Ενημέρωση των αναγνωστών. Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky
Ανακοίνωση Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας.
Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.
Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας; «Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.
Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020 Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.
|
«Η ψυχοπαθολογία της πείνας, του φόβου και του άγχους»

Των Φ. Σκούρα, Α.Χατζηδήμου, Α. Καλούση, Γ. Παπαδημητρίου
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ/ΤΡΙΑΨΙΣ ΛΟΓΟΣ 3
Στην ζωή μου θεωρώ εξαιρετική τύχη την γνωριμία με ανθρώπους που είναι αρκετά προβληματισμένοι για τα όσα συμβαίνουν εδώ και δύο χρόνια στην χώρα μας. Βεβαίως υπάρχει και η άλλη αντίληψη ότι πολλοί συμπατριώτες δεν ενδιαφέρονται για όσα συμβαίνουν στην θλιβερή πραγματικότητα των μνημονίων και της απαξίωσης της ζωής στην Ελλάδα. Γιατί τα γράφω αυτά στο εισαγωγικό σημείωμα ;
Έχει έλθει στα χέρια μου ένα βιβλίο μέσω ηλεκτρονικής διαδρομής ένα εξαιρετικό βιβλίο με αναφορά στα θέματα που έχουν να κάνουν με την ψυχική υγεία των Ελλήνων κατά και μετά την διάρκεια του πολέμου το 1940-41, στην χρονική περίοδο της κατοχής και ότι ακολούθησε.
Αντιγράφω λοιπόν,
«Η λαίλαπα του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου συντάραξε και κινητοποίησε το σύνολο των διαθέσιμων δυνάμεων στους τομείς της ψυχικής υγείας. Η ελληνική ψυχιατρική την εποχή εκείνη παρουσίαζε εικόνα ανάλογη με τη γενική κατάσταση της χώρας σε οικονομικό, πολιτικό και διανοητικό επίπεδο. Ωστόσο, υπήρξε σεβαστός αριθμός αξιόλογων νευρολόγων-ψυχιάτρων που, μετά από σπουδές στο εξωτερικό, άσκησε το επάγγελμά του στην Ελλάδα. Μέσα σε τούτο το πλαίσιο εμφανίζεται το 1947 το καινοφανές σύγγραμμα με τον τίτλο: «Η ψυχοπαθολογία της πείνας, του φόβου και του άγχους» με υπέρτιτλο: «Από το ιατρικό χρονικό της Κατοχής».
Η εργασία αυτή είναι είναι αφιερωμένη στους δύο πρωταγωνιστές της Κατοχής στην Ελλάδα: την πείνα και την τρομοκρατία. Οι πληροφορίες και τα στοιχεία σταχυολογήθηκαν από χρονικά της, επίσημες εκθέσεις και στατιστικές, επιστημονικές εργασίες, ιστορικά και λογοτεχνικά έργα της εποχής αλλά και από τον παράνομο Τύπο. Επίσης, μοιράστηκε ερωτηματολόγιο όσο γινόταν πιο πλατιά και σε διάφορα κοινωνικά στρώματα. Έγινε συστηματική προφορική έρευνα ενώ πολλοί διέθεσαν το υλικό από σημειώσεις και ημερολόγια που είχαν κρατήσει την εποχή της Κατοχής.
Πολύ ενδιαφέροντα ήταν τα αποτελέσματα της έρευνας σε σχολεία. Γράφουν οι συγγραφείς: «Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας ξεπέρασαν τις αρχικές μας προσδοκίες. Μέσα από τις στενές αυτές σελιδούλες, με τους περίεργους γραφικούς χαρακτήρες και το πιο ανομοιογενές ύφος -από το πιο σχολαστικό κι επιμελημένο, ως το πιο επιγραμματικό και ακόμα και το πιο διεξοδικό κι επικό- ξεπετιέται όλη η ιστορία της Κατοχής». Και: «Φυλλομετρώντας τα στενόμακρα αυτά φυλλαράκια, περνούν μπροστά από τα μάτια μας, σαν πανόραμα όλες οι γνώριμες, τραγικές εικόνες της Κατοχής. Και πρώτα-πρώτα η πείνα, ατέλειωτη πομπή».
Το πρώτο μέρος του βιβλίου αφορά τη μελέτη του άγχους και του φόβου. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αναφορά στη σύγχιση που γίνεται ανάμεσα στις έννοιες του φόβου και του άγχους και στην ανάγκη της μεταξύ τους διάκρισης. Ο φόβος είναι ευνοϊκή κατάσταση για δράση (φυγή ή άμυνα), καθώς προκαλείται από συγκεκριμένο αντικείμενο, ενώ αντίθετα το χαρακτηριστικό του άγχους (πραγματικού κι όχι νευρωσικού) είναι η οδυνηρή αναμονή ενός άγνωστου, ακαθόριστου κινδύνου. Έτσι κι ο σκοπός της ναζιστικής τρομοκρατίας«ήταν να δημιουργήσει για τον πληθυσμό τέτοιες συνθήκες, όπου κάθε αίσθημα ασφάλειας θα εξαφανιζόταν και τη θέση του θα έπαιρνε ένας άπαυτος, εξαιρετικά οδυνηρός, αγχώδης φόβος, που δεν θα επέτρεπε καμιά άλλη σκέψη και κανένα άλλο συναίσθημα. Έτσι θα οδηγούνταν ο λαός σε μια αληθινή ψυχική οπισθοδρόμηση. Γρήγορα έγινε φανερό πως δεν υπήρχαν παρά δύο μονάχα διέξοδοι από την οδύνη: ή η συνεργασία με τον κατακτητή ή η αντίσταση, που αν και μεγάλωνε τους κινδύνους, επέτρεπε την κυριαρχία του άγχους από τη δράση, τη γνώση και τη συνείδηση του κινδύνου».
Σε μια εγκύκλιο των Γερμανών που κυκλοφόρησε κατά τον Ισπανικό εμφύλιο, διαβάζουμε: «Μια από τις ουσιαστικές συνθήκες της Νίκης είναι να κλονίσουμε το ηθικό των εχθρικών στρατευμάτων (…) είναι απαραίτητο να εμπνεύσουμε στον πληθυσμό ένα σωτήριο για μας τρόμο. Ένας κανόνας επιβάλλεται: Όλα τα χρησιμοποιούμενα μέσα πρέπει να είναι θεαματικά κι εντυπωσιακά». Στο ελληνικό ραδιόφωνο και τον Τύπο προβάλλονταν ευρέως οι εκτελέσεις αθώων ομήρων, τα μπλόκα, οι χωρίς λόγο εκτοπισμοί. Π τώματα γυμνά, παραμορφωμένα από τα βασανιστήρια εγκαταλείπονταν από τους ναζί τη νύχτα στους δρόμους για να τρομοκρατήσουν τον υπόλοιπο πληθυσμό. Η βασική τακτική ήταν η τακτική του μυστηρίου και του αγνώστου. Κανείς δεν ήξερε αν και για ποιο λόγο θα συλληφθεί ή θα εκτελεστεί. Η αγωνία με την παθητική αναμονή έφτανε στο κατακόρυφο.
Το βιβλίο βρίθει από τις περιγραφές των θυμάτων, που καταθέτουν με αλλόκοτα ωμό ρεαλισμό τις καταστάσεις οριακής οδύνης, τρόμου κι αγωνίας στις πόλεις, τις φυλακές και τα στρατόπεδα, όπου «Το σύμπαν ολόκληρο γίνεται μια στάλα. Όλα δεν είναι τίποτε άλλο παρά δυο σπασμένα κόκκαλα, δυο μαραμένα χέρια που τα λιανίζει κάποιος αόρατος με μια λίμα».
Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου μελετάται το πιο αποτελεσματικό τρομοκρατικό μέσο της Κατοχής: η πείνα που τάραξε βαθύτατα όλο το ψυχικό εποικοδόμημα του λαού, δρώντας στη βαθύτερη ενστικτώδική ζωή και τα βιολογικά θεμέλια των ανθρώπων. Αναφέρονται με εξαντλητικές λεπτομέρειες τα στάδια που ακολουθεί η νόσος της πείνας. Πρώτο είναι το διεγερτικό στάδιο, κατά το οποίο ο άρρωστος διακατέχεται από ανυπόφορο εκνευρισμό και υπερκινητικότητα. Το χαρακτηριστικότερο γεγονός αυτού του σταδίου είναι η άμβλυνση του αισθήματος της αηδίας, που σε συνδυασμό με την έλλειψη κάθε αίσθησης ατομικής κι ανθρώπινης αξιοπρέπειας, κατέβαζαν τον άνθρωπο στο επίπεδο του ζώου. Η επιθετικότητα, τα παρανοϊκά σύνδρομα καθώς και η άμβλυνση των αισθημάτων αλληλεγγύης για το συνάνθρωπο θα είχαν οδηγήσει την κοινωνία στην πλήρη κανιβαλιστική έκπτωση αν μέσω του κινήματος Αντίστασης, των λαϊκών συσσιτίων κ.λπ., δεν είχε πραγματωθεί μια αντίθετη κίνηση «εξανθρωπισμού κι ενηλικίωσης της προσωπικότητας».
Το δεύτερο στάδιο της πείνας είναι εκείνο της κατάπτωσης, των βαρύτατων οργανικών συνεπειών και της έκπτωσης του ψυχισμού προς τα κατώτερα ονειρικά και υπονοϊκά επίπεδα. Είναι ο προθάλαμος του τελικού σταδίου, που διαρκεί μόνο λίγες μέρες κι οδηγεί σε θάνατο από υπογλυκαιμία που ο οργανισμός αδυνατεί νʼ αντισταθμίσει.
Η μελέτη αυτού του συγγράμματος αποτελεί μια σκληρή και συγχρόνως πολύτιμη εμπειρία. Όπως γράφουν και οι συγγραφείς του: «Προσπαθήσαμε να είμαστε συνεπείς σε μια αυστηρή επιστημονική μέθοδο των προβλημάτων που μας απασχόλησαν. Θεωρούμε λυτρωτική κάθε ανάλογη προσπάθεια. Είναι η συνέχιση της προσπάθειας για ψυχική ανασυγκρότηση. Είναι ό,τι θα μας κάνει να φτάσουμε στο αναγκαίο ηθικό ύψος, για να πετύχουμε την ψυχική και ηθική κάθαρση». Από την άλλη μεριά, αναδύεται η επιθυμία μελέτης της ψυχοπαθολογίας του κατακτητή, του βασανιστή, του εκτελεστή αλλά και των σύγχρονων συνεχιστών και νοσταλγών του.»
Αλλά τα πιο συγκλονιστικά τα παραθέτω παρακάτω,
«απογοήτευση δεν ήξερα τι θα γίνει πότε θα τελειώσει αυτή η κατάσταση», «φοβάμαι την προσφυγιά περισσότερο από τον θάνατο» , «αγωνία για τον υποσιτισμό μας και την τυχόν πείνα» , φυσικά δεν θα αναφέρω για τις εκτελέσεις και τις κρεμάλες.
Σημαντικό να κατανοήσουμε την δημιουργημένη ψυχολογία των επιζώντων του τότε δράματος αλλά τα κλάματα και οι κατάρες δεν έχουν θέση πλέον , αλλά η δράση και η κινητοποίηση. Και πάνω από όλα οργάνωση, οργάνωση, οργάνωση.
GERMA
http://mantzaris.eu/
|
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ενημερώνω τους φίλους αναγνώστες ότι κείμενα που είναι σε άλλη γλώσσα γραμμένα και δεν συνοδεύονται από την Ελληνική μετάφραση δεν θα ανακοινώνονται, Ευχαριστώ!
“greeklish”
Ο διαχειριστής τού παρόντος ιστολογίου παρακαλεί τούς σεβαστούς αναγνώστες όπως σε τυχόν σχόλιά τους να χρησιμοποιούν την Ελληνική γραφή.
Σχόλια που είναι γραμμένα σε "greeklish" θα διαγράφονται, όποιο και να είναι το περιεχόμενό τους.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του επώνυμα, όποια και να είναι αυτή. Δεν θα δημοσιεύονται ανώνυμα, συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται στο εξής.
Να μην τα ξαναλέμε, μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
Τα χρήματά σας, ο ιδρώτας σας, και το μέλλον των παιδιών σας πρέπει να μένουν στην ΕΛΛΑΔΑ. Πάντα και παντού, όσο μπορούμε, να αναζητούμε τα Ελληνικά προϊόντα και τις πραγματικές Ελληνικές επιχειρήσεις για να δίνουμε τον οβολό μας. Κάθε Ευρώ που φεύγει εκτός, δεν επιστρέφει ποτέ. Δεν θα ενισχύσουμε εμείς την κερδοφορία εταιρειών που προτιμούν χώρες με τριτοκοσμικές εργασιακές σχέσεις για να παράγουν φθηνά. Ακριβώς αυτό που θέλουν να κάνουν στην Ελλάδα δηλαδή αποικία τους.
Οφείλω χάριτας στη Θεία Πρόνοια, διότι ευδόκησε να διδαχθώ τα αρχαία Ελληνικά
«Έλληνες, να είστε υπερήφανοι που μιλάτε την Ελληνική γλώσσα ζωντανή και μητέρα όλων των άλλων γλωσσών. Μη την παραμελείτε, αφού αυτή είναι ένα από τα λίγα αγαθά που μας έχουν απομείνει και ταυτόχρονα το διαβατήριό σας για τον παγκόσμιο πολιτισμό. Ζωντανέψτε τους αρχαίους σας συγγραφείς, κάνετε γνωστόν το συλλογισμό τους.».
Μην επιτρέπεται τον διαδικτυακό εκβιασμό Υπενθυμίζεται ότι για ανάλογα περιστατικά οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προκειμένου να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες ή επίμεμπτες πράξεις ή δραστηριότητες που τελούνται μέσω Διαδικτύου, στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
Τηλεφωνικά: 11188
Στέλνοντας e-mail στο:ccu@cybercrimeunit.gov.gr
Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smart phones): FEELSAFE E-COMMERCE.
Μέσω twitter: @CyberAlertGR.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΣ Εάν σκέφτεστε την αυτοκτονία ή εάν ανησυχείτε για κάποιον δικό σας καλέστε στο 1018, τη γραμμή παρέμβασης για την αυτοκτονία.
ΣΟΣ ζήτα βοήθεια άμεσα από το 112 Μάθε πως να το κάνεις παρακάτω.
Πως γίνεται αυτή η ενημέρωση;
Όσοι έχουν smartphone θα λαμβάνουν γραπτό προειδοποιητικό μήνυμα (Cell Broadcast - CB), που θα εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου και θα συνοδεύεται από χαρακτηριστικό ήχο συναγερμού (διαφορετικού από κάθε άλλο ήχο ειδοποίησης της συσκευής). Αυτό που απαιτείται είναι οι χρήστες των κινητών να έχουν ενημερωμένο λογισμικό (firmware) από τον κατασκευαστή και παράλληλα στα τερματικά τους. Όσοι δεν έχουν smartphone, μπορούν να μπουν στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, όπου υπάρχει ειδική υπηρεσία για το 112, να εγγραφούν και να δηλώσουν τον τρόπο που θέλουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις.
Αυτό μπορεί να είναι, είτε μήνυμα σε κινητό, είτε φωνητικοί συναγερμοί σε σταθερό τηλέφωνο, είτε με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), που θα μπορεί κανείς να διαβάζει σε κινητό τηλέφωνο, tablet, σταθερό ή φορητό υπολογιστή.
Το 112 συνδέει τον καλούντα, ανάλογα με το περιστατικό έκτακτης ανάγκης που αυτός αναφέρει, με την Αστυνομία, τo Πυροσβεστικό Σώμα, το ΕΚΑΒ, το Λιμενικό Σώμα, την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056 και την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα εξαφανισμένα παιδιά 116000.
Στις τηλεφωνικές κλήσεις προς το 112 απαντούν αμέσως ειδικά εκπαιδευμένοι χειριστές στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά.
Επισημαίνεται ότι η κλήση προς το 112 είναι χωρίς χρέωση και μπορεί να γίνει από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο (ακόμη και χωρίς κάρτα SIM).
Οι πολίτες μπορούν επίσης να ειδοποιήσουν στο 112 με εναλλακτικούς τρόπους, όπως με γραπτό μήνυμα, φαξ, ή email στη διεύθυνση contact@112.gov.gr.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ Η Γενική Γραμματεία υπογραμμίζει τη σημασία της διενέργειας έρευνας αγοράς από τους καταναλωτές πριν τις αγορές τους, ενώ υπενθυμίζει ότι μπορούν να καταγγέλλουν παραβάσεις της νομοθεσίας στην ιστοσελίδα της ΓΓ: www.1520.gov.gr/ypovoli-kataggelias.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ενημερώνω άπαντες, ότι μηνύματα που είναι στα αγγλικά, ή σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα εκτός από τα Ελληνικά δεν ξέρω για να τα διαβάζω. Για αυτό αν δεν είναι στα Ελληνικά, δεν φέρω καμία ευθύνη για οτιδήποτε που θα είναι σε άλλη γλώσσα, όποιος θέλει να με ενημερώσει, να ρωτήσει, να καταγγείλει, ή οτιδήποτε άλλο, μόνο στα Ελληνικά. Ευχαριστώ.
Παρακαλώ ενημερωθείτε, προς αποφυγή παρεξηγήσεως! Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν είναι υπεύθυνη για την ακρίβεια των πληροφοριών στη σελίδα μου και δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για αξιώσεις ή απώλειες.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν είναι υπεύθυνος για τα σχόλια, τις απόψεις ή τις απόψεις των επισκεπτών του ιστότοπου και ότι ο ιστότοπος διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει προσβλητικά σχόλια ή εικόνες.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν υποστηρίζει ΚΑΙ δεν αναλαμβάνει ευθύνη για οποιεσδήποτε πληροφορίες προσφέρονται από ιστότοπους τρίτων που συνδέονται μέσω της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ .
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σεβόμενη τους αναγνώστες της, δηλώνει ότι αυτά που ανεβάζει τα δηπλοτσεκάρει για την γνησιότητά τους, όμως η τελική ευθύνη να διαπιστώσουν αν είναι αληθινά, μένει στους αναγνώστες και αυτό είναι μόνιμη παρότρυνση της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ.
ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
|
Leave a Reply