pyloy: Πράσινο φως για τη μαρίνα Πύλου« … Υπέρ της επένδυσης τάσσεται και το μεγαλύτερο μέρος της τοπικής κοινωνίας, σύμφωνα με τον δήμαρχο Πύλου Νέστορα Δημήτρη Καφαντάρη που παρευρέθη στη συνεδρίαση…..».

Είναι φανερό Αυτόχθονες και ετερόχθονες συνδημότες ότι[4]:

  • Η μαρίνα της Πύλου κατασκευάστηκε με φορέα υλοποίησης τον Ε.Ο.Τ. στο πλαίσιο του Ν. 2160/1993 με σκοπό να εμπλουτίσει το τουριστικό προϊόν της περιοχής. Το συγκριτικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης μαρίνας αποτελεί η άμεση γειτνίασή της με την πόλη της Πύλου. Επομένως, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ίδιας της πόλης και προσδιορίζει την τουριστική φυσιογνωμία της.

  • Παραβλέπεται ο παράγοντας της αλληλεπίδρασης με την υπόλοιπη τουριστική υποδομή της πόλης, καθώς αποτελεί καθοριστικό στοιχείο για τη μορφή και τη λειτουργία της

  • Στις ελάχιστες μαρίνες με τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά  για την εκμετάλλευσή τους, έτσι και σε  αυτοί  έπρεπε να  ληφθεί υπόψη το άμεσο όφελος και οι επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία.

  • Η αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου αποτελεί όραμα και ομόθυμη προσδοκία των Δημοτών μας, με βαση το σχεδιασμό του Ε.Ο.Τ

  • Δημιουργείται πρότυπο ολοκληρωμένης μορφής τουριστικών εγκαταστάσεων, μετατρέποντας το χώρο σε φυλασσόμενο, έτσι ώστε στην ήδη υπάρχουσα πόλη, να  προκύψει ένας νέος χώρος που θα λειτουργεί ανταγωνιστικά και ενάντια στα συμφέροντα της.

  • Αποφασίστηκε η νέα χωροθέτηση, μιας ήδη χωροθετημένης μαρίνας που είχε συγκεκριμένη έκταση και όρια.

  • Η απόφαση για το ξεπούλημα του χώρου, από την γωνία του καφενείου «Κόκορα», πλησίον  της  <Βασιλικής σκάλας>,  έως πέρα από τα όρια της μαρίνας της Πύλου, έρχεται σε αντίθεση με τα προσδοκώμενα οφέλη της τοπικής κοινωνίας.

Συμπέρασμα: Από το 2011-2016-φεύγα, αυτό που οι γλίτσες και οι μύξες της παρασιτικής εξουσιαστικής  «σαγματοκρατίας» αποκαλούν –εν αγυρτεία πνευματική- «δημοτική διακυβέρνηση», δηλαδή ήλθαν αυτοί, από το «Ρουμανοχανδρινομεμερίζι», από

το <Χόντζογλι > και από τα πέριξ, αυτά  τα γιγαντοκύτταρα  του πολιτικού αμοραλισμού,

της πατριδοκάπηλης κακοήθειας και της θεαματικής κωλοτούμπας, να συναποφασίζουν στο

να παραδώσουν αμαχητί το ξεπούλημα του συγκεκριμένου χώρου στο λιμάνι της Πύλου.

Νομίζουν ότι,  με τα <ταξίματα», τις κυβιστήσεις και την ψευδολογία τους, ταΐζουν κουτόχορτο και ότι  βάζουν χαλινάρι στους δημοτικούς <πληβείους>. Όμως «Ουδέν έρπει ψεύδος εις γήρας χρόνου» [5]., έλεγε ο Σοφοκλής. («Κανένα ψέμα δεν προφταίνει να γεράσει»), κι ο Δημοσθένης πίστευε πως «με την πάροδο του χρόνου… οι αδικίες, οι επιορκίες, τα ψέματα ξεσκεπάζονται και καταρρέουν»  «οὐ γὰρ ἔστιν……, ἀδικοῦντα κἀπιορκοῦντα καὶ ψευδόμενον δύναμιν βεβαίαν κτήσασθαι, ἀλλὰ τὰ τοιαῦτ’ εἰς μὲν ἅπαξ καὶ βραχὺν χρόνον ἀντέχει….» [6]. Είναι φανερό ότι οι  <έρποντες αγκαούγκες>, θα μείνουν στο ιστορικό μας  δράμα, σαν οι παλιάτσοι του δημοτικοπολιτικού κιτς, που έπαιξαν το ρόλο του «λαγού» και του αλαλάζοντας κυμβάλου προς  χάρη προσδιορισμένων τοπικών συμφερόντων.

Ως εκ τούτου, μπορούμε να πούμε σε όσους τους ψήφισαν, εύθυνα, ανεύθυνα υπεύθυνα και συνυπεύθυνα- <Μ(π)ίζνες για τους πατρίκιους, κουκλοθέατρο για την πλέμπα…>[7].

Και θεόθεν, είητε υγιαίνοντες και ευδαιμονείτε.

ΥΓ: “Στριπτίζ” στην Πλαζ της Πύλου ελέω… αποδυτηρίων και ο λόγος είναι γιατί οι πόρτες των αποδυτηρίων είναι διαλυμένες, αποτέλεσμα είναι όσοι από τους λουόμενους αποφασίσουν να χρησιμοποιήσουν τα αποδυτήρια για να ντυθούν ή για να γδυθούν  κινδυνεύουν να τους πάρει «μάτι» η μισή παραλία…και το «καλλίτερο», όταν συνδημότης διαμαρτυρήθηκε, το υπεύθυνο φινοκαλίδιο της  αρχισφουρλακίστρας  Σωτηροβασίλως (=όπου γάμος και χαρά και η Σωτηροβασίλω ….πρώτη), του απάντησε να πάνε να <γαμ@@@@@> όλοι. Αυτοί είναι, οι θρασύτατοι και θρασύμυθοι δημοσούρτες που αντί να λύνουν τα προβλήματα και να διευκολυνθούν τους δημότες  στη καθημερινή τους δραστηριότητα, ως συνήθως επιδίδονται στον σώφρονα Σταρχιδισμό (ζαμαμφουτισμό).

Είναι φανερό ότι κάθε παροντικό δημοτικό “αρχίδιον” (είναι αυτός που έχει εξουσιαστική θέση) που συμπεριφέρεται ως αρχολίπαρος χυδαίος “αρχιδογράφος” (αδιάφορος) δεν έχει την τάση της ειλικρίνειας, της  εκμάθησης και της προσφοράς, αλλά την τάση της υποκρισίας, του ψέματος, του  ωχαδερφισμού και του σταδαρχισμού. Επομένως είναι αυτό που προγονοί μας έλεγαν:

“Ἀνήρ τις, ἑωρακὼς Αἰθίοπά τινα Ἰνδὸν λουόμενον ἔν τινι ποταμῷ, ἔφη πρὸς αὐτόν: «Μὴ συνταράσσῃς καὶ θολοποιῇς τὸ ὕδωρ οὐδέποτε γαρ λευκὸς γενήσῃ τῷ σώματι», που στα νεοελληνικά μεταφράζεται ως: «τον αράπη και αν το πλένεις το σαπούνι σου χαλάς»,

βεβαίαξ- κουάξ—κουάξ!!!

Πηγές

[1] https://www.facebook.com/poesiaetragoudi/posts/144662969015836  Στίχοι: Νίκος Γκάτσος

[2] http://e-cynical.blogspot.gr/2012/10/t.html

[3]  https://antilogies.blogspot.gr/2016/02/blog-post.html 

[4] http://www.tornosnews.gr/permalink/4932.html  Ο Δήμος Πύλου θέτει όρους στο ΤΑΙΠΕΔ για την αξιοποίηση της μαρίνας 23.07.2014 | 13:12 http://dipanoskaltsis.blogspot.gr/2016/01/blog-post_16.html Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2016

[5] Στη χαμένη τραγωδία του «Αρύσιος» (Στοβαίος, IB, 2).

[6] B’ Ολυνθιακός 10

[7] https://antilogies.blogspot.gr/2016/06/blog-post.html

Μοιραστείτε το!

1 comment to Μ(π)ίζνες για τους πατρίκιους, κουκλοθέατρο για την πλέμπα.. της Πύλου

  • /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

    Η Ελλάδα εκδίδεται, συνειδητά και ασύνειδα κι ούτε ένας αθώος, ανεύθυνος κανένας

    «Δεν πουλώ ύφος, στυλ, λογοτεχνία. Δεν γράφω διηγήματα. Καταθέτω γεγονότα και συμπτώματα της εποχής που ζω.
    Όλα όσα γράφω συνέβησαν. Σε μένα ή σε άλλους. Χρόνια τώρα σπαταλιέμαι, παρακολουθώντας όλα κι όλους.

    Η ζωή περνά από μέσα μου, με διαποτίζει με την ασκήμια της, με γεμίζει λύσσα με την αδικία της την οργανωμένη, με ταπεινώνει με την ανημποριά μου ν’ αντιδράσω, να επαναστατήσω αποτελεσματικά, να υπερασπιστώ το μαζικό μας εξευτελισμό.

    Αν ξαναγινόμουν είκοσι χρόνων θα ξεκινούσα από τις κορφές των βουνών, αντάρτης, ληστής, πειρατής, ν’ ανοίξω τα μάτια εκείνων που δέχονται αδιαμαρτύρητα τη μοίρα τους, όσο και κείνων που εθελοτυφλούν. Όχι, η επανάστασή μου δε θα στρεφόταν κατά του καταστημένου και του συστήματός του, αλλά εναντίον εκείνων που το ανέχονται. Θα σκότωνα, θα τσάκιζα την κακομοιριά, την υποταγή, την ταπεινοφροσύνη.

    Η γη έτσι κι αλλιώς δε χωρά άλλους ταπεινούς και καταφρονεμένους. Όπως δε χωρά άλλα φερέφωνα προκάτ επανάστασης.

    Η ζωή γίνηκε πια πάρα πολύ απάνθρωπη για να την καλουπώνουμε σε σχήματα, δε μας ανήκει καν, όπως δε μας ανήκει τίποτα, από τη γη που κατοικούμε ως τα πρόσωπά μας.

    Όταν ο κάθε τυχάρπαστος, ο κάθε τιποτένιος, μπορεί να μάς δέσει πάνω σε μια καρέκλα, σ’ έναν πάγκο ή σ’ ένα κρεβάτι, να μάς φτύσει, να μάς μαστιγώσει, να μάς βιάσει.

    Το Σύστημα αποχαλινωμένο καλλιεργεί σκόπιμα την ασυνειδησία, την αγριότητα, το χάος, καταλύοντας το σεβασμό για τον ανθρώπινο παράγοντα. Δεν άφησε τίποτα ανεκμετάλλευτο, από το “χάσμα των γενιών” που αποκόβει τους ανθρώπους μεταξύ τους και ετοιμάζει τους αυριανούς παιδιά-καταδότες του Χίτλερ, ως την κατάργηση της οικογένειας.

    Ο άνθρωπος βγαίνει στο σφυρί. Για να μη βρίσκει το Σύστημα καμιά αντίδραση και να μπορέσει αύριο να βγάλει ελεύθερα στο σφυρί και τις πατρίδες.

    Ο Παπαδόπουλος ήταν μια δοκιμή και στον ευρωπαϊκό χώρο, κατά το σύστημα των χιλιάδων πειραμάτων που πραγματοποιούνται σ’ όλες τις περιοχές του πλανήτη. Η συνταγή είναι πια κοινή: Όταν ένας λαός σηκώσει κεφάλι κατά του κυβερνήτη του, εκπρόσωπου του κεφαλαιοκρατικού συστήματος, βρείτε έναν αλήτη και αναθέστε του να περάσει χειροπέδες σ’ αυτό το λαό. Κι αφήστε τον να εξουθενωθεί.

    Το πιθανότερο είναι να συνηθίσει και να ζήσει εξουδετερωμένος από τριάντα μέχρι σαράντα χρόνια, όπως συνέβη στην Ισπανία και την Πορτογαλία. Επειδή όμως οι καιροί αλλάζουν, τα πράματα πάνε γρηγορότερα, η συνταγή τροποποιήθηκε.

    Πάρτε τα κλειδιά από τον αλήτη, δώστε τα στον παλιό κυβερνήτη και στείλτε τον να ξεκλειδώσει τις χειροπέδες. Ο λαός θα του γλείφει τα χέρια, βλέποντάς τον σαν ελευθερωτή του.

    Γι’ αυτό και μεις, τα σύγχρονα πειραματόζωα, οφείλουμε να χρησιμοποιούμε πάντα τον όρο π.Χ., που θα σημαίνει τώρα πια “προ Χούντας”, και μ.Χ., “μετά τη Χούντα”. Γιατί το πείραμα πέτυχε και δεν πρέπει να το λησμονούμε ούτε στιγμή. Η Ελλάδα εκδίδεται, συνειδητά και ασύνειδα.

    Κι ούτε ένας αθώος.

    Ανεύθυνος κανένας».

    Πηγή: enallaktikos.gr

    Σάββατο, Ιανουαρίου 30, 2016
    http://www.thessalonikiartsandculture.gr/blog/epilegmena-arthra/lili-zografou-i-ellada-ekdidetai-syneidita-kai-asyneida-ki-oyte-enas-athoos-aneythynos-kanenas#.VrFGnU92ddg

    ************************************

    ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ !

    ΚΟΥΡΑΓΙΟ …….

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ .

    ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ Η ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΟΥ !

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ………………………..

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>