«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΤΩΡΑ!!!

Τζανάκης Μιχάλης
Φιλόλογος

Ο ασθενής είναι κλινικά νεκρός. Οι «συγγενείς» εκλιπαρούν τους «γιατρούς» ν αποσυνδέσουν τον ασθενή, γιατί δεν έχει νόημα να παρατείνεται το δράμα του ίδιου, αλλά και αυτών (των συγγενών).

Οι «γιατροί» επικαλούνται τον όρκο του Ιπποκράτη, αλλά την ίδια στιγμή «σκυλεύουν» το σώμα του ημιθανούς ασθενούς. Του «κόβουν» σαδιστικά λίγα-λίγα τα μέλη του. Δεν έχει χέρια, πόδια, πνεύμονες, νεφρά, δεν ακούει, δεν βλέπει και εννοείται είναι «ευνουχισμένος». Είναι τραγικό για την «αξιοπρέπεια» του ασθενούς να τον βλέπουν οι συγγενείς του  να φθίνει, ν ακρωτηριάζεται και απλά να έχει τεχνητό «καρδιακό» παλμό με «μηχανική» υποστήριξη.

Οι συγγενείς αναρωτιούνται:

          καλά, τρελάθηκαν οι «γιατροί» ντόπιοι και ξένοι «προφέσορες», δε βλέπουν τι τραβάει ο ασθενής; Λίγη «ανθρωπιά» δεν έχουν;

Προφανώς δεν τρελάθηκαν οι «γιατροί». Ο ασθενής έχει μεγάλη περιουσία, αλλά έχει «νόμιμους» κληρονόμους. Οι «γιατροί» σκέφτονται πως αν κερδίσουν χρόνο θα έχουν μερίδιο στην «κληρονομιά». Αν παρατείνουν την τεχνητή αναπνοή του ασθενούς, ο χρόνος είναι με το μέρος τους.

Οι συγγενείς διαμαρτύρονται, αλλά εις μάτην. Οι «γιατροί» συγκαλούν συνεχή «ιατρικά» συμβούλια κωλυσιεργώντας την οριστική «ιατρική» έκθεση και ωστόσο, αφαιρούν απ τον «κλινικά» νεκρό ασθενή τα πάντα. Από τα «τιμαλφή» έως τα ζωτικά όργανα του, που δε διστάζουν να τα «εμπορεύονται» με τρόπο κυνικό.

Οι ασθενείς εξεγείρονται καταρχάς με τους «ντόπιους γιατρούς», καθώς μιλούν την ίδια «γλώσσα». Οι «ντόπιοι» γιατροί επιρρίπτουν τις «ευθύνες» στους «αλλοδαπούς», αφού υποστηρίζουν ότι η «ιατρική αγωγή» χορηγείται απ αυτούς.

Οι συγγενείς τους εξηγούν ότι δε γίνεται να τρενάρουν το «μαρτύριο», αφού και ο ασθενής δεν μπορεί να αναταχθεί και η «εντατική» κοστίζει μια περιουσία, χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος να σπαταλούν την «περιουσία» του ασθενούς.

Οι  ξένοι «γιατροί» είναι ανένδοτοι. Θέλουν και να «πεθάνουν» τον ασθενή, και να εκδώσουν αυτοί το «πιστοποιητικό θανάτου» του και να οικειοποιηθούν με «πλαστή διαθήκη» όλη του την περιουσία. Για τους «συγγενείς» δεν έχουν κανένα πρόβλημα, αφού τους έχουν αγοράσει «στικάκια» και ψηφιακούς δίσκους με λίστες ονομάτων να «παίζουν». Έτσι, την ίδια ώρα που οι δέκα εκατομμύρια συγγενείς του ασθενούς θα δοκιμάζουν τα «στικάκια» αυτοί θα κάνουν απερίσπαστα τη δουλειά τους.

Η αλήθεια είναι πως με δεδομένη την πορεία της «υγείας» του ασθενούς, ο «θάνατος» του θα είναι «λύτρωση». Ο «θάνατος» του είναι «παρακαλετός». Ωστόσο, αυτοί οι «επίορκοι γιατροί» κάποια στιγμή θα πληρώσουν, όπως οι «συνάδελφοι» τους που «δραστηριοποιούνταν» στο Άουσβιτς και το Νταχάου. Εκεί, έγιναν πολλά «πειράματα» σε σώματα ζωντανών-νεκρών. Ένας απ τους «πληρέστερους» Άτλαντες Ανατομίας που γράφτηκαν στην Ιστορία της Ιατρικής, ήταν αυτός του Ναζί γιατρού, του Pernkopf, ο οποίος τον «έγραψε» στο κολαστήριο του Άουσβιτς, πάνω στα σώματα ετοιμοθάνατων ανθρώπων.

Κάποια στιγμή η «Διεθνής Κοινότητα» πρέπει να θέσει επί τάπητος το θέμα «ευθανασία». Αυτήν μπορεί να την επιλέξει μόνο ο ίδιος ο «ασθενής» ή το στενό του περιβάλλον, δηλαδή οι «συγγενείς» του και όχι βέβαια ο «γιατρός» (Έλληνας ή ξένος). Αυτοί οφείλουν να μείνουν πιστοί στον «όρκο» τους και να μην κάνουν «πειράματα» στο μελλοντικό «πτώμα». Γιατί, εκτός απ την «ευθανασία», μπορεί να τεθεί κάποια στιγμή και θέμα «εσχάτης ποινής» για όλους όσους  «σκύλευσαν» χυδαία στον «νεκρό» σώμα.

ΥΓ. κάθε ομοιότητα με πρόσωπα, πράγματα ή καταστάσεις είναι εντελώς «συμπτωματική»

http://tonoikaipnevmata.wordpress.com/

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>