«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Γιατί η συμβατική εκπαίδευση είναι ακατάλληλη για το παιδί μου

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που θεωρώ τη συμβατική εκπαίδευση ακατάλληλη για το παιδί μου, που ανακαλύπτω καθημερινά, επιλέγοντας να ζήσω μια ζωή ελεύθερη από τους περιορισμούς της κοινωνίας και τις επιβολές του συστήματος.

 

Καθώς είναι αδύνατον να διαχωρίσουμε την κοινωνία, τα συστήματα που αυτή υποστηρίζει, από το εκπαιδευτικό σύστημα, οι λόγοι που επιλέγω να προσφέρω κάτι διαφορετικό στο παιδί μου, ξεπερνούν τα στενά όρια του καθορισμένου προγράμματος ύλης και πρακτικών εκπαίδευσης.

Χωρίς σειρά προτεραιότητας γιατί όλοι οι λόγοι είναι εξίσου σημαντικοί, επιλέγω τη μη ένταξη του παιδιού μου στο σύστημα…

·         Γιατί οι άνθρωποι δεν χωρίζονται ανάλογα με την ηλικία, το χρώμα του δέρματος τους, τις ικανότητες ή τους περιορισμούς τους. Φίλος είναι ο κάθε άνθρωπος που επιλέγουμε να πλησιάσουμε γιατί σέβεται αυτό που είμαστε και θέλει να μοιραστεί αυτό που είναι.

·         Γιατί κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να μαθαίνει αυτό που επιλέγει, με τον δικό του ρυθμό και τον δικό του τρόπο. Γιατί η μάθηση είναι φυσική λειτουργία του παιδιού που δεν διαχωρίζεται από την υπόλοιπη ζωή του.

·         Γιατί η μάθηση καμία σχέση δεν έχει με την αξιολόγηση, την κριτική, τις προσδοκίες ή το γνώριμο. Είναι μια εξελικτική, συνεχής λειτουργία, που δεν μπορεί να περιοριστεί σε μερικά χρόνια σε συγκεκριμένες αίθουσες και πρακτικές.

·         Γιατί η ιστορία της ανθρωπότητας πρέπει να ξαναγραφτεί, γιατί η φυσική, η βιολογία, η χημεία, η φιλοσοφία κ.λ.π. δεν είναι στατικά και το σχολείο υποθέτει ότι είναι.

·         Γιατί οι επιστήμες πρέπει να ενωθούν, γιατί τα θέματα πρέπει να έχουν σύνδεση και αλληλοεπίδραση, γιατί όλο το εκπαιδευτικό σύστημα στηρίζεται στην πλάνη του διαχωρισμού και της εξειδίκευσης.

·         Γιατί το κάθε παιδί πρέπει να ανακαλύπτει τον κόσμο του, πιστεύοντας εξ’ αρχής στο μεγαλείο της ύπαρξης του (που το κάθε παιδί γνωρίζει όταν γεννιέται). Γιατί ο φόβος μαθαίνει στα παιδιά να φοράνε μάσκες, να κρύβονται και να συρρικνώνονται.

·         Γιατί η ζωή δεν είναι πρόγραμμα, κανόνες και εκάστοτε ηθικές. Είναι απρόβλεπτη, είναι δημιουργική, είναι περιπέτεια αυτό-αποκάλυψης.

·         Γιατί καμία ταμπέλα δεν ανήκει σε κανένα παιδί, παρά μόνο σε ανθρώπους που ζουν στην πλάνη της υποτιθέμενης γνώσης..

·         Γιατί οι παραδόσεις, οι πολιτικές, θρησκευτικές, κοινωνικές πεποιθήσεις, περιορίζουν τον Νου και κλείνουν την Καρδιά σε πλαίσια φτιαχτά που δεν ταιριάζουν στην ελεύθερη συνύπαρξη ώριμων και υπεύθυνων ανθρώπων που σέβονται και αποδέχονται τη διαφορετικότητα.

·         Γιατί η συμβατική εκπαίδευση δεν μαθαίνει στα παιδιά πώς λειτουργεί η σκέψη, πώς συσχετίζεται με το συναίσθημα, την έννοια της πρόθεσης, το ρόλο του υποσυνειδήτου, την ευθύνη να ακούν και να σέβονται τις ανάγκες τους, το χρέος να εμπιστεύονται αυτό που μπορούν να Είναι.

·         Γιατί το κάθε παιδί είναι και δάσκαλος και γιατί οι έννοιες «δάσκαλος» και «μαθητής» είναι πάντα απόλυτα συνυφασμένες και ταυτόχρονα υπαρκτές, διαφορετικά είναι πλάνη. Ο κόσμος έχει να προσφέρει άπειρες πληροφορίες, αλλά μόνο ο εσωτερικός Εαυτός μπορεί να μετατρέψει την πληροφορία σε γνώση.

·         Γιατί η πειθαρχεία είναι εσωτερική υπόθεση και καλλιεργείται. Δεν επιβάλλεται αλλά διδάσκεται με παράδειγμα και στάση ζωής καθημερινή. Το σχολικό σύστημα επιβάλλει, απαιτεί, οι αντιπρόσωποι του υποτάσσονται και συμβιβάζονται, δίνοντας λανθασμένα μηνύματα στα παιδιά.

Μπορώ να βρίσκω καθημερινά ακόμα περισσότερους λόγους που τα παιδιά είναι ευτυχισμένα και δημιουργικά εκτός σχολείου. Όμως, δεν χρειάζομαι άλλες ενδείξεις. Το πιο μεγάλο ψέμα του σχολικού συστήματος είναι η ίδια η επιβολή του: «είναι υποχρεωτικό». Μόνο όποιος φοβάται επιβάλλεται. Και ο φόβος δηλώνει και το ψέμα του.

Αναρτήθηκε από xristiana

ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ