«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΟΛΜΕ, το δεκανίκι μιας Αεθνικής Κυβέρνησης, ενός Κομματοκρατικού Συστήματος

“Πολλά πρέπει να αλλάξουν στην Ελλάδα” κραυγάζουν τέσσερα χρόνια οι Ευρωκυβερνήτες και τα εγχώρια φερέφωνά τους. Το μόνο που ΔΕΝ χρήζει αλλαγής είναι ο υποκρτικός και παρανόμως νόμιμος τρόπος λειτουργίας του πολιτεύματος. Εκεί “όλα έχουν καλώς”.

Χωρίς την παραμικρή πρωτοτυπία η εκάστοτε “εθνική” κυβέρνηση εφαρμόζει όσα η “Ευρώπη” ή οι διάφροι “ΟΟΣΑ” “διαπιστώνουν”. Πρόσφατα, στον χώρο της παιδείας “προέκυψε” ένα “μείζον” θέμα: η Αναπλήρωση των ΧΑμένων ΔΙδακτικών Ωρών λόγω ΜΑθητικών ΚΑταλήψεων. Τα μέσα υπερπροβάλλουν το θέμα, κι εμείς αναλύουμε το “γιατί”.

 

 

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει “δημοκρατικά” αποφασίσει να μετατραπεί πρώτα σε Κράτος και μετά σε Έθνος. Οι εθνικοί πολιτισμοί διώκονται και τα προσχήματα είναι μονότονα: όλα για την “ισότητα”, την “ειρήνη”, την “δικαιοσύνη”, όλα επειδή “φταίνε” οι πολίτες και ποτέ οι κυβερνώντες, των οποίων αρμοδιότητα συνεχής είναι η “διάσωση” της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό η παιδεία καταργεί τις εθνικές ιδιαιτερότητες, που “περιέργως πώς” όλες είναι μια: η χριστιανική ταυτότητα. Έτσι, ενώ η ελληνική κυβέρνηση έχει δεσμευτεί να καταργήσει την γιορτή του Αγ. Ιωάννη του Προδρόμου (7 Ιανουαρίου) και την γιορτή των Τριών Ιεραρχών (30 Ιανουαρίου), προς το παρόν και μέχρι να ακουστεί η επίσημη εξαγγελία, πετάει μια “χειροβομβίδα κρότου-λάμψης” που λέγεται ΑΧΑΔΙΩΜΑΚΑ, τουτέστιν αναπλήρωση χαμένων διδακτικών ωρών λόγω μαθητικών καταλήψεων. Το συνδικάτο των λειτουργών Μ.Ε. “σπεύδει” να “εναντιωθεί”. Κηρύσσει 3ωρες στάσεις εργασίας! Δηλαδή, μετακυλίει το κόστος της “αναπλήρωσης” στους καθηγητές, άρα υποστηρίζει την “εθνική” Κυβέρνηση, αφού μετακυλίει την ευθύνη της πολυήμερης κατάληψης δημόσιου χώρου στους εντός αυτού εργαζόμενους. Να θυμηθούμε ότι η πράξη της κατάληψης και ποινικώς κολάσιμη είναι, και αυτεπάγγελτα διώκεται, αλλά και νομοθετεί με Π.Δ. η κυβέρνηση για το τι πρόκειται να συμβεί, “αν η λειτουργία σχολικής μονάδας διακόπτεται λόγω κατάληψης για περισσότερες από τρεις εργάσιμες μέρες” (άρθρο 1). Ποιος υποκρίνεται περισσότερο, η τοπική κυβέρνηση ή η ΟΛΜΕ;

 

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ(;) Κυβέρνηση

Συνδικάτο ΟΛΜΕ

Ημι-νομιμοποιεί την μαθητική κατάληψη (Έμμεσα δηλώνει ότι θα την διώκει ποινικά εάν και όταν επιθυμεί. Σε ελαφρύτερη διατύπωση, διαπιστώνει ότι ο ποινικός νόμος περί καταλήψεων δεν μπορεί να εφαρμοστεί, δεν τον καταργεί όμως)

Εναντιώνεται σε κάθε παρουσία αστυνομίας ή εισαγγελέα στον χώρο μιας μαθητικής κατάληψης. Έμμεσα προτρέπει τους μαθητές σε καταλήψεις, υπεραμυνόμενη των “δημοκρατικών τους δικαιωμάτων”

Δηλώνει έμμεσα ότι υποχρεώνεται ο διδάσκων να παρευρεθεί στο σχολείο τις μέρες της “αναπλήρωσης”, επειδή τις ημέρες της κατάληψης πληρώθηκε. Το σημείο αυτό είναι και το σημαντικότερο, αφού την εφαρμογή των νόμων η κυβέρνηση την αναθέτει αποκλειστικά στους “πολίτες”, με την έμμεση τρομοκράτηση ότι σε διαφορετική περίπτωση διαπράττουν πειθαρχικό αδίκημα (από πού κι ως πού;). Εάν η τρομοκράτηση δεν λειτουργήσει ικανοποιητικά, τίθεται σε εφαρμογή το σενάριο της συκοφάντησης (άνομοι και απείθαρχοι οι καθηγητές, όπως και ο Κολοκοτρώνης, σύμφωνα με την ιστορία που διδάσκεται στα Πανεπιστήμια)

Προκηρύσσει Στάσεις Εργασίας ώστε α) να εγκλωβιστεί ο διδάσκων στο απόλυτο αδιέξοδο, β) να δυσφημιστεί περαιτέρω ως φυγόπονος και υποσκάπτων το “εθνικό” συμφέρον ο διδάσκων που θα απεργήσει, γ) να στηριχθεί η κυβέρνηση, αφού αν όχι άμεσα, μεσοπρόθεσμα τουλάχιστον δεν υπάρχει καμιά απολύτως προοπτική από τις στάσεις εργασίας. Απόλυτη σιωπή στο προφανές νομικό θέμα: ποιος υπερτερεί; Το Π.Δ.170/2013 ή το Π.Δ.104/1979 που προβλέπει και τις αργίες του ΠΑΣΧΑ; Κι αυτό, όταν η ίδια η κυβέρνηση έμμεσα παραδέχεται ότι δρα προληπτικά, άρα τρομοκρατικά. Η ΟΛΜΕ μιλά και περί υποκρισίας της Πολιτείας (τι γίνεται με τις χαμένες ώρες λόγω έλλειψης προσωπικού;) Σωστό, αλλά δεν αρκεί.

Θέτει σε αμφισβήτηση την νόμιμη (για να μην μπούμε στο ηθικό / λειτουργικό κρατικό ζήτημα) αργία του Πάσχα, αρχικά με ήπια μέσα (περιορισμός Διακαινησίμου)

Σιωπή (διακομματική)

Διχάζει την εκπαιδευτική κοινότητα (εν μέσω μιας κατάληψης θέτει τους διδάσκοντες εναντίον μαθητών και γονέων, γονείς εναντίον διδασκόντων κ.ο.κ.)

Ψίθυροι (διακομματικοί)

 

 

 

Εμφανιζόμενη στις 22 Απριλίου η τοπική κυβέρνηση στα τηλεοπτικά στούντιο την ώρα που θα έπρεπε να βρίσκεται στο γραφείο της (Συμεών Κεδίκογλου), ηρωτήθη και για τις αργίες που πρόκειται να κοπούν. Μας “ενημέρωσε” λοιπόν ότι στο τέλος του σχολικού έτους θα γνωρίζουμε γιατί πρέπει να γίνουν εργάσιμες η 7η και 30η Ιανουαρίου, όμως μας προϊδέασε ότι δεν έχει νόημα η αργία των Τριών Ιεραρχών όταν δεν γίνεται καμιά ενημέρωση για το έργο τους και απλώς παραμένει κλειστό το σχολείο ! Ουδεμία έκπληξη, όχι μόνον για την ροπή των κυβερνώντων να αυτοχαρακτηρίζονται βλάκες, ούτε βέβαια και για την εγγενή “αδυναμία” των “δημοσιογράφων” (Πόπη Τσαπανίδου) να ενίστανται και να ρωτούν το αυτονόητο. Μάλιστα ο υφυπουργός υπεραμύνθηκε του τρομοκρατικού μέτρου ΠΔ 170/2013 (“εθνική πρόφαση” της ευρωπαϊκής “υποχρέωσης” της χώρας), λέγοντας ότι μετά την ανακοίνωσή του, παρατηρήθηκε μείωση των καταλήψεων. Λέτε να δούμε “συμψηφισμό” των 2 αργιών με την προσωρινά παγωμένη “Λευκή Εβδομάδα”; Όσο για την “μόδα” των καταλήψεων, όλοι θυμόμαστε ποιος την ξεκίνησε και ποιοι στοργικά την περιέθαλψαν, σε τέτοιο βαθμό, ώστε να νομίζουν και οι μαθητές ότι αυτός είναι πάγιος τρόπος διαμαρτυρίας και διεκδίκησης των δικαίων. Όσο για την ποσοτική (και μόνον) μέτρηση της παιδείας, ας μην ανοίξουμε καθόλου το θέμα. Όσο για την ευθεία τρομοκράτηση της αεθνικής κυβέρνησης, ας μην έχουμε μνήμη χρυσόψαρου, ας θυμηθούμε την διακοπή ρεύματος σε περίπτωση μη πληρωμής του χαρατσιού (ωραίος όρος ευνομούμενου κράτους, ημιεπίσημος). Όσο για το “παιδαγωγικό” μέσο της τρομοκρατίας που επιλέγει η κυβέρνηση…

 

Η καρδιά λοιπόν του προβλήματος παραμένει σταθερή: α) η μη διάκριση των εξουσιών (ούτε ο ΠτΔ αποτελεί πόλο εξουσίας και εγγυητικό παράγοντα) β) το κομματοκρατικό σύστημα. Το σύστημα αυτό ενώ παραπλανά και κολακεύει τον “πολίτη” ότι δήθεν ασκεί εξουσία δια της ψήφου του, στην πραγματικότητα τον εκβιάζει ή τον εξαγοράζει. Το σύστημα αυτό δημιουργείται από αφανείς πόλους εξουσίας, όπως ο εκδότης των τοπικών νομισμάτων, ο ρυθμιστής της διεθνούς οικονομίας. Το σύστημα αυτό δημιουργεί εικονικούς αντιπάλους, τα κόμματα, τα οποία ελέγχει πλήρως, φυσικά με εξωθεσμικό τρόπο. Τα κόμματα αυτά λειτουργούν ως μικρές δικτατορίες, οπότε “αστική κοινοβουλευτική δημοκρατία” ονομάζεται το σύστημα εναλλαγής συμπαγών δικτατοριών (κομμάτων) στην εξουσία, όπου η ευθύνη είναι αυτή που πραγματικά και μόνον ανήκει στους “πολίτες”. Μια προέκταση της δημοκρατικής πλάνης αποτελεί και το δήθεν αντίπαλο δέος της κυβέρνησης, τα συνδικάτα. Στην περίπτωση της παιδείας, είναι τραγικό, αλλά υπάρχει ακόμα σημαντικό ποσοστό διδασκόντων που θεωρεί όχι μόνον την παράταξη Α τελείως διαφορετική (δικαιότερη;) από την Β, αλλά και την ΠΑΣΚΕ τελείως άσχετη με το ΠΑΣΟΚ, την ΔΑΠ τελείως άσχετη με την ΝΔ κ.ο.κ. Όσο διαφορετικά ήταν πάντα τα κόμματα μεταξύ τους (40 χρόνια “άσβεστου μίσους” μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν έφτασαν;) τόσο διαφορετική από την εκάστοτε τοπική, ελληνική κυβέρνηση είναι και η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης επειδή κι αυτή κομματοκρατούμενη είναι. Κι αν αυτό ακούγεται βαρύ ή ισοπεδωτικό, δυστυχώς, έτσι είναι και ιστορικά αποδεικνύεται. Στις ελάχιστες περιπτώσεις που κάποιο κόμμα ξέφευγε απ’ το κοπάδι, τότε… Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν; Προς το παρόν να συμφωνήσουμε στα αίτια και στα αιτιατά.

 

Στέργιος Ζυγούρας

 

22-4-2014

 

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>