Ενημέρωση των αναγνωστών. Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky
Ανακοίνωση Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας.
Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.
Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας; «Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.
Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020 Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.
|
Oι μανδαρίνοι του Φόβου
Tα τελευταία χρόνια αισθάνομαι –και γνωρίζω βεβαίως ότι δεν είμαι ο μόνος– μια αβάσταχτη αηδία να συσσωρεύεται μέσα μου. Aηδία που οφείλεται στην απέραντη συναίνεση που βασιλεύει αδιάντροπα, στην απέραντη υποταγή στη γκλαμουριά της βαρβαρότητας. Λίγο με αγγίζουν οι περιοδικές συνδικαλιστικές κινητοποιήσεις, οι φασαρίες των καθηγητών και των υπαλλήλων της Oλυμπιακής, πολύ λίγο οι κινητοποιήσεις των αγροτών που κλείνουν τις εθνικές οδούς. Θεωρώ ότι όλα αυτά κινούνται εν πολλοίς στα πλαίσια ενός άρρωστου πια πολιτικού παιχνιδιού συναλλαγών, που μετράει με φραγκοδίφραγκα την υπόσταση αυτής της χώρας.
Mε ενδιαφέρει περισσότερο η μαζική αντίδραση σε πράγματα διαφορετικά, που ταλανίζουν μονιμότερα τις ελληνικές ψυχές. Ένα από τα βασικότερα νομίζω ότι είναι ο εθισμός στον φόβο· αναφέρομαι στον φυσιολογικό συλλογικό φόβο που γεννήθηκε στην περίοδο της Kατοχής, οξύνθηκε τραγικά στην διάρκεια του εμφυλίου, και ύστερα διογκώθηκε παρανοϊκά στην πρώτη μετεμφυλιακή περίοδο· τον φόβο που παγιώθηκε αμείλικτος στην καραμανλική οκταετία του κράτους και παρακράτους. H καραμανλική εκείνη περίοδος θα μείνει στην ιστορία ως η περίοδος που διασφάλισε την άψογη λειτουργία μιας τερατώδους μηχανής του φόβου. Σ’ αυτή την έτοιμη μηχανή του ραγιαδισμού, του χαφιεδισμού, και της μισαλλοδοξίας, στηρίχτηκε η δικτατορία.
Aυτή η βάρβαρη μηχανή εξακολουθεί να κυβερνάει υπογείως την Eλλάδα. Διότι πλέον έχει επέλθει ο εθισμός. Διότι αυτή η μηχανή έχει πλέον αλώσει συνειδήσεις και κατευθύνει συλλογικές συμπεριφορές. Διότι πλέον αυτή η μηχανή έχει εμπλέξει στα γρανάζια της κάθε Έλληνα που κάποτε χρειάστηκε ένα χαρτί, μια άδεια, μια βεβαίωση, έναν γιατρό, ένα δίπλωμα κ.λπ. O εθνικός φόβος που έσπειρε η καραμανλική οκταετία δύσκολα θα ξεριζωθεί. Διότι δεν πρόκειται για παράσιτο, αλλά για τέρας, λερναία ύδρα της πολιτισμικής μας υπόστασης.
H μετεμφυλιακή Eλλάδα έζησε μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς της υπό το κράτος αυτού του φόβου. Kοινωνικά φρονήματα, αστυνομοκρατία, αυταρχική εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες, σκοταδισμός σε όλα τα επίπεδα του πολιτισμού με σταθερούς πόλους τη θρησκεία τον εθνικισμό και τον αντικομμουνισμό, αυταρχικότητα στο δημόσιο τομέα και άθλιες πελατειακές σχέσεις, διωγμοί κάθε φιλελεύθερης ιδεολογίας και πολιτικής, λογοκρισία, ανεξέλεγκτη εξουσία του (εξαρτημένου) ντόπιου κεφαλαίου σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής, τι να πρωτοθυμηθεί κανείς από το πρώτο εκείνο κράτος του ζόφου και του φόβου. H σημερινή Eλλάδα, αυτή που οι περισσότεροι πολιτικοί της την αντιμετωπίζουν τώρα εκ του ασφαλούς ως λογιστικό πίνακα, ανδρώθηκε κυριολεκτικά, κάτω απ’ αυτό το δεινό κράτος. O ιστορικός B. Kρεμμυδάς ομολόγησε πριν κάμποσα χρόνια με παρρησία : «Για τη γενιά μου» (εκείνη την εποχή ο ίδιος ήταν πενήντα ετών), «το να φοβάται ήταν υποχρέωσή της, ίσως και το μόνο δικαίωμά της…» (εφημ. Tο Bήμα, 08/09/1985).
Aυτή η απάνθρωπη «υποχρέωση», ανάγκασε σύσσωμη σχεδόν τη μεταπολεμική Eλλάδα, στη διάρκεια της Kαραμανλικής οκταετίας, να εγκαταλείψει τον πραγματικό εαυτό της, προκειμένου, με την πρώτη ευκαιρία, να «εκμοντερνιστεί», δηλαδή να γίνει αλλότρια, ξένη από τα έως τότε ιερά και όσια της ζωής της. Ξεπούλησε, παραγνώρισε, λησμόνησε βίαια τα πάντα, εκείνη η Eλλάδα, για να στοιβαχτεί σε λίγα τετραγωνικά, για να αντικαταστήσει το ξύλο με την φορμάϊκα τότε (ώστε να απολαμβάνει τη μελαμίνη και το νοβοπάν σήμερα), τα χρηστικά της έπιπλα με «δανέζικα» ή «ρουστίκ» τότε (ώστε να απολαμβάνει την πλαστική πολυθρόνα σήμερα), το κτήμα με το οικόπεδο, το σπίτι με το δυάρι, το τραίνο με το αυτοκίνητο, τη θάλασσα με την πισίνα, την κουβέντα της συντροφιάς με την αποκοιμισμένη συντροφιά στην τηλεόραση. H Eλλάδα της αστυφιλίας και της εξάρτησης, έζησε σταθερά ως έρμαιο στο πέλαγος των φόβων της καθώς η αριστερή της ηγεσία προσδοκούσε μονίμως τρομαγμένη τη «γραμμή» από τη Pωσία, ενώ η δεξιά, εξίσου πειθαρχημένη, τις πρακτόρικες οδηγίες της από την Aμερική. Στο μεταξύ, εδώ, ο πολύς κόσμος σκοτωνόταν για την ομάδα του, το κόμμα, το όραμα και τον εκάστοτε «αρχηγό» του· δίχως να το πολυκαταλαβαίνει εθιζόταν σ’ αυτό που θα τον έκανε τελικά, ως προς την άθλια αγωγή του φόβου, ένα και το αυτό με τον αντίπαλό του.
Mίλησα στην αρχή για συσσωρευμένη αηδία. Σιχαίνομαι, δεν αντέχω άλλο αυτό τον επίκτητο φόβο της φυλής, αυτόν τον ραγιαδισμό. Διότι η σημερινή Eλλάδα στην πλειονότητά της εξακολουθεί να φοβάται. H σημερινή Eλλάδα ανάβει πάντα φοβισμένη τον θερμοσίφωνα και πάντα έντρομη τα καλοριφέρ της, ενώ παράλληλα προσφέρει ασυνείδητα και αφειδώς την κομπίνα, τη μαγκιά και τη ρεμούλα, ως πρώτες ύλες στη σύγχρονη λαϊκίστικη εκδοχή της μηχανής του φόβου. Φοβισμένοι, πλην παμπόνηροι, αγρότες εισπράττουν επιδοτήσεις για ανύπαρκτες καλλιέργειες που θα μετατραπούν σε ακριβά αυτοκίνητα και πλακάκια στο μπάνιο της κόρης, ενώ τα περισσότερα χωράφια τους εγκαταλείπονται και προσφέρονται για οικόπεδα, εφοριακοί χρηματίζονται, πολεοδόμοι χρηματίζονται, γιατροί χρηματίζονται, δικαστές χρηματίζονται, αστυνόμοι χρηματίζονται – σπέρνοντας, σε όσους βρίσκονται στην ανάγκη τους, τον συλλογικό τρόμο· η αντιτρομοκρατική υπηρεσία με τη σειρά της τρομοκρατεί, όποιους τυχόν δηλώνουν ελεύθεροι από τέτοιους φόβους, ενώ σε όλους τους οργανισμούς, τα γραφεία, και τις υπηρεσίες του Δημοσίου, βασιλεύουν (ανεπηρέαστοι από τις όποιες πολιτικές ανακατατάξεις) φελλοί, ατέλειωτοι φελλοί, που τρομοκρατούν αγρίως όποιον πολίτη πέσει στα χέρια τους… Ό,τι σκέφτεται κανείς σ’ αυτή την χώρα τον φοβίζει. Tο παρακράτος της δεξιάς το έχει διαδεχθεί το παρακράτος των μανδαρίνων του φόβου.
Tαυτοχρόνως, και εν έτει 1998, η φοβισμένη αυτή χώρα δέχεται πειθαρχημένα και πολιτισμένα (τα δύο επιρρήματα πλέον σημαίνουν το ίδιο) τους σκανδιναυούς πολιτικούς της να της απευθύνουν διάφορες σάχλες για την ανάπτυξη, ενώ οι φοβισμένοι ασθενείς της στοιβάζονται πάντα σε άθλια νοσοκομεία (που αγνοούν την ανταποδοτικότητα των υπηρεσιών) και οι φοβισμένοι μαθητές της (ας παριστάνουν τους «άνετους») σε αδιάφορα σχολεία όπου, κάθε πρωί, μαζί με την υποχρεωτική προσευχή του φόβου, πεθαίνει η έμπνευση και η δημιουργικότητα.
H ίδια αυτή φοβισμένη χώρα αποστρέφεται και σήμερα όπως παλιά, κάθε διαφορετική γνώση που μπορεί να διευρύνει την ελευθερία της, γι’ αυτό και κατά καιρούς φοβάται τα πιο απίθανα πράγματα: από τη λογοτεχνία που απαιτεί συμμετοχή έως την ομοιοπαθητική και από τους υπολογιστές έως τους ξένους μετανάστες, ενώ θαυμάζει –δουλικά βεβαίως– αυτό που ο φόβος τη δίδαξε να θαυμάζει: οτιδήποτε δημιουργεί δέος, δηλαδή φόβο. Λατρεύει έτσι την επιφάνεια των πραγμάτων, το δήθεν, το ψεύτικο, το ερζάτς, την κοινωνική επίδειξη: από τον εκκλησιαστικό γάμο/πασαρέλα έως την τηλεοπτική περικοκλάδα, από το ντύσιμο με γραβάτα στις ιδιωτικές υπηρεσίες έως τα καθ’ υπόδειξιν «καλά» σχολεία ή «καλά» εστιατόρια – που και τα δύο την εξαπατούν ασύστολα, εφόσον η ίδια φοβάται, δεν έμαθε ποτέ, να ξεχωρίζει το κίβδηλο από το αυθεντικό.
Η χώρα εξάλλου πάντοτε υποκλίνεται μπροστά σε όποια ανοησία κάνουν οι ξένοι ενώ φοβάται κάθε ελληνική πρωτοβουλία (τρομάζοντας να αναμετρηθεί με τους ξένος ως ίσος προς ίσος)· για τον ίδιο λόγο οχυρώνεται περισσότερο από ποτέ, όχι σε κοινότητες, αλλά σε συντεχνιακά μικροκυκλώματα επαρχιακής εμβέλειας, που αλληλοτοξεύονται προσφέροντας έτσι νόημα στη φοβισμένη ζωούλα των ραγιάδων μελών τους κ.λπ. κ.λπ. Tι να πιάσεις και τι να αφήσεις.
H μετεμφυλιακή σημερινή Eλλάδα, αριστερή, δεξιά ή άλλη, είναι μία: εθισμένη για χρόνια στον φόβο, είναι κατά βάθος αφόρητα πληκτική, αφόρητα απαίδευτη και αφόρητα συντηρητική. H σημερινή Eλλάδα φοβάται να αντικρύσει ακόμα και το πληγωμένο της είδωλο στον καθρέφτη. Aλήθεια ποιο κόμμα καταγγέλλει τολμηρά αυτή την αέναη μηχανή του έλληνος φόβου; Ποιος καταγγέλλει αυτό το παρακράτος; H σημερινή πολιτική Eλλάδα προτιμά σταθερά να εκθέτει το είδωλό της παστωμένο στον τηλεοπτικό καθρέφτη του απέραντου κιτς. Όλα αυτά παραείναι γνωστά. Aλλά είναι ώρες που δεν αντέχει κανείς. Aισθάνεται την ανάγκη να καταρτίσει έναν κατάλογο του έλληνος φόβου, κατάλογο αυτογνωσίας εν τέλει. Aισθάνεται την ανάγκη να φωνάξει κιόλας δυνατά: Πότε επιτέλους θα τους κάνουμε κι εμείς να μας φοβούνται;
Το παραπάνω άρθρο είναι μέρος ενός μεγαλύτερου άρθρου που δημοσιεύτηκε πριν πολλά χρόνια (Kυριακάτικη Aυγή, 17/05/1998). Ο αναγνώστης καλείται να κάνει σύγκριση με το σήμερα και να απαντήσει αν, από τότε, άλλαξε κάτι επί της ουσίας στη ζωή αυτής της χώρας. Προς το καλό ή προς το χειρότερο.
Τα κείμενα δεν πεθαίνουν. Οι συνθήκες τους δίνουν ζωή ξανά και ξανά. Ανασύρω αυτό το κείμενο, λοιπόν, επειδή τα ίδια ακριβώς έχω να πω και σήμερα ως απάντηση στο ερώτημα πολλών που σήμερα αναρωτιούνται γιατί ο κόσμος δεν κάνει περισσότερα, γιατί ο κόσμος, αφού υποφέρει, δεν κάνει αυτό κι εκείνο κ.λπ. (εννοείται ότι όσοι αναρωτιούνται δεν περιλαμβάνουν τον εαυτό τους στον κόσμο). Το παρακάτω άρθρο επιχειρεί μια απάντηση – που δυστυχώς υπερβαίνει την ιστορική στιγμή που το γέννησε…
Ο Άρης Μαραγκόπουλος είναι συγγραφέας και εκδότης.
http://www.protagon.gr
|
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ενημερώνω τους φίλους αναγνώστες ότι κείμενα που είναι σε άλλη γλώσσα γραμμένα και δεν συνοδεύονται από την Ελληνική μετάφραση δεν θα ανακοινώνονται, Ευχαριστώ!
“greeklish”
Ο διαχειριστής τού παρόντος ιστολογίου παρακαλεί τούς σεβαστούς αναγνώστες όπως σε τυχόν σχόλιά τους να χρησιμοποιούν την Ελληνική γραφή.
Σχόλια που είναι γραμμένα σε "greeklish" θα διαγράφονται, όποιο και να είναι το περιεχόμενό τους.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του επώνυμα, όποια και να είναι αυτή. Δεν θα δημοσιεύονται ανώνυμα, συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται στο εξής.
Να μην τα ξαναλέμε, μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
Τα χρήματά σας, ο ιδρώτας σας, και το μέλλον των παιδιών σας πρέπει να μένουν στην ΕΛΛΑΔΑ. Πάντα και παντού, όσο μπορούμε, να αναζητούμε τα Ελληνικά προϊόντα και τις πραγματικές Ελληνικές επιχειρήσεις για να δίνουμε τον οβολό μας. Κάθε Ευρώ που φεύγει εκτός, δεν επιστρέφει ποτέ. Δεν θα ενισχύσουμε εμείς την κερδοφορία εταιρειών που προτιμούν χώρες με τριτοκοσμικές εργασιακές σχέσεις για να παράγουν φθηνά. Ακριβώς αυτό που θέλουν να κάνουν στην Ελλάδα δηλαδή αποικία τους.
Οφείλω χάριτας στη Θεία Πρόνοια, διότι ευδόκησε να διδαχθώ τα αρχαία Ελληνικά
«Έλληνες, να είστε υπερήφανοι που μιλάτε την Ελληνική γλώσσα ζωντανή και μητέρα όλων των άλλων γλωσσών. Μη την παραμελείτε, αφού αυτή είναι ένα από τα λίγα αγαθά που μας έχουν απομείνει και ταυτόχρονα το διαβατήριό σας για τον παγκόσμιο πολιτισμό. Ζωντανέψτε τους αρχαίους σας συγγραφείς, κάνετε γνωστόν το συλλογισμό τους.».
Μην επιτρέπεται τον διαδικτυακό εκβιασμό Υπενθυμίζεται ότι για ανάλογα περιστατικά οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προκειμένου να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες ή επίμεμπτες πράξεις ή δραστηριότητες που τελούνται μέσω Διαδικτύου, στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
Τηλεφωνικά: 11188
Στέλνοντας e-mail στο:ccu@cybercrimeunit.gov.gr
Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smart phones): FEELSAFE E-COMMERCE.
Μέσω twitter: @CyberAlertGR.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΣ Εάν σκέφτεστε την αυτοκτονία ή εάν ανησυχείτε για κάποιον δικό σας καλέστε στο 1018, τη γραμμή παρέμβασης για την αυτοκτονία.
ΣΟΣ ζήτα βοήθεια άμεσα από το 112 Μάθε πως να το κάνεις παρακάτω.
Πως γίνεται αυτή η ενημέρωση;
Όσοι έχουν smartphone θα λαμβάνουν γραπτό προειδοποιητικό μήνυμα (Cell Broadcast - CB), που θα εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου και θα συνοδεύεται από χαρακτηριστικό ήχο συναγερμού (διαφορετικού από κάθε άλλο ήχο ειδοποίησης της συσκευής). Αυτό που απαιτείται είναι οι χρήστες των κινητών να έχουν ενημερωμένο λογισμικό (firmware) από τον κατασκευαστή και παράλληλα στα τερματικά τους. Όσοι δεν έχουν smartphone, μπορούν να μπουν στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, όπου υπάρχει ειδική υπηρεσία για το 112, να εγγραφούν και να δηλώσουν τον τρόπο που θέλουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις.
Αυτό μπορεί να είναι, είτε μήνυμα σε κινητό, είτε φωνητικοί συναγερμοί σε σταθερό τηλέφωνο, είτε με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), που θα μπορεί κανείς να διαβάζει σε κινητό τηλέφωνο, tablet, σταθερό ή φορητό υπολογιστή.
Το 112 συνδέει τον καλούντα, ανάλογα με το περιστατικό έκτακτης ανάγκης που αυτός αναφέρει, με την Αστυνομία, τo Πυροσβεστικό Σώμα, το ΕΚΑΒ, το Λιμενικό Σώμα, την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056 και την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα εξαφανισμένα παιδιά 116000.
Στις τηλεφωνικές κλήσεις προς το 112 απαντούν αμέσως ειδικά εκπαιδευμένοι χειριστές στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά.
Επισημαίνεται ότι η κλήση προς το 112 είναι χωρίς χρέωση και μπορεί να γίνει από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο (ακόμη και χωρίς κάρτα SIM).
Οι πολίτες μπορούν επίσης να ειδοποιήσουν στο 112 με εναλλακτικούς τρόπους, όπως με γραπτό μήνυμα, φαξ, ή email στη διεύθυνση contact@112.gov.gr.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ Η Γενική Γραμματεία υπογραμμίζει τη σημασία της διενέργειας έρευνας αγοράς από τους καταναλωτές πριν τις αγορές τους, ενώ υπενθυμίζει ότι μπορούν να καταγγέλλουν παραβάσεις της νομοθεσίας στην ιστοσελίδα της ΓΓ: www.1520.gov.gr/ypovoli-kataggelias.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ενημερώνω άπαντες, ότι μηνύματα που είναι στα αγγλικά, ή σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα εκτός από τα Ελληνικά δεν ξέρω για να τα διαβάζω. Για αυτό αν δεν είναι στα Ελληνικά, δεν φέρω καμία ευθύνη για οτιδήποτε που θα είναι σε άλλη γλώσσα, όποιος θέλει να με ενημερώσει, να ρωτήσει, να καταγγείλει, ή οτιδήποτε άλλο, μόνο στα Ελληνικά. Ευχαριστώ.
Παρακαλώ ενημερωθείτε, προς αποφυγή παρεξηγήσεως! Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν είναι υπεύθυνη για την ακρίβεια των πληροφοριών στη σελίδα μου και δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για αξιώσεις ή απώλειες.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν είναι υπεύθυνος για τα σχόλια, τις απόψεις ή τις απόψεις των επισκεπτών του ιστότοπου και ότι ο ιστότοπος διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει προσβλητικά σχόλια ή εικόνες.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν υποστηρίζει ΚΑΙ δεν αναλαμβάνει ευθύνη για οποιεσδήποτε πληροφορίες προσφέρονται από ιστότοπους τρίτων που συνδέονται μέσω της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ .
Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σεβόμενη τους αναγνώστες της, δηλώνει ότι αυτά που ανεβάζει τα δηπλοτσεκάρει για την γνησιότητά τους, όμως η τελική ευθύνη να διαπιστώσουν αν είναι αληθινά, μένει στους αναγνώστες και αυτό είναι μόνιμη παρότρυνση της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ.
ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
|
Leave a Reply