«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΠΕΡΙ ΔΑΙΔΑΛΟΥ ΚΑΙ ΙΚΑΡΟΥ

ΙΚΑΡΟΣjpg

Ο Δαίδαλος και Ίκαρος πρόσωπα   υπαρκτά της πανάρχαιας  Ελληνικής Προϊστορίας

με αίμα   Ελληνικό και πτητική εμπειρία και σε έργα θαυμαστά  διακρίθηκαν πέραν της αεροπλοΐας: στην αεροναυπηγική,  γλυπτική και   ευποιία

Εξέχοντες    μηχανικοί στο κόσμο  οι πρώτοι αεροπόροι πρώτοι  που είδαν από ψηλά τη γη τότε που η Κρήτη ήταν θαλασσοκράτειρα της  χρυσής  Μινωικής εποχής οι   πρωτοπόροι

Ο Δαίδαλος γιος του Ευπαλάμου του Μητιωνίδου από το βασιλικό  γένος του Ερεχθέως Ερεχθείδου αυτόχθων  και γνήσιος  Αθηναίος νουνεχής , ευφυής  της   δόξας  και των κινδύνων εραστής άνθρωπος  γενναίος

Άτομο ανήσυχο και ελεύθερο  ανήκον στην  αριστοκρατία

άφησε τη συγγένεια του να τρώγεται

με τα  πεζά και  τη ματαιοδοξία

διδάχθηκε την τεκτονική και  αγαλματοποιία

μετά μεγίστης επιμέλειας και προθυμίας

Τόσο πολύ ευδοκίμησε στη  γλυπτική

ώστε στα αγάλματα του  νέα έδωσε μορφή

όραση  τους έβαλε  και ακοή

κίνηση  ομιλία και ψυχή

πρωτοπόρος  μιας νέας τεχνοτροπίας

στων ξοάνων  την εποχή

Τα αναπαρίστανε    βαδίζοντα με χέρια απλωμένα

μιμούμενος την  ανθρώπινη  λειτουργία

όχι, τα χέρια και τα πόδια κολλημένα

όπως  τα  στατικά  ξόανα   τα ακινητοποιημένα

Πρώτος ευρετής της «γλυπτικής  νοημοσύνης» μπορεί

να θεωρηθεί

αφού στα έργα του      ζωντάνια  έδωσε και επιδεξιοσύνη

πρώτος    κατασκεύασε  της τέχνης του τα  εργαλεία

μόνο ο μαθητής του Τάλως  τον ξεπέρασε σε ευρεσιτεχνία

με τον τόρνο   και τον   κεραμευτικό  τροχό

το  μεταλλικό   όμως πριόνι  τον  έκανε ξακουστό

από φιδίσιο σαγόνι  αντιγραφή

που βρήκε στον αγρό

«Δαιδάλεια ποιήματα» καλούνται τα αριστουργήματα  του

αυτός δεν ζήτησε «ανθρώπινα δικαιώματα»

για τα δημιουργήματα του

Υπόσταση όντων     στα άψυχα ρομπότ τώρα

διεκδικούν να  δώσουν

τα  προϊόντα εκ πυριτίου με τον άνθρωπο  να εξισώσουν

και  ανθρώπινη υπόσταση στη «τεχνητή νοημοσύνη»

να   προσδώσουν

όμως μια λεπτομέρεια λησμονούν

και αν δεν προσεχθεί ίσως οι άνθρωποι να  αυτοκαταστραφούν:

τα ρομπότ  είναι   ανθρώπινα εργαλεία

από του ανθρώπινου εγκέφαλου βγαλμένα τη μεγαλοφυΐα

νοσηροί εγκέφαλοι  στα όρια της βλακείας

ανθρώπινα όντα θέλουν να τα κάνουν δια της πλαγίας

δεν είναι άνθρωποι  οι υπολογιστές  αλλά  «εργαλεία»

αν λείψει ο άνθρωπος αξία θα έχουν  ΟΥΔΕΜΙΑ

Σε θάνατο καταδικάσθηκε όπως όλοι οι μεγάλοι

στην Κρήτη ο Δαίδαλος και ο γιος του Ίκαρος θα  πάει

από το Μίνωα παίρνει   χάρη

και εκείνος του ζητάει :

-Το Λαβύρινθο να φτιάξει

-Το χορό της Αριάδνης να συστήσει

-Τον ξύλινο βου να  φιλοτεχνήσει

ένεκα του έρωτα   με τη θυγατέρα του Πασιφάη

το Δαίδαλο και   Ίκαρο  καταδικάζει

στο Λαβύρινθο    τους  φυλακίζει

ο έρωτας της Πασιφάης προς το Δαίδαλο

να αποδράσουν θα τους βοηθήσει

Κέρινα φτερά θα φτιάξουν

και από τον πύργο του Λαβυρίνθου   στο πέλαγος

θα πετάξουν

Ο Ίκαρος παρακούσας του πατέρα του την εντολή

πέταξε ψηλότερα

σε στρώματα  θερμότερα

ο ήλιος έλειωσε   τα κέρινα φτερά του

στο Ικάριο πέλαγος έπεσε

και πήρε το όνομα του

Για έρευνα και διάσωση πήγε ο Ηρακλής

ανέσυρε το σώμα του νεκρό

και   στην Ικαρία έκανε την ταφή

`Ο Δαίδαλος   σε πολλά μέρη ύστερα περιπλανάται

άγαλμα έφτιαξε του Ηρακλή στη Θήβα

και  τιμάται

εκείθεν  πέρασε στη Σαρδηνία

του Απόλλωνος έκτισε ναό στην

Δαιδαλία της Ιταλίας ή   Ιουλία(Τζούλια)

εκείθεν ήλθε στη Σικελία

όπου ο Κώκαλος βασίλευε στην πόλη Ινύκω

φιλοφρόνως τον δέχθηκε στο  βασιλικό του οίκο

τα δεινά που υπέστη από το Μίνωα και τον πόνο

εκεί θα λησμονήσει συν τω χρόνω.

Οι θυγατέρες   Κωκάλου τον Μίνωα

ένεκα αγάπης του Δαιδάλου   φονεύουν

προς χάριν του αριστουργήματα κατασκευάζει

και τον λαό μαγεύουν:

–  Εγγύς της πόλεως Μεγαρίδος διώρυγα φτιάχνει τεχνητή

– Οδό οχυρωματική στην πόλη των Ακραγαντίνων

-Σπήλαιο τεχνητό στην πόλη των Σεληνουντίων

και ιαματικό λουτρό

-Στο όρος Ερυκα μεγαλοπρεπή οικοδομεί ναό

της Ερυκίνης Αφροδίτης

και εντός φιλοτεχνεί  κριό χρυσό

όλοι δε νόμιζαν ότι ήταν αληθινός

τόσο δεινός ήταν τεχνίτης

Κατασκεύασε και άλλα  πολλά αριστουργήματα:

σε Κρήτη, Βοιωτία, σε  Δήλο,   Μέμφιδα

(στην Αίγυπτο) στη Λυκία  ακόμη και στην Ινδία

αλλά φθάρηκαν  εκ της πολυκαιρίας

και των βαρβάρων τα χτυπήματα

Αντίφαση το θεωρώ μεγάλη

η Πολεμική μας Αεροπορία

προστάτη το «Γαβρίλη» να  έχει και το  «Μιχάλη»

δύο  αγγέλους  μεγάλη τους η χάρη

της  Παλαιάς Διαθήκης

σε χαλαιπούς καιρούς μας  άλλαξαν την πίστη

ποτέ στου Αιγαίου τα νερά

δεν  έχουν φτερουγίσει

μόνο ο Δαίδαλος και Ίκαρος είχαν τολμήσει

την πρώτη να   κάνουν  πτήση

Με τέτοια  θρυλικά σύμβολα στην κατοχή μας

η χρήση ξένων συμβόλων

μειώνει  την  ισχύ  μας

Η  Πολεμική μας Αεροπορία είναι αντάξια

Ελληνικών δυναμικών συμβόλων

όχι, αγγέλων  ούτε αγίων αλλά  πατρώων

Ας με συγχωρήσει   η ηγεσία

των δρυοφόρων ε και των πολιτικών

της Εθνικής μας  Άμυνας Μεντόρων

Ο γράφων εραστής της αεροπορικής ιδέας

με συναρπάζει των   Ικάρων μας η θέα

έχασα παλιά  την ευκαιρία ένεκα δυσχρωματοψίας

για πιλότο προϋπόθεση απορριπτέα

όμως  φοίτησα  στη Σχολή Πολέμου Αεροπορίας

σαν ελάχιστη ανταμοιβή ωραία

Αμφικτύων

8/9/ 2021

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης

Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών