«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Αλήθεια… ενδιαφέρει τον Ελληνικό λαό το παρακάτω άρθρο;;; ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ

Tο τζαμί στο Βοτανικό.

Συμφωνώντας απόλυτα με τις απόψεις του κ. Καργάκου τον οποίο εκτιμώ βαθύτατα κάνω την επισήμανση πως με το παρόν άρθρο καταφέρνει σε ελάχιστα λεπτά να δομήσει και να παρουσιάσει τους βασικούς λόγους για τους οποίους όλοι διαισθάνονται πόσα προβλήματα θα προκύψουν με το τζαμί.

Προσωπικά θα πρόσθετα πως κανείς δεν λέει πως 400χρόνια οι Έλληνες αντισταθήκαμε στο Ισλάμ και η τιμωρία μας ήταν απίστευτες σφαγές.

Με δύο λόγια κανείς δεν λέει πως οι Τούρκοι είναι εχθροί μας.

Εκείνοι μας το θυμίζουν συνέχεια.

Υπάρχουν κάποιοι έλληνες – διεθνιστές (κατά συνέπεια ανθέλληνες), όπως η Ρεπούση, που προσπαθούν να το αποκρύψουν, άγνωστο γιατί!

Ή μήπως όχι;

Αλφρέδος Για το τζαμί του Βοτανικού

Σαράντος Ι. Καργάκος, Ιστορικός – Συγγραφέας

Μου ζητήθηκε προ καιρού να έχω συμμετοχή σε μια συζήτηση για το υπό ανέγερση τζαμί σε μια πρωινή εκπομπή της Δημόσιας Τηλεοράσεως. (Αλήθεια, κανείς αρμόδιος δεν σκέφθηκε τί σημαίνει ο όρος δημόσιος, όταν εκφέρεται κατά θηλυκού γένους;). Αρνήθηκα, προφασιζόμενος βαρηκοΐα. Η κυρία, όμως, ήταν επίμων και μου πρότεινε να σταλεί συνεργείο στο σπίτι μου, όπου θα κάνω μια δήλωση με τις απόψεις μου και δεν θα υπάρξει πρόβλημα εμπλοκής σε διάλογο.

 

Δέχθηκα με βαριά καρδιά. Το συνεργείο (δύο ευγενέστατοι κύριοι) ήλθαν στο σπίτι μου δύο ώρες ενωρίτερα και μου είπαν ότι η δήλωσή μου θα γίνει μόλις αρχίσει η εκπομπή. Με έζωσαν φίδια ανησυχίας και τους είπα να τηλεφωνήσουν ότι σε διάλογο δεν μετέχω λόγω βαρηκοΐας.

Φαίνεται, όμως, ότι οι δύο πολυθέλγητρες «συντονίστριες» ήσαν πιο βαρήκοες από εμένα και με ενέπλεξαν σ’ ένα διάλογο με πρόσωπα που μου ήσαν άγνωστα και που σε καμιά περίπτωση δεν είχα διάθεση ν’ αρχίσω διάλογο μαζί τους. Και όμως, ο διάλογος άρχισε, οπότε αναγκάστηκα να εγκαλέσω στην τάξη έναν από τούς συζητητές και να του συστήσω ευπρέπεια· και ακολούθως, στρεφόμενος προς τίς χαριτόβρυτες «συντονίστριες», τους δήλωσα κοφτά ότι παραβιάζουν κατάφωρα τη δημοσιογραφική δεοντολογία, διότι –παρά τη ρητή δέσμευσή τους- με υποχρέωσαν να δημοσιοποιήσω κάτι που αποτελεί προσωπικό μου «δεδομένο».

Ακολούθως, παρακάλεσα τα δύο μέλη του συνεργείου να απέλθουν. Έτσι άφησα το πεδίο ελεύθερο στους συζητητές και στις «κυρίες» να πουν ό,τι θέλουν. Πρόφθασα, όμως, να πω μερικά πράγματα, που είναι χρήσιμο να διαβασθούν, γιατί, όπως με πληροφόρησαν, κάποιος από το «συνεργείο» μου καταλόγισε φανατισμό και κάτι άλλο βαρύτερο. Η δήλωσή μου -όπως την θυμάμαι- περιείχε τα ακόλουθα ερωτηματικά σημεία:

Πρώτον, σέβομαι τις θρησκευτικές ευαισθησίες και τις θρησκευτικές ανάγκες παντός ανθρώπου, αλλ’ αφελώς διερωτώμαι: σε ποιούς θα ανήκει θρησκευτικά το εν λόγω τζαμί; Στους Σουνίτες ἤ στους Σιίτες; Ή, μήπως, σε κάποια άλλη από τίς δεκάδες μουσουλμανικές σέχτες; Οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορούν να μονοιάσουν στις χώρες τους και θα μονοιάσουν στην Ελλάδα; Μήπως υπάρχει κίνδυνος να έχουμε φαινόμενα Βαγδάτης;

Δεύτερον, εν ημέρες κρίσεως, όταν δεν έχουμε χρήματα να επισκευάσουμε και να αποκαταστήσουμε την Μητρόπολη (15 χρόνια είναι γιαπί), μας περισσεύουν λεφτά για να φτιάξουμε πολυτελές τζαμί;

Τρίτον, ποιά εκκλησία των Αθηνών διαθέτει την οικοπεδική έκταση που θα διαθέτει το υπό ανέγερση τζαμί; (Όπως με έχουν πληροφορήσει απόστρατοι αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού, στο οποίο ανήκε ο χώρος, πρόκειται για μια έκταση 20-23 στρεμμάτων. Ίσως να κάνουν λάθος. Αλλά το χώρο τον έχω επισκεφθεί και είναι εξαιρετικά ευρύς).

Τέταρτον, ο εισερχόμενος στην Αθήνα μέσω της Ιεράς Οδού και της Λεωφόρου Καβάλας, πρώτα θα βλέπει το τζαμί και μετά την Ακρόπολη. Ποιά εντύπωση θα προκαλεί στον ξένον επισκέπτη, όταν θα βλέπει στις πύλες των Αθηνών το συναθροισμένο πλήθος των μουσουλμάνων; Αφήνω την απάντηση στον αναγνώστη.

Πέμπτον, πόσο κοστολογήθηκε η εκχωρηθείσα από το Πολεμικό Ναυτικό οικοπεδική έκταση; Και ποιοί ήσαν οι υπογράψαντες πολιτικοί και στρατιωτικοί; Μήπως κάποιος εξ αυτών φιλοξενείται ή πρέπει να φιλοξενηθεί στον Κορυδαλλό; Διότι, όπως, μου έχουν εκμυστηρευθεί παλαιοί αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού, η έκταση δόθηκε «μπίρ παρά». Στο ένα πέμπτο της αξίας της!

Έκτον, το και σοβαρότερο: Τι θα συμβεί αν κάποιος χριστιανός θρησκομανής ή κάποιος χουλιγκάνος ή (αυτό κυρίως) κάποιος προβοκάτορας γράψει κάποια νύκτα κάτι αισχρό για τη μουσουλμανική θρησκεία ή φτιάξει μια καρικατούρα του Μωάμεθ; Δεν θα ξεσηκωθεί εναντίον μας όλο το Ισλάμ; Εδώ οι εγχώριοι βάρβαροι δεν σέβονται τα πιο ιερά μας μνημεία και θα σεβασθούν το τζαμί;

Μήπως κάτι τέτοιες βλακώδεις ή προβοκατόρικες ενέργειες, θα δίνουν το πρόσχημα στην Τουρκία (διότι αυτή ουσιαστικά θα είναι ο διαφεντευτής του τζαμιού), να επεμβαίνει στα εσωτερικά μας; Ας θυμηθούμε τι έγινε το 1955 με κάποια αισχρογραφήματα στη φερόμενη σαν οικία του Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη. Ξεσηκώθηκαν τα άγνωμα πλήθη της Πόλης και αφάνισαν καθετί χριστιανικό στην Βασιλεύουσα. Από καταστήματα μέχρι τάφους.

Και κάτι που δεν πρόφθασα να πω: Ακούω να λέγεται ότι θα αναβαθμισθεί η περιοχή χάρη στο τζαμί. Οι λέγοντες αυτό, χωρίς να έχουν πρόθεση να κάνουν χιούμορ, αυτό τελικά πετυχαίνουν. Αν θέλουμε αναβάθμιση της περιοχής, θα μπορούσαμε στο χώρο αυτό να μεταφέρουμε τον κρυμμένο κάπου στο Ζάππειο ανδριάντα του Καραϊσκάκη, που έδωσε στο χώρο αυτό την πρώτη του μάχη στην Αττική (Μάχη Χαϊδαρίου, 6-8 Αυγούστου 1826) και ο οποίος την επόμενη χρονιά έδωσε τη ζωή του για την ελευθερία των Αθηνών.

Και κάτι σαν επίλογος: Διαλαλούμε “urbi et orbi” ότι η Αθήνα είναι η πόλη που γέννησε τη δημοκρατία. Αυτός που θεμελίωσε τη δημοκρατία ήταν ο Κλεισθένης. Ανδριάντας του Κλεισθένη δεν υπάρχει πουθενά στην Αθήνα. Μήπως είναι καιρός να στηθεί εκεί που πρόκειται να φτιαχτεί το τζαμί; Έτσι οι ξένοι (και οι εντόπιοι), που φθάνουν στην Αθήνα, θα θυμούνται ότι στην πόλη αυτή γεννήθηκε η δημοκρατία και όχι το… Ισλάμ!

 george@mantzaris.eu

Μοιραστείτε το!

1 comment to Αλήθεια… ενδιαφέρει τον Ελληνικό λαό το παρακάτω άρθρο;;; ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ

  • GERMA

    Υπάρχει κάτι σοβαρώτερο αγαπητέ που δεν γνωρίζετε. Απανταχού της γης οι εκκλησίες αναγείρονται με έξοδα της θρησκευτικής μειονότητας, δηλαδή στην Αγγλία οι ελληνικές εκκλησίες υπάρχουν γιατί ο κόσμος πλήρωσε και όχι η κυβέρνηση της Αγγλίας. Αντιθέτως στο προτεκτοράτο Ελλαδιστάν, ο Μπένυ έριξε κυριολεκτικά και μεταφορικά το βάρος του να γίνει τζαμί. Αυτά μέχρι στιγμής.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>