«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΤΟ ΑΛΑΛΟΥΜ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΠΛΕΜΠΑΣ!!

Αλλάζουν ξανά την φορολογία στα ΙΧ! Η  εκτελεστική κατοχική κυβέρνηση έχει απολέσει κάθε Ελληνική ιδιότητα!!!

Αφού άλλαξαν πάνω από 25 φορές τη φορολογία των αυτοκινήτων στα χρόνια του μνημονίου, τώρα συνειδητοποιούν ότι πρέπει να προχωρήσουν και σε μια ακόμη. Μελετούν τη φορολογία των αυτοκινήτων όχι με κριτήριο τον κυβισμό όπως ισχύει σήμερα, αλλά με κριτήριο την εργοστασιακή αξία. Πλέον, το να παρακολουθήσει κάποιος τις αλλαγές στη
φορολογία, προϋποθέτει …διδακτορικό στα φορολογικά. Και το να πληρώσει τους φόρους που επιβάλλονται, απαιτεί γεμάτες τσέπες.
Ο κατάλογος είναι εξαντλητικός και η ανάγνωσή του απαιτεί πολύ γερά νεύρα:
1.Το 2009, επιβάλλεται ο ειδικός ετήσιος φόρος στα ΙΧ άνω των 1929 κυβικών και φέρνει επιβαρύνσεις από 150-650 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό
2.Καταργείται η έκπτωση 50% επί του τέλους ταξινόμησης
3.Αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας τα οποία εξαρτώνται πλέον από τους ρύπους. Έτσι, δημιουργούνται οχήματα δύο ταχυτήτων: αυτά που κυκλοφόρησαν πριν τον Νοέμβριο του 2010 και αυτά που κυκλοφόρησαν μετά τον Νοέμβριο του 2010.
4.Ιούνιο του 2009 αυξάνεται για πρώτη φορά ο ειδικός φόρος στις βενζίνες (από τα 359 στα 410 ευρώ ανά 1000 λίτρα)
5.Σεπτέμβριο εξαγγέλλεται το μέτρο της απόσυρσης
6.Τον Νοέμβριο αλλάζει η κυβέρνηση και ανακοινώνει αύξηση τελών κυκλοφορίας
7.Νοέμβριο διακόπτεται και η απόσυρση
8.Φεβρουάριο του 2010 αυξάνεται για 2η φορά ο ειδικός φόρος στα καύσιμα από τα 410 στα 530 ευρώ ανά 1000 λίτρα
9.Μάρτιο αυξάνεται ο ΦΠΑ από το 19% στο 21% επηρεάζοντας τις τιμές των καυσίμων αλλά και το κόστος απόκτησης αυτοκινήτων
10.Επιβάλλεται φόρος πολυτελείας στην απόκτηση καινούργιων ΙΧ
11.Νέα (3η) αύξηση του ειδικού φόρου στις βενζίνες από τα 530 στα 610 ευρώ ανά 1000 λίτρα
12.Επανέρχονται τα τεκμήρια διαβίωσης. Η κατοχή ενός δίλιτρου ισοδυναμεί με (θεωρητικό) εισόδημα 5400 ευρώ.
13.Επιβάλλεται φόρος εισοδήματος για τη χρήση εταιρικού αυτοκινήτου
14.Ψαλιδίζεται η έκπτωση φόρου για τη μακροχρόνια μίσθωση αυτοκινήτων (leasing)
15.Το Μαϊο του , αυξάνεται για 2η φορά ο ΦΠΑ στο 23% (από 21%)
16.4η αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης ανεβάζει το ποσό από τα 610 στα 670 ευρώ ανά 1000 λίτρα
17.Αυξάνεται για 2η φορά ο φόρος πολυτελείας στα ΙΧ
18.Τον Σεπτέμβριο, αυξάνονται (πάλι) τα τέλη κυκλοφορίας και ενσωματώνεται σε αυτά ο ειδικός φόρος για τα ΙΧ με κινητήρα άνω των 1929 ευρώ. Το κόστος για ένα παλαιό ΙΧ με μεγάλο κινητήρα εκτοξεύεται ακόμη και στα 1180 ευρώ στέλνοντας πολύ κόσμο στην ουρά για κατάθεση πινακίδων
19.Επανέρχεται η απόσυρση
20.Τροποποιείται ο φόρος πολυτελείας
21.Τον Ιούλιο του 2011 διπλασιάζονται τα τεκμήρια διαβίωσης. Ένα δίλιτρο προϋποθέτει εισόδημα τουλάχιστον 8800 ευρώ.
22.Επιβάλλεται (νέα) αύξηση 10% στα τέλη κυκλοφορίας
23.Θεσπίζεται (πάλι) έκτακτη εισφορά στα ΙΧ με κινητήρα άνω των 1929 κυβικών. Αντιστοιχεί στο 5% του τεκμηρίου διαβίωσης
24.Τον Ιανουάριο του 2013 μονιμοποιείται η έκτακτη εισφορά στα ΙΧ άνω των 1929 κυβικών. Αντιστοιχεί στο 5-10% του τεκμηρίου. Η επιβάρυνση ξεπερνάει τα 2500 ευρώ για ΙΧ με κινητήρα άνω των 3500 κυβικών.
25.Θεσπίζονται πρόστιμα 250-500 ευρώ για τα ΙΧ που συλλαμβάνονται και κυκλοφορούν ανασφάλιστα.
Τι θα αλλάξει με τον υπολογισμό του φόρου βάσει εργοστασιακής αξίας; Κατά κύριο λόγο το κόστος απόκτησης του αυτοκινήτου το οποίο θα γίνει ασφαλώς υψηλότερο για ΙΧ με μικρό κινητήρα και εκατοντάδες άλογα. Το αν θα καταφέρει η κυβέρνηση να υλοποιήσει το μέτρο, θα φανεί στην πράξη.
fpress.gr
ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ
Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>