Προς:
α) τους συνέλληνες Εθνικούς της πατρώα Κοσμοθέασης.
β) τους νεοέλληνες που μελετούν και προσπαθούν να γίνουν Έλληνες.
Κοινοποίηση:
α)Ευαγγελική Εκκλησία Αθηνών.
β)Ορθόδοξη Ιεραποστολική Αδελφότητα (Μ.Κ.Ο.).
γ)Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση/ΥΠΕΠΘ.
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ με θέμα: Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ”ΣΠΑΕΙ… ΚΑΡΥΔΙΑ”
Χρόνια τώρα παρακολουθώ τον προσηλυτισμό τον οποίο κάμνει η θρησκεία της ερήμου (ήτοι ο Χριστιανισμός), απ` όλα τα αιρετικά του μετερίζια: Ευαγγελιστές, Ορθόδοξοι, Kαθολικοί, Ιεχωβάδες και άλλες παραλλαγές Χριστιανών όπου η απαρίθμησή τους δεν έχει τελειωμό.
Χρόνια τώρα παρατηρώ ότι η τεχνική και η μέθοδος του εν λόγω προσηλυτισμού ωχριά συγκρινόμενη με την προπαγάνδα του Γκέμπελς ή την προπαγάνδα των Κομουνιστών από την εμφάνισή τους, μέχρι τον Ενβέρ Χότζα της Αλβανίας ή οποιονδήποτε άλλων πολιτικοκοινωνικοθρησκευτικών ιδεολογημάτων που προσπάθησαν ή προσπαθούν να πλύνουν και να ξεπλύνουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο μεταλλάσσοντάς τον σε εγκέφαλο πτηνών ή εγκέφαλο προβάτων.
Ενθυμούμε λοιπόν το 2004, όπου οι Ευαγγελιστές Χριστιανοί ενόψει των Ολυμπιακών αγώνων, εκμεταλλεύονταν την αθρόα προσέλευση του κόσμου στο κέντρο της Αθήνας, στέκονταν με βάρδιες έξω από την Ευαγγελική Χριστιανική Εκκλησία στην Λεωφ. Αμαλίας και μοίραζαν δωρεάν μπουκαλάκια νερό, μαζί βεβαίως! με έντυπο υλικό προσηλυτιστικού περιεχομένου, το οποίο περιείχε τα εξής σπαραξικάρδια βιβλιαράκια:
1)Το κατά Λουκάν Ευαγγέλιο σε νεοελληνική απόδοση μονοτονικού και δημοτικής για να το καταλαβαίνουν άπαντες! παρακαλώ.
2)Την φωτογραφία κάποιου Ευαγγελιστή αθλητή ονόματι Ιωνάθαν Έντουαρτς ο οποίος είχε κερδίσει το χρυσό μετάλλιο στο άθλημα του τριπλούν το 2000 και που παραπλεύρως της φωτογραφίας του, δήλωνε ότι οι επιτυχίες του στην ζωή οφείλονται στην σχέση του με τον Τζεσούα (συγνώμη Ιησού ήθελα να πω) και στη σχέση του με το Ευαγγέλιο του Χριστού, τον οποίο (όπως συνεχίζει στη δήλωσή του ο εν λόγω αθλητής), έστειλε ο Γιαχβέ (συγνώμη ο Θεός ήθελα να πω), να πεθάνει πάνω στο σταυρό για τις αμαρτίες μας.
Ωιμέ! Ολυμπιονίκες, του προ χριστιανικού ημερολογίου, αθανάτου ελληνικού πνεύματος, νοιώθω το τρίξιμο των οστών σας σε όσους εκ των τάφων σας υπάρχουν οστά και δεν έχουν ακόμα συληθεί. Καλά κάνατε και απαγορεύατε στους βαρβαρίζοντες όλου του κόσμου να μη συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς σας αγώνες.
Ωστόσο το αποκορύφωμα της πλέον αναίσχυντης προσηλυτιστικής προπαγάνδας των Ευαγγελιστών Χριστιανών ήταν το 3ο βιβλιαράκι τους, το οποίο μοίραζαν (δωρεάν υπενθυμίζω) στο διερχόμενο από την Λεωφ. Αμαλίας πλήθος κόσμου, μαζί με νεράκι, είπαμε.
Στο τρίτο αυτό εικονογραφημένο βιβλιαράκι λοιπόν, το οποίο ανέσυρα από τα ράφια της βιβλιοθήκης μου και σας το περιγράφω, απεικονίζουν δύο παιδιά-έφηβους, της προ χριστιανικής Ελλάδας, τον Διονύσιο και την Δάμαρι, όπως τα ονομάζουν, τα οποία συζητούν μεταξύ τους για αυτόν τον καλό κυριούλη τον Παύλο…
(Παραθέτω ένα-δυο ενδεικτικά αποσπάσματα από τη δήθεν στιχομυθία των παιδιών που ως πραγματικά ελληνόπουλα, δεν γνώριζαν τον ραβίνο Ιησού και την ‘’διδασκαλία’’ του):
« Που να δεις Δάμαρις τι όμορφα που μιλάει (ο Παύλος) στην Αγορά των Αθηνών», λέει ο Διονύσιος, «και τι αναστάτωση έχει δημιουργήσει μεταξύ των Στωικών και των Επικούρειων φιλοσόφων, για τον έναν και μοναδικό του Θεό, που συγχωρεί και που δίνει αιώνια ζωή σε όποιον τον πλησιάσει».
« Πρέπει οπωσδήποτε να βρω αυτόν τον Παύλο να τον ρωτήσω… να μάθω για τον Θεό του», απαντάει η Δάμαρις.
«Μιλάει για κάποιον Ιησού, τον μονάκριβο γιο του Θεού, που τον σταύρωσαν κάπου μακριά από εδώ, στην Ιουδαία, τον σκότωσαν οι άνθρωποι κι Εκείνος αναστήθηκε».
«Μα τον Πλούτωνα κανείς δεν ανασταίνεται… εκτός αν είναι Θεός», είπε η Δάμαρις.
«Αυτό που σου λέω», επέμεινε ο Διονύσιος, « Ο μονάκριβος γιος του αληθινού Θεού νίκησε τον θάνατο για μένα και για σένα. Έτσι λέει ο Παύλος κι εγώ τον πιστεύω. Όλα όσα ζούμε, όσα ξέρουμε είναι ψέματα… Ο Δίας, η Αθηνά… Οι ναοί και οι βωμοί που έχουμε χτίσει…».
Και το προσηλυτιστικό (αγνώστου συγγραφέως) εικονογραφημένο βιβλιαράκι των Ευαγγελιστών Χριστιανών, καταλήγει με την εξής χαριτωμένη φρασούλα:
«Απόψε τα παιδιά, ο Διονύσιος και η Δάμαρις, θα συναντούσαν τον Παύλο και έτσι θα άρχιζε η πιο όμορφη ιστορία γι` αυτήν την πόλη…».
Γελάτε συνέλληνες; Να μη γελάτε, διότι εκατοντάδες-χιλιάδες συμπατριώτες μας νεοέλληνες χριστιανούληδες, πήραν τα βιβλιαράκια των Ευαγγελιστών στα χέρια τους, (μαζί με νεράκι είπαμε), τα άνοιξαν, τα διάβασαν και επιβεβαίωσαν στα αφύσικα μεταλλαγμένα μυαλά τους, ότι ευτυχώς που ήρθε στην Ελλάδα ο Απόστολος Παύλος, ήτοι ο Σαούλ ο πρώτος Μαρκετίαρ (εκ του Μάρκετινγκ η λέξη) του Χριστιανισμού, και μας γλίτωσε απ` τους ειδωλολάτρες.
Κι έτσι άρχισε η πιο ‘’όμορφη ιστορία’’ γι` αυτή την πόλη και τις άλλες πόλεις-κράτη της Ελλάδας, δηλαδή καθ` άπασαν την επικράτεια της χώρας μας.
Ποια ήταν αυτή η πιο ‘’όμορφη ιστορία’’; Δεν έχω παρά να σας υπενθυμίσω πολύ λίγα από τα πάμπολλα διατάγματα των εξολοθρευτών της ελληνικής πολυθεϊστικής λατρείας οι οποίοι επέβαλαν πρωτίστως δια της βίας, την θρησκεία της ερήμου και εν συνεχεία δια της προσηλυτιστικής τους προπαγάνδας.
1)Το 354 μετά χριστιανικού ημερολογίου ο Ιουστινιάνειος Κώδικας επιβάλει το κλείσιμο των ελληνικών πολυθεϊστικών ναών (αυτών του Διονύσιου και της Δάμαρις που μάθαμε στο βιβλιαράκι) και απαγορεύει την είσοδο στους Έλληνες που θα παραβούν τον Κώδικά με τιμωρία αποκεφαλισμού.
2)Το 395 μετά χριστιανικού ημερολογίου, ο γνωστός Γότθος Χριστιανός Αλάριχος, κατευθυνόμενος από τον πρωθυπουργό του αυτοκράτορα Αρκαδίου, κατασφάζει αμέτρητους Έλληνες πολυθεϊστές και καταστρέφει τα ιερά και τους βωμούς στο Δίον, στη Θεσσαλία, στους Δελφούς, στη Βοιωτία, στην Αττική, στα Μέγαρα, στην Κόρινθο, στο Άργος, στη Σπάρτη, στη Μεσσήνη και αλλού.
3)Το 406 μετά χριστιανικού ημερολογίου πάντα, στη Σαλαμίνα της Κύπρου, οι ‘’ Άγιοι’’ Επιφάνειος και Ευτύχιος κατασφάζουν όσους Έλληνες αρνούνται να βαπτισθούν Χριστιανοί…
Και η πιο ‘’όμορφη ιστορία’’ αυτού του ανατριχιαστικού λουτρού αίματος συνεχίζεται με διατάγματα του αυτοκράτορα Θεοδόσιου (αυτού που σήμερα αποκαλούν Μέγα), για να φτάσουμε στο 804, όπου ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Ταράσιος, αποτυγχάνει να εκχριστιανίσει με το ‘’καλό’’ τους Έλληνες της Λακωνίας… αλλά το 950, κατεβαίνει στη Λακωνία ο Αρμένιος προσηλυτιστής Χριστιανός Νίκωνας, ο επονομαζόμενος ‘’Μετανοείται’’, μαζί με τους ένοπλους μοναχούς του και εκχριστιανίζουν τους Λάκωνες με τη βία. (Όχι θα γλίτωναν…).
Έτσι άρχισε και τελείωσε το πρώτο μέρος της πιο ‘’όμορφης ιστορίας’’ με την επικράτηση της θρησκείας της ερήμου και της θεοκρατίας που από τότε μέχρι σήμερα, έχει σφιχταγκαλιάσει τον βίο και την πολιτεία των νεοελλήνων, αποκρύπτοντάς τους γενεές ολόκληρες, το πως κατάφερε και καταφέρνει ακόμα να περνάει στους νευρώνες του εγκεφάλου τους, μαζί με το γάλα που βυζαίνουν.(Τύφλα να` χει η ηρωίνη).
Κι αν ρωτήσεις την επίσημη Εκκλησία της Ελλάδος τι έχει να πει για τα εγκλήματα του Χριστιανισμού κατά των Ελλήνων, η απάντησή τους είναι τυποποιημένη:
«Ναι έγιναν αυτά, αλλά δεν τα κάναμε εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί. Τα έκαναν οι πλανημένοι αδελφοί μας, οι Δυτικοί. (‘’Πλανημένους αδελφούς’’ τους, αποκαλούν τους Καθολικούς. Λες και οι Καθολικοί έχουν άλλον Θεό και δεν είναι Χριστιανοί).
Και ήλθαν και παρήλθαν οι καιροί και φτάσαμε στην επανίδρυση του Βυζαντινορωμαίϊκου κράτους των νεοελλήνων προσκυνημένων, όπου μετά τον απογαλακτισμό τους, τους παραλαμβάνει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων παρακαλώ. Γνωρίζετε άλλη χώρα στην οικουμένη με τέτοια ονομασία Υπουργείου; Η οποία ονομασία βεβαίως, δεν είναι απλά τυπική, αλλά είναι ουσιαστικά προσηλυτιστική διότι η χριστιανική κατήχηση, αρχίζει από την Γ΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου και συνεχίζει σε όλα τα στάδια της εκπαίδευσης.
Ας δούμε λοιπόν τι διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στο μάθημα των θρησκευτικών το οποίο χρόνια τώρα, στο πλαίσιο της πλουραλιστικής διδασκαλίας θα έπρεπε να είχε αντικατασταθεί με το μάθημα της θρησκειολογίας.
Γ’ Δημοτικού. (Βιβλίο με 184 σελίδες). Σελ. 8: Ξεκινάμε με τον αγιασμό στο σχολείο. Παραβλέπεται εντελώς η αρχαιοελληνική παράδοση.
Σελ. 164: Αναφέρεται στον Άγιο Γεώργιο. Κι εδώ δεν γίνεται καμιά νύξη συσχετισμού η και απλής μνείας του μύθου του Περσέα και της Ανδρομέδας. Από τις 184 σελίδες του βιβλίου είναι απούσα η Ελλάς. Ούτε καν μια φωτογραφία του Παρθενώνα.
Δ’ Δημοτικού. Στην σελίδα 82 αναφέρει ότι ο Παύλος (Σαούλ) ‘’ Όπου και αν κοιτάξει βλέπει είδωλα, βωμούς, ναούς, αγάλματα”.
Ε’ Δημοτικού. Η θεματολογία του στρέφεται γύρω από τους βίους των Αγίων και το εορτολόγιο. Δεν παραλείπουν στο ”Γλωσσάρι” και τον Ιουλιανό τον ”Παραβάτη”, εξακολουθώντας να χαρακτηρίζουν με αυτό το ατιμωτικό προσωνύμιο τον Ελληνολάτρη αυτοκράτορα.
ΣΤ’ Δημοτικού. Στις σελίδες από 11 ως 48. Καθαρή Ιουδαϊκή ιστορία.
Α’ Γυμνασίου. Στις σελίδες 207-208 αναφέρεται η επίσκεψη του Μ. Αλεξάνδρου στα Ιεροσόλυμα. Παρουσιάζει λοιπόν χαλκογραφία, που παριστάνει τον Έλληνα Στρατηλάτη να υποκλίνεται γονυπετής στον Ιουδαίο Αρχιερέα, μπροστά στην πύλη της Ιερουσαλήμ. Όπως γνωρίζετε, η χαλκογραφία αυτή είναι υβριστική για τους Έλληνες, οι οποίοι … δεν έκλειναν γόνυ ούτε ενώπιον των δικών τους θεών, πολύ δε περισσότερο μπροστά στους Εβραίους Αρχιερείς. Στην πραγματικότητα ο Αλέξανδρος δεν πήγε ποτέ στην Ιερουσαλήμ διότι η εν λόγω πόλη ήταν στρατηγικά αδιάφορη. Γι` αυτό και όταν παραδόθηκε στους Έλληνες, παρελήφθη από κατώτερους αξιωματικούς, ούτε καν από τους βασιλικούς εταίρους. Το ότι ο Αλέξανδρος πήγε στην Ιερουσαλήμ και προσκύνησε τον Θεό των Ιουδαίων, είναι ένα ασύστολο γνωστό πλέον ψέμα, του Ιουδαίου συγγραφέα Ιώσηπου για να φωτίσει λίγο με την αίγλη του Αλέξανδρου το Ιουδαϊκό ιερατείο. Κι όμως το ελληνικό σχολείο αναπαράγει το ψευδολόγημα του Ιώσηπου για να περάσει το μήνυμα στα παιδιά, ότι κι ο Μέγας Αλέξανδρος προσκύνησε τον ένα και μοναδικό Θεό των Χριστιανοϊουδαίων. Κατά τα άλλα το βιβλίο είναι πλημμυρισμένο από ιουδαϊκές φωτογραφίες του Αβραάμ, του Μωυσή, του Δαυίδ, του Ροβοάν, του Ιερεμία, του Ησαΐα, του Μιχαία, του Ωσηέ και άλλων εβραϊκών ‘’προσωπικοτήτων’’ τις οποίες πρέπει να γνωρίζουν τα ελληνόπουλα οπωσδήποτε! Βεβαίως υπάρχουν Ιουδαϊκά τοπία, λαογραφικά έθιμα του θερισμού από τους Ισραηλίτες και μια αναλυτική εξιστόρηση του εβραϊκού λαού και της χώρας της Βίβλου. Η Ελλάδα απουσιάζει ουσιαστικά. Και επειδή μια εικόνα αντιστοιχεί με χίλιες λέξεις, παραθέτουν: αεροφωτογραφία της κοιλάδας του Ιορδάνη, σχεδιάγραμμα κλιματολογικών συνθηκών της Παλαιστίνης, οδοδείκτη στην διασταύρωση των οδών προς, Ιερουσαλήμ, Ιεριχώ και νεκρά θάλασσα, όπως και χάρτη του κόσμου της Παλαιστίνης. (Προφανώς για να μη χανόμαστε όταν θέλουμε να τους επισκεφτούμε).
Σελ. 59: Υπάρχουν τέσσερις εικόνες με την κοινή λεζάντα: ”ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΔΩΛΑ, ΦΟΒΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΨΗ, ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΓΙΑ ΘΕΟΥΣ ΟΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ”. Ξεδιάντροπα οι συγγραφείς του βιβλίου της Α΄ Γυμνασίου βρίζουν τον Ελληνισμό. Είχε δίκαιο ο ραβίνος Marcus Eli Ravage, ο οποίος σε άρθρο του που δημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο του 1928 στο ‘’THE CENTURY MAGAZINE’’ απευθυνόμενος στους Έλληνες γράφει: ‘’ … Οι θρύλοι μας και τα λαϊκά μας παραμύθια (δηλαδή όλο αυτό το εβραϊκό συναπάντημα που αναφέρεται στα σχολικά βιβλία των παιδιών μας), αποτελούν την ιερή σας γνώση την οποία μεταφέρετε δια μέσω των γενεών σας σιγοτραγουδώντας την στα παιδιά σας. Οι ποιητές μας έχουν γεμίσει τα υμνολόγιά σας και τα προσευχητάρια σας. Η εθνική μας ιστορία έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος των ιερέων σας και των μελετητών σας. Οι βασιλιάδες μας, οι προφήτες μας και οι πολεμιστές μας αποτελούν τους ήρωές σας. Η χώρα μας (εννοεί την Ιερουσαλήμ), είναι ο ιερός σας τόπος και η εθνική μας λογοτεχνία (εννοεί την Βίβλο), είναι το ιερό σας βιβλίο. Αυτά που σκέφτηκε και δίδαξε ο λαός μας, έχουν ανεξίτηλα ενσωματωθεί τόσο στην ίδια σας την ομιλία, όσο και στην παράδοσή σας… Χωρίς να καταλάβετε πλήρως το τι σας κάναμε, γίνατε οι ενεργοί πράκτορες της φυλετικής μας παράδοσης και μεταφέρατε το Ευαγγέλιό μας στις ανεξερεύνητες γωνιές του κόσμου…’’
Αυτά και άλλα πολλά μας λέγει ο Εβραίος ραβίνος Marcus Eli Ravage και έχει πέρα για πέρα δίκαιο. (Το πλήρες άρθρο του είναι σχετικά γνωστό και αναρτημένο στο διαδίκτυο).
Στη συνέχεια του βιβλίου της Α΄ Γυμνασίου πάντα, εκτίθεται η χιλιοειπωμένη και λανθασμένη άποψη ότι οι Έλληνες πήραν το Αλφάβητο τους από τους Φοίνικες και στη σελίδα 239 οι προσηλυτιστές προπαγανδιστές του θεοκρατούμενου νεοελληνικού σχολείου ξεπερνάνε τον εαυτόν τους και παραθέτουν κείμενα του Πλάτωνα και του Αισχύλου, με τον ψευδή ισχυρισμό ότι αναφέρονται στον λυτρωτή Ιησού. Υπάρχει επίσης φωτογραφία, στην οποία εικονίζεται ο Έλληνας φιλόσοφος Αριστοτέλης σε τοιχογραφία του ναού του Αγ. Νικολάου στην Τσαριτσάνη της Λάρισας. Ναι! Ο Αριστοτέλης σε Ιουδαϊκό ναό!
Β’ Γυμνασίου. Τα ψευδολογήματα αρχίζουν από τις πρώτες σελίδες. Στη σελ. 16, γράφουν: ” Χαρακτηριστικό της θρησκευτικής ζωής ήταν η μαγεία και δεισιδαιμονία των λαών της Μεσογείου”, (και συνεπώς υπονοούν και τους Έλληνες). Προλήψεις και δεισιδαιμονίες υπήρχαν σε όλους τους λαούς και ουδέποτε θα σταματήσουν να υπάρχουν. Η αλήθεια είναι ότι ο Χριστιανισμός όχι απλώς μετέρχεται την δεισιδαιμονία ως μια φοβερά” δαμόκλειο σπάθη”, για να συγκρατήσει τον αμαθή όχλο, αλλά και ο ίδιος είναι μια δεισιδαιμονία. Πόσες φορές έχουμε δει στα κανάλια της τηλεόρασης τους συγγενείς ενός αρρώστου να τον μεταφέρουν σε κάποιον ναό και να τον εξορκίζει ο παπάς ‘’βγάζοντάς του τον Σατανά’’; Επίσης, πόσοι ιδιοκτήτες καινούργιων αυτοκινήτων μεταφέρουν τα οχήματά τους στον ναό του Αγίου Κωνσταντίνου στην Γλυφάδα, για να τους τα αγιάσει ο παπάς; Αν αυτά δεν είναι μαγεία τι είναι;
Στην ίδια σελίδα γράφουν: ”Την Παλαιστίνη κατοικούσαν και ειδωλολάτρες (Έλληνες και Σύριοι κυρίως)”. Ξεδιάντροπα οι συγγραφείς του βιβλίου, αποκαλούν σήμερα τους Έλληνες ”Ειδωλολάτρες”.
Σελ. 18 – 26: Ο Ιουδαϊκός κόσμος στα χρόνια του Χριστού.
Σελ. 301: Σημασία των εβραϊκών ονομάτων (73 Ονόματα). Δεν λείπουν τα τροπάρια και η Χριστιανική εικονογράφηση.
Γ’ Γυμνασίου: Η ύλη του βιβλίου αναφέρεται στην εξιστόρηση του Χριστιανισμού. Εξακολουθούν να χαρακτηρίζουν τους Έλληνες προγόνους μας ”ειδωλολάτρες”. Έτσι στη σελ. 25 γράφουν: Το πρώτο άνοιγμα της εκκλησίας προς τους ειδωλολάτρες. Και στη σελίδα 45 συνεχίζουν: Στην εβραϊκή συναγωγή της Κορίνθου, ο απόστολος Παύλος συνάντησε αντιδράσεις, που τον ανάγκασαν να στραφεί προς τους ειδωλολάτρες.
Σελ. 48: Η Αθήνα, ήταν γεμάτη είδωλα. Σελ. 62: Τα κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα του ειδωλολατρικού κόσμου. Το κείμενο αναφέρεται στην δουλεία, τις γυναίκες και στα παιδιά. Ξεχνούν οι συντάκτες των κειμένων τους πως η θέση της γυναίκας άμα τη επικράτηση του Χριστιανισμού έγινε πνευματικά ομότιμη με την θέση της σκλάβας. Ο έρωτας ενοχοποιήθηκε και τα ενοχικά συμπλέγματα κυριάρχησαν και κυριεύουν μέχρι σήμερα το ερωτικό υποσυνείδητο των δύο φύλων. Όσο για τους δούλους, ας μη μιλάνε διότι οι χριστιανίζοντες συγγραφείς των βιβλίων που διδάσκονται τα παιδιά μας αγνοούν ή κάμνουν πως αγνοούν ότι οι δούλοι στο προ χριστιανισμού ημερολόγιο, αποτελούσαν επαγγελματική κάστα και πληρώνονταν για τις υπηρεσίες τους. Στα δε χρόνια της ελληνικής εκστρατείας του Αλέξανδρου στην Ασία, οι δούλοι υπέγραφαν ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής με αποζημίωση ασφαλίστρου ανάλογη με την επικινδυνότητα της μάχης στην οποία θα συμμετείχαν.
Στη σελ. 71 γράφουν: H σύγκρουση του Χριστιανισμού με τους Εθνικούς οφειλόταν στο αντιδραστικό ιερατείο των ειδωλολατρών. Το δε κήρυγμα του Χριστιανισμού είχε θαυμαστή απήχηση στους Εθνικούς.
Ναι είχε τέτοια απήχηση που για να επικρατήσει ο Χριστιανισμός, ποτίστηκε η ελληνική γη με ποτάμια αίματος.
Στη σελίδα 141 για να μη ξεχνιόμαστε, ο Ιουλιανός, αποκαλείται ξανά ”ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ”. Στη σελ. 187 ένα ακόμη ψευδολόγημα ισχυρίζεται ότι η εκκλησία δημιούργησε την πνευματική αναγέννηση του ΙΔ’ αιώνα, ενώ η αλήθεια είναι πως η εκκλησία υπήρξε τροχοπέδη στην επιστήμη για 17 ολόκληρους αιώνες. Οι Χριστιανοί ρασοφόροι και ο όχλος τους κάψανε συγγράμματα και θανάτωσε τους αντιφρονούντες στον Χριστιανισμό, επιστήμονες όπως την Υπατία.
Β’ Λυκείου. Σελ. 80: Εδώ κάμνουν λόγο για την Κοσμογονία. Θα περίμενε κανείς, αν μη τι άλλο, μια απλή μνεία των προ Χριστιανισμού Ελλήνων που ασχολήθηκαν με το θέμα, όπως ο Επιμενίδης, ο Θαλής, ο Αναξίμανδρος, ο Αναξιμένης, ο Ησίοδος, ο Πυθαγόρας, ο Ηράκλειτος, ο Ξενοφάνης, ο Αναξαγόρας και πάρα πολλοί άλλοι. Θα έπρεπε να υπάρχει μνεία της Ορφικής θεογονίας, και της θεογονίας του Ησίοδου. Κι όμως καμία αναφορά στους Έλληνες πνευματικούς γίγαντες. Τουναντίον στη σελ. 82, παρατίθεται η κοσμογονία της” Γένεσης” και γίνεται προσπάθεια με αλχημιστικό τρόπο να μας πείσουν ότι τα παραμύθια της δεν είναι αντιεπιστημονικά.
Σελ. 205: Ελληνισμός και Χριστιανισμός: Πέραν του γεγονότος ότι οι Έλληνες βαπτίζονται ”μορφωμένοι ειδωλολάτρες”, όλο το κεφάλαιο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Η αλήθεια είναι ότι ο Χριστιανισμός, εκτός του ότι έθαψε τον Ελληνισμό, λεηλάτησε κυριολεκτικά την ελληνική φιλοσοφία και την ελληνική πατρώα παράδοσή μας. Στο πλαίσιο της χριστιανικής προσηλυτιστικής τους προπαγάνδας, αντικαταστήσανε την μορφή του Διονύσου Ζαγρέα με την μορφή της πίστης του Τζεσούα εν ονόματι του οποίου αντιγράψανε κακέκτυπα την ιστορία του Απολλώνιου του Τυανέα ‘’ταυτίζοντάς την’’ με τον βίο του ραβίνου Θεανθρώπου τους.
Στη σελ. 221, αναφέρονται στο γνωστό ψέμα της καθόδου των Ινδοευρωπαίων. Τα όσα γράφονται είναι εξωπραγματικά. Εξακολουθούν να ισχυρίζονται διδάσκοντας τα παιδιά μας ότι προερχόμαστε από τους Ινδοευρωπαίους, όταν ο Ισοκράτης διαλαλούσε ότι είμαστε γηγενείς και αυτόχθονες σ` αυτό τον βράχο της μεσογείου που λέγεται Ελλάς. Όταν διαλαλούσε ότι δεν ήρθαμε από πουθενά και ότι δεν εκδιώξαμε κανέναν, όπως αντιθέτως έχουν κάνει οι πλείστοι των άλλων λαών στις χώρες που σήμερα κατέχουν. (Πηγή για τα στοιχεία των βιβλίων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ιστοσελίδα ΘΕΩΡΙΗΣ ΕΙΝΕΚΕΝ, 21-2-2011).
Κι αφού με τούτα και με τ` άλλα, (δηλαδή με τα όποια βιβλιαράκια της Ευαγγελικής Χριστιανικής Εκκλησίας και με τα επίσημα εκπαιδευτικά βιβλία που διδάσκει στα ελληνόπουλα το ανθελληνικό Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων) ο Χριστιανισμός καλά κράτησε και καλά κρατεί. Ήρθε και η παγκοσμιοποίηση ως αδελφή του ελέους να τον συνεπικουρήσει. Διότι εν ονόματι της παγκοσμιοποίησης, δηλαδή της ισοπέδωσης πολιτιστικών και πολιτισμικών αξιών, ανοίχθηκαν τα σύνορα της Ελλάδας και εισήλθαν στη χώρα όλοι οι ‘’ευγενείς’’ λαοί προκειμένου να πολτοποιηθούμε μαζί τους με επιμειξίες και να βελτιώσουμε το φυλετικό μας επίπεδο το οποίο υστερούσε ποιοτικά ως προς το DNA του και χρειαζόταν αναβάθμιση. Το τι χαράς ευαγγέλια έφερε η παγκοσμιοποίηση στον Χριστιανισμό και ειδικότερα στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος δεν περιγράφεται. Αλβανοί που για λόγους κοινωνικής ένταξης βαπτίστηκαν Χριστιανοί και κάθε λογιών πεινασμένοι που μέχρι και συναυλία τους διοργάνωσαν οι παπάδες στον Άγιο Παντελεήμονα Αχαρνών για να τους ψυχαγωγήσουν, βαπτίζονται Χριστιανοί σωρηδόν για να εξασφαλίζουν συσσίτιο από τις ενορίες των εκκλησιών με τις ευλογίες των παπάδων οι οποίοι ενδιαφέρονται για την αύξηση του ανά τον κόσμο ποιμνίου τους, ανεξαρτήτως αν οι πιστοί τους είναι επί της ουσίας πιστοί ή είναι γιαλαντζί.
Έτσι λοιπόν, αφού η Εκκλησία προπαγάνδισε την πανανθρώπινη χριστιανική της συμπόνια στους Έλληνες κι ένοιωσε σίγουρη γι` αυτούς, άνοιξε τελευταία τα φτερά της και ιδρύοντας κάτι… Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς (Μ.Κ.Ο.), βάλθηκε να σώσει τα ορφανά πεινασμένα παιδιά της Αφρικής στις περιοχές της Ουγκάντα και να τα εκχριστιανίσει βεβαίως. Διότι τα πεινασμένα ορφανά της Ελλάδας είναι ούτως ή άλλως χριστιανάκια καταγεγραμμένα και καταμετρημένα από της γεννήσεώς τους στα ληξιαρχεία τους και συνεπώς δεν πρόκειται να αυξήσουν τον αριθμό του χριστιανικού ποιμνίου με το να τα συνδράμει η εκκλησία.
Έχουμε παρακολουθήσει αρκετές και πολύωρες εκπομπές από τα κρατικοδίαιτα κανάλια της τηλεόρασης τα προσκείμενα για τους δικούς τους λόγους στην Εκκλησία, να παρουσιάζουν τα συσσίτια της αγάπης ανά την Ουγκάντα, με μαυράκια που στέκονται στη σειρά φορώντας μπλε ποδίτσες με άσπρα γιακαδάκια, περιμένοντας υπομονετικά ένα πιάτο με ρύζι και κρέας από τον χαμογελαστό παχουλό ρασοφόρο παππούλη με τα κόκκινα μάγουλα. Κι έχουμε δει στη συνέχεια τα παιδάκια να ψάλλουν το ‘’Πάτερ Υμών’’ ή το ‘’Πιστεύω’’, θα σας γελάσω, τι απ` τα δυο έψαλαν (από την πολύ σημασία που έδινα στον Ύμνο).
Να, και τα τρίπτυχα διαφημιστικά έντυπα της Ορθόδοξης Ιεραποστολικής Αδελφότητας το ‘’ΦΩΣ ΧΡΙΣΤΟΥ’’ που αποστέλλονται μαζικά σε διάφορους φορείς και ιδιώτες και τους καλούν να καταθέσουν σε λογαριασμούς τραπεζών τον όβολό τους για την οικονομική ενίσχυση του προγράμματος προστασίας φτωχών και ορφανών παιδιών της Ουγκάντα. (Είπαμε τα φτωχά και πεινασμένα ελληνόπουλα είναι εκ προοιμίου χριστιανάκια και δεν ενδιαφέρουν).
Από ένα τέτοιο διαφημιστικό έντυπο της Ορθόδοξης Ιεραποστολικής Αδελφότητας, σας παραθέτω ενδεικτικό απόσπασμα προπαγανδιστικής παρακίνησης:
«Όποιος πάει στην Αφρική και γνωρίσει τη φτώχεια και την ορφάνια αμέτρητων μικρών παιδιών, δεν μπορεί εύκολα να ξεχάσει αυτό το παράπονο που αντικρίζει στα ματάκια τόσων φτωχών παιδιών του δρόμου… Αλήθεια μπορεί κανείς να ξεχάσει εύκολα την γύμνια από ρουχαλάκια ή τα τυμπανισμένα στομαχάκια τόσων παιδιών;».
Σε δύο όλες κι όλες προτάσεις, η λέξη ‘’παιδιά’’ υπάρχει τρεις φορές συνεπικουρούμενη από τις λέξεις ‘’φτώχεια’’, ‘’ορφάνια’’, ‘’παράπονο’’, ‘’γύμνια’’. Αποσκοπεί να απηχήσει στο θυμικό του αναγνώστη-δέκτη και να του δημιουργήσει την επιθυμία της συνδρομής ενοχοποιώντας τον στην περίπτωση που έχει ‘’δύο χιτώνες’’ και δεν έχει δώσει ακόμη τον έναν. (Το πώς έχει αποκτήσει τους δύο χιτώνες και που θα καταλήξει ο δεύτερος χιτώνας αν τον δώσει, είναι ζήτημα ενός άλλου θέματος). Επίσης η λέξεις: ‘’ματάκια’’, ‘’ρουχαλάκια’’, ‘’στομαχάκια’’, έχουν επιλεγεί προσεκτικά με τις χαϊδευτικές καταλήξεις τους σε: -άκια για να απηχήσουν στο μαζικό υποσυνείδητο του αναγνώστη-δέκτη και να του ανακαλέσουν στη μνήμη την τρυφερή παιδική του ηλικία εντείνοντας του την επιθυμία να συνδράμει.
Αυτό είναι προπαγανδιστικός προσηλυτισμός (και τα δυο μαζί) αγαπητοί συνέλληνες και το μαγαζί του Χριστιανισμού ξέρει να τον χρησιμοποιεί πολύ καλά. Μόνο που ευτυχώς μερικοί από εμάς δεν θα μπούμε ποτέ μέσα και δεν θα αγοράσουμε τίποτα.
Οι Θεοί μεθ` ημών
Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
Οικονομολόγος-Κοινωνιολόγος-Συγγραφέας
Αριστοτέλους 22, Αθήναι
Αιθεροτηλέφωνο: 6977225644
Leave a Reply