«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Οι Σωματοφύλακες του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Οι Σωματοφύλακες του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Βιβλίο του Διδάκτορα Λεωνίδα Μπίλλη.

Με την συμμετοχή της Γλωσσολόγου κας  Σιμόν Λε Μπαρόν.

https://www.youtube.com/watch?v=uP3MvE4jP7k&feature=youtu.be

Fryktories Net

Από τον 

Διδάκτορα Λεωνίδα Μπίλλη

Οικονομολόγο-Κοινωνιολόγο, Μελετητή τάξης Β και Συγγραφέα.

 

 

Αριστοτέλους 22, 10433 Αθήναι-Ελλάδα

τηλ.: 6977225644

ηλεκτρονική διεύθυνση: llbillis@hotmail.gr

Σημειώνεται ότι το κείμενο που ακολουθεί μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιοδήποτε τρόπο αναπαραγωγής ηλεκτρονικής και έντυπης δημοσίευσης ή οποιασδήποτε άλλης παρουσίασης με την προϋπόθεση ότι θα αναφέρεται το όνομα και οι ιδιότητες του συγγραφέα: Δρ. Λεωνίδας Μπίλλης Οικονομολόγος-Κοινωνιολόγος. Μελετητής τάξης Β.

 

Εισαγωγή

Στη σημερινή εποχή συνηθίζουμε να θεωρούμε τους σωματοφύλακες ως τους ανθρώπους- σκιά που βρίσκονται δίπλα μας προκειμένου να διαφυλάξουν κι αν χρειαστεί να προστατέψουν τη σωματική μας ακεραιότητα. Κι αυτός είναι ο κύριος λόγος που σύμφωνα με τον νόμο της ζήτησης και της προσφοράς ζητούνται οι υπηρεσίες τους και οι σωματοφύλακες τις προσφέρουν.

Ωστόσο σπάνια ασχολούμαστε με την ψυχοσύνθεση των ανθρώπων σωματοφυλάκων και με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα, τα οποία πολλές φορές κρύβουν έναν πλούσιο πνευματικό και συναισθηματικό κόσμο που μπορεί να μας διδάξει, να μας συμβουλεύσει και να μας κάνει να νοιώσουμε ακόμα περισσότερο ασφαλείς δίπλα τους.

Γι` αυτό και σας υπενθυμίζω ότι η κινηματογραφική ταινία »The bodyguard» που προβλήθηκε διεθνώς στους κινηματογράφους το 1992 με πρωταγωνιστή στον ρόλο του σωματοφύλακα τον Kevin Costner, είχε μεγάλη απήχηση κερδίζοντας μάλιστα το βραβείο Grammy.

Το ερώτημα που προκύπτει είναι:

Γιατί μια τέτοια ταινία λίγο περιπετειώδης, λίγο ερωτική εντυπωσίασε τόσο κι έγινε ιδιαίτερα γνωστή;

Απάντηση:

Διότι ανέδειξε την προσωπικότητα και τον πλούτο του συναισθηματικού κόσμου ενός σωματοφύλακα. Ένα θέμα που όπως προείπα δεν έχει απασχολήσει όσο θα έπρεπε την επιστημονική κοινότητα και τους διανοούμενους της σημερινής κοινωνίας. Πράγμα που θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε εν συντομία.

 

Το ιστορικό των σωματοφυλάκων

Ιστορικά, η πιο οργανωμένη παρουσία της ύπαρξης των σωματοφυλάκων, ξεκινάει από τα παιδικά χρόνια του παγκοσμίως γνωστού Έλληνα στρατηλάτη δηλαδή του Μεγάλου Αλεξάνδρου ο οποίος μεγαλώνει στην Πέλλα της Μακεδονίας μαζί με άλλα 50 περίπου ελληνόπουλα όπου πηγαίνουν στο ίδιο σχολείο, μαθαίνουν τα ίδια πράγματα, διδάσκονται από τους ίδιους δασκάλους, φιλοσόφους αλλά και εκπαιδευτές όπλων και σωματικής αγωγής. Οι 50 αυτοί εξαίρετοι νέοι γίνονται εν συνεχεία αξιωματικοί και στρατηγοί του Αλέξανδρου.

Ωστόσο 8 από αυτούς ξεχωρίζουν και επιλέγονται από τον Αλέξανδρο ως Σωματοφύλακες, οι οποίοι όχι μόνο τον προστατεύουν κατά τη διάρκεια της δεκάχρονης εκστρατείας στην Ασία και την Ινδία, αλλά επιπλέον είναι Σύμβουλοι της διοίκησης ολοκλήρου του ελληνικού στρατεύματος και πάρα πολλές φορές είναι αυτοί που αποφασίζουν εν λευκώ, για τον επιχειρησιακό σχεδιασμό των διαφόρων μαχών και των διπλωματικών ελιγμών της ηγεσίας, υποδεικνύοντας πολλές φορές στον Αλέξανδρο, όχι μόνο το τι πρέπει να κάνει, αλλά και το τι πρέπει να πει στις διάφορες συγκεντρώσεις και ομιλίες του.

Κι αυτό γιατί σύμφωνα με τους αρχαίους “Ελληνες συγγραφείς εκείνης της περιόδου (Αριανό, Πλούταρχο και άλλους), οι 8 αυτοί σωματοφύλακες δεν υστερούσαν σε τίποτα απ` τον Αλέξανδρο, απλά δεν είχαν πατέρα τον βασιλιά Φίλιππο.

Σύμφωνα με τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς τους οποίους μελέτησε διεξοδικά ο οικονομολόγος-κοινωνιολόγος Λεωνίδας Μπίλλης, ο οποιοσδήποτε από τους 8 σωματοφύλακες κι αν ήταν στην θέση του Αλέξανδρου, οι Έλληνες θα πετύχαιναν το ίδιο ακριβώς κατακτητικό και πολιτιστικό έργο.

Αλλά ας δούμε ποιοι ήταν αυτοί οι 8 Σωματοφύλακες που το 334 προ χριστιανικής χρονολόγησης, ξεκίνησαν από την μικρή Ελλάδα μαζί με τον Αλέξανδρο και για δέκα χρόνια οδήγησαν 100.000 περίπου ανθρώπους, μάχιμους και άμαχους, από την Μακεδονία στα πέρατα της οικουμένης.

 

1.     Λυσίμαχος. Η καταγωγή του ήταν από τη Θεσσαλία. Ο Λυσίμαχος διακρινόταν για την σωματική του διάπλαση και δύναμη. Είχε σώσει τον Αλέξανδρο  όταν κινδύνευσε θανάσιμα από ένα αρκουδοκυνηγόσκυλο και του είχε απαγορεύσει να φοράει την περικεφαλαία με τα χρωματιστά λοφία που έδιναν στόχο στη μάχη. Αγαθός με την αρχαία σημασία της λέξης και ευθύς στις απόψεις του δεν διακρινόταν ιδιαίτερα για την διπλωματία του. Υπήρξε διάδοχος του Αλέξανδρου βασιλεύοντας στη Θράκη, την Μακεδονία και μέρους της Μικράς Ασίας. Είναι θαμμένος στη χερσόνησο της Θράκης.

 

2. Πτολεμαίος. Η καταγωγή του ήταν από την Εορδαία.  Ο Πτολεμαίος είχε υπερασπίσει τον Αλέξανδρο σώζοντάς τον σε μια μάχη στην Ινδία και είχε ονομαστεί Σωτήρ. Ήταν και ο μεγαλύτερος σε ηλικία απ` όλους τους Σωματοφύλακες. Διέπρεψε στην εκστρατεία όπως και οι περισσότεροι άλλωστε και διακρινόταν για την ωριμότητα της σκέψης του. Στη διανομή της αυτοκρατορίας ανέλαβε την Αίγυπτο και απέκτησε μεγάλο κύρος επιτελώντας σπουδαιότατο πολιτιστικό και πολιτισμικό έργο ιδρύοντας τη δυναστεία των Λαγιδών Πτολεμαίων που το γενεαλογικό της δένδρο έφτασε μέχρι την ελληνικής καταγωγής βασίλισσα Κλεοπάτρα.

Δημιουργήματα του Πτολεμαίου είναι ο φάρος της Αλεξάνδρειας που  συγκαταλέγεται σε ένα εκ των επτά θαυμάτων του κόσμου και η περίφημη Αλεξανδρινή βιβλιοθήκη και η Σεράπειος βιβλιοθήκη που περιείχαν 700.000 τόμους με όλες τις επιστήμες της εποχής. Η δεύτερη καταστράφηκε αργότερα από τον χριστιανικό όχλο.

 

3. Αριστόνους. Με καταγωγή από την Πέλλα. Ικανότατος σε επίπεδο λήψης αποφάσεων και μάλλον αυταρχική προσωπικότητα χωρίς πολλά περιθώρια συνδιαλλαγής. Ευνοούμενος της Ολυμπιάδας ένεκα εραστής της μετά τον θάνατο του Φιλίππου. Πράγμα που αν και κρατιόταν μυστικό, το γνώριζαν τόσο ο Αλέξανδρος όσο και οι άλλοι Σωματοφύλακες. Μετά το τέλος της εκστρατείας δεν θέλησε να πάρει κάποιο »κομμάτι» από τον διαμελισμό της αυτοκρατορίας. Γύρισε στη Μακεδονία για να βρίσκεται με την Ολυμπιάδα την οποία και υπεράσπισε μέχρι τέλους δίνοντας την ζωή του γι` αυτήν εναντίον του Κάσσανδρου ως ο κύριος και μοναδικός στρατηγός της. Η σύγχρονη ιστορική άγνοια για την προσωπικότητα του Αριστόνους όπως άλλωστε και για τις προσωπικότητες των 8 Συμβούλων – Σωματοφυλάκων του Μεγίστου Αλέξανδρου, φάνηκε πρόσφατα στο διαδίκτυο, όταν ουδείς γνώριζε πως ο Αριστόνους, είχε υπάρξει Διοικητής της Αμφίπολης τοποθετούμενος στην θέση αυτή από την Ολυμπιάδα.

 

4. Πευκέστας. Ο καταγόμενος από την Μίεζα της Μακεδονίας, έσωσε τη ζωή του Αλέξανδρου μαζί με τον Σωματοφύλακα Λεοννάτο σε μια μάχη της Πενταποταμίας κοντά στο σημερινό Πακιστάν, καλύπτοντας τον Αλέξανδρο με την ιερή ασπίδα που είχανε πάρει από τον ναό της Αθηνάς στην Τροία όταν πέρασαν τον Ελλήσποντο. Την ασπίδα αυτή, η οποία ανήκε στον Αχιλλέα, την κρατούσε μονίμως ο Πευκέστας.

Διακρινόταν για την αδυναμία του στις γυναίκες και ήταν ο μόνος από τους Σωματοφύλακες που αρεσκόταν στον ανατολίτικο τρόπο ζωής γι` αυτό και είχε υιοθετήσει τον περσικό τρόπο ένδυσης. Γνώριζε την περσική γλώσσα και ο Αλέξανδρος τον όρισε σατράπη της Περσίας.

 

5. Πείθωνας. Ο γιος του Κρατεύα με καταγωγή από την Εορδαία. Γενναίος στις μάχες αλλά κυρίως ο σοφολογιότατος απ` όλους τους Σωματοφύλακες. Με φιλοσοφημένες απόψεις και ενάρετη σκέψη είχε τον πρώτο λόγο στα πλέον σοβαρά και δύσκολα ζητήματα της διαχείρισης των καταστάσεων που προέκυπταν.

6. Περδίκκας. Εξέχουσα ηγετική φυσιογνωμία, ανυπέρβλητου θάρρους και ασύγκριτης στρατηγικής δύναμης.

Ο Αλέξανδρος σε μια κίνηση αναγνώρισης του έδωσε το δαχτυλίδι του λίγο πριν πεθάνει. Ο Περδίκκας έγινε ο κύριος ρυθμιστής στο απέραντο κράτος της αυτοκρατορίας και ανέλαβε επίτροπος του γιου του Αλέξανδρου τον οποίο είχε αποκτήσει απ` την Ρωξάνη.

 

7. Λεοννάτος. Ο γιος του Ανταίου με καταγωγή από την Λύγκο (Φλώρινα). Επιστήθιος φίλος του Αλέξανδρου και ιδιαίτερα όμορφος. Έσωσε την ζωή του Αλέξανδρου μαζί με τον Σωματοφύλακα Πευκέστα στην προαναφερόμενη μάχη. Δεινός κατάσκοπος των εχθρικών σχεδίων με πηγή των πληροφοριών του τις γυναίκες γνώριζε πολλά για τις παρατάξεις των Περσών πριν από τις μάχες και μετέδιδε τις πληροφορίες στο ελληνικό στράτευμα.

Στη διανομή της αυτοκρατορίας πήρε τη σατραπεία της Ελλησποντικής Φρυγίας. Για άγνωστους λόγους αυτοκτόνησε στον Λαμιακό πόλεμο υπερασπιζόμενος το στράτευμα του Αντίπατρου. Η σορός του αγνοείται ιστορικά. Ωστόσο οι σύγχρονες (σκόπιμα) πετσοκομμένες ιστορικές πηγές διόλου αναφέρουν ότι ο Λεοννάτος διατηρούσε σχέσεις με την αδελφή του Αλέξανδρου, Κλεοπάτρα καρπός της οποίας σχέσης υπήρξε ο γιος τους ονόματι κι αυτός Λεοννάτος ο οποίος αργότερα εμφανίζεται ως σωματοφύλακας του Πύρρου βασιλιά της Ηπείρου, σώζοντάς του επίσης την ζωή, σε μάχη κατά των Ρωμαίων.

8. Ηφαιστίωνας. Επίσης επιστήθιος φίλος του Αλέξανδρου ο γιος του Αμύντωρα με καταγωγή από την Πέλλα και επίσης πολύ όμορφος. Όταν αρρώστησε και πέθανε το 325, ο Αλέξανδρος άφησε τη θέση του αρχηγού του ιππικού κενή μη αντικαθιστώντας τον Ηφαιστίωνα με κανέναν άλλον. Προστατευτικός προς τον Αλέξανδρο ενεργούσε πατρικά και μητρικά γι` αυτόν ενώ για λόγους συναισθηματικής βαθύτατης φιλίας δεν ήθελε να του φέρνει αντιρρήσεις ακόμη κι αν είχε διαφορετική γνώμη απ` αυτόν. Σημειώνεται ότι τα περί ομοφυλόφιλων σχέσεων μεταξύ Αλέξανδρου και Ηφαιστίωνα είναι ανθελληνικά μπουρδολογήματα και αστικοί μύθοι που εξέθρεψαν παραφιλολογικά οι θολοκουλτουριάρηδες και μισούντες τον Αλέξανδρο. Ο Πλούταρχος έχει κλείσει το θάμα ερωτικών προτιμήσεων του Αλέξανδρου ιστορικά.

Επίσης παρά το γεγονός ότι οι ΣωματοφύλακεςΣύμβουλοι του Ηγεμόνα  ήταν ομότιμοι μεταξύ τους και δεν είχαν κάποιον εξ αυτών αρχηγό, όλοι αναγνώριζαν άτυπο αρχηγό τον Ηφαιστίωνα χωρίς αυτό να τους το είχε επιβάλει κανένας. Ήταν εγκρατής και τον διέκρινε η διαισθητικότητα στη σκέψη.

Μετά τον θάνατό του, ο Ηφαιστίωνας λατρεύτηκε ως νεκρός που λειτουργεί διαμεσολαβητικά ανάμεσα στον κόσμο των Θεών και των θνητών γι` αυτό παριστάνεται και μπροστά σε σπήλαιο  στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης.

 

Για περισσότερα βλέπε βιβλίο του δρος Λεωνίδα Μπίλλη με τίτλο: »ΟΙ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΗΓΕΜΟΝΑ» Τηλ. επικοινωνίας, 6977225644.