«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Η Αφύπνιση του «Εγώ»

Η ιστορία κάνει περίεργους κύκλους! Διαβάστε παρακάτω να δείτε πως φέρεται η ιστορία!

Ο 7ος αλλά και ο 6ος αιώνας χαρακτηρίζονται από τις έντονες πνευματικές και πολιτικές αναζητήσεις και τις συνεχείς κοινωνικές ανακατατάξεις. Το «Εγώ» ζει μέσα στο πλαίσιο του κοινωνικού χώρου και της πόλης. Ακόμη και η φύση εντάσσεται στους αγώνες, τους πόνους και τις χαρές των ανθρώπων. Οι ηγέτες αλλά και οι διάφορες προσωπικότητες που πρωταγωνιστούν στις τοπικές κοινωνίες αισθάνονται την ανάγκη να απευθυνθούν στο λαό, να επικοινωνήσουν μαζί του. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για μια εποχή κατά την οποία οι άνθρωποι ζουν έντονα την εξαφάνιση ενός ολόκληρου κόσμου, με τους νόμους του, τις πολιτικές και κοινωνικές δομές του, τις παραδόσεις του. Την εποχή του αρχαϊκού λυρισμού παρουσιάζονται οι πιο έντονες αντιθέσεις στην περιοχή των πολιτικοκοινωνικών αγώνων. Στην αφετηρία των αγώνων αυτών βρίσκεται η πτώση του παλιού θεσμού, της βασιλείας, και η άρνηση του παλιού ομηρικού κόσμου. Ανακατατάξεις, φόνοι, εξορίες, πόλεμοι, πολιτικές και κοινωνικές αντιμαχίες συμπαρασύρουν τον άνθρωπο, που ζει πλέον όλα τα γεγονότα από μέσα. Είναι η εποχή που γεννιέται η τυραννίδα, η οποία εμφανίζεται ως νέα μορφή εξουσίας και πρέπει να καταπολεμηθεί, όπως μαθαίνουμε από τους στίχους του Σόλωνα, του Αλκαίου και κ.ά. Με την ανάπτυξη του εμπορίου και τη δημιουργία νέων οικονομικών συνθηκών καινούργιες κοινωνικές δυνάμεις εμφανίζονται και διεκδικούν το πολιτικό μέλλον, όπως, για παράδειγμα, διαπιστώνει με τρόμο ο αριστοκράτης Θέογνης. Στους λυρικούς ποιητές ο στίχος δεν είναι μόνο τρόπος έκφρασης αλλά γίνεται όπλο στους προσωπικούς, πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες τους. Ο Αλκαίος, η Σαπφώ, ο Σόλωνας, ο Ιππώνακτας και ο Αρχίλοχος χρησιμοποιούν το στίχο για να διαμαρτυρηθούν, να ψέξουν, να εξεγείρουν και να υποδείξουν. Δημιουργούνται νέες λέξεις, άγνωστες στο έπος, για να εκφραστούν καινούργιες καταστάσεις και αντιλήψεις (κίνδυνος, αφροσύνη, φιλαργυρίη, διχοστασίη, αδικώ κ.λπ.). Για πρώτη φορά στην αιολική ποίηση εμφανίζεται το ρήμα πεδέχειν (μετέχειν), που εκφράζει την ανθρώπινη συμμετοχή, και στο Σιμωνίδη το σύγγνωθι που δηλώνει τη δυνατότητα κοινής κατανόησης και συγγνώμης. Ο Αρχίλοχος απογυμνώνει τις παραδοσιακές μορφές μιας ξεπερασμένης ηθικής και χλευάζει, σκώπτει, πολεμάει. Ο Ιππώναξ, εξόριστος, διαλαλεί τη μιζέρια του καταδικάζοντας έτσι την κοινωνική αδικία.
Επίσης, ο λυρικός ποιητής ξέρει καλά τι τον χωρίζει από τους θεούς, και κατανοεί τη ζωή ως αναπόσπαστο τμήμα της κοσμικής αρμονίας. Βιολογικές μεταβολές (γεράματα, θάνατος), αυτονόητες για το έπος, γίνονται πλέον βασανιστικές διαπιστώσεις, όπως μαρτυρούν οι ελεγείες του Μίμνερμου. Τώρα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, ο άνθρωπος έχει συνειδητοποιήσει ότι δεν πρέπει να αποφεύγει τον πόνο, αλλά να τον αντέχει. Πρόκειται για την τλημοσύνη, την ανάγκη για καρτερία και αντοχή, όπως τη διατύπωσαν πρώτοι ο Αρχίλοχος και η Σαπφώ. Στον Αρχίλοχο συναντάμε για πρώτη φορά μια νέα αντίληψη για την πραγματική φιλία, πέρα από το παραδοσιακό ηρωικό σχήμα που μας έδωσε ο Όμηρος (Αχιλλέας-Πάτροκλος), καθώς είναι ο πρώτος ποιητής που εκφράζεται με αγανάκτηση για την προδομένη φιλία.
Η πολεμική ελεγεία, επίσης, παρ’ όλο που σε πολλά σημεία εξαρτάται από το έπος, απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό και εκφράζει συγκεκριμένη ιστορική στιγμή, όπως μαρτυρούν οι στίχοι του Καλλίνου και του Τυρταίου. Έτσι, οι ποιητές βρίσκουν πρόσβαση στους συνανθρώπους τους με το στίχο.

ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>