Ενημέρωση των αναγνωστών. Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky
Ανακοίνωση Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας.
Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.
Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας; «Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.
Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020 Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.
|
Οριστικό Τέλος !!!
Τι είναι τα DOM (départements d’outre-mer); Γιατί δεν θέλουν οι Γερμανοί, οι Ολλανδοί, οι Βέλγοι, οι Αυστριακοί, κτλ, να υπάρξει μόνιμη λύση στο Ελληνικό Ζήτημα;;; Σε τι συνίσταται η άρνησή τους και γιατί ;;; Τι κερδίζουν ή τι χάνουν από την μη “επίλυση” του
Λάζαρος Ελευθεριάδης
Ύστερα από το χθεσινό Eurogroup, η τελική “γεύση” η οποία μένει, είναι ότι, οι Γερμανοί και οι περί αυτών, δεν θέλουν να υπάρξει μόνιμη λύση στο Ελληνικό “πρόβλημα”, σε αντίθεση με το ΔΝΤ, το οποίο, επιζητεί ένα “βιώσιμο” χρέος, και βέβαια εκ των προτέρων έναν σαφώς προσδιορισμένο μηχανισμό αποπληρωμής του, ή αλλιώς έναν μηχανισμό εξυπηρέτησης του δανείου πρός την Ελλάδα.
Γιατί όμως δεν θέλουν οι Γερμανοί, οι Ολλανδοί, οι Βέλγοι, οι Αυστριακοί, κτλ, να υπάρξει μόνιμη λύση ;;;
Σε τι συνίσταται η άρνησή τους και γιατί ;;;
Τι κερδίζουν ή τι χάνουν από την μη “επίλυση” του Ελληνικού προβλήματος ;;;
Είναι άραγε “μόνιμη” λύση αυτό το οποίο προτείνει το ΔΝΤ και όλες οι κεντρικές Τράπεζες των χωρών της ΕΕ ;;;
Ποιά είναι η ενδεικνυόμενη λύση για τους πιστωτές μας και ποιά για την Ελλάδα ;;;
Οι απαντήσεις είναι ανάλογες της “θέσης” από την οποίαν αντιμετωπίζεις το πρόβλημα και βέβαια δεν είναι απλές, είναι πολυσύνθετες, όπως και οι ερωτήσεις.
Η υπεραπλούστευση ενός σύνθετου πολιτικού, κατά κύριον λόγο, “προβλήματος” είναι τις περισσότερες φορές, επικίνδυνη προσέγγιση ενός προβλήματος η οποία απομακρύνει οριστικά την πιθανότητα “ορθής” λύσης.
Επομένως η προσεκτική και εμπεριστατωμένη παρακολούθηση των παραμέτρων οι οποίες συνθέτουν το “πρόβλημα”, έχει πολύ καλές πιθανότητες να δώσει και την αντίστοιχη βέλτιστη “λύση” του πολιτικού προβλήματος το οποίο σήμερα αποκαλούμε εξυπηρέτηση των δανείων ή του “Δημόσιου χρέους” της Ελλάδος.
Γιατί επιμένω πλέον, και επαναλαμβάνω, ότι η εξυπηρέτηση του Ελληνικού Δημόσιου χρέους, η εξυπηρέτηση των Δανείων προς την Ελλάδα, είναι στον πυρήνα της, πολιτικό πρόβλημα κατά κύριο λόγο και όχι οικονομικό, όπως οι περισσότεροι αναλυτές και οικονομολόγοι χαρακτηρίζουν.
Οι λόγοι είναι πολλοί και διάφοροι, θα προσπαθήσω να προσεγγίσω τους κυριότερους κατά την γνώμη μου.
Η σύναψη μίας δανειακής σύμβασης μεταξύ δύο ή περισσοτέρων μερών στην ελεύθερη αγορά, διέπεται από τούς κανόνες της ελεύθερης οικονομίας, οι οποίοι οδηγούν το ένα μέρος να χορηγεί το κεφάλαιο και το άλλο μέρος να αναλαμβάνει την υποχρέωση επιστροφής του κεφαλαίου σε προσδιορισμένο χρόνο εκ των προτέρων, με ανάλογο σταθερό ή μεταβαλλόμενο τοκοχρεολύσιο (ισόποσες δόσεις κεφαλαίου+τόκους).
Ο στόχος του πιστωτού είναι η αποκομιδή του ανάλογου “κέρδους” από την χορήγηση του κεφαλαίου, ο δε στόχος του χρεώστου, η πλήρης αξιοποίηση του δανειζομένου κεφαλαίου τηρώντας τούς όρους της σύμβασης.
Αυτή είναι μία “καθαρή” οικονομική σχέση δύο μερών, χωρίς να λαμβάνονται υπ’όψιν άλλοι παράμετροι και παράγοντες οι οποίοι όμως δύνανται να επηρεάζουν σημαντικά την δανειακή σύμβαση.
Εάν ακολουθήσουμε την “καθαρή” οικονομική συλλογιστική, η προσέγγιση του ότι η Ελλάδα είναι μία μικρή “αγορά” επομένως έχει μικρή “κατανάλωση”, επομένως μικρό “ενδιαφέρον” για τα οικονομικά της μεγέθη από τούς οικονομικά ισχυρούς της Ευρώπης και του πλανήτη γενικά, μάς οδηγεί σε συμπεράσματα τα οποία οφθαλμοφανώς είναι έξω από την πραγματικότητα.
Οι οικονομικά ισχυροί ανά τον πλανήτη, είτε κράτη, είτε συνασπισμοί κρατών, είτε διεθνείς οικονομικοί οργανισμοί , εκδηλώνουν “ενδιαφέρον” αναντίστοιχα μεγαλύτερο των φαινομένων οικονομικών δυνατοτήτων της χώρας μας.
Γιατί υπάρχει αυτή η φαινομενική αναντιστοιχία ενδιαφέροντος και δυνατοτήτων, σε τι συνίσταται και που οφείλεται αυτό το ενδιαφέρον, το οποίο όμως υπεισέρχεται ως καθοριστικός παράγων στην σύναψη δανειακών συμβάσεων στην χώρα μας. Είναι προφανές και ιστορικά αποδεδειγμένο, ότι, οι δανειακές συμβάσεις μεταξύ κρατών, χρησιμοποιούνται στην καλύτερη των περιπτώσεων ως “περιοριστικοί όροι” χειραγώγησης μιας χώρας, ή στην χειρότερη ως στυγνή κατοχή μιας χώρας, εξυπηρετώντας τα ευρύτερα γεωπολιτικά συμφέροντα των οικονομικά ισχυρών κρατών του πλανήτη.
Αυτή η πρακτική των ισχυρών, αποτυπώθηκε ιστορικά και μετά την ίδρυση των αποικιών έως και σήμερα, όχι βέβαια εξ αιτίας δημογραφικών εκρήξεων στις μητροπόλεις αλλά εξ αιτίας εξυπηρέτησης οικονομικών συμφερόντων.
Ένα παράδειγμα είναι τα υπερπόντια διαμερίσματα (γαλλικά: départements d’outre-mer ή DOM). Το υπερπόντιο διαμέρισμα, είναι ένα διαμέρισμα της Γαλλίας το οποίο βρίσκεται εκτός της μητροπολιτικής Γαλλίας.
Με βάση το Σύνταγμα του 1946 ως υπερπόντια διαμερίσματα ορίστηκαν η Αλγερία, (ανεξάρτητη από το 1962), η Γουαδελούπη , η Μαρτινίκα, η Γαλλική Γουιάνα και η Ρεϊνιόν. Ως ενσωματωμένα μέρη της Γαλλίας αποτελούν μέρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εκπροσωπούνται στη γαλλική Εθνοσυνέλευση, στη Γερουσία και στο Οικονομικό και Σοσιαλιστικό Συμβούλιο, εκλέγουν έναν ευρωβουλευτή και χρησιμοποιούν ως νόμισμα το ευρώ.
Από το 1982, στα πλαίσια της πολιτικής της τότε γαλλικής κυβέρνησης για αποκέντρωση, τα υπερπόντια διαμερίσματα εκλέγουν περιφερειακά συμβούλια με εξουσίες παρόμοιες με τους γαλλικούς νομούς (regions) της μητροπολιτικής Γαλλίας. Ως αποτέλεσμα της συνταγματικής αναθεώρησης του 2003, οι νομοί αυτοί καλούνται υπερπόντιοι νομοί.
Η υπερπόντια εδαφική επικράτεια Άγιος Πέτρος και Μικελόν ήταν ένα υπερπόντιο διαμέρισμα από το 1976 ως το 1985.
Σε δημοψήφισμα το οποίο διενεργήθηκε στις 29 Μαρτίου του 2009, η υπερπόντια εδαφική επικράτεια της Μαγιότ θα γίνει υπερπόντιο διαμέρισμα από το έτος 2011.
Η εξέλιξη της αποικιακής πολιτικής των αποικιοκρατών της Ευρώπης είχε ως αποτέλεσμα, η στρατιωτική κατοχή της αποικίας, η οποία δημιουργούσε και θύματα και αντιδράσεις στο εσωτερικό των αποικιοκρατών, να “μεταμορφωθεί” σε οικονομική κατοχή της αποικίας αντικαθιστώντας την στρατιωτική κατοχή.
Η μορφή εν κατακλείδι της δανειακής σύμβασης καθορίζει εν πολλοίς και την πολιτική σχέση του πιστωτού με τον δανειζόμενο, την πολιτική σχέση της μητρόπολις και της αποικίας.
Μέχρι σήμερα υπάρχουν αρκετά και ενδιαφέροντα “απομεινάρια” της αποικιοκρατίας, στους «leaders» της Ευρώπης.
Αυτή η πολιτική λογική εφαρμόζεται και στην περίπτωση της Ελλάδος, μόνο που δεν ξεκαθαρίστηκε στον Ελληνικό λαό από τον τότε “Εθνάρχη” Κωνσταντίνο Καραμανλή ως τι ενταχθήκαμε στην ΕΟΚ, ως υπερπόντιο διαμέρισμα των Γάλλων, ως προτεκτοράτο των Γερμανών, ή ως αμιγώς καθαρή αποικία των Ευρωπαίων.
Η πλήρης ένταξη της χώρας στην ΕΟΚ με την απαραίτητη συνοδεία των αντίστοιχων δανειακών συμβάσεων ήταν η μεγάλη “πολιτική” απόφαση την οποίαν έλαβε η Ευρώπη ως μητρόπολις για την πλήρη ένταξη της αποικίας στον οικονομικό συνασπισμό της ΕΕ, την Ευρωζώνη.
Οι πάντες εγνώριζαν τα περί “πειραγμένων” στοιχείων επί κυβερνήσεως του κ. Σημίτη, παρ’όλα αυτά εσίγησαν, διότι η απόφαση της πλήρους ένταξης της χώρας μας στην ΕΕ, ήταν ΠΟΛΙΤΙΚΗ, εξυπηρετούσε γεωπολιτικά συμφέροντα των σημερινών πιστωτών μας.
Είναι προφανές ότι η Γερμανία δια της κ. Άγγελα Μέρκελ και των συνοδοιπόρων της (Ολλανδία, Βέλγιο, Αυστρία, κτλ), έχει αποφασίσει είτε να “τραβήξει” τον δικό της “μοναχικό” δρόμο, είτε να μεταλλάξει την Ευρώπη και την ΕΕ σε άλλη “υπερδύναμη”. Η προσπάθεια να τής προσδώσει διαφορετικά χαρακτηριστικά ως πολιτική-οικονομική οντότητα, διαμορφώνοντάς την και προσανατολίζοντάς την σε διαφορετικές στοχεύσεις, συναντά αντιδράσεις και στο εσωτερικό της Γερμανίας από σημαντικούς οικονομικούς και πολιτικούς παράγοντες της χώρας.
Εάν δε, αναγνώσει κάποιος με προσοχή τις δηλώσεις κάποιων πολιτικών της Γερμανίας (Σόιμπλε, Ρέσλερ, Άντον Μπέρνερ, κτλ), θα διαπιστώσει ότι πίσω από τον κεκαλυμμένο Ευρωπαϊκό “πληθυντικό”, κρύβεται έντεχνα ο Γερμανικός σωβινισμός.
Οι δηλώσεις του κ. Άντον Μπέρνερ, του προέδρου της ομοσπονδίας των Γερμανών εξαγωγέων, της BGA, στους δημοσιογράφους, «Υπάρχει ζωή για τη Γερμανία μετά το ευρώ; -αναρωτήθηκε και πρόσθεσε-, Ναι, υπάρχει», αποκαλύπτουν του λόγου το αληθές, χωρίς αυτή η δήλωση να είναι η μοναδική από στελέχη του πολιτικού συστήματος της Γερμανίας.
Όμως η “αφήγηση” των γεγονότων έχει δύο όψεις και η νέα διαγραφή την οποίαν προτείνει τώρα το ΔΝΤ αφορά όλες τις κυβερνήσεις των Ευρωπαϊκών κρατών-μελών της ΕΕ. Το ΔΝΤ ζητεί δηλαδή από τις κυβερνήσεις των κρατών-μελών, να κουρέψουν ομόλογα του ελληνικού δημοσίου τα οποία ήδη κατέχουν, “βλέπει” την αλλαγή η οποία συντελείται στα σπλάχνα της Ευρώπης και σπεύδει να προλάβει τίς εξελίξεις.
Είναι γεγονός, και αυτό το γνωρίζει πολύ καλά το ΔΝΤ, ότι τέτοιες κυβερνητικές αποφάσεις δύσκολα θα εγκρίνονταν από τα κοινοβούλια των πιστωτριών χωρών της Ελλάδας.
Και ιδιαίτερα από το Γερμανικό κοινοβούλιο, την Μπούντεσταγκ (κάτω βουλή), για πολλούς λόγους, δύο εκ των οποίων κυρίως είναι:
– Πρώτον διότι πρόκειται για έναν εκ των μεγαλυτέρων πιστωτών μας. Υπολογίζεται ότι το Βερολίνο θα χάσει περί τα 37 δισ. ευρώ εάν κουρέψει τα ελληνικά ομόλογα τα οποία κατέχει. Ένα ποσόν το οποίο, σίγουρα θα εκτροχιάσει την προσπάθεια ισοσκελισμού του γερμανικού προϋπολογισμού για το έτος 2014.
Παρότι η Γερμανία “κέρδισε” περί τα 80 δισ, από την “κρίση” στην Ελλάδα.
– Δεύτερον διότι, τον επόμενο Οκτώβριο του 2013 διεξάγονται γενικές εκλογές στη Γερμανία και η κ. Μέρκελ δεν θέλει να απασχολήσει άλλη φορά την Μπούντεσταγκ με το θέμα της Ελλάδας πέρα από την έγκριση για την εκταμίευση των 44 δισ. Ευρώ, τα οποία θα ζητήσει εφ` όσον δώσει το πράσινο φως η τρόικα.
Θα μπορούσε λοιπόν, να υποστηρίξει κανείς ότι, ο κ. Γενς Βάιντμαν δεν ζητεί εδώ και τώρα νέο Ελληνικό κούρεμα αλλά εν ευθέτω χρόνω, πάντως ζητά κούρεμα μετά την ολοκλήρωση των ελληνικών μεταρρυθμιστικών προσπαθειών και των γερμανικών εκλογικών αναμετρήσεων και υπό ορισμένες προϋποθέσεις.
Ομως η ουσία είναι ότι, η αναφορά του στο θέμα του κουρέματος τη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία, την ώρα δηλαδή κατά την οποίαν, το κούρεμα το προωθεί το ΔΝΤ ως “αιχμή” της προσπάθειάς του να απεμπλακεί από την Ευρώπη και να βάλει φραγή στα γεωπολιτικά σχέδια της Γερμανίας, ισοδυναμεί με πολιτική “μαχαιριά” στον κυβερνητικό συνασπισμό της Γερμανίας και προσωπικά στη κ. Μέρκελ.
Βέβαια η Γερμανική κεντρική τράπεζα στην έκθεσή της επαναλαμβάνει την κριτική προς την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα για την απόφασή της, να αγοράζει ομόλογα από τις υπερχρεωμένες χώρες της Ευρωζώνης.
Συγχρόνως προειδοποιεί ότι πρέπει να αποφευχθεί η «σύγκρουση συμφερόντων» μεταξύ νομισματικής και δημοσιονομικής πολιτικής, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης της Ελλάδος.
Είναι επίσης προφανές ότι η αντιπαράθεση ΔΝΤ και Γερμανίας έχει πολλά στάδια ακόμη να περάσει.
Η μικρή ΕΕ είναι προ των θυρών ;;;
Ίδωμεν !!!
Ύστερα από το χθεσινό Eurogroup, η τελική “γεύση” η οποία μένει, είναι ότι, οι Γερμανοί και οι περί αυτών, δεν θέλουν να υπάρξει μόνιμη λύση στο Ελληνικό “πρόβλημα”, σε αντίθεση με το ΔΝΤ, το οποίο, επιζητεί ένα “βιώσιμο” χρέος, και βέβαια εκ των προτέρων έναν σαφώς προσδιορισμένο μηχανισμό αποπληρωμής του, ή αλλιώς έναν μηχανισμό εξυπηρέτησης του δανείου πρός την Ελλάδα.
Γιατί όμως δεν θέλουν οι Γερμανοί, οι Ολλανδοί, οι Βέλγοι, οι Αυστριακοί, κτλ, να υπάρξει μόνιμη λύση ;;;
Σε τι συνίσταται η άρνησή τους και γιατί ;;;
Τι κερδίζουν ή τι χάνουν από την μη “επίλυση” του Ελληνικού προβλήματος ;;;
Είναι άραγε “μόνιμη” λύση αυτό το οποίο προτείνει το ΔΝΤ και όλες οι κεντρικές Τράπεζες των χωρών της ΕΕ ;;;
Ποιά είναι η ενδεικνυόμενη λύση για τους πιστωτές μας και ποιά για την Ελλάδα ;;;
Οι απαντήσεις είναι ανάλογες της “θέσης” από την οποίαν αντιμετωπίζεις το πρόβλημα και βέβαια δεν είναι απλές, είναι πολυσύνθετες, όπως και οι ερωτήσεις.
Η υπεραπλούστευση ενός σύνθετου πολιτικού, κατά κύριον λόγο, “προβλήματος” είναι τις περισσότερες φορές, επικίνδυνη προσέγγιση ενός προβλήματος η οποία απομακρύνει οριστικά την πιθανότητα “ορθής” λύσης.
Επομένως η προσεκτική και εμπεριστατωμένη παρακολούθηση των παραμέτρων οι οποίες συνθέτουν το “πρόβλημα”, έχει πολύ καλές πιθανότητες να δώσει και την αντίστοιχη βέλτιστη “λύση” του πολιτικού προβλήματος το οποίο σήμερα αποκαλούμε εξυπηρέτηση των δανείων ή του “Δημόσιου χρέους” της Ελλάδος.
Γιατί επιμένω πλέον, και επαναλαμβάνω, ότι η εξυπηρέτηση του Ελληνικού Δημόσιου χρέους, η εξυπηρέτηση των Δανείων προς την Ελλάδα, είναι στον πυρήνα της, πολιτικό πρόβλημα κατά κύριο λόγο και όχι οικονομικό, όπως οι περισσότεροι αναλυτές και οικονομολόγοι χαρακτηρίζουν.
Οι λόγοι είναι πολλοί και διάφοροι, θα προσπαθήσω να προσεγγίσω τους κυριότερους κατά την γνώμη μου.
Η σύναψη μίας δανειακής σύμβασης μεταξύ δύο ή περισσοτέρων μερών στην ελεύθερη αγορά, διέπεται από τούς κανόνες της ελεύθερης οικονομίας, οι οποίοι οδηγούν το ένα μέρος να χορηγεί το κεφάλαιο και το άλλο μέρος να αναλαμβάνει την υποχρέωση επιστροφής του κεφαλαίου σε προσδιορισμένο χρόνο εκ των προτέρων, με ανάλογο σταθερό ή μεταβαλλόμενο τοκοχρεολύσιο (ισόποσες δόσεις κεφαλαίου+τόκους).
Ο στόχος του πιστωτού είναι η αποκομιδή του ανάλογου “κέρδους” από την χορήγηση του κεφαλαίου, ο δε στόχος του χρεώστου, η πλήρης αξιοποίηση του δανειζομένου κεφαλαίου τηρώντας τούς όρους της σύμβασης.
Αυτή είναι μία “καθαρή” οικονομική σχέση δύο μερών, χωρίς να λαμβάνονται υπ’όψιν άλλοι παράμετροι και παράγοντες οι οποίοι όμως δύνανται να επηρεάζουν σημαντικά την δανειακή σύμβαση.
Εάν ακολουθήσουμε την “καθαρή” οικονομική συλλογιστική, η προσέγγιση του ότι η Ελλάδα είναι μία μικρή “αγορά” επομένως έχει μικρή “κατανάλωση”, επομένως μικρό “ενδιαφέρον” για τα οικονομικά της μεγέθη από τούς οικονομικά ισχυρούς της Ευρώπης και του πλανήτη γενικά, μάς οδηγεί σε συμπεράσματα τα οποία οφθαλμοφανώς είναι έξω από την πραγματικότητα.
Οι οικονομικά ισχυροί ανά τον πλανήτη, είτε κράτη, είτε συνασπισ%
Ο σχολιασμός έχει κλείσει.
|
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ενημερώνω τους φίλους αναγνώστες ότι κείμενα που είναι σε άλλη γλώσσα γραμμένα και δεν συνοδεύονται από την Ελληνική μετάφραση δεν θα ανακοινώνονται, Ευχαριστώ!
“greeklish”
Ο διαχειριστής τού παρόντος ιστολογίου παρακαλεί τούς σεβαστούς αναγνώστες όπως σε τυχόν σχόλιά τους να χρησιμοποιούν την Ελληνική γραφή.
Σχόλια που είναι γραμμένα σε "greeklish" θα διαγράφονται, όποιο και να είναι το περιεχόμενό τους.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του επώνυμα, όποια και να είναι αυτή. Δεν θα δημοσιεύονται ανώνυμα, συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται στο εξής.
Να μην τα ξαναλέμε, μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
Τα χρήματά σας, ο ιδρώτας σας, και το μέλλον των παιδιών σας πρέπει να μένουν στην ΕΛΛΑΔΑ. Πάντα και παντού, όσο μπορούμε, να αναζητούμε τα Ελληνικά προϊόντα και τις πραγματικές Ελληνικές επιχειρήσεις για να δίνουμε τον οβολό μας. Κάθε Ευρώ που φεύγει εκτός, δεν επιστρέφει ποτέ. Δεν θα ενισχύσουμε εμείς την κερδοφορία εταιρειών που προτιμούν χώρες με τριτοκοσμικές εργασιακές σχέσεις για να παράγουν φθηνά. Ακριβώς αυτό που θέλουν να κάνουν στην Ελλάδα δηλαδή αποικία τους.
Οφείλω χάριτας στη Θεία Πρόνοια, διότι ευδόκησε να διδαχθώ τα αρχαία Ελληνικά
«Έλληνες, να είστε υπερήφανοι που μιλάτε την Ελληνική γλώσσα ζωντανή και μητέρα όλων των άλλων γλωσσών. Μη την παραμελείτε, αφού αυτή είναι ένα από τα λίγα αγαθά που μας έχουν απομείνει και ταυτόχρονα το διαβατήριό σας για τον παγκόσμιο πολιτισμό. Ζωντανέψτε τους αρχαίους σας συγγραφείς, κάνετε γνωστόν το συλλογισμό τους.».
Μην επιτρέπεται τον διαδικτυακό εκβιασμό Υπενθυμίζεται ότι για ανάλογα περιστατικά οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προκειμένου να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες ή επίμεμπτες πράξεις ή δραστηριότητες που τελούνται μέσω Διαδικτύου, στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
Τηλεφωνικά: 11188
Στέλνοντας e-mail στο:ccu@cybercrimeunit.gov.gr
Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smart phones): FEELSAFE E-COMMERCE.
Μέσω twitter: @CyberAlertGR.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΣ Εάν σκέφτεστε την αυτοκτονία ή εάν ανησυχείτε για κάποιον δικό σας καλέστε στο 1018, τη γραμμή παρέμβασης για την αυτοκτονία.
ΣΟΣ ζήτα βοήθεια άμεσα από το 112 Μάθε πως να το κάνεις παρακάτω.
Πως γίνεται αυτή η ενημέρωση;
Όσοι έχουν smartphone θα λαμβάνουν γραπτό προειδοποιητικό μήνυμα (Cell Broadcast - CB), που θα εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου και θα συνοδεύεται από χαρακτηριστικό ήχο συναγερμού (διαφορετικού από κάθε άλλο ήχο ειδοποίησης της συσκευής). Αυτό που απαιτείται είναι οι χρήστες των κινητών να έχουν ενημερωμένο λογισμικό (firmware) από τον κατασκευαστή και παράλληλα στα τερματικά τους. Όσοι δεν έχουν smartphone, μπορούν να μπουν στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, όπου υπάρχει ειδική υπηρεσία για το 112, να εγγραφούν και να δηλώσουν τον τρόπο που θέλουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις.
Αυτό μπορεί να είναι, είτε μήνυμα σε κινητό, είτε φωνητικοί συναγερμοί σε σταθερό τηλέφωνο, είτε με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), που θα μπορεί κανείς να διαβάζει σε κινητό τηλέφωνο, tablet, σταθερό ή φορητό υπολογιστή.
Το 112 συνδέει τον καλούντα, ανάλογα με το περιστατικό έκτακτης ανάγκης που αυτός αναφέρει, με την Αστυνομία, τo Πυροσβεστικό Σώμα, το ΕΚΑΒ, το Λιμενικό Σώμα, την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056 και την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα εξαφανισμένα παιδιά 116000.
Στις τηλεφωνικές κλήσεις προς το 112 απαντούν αμέσως ειδικά εκπαιδευμένοι χειριστές στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά.
Επισημαίνεται ότι η κλήση προς το 112 είναι χωρίς χρέωση και μπορεί να γίνει από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο (ακόμη και χωρίς κάρτα SIM).
Οι πολίτες μπορούν επίσης να ειδοποιήσουν στο 112 με εναλλακτικούς τρόπους, όπως με γραπτό μήνυμα, φαξ, ή email στη διεύθυνση contact@112.gov.gr.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ Η Γενική Γραμματεία υπογραμμίζει τη σημασία της διενέργειας έρευνας αγοράς από τους καταναλωτές πριν τις αγορές τους, ενώ υπενθυμίζει ότι μπορούν να καταγγέλλουν παραβάσεις της νομοθεσίας στην ιστοσελίδα της ΓΓ: www.1520.gov.gr/ypovoli-kataggelias.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ενημερώνω άπαντες, ότι μηνύματα που είναι στα αγγλικά, ή σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα εκτός από τα Ελληνικά δεν ξέρω για να τα διαβάζω. Για αυτό αν δεν είναι στα Ελληνικά, δεν φέρω καμία ευθύνη για οτιδήποτε που θα είναι σε άλλη γλώσσα, όποιος θέλει να με ενημερώσει, να ρωτήσει, να καταγγείλει, ή οτιδήποτε άλλο, μόνο στα Ελληνικά. Ευχαριστώ.
Παρακαλώ ενημερωθείτε, προς αποφυγή παρεξηγήσεως! Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν είναι υπεύθυνη για την ακρίβεια των πληροφοριών στη σελίδα μου και δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για αξιώσεις ή απώλειες.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν είναι υπεύθυνος για τα σχόλια, τις απόψεις ή τις απόψεις των επισκεπτών του ιστότοπου και ότι ο ιστότοπος διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει προσβλητικά σχόλια ή εικόνες.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν υποστηρίζει ΚΑΙ δεν αναλαμβάνει ευθύνη για οποιεσδήποτε πληροφορίες προσφέρονται από ιστότοπους τρίτων που συνδέονται μέσω της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ .
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σεβόμενη τους αναγνώστες της, δηλώνει ότι αυτά που ανεβάζει τα δηπλοτσεκάρει για την γνησιότητά τους, όμως η τελική ευθύνη να διαπιστώσουν αν είναι αληθινά, μένει στους αναγνώστες και αυτό είναι μόνιμη παρότρυνση της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ.
ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
|