«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Προς μία κατοχική κυβέρνηση μακράς εκπνοής

20/06/2012 — Λακεδαίμων

Νικόλαος Κ. Γεωργαντζάς
Καθηγητής Συστημικής Δυναμικής
στο Πανεπιστήμιο Fordham στη Νέα Υόρκη

Ή επιθανάτιου ρόγχου; Όλες οι Ελληνίδες και όλοι οι Έλληνες, ολόκληρος δηλαδή ο συνέκδημος (synekdēmos) ελληνικός μας κόσμος, ολόκληρη η ελληνική κοινωνία πάνω στην επιφάνεια του πλανήτη Γη, δεν επιτρέπεται βέβαια να συμμετέχουμε ούτε ενεργά ούτε συλλογικά στα πολιτικά τεκταινόμενα της πατρίδος μας [1].

Δεν παύουμε όμως να παρακολουθούμε άναυδοι τα καραγκιοζλίκια των συμμοριών της εν’ Ελλάδι στυγνά δυναστικής κομματοκρατίας. Και αυτό που βλέπουμε δεν είναι παρά ένας αργός και μετά πολλών βασάνων θάνατος της στυγνά δυναστικής κομματοκρατίας των ειδικών συμφερόντων των συμμοριών.

Όχι πως μας ενοχεί ο θάνατος της εν’ Ελλάδι δυναστικής κομματοκρατίας. Καθόλου!

Εκείνο όμως που μας ενοχλεί αφάνταστα είναι πως στην κατρακύλα της αποδόμησής του, το στυγνά δυναστικό πολιτικό σύστημα της κομματοκρατίας στην Ελλάδα, δυστυχώς συμπαρασύρει μαζύ του και ολόκληρη την ελληνική κοινωνία. Είναι δε απόλυτα φυσιολογικό το να συμβαίνει τούτο.

ΕΝ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ (Ηράκλειτος) και ο λόγος ύπαρξης του κάθε πολιτικού συστήματος είναι η συλλογική ευδαιμονία και οικονομική ευμάρεια της ανθρώπινης κοινωνίας, που το πολιτικό σύστημα πρέπει να υπηρετεί. Όταν όμως το πολιτικό σύστημα καταρρέει, τότε είναι απόλυτα φυσιολογικό να συμπαρασύρει μαζύ του και ολόκληρη την ελληνική κοινωνία, τον λόγο δηλαδή της ύπαρξής του.

Σύμφωνα τον ελληνικό στοχασμό, η συλλογική ευδαιμονία αποτελεί επιδίωξη της ανθρώπινης κοινωνίας. Ενδεικτική είναι, π.χ., η άποψη του Δημοκρίτου: «Ευδαιμονίη ψυχής έργον, ουκ εν βοσκήμασιν οικεί ουδέ εν χρυσώ· ψυχή οικητήριον δαίμονος», δηλαδή: Η ευδαιμονία είναι έργο, απόκτημα της ψυχής του ανθρώπου, η ευδαιμονία δεν κατοικεί στα κοπάδια ζώων, δεν αγοράζεται με χρυσάφι· η ψυχή είναι η κατοικία της ευδαιμονίας [2].

Η ηθική δε της Αρετής περιγράφει τον χαρακτήρα του ηθικού παράγοντα ως την κινητήρια δύναμη γιά την ηθική συμπεριφορά κάθε κοινωνικο-οικονομικο-πολιτικού συστήματος, ενώ περιγράφει την ηθική του Δημοκρίτου, του Σωκράτη, του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη και άλλων Ελλήνων φιλοσόφων. Υπάρχει όμως έστω ένας κρίκος, γιά ένα έστω μικρό ολίσθημα των συμμοριών της εν’ Ελλάδι στυγνά δυναστικής κομματοκρατίας προς την ηθική της Αρετής;

Γνωρίζουν τα μέλη της επερχομένης κατοχικής κυβέρνησης μακράς εκπνοής στην Ελλάδα πως η ηθική της Αρετής αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της δημόσιας διοίκησης κάθε χώρας; Θα μπορούσε η ηθική της Αρετής είτε να αποτρέψει είτε να επισπεύσει τον επιθανάτιο ρόγχο του πολιτικού συστήματος, ώστε να μην πεθάνει μαζύ του και η ελληνική μας κοινωνία [3];

Νίκος Γεωργαντζάς

[1] I Cannot Vote

[2] Αριστοτέλης: περί ευδαιμονίας, αρετής, προαίρεσης και ευθύνης

[3] Γ. Κοντογιώργης – ΣΚΑΪ 100,3 – 16 Ιουν 12

http://tonoikaipnevmata.wordpress.com/

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>